Was ook te verwachten.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:36 schreef DKUp het volgende:
Design blijft allemaal gewoon hetzelfde
Volgend jaar dus een redesign
Hoezo?? Het is in feite hetzelfde als de dev kit.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:35 schreef Aether het volgende:
Mini is wel onverwachts.
En 3x sneller, dat zou net zo snel zijn als de Mac Pro momenteel.
Wat bedoel je? De devkit heeft een A12Z processor.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hoezo?? Het is in feite hetzelfde als de dev kit.
Logisch mensen met meer geheugen behoefte zullen naar de mini pro gepusht worden.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:48 schreef Aether het volgende:
Ah, de M1 kan maximaal 16 GB RAM aan.
De huidige mini gaat tot 64 GB.
Ach ja. Tim Cook moet ook eten.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:30 schreef De_Hertog het volgende:
Die upgrade prijzen blijven toch wel belachelijk. 230 euro voor 8 GB extra geheugen of 256 GB extra opslag.. Je kunt wel zien dat ze niet makkelijk te upgraden zijn
Ja, die arme man heeft het vast moeilijk. Hij had al z’n meubels al verkocht zag ik.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach ja. Tim Cook moet ook eten.
Nee, wel de iPhone mini bij KPN.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:41 schreef Scrummie het volgende:
Nog meer mensen die de iPhone Pro Max afgelopen vrijdag hebben gepreorderd bij Tele2?
Ik krijg steeds dit:quote:Op donderdag 12 november 2020 22:20 schreef DaMook het volgende:
Al 5 x een foutmelding bij het proberen te upgraden. Probeer het morgen wel weer.
quote:Installatie mislukt
Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het installeren van de geselecteerde updates.
Gingen ze ook nog 14.3-bèta's vrijgevenquote:Op vrijdag 13 november 2020 00:09 schreef chibibo het volgende:
Hier hetzelfde. Apple's servers schijnen overbelast te zijn.
Nice man, veel plezier er mee.quote:
Dank dank.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nice man, veel plezier er mee.
Ik neem misschien een normale 12 Pro in blauw en anders wacht ik een jaartje op de opvolger.
Blauwe Pro is echt prachtig.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank dank.
Over dat laatste heb ik nog even zitten twijfelen, jaartje wachten op de s versies. Maar ja, elke 2 jaar upgraden bevalt me wel en dit design vind ik echt prachtig, kon niet wachten dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |