NUL, maar dan ook NUL kans.quote:
Ik vraag me altijd af of mijn politieke radar goed is afgesteld of dat andere mensen naïef/slecht geïnformeerd zijn. Mensen zeiden ook dat Trump misschien wel oké zou zijn als ie eenmaal president was.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:38 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik had in het begin andere verwachtingen van deze partij. Baudet heeft het ongekend hard de afgrond in gestuurd.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:46 schreef Kyran het volgende:
JIj verdwijnt straks gewoon, net als Trump, zonder ook maar één post toe te wijden aan dat jij het fout had.
Fatsoen is voor NPC's ... Dus dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Er is ook nog iets van fatsoen en dat heeft hij zeker!
Wacht nou nog even af... het komt vanzelf wel goed!
Ja, was net aan het zoeken naar dat rapport waar Baudet het over had.quote:
Dat erkent iedereen met een brein en een geweten. Maar de kracht van een leugen zit in de herhaling.quote:
Als Trump iets aankodigt voor de komende weken dan weet je 1 ding zeker: er komt niks.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:34 schreef Isdatzo het volgende:
Trump: "WE ARE MAKING BIG PROGRESS. RESULTS START TO COME IN NEXT WEEK."
quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Er is ook nog iets van fatsoen en dat heeft hij zeker!
Wacht nou nog even af... het komt vanzelf wel goed!
Baudet is altijd al een verongelijkt balletje geweest, maar dom is hij niet. En Hiddema leek mij te kunnen fungeren als nuchter tegenwicht. Wat kan ik zeggen, ik vergis me nu eenmaal weleens.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:39 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Echt waar? Dat vind ik verrassend.
Ik snap het op zich wel, ze waren in het begin slim om mee te liften op populistische zaken als het Oekraine-referendum.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:10 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Baudet is altijd al een verongelijkt balletje geweest, maar dom is hij niet. En Hiddema leek mij te kunnen fungeren als nuchter tegenwicht. Wat kan ik zeggen, ik vergis me nu eenmaal weleens.
Al die domme idioten die hiervoor geld doneren, zodat Trump al z’n schulden kan betalenquote:
Dank je wel voor je begripquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:12 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik snap het op zich wel, ze waren in het begin slim om mee te liften op populistische zaken als het Oekraine-referendum.
Ik jat deze ff voor AVKquote:
Ik heb in 2015 ook wel eens geflirt met het idee dat Trump daadwerkelijk aan het trollen was en eigenlijk misschien wel een soort centrist zou kunnen zijn die het monopolie van de twee partijen zou kunnen doorbreken.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dank je wel voor je begrip
Ik volgde het ook zeker niet nauwgezet hoor, alleen 'op papier'. Als ik beeld had gezien van Baudet was dat verongelijkte toontje wel opgevallen. Ik had ook wel het idee dat hij pas later vol op het complotorgel is gegaan.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of mijn politieke radar goed is afgesteld of dat andere mensen naïef/slecht geïnformeerd zijn. Mensen zeiden ook dat Trump misschien wel oké zou zijn als ie eenmaal president was.
Je ziet zoiets toch van mijlenver aankomen? Mensen die geen tegenspraak dulden, een groot ego hebben en een loopje nemen met de waarheid radicaliseren volgens mij altijd in de politiek. Je kan maar 1 richting op (steeds extremer), want je ongelijk toegeven is zwakte.
Denk trouwens dat Baudet weer meer kiezers afschrikt met dit soort ongefundeerde claims. 'Flood the zone', zoals Bannon het zegt, werkt misschien in een ernstig verdeelde VS, maar ik verwacht dat het vertrouwen in onze instituties daar net iets te groot voor is.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:10 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Baudet is altijd al een verongelijkt balletje geweest, maar dom is hij niet. En Hiddema leek mij te kunnen fungeren als nuchter tegenwicht. Wat kan ik zeggen, ik vergis me nu eenmaal weleens.
Misschien allebei.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:48 schreef hhh38 het volgende:
Ik vraag me altijd af of mijn politieke radar goed is afgesteld of dat andere mensen naïef/slecht geïnformeerd zijn.
Moest lachen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 20:21 schreef Beathoven het volgende:
[..]
net als die kerel van mengvoeders united.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |