Ik betaal voor de tellerquote:Op donderdag 12 november 2020 18:16 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Wat, door die teller? Ik kan t iig niet terug vinden in m'n bankafschriften. Tja.
Ja dat zal het zijnquote:Op donderdag 12 november 2020 18:18 schreef chufi het volgende:
Wel bericht gettypt maar niet aangevinkt ...
Nou nee ik ben wat voorzichtig als het om geld gaatquote:
Wat heeft dat dan met een eventueel bericht te maken, je hoeft niet te melden hoeveel je gedoneerd hebtquote:Op donderdag 12 november 2020 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee ik ben wat voorzichtig als het om geld gaat
Zeg ik dat dan ? Mijn bericht staat er niet. Het zou kunnen zijn dat het aanstotelijk isquote:Op donderdag 12 november 2020 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heeft dat dan met een eventueel bericht te maken, je hoeft niet te melden hoeveel je gedoneerd hebt
Ik heb best wel aanstotelijk berichten langs zien komen in het begin.. Maar heb de tikker uitgezetquote:Op donderdag 12 november 2020 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan ? Mijn bericht staat er niet. Het zou kunnen zijn dat het aanstotelijk is
Beterquote:Op donderdag 12 november 2020 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb best wel aanstotelijk berichten langs zien komen in het begin.. Maar heb de tikker uitgezet
De bedoeling was dat het zichtbaar was mutsquote:Op donderdag 12 november 2020 18:50 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
waarom koop je dan zo'n bericht, als het beter is dat je hem uitzet?
can't waitquote:Op donderdag 12 november 2020 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
De bedoeling was dat het zichtbaar was muts
Nou wacht maarquote:
Wat denk je zelf.??? Neequote:Op donderdag 12 november 2020 19:24 schreef shiitake het volgende:
[..]
Is het anonieme bericht: 'Fijne dag mensen' soms van jou?
Volgens mij zei @Deisyy dat we het gewoon maar op vrijdag moesten laten.quote:Op donderdag 12 november 2020 18:56 schreef blackmirror het volgende:
Iedereen klaar voor de bierproeverij morgen? Ook eventuele snacks/chips? Ff nog 1 keer vragen want de vorige keer werd mijn vraag genegeerd: gaan we de bierproeverij verplaatsen omdat Deisyy niet kan of laten we het zoals gepland doorgaan?
Nee echt nietquote:
Zelfde gedachte als ik had.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:24 schreef shiitake het volgende:
[..]
Is het anonieme bericht: 'Fijne dag mensen' soms van jou?
Hoe dan?quote:Op donderdag 12 november 2020 19:27 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Zelfde gedachte als ik had.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |