Was ook te verwachten.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:36 schreef DKUp het volgende:
Design blijft allemaal gewoon hetzelfde
Volgend jaar dus een redesign
Hoezo?? Het is in feite hetzelfde als de dev kit.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:35 schreef Aether het volgende:
Mini is wel onverwachts.
En 3x sneller, dat zou net zo snel zijn als de Mac Pro momenteel.
Wat bedoel je? De devkit heeft een A12Z processor.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hoezo?? Het is in feite hetzelfde als de dev kit.
Logisch mensen met meer geheugen behoefte zullen naar de mini pro gepusht worden.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:48 schreef Aether het volgende:
Ah, de M1 kan maximaal 16 GB RAM aan.
De huidige mini gaat tot 64 GB.
Ach ja. Tim Cook moet ook eten.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:30 schreef De_Hertog het volgende:
Die upgrade prijzen blijven toch wel belachelijk. 230 euro voor 8 GB extra geheugen of 256 GB extra opslag.. Je kunt wel zien dat ze niet makkelijk te upgraden zijn
Ja, die arme man heeft het vast moeilijk. Hij had al z’n meubels al verkocht zag ik.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach ja. Tim Cook moet ook eten.
Nee, wel de iPhone mini bij KPN.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:41 schreef Scrummie het volgende:
Nog meer mensen die de iPhone Pro Max afgelopen vrijdag hebben gepreorderd bij Tele2?
Ik krijg steeds dit:quote:Op donderdag 12 november 2020 22:20 schreef DaMook het volgende:
Al 5 x een foutmelding bij het proberen te upgraden. Probeer het morgen wel weer.
quote:Installatie mislukt
Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het installeren van de geselecteerde updates.
Gingen ze ook nog 14.3-bèta's vrijgevenquote:Op vrijdag 13 november 2020 00:09 schreef chibibo het volgende:
Hier hetzelfde. Apple's servers schijnen overbelast te zijn.
Nice man, veel plezier er mee.quote:
Dank dank.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nice man, veel plezier er mee.
Ik neem misschien een normale 12 Pro in blauw en anders wacht ik een jaartje op de opvolger.
Blauwe Pro is echt prachtig.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank dank.
Over dat laatste heb ik nog even zitten twijfelen, jaartje wachten op de s versies. Maar ja, elke 2 jaar upgraden bevalt me wel en dit design vind ik echt prachtig, kon niet wachten dus.
Afbeeldingen doen het niet hier, wel als ik erop klik maar dan staat er “niet veilig” volgens Safariquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:24 schreef chibibo het volgende:
De 12 Mini is zojuist afgeleverd. Hij is ietsje groter dan de SE, maar nog altijd een prima formaat voor wie liever een kleinere telefoon wil.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie het. Even kijken of ik het kan fixen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Afbeeldingen doen het niet hier, wel als ik erop klik maar dan staat er “niet veilig” volgens Safari
Hmm. Dat moet ik dan ook even bekijken. Voor sommige dingen die ik doe ik het wel eens handig als ik 's nachts wat verwerking kan doen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:17 schreef De_Hertog het volgende:
Big Sur geïnstalleerd op een 'reserve' machine. Eerste nadeel al ontdekt: de energie-instellingen zijn verder opgesplitst per bron en bij 'batterij' zijn een aantal dingen weggehaald. Het lijkt dus niet meer mogelijk om m'n Air met het scherm uit toch actief te laten zijn: na een tijdje gaat hij vanzelf in slaapstand. Ook als je nog een taak in de achtergrond (torrent download, bestand kopiëren) hebt draaien.
's nachts heb je hem dan neem ik aan gewoon aan de oplader hangen? Het is alleen bij batterij, bij oplader heb je de opties 'prevent sleep' en 'put harddisks to sleep' nog wel. Heb net even een langere test gedaan en kan bevestigen dat aan de stekker alles gewoon als vanouds werk, hij draait prima door als ik het scherm uit zet (met ctrl-shift-power). Alleen met de batterij gaat de Air inderdaad na een tijdje slapen, met dezelfde taken verder.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hmm. Dat moet ik dan ook even bekijken. Voor sommige dingen die ik doe ik het wel eens handig als ik 's nachts wat verwerking kan doen.
Bij mij lijkt het met Big Sur juist langzamer te zijn geworden. Maar ik heb dan ook een MacBook Air uit 2013, een behoorlijk oud beestje. Ik was allang blij dat mijn MacBook überhaupt nog ondersteund wordt.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor mijn gevoel werkt het net weer even iets sneller wel allemaal. Maar daar ben ik over 10 minuten vast weer aan gewend.
Hier wordt het een en ander genuanceerd: https://blog.jacopo.io/en/post/apple-ocsp/quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:09 schreef Qunix het volgende:
Over Big Sur: https://sneak.berlin/20201112/your-computer-isnt-yours/
Eerder van de echte macbook pro. Die zal waarschijnlijk in maart worden onthult.quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:40 schreef Pino112 het volgende:
Handig dat je maar 1 scherm aan die nieuwe MBP kan hangen. Meer kan ie niet aan, dat wordt natuurlijk de USP van de 2e generatie.
Onthuld.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Eerder van de echte macbook pro. Die zal waarschijnlijk in maart worden onthult.
Tof, ik heb soortgelijke documenten gelezen over W10, met verdenkingen tot keylogs aan toe. Soortgelijk taalgebruik. En waar ze wellicht een punt hebben (wat moet een softwareboer daarmee?) is het in praktijk een systeem om bugs sneller en automatischer te vinden.quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:09 schreef Qunix het volgende:
Over Big Sur: https://sneak.berlin/20201112/your-computer-isnt-yours/
Toch al snel vier Apple Watches...quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:46 schreef DaMook het volgende:
Grote Appleroof in Engeland: voor 5,5 miljoen aan producten gestolen
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-roof-engeland-bende
Geen ervaring, review is wel enthousiast.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:17 schreef CoExist het volgende:
Heeft iemand al een HomePod Mini in gebruik?
Twijfel er over om eentje te kopen. Er zijn wat van die Marktplaats aanbieders die hem kopen in Duitsland of Frankrijk en weer door verkopen voor circa ¤ 125,-
Heb nog geen smartspeaker op het moment. Alleen een Bose Revolt die het op zich prima doet.
Nadeel van de HomePod vind ik dat ie constante voeding moet hebben van een 220v netwerk.
En het liefste wil ik natuurlijk een Nederlandstalig gesproken Siri.
Ben gewoon benieuwd naar ervaringen van mensen die hem al hebben of de oude HomePod hebben.
Heeft bij mij een week geduurd, (ook de iPhone 12 Pro Blauw). Maar je kan er iig vanuit gaan dat je em niet gratis krijgt..quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:51 schreef De_Hertog het volgende:
Ik heb een iPhone 12 (pro blauw, voor de nieuwsgierigen) besteld via Apple, betaald met Apple Pay. Bij online bestellingen, ook met lange levertijd, ben ik gewend dat dit bedrag direct wordt afgeschreven, of in ieder geval gereserveerd, op de credit card. Voor deze bestelling zie ik nog niets terug op mijn afschrift. Bij de status van mijn bestelling lijkt alles in orde. Schrijft Apple normaal pas af als een product daadwerkelijk verstuurd wordt? Iemand ervaring hiermee?
Daar was ik ook niet ‘bang’ voor. Meer dat de bestelling alsnog geannuleerd zou worden en ik nog langer zou moeten wachten..quote:Op woensdag 18 november 2020 22:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heeft bij mij een week geduurd, (ook de iPhone 12 Pro Blauw). Maar je kan er iig vanuit gaan dat je em niet gratis krijgt..
Whut, die dingen zouden toch rond de ¤99,- retail moeten zijn? Of is dit weer een product wat niet in NL verkrijgbaar is.quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:59 schreef Scrummie het volgende:
Iemand de HomePod mini ergens te koop gezien? Op bol.com staan ze voor 160 euro. En dat is me net wat teveel.
Dat laatste ja.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Whut, die dingen zouden toch rond de ¤99,- retail moeten zijn? Of is dit weer een product wat niet in NL verkrijgbaar is.
Als het niet teveel weegt, is het soms waard om het uit Amerika te bestellen. Verzendskosten zijn ongeveer 13 euro.quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:59 schreef Scrummie het volgende:
Iemand de HomePod mini ergens te koop gezien? Op bol.com staan ze voor 160 euro. En dat is me net wat teveel.
Gewoon nieuwe kopen dan. Je hebt toch maar één nier nodig.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:15 schreef DKUp het volgende:
Die prijs voor een volledig draadloze headset waar de batterij ook nog eens van kan overlijden wow
Mijn AirPods gingen drie jaar mee en toen ging de batterijduur flink omlaag. Maar die dingen waren al ¤180,- en dit is een iets ander bedrag waar je makkelijk een iPhone of iPad van kunt kopen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe kopen dan. Je hebt toch maar één nier nodig.
Je bent net een weekje te laat man. Er waren wel een paar goede Black Friday deals. AirPods 2 voor ¤122,- ofzo.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
OK, ik heb jullie hulp nodig.
Ik zie al die jongeren rond lopen met van die kekke airpods. Dacht, wat moet je er mee. Totdat ik tijdens het wandelen of sporten steeds de stekker van de headphones uit mijn toestel begon te trekken, rete irritant.
Nu keek ik zojuist op internet wat die dingen kosten en schrok me het lazarus......
Zijn er ook nog goedkopere fatsoenlijke alternatieven voor die dingen of is dat not done in dit fanboy topic?
neuh dat valt nog mee... maar vind het onder aan de streep toch veel geld voor een simpel setje oortelefoons. Het is geen koptelefoon van Bose ofzoquote:Op dinsdag 8 december 2020 23:22 schreef CoExist het volgende:
[..]
Je bent net een weekje te laat man. Er waren wel een paar goede Black Friday deals. AirPods 2 voor ¤122,- ofzo.
Effe goed sommige webshops in de gaten houden. Denk dat ze nog wel een keer gaan stunten met de prijzen.
Of is dat boven je budget?
Ik vind de Airpods Pro niets onder doen voor Bose.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
neuh dat valt nog mee... maar vind het onder aan de streep toch veel geld voor een simpel setje oortelefoons. Het is geen koptelefoon van Bose ofzo
Ik heb echt jaren lang verschillende Bose in-ears gebruikt. Bedraad, wireless bedraad, enz.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
neuh dat valt nog mee... maar vind het onder aan de streep toch veel geld voor een simpel setje oortelefoons. Het is geen koptelefoon van Bose ofzo
Dat. Subliem geluid. En ze vallen niet uit mn oren, normale airpods (en earpods) wel.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:11 schreef Scrummie het volgende:
Hier ook AirPods Pro. Geweldige dingen.
Idd.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat. Subliem geluid. En ze vallen niet uit mn oren, normale airpods (en earpods) wel.
wowquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:19 schreef CoExist het volgende:
Wat een fugly ding zeg.
Zag net ergens een foto van een roze exemplaar. Die headband ziet er uit als een stuk maandverband.
[ link | afbeelding ]
Als iets overpriced zooi is, dan is het wel Bose.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
Echt afschuwelijk iddquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:19 schreef CoExist het volgende:
Wat een fugly ding zeg.
Zag net ergens een foto van een roze exemplaar. Die headband ziet er uit als een stuk maandverband.
Ik roep maar iets hé. Vroeger (quote:Op woensdag 9 december 2020 11:11 schreef Nine. het volgende:
[..]
Als iets overpriced zooi is, dan is het wel Bose.
Sommige producten zijn wel oke, dat was vroeger ook al zo. Maar het gros is veel te duur voor wat het bied.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:20 schreef de_boswachter het volgende:
Ik roep maar iets hé. Vroeger () was dit toch een gerenommeerd merk.
quote:Op woensdag 9 december 2020 09:48 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik heb echt jaren lang verschillende Bose in-ears gebruikt. Bedraad, wireless bedraad, enz.
De kwaliteit werd echt steeds bedroevender. Binnen 2 jaar waren ze totaal versleten of gewoon defect. Bose kent wel goede garantie bepalingen en meestal kreeg ik gratis nieuwe of tegen een kleine vergoeding een upgrade.
Toen hun wireless Bluetooth in-ears uitkwamen heb ik wel ff getwijfeld. Maar na slechte reviews ben ik voor de AirPods 2 gegaan. Geen spijt van gehad.
Gebruik nu 10 maanden de AirPods Pro.
Kan altijd nog als sport-modelquote:Op woensdag 9 december 2020 12:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Betreft die nieuwe koptelefoon, gemiste kans trouwens: Nike Airpods Max...
De AirPods Pro hebben active noise cancelling (ANC). Ik vind het ideaal met vliegreizen.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
wat is dan het verschil tussen pro en de normale. Is dat voor een leek die zo'n dopjes voor podcasts en af en toe muziek gebruikt ook nodig?
Die M1 is inderdaad een prima processor. Ik heb nu de Mac Mini en MBP met M1 en het is allemaal razendsnel. En de accu gaat een partij mee, echt top.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:02 schreef Q. het volgende:
M1 Macbook Air. Wat een apparaat.Zeker komend vanaf een 2015 11" MBA.
Enige nadeel van de AirPods 2 vind ik het draagcomfort, maar dat verschilt kennelijk erg van persoon tot persoon.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:52 schreef CoExist het volgende:
[..]
De AirPods Pro hebben active noise cancelling (ANC). Ik vind het ideaal met vliegreizen.
Heb ze in de USA gekocht in februari en moest nog nog terug vliegen naar NL.
Nadeel van de AirPods Pro vind ik dat geknijp in dat steeltje. Tikken op de AirPods 2 werkte makkelijker. Maar dat wil je echt niet met ANC in-ears. Dat dreunt door tot je hersenen.
Voor gewoon muziek en een podcast volstaan de AirPods 2 prima.
Check ff websites als iCulture of PriceWatch van Tweakers. Die houden de prijzen goed in de smiezen.
Wat mis je er aan dan?quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Ben lid geworden van Apple Music, wat slecht zeg.
Heel onduidelijk die interface, gewoon een lijstje maken en beheren met je favoriete artiesten is veel moeizamer dan bij Spotify of Deezer.
Had ik niet verwacht van Apple.
Ja echt belachelijk, zogenaamd om op te komen voor kleine bedrijven.quote:Op zondag 20 december 2020 17:45 schreef Scrummie het volgende:
Jullie dit nog meegekregen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.macrumors.com(...)-of-apple-laughable/
Facebook valt Apple aan via een advertentie in de krant, omdat Apple privacy maatregelen nam in iOS14. Dit was de reactie van Facebook.
Schaamteloos, wat een bedrijf.
Ik sport best veel, denk dat ik dat interessant vind. Heb een iPhone dus het kan een aanvulling zijn. Alleen ben ik nooit een iPad type geweest. Denk wel een beetje aan de accu, in hoeverre aan te raden om tijdens gewicht heffen om te houden (breekbaarheid?)quote:Op maandag 28 december 2020 12:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, Series 1 gedragen tot en met Series 6. Series 6 is echt een prachtig ding en draag het iedere dag.
Je moet een horloge wel fijn vinden om te gedragen.
Daarom is dat aluminium model ook wel beter. Anders kan je er nog een kleine case om doen.quote:Op maandag 28 december 2020 12:19 schreef Rene het volgende:
[..]
Ik sport best veel, denk dat ik dat interessant vind. Heb een iPhone dus het kan een aanvulling zijn. Alleen ben ik nooit een iPad type geweest. Denk wel een beetje aan de accu, in hoeverre aan te raden om tijdens gewicht heffen om te houden (breekbaarheid?)
Ik twijfel ook over de ipad air 4, zou o.a. fijn zijn voor mijn werk voor notities.quote:Op maandag 28 december 2020 12:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, Series 1 gedragen tot en met Series 6. Series 6 is echt een prachtig ding en draag het iedere dag.
Je moet een horloge wel fijn vinden om te gedragen.
Ik denk zelf na om een iPad Air vierde generatie te kopen of te wachten op de nieuwe iPad Pro![]()
Prachtig ding, alleen raar dat mijn iPad Pro 9,7 inch uit 2016 wel vier speakers heeft en deze Air ui 2020 maar twee. Ik weet ook niet helemaal of 12,9 inch te groot is want dan is 10,9/11 inch prima.quote:Op maandag 28 december 2020 13:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik twijfel ook over de ipad air 4, zou o.a. fijn zijn voor mijn werk voor notities.
Ja ik twijfel nog een beetje, met 128gb zo'n pencil een houder en een paperlike cover wordt die wel behoorlijk duur.quote:Op maandag 28 december 2020 13:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Prachtig ding, alleen raar dat mijn iPad Pro 9,7 inch uit 2016 wel vier speakers heeft en deze Air ui 2020 maar twee. Ik weet ook niet helemaal of 12,9 inch te groot is want dan is 10,9/11 inch prima.
Combi met Magic Keyboard en Apple Pencil 2e generatie zie ik wel zitten. Geen idee of ik 64GB zal vol maken en de 128GB is wel wat veilig wat dat betreft voor vier/vijf jaar of langer. Mijn iPad gebruik ik alleen thuis.
Naast je laptop zou ik lekker een iPad Air nemen.quote:Op maandag 28 december 2020 14:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik twijfel nog een beetje, met 128gb zo'n pencil een houder en een paperlike cover wordt die wel behoorlijk duur.
En qua formaat lijkt die mij juist ideaal om toch makkelijk mee te nemen naast mijn laptop.
Ja sowiesobgeen ipad pro.quote:Op maandag 28 december 2020 14:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Naast je laptop zou ik lekker een iPad Air nemen.
Air kan bijna alles. Ik denk dat ik even wacht tot dat de nieuwe iPad Pro’s met miniLED worden aangekondigd.quote:Op maandag 28 december 2020 14:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja sowiesobgeen ipad pro.![]()
Maar ik had ook nog naar een unmarkable gekeken en zo, alleen kan je met een ipad wel gelijk een stuk meer.
De Pro's ga ik voor de 4de keer terugsturen ivm garantie. Elke keer dezelfde defect (een onverklaarbare keiharde BUZZZZZZ in de noise cancellation bij iedere beweging, wanneer je loopt bijv.).quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:55 schreef Aurelius het volgende:
Oude Airpods aan vriending gedoneerd, en Airpods Pro gekocht
toch houdt de iPad Pro 2018 met Apple A12X SoC zich nog goed staande tegenover het geweld van de iPad Air 2020 met Apple A14 SoC, volgens deze site:quote:Op donderdag 31 december 2020 13:58 schreef DKUp het volgende:
Zat er al een beetje aan te komen, maar de iPad Pro 11 inch wordt waarschijnlijk niet vernieuwd of nauwelijks veranderd.
Ja, dat krijg je als de iPad Air 2020 en iPad Pro 11 inch bijna hetzelfde zijn.
Een iPad Air is meer dan de helft van de prijs van de iPad Pro 12,9 inch![]()
Er tussen zit dus straks niks of een verouderde iPad Pro 11 inch.
https://barefeats.com/ipad-air-versus-ipad-pro.htmlquote:
Ook nog geen last van gehad gelukkig. Wat een verademing vergeleken met de eerste Airpods die ik heb. Mis alleen het tikken op mijn pods om naar een vorig of volgend nummer te gaan. Dat drukken op een klein knopje vind ik niet prettig. Vooral niet met mijn dikke vingers en als ik handschoenen aan heb.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 16:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De Pro's ga ik voor de 4de keer terugsturen ivm garantie. Elke keer dezelfde defect (een onverklaarbare keiharde BUZZZZZZ in de noise cancellation bij iedere beweging, wanneer je loopt bijv.).
1x direct naar de Genius Bar geweest toen het nog kon (zodat ik gelijk met gerepareerde/refurb naar buiten kan lopen), 2x opgestuurd naar Coolblue. Drie keer voor hetzelfde defect. Drie keer gerepareerde of refurb meegekregen.
Wat ik wil zeggen is: let hier op. Schijnt een veelvoorkomend defect te zijn bij de Pro's maar valt 100% onder de garantie gelukkig.
De 11 is de opvolger van de XR. De XR is de goedkopere variant van de XS. De opvolger van de XS is de 11 Pro.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:14 schreef Zwansen het volgende:
Mijn Xs is een beetje op. Ik ben toe aan een nieuwe, maar twijfel tussen de 11 en de 12. De 11 is namelijk echt een stuk goedkoper. De 12 kost mij ¤840 bij Tele2, maar de 11 slechts ¤624.
Nu dacht ik dat de 11 gewoon een opvolger was van de Xs en de voorganger van de 12, maar nu las ik dat de 11 eigenlijk meer een budget-versie is en dus eigenlijk een opvolger van de Xr. Vooral het scherm is ietsje minder dan de Xs schijnbaar.
Is de 11 dan eigenlijk wel een upgrade of valt dat dus wel mee?
Dank. Ik zie dat ook de 11 Pro nog echt prijzig is (¤900+). Dan neig ik inderdaad toch maar naar de 12.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
De 11 is de opvolger van de XR. De XR is de goedkopere variant van de XS. De opvolger van de XS is de 11 Pro.
Afgelopen jaar waren de 12 en 12 Pro enorm vergelijkbaar met de 11 Pro dus veel meer vergelijkbaar met jouw XS.
iPhone 12 is eigenlijk de opvolger van de XS en 11 Pro maar dan met goedkopere materialen als de XR en 11 maar dan wel met een goed scherm en doet nauwelijks onder voor de iPhone 12 Pro.
De iPhone 12 is eigenlijk zo goed als alles wat je nodig hebt.
Je mist alleen de derde camera, voor de rest is het toestel iets groter en lichter met een nieuw design. 11 Pro lijkt enorm op jouw XS.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dank. Ik zie dat ook de 11 Pro nog echt prijzig is (¤900+). Dan neig ik inderdaad toch maar naar de 12.
Waar twijfel je over? Ik heb de Mini en ik ben er heel tevreden over. Heel fijn formaat.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:01 schreef DaMook het volgende:
Ik twijfel nog steeds tussen de mini en de pro max. Lastig als je niet in de winkel kan kijken wat het fijnste is. Vooral omdat ik dus ook twijfel tussen de uitersten.
Formaat vooral. Ik heb nu de iPhone X en die bevalt wel, maar vraag me toch af hoeveel kleiner die is en hoe dat werkt, zelfde met de max, hoeveel groter die is en hoe dat voelt, broekzak, hand enz.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:12 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Waar twijfel je over? Ik heb de Mini en ik ben er heel tevreden over. Heel fijn formaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |