Jullie zeiden tegen Trump: "Not my President!"quote:Op woensdag 11 november 2020 19:49 schreef Puddington het volgende:
Laten we heel eerlijk zijn, met zulke users zal het niet zijn "zoals het is". Wanneer alle stemmen geteld zijn en er geen sprake is van fraude, dan zal er weer een of andere wilde complottheorie worden bedacht dat de deep state allemaal mannetjes heeft geplaatst bij de stemlokalen die de "ware telling" onderdrukken. Is Biden eenmaal ingezworen, dan zullen ze hem niet erkennen want nog steeds is de "ware telling" nog niet aan het licht gekomen. Dat wordt nog opgezweept door vodden zoals de Daily Caller, Infowars en Project Veritas met als gevolg dat een groot deel van de bevolking niet achter de president gaat staan. En met een beetje pech doen holmaatjes van Trump zoals Graham en McConnell er vrolijk aan mee.
Het is allemaal -zo- verschrikkelijk voorspelbaar.
Not my president....quote:Op woensdag 11 november 2020 19:55 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En dat nadat ze vier jaar lang geroepen hebben dat de democraten Trump's overwinning in 2016 nooit geaccepteerd hebben.
quote:Op woensdag 11 november 2020 20:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jullie zeiden tegen Trump: "Not my President!"
Nou die kun je wel terugverwachten hoor...
Maar je mag ze hier geen troll noemen. Dus je kunt stellen dat ze hier eigenlijk wel blij met dit soort outcasts zijn. Ik zou zeggen: maak ze helemaal in tot ze vanzelf verkassen. De moderatie doet er toch niks tegen.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ach jongens ga nou niet direct in op elke trol reactie.
“C'mon, man. Come on.”quote:Op woensdag 11 november 2020 20:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]![]()
Geen enkele USA president is "my president'.
Woon jij in Amerika?quote:Op woensdag 11 november 2020 20:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hoeft niet meer. Hij mag nog even voor lame Duck spelen, maar technisch heeft hij verloren. Dus die users hebben gelijk.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Mogelijk langzamer, omdat het met de hand gaat en minder nauwkeurig, omdat het met de hand gaat. Het zal uiterlijk 20 november klaar zijn: https://www.npr.org/2020/(...)aseless-fraud-claimsquote:Op woensdag 11 november 2020 19:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Gaat hertellen sneller (omdat alle stemmen al open gemaakt zijn en verzamelt zijn) of langzamer omdat het nog zorgvuldiger gedaan gaat worden?
ow lordquote:Op woensdag 11 november 2020 20:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Mogelijk langzamer, omdat het met de hand gaat en minder nauwkeurig, omdat het met de hand gaat. Het zal uiterlijk 20 november klaar zijn: https://www.npr.org/2020/(...)aseless-fraud-claims
Ja, dit is meen ik een audit, waarbij gezien de erg kleine marge er een miljoen stembiljetten at random geselecteerd hadden moeten worden om nauwkeurig genoeg te zijn, waarbij dan maar gewoon alles doen goedkoper en sneller is.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
ow lord
The Trump campaign could still request an additional recount after the state completes its recount.
The Electoral College's "safe harbor" deadline, by which states finalize their slates of electors, is Dec. 8.
Zie ik nou op 04.17 wanneer het gebed begint dat Trump niet alleen zijn hoofd niet buigt maar zijn ogen zelfs niet sluit?quote:Op woensdag 11 november 2020 17:35 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zeiknat geregend!
Zo jammer dat Trumps kapsel niet instortte; was waarschijnlijk verstevigd met epoxyhars.
Wat een schaap weer. Mijn enige koning is Lange Frans.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:20 schreef Zwoerd het volgende:
Rutte is mijn minister president en Willem Alexander is mijn koning. Of ik het daar nu mee eens ben of niet.
Ja. Maar alleen op individuele basis helaas. Er zou ook wel een tijd overheen gaan. Maar het leidt er wel toe dat ze uiteindelijk ook weer niet durven te liegen voor de rechter.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:41 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Was te verwachten. Kunnen die rechters tegen de advocaten van Trump niet zeggen op te houden met bullshitzaken?
Daar bij begonnen de Democraten helemaal niet, maar de Republikeinen met hun Birtherism "Obama is onrechtmatig president". Dit is een lange lijn van het ondermijnen van de democratie die begint en eindigt bij Trump. "Not my president' ging zelfs niet eens over de legitimiteit van de president, alleen dat hij het niet zou moeten zijn in een eerlijk systeem.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:21 schreef Kyran het volgende:
Laat wel meteen niveau van Trumperts zien.
... maar hunnie begonnuh!
Niet alleen de president zelf is een kleuter, maar ook een heel groot deel van zijn aanhangers.
Oh gossiesbossie zeiden ze dat? En was je tere zieltje toen helemaal gekwetst? Achgossie jochie, kom maar, tis al goed.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Uiteindelijk zullen ze wel moeten, geloof uiterlijk 3 of 8 december.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:54 schreef nostra het volgende:
Er werd als reëel risico geschetst dat Trump cum suis sommige staten zouden overtuigen om de uitslagen niet te certificeren. Is dat daadwerkelijk een reëel risico? Wie certificeert dat uiteindelijk: een gouverneur, een commissie?
is die zwaarder geschapen? Of lees ik dit verkeerd?quote:Op woensdag 11 november 2020 20:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat een schaap weer. Mijn enige koning is Lange Frans.
quote:Op woensdag 11 november 2020 21:13 schreef Bluesdude het volgende:
In Pennsylvania heeft Biden nu 48.000 stemmen meer en er moet nog 38.000 geteld worden. Trump kan nooit via deze telling Pennsylvania winnen.
Ook niet via rechtszaken, want er is geen bewijs dat er op grote schaal fraude is in Pennsylvania.
Wat nu ?
Trump &co kunnen nog bepaalde kiesmannen 'bewerken' om niet voor Biden te stemmen in december.
In sommige staten mogen de kiesmannen de uitslag van de eigen bevolking negeren en voor de verliezer in die staat stemmen.
Kan dat ook in Pennsylvania ?
En wat als genoeg kiesmannen dat doen?
Kan het congress die kiesmanstemming overrulen ?
Yep. En ook een half uur te laat gearriveerd hoorde ik, hoopte zeker dat het nog zou opklaren.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie ik nou op 04.17 wanneer het gebed begint dat Trump niet alleen zijn hoofd niet buigt maar zijn ogen zelfs niet sluit?
Lekker hypochristelijk weer.....
Edit: linkje vergeten https://www.cbsnews.com/n(...)nce-election-defeat/
quote:Op woensdag 11 november 2020 22:06 schreef zalkc het volgende:
Ik kan de post niet terugvinden waarin Giuliani tweette dat hij morgen bewijs zou leveren voor minimaal 100.000 valse stemmen in PA.
Ik voel aan alles dat het dikke BS is, maar ergens breek ik nog steeds mijn hoofd erover wat hij dan als bewijs zou kunnen hebben. Ik wil ze niet onderschatten.
Dus de kiesmannen en het congres zijn niet verplicht om de keuze van het volk te bevestigen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |