Ach, policy chief voor 3 maanden, daar gaat niemand wakker van liggen. En laten we eerlijk zijn, vrijwel alle Trump aanstellingen zijn wappies van dit nivo, als ze dat niet waren bij aantreden dan zijn ze het nu wel.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Niet als deze er voor in de plaats komt:
[ twitter ]
[ twitter ]
Ach ja, Trump en conspiracies doen het goed bij de FvD achterban schijnbaar hoewel die achterban steeds kleiner lijkt te worden.quote:
Je bent toch gewoon af als je dit soort dingen in de Tweede Kamer gaat roepen.quote:
Dat valt me zelfs van hem tegen.quote:
Vuilnisman, kan deze zak ook even mee?? Gvd dat er hier zoveel trollen rondhangen die hem geweldig vindenquote:
Er is ook nog iets van fatsoen en dat heeft hij zeker!quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Doe niet zo raar? Er zijn werkelijk geen grenzen waar Trump zich aan zal houden. Dat laat die keer op keer zien. Nee, verwacht geen oorlogen of het openbaar maken van staatsgeheimen, maar ik zie hem wel over lijken gaan om zijn gelijk te krijgen. Jij zit er waarschijnlijk te dicht op om dat nog te kunnen zien.
Je leest, net als Trump, bepaalde Tweets meteen als een aanval, zonder ook maar een seconde na te denken over wat er nou echt gezegd wordt. Komt dat bekend voor?
quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Er is ook nog iets van fatsoen en dat heeft hij zeker!
Wacht nou nog even af... het komt vanzelf wel goed!
Ik had in het begin andere verwachtingen van deze partij. Baudet heeft het ongekend hard de afgrond in gestuurd.quote:
Ja. Maar wacht maar op de verkieizingen, als de uitslag te laag is voor de FvD dan doet hij een Trump.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je bent toch gewoon af als je dit soort dingen in de Tweede Kamer gaat roepen.
Fatsoen? Trump?quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Echt waar? Dat vind ik verrassend.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:38 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik had in het begin andere verwachtingen van deze partij.
Fatsoen? In welk opzicht heeft hij de afgelopen dagen zijn fatsoen laten zien dan? Noem er is één?quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dief van je eigen portemonnee.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je wil niet ontslagen worden 3 maanden voor het eind, he?
Trump en fatsoenquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Is wel terecht om ff in Holland te kijken of alles wel zal gaan zoals we dat willen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |