Ik ben erbijquote:
Oja, die sloeg jij overquote:Op donderdag 12 november 2020 13:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben erbij
Drink wel een rood wijntje op het corona tijdstip
Ik had ook een spaatje kunnen drinken, dat had er meer op gelekenquote:Op donderdag 12 november 2020 13:14 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, die sloeg jij over
Nu heb ik er geen hoge verwachtingen van, lekkerder dan rode wijn is het al snel
Dan kan er toch naast?quote:Op donderdag 12 november 2020 13:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had ook een spaatje kunnen drinken, dat had er meer op geleken
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 12 november 2020 13:09 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje wel ja
Morgen maar een biertje drinken
Dat zeg ik!quote:Op donderdag 12 november 2020 13:18 schreef espri het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Maar Dat krijg je toch altijd bij hippe tenten als je Corona bestelt ... zo'n citroen punt er inquote:Op donderdag 12 november 2020 13:18 schreef D. het volgende:
[..]
Moet je eerst het flesje leegdrinken, anders pas het niet
Smaken verschillenquote:Op donderdag 12 november 2020 13:19 schreef espri het volgende:
[..]
Ik schrik nu alleen van de corona, niemand die het lekker vind?
Geen idee, ik kom noot bij hippe tentenquote:Op donderdag 12 november 2020 13:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar Dat krijg je toch altijd bij hippe tenten als je Corona bestelt ... zo'n citroen punt er in
Dat is waar en die vond ik juist erg lekker die johandinges.quote:Op donderdag 12 november 2020 13:20 schreef D. het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Zo heb ik de Johannieter van vorige week gedeeld met de wastafel
Ja vroegerquote:Op donderdag 12 november 2020 13:21 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom noot bij hippe tenten
Al staat me er wel vaag iets van bij het ooit (zo) gehad te hebben
Ik vind het niet vies hoor, met warm weer wel lekker fris. Maar ik ben een biern00bquote:Op donderdag 12 november 2020 13:19 schreef espri het volgende:
[..]
Ik schrik nu alleen van de corona, niemand die het lekker vind?
quote:Op donderdag 12 november 2020 13:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het niet vies hoor, met warm weer wel lekker fris. Maar ik ben een biern00b
Ik ga het gewoon doen hoor, vind het nog steeds leuk.quote:Op donderdag 12 november 2020 13:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het niet vies hoor, met warm weer wel lekker fris. Maar ik ben een biern00b
Daar verschuil je je ook al tijden achterquote:Op donderdag 12 november 2020 13:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweestquote:Op donderdag 12 november 2020 13:22 schreef D. het volgende:
[..]
In de Escape
Nu je het zegt, dat was wel een hippe tent
Eind november natuurlijk niet meerquote:Op donderdag 12 november 2020 13:23 schreef D. het volgende:
[..]
Daar verschuil je je ook al tijden achter
Nee, dan komen mensen bij jou voor tipsquote:Op donderdag 12 november 2020 13:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eind november natuurlijk niet meer
Waarom ben jij er niet bij? Owja weekend natuurlijk.quote:
Hij drinkt alleen doordeweeks?quote:Op donderdag 12 november 2020 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom ben jij er niet bij? Owja weekend natuurlijk.
Vorige week was inderdaad leuk, volgende week ben ik er ook weer bij.quote:Op donderdag 12 november 2020 13:22 schreef espri het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon doen hoor, vind het nog steeds leuk.
Ga je de 2 van morgen achteraf nog wel proeven?quote:Op donderdag 12 november 2020 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vorige week was inderdaad leuk, volgende week ben ik er ook weer bij.
Zolang ze smaken vind je het leuk?quote:Op donderdag 12 november 2020 13:22 schreef espri het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon doen hoor, vind het nog steeds leuk.
Zeker weten, gewoon leu8k sfeertje ook.quote:Op donderdag 12 november 2020 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vorige week was inderdaad leuk, volgende week ben ik er ook weer bij.
Kees viert zijn weekenden meestal Fok!loos, volgens mij.quote:
Uiteraard, ik ben vooral benieuwd naar het biertje van Prish.quote:Op donderdag 12 november 2020 13:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ga je de 2 van morgen achteraf nog wel proeven?
Ja ook heel leuk, ik heb afgelopen week nog geprobeerd de proeverij te verzetten naar zaterdag, maar pullup werkte niet meequote:Op donderdag 12 november 2020 13:28 schreef espri het volgende:
[..]
Zeker weten, gewoon leu8k sfeertje ook.
Ja jij was bij je zussen morgen he?
Ik ook, want daarmee is het balletje gaan rollenquote:Op donderdag 12 november 2020 13:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben vooral benieuwd naar het biertje van Prish.
quote:Op donderdag 12 november 2020 13:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ook heel leuk, ik heb afgelopen week nog geprobeerd de proeverij te verzetten naar zaterdag, maar pullup werkte niet mee
Die pullup weer he?quote:Op donderdag 12 november 2020 13:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ook heel leuk, ik heb afgelopen week nog geprobeerd de proeverij te verzetten naar zaterdag, maar pullup werkte niet mee
Ja kenne we lachuhquote:Op donderdag 12 november 2020 13:31 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Volgende week gewoon dubbeldrinken
Ik lees graag je recensie van de Corona zaterdagquote:Op donderdag 12 november 2020 13:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje tegendraads is ie soms
quote:Op donderdag 12 november 2020 13:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik lees graag je recensie van de Corona zaterdag![]()
quote:Op donderdag 12 november 2020 13:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |