Vorig jaar was sowieso een ongebruikelijk matige editie van deze voorronde. Hopelijk heeft het maandenlang binnen blijven geleid naar wat mooiere liedjes.quote:Op dinsdag 10 november 2020 13:58 schreef molloot200 het volgende:
Als Uku maar niet wint op sympathiestemmen met net zo'n gezapig liedje als vorig jaar
Beautiful Lie had ik veel mooier gevonden, die was naar mijn idee gemakkelijk de finale in gekomen in tegenstelling tot het lied wat er nu uiteindelijk was.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vorig jaar was sowieso een ongebruikelijk matige editie van deze voorronde. Hopelijk heeft het maandenlang binnen blijven geleid naar wat mooiere liedjes.
Dit lijkt me het belangrijkste. Estse inzendingen sterven nogal vaak in hun schoonheid als ze de staging weer eens verpesten, maar vorig jaar was eigenlijk dat zelfs niet mogelijk.quote:Op dinsdag 10 november 2020 13:58 schreef molloot200 het volgende:
Als Uku maar niet wint op sympathiestemmen met net zo'n gezapig liedje als vorig jaar
Ja, Uku had vorig jaar eigenlijk wel mogen winnen. Toen had hij een beter lied.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Beautiful Lie had ik veel mooier gevonden, die was naar mijn idee gemakkelijk de finale in gekomen in tegenstelling tot het lied wat er nu uiteindelijk was.
Jri de kinderlokker en Koitquote:Op woensdag 11 november 2020 19:15 schreef Cee het volgende:
De eerste artiesten zijn bekendgemaakt! https://menu.err.ee/k/eesti-laul
Enkele bekende namen: Jri Pootsmann, Uku Suviste en Koit Toome.gif.
Ik vrees voor sympathy votesquote:Op woensdag 11 november 2020 19:26 schreef Momo het volgende:
Leuk! Hopelijk komt Uku dit keer niet met een gedateerd huismoeder nummer.
Vorig jaar zat er natuurlijk ook niet cht bij. Hopelijk zit er nu een echte knaller bij waar mensen niet omheen kunnen; een nummer wat de sympathy votes kan overheersen.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vrees voor sympathy votesdie kreeg hij vorig jaar al.
Ah, hier kijk ik wel naar uit.quote:Op maandag 30 november 2020 17:55 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Sinterklaas cadeautje voor ESF fans
Oeh nu wil ik wel meteen luisteren als Nexum zo enthousiast isquote:Op zaterdag 5 december 2020 13:01 schreef Nexum het volgende:
IK WIL dat jullie NU stoppen met whatever je aan het doen bent en luistert naar Gram of Fun - Lost In A Dance in deze lijst: https://eurovisionworld.c(...)i-laul-2021-released
Het is echt een goed lied. 80's synthpop trend hoor je all over in dit lied maar het heeft ook een indie flare to itquote:Op zaterdag 5 december 2020 13:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Oeh nu wil ik wel meteen luisteren als Nexum zo enthousiast is
Ik heb het opstaan nu. Het is heel 80's en indie tegelijk inderdaad. Doet mij een beetje denken aan Mister Unicorn van 2 jaar terug. Ik ben hier ook enthousiast over, hopelijk komt hij live over. Vanmiddag eens naar de rest luisteren goed.quote:Op zaterdag 5 december 2020 13:05 schreef Nexum het volgende:
[..]
Het is echt een goed lied. 80's synthpop trend hoor je all over in dit lied maar het heeft ook een indie flare to it
De lyricsquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:29 schreef Cee het volgende:
Ik heb ze nog niet geluisterd maar als ik van wat boze tweets moet uitgaan is dat het Alabama Watchdog nummer er eentje dat transfobisch is en Covid ontkent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond het nog wel intressant klinken in die preview![]()
Ik heb wat nummers geluisterd en het klinkt allemaal een beetje generic. De meeste nummers danquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:09 schreef lashatumbai het volgende:
Ik weet niet wie daar aan het roer is, maar die is flink Eesti Laul aan het verpesten. Gelukkig is er bij de buren in Litouwen het tegenovergestelde gebeurd.
Op basis van de recap en het volledig luisteren van Gram of,Fun geef ik Gram of Fun , Koit Toome en Ka de meeste kans.quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb wat nummers geluisterd en het klinkt allemaal een beetje generic. De meeste nummers dan
Misschien nog een wijziging.quote:UPDATE
The Estonian broadcaster ERR has removed all the Eesti Laul 2021 songs from their homepage – So we'll have to wait for tonight's announcement starting at 20:35 CET at ETV ]
Ik houd toch een heel klein beetje hoop dat dit kan winnenquote:
Ik hoop dat kleine beetje met je. Maar krijg toch wel iets van een Day One gevoel. Studio erg goed., live zoveel minder,quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik houd toch een heel klein beetje hoop dat dit kan winnenIk hoop ook dat de Estlanders durven in te zien dat dit cht beter is dan dat gezapige nummer van Uku. Beter staat het dus live ook een beetje leuk
Vind je? Ik vind dit een van de betere Eesti Laul edities. De afgelopen 3 jaar was namelijk echt beroerd.quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:09 schreef lashatumbai het volgende:
Ik weet niet wie daar aan het roer is, maar die is flink Eesti Laul aan het verpesten. Gelukkig is er bij de buren in Litouwen het tegenovergestelde gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat het beter live gaat dan toen met Immortality voor haarquote:Op maandag 18 januari 2021 23:35 schreef molloot200 het volgende:
https://menu.err.ee/16080(...)nalja-tegema-ei-lahe
Live is GoF in ieder geval ook niet onverdienstelijk
E: Momo was me ook al voor
Les 1 van het ESF forum. Sorry zeggen we hier nietquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:26 schreef Sableheart het volgende:
Sorry, ik ben er niet bij zometeen. Wel veel plezier allemaal!
Jammer, maar jij veel plezier/succes met wat je ook gaat doenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:26 schreef Sableheart het volgende:
Sorry, ik ben er niet bij zometeen. Wel veel plezier allemaal!
Het is toch wat in de Baltische statenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:35 schreef koffieleuk het volgende:
De meesten van hen lijken zo van de kunstacademie gerold
Ik heb wel weer zin in lekker vage stagingsquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:35 schreef koffieleuk het volgende:
De meesten van hen lijken zo van de kunstacademie gerold
De sportscholen zijn geslotenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:38 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd of er weer een hele dans routine komt van Tanja
Ik vroeg me net af in hoeverre ze op elkaar lijken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:43 schreef Meridiaan het volgende:
Voor de geoefende oren: je hoort zo goed dat Fins en Estisch op elkaar lijken
Heel erg dus. Zeker meer dan Duits en Nederlands.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vroeg me net af in hoeverre ze op elkaar lijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwam er niet helaas.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:48 schreef Aoibhin het volgende:
Prima stem inderdaad, nummer ook wel leuk, maar ik hoop dat er straks nog wel naar iets meer wordt opgebouwd
quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:49 schreef Meridiaan het volgende:
Bedankt HansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch moest ik lachen hoorOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Nee jammer genoeg niet, zat op zich wel potentie in. Voor nu niets meer dan "wel een leuk liedje"quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:49 schreef Meridiaan het volgende:
Bedankt HansGelukkig maakte jij ‘m want ik moest me al die tijd inhouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok Tuuledquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ik lijk af en toe mijn eigen naam te horenCan't unhear
Ja hoe ze het uitspreken, dunnoquote:
Ik hoorde het ook op het laatst.. Lekker country riedeltje.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ik lijk af en toe mijn eigen naam te horenCan't unhear
Als het nummer nu begint dan wel.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:03 schreef H_T het volgende:
Ik zie nu wat mensen midgetgolf spelen, ben ik dan live?
Iets achter denk ik.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:03 schreef H_T het volgende:
Ik zie nu wat mensen midgetgolf spelen, ben ik dan live?
20:15quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:04 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja Pluto, doet me eraan herinneren dat ik zo ook naar de Marslanding wil kijken, verrek
Thanksquote:
Ik vond het wat te tam, verder niet slecht ofzoquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:05 schreef Momo het volgende:
Dit is wel een geluid die veel jongeren aanspreekt
Nu zin om mensen virtueel uit auto's te sleurenquote:
Volgens mij ben ik nu helemaal livequote:
Staging is leuker dan het nummer, beste 6 moet haalbaar zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:20 schreef koffieleuk het volgende:
Ik snap de staging niet zo, maar deze mag door
En van dit jaarquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:23 schreef Cee het volgende:
Ah, de George Ezra van vorig jaar toch?
Nummer is ok maar hij mag wel met iets meer overtuiging zingen.quote:
quote:
Van deze 8 zijn dit ook mijn 3 favorieten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
Niks van tevoren gehoord, maar had ergens opgevangen dat deze voorronde vrij zwak zou zijn. Smaken verschillen natuurlijk, maar Karl Killing, WIIRALT en Egert Milder mogen van mij tot nu toe allemaal wel door eigenlijk
Granny Smithquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:32 schreef H_T het volgende:
Oei, Granny Smith klinkt niet heel lekker
En bedankt. Nu ga ik alleen daar op lettenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:24 schreef koffieleuk het volgende:
Tuuli Rand doet me een beetje aan Suzan denken qua neus, vanuit een bepaalde hoek dan.
VERDOMME KOFquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:37 schreef koffieleuk het volgende:
Koit en profil doet met denken aan Van Gaal
Inderdaad jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:39 schreef koffieleuk het volgende:
Dit lijkt wel op dezelfde vleugel als bij Mere Lapsed!
Wilde net zeggenquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:40 schreef Momo het volgende:
Haha dat laatste shot was wel weer gifjes waardig
Ik kan me dat helemaal voorstellen. Het is best wel een aantrekkelijke man.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:42 schreef Cee het volgende:
Verder ben ik denk ik gewoon een beetje verliefd op Koit.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:42 schreef Cee het volgende:
Verder ben ik denk ik gewoon een beetje verliefd op Koit.
Zo zie je maar weer hoe smaken kunnen verschillenquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik kan me dat helemaal voorstellen. Het is best wel een aantrekkelijke man.
Hahahaha lolquote:
Minder memorabel dan de Verona gifjes, maar deze stelt ook niet teleurquote:
Heilzaam?quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:53 schreef koffieleuk het volgende:
Hoe vertaal je wholesome? Dat is het woord wat ik zoek.
Meer iets van 'puur', maar zit zoiets jaquote:
Hopelijk ook reclamequote:Op donderdag 18 februari 2021 19:56 schreef Momo het volgende:
Maar zo komt dus eerst het Este NOS journaal en dan om half 9 pas de uitslag.
Hart van Estland-tactieken!quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:56 schreef Momo het volgende:
Maar zo komt dus eerst het Este NOS journaal en dan om half 9 pas de uitslag.
Ik snap dat je vermoeid bent. Het is een lange reis van hier tot Marsquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:57 schreef H_T het volgende:
Het maakt mij niet zoveel uit wat er door gaat, want ik vind niets echt er bovenuit springen. Dat ik vermoeid ben helpt niet mee, maar ik weet niet of het op een andere dag een ander verhaal zou zijn
quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:57 schreef grazz het volgende:
Ik heb ook naar de liveshow gekeken en de liedjes voor het eerst gehoord. Ik vond het een vrije saaie semi. De meeste nummers vond ik nogal zwak. Ik ben wat meer gewend van Estland. En er gaan blijkbaar 6 liedjes door![]()
De winnaar zal uit semi 2 moeten komen of Estland gaat het erg moeilijk krijgen om de finale te halen straks.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:57 schreef H_T het volgende:
Het maakt mij niet zoveel uit wat er door gaat, want ik vind niets echt er bovenuit springen.
Ik zag net met het surfen door de tabbladen deze reactie en dacht even dat het over corona gingquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:06 schreef Cee het volgende:
Zo, die cijfers zien er niet best uit in Estland.
Ik ben bang dat Cee dat ook bedoelde.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zag net met het surfen door de tabbladen deze reactie en dacht even dat het over corona ging
Ohhh ik dacht even de odds ofzoquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Cee dat ook bedoelde.
Daar ging het ook over.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zag net met het surfen door de tabbladen deze reactie en dacht even dat het over corona ging
Ja ik snap het ook niet meer zo. Televote komt er dan denk ik zo nog bij.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:52 schreef Cee het volgende:
Dit waren blijkbaar de jury favorieten dus nog niet officieel door?
quote:
Van de uitslag zelf wel, maar de procedure blijft gissenquote:
Zou het een poll zijn op dat moment?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
Volgens mij hebben we al tientallen keren geroepen dat iets door is, terwijl het nog niet beslist is
Dat zou wel de meest logische conclusie is. Dus niemand is nog door op dit moment.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou het een poll zijn op dat moment?
Volgens mij de jury favorieten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou het een poll zijn op dat moment?
Dat meende ik ook ja. Maar dus nu de laatste twee televote denk ik.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:08 schreef Nashipeer het volgende:
Was het niet zo dat er nu vijf door zijn, en voor de zesde wordt er weer gestemd door het thuispubliek
Er zijn er vier door nu en er mag nog gestemd worden voor de laatste twee.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:08 schreef Nashipeer het volgende:
Was het niet zo dat er nu vijf door zijn, en voor de zesde wordt er weer gestemd door het thuispubliek
Verdommequote:
Ah. Maar wel elke keer alle 12 nummers in beeld.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Er zijn er vier door nu en er mag nog gestemd worden voor de laatste twee.
Wauw watquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:12 schreef koffieleuk het volgende:
#vandaagleerdeik dat het vierkantje voor ETV echt een klok is
En dan heeft een sausage van mij het niet eens geredquote:
Inderdaadquote:
Geen kuntrie en geen Kristin, En daar bljjf je voor kijken.quote:
Ik kan er op zich verder prima mee leven wat er nu door is, dus achquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Geen kuntrie en geen Kristin, En daar bljjf je voor kijken.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:51 schreef koffieleuk het volgende:
Iemand heeft de uitzending gepload, ik ga even een Koit gifje maken
Echt iemand die voor de spiegel een "I check you out"-lachje probeert te oefenen, er ontevreden mee is en dan zijn hoofd laat hangen want hoe moet hij die chick nu versierenquote:
Ik wilde eigenlijk vriendelijk glimlachen, want ik moet stemmen trekken. Toen bedacht ik mij dat de regisseur wil dat ik bedachtzaam en triest ging kijken.quote:
Nazorg nodig?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |