Wel jammer van 12: "Revises presidential election procedures by having the president and vice president elected together as opposed to the vice president being the runner up in the presidential election"quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:33 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, 10 in 1791, nog maar 17 in de 230 jaar daarna dus. Laatste keer in 1992 (politici mogen hun eigen salaris niet verhogen, een verhoging gaat pas in na verkiezingen) En van de 27 was er nog 1 een herroeping van een vorig amendement, hou je er dus 25 over.
Probleem is dat je aan de gang blijft.quote:Op dinsdag 10 november 2020 13:06 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik blijf het opnemen voor de redelijkheid. Sommigen doen hier alsof alle Republikeinen gekke wappies zijn. Totaal extreme figuren. Dat is net zo onwaar als alle Democraten communisten noemen.
Maar er is nu door al die geruchten wel een zweem van onbetrouwbaarheid over deze verkiezingen komen hangen, ondanks dat ook ik weet dat het helemaal niet terecht is. Maar als je met een onderzoek je best kunt doen dat weg te nemen, laten zien dat je er echt naar hebt gekeken, dan is dat een kleine moeite met misschien een grote opbrengst.
Betekent dat dat 20 januari trump stopt maar dat biden 3 januari begint?quote:Changes the date on which the terms of the president and vice president and of members of Congress end and begin (to January 20 and January 3 respectively). States that if the president-elect becomes vacant, the vice president–elect is inaugurated as president in their place.
Weet je niet, misschien was Mitt Romney dan wel de republikeinse kandidaat in 2016 geweestquote:Op dinsdag 10 november 2020 14:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wel jammer van 12: "Revises presidential election procedures by having the president and vice president elected together as opposed to the vice president being the runner up in the presidential election"
anders was donald nu vice president geweest
Nee members of congress.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoe moet ik dit lezen trouwens?
[..]
Betekent dat dat 20 januari trump stopt maar dat biden 3 januari begint?
Nee, het nieuwe Congres begint op 3 januari, de nieuwe president op de 20e.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoe moet ik dit lezen trouwens?
[..]
Betekent dat dat 20 januari trump stopt maar dat biden 3 januari begint?
Die trouwens rejected is in connecticut en delawarequote:Op dinsdag 10 november 2020 14:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wel jammer van 12: "Revises presidential election procedures by having the president and vice president elected together as opposed to the vice president being the runner up in the presidential election"
anders was donald nu vice president geweest
Oh die respectivily slaat niet op start en end maar op president and vice president and members of congres.. waar voor het gemak ook twee ands in staan waar door die respectivily weer onhandig is... duidelijk taalquote:
Robert Mueller.quote:Op dinsdag 10 november 2020 13:39 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, zo iemand. Iemand die aan beide kanten gerespecteerd wordt. Ik zie alleen helaas niet echt kandidaten, al ken ik natuurlijk niet iedereen (in het buitenland kennen ze Tjeenk Willink ook niet).
Maar ze moesten stoppen met tellenquote:
Extreem zware procedure. Met 2/3e meerderheid in beide kamers (of een conventie van Staten, nog nooit gebeurd) en een meerderheid in de parlementen van 3/4e van de Staten. (Of een soort kiescollege, slechts eenmaal gebeurd)quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:36 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
[..]
Klinkt niet als een onaanpasbaar document als je het mij vraagt.
Ja, de complotwappies, die 5 tot 10%, zul je nooit bereiken. Dat is inderdaad onhaalbaar.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:40 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Probleem is dat je aan de gang blijft.
Je kunt altijd vraagtekens zetten.
En er zullen altijd onrechtmatigheden zitten. Van beide kanten.
Stel dat alle pizzeria's onderzocht moeten worden op de aanwezigheid van kindermisbruikkelders. Als er dan niks is gevonden zullen de complotdenkers zeggen dat de "echo-loding-apparatuur" niet goed was en dat de kelders dus gewoon wat dieper zitten.
De verkiezingen zijn gewoon gehouden zoals elke 4 jaar. Hoe kun je met onderzoek achterhalen of het legitiem was of niet.
Trump ademt rechtzaken. Hij is daar zijn leven lang mee bezig. Die houdt nooit op.
Als iets in 230 jaar, waarin de hele wereld veranderd is, maar 15 keer gewijzigd is, is het wel 'bijna onaanpasbaar'. En dat is wat ik zei.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:36 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
[..]
Klinkt niet als een onaanpasbaar document als je het mij vraagt.
Maar eisen die andere 90 tot 95% dan dat er onderzoek naar onregelmatigheden wordt gedaan?quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:07 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, de complotwappies, die 5 tot 10%, zul je nooit bereiken. Dat is inderdaad onhaalbaar.
Kop en spijker, denk ik.quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:56 schreef Monolith het volgende:
Ik noem Trump wel vaker een slangenolieverkoper, maar deze meneer heeft dat wat uitgebreider uiteen gezet in een stuk in the Atlantic.
https://www.theatlantic.c(...)mic-failures/617051/
quote:Op dinsdag 10 november 2020 15:56 schreef Monolith het volgende:
Ik noem Trump wel vaker een slangenolieverkoper, maar deze meneer heeft dat wat uitgebreider uiteen gezet in een stuk in the Atlantic.
https://www.theatlantic.c(...)mic-failures/617051/
Vrij herkenbaar als je hier vaker post.quote:Once fused with a group or leader, he noticed, followers seem tied to them in such a way that things are true because the leader said them.
Ik val om van verbazing.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:58 schreef Ryan3 het volgende:
Ze hebben een steekproefje gehouden van de lijst van 14.000 doden die gestemd zouden hebben, resultaat:
[ twitter ].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |