Ja, die arme man heeft het vast moeilijk. Hij had al z’n meubels al verkocht zag ik.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach ja. Tim Cook moet ook eten.
Nee, wel de iPhone mini bij KPN.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:41 schreef Scrummie het volgende:
Nog meer mensen die de iPhone Pro Max afgelopen vrijdag hebben gepreorderd bij Tele2?
Ik krijg steeds dit:quote:Op donderdag 12 november 2020 22:20 schreef DaMook het volgende:
Al 5 x een foutmelding bij het proberen te upgraden. Probeer het morgen wel weer.
quote:Installatie mislukt
Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het installeren van de geselecteerde updates.
Gingen ze ook nog 14.3-bèta's vrijgevenquote:Op vrijdag 13 november 2020 00:09 schreef chibibo het volgende:
Hier hetzelfde. Apple's servers schijnen overbelast te zijn.
Nice man, veel plezier er mee.quote:
Dank dank.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nice man, veel plezier er mee.
Ik neem misschien een normale 12 Pro in blauw en anders wacht ik een jaartje op de opvolger.
Blauwe Pro is echt prachtig.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank dank.
Over dat laatste heb ik nog even zitten twijfelen, jaartje wachten op de s versies. Maar ja, elke 2 jaar upgraden bevalt me wel en dit design vind ik echt prachtig, kon niet wachten dus.
Afbeeldingen doen het niet hier, wel als ik erop klik maar dan staat er “niet veilig” volgens Safariquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:24 schreef chibibo het volgende:
De 12 Mini is zojuist afgeleverd. Hij is ietsje groter dan de SE, maar nog altijd een prima formaat voor wie liever een kleinere telefoon wil.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie het. Even kijken of ik het kan fixen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Afbeeldingen doen het niet hier, wel als ik erop klik maar dan staat er “niet veilig” volgens Safari
Hmm. Dat moet ik dan ook even bekijken. Voor sommige dingen die ik doe ik het wel eens handig als ik 's nachts wat verwerking kan doen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:17 schreef De_Hertog het volgende:
Big Sur geïnstalleerd op een 'reserve' machine. Eerste nadeel al ontdekt: de energie-instellingen zijn verder opgesplitst per bron en bij 'batterij' zijn een aantal dingen weggehaald. Het lijkt dus niet meer mogelijk om m'n Air met het scherm uit toch actief te laten zijn: na een tijdje gaat hij vanzelf in slaapstand. Ook als je nog een taak in de achtergrond (torrent download, bestand kopiëren) hebt draaien.
's nachts heb je hem dan neem ik aan gewoon aan de oplader hangen? Het is alleen bij batterij, bij oplader heb je de opties 'prevent sleep' en 'put harddisks to sleep' nog wel. Heb net even een langere test gedaan en kan bevestigen dat aan de stekker alles gewoon als vanouds werk, hij draait prima door als ik het scherm uit zet (met ctrl-shift-power). Alleen met de batterij gaat de Air inderdaad na een tijdje slapen, met dezelfde taken verder.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hmm. Dat moet ik dan ook even bekijken. Voor sommige dingen die ik doe ik het wel eens handig als ik 's nachts wat verwerking kan doen.
Bij mij lijkt het met Big Sur juist langzamer te zijn geworden. Maar ik heb dan ook een MacBook Air uit 2013, een behoorlijk oud beestje. Ik was allang blij dat mijn MacBook überhaupt nog ondersteund wordt.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor mijn gevoel werkt het net weer even iets sneller wel allemaal. Maar daar ben ik over 10 minuten vast weer aan gewend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |