Helleuquote:Op donderdag 12 november 2020 19:28 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd of jouw bericht nog gaat verschijnen.
Denk het niet GODVERDOMME !!!quote:Op donderdag 12 november 2020 19:28 schreef shiitake het volgende:
[..]
Of we zien alleen 'bericht 99% gewijzigd door Danny'quote:Op donderdag 12 november 2020 19:28 schreef shiitake het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 november 2020 19:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of we zien alleen 'bericht 99% gewijzigd door Danny'
Ik heb even gekeken maar die 5 euro is wel degelijk afgeschreven. Dit is ook de laatste keer dat ik fok fuckquote:
Ik heb die vraag gemist, lief hoor, maar ik ga zaterdagavond in mijn eentje proevenquote:Op donderdag 12 november 2020 18:56 schreef blackmirror het volgende:
Iedereen klaar voor de bierproeverij morgen? Ook eventuele snacks/chips? Ff nog 1 keer vragen want de vorige keer werd mijn vraag genegeerd: gaan we de bierproeverij verplaatsen omdat Deisyy niet kan of laten we het zoals gepland doorgaan?
Oké doei!quote:Op donderdag 12 november 2020 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken maar die 5 euro is wel degelijk afgeschreven. Dit is ook de laatste keer dat ik fok fuck
Hoezo doei?quote:
Je zegt dat het laatste keer is dat je fokt.quote:
Vuurwerk en paddestoelen zijn denk ik geen gelukkige combiquote:Op donderdag 12 november 2020 19:41 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Laat shiit eens met rust, slijt je vuurwerk maar ergens anders.
is zo ja. Alhoewel ik daar geen ervaring mee heb. Heb zowel paddo's als shiitakes nog nooit geproefd.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Vuurwerk en paddestoelen zijn denk ik geen gelukkige combi
Nee ik heb al eerder een donatie gedaan en nu voor een tikker. Die er niet is. Dus klaar met poenquote:Op donderdag 12 november 2020 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zegt dat het laatste keer is dat je fokt.
Oke doei!quote:Op donderdag 12 november 2020 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zegt dat het laatste keer is dat je fokt.
quote:Op donderdag 12 november 2020 19:41 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Laat shiit eens met rust, slijt je vuurwerk maar ergens anders.
quote:Op donderdag 12 november 2020 19:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Vuurwerk en paddestoelen zijn denk ik geen gelukkige combi
Wil je ook kwijt waar je ons mee wilde 'verrassen'?quote:Op donderdag 12 november 2020 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb al eerder een donatie gedaan en nu voor een tikker. Die er niet is. Dus klaar met poen
Waarom wordt de donatieregel steeds tikker genoemd?quote:Op donderdag 12 november 2020 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb al eerder een donatie gedaan en nu voor een tikker. Die er niet is. Dus klaar met poen
Nee !! die 5 euro steekt Danny maar in zijn zakquote:Op donderdag 12 november 2020 19:44 schreef D. het volgende:
[..]
Wil je ook kwijt waar je ons mee wilde 'verrassen'?
Zo heet dat nou eenmaalquote:Op donderdag 12 november 2020 19:44 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Waarom wordt de donatieregel steeds tikker genoemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |