We kunnen er gewoon een chipsproeverij naast organiserenquote:Op donderdag 12 november 2020 13:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee maar wel net op mijn boodschappenlijstje gezet
Minimum leeftijd werd volgens mij ook niet al te streng opgelet ....quote:Op donderdag 12 november 2020 14:06 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof niet dat ze een maximum leeftijd hanteerden, maar snap je punt
Zo werkt het niet. Wanneer begint iemand zich ziek te voelen? Wanneer besluit iemand zich te laten testen? Laat iemand zich wel / niet testen? Hoe betrouwbaar isde test?Wanneer kan iemand terecht voor een test (of wanneer kan iemand zelf)? Wanneer wordt de uitslag geregistreerd en / of doorgegeven? Komt de uitslag terecht in de lijstjes van de GGD-en? (1/3 wordt particulier getest). Enz. enz.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:24 schreef chufi het volgende:
En de cijfers gaan weeer de verkeerde kant op...
Ja of <<Tarzan>> zit ik aan te denken.quote:
Blijf jezelf maarquote:Op donderdag 12 november 2020 17:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ja of <<Tarzan>> zit ik aan te denken.
Ik zit te zoeken maar kan niets vinden.. Wel dan je gedoneerd hebtquote:Op donderdag 12 november 2020 17:55 schreef Soury het volgende:
5 euro foetsie, berichtje in de tikker
Zie je dat?quote:Op donderdag 12 november 2020 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken maar kan niets vinden.. Wel dan je gedoneerd hebt
Oh ok ik had al meer gestort en dat was anoniemquote:
Maar er verschijnt niets op de tikker ... vandaar Foetsie bedoel je ?quote:Op donderdag 12 november 2020 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok ik had al meer gestort en dat was anoniem
Op zich wel een "goed doel". Ik twijfel of ik al niet eerder wat heb overgemaakt. Hm.quote:Op donderdag 12 november 2020 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok ik had al meer gestort en dat was anoniem
Ja fuck it ik doe het niet meerquote:Op donderdag 12 november 2020 18:07 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Op zich wel een "goed doel". Ik twijfel of ik al niet eerder wat heb overgemaakt. Hm.
Niet te zienquote:
Ja vast. Het is wat moeilijkquote:Op donderdag 12 november 2020 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je blijkbaar ietss verkeerds gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |