Ziet er heellll leuk uit Greys!!quote:Op donderdag 12 november 2020 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb van een deel van jullie gift card dit canvas wanddoek gekocht, kwam gisteravond binnen en meteen opgehangen!![]()
![]()
Nogmaals bedankt!
[ afbeelding ]
Heb ik verder geen hele rare dingen meer gedaan in je dromen? Ik vind het wel zorgelijk hoor!quote:Op donderdag 12 november 2020 10:30 schreef Arizona het volgende:
Ik ben eigenlijk heel druk met werken maar mijn hoofd zit zó vol.
En het is nog maar half 11.
Sterker nog, ik heb niet eens over je gedroomdquote:Op donderdag 12 november 2020 10:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb ik verder geen hele rare dingen meer gedaan in je dromen? Ik vind het wel zorgelijk hoor!
Het gekke is ook dat ik juist altijd ZIEDEND word als een land opeens in het Spaans gaat lopen zingen (en niet Spanje zelf is).
Oké dát vind ik dan weer een beetje het andere uiterste.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb niet eens over je gedroomd
Ben er echt supersupersuperblij mee.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ziet er heellll leuk uit Greys!!
Ik vind hem ook echt vet tof!quote:Op donderdag 12 november 2020 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben er echt supersupersuperblij mee.
Hasta la Vista.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb ik verder geen hele rare dingen meer gedaan in je dromen? Ik vind het wel zorgelijk hoor!
Het gekke is ook dat ik juist altijd ZIEDEND word als een land opeens in het Spaans gaat lopen zingen (en niet Spanje zelf is).
Hij lijkt zo wel een beetje op een Serviër die terechtstaat tribunaal voor oorlogsmisdaden. Dus zo is cirkel weer rond.quote:
Behalve natuurlijk bij je lievelingsnummer:quote:Op donderdag 12 november 2020 10:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja oké die blijft wel heel bijzonder voor me.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Behalve natuurlijk bij je lievelingsnummer:
Zuplapenquote:Maar als de jongeren gevraagd wordt hoevéél ze dan drinken, klimmen ze naar plek drie op de 'ranglijst'. De 6,6 cl pure alcohol die Nederlandse jongeren tijdens hun laatste avond drinken consumeerden wordt alleen door Deense en Noorse jongeren overtroffen.
Het is coronatijd. Élke Nederlandse man van tussen de 18 en 55 jaar oud loopt het risico opgeroepen te worden voor Oranje.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:20 schreef Koen66 het volgende:
Nu mis ik qua voetbal best wel vaak iets, maar er worden wel erg vaak spelers opgeroepen voor Oranje waar ik never nooit van gehoord heb
Wth is Sven Botman
Ja wrijf het er lekker inquote:Op donderdag 12 november 2020 10:54 schreef Cyan9 het volgende:
Stoofperen smoothie bij het ontbijt. Goedemorgen.
hier ookquote:Op donderdag 12 november 2020 11:24 schreef Aoibhin het volgende:
Het regent, het regent
De pannetjes worden nat
Om je maar even van een echt antwoord te voorzien, in tegenstelling tot @Straniquote:Op donderdag 12 november 2020 11:20 schreef Koen66 het volgende:
Nu mis ik qua voetbal best wel vaak iets, maar er worden wel erg vaak spelers opgeroepen voor Oranje waar ik never nooit van gehoord heb
Wth is Sven Botman
Weet je wat ik ga doen vandaag? Ik ga hagelslag kopen.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:24 schreef Aoibhin het volgende:
Het regent, het regent
De pannetjes worden nat
Hier lag inderdaad ook al een witte envelop met oranje KNVB logo in de brievenbus. Geadresseerd aan mijn vriend. We vroegen ons al af waar die brief voor zou zijn, hij heeft nog nooit een bal geraaktquote:Op donderdag 12 november 2020 11:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is coronatijd. Élke Nederlandse man van tussen de 18 en 55 jaar oud loopt het risico opgeroepen te worden voor Oranje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twente O+
The sun always shines on TV
Het was nooit zo donker of het werd wel weer licht
Ik had een heel oud kunstkerstboompje met lelijke onbreekbare hangers erin waarmee de honden elke keer aan de wandel gingen (moest dus elke keer als ik weg ging die boom in de gang zettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |