Whut, die dingen zouden toch rond de ¤99,- retail moeten zijn? Of is dit weer een product wat niet in NL verkrijgbaar is.quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:59 schreef Scrummie het volgende:
Iemand de HomePod mini ergens te koop gezien? Op bol.com staan ze voor 160 euro. En dat is me net wat teveel.
Dat laatste ja.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Whut, die dingen zouden toch rond de ¤99,- retail moeten zijn? Of is dit weer een product wat niet in NL verkrijgbaar is.
Als het niet teveel weegt, is het soms waard om het uit Amerika te bestellen. Verzendskosten zijn ongeveer 13 euro.quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:59 schreef Scrummie het volgende:
Iemand de HomePod mini ergens te koop gezien? Op bol.com staan ze voor 160 euro. En dat is me net wat teveel.
Gewoon nieuwe kopen dan. Je hebt toch maar één nier nodig.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:15 schreef DKUp het volgende:
Die prijs voor een volledig draadloze headset waar de batterij ook nog eens van kan overlijden wow
Mijn AirPods gingen drie jaar mee en toen ging de batterijduur flink omlaag. Maar die dingen waren al ¤180,- en dit is een iets ander bedrag waar je makkelijk een iPhone of iPad van kunt kopen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe kopen dan. Je hebt toch maar één nier nodig.
Je bent net een weekje te laat man. Er waren wel een paar goede Black Friday deals. AirPods 2 voor ¤122,- ofzo.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
OK, ik heb jullie hulp nodig.
Ik zie al die jongeren rond lopen met van die kekke airpods. Dacht, wat moet je er mee. Totdat ik tijdens het wandelen of sporten steeds de stekker van de headphones uit mijn toestel begon te trekken, rete irritant.
Nu keek ik zojuist op internet wat die dingen kosten en schrok me het lazarus......
Zijn er ook nog goedkopere fatsoenlijke alternatieven voor die dingen of is dat not done in dit fanboy topic?
neuh dat valt nog mee... maar vind het onder aan de streep toch veel geld voor een simpel setje oortelefoons. Het is geen koptelefoon van Bose ofzoquote:Op dinsdag 8 december 2020 23:22 schreef CoExist het volgende:
[..]
Je bent net een weekje te laat man. Er waren wel een paar goede Black Friday deals. AirPods 2 voor ¤122,- ofzo.
Effe goed sommige webshops in de gaten houden. Denk dat ze nog wel een keer gaan stunten met de prijzen.
Of is dat boven je budget?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |