abonnement Unibet Coolblue
pi_196153298
Sommige Republikeinen zijn er helemaal zeker van: er is fraude gepleegd bij het verwerken van de stemmen. Allerlei theorieën doen de ronde van een enorme hoeveelheid stemmen van 90-jarigen of overledenen tot controleurs die werden weggehouden om hun werk uit te voeren en ladingen 'mail ballots' die 100% voor de Democraten zouden zijn.

En ondanks dat ik dat hele systeem van stemmen per post vragen om problemen vind (gebrek aan transparantie), geloof ik niet in frauduleuze praktijken. Maar wat nu als er toch op een of andere manier tóch (grootschalige) fraude aan het licht komt? Dit zou natuurlijk één van de grootste schandalen in de geschiedenis van de VS zijn, dus wat zou dit betekenen voor de politiek, de beide partijen en het land in zijn geheel?
  maandag 9 november 2020 @ 16:12:16 #2
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196153405
Beetje een vraag in de sfeer van "Wat als er een zombie attack in de VS komt"
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 9 november 2020 @ 16:13:04 #3
408813 crew  trein2000
pi_196153420
Ligt er aan.

Klinkt vaag maar is echt zo. Wanneer gebeurt dat? Op welke wijze? Wie deed het precies? Hoe grootschalig is grootschalig?

Deze vraag is niet in z’n algemeenheid te beantwoorden.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Redactie Games maandag 9 november 2020 @ 16:14:49 #4
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_196153455
Ik droom liever over een miljoen winnen. Even onwaarschijnlijk maar wel een stuk leuker.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  maandag 9 november 2020 @ 16:15:07 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_196153460
Omdat de uitslagen zo dicht bij elkaar liggen hoeft deze schade neit eens zo enorm grootschalig te zijn om effect te hebben.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_196153476
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 16:12 schreef Hexagon het volgende:
Beetje een vraag in de sfeer van "Wat als er een zombie attack in de VS komt"
Ik vermoed een aangepaste alien-protocol zoals we dat zagen in de film Independence Day.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 09-11-2020 16:16:14 ]
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 9 november 2020 @ 16:16:38 #7
408813 crew  trein2000
pi_196153485
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 16:15 schreef LXIV het volgende:
Omdat de uitslagen zo dicht bij elkaar liggen hoeft deze schade neit eens zo enorm grootschalig te zijn om effect te hebben.
Nou, wel in meerdere Staten met verschillende kiesstelsels. Om dat fatsoenlijk op te tuigen heb je al vrij snel een aanzienlijke operatie nodig.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  maandag 9 november 2020 @ 16:21:54 #8
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_196153561
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 16:18 schreef Bernd.von.Galen het volgende:
WaT aLs Er Nu ToCh FrAuDe AaN hEt LiChT kOmT
Met 290 kiesmannen tegen 214 zal dat zeer waarschijnlijk niets uitmaken. Wel grappig als Trump straks echt fysiek het witte huis uit geschopt gaat worden. En met Georgia komen er voor Biden daar wellicht nog een 16 kiesmannen bij.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_196153618
Het is niet eens ondenkbaar dat ze in staat zullen zijn om een beperkte mate van fraude aan te tonen. Dat het groot genoeg is om de gehele verkiezingen op zijn kop te zetten en alsnog de winst te pakken lijkt me ondenkbaar. Grote kans dan ook op rellen en/of een burgeroorlog.

Als je een complotdenker bent, zou je misschien nog kunnen geloven dat ze eerst die oudere democratische rechter hebben vermoord om die te vervangen door een republikeinse rechter die in het complot zit; vervolgens hebben ze al voor de verkiezingen gezorgd voor echte of vervalste voorbeelden van fraude; en daarna gaan ze tot aan het hooggerechtshof procederen en zal dat instemmen met alle eisen. Vervolgens zal Trump president blijven en opstandige democraten uit laten roeien door de national guard.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_196153713
quote:
7s.gif Op maandag 9 november 2020 16:07 schreef Dejannn het volgende:
Dit zou natuurlijk één van de grootste schandalen in de geschiedenis van de VS zijn, dus wat zou dit betekenen voor de politiek, de beide partijen en het land in zijn geheel?
An sich niks...
de plicht blijft staan om tot de tweede dindsdag in december de electors aan te wijzen per staat.
En die moetend an stemmen wie de president wordt, degenen die dan 270 stemmen haalt, wordt president (de kans lijkt nu erg grot dat dit Biden zal zijn, maar grondwettelijk vast staat dat nog niet)

de president wordt helemaal niet gekozen door de stemmers tijdens de verkiezingen, maar volgens de Grondwet zijn daartoe enkel de 'electors' die door de staten aangewezen worden...
Het is niet eens verplicht dat de staten hierbij zich aan de uitslag van de verkiezing houden
Het is zelfs mogelijk dat bv de staten besluiten op andere gronden de electors aan te wijzen.

Bij andere verkiezingen is het wel voorgekomen dat rechters tot een herverkiezing besloten, bv
https://www.chicagotribun(...)207130250-story.html

Maar juist dit zal door de tijdsdruk en de vaste datums waarope r gestemd _moet_ worden door het Electoral College onmogelijk zijn.

Er is echter anuit beide partijen geen grote 'wens' om een polariserende stap te gaan door via een politieke beinvloeding de aanwijzing van electors zomaar te gaan wijzigen.... je kunt het één keer doen in je eigen voordeel, maar de kans is groot dat daarna de tegenpartij ook een kans gaat uitnutten dat ook te doen, wat vaak voroal tot meer chaos leid.


Het is overigens ook wel vaker achteraf bekend geworden dat er fraude plaatsvond... bv bij kennedy is redelijk zelfs rond het bekendwoirden an de uitslag... zowel Nixon's verlies in 1960, waarbij er sterke ermoedens waren dat er fraude gepleegd was in Illionois, alswel Gore's verlies in 2000, waar er sterke onzorgvuldigheden in Florida hadden plaatsgevonden (en de staat op basis van 524 votes toegekend werd aan de broer van de gouverneur van Florida, George Bush jr)...

In beide gevallen erkende echter de 'bedrogen' partij haar verlies, al kwam dat vaak ook met bepaalde politieke toezeggingen en heeft het altijd langwegende gevolgen gehad
https://www.salon.com/2000/11/14/nixon_5/

[ Bericht 11% gewijzigd door RM-rf op 09-11-2020 16:39:16 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator maandag 9 november 2020 @ 16:41:13 #11
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196153812
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 16:15 schreef LXIV het volgende:
Omdat de uitslagen zo dicht bij elkaar liggen hoeft deze schade neit eens zo enorm grootschalig te zijn om effect te hebben.
Fraude in Californie zou in de orde van grootte van twee miljoen stemmen kunnen lopen zonder relevant te zijn voor de uitslag. Dus nee, zo simpel is het niet. In andere staten ligt het soms (veel) dichter bij elkaar.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196153960
Geen enkele verkiezing is foutenloos of fraudeloos. Dit gaat echter beiden kanten op....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  maandag 9 november 2020 @ 16:51:30 #13
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_196153963
Ik kan me eigenlijk niet goed voorstellen dat een grootschalige fraudepoging niet al voor of tijdens de verkiezingen aan het licht zou komen door opvallende discrepanties t.o.v. prognoses, onregelmatigheden bij de identificatie van stemmers, en/of het lekken van informatie uit de omgeving van de fraudeurs.
  maandag 9 november 2020 @ 17:00:19 #14
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_196154092
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 16:51 schreef Iblardi het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet goed voorstellen dat een grootschalige fraudepoging niet al voor of tijdens de verkiezingen aan het licht zou komen door opvallende discrepanties t.o.v. prognoses, onregelmatigheden bij de identificatie van stemmers, en/of het lekken van informatie uit de omgeving van de fraudeurs.
Trump heeft een aantal belangrijke redenen om koste wat het kost in het witte huis te blijven.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 november 2020 @ 17:02:20 #15
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_196154123
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 16:12 schreef Hexagon het volgende:
Beetje een vraag in de sfeer van "Wat als er een zombie attack in de VS komt"
Nou, precies. Op deze vraag wil ik dus óók graag antwoord.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 9 november 2020 @ 17:02:25 #16
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_196154125
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 17:00 schreef Megumi het volgende:

[..]

Trump heeft een aantal belangrijke redenen om koste wat het kost in het witte huis te blijven.
Als ik hem was zou ik na mijn aftreden op elke straathoek een sluipschutter verwachten, met al dat kwaad bloed dat hij ook in het buitenland gezet heeft. Geen benijdenswaardige positie.
  maandag 9 november 2020 @ 17:04:29 #17
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_196154160
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 17:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou, precies. Op deze vraag wil ik dus óók graag antwoord.
Daar zijn wel boekjes voor.

  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 november 2020 @ 17:05:52 #18
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_196154183
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 17:04 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Daar zijn wel boekjes voor.

[ afbeelding ]
Die heb ik bijna letterlijk op armlengte in mijn boekenkast staan (ik kom denk ik 10cm tekort) :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator maandag 9 november 2020 @ 17:14:44 #19
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196154356
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 17:05 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Die heb ik bijna letterlijk op armlengte in mijn boekenkast staan (ik kom denk ik 10cm tekort) :@
Prima voorbereid dus! ^O^
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 9 november 2020 @ 17:14:51 #20
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_196154361
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 17:05 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Die heb ik bijna letterlijk op armlengte in mijn boekenkast staan (ik kom denk ik 10cm tekort) :@
Gewoon te lui om het antwoord even op te zoeken dus? :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 9 november 2020 @ 17:19:07 #21
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_196154448
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 17:02 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Als ik hem was zou ik na mijn aftreden op elke straathoek een sluipschutter verwachten, met al dat kwaad bloed dat hij ook in het buitenland gezet heeft. Geen benijdenswaardige positie.
Op zich krijgt elke ex president levenslang bescherming.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_196154468
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 16:33 schreef RM-rf het volgende:

[..]

An sich niks...
de plicht blijft staan om tot de tweede dindsdag in december de electors aan te wijzen per staat.
En die moetend an stemmen wie de president wordt, degenen die dan 270 stemmen haalt, wordt president (de kans lijkt nu erg grot dat dit Biden zal zijn, maar grondwettelijk vast staat dat nog niet)

de president wordt helemaal niet gekozen door de stemmers tijdens de verkiezingen, maar volgens de Grondwet zijn daartoe enkel de 'electors' die door de staten aangewezen worden...
Het is niet eens verplicht dat de staten hierbij zich aan de uitslag van de verkiezing houden
Het is zelfs mogelijk dat bv de staten besluiten op andere gronden de electors aan te wijzen.
Nog onwaarschijnlijker, maar niet eens onmogelijk is dat de electors zeggen "fuck it, wij kiezen één van die twee onafhankelijken als President."
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_196154563
De aantallen waar het tot nu toe over ging betrof enkele tientallen verkeerd getelde stemmen. Advocaten moesten zelf toegeven dat claims over het niet toelaten van waarnemers niet klopten. En zelfs als er één of meerdere staten alsnog aan Trump worden toegewezen houdt Biden nog genoeg kiesmannen over voor de overwinning.

Mocht er echt op grote schaal gefraudeerd zijn dan lijken nieuwe verkiezingen niet ondenkbaar. Dan is wel de vraag hoe je die op korte termijn eerlijker zou kunnen houden. Maar zo ver gaat het niet komen.

Ik zie eerder Trump en Republikeinse handlangers achter de tralies verdwijnen wegens machtsmisbruik. Alleen al vanwege dat hele gedoe met poststemmen die niet op tijd bezorgd zijn en pas na de verkiezingen geteld mochten worden. Trump en velen die graag een wit voetje bij hem halen hebben de Democraten flink tegengewerkt.
pi_196154585
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 17:20 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Nog onwaarschijnlijker, maar niet eens onmogelijk is dat de electors zeggen "fuck it, wij kiezen één van die twee onafhankelijken als President."
in de meeste staten word het electors verplicht hun stem aan een vooraf aangegeven kandidaat te geven ('pledged electors') ... ze hebbend aarna geen keuze en kunnen bestarft worden als ze niet die stem afgeven zoals vooraf bepaald.

Er zijnw el een aantal staten die dat niet hebben enw aar de electors geheel vrij zijn, maar die vormen geen meerderheid...
wé vallen momenteel als belangrijke en mogelijk doorslaggevende staten Georgia en Pennsylvania daaronder:

"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 9 november 2020 @ 17:30:45 #25
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_196154643
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 16:12 schreef Hexagon het volgende:
Beetje een vraag in de sfeer van "Wat als er een zombie attack in de VS komt"
Dan ren ik direct naar Norman Reedus.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 9 november 2020 @ 17:34:40 #26
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_196154712
Wedervraag:

Wat als er tóch fraude aan het licht komt, maar dan van Republikeinen en niet van Democraten?

Geeft te denken...
pi_196154858
quote:
7s.gif Op maandag 9 november 2020 16:07 schreef Dejannn het volgende:
Sommige Republikeinen zijn er helemaal zeker van: er is fraude gepleegd bij het verwerken van de stemmen. Allerlei theorieën doen de ronde van een enorme hoeveelheid stemmen van 90-jarigen of overledenen tot controleurs die werden weggehouden om hun werk uit te voeren en ladingen 'mail ballots' die 100% voor de Democraten zouden zijn.

En ondanks dat ik dat hele systeem van stemmen per post vragen om problemen vind (gebrek aan transparantie), geloof ik niet in frauduleuze praktijken. Maar wat nu als er toch op een of andere manier tóch (grootschalige) fraude aan het licht komt? Dit zou natuurlijk één van de grootste schandalen in de geschiedenis van de VS zijn, dus wat zou dit betekenen voor de politiek, de beide partijen en het land in zijn geheel?
Ach, ik geloof wel in grootschalige frauduleuze praktijken. Gerrymandering, voter suppression, sabotage van de USPS.
Dat sommige republikeinen daar zeker van zijn, geloof ik ook wel, want het is hun M.O.
Republikeinen streven naar een zo laag mogelijke opkomst en dat is het grote schandaal.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  Moderator maandag 9 november 2020 @ 17:42:56 #28
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_196154859
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 17:05 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Die heb ik bijna letterlijk op armlengte in mijn boekenkast staan (ik kom denk ik 10cm tekort) :@
Ik wacht liever op het boek van Topsport Toon.
What can change the nature of a man?
pi_196155064
twitter


"Question everything, right?"
  maandag 9 november 2020 @ 18:00:26 #30
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_196155179
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 17:53 schreef spinazieruiker het volgende:
[ twitter ]

"Question everything, right?"
Het commentaar onderaan het scherm is wel erg stellig geformuleerd voor een nieuwskanaal. Meestal laat men het oordeel toch aan de kijker over, al is het maar voor de vorm en met een knikje in de "juiste" richting.
  Moderator maandag 9 november 2020 @ 18:04:08 #31
236264 crew  capricia
pi_196155242
De eerste arrestatie is een feit:
quote:
Trump Supporter Arrested For Requesting Absentee Ballot For Dead Mother

[..]

Robert R. Lynn, a registered Republican and Trump supporter in the battleground state of Pennsylvania, was arrested on Wednesday for allegedly requesting an absentee ballot for his mother, who died in 2015.
https://m.huffpost.com/us(...)tter_impression=true
Definitely not CIA
pi_196155319
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 18:00 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Het commentaar onderaan het scherm is wel erg stellig geformuleerd voor een nieuwskanaal. Meestal laat men het oordeel toch aan de kijker over, al is het maar voor de vorm en met een knikje in de "juiste" richting.
Feiten brengen en feiten checken hoort juist bij journalistiek werk.

Informatie die niet blijkt te kloppen is misinformatie.

Ik vind het zeer boeiend hoe betogers reageren wanneer hun drijfveren worden weerlegd. Niet om ze te bespotten maar om ze beter te begrijpen want hun onvrede is sowieso wel echt.

Dezelfde mevrouw die nieuwe verkiezingen wil ziet óók dat sociale media mensen met verschillende opvattingen door bubbels te creëren uit elkaar drijft.
  maandag 9 november 2020 @ 18:16:23 #33
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_196155474
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 17:34 schreef Belabor het volgende:
Wedervraag:

Wat als er tóch fraude aan het licht komt, maar dan van Republikeinen en niet van Democraten?

Geeft te denken...
Wat als er fraude aan het licht komt voor democraten, maar door de Republikeinen om de verkiezingen ongeldig te laten worden. Wat konden ze anders met zo’n voorsprong voor Biden?

Kans acht ik groot.
heitieh
  maandag 9 november 2020 @ 18:31:24 #34
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_196155763
Ik krijg de indruk dat sommige Trump-aanhangers denken dat als er fraude aan het licht komt complete verkiezingen worden geannuleerd en Trump de overwinning cadeau krijgt. Dat gaat echt niet gebeuren: het zal hooguit neerkomen op aangepaste tellingen, hertellingen of nietigverklaringen van specifieke stemmen. Het zal niet veel uitmaken.
pi_196155993
De enige poging tot fraude die gepleegd is de sabotage van de post door deJoy in opdracht van de republikeinen. En hoe groot dat effect uiteindelijk blijkt te zijn, daar komen we nog wel achter. Het vertragen van miljoenen stemmen via post...tja, daar vallen die paar stemmen van overledenen in het niet.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_196157724
quote:
7s.gif Op maandag 9 november 2020 16:07 schreef Dejannn het volgende:
Sommige Republikeinen zijn er helemaal zeker van: er is fraude gepleegd bij het verwerken van de stemmen. Allerlei theorieën doen de ronde van een enorme hoeveelheid stemmen van 90-jarigen of overledenen tot controleurs die werden weggehouden om hun werk uit te voeren en ladingen 'mail ballots' die 100% voor de Democraten zouden zijn.

En ondanks dat ik dat hele systeem van stemmen per post vragen om problemen vind (gebrek aan transparantie), geloof ik niet in frauduleuze praktijken. Maar wat nu als er toch op een of andere manier tóch (grootschalige) fraude aan het licht komt? Dit zou natuurlijk één van de grootste schandalen in de geschiedenis van de VS zijn, dus wat zou dit betekenen voor de politiek, de beide partijen en het land in zijn geheel?
Het zal Trump echt niet te doen zijn om in het witte huis te blijven. Dit is van tevoren allemaal opgezet. Natuurlijk schiet hij weleens uit de bocht met zijn uitspraken, maar met alles is echt wel rekening gehouden.
Dit hele spel is puur en alleen om de achterban groot te houden en gezichtsverlies te beperken. Natuurlijk lijdt hij extra gezichtsverlies tov van de tegenstanders, maar de niet al te slimme achterban van Trump is niet heel kritisch en makkelijk manipuleerbaar.
Een mogelijke gedachte zou kunnen zijn dat ze die achterban over 4 jaar zouden willen gebruiken om zijn zoon aan de machte te helpen.
pi_196158132
quote:
7s.gif Op maandag 9 november 2020 16:07 schreef Dejannn het volgende:
Sommige Republikeinen zijn er helemaal zeker van: er is fraude gepleegd bij het verwerken van de stemmen. Allerlei theorieën doen de ronde van een enorme hoeveelheid stemmen van 90-jarigen of overledenen tot controleurs die werden weggehouden om hun werk uit te voeren en ladingen 'mail ballots' die 100% voor de Democraten zouden zijn.

En ondanks dat ik dat hele systeem van stemmen per post vragen om problemen vind (gebrek aan transparantie), geloof ik niet in frauduleuze praktijken. Maar wat nu als er toch op een of andere manier tóch (grootschalige) fraude aan het licht komt? Dit zou natuurlijk één van de grootste schandalen in de geschiedenis van de VS zijn, dus wat zou dit betekenen voor de politiek, de beide partijen en het land in zijn geheel?
Geef het nu op gast, je bent al dagen pro trump nonsense aan het spuien, verpakt in een 'kijk mij eens objectief en neutraal zijn' sausje.

Het is over. klaar!

Donaldje mag nog een week of wat als een boze kleuter rondstampen en dan kan ie zich de rest van zijn leven met rechtzaken bezig houden en als ie dat overleeft mag ie zijn eigen Trumpiaanse partij gaan oprichten om zijn failliete boel te redden.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  Moderator maandag 9 november 2020 @ 20:21:45 #38
236264 crew  capricia
pi_196158336
Tja. De eerste Trump fraudeur is dus al gearresteerd.
#rigged
Definitely not CIA
  Moderator maandag 9 november 2020 @ 20:24:47 #39
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196158398
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2020 20:21 schreef capricia het volgende:
Tja. De eerste Trump fraudeur is dus al gearresteerd.
#rigged
"Nee, niet DIE fraudeurs!" - Rudy Guiliani
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 9 november 2020 @ 20:36:31 #40
420445 Nemmarith
The Fearless!
pi_196158677
https://banned.video/watch?id=5fa480cc65f2d419a08b54e2

Ze denken in dat filmpje dat Trump heel goed doorhad dat er gefraudeerd zou worden en hij heeft voorbereidingen getroffen! Hij is 4 jaar lang al heel goed aan het vechten tegen de deepstate/Globalisten/democraten/media.

[ Bericht 23% gewijzigd door Nemmarith op 09-11-2020 20:42:17 ]
Hello!
  maandag 9 november 2020 @ 20:39:12 #41
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_196158724
Als er fraude wordt geconstateerd dan moet er een 3de partij naast de democraten en republikeinen zijn die dat heeft uitgevoerd. Ik geloof er geen snars van dat er in zwaar Republikeinse staten is gefraudeerd zonder dat de Republikeinen dat zouden merken en zouden aangeven bij de juiste autoriteiten.

Tenzij de Republikeinen en de Democraten hebben samengewerkt :D
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_196159658
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 16:51 schreef Iblardi het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet goed voorstellen dat een grootschalige fraudepoging niet al voor of tijdens de verkiezingen aan het licht zou komen door opvallende discrepanties t.o.v. prognoses, onregelmatigheden bij de identificatie van stemmers, en/of het lekken van informatie uit de omgeving van de fraudeurs.
Dit dus. Om zo massaal te kunnen frauderen zou je een mega-operatie op moeten zetten met stromannen in duizenden stembureaus. Het is ondenkbaar dat iets van een dergelijke omvang geheim zou blijven.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  maandag 9 november 2020 @ 22:02:39 #43
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_196160802
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 19:58 schreef Fisherman het volgende:

[..]

Een mogelijke gedachte zou kunnen zijn dat ze die achterban over 4 jaar zouden willen gebruiken om zijn zoon aan de machte te helpen.
Zijn zoon? Je bedoelt 1 van die twee downies? Of dochter Ivanka? Zou niet weten waarom de Republikeinen weer met die tokkie familie in zee zouden willen gaan. Zo stom zullen ze toch wel niet zijn?
  maandag 9 november 2020 @ 22:20:05 #45
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_196160958
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 20:36 schreef Nemmarith het volgende:
https://banned.video/watch?id=5fa480cc65f2d419a08b54e2

Ze denken in dat filmpje dat Trump heel goed doorhad dat er gefraudeerd zou worden en hij heeft voorbereidingen getroffen! Hij is 4 jaar lang al heel goed aan het vechten tegen de deepstate/Globalisten/democraten/media.

Sommige mensen hebben echt zware psychische problemen in combinatie met een neiging om zich belangrijk te voelen. "Ja, we wisten dat ze gingen frauderen en hebben een val gezet!" en vervolgens gebeurt er niks mee, want je was uit je nek aan het lullen. Zelfs die banned reageerders noemen hem een mongool. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door PiyeReloaded op 09-11-2020 22:28:41 ]
  maandag 9 november 2020 @ 23:27:47 #46
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_196162155
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 20:13 schreef vaarsuvius het volgende:


Het is over. klaar!


Het is niet de uiteindelijke uitkomst dat de president bepaalt, maar de wetgevers van de staat die bepalen of de cijfers betrouwbaar zijn en ze de electors kunnen certificeren. Momenteel worden de cijfers juridisch betwist en geen een staat heeft gecertificeerd.
En het einde van de termijn is op 20 januari 2021, dus dat is evident langer dan een week.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_196162495
Was het niet zo in 2017 dat Trump eigenlijk helemaal niet gewonnen had?
Interessant he ?
  Moderator dinsdag 10 november 2020 @ 00:07:14 #48
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196162539
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 00:00 schreef Zwolsboy het volgende:
Was het niet zo in 2017 dat Trump eigenlijk helemaal niet gewonnen had?
Nee? In 2016 had Trump minder stemmen dan Clinton maar won hij de staten die hem een meerderheid gaven in het Electoral College en dan ben je gewoon de President.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196162628
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 20:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

"Nee, niet DIE fraudeurs!" - Rudy Guiliani
Die andere! Die andere moet je hebben!
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  dinsdag 10 november 2020 @ 01:25:14 #50
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196163051
Volgens mij is dit nog lang niet voorbij.

Ik ben daar van overtuigd gezien de grote hoeveelheid getuigen die onder eed gaan verklaren dat de frauduleuze praktijken gezien hebben.

Straks zal het eerste bewijsmateriaal binnenkomen verwacht ik.

Er is nog niets bewezen.

- Moderatie wordt niet besproken in de topics -

[ Bericht 15% gewijzigd door Tijger_m op 10-11-2020 01:46:50 ]
  dinsdag 10 november 2020 @ 02:52:05 #51
24329 KNAK
ff w88,......
pi_196163258
twitter


Mooie stap voor stap uitleg van wat er gaat gebeuren
Mai pben rai~!
pi_196163314


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2020 04:22:32 (Mag in het daarvoor bedoelde topic.) ]
  dinsdag 10 november 2020 @ 04:34:35 #53
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_196163393

Durft de grote man zélf opeens niet meer in beeld?
  dinsdag 10 november 2020 @ 07:55:23 #54
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196164237
Het begint toch steeds meer op een poging tot het plegen van een staatsgreep door Trumpolini te lijken.

1 van de schoothonden van Trump (William Barr) misbruikt het openbaar ministerie op een dusdanige wijze dat de directeur verantwoordelijk voor onderzoek van de verkiezingen per direct ontslag heeft genomen.

Langzaam zie je de bruinhemden optrekken richting het Witte Huis. De tijd van Godwin's Law is voorbij, we mogen het beest zo langzamerhand gewoon bij de naam noemen. Fascist, Nazi, Dictator in wording.

Wenn alle untreu werden,
So bleiben wir doch treu,
Dass immer noch auf Erden
Für euch ein Fähnlein sei.
Gefährten unsrer Jugend,
Ihr Bilder besserer Zeit,
Die uns zu Männertugend
Und Liebestod geweiht.

Wollt nimmer von uns weichen,
Uns immer nahe sein,
Treu wie die Republikaner Eichen,
Wie Mond und Sonnenschein!
Einst wird es wieder helle
In aller Brüder Sinn,
Sie kehren zu der Quelle
In Lieb und Treue hin.

Ihr Sterne seid uns Zeugen,
Die ruhig niederschaun,
Wenn alle Brüder schweigen
Und falschen Götzen traun.
Wir woll'n Wort nicht brechen
Nicht Buben werden gleich,
Woll'n predigen und sprechen
Vom heil'gen Americanischen Reich!
pi_196164341
Als ze dat bij Vanity Fair schrijven, dan zal het wel waar zijn natuurlijk. Zeer objectieve source, bedankt voor het delen van je zorgen mcmlxiv. Alleen snap ik dat laatste niet zo goed. Trump is een fascist, nazi en dictator in wording? Opmerkelijk, ik heb hier meermaals moeten lezen dat hij dat al was. Dus hoe zit dat precies? ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2020 08:15:26 ]
  dinsdag 10 november 2020 @ 08:11:56 #56
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196164366
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 november 2020 08:09 schreef Dejannn het volgende:
Als ze dat bij Vanity Fair schrijven, dan zal het wel waar zijn natuurlijk. Zeer objectieve source, bedankt voor het delen van je zorgen mcmlxiv. Alleen snap ik dat laatste niet zo goed. Trump is een fascist, nazi en dictator in wording? Opmerkelijk ik heb hier meermaals moeten lezen dat hij dat al was. Dus hoe zit dat precies? ;)
Ik heb nooit ontkent dat jij dat soort dingen niet kunt begrijpen he? Dat wist ik allang. Welkom aan de verkeerde kant van de geschiedenis. Over vijftig jaar zullen jouw kleinkinderen het hebben over opa die fout was. Gefeliciteerd.
pi_196164398
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 08:11 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik heb nooit ontkent dat jij dat soort dingen niet kunt begrijpen he? Dat wist ik allang. Welkom aan de verkeerde kant van de geschiedenis. Over vijftig jaar zullen jouw kleinkinderen het hebben over opa die fout was. Gefeliciteerd.
Een inhoudelijke reactie zat er dus niet in. Was ik al bang voor, jammer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2020 08:16:05 ]
  dinsdag 10 november 2020 @ 08:18:40 #58
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196164415
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 november 2020 08:16 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Een inhoudelijke reactie zat er dus niet in. Was ik al bang voor, jammer.
Wat was er inhoudelijk aan jouw reactie dan? Helemaal niets toch? Gewoon een "lollige vraag" over dat Trump toch altijd al een fascist/nazi/dictator was? Niet meer, niet minder. Dus wat voor inhoudelijks had ik daarop kunnen melden dan?

Als jij inhoudelijk had willen zijn dan had je onderzocht wat er met die directeur was gebeurd en had je aangegeven waarom het wel normaal is dat hij per direct is opgestapt. Dat is inhoudelijk reageren knul.
  dinsdag 10 november 2020 @ 08:25:00 #59
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_196164460
Tsja, wat als toch blijkt dat vliegende roze eenhoorns bestaan?

Wat dan?

pi_196164487
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 08:18 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Wat was er inhoudelijk aan jouw reactie dan? Helemaal niets toch? Gewoon een "lollige vraag" over dat Trump toch altijd al een fascist/nazi/dictator was? Niet meer, niet minder. Dus wat voor inhoudelijks had ik daarop kunnen melden dan?

Als jij inhoudelijk had willen zijn dan had je onderzocht wat er met die directeur was gebeurd en had je aangegeven waarom het wel normaal is dat hij per direct is opgestapt. Dat is inhoudelijk reageren knul.
Het was een uiterst serieuze vraag. Als eerste denk ik dat de Vanity Fair niet echt een objectieve outlet is, en ten tweede is het oprecht tegenstrijdig dat er hier eerst meermaals werd gesteld dat Trump een fascist, nazi en dictator is. Om nu dan ineens te moeten lezen dat hij dit pas in wording is. Dus daarom vroeg ik hoe dit precies zit ;).
  dinsdag 10 november 2020 @ 08:31:42 #61
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_196164526
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2020 08:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Tsja, wat als toch blijkt dat vliegende roze eenhoorns bestaan?

Wat dan?

In Limestone county heeft iemand al een 134 tellende aanklacht tegen zich gekregen in een verkiezingsfraude onderzoek.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 10 november 2020 @ 08:32:03 #62
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196164529
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 november 2020 08:27 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Het was een uiterst serieuze vraag. Als eerste denk ik dat de Vanity Fair niet echt een objectieve outlet is, en ten tweede is het oprecht tegenstrijdig dat er hier eerst meermaals werd gesteld dat Trump een fascist, nazi en dictator is. Om nu dan ineens te moeten lezen dat hij dit pas in wording is. Dus daarom vroeg ik hoe dit precies zit ;).
Dat is toch gewoon een onzinvraag? Ja, gezien wat er nu gebeurd is er weinig twijfel meer dat Trump inderdaad altijd al een fascist/nazi/dictator (in wording) was.

Dat jij en mensen als jij daar niet aan twijfelen is het probleem. Niet dat je overtuigt hoeft te zijn, helemaal niet, maar je verwonderen over het feit dat Richard Pilger zomaar ontslag neemt mag best. Je verwonderen dat de minister van defensie zomaar ontslagen wordt ook.
  dinsdag 10 november 2020 @ 08:33:27 #63
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196164540
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 november 2020 08:31 schreef dellipder het volgende:

[..]

In Limestone county heeft iemand al een 134 tellende aanklacht tegen zich gekregen in een verkiezingsfraude onderzoek.
Das in Texas! Als ik Trumpolini was zou ik niet in Texas beginnen met de strijd. Fuck, gaat hij Texas ook nog verliezen zometeen!
  dinsdag 10 november 2020 @ 08:40:56 #64
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_196164606
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 november 2020 08:27 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Het was een uiterst serieuze vraag. Als eerste denk ik dat de Vanity Fair niet echt een objectieve outlet is, en ten tweede is het oprecht tegenstrijdig dat er hier eerst meermaals werd gesteld dat Trump een fascist, nazi en dictator is. Om nu dan ineens te moeten lezen dat hij dit pas in wording is. Dus daarom vroeg ik hoe dit precies zit ;).
Het artikel van Newsweek in hetzelfde bericht geeft objectieve informatie weer. De kern van de zaak is dat de procureur-generaal autorisatie heeft gegeven voor onderzoek naar diverse beschuldigingen van verkiezingsfraude. Normaliter loopt deze autorisatie via een carrière ambtenaar van de afdeling verkiezingsmisdrijven. De blokkade heeft AG Barr weggehaald zodat openbare aanklagers direct via hem onderzoeken kunnen starten. Ik wil hieraan toevoegen dat ik in andere kwesties (zoals bijvoorbeeld de Russia collusion) heb gezien dat carrière ambtenaren regelmatig voor transparantie liggen.
Daarbij komt dat Richard Pilger die nu ontslag heeft genomen nauw samen werkte met Loïs Lerner. Lerner is vooral bekend van de IRS-scandal.
Pilger blijft overigens voor de DoJ werken alleen op een andere afdeling. In elk geval is de blokkade voor transparantie weg.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 10 november 2020 @ 08:41:52 #65
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_196164615
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 08:33 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Das in Texas! Als ik Trumpolini was zou ik niet in Texas beginnen met de strijd. Fuck, gaat hij Texas ook nog verliezen zometeen!
Ik zou zelf in Florida beginnen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_196164640
'De blokkade voor transparantie weg', hoe krijg je het ook uit je toetsenbord :') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 10 november 2020 @ 08:46:23 #67
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_196164662
Omdat je geen gebruik maakt van argumenten breng ik in door te typen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 10 november 2020 @ 10:03:12 #68
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196165672
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 november 2020 08:31 schreef dellipder het volgende:

[..]

In Limestone county heeft iemand al een 134 tellende aanklacht tegen zich gekregen in een verkiezingsfraude onderzoek.
134 tellende. STOP THE COUNT.
  dinsdag 10 november 2020 @ 10:10:46 #69
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_196165785
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 07:55 schreef mcmlxiv het volgende:
Het begint toch steeds meer op een poging tot het plegen van een staatsgreep door Trumpolini te lijken.
Ik denk meer uitstel van het onvermijdelijke. Het vertrek van Trump uit het witte huis. En wat ook grappig is als stembiljetten niet kloppen? Dan klopt de senaat verkiezing ook niet wat wel gunstig lijkt af te lopen voor de republikeinen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 10 november 2020 @ 10:58:40 #70
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196166441
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 10:10 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik denk meer uitstel van het onvermijdelijke. Het vertrek van Trump uit het witte huis. En wat ook grappig is als stembiljetten niet kloppen? Dan klopt de senaat verkiezing ook niet wat wel gunstig lijkt af te lopen voor de republikeinen.
Dat zou het minimale scenario zijn. Niet onwaarschijnlijk is het plaatsen van "bewijs" om fraude aan te tonen. Juist het feit dat een key player ontslagen is en een andere zelf ontslag genomen heeft stemt niet gerust.
pi_196166569
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 07:55 schreef mcmlxiv het volgende:
Het begint toch steeds meer op een poging tot het plegen van een staatsgreep door Trumpolini te lijken.

1 van de schoothonden van Trump (William Barr) misbruikt het openbaar ministerie op een dusdanige wijze dat de directeur verantwoordelijk voor onderzoek van de verkiezingen per direct ontslag heeft genomen.

Langzaam zie je de bruinhemden optrekken richting het Witte Huis. De tijd van Godwin's Law is voorbij, we mogen het beest zo langzamerhand gewoon bij de naam noemen. Fascist, Nazi, Dictator in wording.

Wenn alle untreu werden,
So bleiben wir doch treu,
Dass immer noch auf Erden
Für euch ein Fähnlein sei.
Gefährten unsrer Jugend,
Ihr Bilder besserer Zeit,
Die uns zu Männertugend
Und Liebestod geweiht.

Wollt nimmer von uns weichen,
Uns immer nahe sein,
Treu wie die Republikaner Eichen,
Wie Mond und Sonnenschein!
Einst wird es wieder helle
In aller Brüder Sinn,
Sie kehren zu der Quelle
In Lieb und Treue hin.

Ihr Sterne seid uns Zeugen,
Die ruhig niederschaun,
Wenn alle Brüder schweigen
Und falschen Götzen traun.
Wir woll'n Wort nicht brechen
Nicht Buben werden gleich,
Woll'n predigen und sprechen
Vom heil'gen Americanischen Reich!
Hoeveel had jij gezopen dan? Trump is geen oorlogsfreak, dat zijn jou democratische vrienden.
pi_196166575
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:06 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Hoeveel had jij gezopen dan? Trump is geen oorlogsfreak, dat zijn jou democratische vrienden.
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196166601
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:07 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

:')
Trump vergelijken met Hitler. Ik heb Trump nog geen oorlog zien starten. Het slaat als een tang op een varken. Zullen we de Dalai Lama ook vergelijken met Hitler, ze halen allebei adem.
pi_196166615
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:09 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Trump vergelijken met Hitler. Ik heb Trump nog geen oorlog zien starten. Het slaat als een tang op een varken. Zullen we de Dalai Lama ook vergelijken met Hitler, ze halen allebei adem.
Welke democratische vrienden zijn er nog oorlogen gestart recentelijk?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196166640
Dus alleen in belangrijke swing staten ( waar het verschil nu 3 keer groter is dan in 2016 ) is er gefraudeerd en alleen door de democraten ????

dat is compleet ongeloofwaardig

Eerst maar eens de aanstelling van DeJoy ( grote trump donor ) onderzoeken en waarom er binnen enkele weken 650 high speed sorteermachines zijn gesloopt en de hele USPS compleet naar de klote is geholpen, en "toevallig" wilde ome donald dat er niemand via de post ging stemmen.

DAT is pas echt fraude met bewijs....
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Moderator dinsdag 10 november 2020 @ 11:14:58 #76
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196166679
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:11 schreef Predator40 het volgende:
Dus alleen in belangrijke swing staten ( waar het verschil nu 3 keer groter is dan in 2016 ) is er gefraudeerd en alleen door de democraten ????

dat is compleet ongeloofwaardig

Eerst maar eens de aanstelling van DeJoy ( grote trump donor ) onderzoeken en waarom er binnen enkele weken 650 high speed sorteermachines zijn gesloopt en de hele USPS compleet naar de klote is geholpen, en "toevallig" wilde ome donald dat er niemand via de post ging stemmen.

DAT is pas echt fraude met bewijs....
En dan alleen met de keuze voor President, niet voor Senatoren of Afgevaardigden, natuurlijk, want die tellen niet mee of zo :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196166699
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En dan alleen met de keuze voor President, niet voor Senatoren of Afgevaardigden, natuurlijk, want die tellen niet mee of zo :D
Worden die Senatoren of Afgevaardigden niet met hetzelfde stembiljet gekozen?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  dinsdag 10 november 2020 @ 11:16:25 #78
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196166700
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:09 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Trump vergelijken met Hitler. Ik heb Trump nog geen oorlog zien starten. Het slaat als een tang op een varken. Zullen we de Dalai Lama ook vergelijken met Hitler, ze halen allebei adem.
Er zijn duidelijk verschillen tussen Trump en Hitler. Hitler kreeg wel meer stemmen dan zijn tegenstanders, bijvoorbeeld.
pi_196166709
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:16 schreef VoMy het volgende:

[..]

Er zijn duidelijk verschillen tussen Trump en Hitler. Hitler kreeg wel meer stemmen dan zijn tegenstanders, bijvoorbeeld.
:D

So. Die zit.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator dinsdag 10 november 2020 @ 11:17:25 #80
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196166717
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:16 schreef Salina het volgende:

[..]

Worden die Senatoren of Afgevaardigden niet met hetzelfde stembiljet gekozen?
Ja. En ook lokale verkiezingen als die er zijn. En eventueel referendum vragen. Maar alleen het hokje met Biden is gefraudeerd. Als je dat gelooft dan spoor je natuurlijk totaal niet.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196166744
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Welke democratische vrienden zijn er nog oorlogen gestart recentelijk?
Obama, Killary Clinton.
pi_196166777
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja. En ook lokale verkiezingen als die er zijn. En eventueel referendum vragen. Maar alleen het hokje met Biden is gefraudeerd. Als je dat gelooft dan spoor je natuurlijk totaal niet.
Hmm ik wil hem even helder en SMART maken dan. Dus je hebt één stembiljet waarin je verschillende keuzes kunt maken: voor de nieuwe president, voor de senaat en voor het Huis van Afgevaardigden.

Dan zou er alleen bij dat gedeelte wat de keuze voor de president betreft vatbaar zijn voor eventuele fraude.

De senaat en het Huis van Afgevaardigden niet; daar zijn de Republikeinen immers in de meerderheid gekozen.

Hoe kan dat dan? Lijkt me technisch wel heel knap om een deel van het stembiljet dan vatbaar te maken voor fraude, en het andere deel niet. Best knap hoe men dat geflikt heeft. ^O^
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator dinsdag 10 november 2020 @ 11:22:25 #83
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196166800
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:20 schreef Salina het volgende:

[..]

Hmm ik wil hem even helder en SMART maken dan. Dus je hebt één stembiljet waarin je verschillende keuzes kunt maken: voor de nieuwe president, voor de senaat en voor het Huis van Afgevaardigden.

Dan zou er alleen bij dat gedeelte wat de keuze voor de president betreft vatbaar zijn voor eventuele fraude.

De senaat en het Huis van Afgevaardigden niet; daar zijn de Republikeinen immers in de meerderheid gekozen.

Hoe kan dat dan? Lijkt me technisch wel heel knap om een deel van het stembiljet dan vatbaar te maken voor fraude, en het andere deel niet. Best knap hoe men dat geflikt heeft. ^O^
Ja, bijzonder, he? En grappig genoeg een vraag waar niemand hier een antwoord op heeft en ook de Trump advocaten geen antwoord op geven (de vraag is gesteld door journalisten). Interessant, interessant.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196166840
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:18 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Obama, Killary Clinton.
De Obama-oorlog was waar en wanneer?
De Killary oorlog was wanneer in Clinton?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 10 november 2020 @ 11:24:26 #85
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_196166846
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:20 schreef Salina het volgende:

[..]

Hmm ik wil hem even helder en SMART maken dan. Dus je hebt één stembiljet waarin je verschillende keuzes kunt maken: voor de nieuwe president, voor de senaat en voor het Huis van Afgevaardigden.

Dan zou er alleen bij dat gedeelte wat de keuze voor de president betreft vatbaar zijn voor eventuele fraude.

De senaat en het Huis van Afgevaardigden niet; daar zijn de Republikeinen immers in de meerderheid gekozen.

Hoe kan dat dan? Lijkt me technisch wel heel knap om een deel van het stembiljet dan vatbaar te maken voor fraude, en het andere deel niet. Best knap hoe men dat geflikt heeft. ^O^
Je weet toch dat volgens de rechtse users hier de Democraten, net als Links in Nederland, een enorme macht heeft, ook als ze niet aan de macht zijn? Alle slechte dingen zijn het resultaat van Democratische respectievelijk linkse maatregelen, zelfs als aantoonbaar is dat de maatregelen door Republikeinen, resp. (centrum)rechts zijn ingevoerd.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  Moderator dinsdag 10 november 2020 @ 11:24:30 #86
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196166848
Maar er is eindelijk fraude gevonden....van een Trump aanhanger.

https://www.huffpost.com/(...)e43ec5b61c185f4848de
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 10 november 2020 @ 11:25:05 #87
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196166856
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:06 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Hoeveel had jij gezopen dan? Trump is geen oorlogsfreak, dat zijn jou democratische vrienden.
Trump is een mentaal niet helemaal koosjere malloot die in een wederzijdse relatie van misbruik zit met de Republikeinse partij. Trump heeft een korte-termijn probleem (hij kan niet met verlies omgaan) de GOP een lange-termijn probleem (Florida en Texas gaan over 4-8 jaar verloren).

Dus ja, een staatsgreep is heel logisch, volstrekt verklaarbaar en geheel niet onverwacht.

Hier heb je de website van de echt enge broeders: https://cfnp.org/about-us/
  dinsdag 10 november 2020 @ 11:25:07 #88
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_196166859
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:24 schreef Tijger_m het volgende:
Maar er is eindelijk fraude gevonden....van een Trump aanhanger.

https://www.huffpost.com/(...)e43ec5b61c185f4848de
Je verwacht het niet...
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_196166935
quote:
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer sterk bewijs dat ze leveren, niet :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196167004
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, bijzonder, he? En grappig genoeg een vraag waar niemand hier een antwoord op heeft en ook de Trump advocaten geen antwoord op geven (de vraag is gesteld door journalisten). Interessant, interessant.
Wat denk jij?

Misschien dat de keuze voor de president in het bovenste gedeelte van het biljet gemaakt moet worden, en de overige keuzes in het onderste gedeelte. En dat dan bijvoorbeeld alleen het onderste gedeelte gewatermerkt of "beveiligd" is tegen fraude en niet de bovenste helft?

Ik ben een neurotische perfectionist, nu wil ik weten hoe dit exact zit ook.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator dinsdag 10 november 2020 @ 11:36:37 #92
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196167070
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:31 schreef Salina het volgende:

[..]

Wat denk jij?

Misschien dat de keuze voor de president in het bovenste gedeelte van het biljet gemaakt moet worden, en de overige keuzes in het onderste gedeelte. En dat dan bijvoorbeeld alleen het onderste gedeelte gewatermerkt of "beveiligd" is tegen fraude en niet de bovenste helft?

Ik ben een neurotische perfectionist, nu wil ik weten hoe dit exact zit ook.
Hoe het zit is simpel, de grootschalige fraude is een verzinsel.

In dit artikel staat een foto van een stemformulier uit Pennsylvania:

https://www.phillymag.com(...)ballot-instructions/
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 10 november 2020 @ 11:41:25 #93
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196167153
quote:
Ze zeggen dat het zo is, dus dat is het bewijs. Goeie man.
  dinsdag 10 november 2020 @ 11:42:29 #94
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196167175
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:31 schreef Salina het volgende:

[..]

Wat denk jij?

Misschien dat de keuze voor de president in het bovenste gedeelte van het biljet gemaakt moet worden, en de overige keuzes in het onderste gedeelte. En dat dan bijvoorbeeld alleen het onderste gedeelte gewatermerkt of "beveiligd" is tegen fraude en niet de bovenste helft?

Ik ben een neurotische perfectionist, nu wil ik weten hoe dit exact zit ook.
Ik denk dat het rete-eenvoudig is. Veel mensen weten prima wie de president is, maar hebben geen idee over de rest, want niet in politiek geïnteresseerd. Dus de emotie "die idioot moet weg" (onafhankelijk van welke dat dan is) lukt prima, de rest niet.
pi_196167200
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:36 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hoe het zit is simpel, de grootschalige fraude is een verzinsel.

In dit artikel staat een foto van een stemformulier uit Pennsylvania:

https://www.phillymag.com(...)ballot-instructions/
Hè wat jammer, ik had toch gehoopt op een zeer uitgekiend, vernuftig iets. -O-
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator dinsdag 10 november 2020 @ 11:44:38 #96
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196167213
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:43 schreef Salina het volgende:

[..]

Hè wat jammer, ik had toch gehoopt op een zeer uitgekiend, vernuftig iets. -O-
Ja, dat zou wel mooi zijn eigenlijk maar de waarheid is zoals gewoonlijk weer heel boring. Trump kreeg gewoon niet genoeg stemmen ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 10 november 2020 @ 11:49:21 #97
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196167294
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:44 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, dat zou wel mooi zijn eigenlijk maar de waarheid is zoals gewoonlijk weer heel boring. Trump kreeg gewoon niet genoeg stemmen ;)
Hij kreeg wel genoeg legale stemmen ^O^
pi_196167297
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:16 schreef VoMy het volgende:
Er zijn duidelijk verschillen tussen Trump en Hitler. Hitler kreeg wel meer stemmen dan zijn tegenstanders, bijvoorbeeld.
Eigenlijk niet... de laatste vrije verkiezingen 'verloor' Hitler juist bijna 5% van zijn stemmen....
de communisten wonnen juist stevig, wat mogelijk de reden verklaard dat het leger daarna graag zag dat Hitler de macht greep omdat ze heel bang waren dat de 'communisten' anders nog meer macht zouden krijgen.

Kort hierop kwam de Reichstag in de brand te staan, waarbij snel bekendgemaakt werd dat een communist als dader opgepakt was en werden alle communisten ook verboden en gevangen gezet, en toen had opeens Hitler een enorme meerderheid (aangezien de gevangen gezette communistische parlementsleden niet meer mochten meestemmen).

Als je dat als Voorbeeld zou nemen zou je uitkomen op een Scenario waarbij een zware Aanslag of andere terroristische daad plaatsvind en de regerende macht snel de tegenpartij als dader aanwijst en hen gevangen zet en verbied mee te stemmen, waarna de verliezer van de Verkiezingen zich alsnog als winaar kan uitroepen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator dinsdag 10 november 2020 @ 11:49:56 #99
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196167301
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:49 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Hij kreeg wel genoeg legale stemmen ^O^
Niet genoeg om te winnen blijkbaar. Biden kreeg er (veel) meer.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 10 november 2020 @ 11:49:57 #100
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_196167303
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:09 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Trump vergelijken met Hitler. Ik heb Trump nog geen oorlog zien starten. Het slaat als een tang op een varken. Zullen we de Dalai Lama ook vergelijken met Hitler, ze halen allebei adem.
Het gaat meer om mogelijk geweld vanuit de aanhang van Trump. Zijn eigen zoon heeft al opgeroepen tot een oorlog rond de uitslag van de verkiezingen. En Trump heeft nooit expliciet geweld vanuit extreemrechts en zijn aanhang afgekeurd.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 10 november 2020 @ 11:50:03 #101
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_196167308
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 november 2020 08:31 schreef dellipder het volgende:

[..]

In Limestone county heeft iemand al een 134 tellende aanklacht tegen zich gekregen in een verkiezingsfraude onderzoek.
Dat zijn leuke anekdotes, maar stelt heel weinig voor. Er zijn altijd wel wat beschuldigingen en gevallen van verkiezingsfraude en momenteel krijgt dat erg veel aandacht, maar bij geen enkele lopende zaak is er reden om aan te nemen dat de uitslag een andere kant op zou vallen.

De meest realistische casus waarop Trump president zou blijven, die ook door een aantal Trumpanzees wordt aangedragen is tijd rekken met fraudezaken en hertellingen, om vervolgens de macht niet over te dragen, omdat de uitslag nog onduidelijk zou zijn. Dat zou letterlijk een staatsgreep zijn en ik zou het vreemd vinden als mensen hier dat zouden steunen, alleen omdat ze Trump leuk vinden.

Nog realistischer in mijn optiek is dat voor de meeste republikeinen de rechtszaken (zeker in Pennsylvania) vooral een strijd zijn om de definitie van 'legislature' en wie bevoegd is om de stemprocedure te bepalen. Bij een striktere definitie daarvan (waar de huidige supreme court waarschijnlijk naar neigt) kunnen zij in toekomstige verkiezingen meer procedures in hun eigen voordeel opstellen.
  dinsdag 10 november 2020 @ 11:51:22 #102
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196167337
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:41 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ze zeggen dat het zo is, dus dat is het bewijs. Goeie man.
Er is geen bewijs.

De verkiezingen zijn pas net voorbij. Ze gaan nu onderzoeken wat er waar is van alle verhalen en dat kan leiden tot een bewijs.
  dinsdag 10 november 2020 @ 11:51:40 #103
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_196167345
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:49 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Hij kreeg wel genoeg legale stemmen ^O^
Duidelijk niet dus.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 10 november 2020 @ 11:53:51 #104
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_196167385
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:51 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Er is geen bewijs.

De verkiezingen zijn pas net voorbij. Ze gaan nu onderzoeken wat er waar is van alle verhalen en dat kan leiden tot een bewijs.
Fouten gaan ze zeker vinden. Maar fraude ook omdat Biden gewonnen heeft in staten waar republikeinen de touwtjes in handen hebben ik denk van niet?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Moderator dinsdag 10 november 2020 @ 11:59:52 #105
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196167498
Mensen, on topic blijven, het is nu mooi geweest, dit gaat over de consequenties van mogelijke fraude, niet over wie er wat gedaan heeft in de afgelopen 20 jaar


[ Bericht 52% gewijzigd door Tijger_m op 10-11-2020 12:06:31 ]
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 10 november 2020 @ 17:27:19 #106
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_196172912
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:50 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Dat zijn leuke anekdotes, maar stelt heel weinig voor. Er zijn altijd wel wat beschuldigingen en gevallen van verkiezingsfraude en momenteel krijgt dat erg veel aandacht, maar bij geen enkele lopende zaak is er reden om aan te nemen dat de uitslag een andere kant op zou vallen.


Als je terugkijkt waarop ik reageerde zie je dat jij mijn inbreng eigenlijk onderschrijft, dat verkiezingsfraude voor komt. Er wordt hier en daar lacherig over gedaan of ten onrechte beweerd dat het niet bestaat, maar dit is eenvoudigweg een niet te verdedigende stelling.
En over de (eventuele) implicaties heb ik het niet gehad, maar omdat jij daarover begint wil ik je erop wijzen dat in het door mij ingebrachte voorbeeld potentieel 134 keer de rechten van kiezers zijn geschonden. In mijn opinie is een fraudegeval er een teveel en dit zou een niet partij gebonden opvatting moeten zijn.
Jou lijkt het niet uit te maken, want "er zijn altijd wel wat beschuldigingen" en anderen op hun beurt zijn juist van mening dat het democratisch proces te allen tijde integer moet zijn.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_196173845
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 november 2020 17:27 schreef dellipder het volgende:

[..]

Als je terugkijkt waarop ik reageerde zie je dat jij mijn inbreng eigenlijk onderschrijft, dat verkiezingsfraude voor komt. Er wordt hier en daar lacherig over gedaan of ten onrechte beweerd dat het niet bestaat, maar dit is eenvoudigweg een niet te verdedigende stelling.
En over de (eventuele) implicaties heb ik het niet gehad, maar omdat jij daarover begint wil ik je erop wijzen dat in het door mij ingebrachte voorbeeld potentieel 134 keer de rechten van kiezers zijn geschonden. In mijn opinie is een fraudegeval er een teveel en dit zou een niet partij gebonden opvatting moeten zijn.
Jou lijkt het niet uit te maken, want "er zijn altijd wel wat beschuldigingen" en anderen op hun beurt zijn juist van mening dat het democratisch proces te allen tijde integer moet zijn.
Ik denk dat iedereen vindt dat het democratisch proces altijd integer moet zijn, maar je houdt een zekere mate van wat individuele fraudegevallen nooit tegen.

Ik denk dat bijvoorbeeld een winkel ook vindt dat alle medewerkers en klanten integer moeten zijn maar ongetwijfeld zal er best wel eens wat gestolen worden.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_196174458
Dan worden de personen die fraude hebben gepleegd aangeklaagd. :)
pi_196176789
ZOu wel een erge slechte poging tot fraude zijn, wel de presidentschap manipuleren en dan niet een het senaat in je voordeel laten vallen, en geen zetels in House verliezen. De keuze voor al die 3 staan op hetzelfde ballot. Is nogal makkelijk om dan echt voor de full monty te gaan dan.
pi_196176882
Ik denk dat ze Donnie het witte huis uit moeten gooien via een deurwaarder
metal up your ass
  dinsdag 10 november 2020 @ 22:14:57 #111
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_196178588
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 18:26 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen vindt dat het democratisch proces altijd integer moet zijn, maar je houdt een zekere mate van wat individuele fraudegevallen nooit tegen.

Ik denk dat bijvoorbeeld een winkel ook vindt dat alle medewerkers en klanten integer moeten zijn maar ongetwijfeld zal er best wel eens wat gestolen worden.
Jij suggereert nu dat dit iets is waarbij jij je zou neerleggen. Prima, maar realiseer je dat jouw principes geen algemeen aanvaarde norm is.
Er zijn wel meer opties dan het hoofd in de schoot te leggen, zoals vragen stellen, onderzoek doen, bewijs verzamelen, getuigenissen afnemen et cetera om te zorgen dat als rechten van individuen geschonden zijn dit aan de kaak kan worden gesteld en er een remedie in gang kan worden gezet.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_196180481
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 november 2020 22:14 schreef dellipder het volgende:

[..]

Jij suggereert nu dat dit iets is waarbij jij je zou neerleggen. Prima, maar realiseer je dat jouw principes geen algemeen aanvaarde norm is.
Er zijn wel meer opties dan het hoofd in de schoot te leggen, zoals vragen stellen, onderzoek doen, bewijs verzamelen, getuigenissen afnemen et cetera om te zorgen dat als rechten van individuen geschonden zijn dit aan de kaak kan worden gesteld en er een remedie in gang kan worden gezet.
Als jij denkt dat ze daar maar wat aankloten voor ruim 2 eeuwen en geen enkele voorzorgsmaatregelen nemen vind ik dat ook prima hoor ^O^
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 11 november 2020 @ 07:35:39 #113
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_196181611
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:32 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Als jij denkt dat ze daar maar wat aankloten voor ruim 2 eeuwen en geen enkele voorzorgsmaatregelen nemen vind ik dat ook prima hoor ^O^
Hoezo denken? Ik kan gewoon lezen https://www.courtlistener(...)ing-v-raffensperger/
Probeer dit ook eens, zou ik willen zeggen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_196182213
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:50 schreef PiyeReloaded het volgende:

Nog realistischer in mijn optiek is dat voor de meeste republikeinen de rechtszaken (zeker in Pennsylvania) vooral een strijd zijn om de definitie van 'legislature' en wie bevoegd is om de stemprocedure te bepalen. Bij een striktere definitie daarvan (waar de huidige supreme court waarschijnlijk naar neigt) kunnen zij in toekomstige verkiezingen meer procedures in hun eigen voordeel opstellen.
Dit.Het einddoel van de republikeinen onder leiding van de grote geldschieters Mercer & Koch is een permanente minority rule.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_196182757
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:50 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Nog realistischer in mijn optiek is dat voor de meeste republikeinen de rechtszaken (zeker in Pennsylvania) vooral een strijd zijn om de definitie van 'legislature' en wie bevoegd is om de stemprocedure te bepalen. Bij een striktere definitie daarvan (waar de huidige supreme court waarschijnlijk naar neigt) kunnen zij in toekomstige verkiezingen meer procedures in hun eigen voordeel opstellen.
Ik denk dat Trump nog wel hoopt te profiteren van al zijn Republikeinse benoemingen in de rechterlijke macht ja, zeker de SC. Ik vind dat de Democraten wel iets agressiever mogen ageren tegen al zijn opzichtige pogingen om via trucjes aan de macht te blijven.
pi_196184657
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:32 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Als jij denkt dat ze daar maar wat aankloten voor ruim 2 eeuwen en geen enkele voorzorgsmaatregelen nemen vind ik dat ook prima hoor ^O^
Het idee dat deze verkiezingen ineens zonder fraude verlopen zouden zijn is nogal bespottelijk. De laatste keren waren de uitslagen zo duidelijk dat het geen verschil maakt, maar met name de Republikeinen hebben een lange geschiedenis van pogingen tot fraude.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_196184725
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:12 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het idee dat deze verkiezingen ineens zonder fraude verlopen zouden zijn is nogal bespottelijk. De laatste keren waren de uitslagen zo duidelijk dat het geen verschil maakt, maar met name de Republikeinen hebben een lange geschiedenis van pogingen tot fraude.
Ze hebben vooral een lange geschiedenis van voter supression. Dat gebeurde deze verkiezingen ook weer op grote schaal, in veel gevallen met instemming van de rechter.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196184814
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ze hebben vooral een lange geschiedenis van voter supression. Dat gebeurde deze verkiezingen ook weer op grote schaal, in veel gevallen met instemming van de rechter.
En hoe sluit het een het ander uit?

Proberen vals te spelen is in ieder geval normaal daar. Op basis van de voorverkiezingen kunnen we ook gerust stellen dat de Democraten zich daar geenszins te goed voor voelen. Als dan alle media het opeens klein gaan houden zodat ze minder kijkers krijgen en zelfs taboe verklaren omdat het 'de democratie zou ondermijnen' wordt ik achterdochtig.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_196184920
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

En hoe sluit het een het ander uit?

Proberen vals te spelen is in ieder geval normaal daar. Op basis van de voorverkiezingen kunnen we ook gerust stellen dat de Democraten zich daar geenszins te goed voor voelen. Als dan alle media het opeens klein gaan houden zodat ze minder kijkers krijgen en zelfs taboe verklaren omdat het 'de democratie zou ondermijnen' wordt ik achterdochtig.
Onderzoek doen mag natuurlijk altijd. Maar dan moeten er wel legitieme aanwijzingen zijn die duiden op verkiezingsfraude. En dat ontbreekt.

Verder verkondigde Trump in de nacht na de verkiezingen al dat er op grote schaal fraude was gepleegd. De conclusie stond dus al vast, nog voordat de eerste onderzoeken moesten beginnen. Daarmee ondermijnt hij inderdaad de democratie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 11 november 2020 @ 12:41:59 #120
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_196185078
Om de TT te beantwoorden: Dan weten we zéker dat Trump de bak in gaat.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_196185090
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Onderzoek doen mag natuurlijk altijd. Maar dan moeten er wel legitieme aanwijzingen zijn die duiden op verkiezingsfraude. En dat ontbreekt.

Verder verkondigde Trump in de nacht na de verkiezingen al dat er op grote schaal fraude was gepleegd. De conclusie stond dus al vast, nog voordat de eerste onderzoeken moesten beginnen. Daarmee ondermijnt hij inderdaad de democratie.
Hoezo ondermijnt dat de democratie?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_196185126
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hoezo ondermijnt dat de democratie?
Het ondermijnt het vertrouwen in de democratie.

Stel trouwens dat de VVD in maart op z'n flikker krijgt en onze premier verkondigt iets na twaalven, zonder daar bewijs voor aan te leveren, dat zijn partij heeft verloren door grootschalige verkiezingsfraude. Neem aan dat jij dat onze grote vriend Rutte dat niet in dank af zou nemen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 11 november 2020 @ 12:48:01 #123
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196185149
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het ondermijnt het vertrouwen in de democratie.

Stel trouwens dat de VVD in maart op z'n flikker krijgt en onze premier verkondigt iets na twaalven, zonder daar bewijs voor aan te leveren, dat zijn partij heeft verloren door grootschalige verkiezingsfraude. Neem aan dat jij dat onze grote vriend Rutte dat niet in dank af zou nemen.
Ligt er een beetje aan of er rare dingen zijn gebeurd voor Rutte zoiets zegt. Dat vergeet iedereen gemakshalve. Al die bijzondere gebeurtenissen.
  woensdag 11 november 2020 @ 12:49:33 #124
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_196185172
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:48 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan of er rare dingen zijn gebeurd voor Rutte zoiets zegt. Dat vergeet iedereen gemakshalve. Al die bijzondere gebeurtenissen.
Zoals het willen slopen van de USPS? Het ondermijnen van het stemmen per post?

Beetje raar dat Trump, die dat zelf deed, daar de aandacht nog eens op wil vestigen dan door dit soort claims. Hij wil blijkbaar onderzoek wat leidt tot een nog grotere nederlaag?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_196185199
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:48 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan of er rare dingen zijn gebeurd voor Rutte zoiets zegt. Dat vergeet iedereen gemakshalve. Al die bijzondere gebeurtenissen.
Dan is het alsnog voorbarig om te concluderen dat jouw verlies het gevolg is van fraude.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 11 november 2020 @ 12:51:52 #126
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196185200
quote:
8s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Zoals het willen slopen van de USPS? Het ondermijnen van het stemmen per post?

Beetje raar dat Trump, die dat zelf deed, daar de aandacht nog eens op wil vestigen dan door dit soort claims. Hij wil blijkbaar onderzoek wat leidt tot een nog grotere nederlaag?
Stemmen per post is sowieso achterlijk
  woensdag 11 november 2020 @ 12:53:18 #127
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196185220
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:51 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Stemmen per post is sowieso achterlijk
Helaas ik moet je toch gelijk geven. Er is fraude ontdekt bij verkiezingen
  woensdag 11 november 2020 @ 12:54:00 #128
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196185230
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:51 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Stemmen per post is sowieso achterlijk
Nee hoor, een prima methode om mensen bij de verkiezingen te betrekken.
  woensdag 11 november 2020 @ 12:54:12 #129
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196185235
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan is het alsnog voorbarig om te concluderen dat jouw verlies het gevolg is van fraude.
Tenzij je meer weet dan je laat zien. Geduld is een zeer schone zaak. Als je meteen toeslaat bij het geringste beetje voordeel, dan mis je het doel en het overzicht.

Maar ik snap het verschil in de mentaliteit wel. De Democraten hebben echt elke mogelijkheid genoemen om als dolle hyena's werkelijk overal op te duiken. Die snappen het concept geduld niet. Of "delayed gratification".
pi_196185259
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:54 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Tenzij je meer weet dan je laat zien. Geduld is een zeer schone zaak. Als je meteen toeslaat bij het geringste beetje voordeel, dan mis je het doel en het overzicht.
Dan moet je dat direct laten zien. Het is inmiddels een week geleden dat Trump verklaarde dat er op grote schaal fraude is gepleegd. Daar is nog altijd geen bewijs voor geleverd.

Prima dat je aandringt op extra onderzoek. Maar het is natuurlijk veel te voorbarig om op verkiezingsnacht al te concluderen dat je hebt verloren door fraude.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196185273
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het ondermijnt het vertrouwen in de democratie.
Blind vertrouwen in de democratie waarbij de media gezamenlijk bepalen wie de nieuwe president wordt en iedereen die daar iets tegenin brengt niet mag uitspreken op nationale tv. De democratie kan het makkelijk hebben, het vertrouwen in de democratie ook, dit gaat alleen maar om het blinde vertrouwen en ik begin me echt af te vragen waarom dat ineens zo belangrijk is.

quote:
Stel trouwens dat de VVD in maart op z'n flikker krijgt en onze premier verkondigt iets na twaalven, zonder daar bewijs voor aan te leveren, dat zijn partij heeft verloren door grootschalige verkiezingsfraude. Neem aan dat jij dat onze grote vriend Rutte dat niet in dank af zou nemen.
Nee, ik zou het hem kwalijk nemen dat hij zich zou neerleggen bij een uitslag waarvan hij denkt te weten dat die door fraude tot stand is gekomen. Politieke partijen zijn in Nederlands democratisch opzicht niet relevant, maar Omtzigt heeft bij mij ook niet aan respect gewonnen door zich bij de uistlag van die sjoemellijsttrekkersverkiezing neer te leggen.

Het moet gewoon eerlijk en dus transparant, de onderste steen moet boven om de eenvoudige reden dat het verkiezingen zijn. Ook de winnaar heeft recht op een onomstotelijk resultaat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_196185330
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:57 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Blind vertrouwen in de democratie waarbij de media gezamenlijk bepalen wie de nieuwe president wordt en iedereen die daar iets tegenin brengt niet mag uitspreken op nationale tv. De democratie kan het makkelijk hebben, het vertrouwen in de democratie ook, dit gaat alleen maar om het blinde vertrouwen en ik begin me echt af te vragen waarom dat ineens zo belangrijk is.
[..]

Nee, ik zou het hem kwalijk nemen dat hij zich zou neerleggen bij een uitslag waarvan hij denkt te weten dat die door fraude tot stand is gekomen. Politieke partijen zijn in Nederlands democratisch opzicht niet relevant, maar Omtzigt heeft bij mij ook niet aan respect gewonnen door zich bij de uistlag van die sjoemellijsttrekkersverkiezing neer te leggen.

Het moet gewoon eerlijk en dus transparant, de onderste steen moet boven om de eenvoudige reden dat het verkiezingen zijn. Ook de winnaar heeft recht op een onomstotelijk resultaat.
Het is tot daaraan toe om je vermoedens uit te spreken en aan te dringen op extra onderzoek. Maar het is natuurlijk veel te voorbarig om te concluderen dat je hebt verloren door fraude (wat Trump nu doet). Daar komt bij dat er nog geen bewijs is geleverd voor die claim.

Dus persoonlijk zou ik het Rutte niet in dank af nemen als hij op verkiezingsnacht verklaarde dat zijn verlies het gevolg is van fraude. Helemaal als hij de dagen daarna niet op de proppen komt met bewijs.

En laten we wel wezen: jij zou de VVD en Rutte fileren als ze dat daadwerkelijk zouden doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196185438
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is tot daaraan toe om je vermoedens uit te spreken en aan te dringen op extra onderzoek. Maar het is natuurlijk veel te voorbarig om te concluderen dat je hebt verloren door fraude (wat Trump nu doet). Daar komt bij dat er nog geen bewijs is geleverd voor die claim.

Dus persoonlijk zou ik het Rutte niet in dank af nemen als hij op verkiezingsnacht verklaarde dat zijn verlies het gevolg is van fraude. Helemaal als hij de dagen daarna niet op de proppen komt met bewijs.

En laten we wel wezen: jij zou de VVD en Rutte fileren als ze dat daadwerkelijk zouden doen.
Dat is projectie van jouw eigen onvoorwaardelijk kant kiezen. Ik hoop dat Rutte een enorm pak slaag krijgt binnen het kader van eerlijke verkiezingen. Het idee dat je voorkeur zo belangrijk is dat de democratie ervoor moet wijken is voorbehouden aan het hysterische zogenaamd gematigde midden. Het moet gewoon uitgezocht en bij voorkeur binnen de termijn dat de daadwerkelijk verkozen volksvertegenwoordigers worden ingezworen middels een eed op de grondwet waar ze vervolgens hun kont mee afvegen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_196185453
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:12 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat is projectie van jouw eigen onvoorwaardelijk kant kiezen. Ik hoop dat Rutte een enorm pak slaag krijgt binnen het kader van eerlijke verkiezingen. Het idee dat je voorkeur zo belangrijk is dat de democratie ervoor moet wijken is voorbehouden aan het hysterische zogenaamd gematigde midden. Het moet gewoon uitgezocht en bij voorkeur binnen de termijn dat de daadwerkelijk verkozen volksvertegenwoordigers worden ingezworen middels een eed op de grondwet waar ze vervolgens hun kont mee afvegen.
Het probleem is dan ook niet dat het wordt uitgezocht, maar dat Trump al concludeert dat zijn verlies het gevolg is van fraude (terwijl dat juist moet blijken uit het lopende onderzoek).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 11 november 2020 @ 13:14:36 #135
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196185461
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Blind vertrouwen in de democratie waarbij de media gezamenlijk bepalen wie de nieuwe president wordt en iedereen die daar iets tegenin brengt niet mag uitspreken op nationale tv
Drogreden.
pi_196185520
Als Trump zo overtuigd is dat er fraude is gepleegd, dan zou die ook wel weten hoe je zo grootschalig fraude kan plegen. En dan kun je je afvragen of hij met die kennis 4 jaar geleden zelf wel eerlijk heeft gewonnen. :P
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 11 november 2020 @ 13:20:25 #137
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_196185535
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het probleem is dan ook niet dat het wordt uitgezocht, maar dat Trump al concludeert dat zijn verlies het gevolg is van fraude (terwijl dat juist moet blijken uit het lopende onderzoek).
Dit natuurlijk.

Aan de andere kant, als diezelfde president het heeft over een "magisch verdwenen voorsprong" terwijl iedereen met zelfs maar halve hersencapaciteit prima snapt wat daar gebeurt is, mag je je afvragen of het echte onderzoeken zijn of vooral het hinderen van de Democraten
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_196186837
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het probleem is dan ook niet dat het wordt uitgezocht, maar dat Trump al concludeert dat zijn verlies het gevolg is van fraude (terwijl dat juist moet blijken uit het lopende onderzoek).
We weten inmiddels wel een beetje hoe Trump is. Veel opvallender is dan ook het probleem dat de media het niet uitgezocht willen hebben en het aankaarten taboe verklaren, geheel tegen hun gewoontes in en ook tegen hun ogenschijnlijke belangen bij kijkcijfers.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_196187160
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 14:38 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

We weten inmiddels wel een beetje hoe Trump is. Veel opvallender is dan ook het probleem dat de media het niet uitgezocht willen hebben en het aankaarten taboe verklaren, geheel tegen hun gewoontes in en ook tegen hun ogenschijnlijke belangen bij kijkcijfers.
Valt wel mee. In Amerikaanse media las ik de afgelopen maanden talloze stukken over voter supression, wat inderdaad een groot probleem is in de VS.

Daadwerkelijke verkiezingsfraude op grote schaal lijkt nou eenmaal zeldzaam in de VS. Dat blijkt ook uit meerdere onderzoeken die de afgelopen jaren zijn gehouden (onder meer door de huidige regering). We zijn nu een week verder en vrijwel alle aangedragen voorbeelden van verkiezingsfraude blijken fake te zijn. De media hebben vooral werk aan het debunken van alle onzin die wordt verspreid.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196188737
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:54 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Tenzij je meer weet dan je laat zien. Geduld is een zeer schone zaak. Als je meteen toeslaat bij het geringste beetje voordeel, dan mis je het doel en het overzicht.

Maar ik snap het verschil in de mentaliteit wel. De Democraten hebben echt elke mogelijkheid genoemen om als dolle hyena's werkelijk overal op te duiken. Die snappen het concept geduld niet. Of "delayed gratification".
_O- _O- _O- ja hoor............ Trump had zich al als winnaar uitgeroepen!
Make trouble not war
pi_196188817
De polls hadden het al voorspeld, de in mail ballots, zouden komen van millitairen in het buitenland, die Trump uitermate geschoffeerd heeft, en democraten inderdaad, die corona een beetje serieuzer nemen dan de republikeinen, en liever niet hutje op mutje staan.
De voorsprong die Trump had in sommige staten kwam omdat ze mail in ballots als laatste gingen tellen, en die winst was net zo goed minimaal. Kijk in Nederland hebben we allemaal wel een buurthuisje waar een stemlokaal is, maar Amerika kent ook veel afgelegen plekken, en moeten ze een dag reizen om te kunnen stemmen, maar die stemmen moeten natuurlijk wel tellen.
Make trouble not war
pi_196188856
Tis niet de taak van de media dat uit te zoeken, ze beschrijven slechts wat ze zien, maar ook subjectief. Tis niet de media dat stemt, dat zijn de mensen.
Make trouble not war
pi_196190215
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 14:38 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

We weten inmiddels wel een beetje hoe Trump is. Veel opvallender is dan ook het probleem dat de media het niet uitgezocht willen hebben en het aankaarten taboe verklaren, geheel tegen hun gewoontes in en ook tegen hun ogenschijnlijke belangen bij kijkcijfers.
+1
pi_196190340
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 14:38 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

We weten inmiddels wel een beetje hoe Trump is. Veel opvallender is dan ook het probleem dat de media het niet uitgezocht willen hebben en het aankaarten taboe verklaren
Dit is onzin.
pi_196190840
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 18:46 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Dit is onzin.

Er gebeuren gewoon rare dingen. Er is een of andere plotselinge behoefte om het geen nieuws te laten zijn. Tv-zenders en zelfs Fox die ineens nadat ze besloten hebben dat Biden heeft gewonnen het niet meer over de verkiezingen te hebben. Trump en McEnany wegschakelen is gewoon bijzonder. De Washington Post die met fake news komt dan weer niet zo, maar deze is toch wel erg brutaal. Waar komt dat toch vandaan?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_196191063
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 19:15 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Er gebeuren gewoon rare dingen.
Ja, een president die zijn verlies niet toegeeft en allemaal niet-onderbouwde conspiracies de wereld inslingert is heel raar.
pi_196192057
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 19:15 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]


Er gebeuren gewoon rare dingen. Er is een of andere plotselinge behoefte om het geen nieuws te laten zijn. Tv-zenders en zelfs Fox die ineens nadat ze besloten hebben dat Biden heeft gewonnen het niet meer over de verkiezingen te hebben. Trump en McEnany wegschakelen is gewoon bijzonder. De Washington Post die met fake news komt dan weer niet zo, maar deze is toch wel erg brutaal. Waar komt dat toch vandaan?
Vraagje maar waarom zou hij wel de waarheid vertellen tegen Veritas en niet tegen officials? Ten tweede waarom zijn er niet meer uit die tel/controle groep die zeggen dat die leidinggevende dat heeft geroepen?
pi_196194962
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 20:07 schreef Korenfok het volgende:

[..]

Vraagje maar waarom zou hij wel de waarheid vertellen tegen Veritas en niet tegen officials? Ten tweede waarom zijn er niet meer uit die tel/controle groep die zeggen dat die leidinggevende dat heeft geroepen?
Nog interessantere vraag:
Stel dat Biden cs inderdaad grootschalige fraude zouden hebben gepleegd: How the hell did they manage to pull that off?

Fraude in meerdere staten. Grootschalig, dus tienduizenden stemmen per staat. Die moet je ongemerkt zien te injecteren en daarbij dus alle checks in het systeem zien te omzeilen. Als je dat al voor elkaar krijgt, moet het ook op zo'n manier dat het niet opvalt, want anders val je gelijk door de mand. En dan moet je ook alle mensen die hier bij betrokken zijn geweest ongeveer levenslang stil weten te houden.

Kleinschalige fraude is er overigens altijd wel (losse burgers die vervelende dingen doen), maar dat is bij verkiezingen als deze niet beslissend voor de uitslag.
pi_196194964
Dat met die Bellwether counties is ook wel apart.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_196195049
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 22:17 schreef justanick het volgende:

[..]

Nog interessantere vraag:
Stel dat Biden cs inderdaad grootschalige fraude zouden hebben gepleegd: How the hell did they manage to pull that off?

Fraude in meerdere staten. Grootschalig, dus tienduizenden stemmen per staat. Die moet je ongemerkt zien te injecteren en daarbij dus alle checks in het systeem zien te omzeilen. Als je dat al voor elkaar krijgt, moet het ook op zo'n manier dat het niet opvalt, want anders val je gelijk door de mand. En dan moet je ook alle mensen die hier bij betrokken zijn geweest ongeveer levenslang stil weten te houden.

Kleinschalige fraude is er overigens altijd wel (losse burgers die vervelende dingen doen), maar dat is bij verkiezingen als deze niet beslissend voor de uitslag.
En dan ook nog zo stom zijn om de senaat niet over te nemen.
  woensdag 11 november 2020 @ 22:27:36 #151
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_196195192
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 22:17 schreef justanick het volgende:

[..]

Nog interessantere vraag:
Stel dat Biden cs inderdaad grootschalige fraude zouden hebben gepleegd: How the hell did they manage to pull that off?

Fraude in meerdere staten. Grootschalig, dus tienduizenden stemmen per staat. Die moet je ongemerkt zien te injecteren en daarbij dus alle checks in het systeem zien te omzeilen. Als je dat al voor elkaar krijgt, moet het ook op zo'n manier dat het niet opvalt, want anders val je gelijk door de mand. En dan moet je ook alle mensen die hier bij betrokken zijn geweest ongeveer levenslang stil weten te houden.
Ja, precies. Ik denk dat het zelfs in een dictatuur moeilijk zou zijn zo grootschalig te knoeien zonder dat het een publiek geheim werd (hoewel niemand het hardop zou zeggen), laat staan in een open samenleving als de Amerikaanse.
  woensdag 11 november 2020 @ 22:44:31 #152
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_196195602
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 20:07 schreef Korenfok het volgende:

[..]

Vraagje maar waarom zou hij wel de waarheid vertellen tegen Veritas en niet tegen officials? Ten tweede waarom zijn er niet meer uit die tel/controle groep die zeggen dat die leidinggevende dat heeft geroepen?
Federale agenten van de USPS OIG hebben met hem gesproken. Er is twee uur tape van dit gesprek openbaar beschikbaar.
Hij is overigens de tweede USPS klokkenluider.

[ Bericht 3% gewijzigd door dellipder op 11-11-2020 22:53:11 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_196195677
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 22:27 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Ja, precies. Ik denk dat het zelfs in een dictatuur moeilijk zou zijn zo grootschalig te knoeien zonder dat het een publiek geheim werd (hoewel niemand het hardop zou zeggen), laat staan in een open samenleving als de Amerikaanse.
Wit-Rusland belde net: Je krijgt de groeten uit Libië, Turkije en Syrië.

Al helpt in zulke landen ook dat kiezers vaak niet op de oppositie durven te stemmen.
pi_196195739
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 19:15 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]


Er gebeuren gewoon rare dingen. Er is een of andere plotselinge behoefte om het geen nieuws te laten zijn. Tv-zenders en zelfs Fox die ineens nadat ze besloten hebben dat Biden heeft gewonnen het niet meer over de verkiezingen te hebben. Trump en McEnany wegschakelen is gewoon bijzonder. De Washington Post die met fake news komt dan weer niet zo, maar deze is toch wel erg brutaal. Waar komt dat toch vandaan?
Bijzonder dat jij zoiets direct voor waar aanneemt, ondanks dat die kerel geen bewijs levert voor zijn claims.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 11 november 2020 @ 23:04:59 #155
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_196195886
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 22:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Bijzonder dat jij zoiets direct voor waar aanneemt, ondanks dat die kerel geen bewijs levert voor zijn claims.
Zo werkt dit niet. De conclusie die hierover getrokken wordt is een rechterlijk besluit over de aantijgingen zelf. En daarbij mag rekening gehouden worden dat hij een beëindigde verklaring heeft ingediend over de gebeurtenis waarvan hij blijkbaar getuige was op straffe van meineed.
Met andere woorden is er een verschil tussen onweerlegbaar bewijs en geloofwaardige beschuldigingen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_196195975
quote:
2s.gif Op woensdag 11 november 2020 23:04 schreef dellipder het volgende:

[..]

Zo werkt dit niet. De conclusie die hierover getrokken wordt is een rechterlijk besluit over de aantijgingen zelf. En daarbij mag rekening gehouden worden dat hij een beëindigde verklaring heeft ingediend over de gebeurtenis waarvan hij blijkbaar getuige was op straffe van meineed.
Met andere woorden is er een verschil tussen onweerlegbaar bewijs en geloofwaardige beschuldigingen.
Laat maar weten als er grootschalige fraude wordt ontdekt en Trump alsnog wordt herbenoemd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 11 november 2020 @ 23:17:34 #157
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196196021
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 23:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Laat maar weten als er grootschalige fraude wordt ontdekt en Trump alsnog wordt herbenoemd.
Is daar nog kans op...?
pi_196196045
quote:
2s.gif Op woensdag 11 november 2020 22:44 schreef dellipder het volgende:

[..]

Federale agenten van de USPS OIG hebben met hem gesproken. Er is twee uur tape van dit gesprek openbaar beschikbaar.
Hij is overigens de tweede USPS klokkenluider.
je punt? waarom 2 mensen geloven en honderden andere niet? wat maakt dat hij niet gewoon een trumpsupporter is die bereid is te liegen.

want laten we wel wezen: ik wacht ook nog steeds op al die schokkende berichten over de mails van hillary, de corruptie bewijzen van Biden etc.
pi_196196051
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 23:17 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Is daar nog kans op...?
Nee.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 11 november 2020 @ 23:20:27 #160
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196196054
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 23:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee.
Godzijdank.
  woensdag 11 november 2020 @ 23:28:22 #161
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_196196127
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 23:19 schreef Korenfok het volgende:

[..]

je punt? waarom 2 mensen geloven en honderden andere niet? wat maakt dat hij niet gewoon een trumpsupporter is die bereid is te liegen.

want laten we wel wezen: ik wacht ook nog steeds op al die schokkende berichten over de mails van hillary, de corruptie bewijzen van Biden etc.
Mijn inbreng omvat niet echt een punt anders dan is dat ik de vragen in jouw bericht wilde beantwoorden.
Ja, klokkenluider Richard Hopkins heeft met officials gesproken. Nee, Hopkins was niet de enige klokkenluider van USPS.
Als Hopkins wordt ingebracht in een rechtszaak als getuige zal middels een kruisverhoor duidelijk worden of hij een geloofwaardige getuige is en of de beschuldigingen overtuigend zijn.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_196196197
Dat zijn ze niet.
pi_196196265
Ik vind de Democraten opvallend rustig. Zou het niet beter zijn als zij Trump wat agressiever tegengas geven? Of is stil blijven juist verstandiger
pi_196198318
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 22:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Bijzonder dat jij zoiets direct voor waar aanneemt, ondanks dat die kerel geen bewijs levert voor zijn claims.
Ik heb verder niet naar de inhoud geluisterd. Wat ik dan weer heel vreemd vind is dat de Washington Post zomaar even het fake news verspreidt dat een verklaring die de claim substantiates is ingetrokken. Vanwaar die hijgerigheid, wat waren de bronnen, de wederhoor en de factcheckers?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_196198414
Als er toch fraude wordt geconstateerd en het is opgezet door de Liar in Chief hoop ik dat Trump lang opgesloten wordt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_196198440
Als één of andere eppo een miljoen $ biedt voor bewijs, kun je er vergif op innemen dat er geen bewijs is. Je biedt immers geen beloningen als je het bewijs al hebt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196204816
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 23:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee.
Jawel hoor zolang er nog niet gecertificeerd is, is biden nog helemaal niets. De media bepaald het namelijk niet maar het electie committee.
pi_196204900
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 15:06 schreef laracroftonline het volgende:

[..]

Jawel hoor zolang er nog niet gecertificeerd is, is biden nog helemaal niets. De media bepaald het namelijk niet maar het electie committee.
Sure.

Maar Biden wordt gewoon president.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196205476
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 23:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind de Democraten opvallend rustig. Zou het niet beter zijn als zij Trump wat agressiever tegengas geven? Of is stil blijven juist verstandiger
en daarmee dan sterker de indruk wekken dat het accepteren van de uitkomst van de verkiezingen een partijpolitiek iets is?

Er is an sich geen plicht te 'conceden'... maar de druk daartoe bestaat vooral ook in de eigen partij en hangt samen ermee dat er veel andere partijpolitici zijn die wel verkozen zijn en die gewoon de partij gaan vertegenwoordigen en vaak dan een strategie-aanpassing kunnen doen.

In dit geval is er zelfs genoeg grond binnen de republikeinen om tevreden te zijn met de uitkomst, ze staan er in de senaat best goed voor en hebben een behoorlijke kans zelfs een meerderheid te behouden.
ook in het huis hebben ze het minder slecht gedaan dan verwacht...

Het ligt uiteindelijk dus volledig bij de republikeinen zelf.
Blijven ze zelf doorgaan als pure 'Trump-partij' en verbinden ze hun eigen lot aan het persoonlijke lot van Trump zelf..., dan is dat voornamelijk nadelig voor henzelf.
Het zou ook een motie-van-wantrouwen zijn voor de veelal republikeinse officials die de verkiezingen in al die staten mee-begeleid hebben, de gouverneurs en state-officials.

Juist vanuit de democraten moet je niet ingrijpen als de republikeinen een grote kans lopen een conflict op te gaan roepen dat vooral henzelf van binnenuit kapot kan maken en vooral de rot in hun eigen gelederen doet opkomen.

Verder is het accepteren van een verkiezing geen 'ideologische partij-politiek' en dus zou het heel dom zijn als nu democraten wel die indruk gaan wekken of de indruk die Trump poogt te zaaien gaan versterken en amplifieen.

[ Bericht 0% gewijzigd door RM-rf op 12-11-2020 20:55:55 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 12 november 2020 @ 15:51:25 #170
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196205758
Yup, lekker in zijn eigen sop gaar laten koken is de beste strategie.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 12 november 2020 @ 18:49:26 #171
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196209067
Het wordt steeds grappiger, de counties waar volgens team trump in Pennsylvania sprake van fraude zou kunnen zijn zijn zwaar Republikeins. Fayette en Luzerne.

Het enige dat die loser gaat bewijzen is dat hij in 2016 ook niet gewonnen heeft. Trump de illegale president
pi_196209118
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 18:49 schreef mcmlxiv het volgende:
Het wordt steeds grappiger, de counties waar volgens team trump in Pennsylvania sprake van fraude zou kunnen zijn zijn zwaar Republikeins. Fayette en Luzerne.

Het enige dat die loser gaat bewijzen is dat hij in 2016 ook niet gewonnen heeft. Trump de illegale president
Dat zou briljant zijn. "Ja we hebben alles nog eens driedubbel gecheckt en ehm... Eigenlijk had je in 2016 niet mogen winnen"

Doet me denken aan m'n werk bij een aantal pensioenfondsen. Het kwam wel eens voor dat een deelnemer er van overtuigd was dat hij/zij recht had op meer n.a.v werkverleden of verwerking scheiding. Prima, gaan we alles nog eens af. Soms had de deelnemer gelijk maar het is ook wel eens gebeurd dat we zeiden:"verdraaid, het is inderdaad niet goed verwerkt en we hebben nu al onterecht 8k teveel uitgekeerd". Ga het ze dan maar eens vertellen :X
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Moderator donderdag 12 november 2020 @ 18:57:42 #173
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196209170
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 18:53 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Dat zou briljant zijn. "Ja we hebben alles nog eens driedubbel gecheckt en ehm... Eigenlijk had je in 2016 niet mogen winnen"

Doet me denken aan m'n werk bij een aantal pensioenfondsen. Het kwam wel eens voor dat een deelnemer er van overtuigd was dat hij/zij recht had op meer n.a.v werkverleden of verwerking scheiding. Prima, gaan we alles nog eens af. Soms had de deelnemer gelijk maar het is ook wel eens gebeurd dat we zeiden:"verdraaid, het is inderdaad niet goed verwerkt en we hebben nu al onterecht 8k teveel uitgekeerd". Ga het ze dan maar eens vertellen :X
Heh, ik ben benieuwd wie Trump moet gaan vertellen dat hij moet opkrassen :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196214642
https://www.local10.com/n(...)unded-by-dark-money/

Dit is ook wel een smerige taktiek :r
beter een knipoog dan een blauw oog
  Beste debater 2022 donderdag 12 november 2020 @ 23:26:22 #176
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196214760
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 13 november 2020 @ 21:38:58 #178
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196229536
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 18:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Heh, ik ben benieuwd wie Trump moet gaan vertellen dat hij moet opkrassen :)
Ik denk dat eerst eens een winnaar uitgeroepen moet worden.

En dan niet door de media.
  vrijdag 13 november 2020 @ 22:03:42 #179
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196230056
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 21:38 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik denk dat eerst eens een winnaar uitgeroepen moet worden.

En dan niet door de media.
Altijd maar die twijfel! Spannend vind je ook niet? Wie zou dit toch winnen? Zo close nog!

Oh wacht.... het is niet meer 4 november
  vrijdag 13 november 2020 @ 22:06:45 #180
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196230106
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 22:03 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Altijd maar die twijfel! Spannend vind je ook niet? Wie zou dit toch winnen? Zo close nog!

Oh wacht.... het is niet meer 4 november
Op 4 november stond Trump voor inderdaad volgens de media.

Nu niet meer volgens de media.

Spannend wie het gaat winnen inderdaad. Ik denk dat ik wel weet wie.
  vrijdag 13 november 2020 @ 22:14:03 #181
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196230234
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 22:06 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Op 4 november stond Trump voor inderdaad volgens de media.

Nu niet meer volgens de media.

Spannend wie het gaat winnen inderdaad. Ik denk dat ik wel weet wie.
Psychoses zijn niets om je voor te schamen. Kan de beste overkomen.
pi_196231636
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 22:06 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Op 4 november stond Trump voor inderdaad volgens de media.

Nu niet meer volgens de media.

Spannend wie het gaat winnen inderdaad. Ik denk dat ik wel weet wie.
Niet volgens de media, oelewapper. De media rapporteert de uitslag en, met wat wiskunde A erbij, komt dan tot de conclusie dat als je de kiesmannen voor alle door Joe Biden gewonnen staten optelt, hij genoeg kiesmannen heeft om winnaar te zijn.

Net als bv Ajax na 32 wedstrijden bovenaan staat en niet meer in te halen is, dat ze dan kampioen zijn. Dan kan je wel zeggen :"Ja, maar wie zegt dat PSV niet nog naar de tuchtcommissie stapt om alle gescoorde doelpunten nog eens na te gaan of nog eens te checken of alle spelers wel speelgerechtigd waren, de media is veels te vroeg met Ajax tot kampioen uitroepen!!"

Maar zo werkt het niet.

De feiten:
- Biden heeft meer kiesmannen dan Trump
- onafhankelijke toezichthouders geven aan dat ze geen vreemde onregelmatigheden hebben geconstateerd
- Trump zelf zegt dat dit de best georganiseerde verkiezingen ooit zijn.
- GOP looft beloningen uit voor mensen die misschien iets gezien hebben wat op fraude wijst (dan sta je niet heel sterk)

Ben benieuwd of je mens genoeg bent om dalijk gewoon toe te geven dat Biden de terechte winnaar is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Beste debater 2022 zaterdag 14 november 2020 @ 01:27:10 #184
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196233255
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 14 november 2020 @ 02:17:14 #185
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196233552
quote:
Ik denk dat dit nog maar het begin is.

Maar ik heb nog geen bewijs gezien.
pi_196233691
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 02:17 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik denk dat dit nog maar het begin is.

Maar ik heb nog geen bewijs gezien.
Dat roept men al dagen. Het begint nu wel erg kansloos te worden.
ROBODEMONS..................|:(
  zaterdag 14 november 2020 @ 04:30:15 #187
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196233807
quote:
18s.gif Op zaterdag 14 november 2020 02:55 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dat roept men al dagen. Het begint nu wel erg kansloos te worden.
Wat roept men al dagen?

Dit is het begin. Tot nu toe heb ik weinig concreets gezien.
pi_196233834
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 22:06 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Op 4 november stond Trump voor inderdaad volgens de media.

Nu niet meer volgens de media.

Spannend wie het gaat winnen inderdaad. Ik denk dat ik wel weet wie.
We hebben het niet over de Media maar over officiële tellingen van de kies commissies.
Daar waar het nodig was zal er opnieuw geteld worden.
Daarnaast is er helemaal geen haast, er kan nog weken geteld worden.

Als jij problemen met de media hebt, dan wacht je gewoon lekker af tot het officieel is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator zaterdag 14 november 2020 @ 09:45:55 #189
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196234778
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 04:30 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Wat roept men al dagen?

Dit is het begin. Tot nu toe heb ik weinig concreets gezien.
Sterker nog, er is helemaal niets concreets. Trumps advocaten zeggen voor de rechter dat er geen fraude is, maar hey, volhouden.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 14 november 2020 @ 10:17:58 #190
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196235069
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 09:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Sterker nog, er is helemaal niets concreets. Trumps advocaten zeggen voor de rechter dat er geen fraude is, maar hey, volhouden.
Het is niet meer dan een aanleiding om de bruinhemden naar Washington te laten marcheren. Vandaag kan een belangrijke dag worden. Zijn er voldoende trump SA mensen om de macht te grijpen?

De vraag is, is Giuliani Trumps Goring? Ik denk eigenlijk eerder zijn Ernst Rohm.
pi_196235127
quote:
Gefinancieerd door onder andere Venezuela?

Venezuela waar de munt al een paar jaar hyperinflatie meemaakt? Het land dat geen geld heeft? Wacht even wat zegt ze?
  zaterdag 14 november 2020 @ 10:38:16 #192
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196235364
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 09:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Sterker nog, er is helemaal niets concreets. Trumps advocaten zeggen voor de rechter dat er geen fraude is, maar hey, volhouden.
Rudy Giuliani zegt wel iets anders hoor. En hij is de advocaat van Trump als persoon. Echter de Republikeinen zijn meer dan alleen Trump.
  zaterdag 14 november 2020 @ 10:39:50 #193
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196235383
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 04:41 schreef raptorix het volgende:

[..]

We hebben het niet over de Media maar over officiële tellingen van de kies commissies.
Daar waar het nodig was zal er opnieuw geteld worden.
Daarnaast is er helemaal geen haast, er kan nog weken geteld worden.

Als jij problemen met de media hebt, dan wacht je gewoon lekker af tot het officieel is.
Officiële tellingen van kiescommissie zijn pas iets waard als zij ook daadwerkelijk een winnaar in een staat noemen.

Dat is tot nu toe nog niet gebeurd.
pi_196235778
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 10:39 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Officiële tellingen van kiescommissie zijn pas iets waard als zij ook daadwerkelijk een winnaar in een staat noemen.

Dat is tot nu toe nog niet gebeurd.
Jij denkt werkelijk dat Trump alsnog kan winnen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196236420
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 10:22 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Gefinancieerd door onder andere Venezuela?

Venezuela waar de munt al een paar jaar hyperinflatie meemaakt? Het land dat geen geld heeft? Wacht even wat zegt ze?
twitter



Er is in ieder geval een link met die stemmachines
  zaterdag 14 november 2020 @ 15:35:33 #196
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196239534
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 11:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij denkt werkelijk dat Trump alsnog kan winnen?
Ja, ik geef hem nog steeds zelfs meer dan 50%.

Net als in 2016.
En ook in 2020, toen niemand hem een schijn van kans gaf en toch ruim voor kwam te staan in alle swing states.
pi_196239560
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 15:35 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ja, ik geef hem nog steeds zelfs meer dan 50%.

Net als in 2016.
En ook in 2020, toen niemand hem een schijn van kans gaf en toch ruim voor kwam te staan in alle swing states.
Kerel, de verkiezingen zijn voorbij. De meeste stemmen zijn inmiddels geteld. De vergelijking met 2016 slaat dan ook als een lul op een drumstel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 14 november 2020 @ 15:40:52 #198
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196239585
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 15:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kerel, de verkiezingen zijn voorbij. De meeste stemmen zijn inmiddels geteld. De vergelijking met 2016 slaat dan ook als een lul op een drumstel.
Lach maar. Het doet mij niks.

Wel erg naar en venijnig hoe je praat. Als Nederlander weet je toch dat mensen een eigen mening mogen hebben?

Ik denk dat Trump nog 4 jaar in het witte huis zit. Het zou best kunnen dat Trump verliest. Die optie houd ik zeker open.

Het gaat me er niet om hoeveel stemmen er geteld zijn. Ik wil zeker weten hoeveel legale stemmen er geteld zijn en waarop gestemd is.

Als je mij wil uitlachen veel plezier. ^O^
pi_196239625
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 15:40 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Lach maar. Het doet mij niks.

Wel erg naar en venijnig hoe je praat. Als Nederlander weet je toch dat mensen een eigen mening mogen hebben?

Ik denk dat Trump nog 4 jaar in het witte huis zit. Het zou best kunnen dat Trump verliest. Die optie houd ik zeker open.

Het gaat me er niet om hoeveel stemmen er geteld zijn. Ik wil zeker weten hoeveel legale stemmen er geteld zijn en waarop gestemd is.

Als je mij wil uitlachen veel plezier. ^O^
Geen idee waarom je gelijk in de slachtofferrol kruipt en hoe je erbij komt dat je geen eigen mening zou mogen hebben.

Ik wijs je slechts op de feiten. De verkiezingen zijn voorbij, de rechtszaken van de Trump-campagne stranden stuk voor stuk en officiële instanties concluderen dat er geen sprake is van fraude.

Dus hoe Trump nog zou moeten winnen, is mij een raadsel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 14 november 2020 @ 16:17:21 #200
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196240011
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 15:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Geen idee waarom je gelijk in de slachtofferrol kruipt en hoe je erbij komt dat je geen eigen mening zou mogen hebben.

Ik wijs je slechts op de feiten. De verkiezingen zijn voorbij, de rechtszaken van de Trump-campagne stranden stuk voor stuk en officiële instanties concluderen dat er geen sprake is van fraude.

Dus hoe Trump nog zou moeten winnen, is mij een raadsel.
De belangrijkste rechtszaken moeten nog komen denk ik. Het gaat om honderdduizenden stemmen.

Je "lul op drumstel" zin had je ook anders kunnen formuleren. Ben je 16 ofzo? Of een ruziezoeker? Laten we de discussie gewoon gezellig en respectvol houden.

Ik denk dat de Republikeinen (niet Trump, maar wel onder leiding van Trump) deze verkiezingen gaan winnen.
pi_196240065
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 16:17 schreef Ixnay het volgende:

[..]

De belangrijkste rechtszaken moeten nog komen denk ik. Het gaat om honderdduizenden stemmen.

Je "lul op drumstel" zin had je ook anders kunnen formuleren. Ben je 16 ofzo? Of een ruziezoeker? Laten we de discussie gewoon gezellig en respectvol houden.

Ik denk dat de Republikeinen (niet Trump, maar wel onder leiding van Trump) deze verkiezingen gaan winnen.
We hold the line Pede ^O^
pi_196241259
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 16:17 schreef Ixnay het volgende:

[..]

De belangrijkste rechtszaken moeten nog komen denk ik. Het gaat om honderdduizenden stemmen.

Je "lul op drumstel" zin had je ook anders kunnen formuleren. Ben je 16 ofzo? Of een ruziezoeker? Laten we de discussie gewoon gezellig en respectvol houden.

Ik denk dat de Republikeinen (niet Trump, maar wel onder leiding van Trump) deze verkiezingen gaan winnen.
Stel je niet zo aan. 'Lul op een drumstel' is gewoon een uitdrukking, een synoniem voor 'nergens op slaan'.

Welke rechtszaken moeten het tij precies gaan keren? Vertel mij dat eens.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196241346
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 15:40 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Het gaat me er niet om hoeveel stemmen er geteld zijn. Ik wil zeker weten hoeveel legale stemmen er geteld zijn en waarop gestemd is.

Maar als er straks bevestigd wordt dat er geen grootschalige fraude is gepleegd en de verkiezingen eerlijk zijn verlopen, ga je dat dan ook toegeven?
  Beste debater 2022 zaterdag 14 november 2020 @ 17:58:39 #204
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196241370
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 16:22 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

We hold the line Pede ^O^
Draft dodging Don die 'the Line' gaat 'holden.'

Bespottelijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196241396
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 16:17 schreef Ixnay het volgende:

[..]

De belangrijkste rechtszaken moeten nog komen denk ik. Het gaat om honderdduizenden stemmen.

Je "lul op drumstel" zin had je ook anders kunnen formuleren. Ben je 16 ofzo? Of een ruziezoeker? Laten we de discussie gewoon gezellig en respectvol houden.

Ik denk dat de Republikeinen (niet Trump, maar wel onder leiding van Trump) deze verkiezingen gaan winnen.
Ow een nette discussie. Leuk, ik doe graag mee.

Trump heeft zwaar gefraudeerd en is toch nog weggevaagd door sleepy Joe.
pi_196241412
Nog erger zou zijn wanneer er echt fraude is gepleegd. Maar omdat de mail in votes direkt na registratie als vote voor biden worden weggegooid of op de stapel van de legal votes komt. Dat ze achteraf never kunnen achterhalen of er fraude is gepleegd of niet. En de linkse marxisten kunnen dan hun lol niet op.

Ik hoop dat de legal team van Trump zijn claim van 2.3 mikjoen illegal votes kan onderbouwen. Dat zou mooi zijn.

Make America Great Again.

[ Bericht 10% gewijzigd door CopyOK op 14-11-2020 19:10:29 ]
pi_196241431
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 18:00 schreef CopyOK het volgende:
Nogberger zou zijn wanneer er echtbfraude is gepleegd. Maar omdat de mail in votes direkt na registratie als vot voor biden wordt weggegooid of op de stapel van de legal votes komt. Dat ze achteraf never kunnen achterhalen of er fraude is gepleegd of niet. En de linkse marxistenkunnen kunnen dan hun lol niet op!
Bedankt hans.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196241464
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 november 2020 18:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Bedankt hans.
Oh hai puisterige pestkop :)
  Beste debater 2022 zaterdag 14 november 2020 @ 18:58:23 #209
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196242340
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 18:00 schreef CopyOK het volgende:
Nog erger zou zijn wanneer er echt fraude is gepleegd. Maar omdat de mail in votes direkt na registratie als vote voor biden wordt weggegooid of op de stapel van de legal votes komt. Dat ze achteraf never kunnen achterhalen of er fraude is gepleegd of niet. En de linkse marxisten kunnen kunnen dan hun lol niet op.

Ik hoop dat de legal team van Trump zijn claim van 2.3 illegal votes kan onderbouwen. Dat zou mooi zijn.

Make America Great Again.
Hoe gaat een draft dodger America great maken?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 14 november 2020 @ 19:05:39 #210
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196242442
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 17:57 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Maar als er straks bevestigd wordt dat er geen grootschalige fraude is gepleegd en de verkiezingen eerlijk zijn verlopen, ga je dat dan ook toegeven?
Zeker weten.
  Beste debater 2022 zaterdag 14 november 2020 @ 19:07:02 #211
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196242459
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 18:00 schreef CopyOK het volgende:
Nog erger zou zijn wanneer er echt fraude is gepleegd. Maar omdat de mail in votes direkt na registratie als vote voor biden wordt weggegooid of op de stapel van de legal votes komt. Dat ze achteraf never kunnen achterhalen of er fraude is gepleegd of niet. En de linkse marxisten kunnen kunnen dan hun lol niet op.

Ik hoop dat de legal team van Trump zijn claim van 2.3 illegal votes kan onderbouwen. Dat zou mooi zijn.

Make America Great Again.
Gaat gebeuren. Op 21 januari 2021.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196242509
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:05 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Zeker weten.
Ik heb zo mijn twijfels.
pi_196242552
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Gaat gebeuren. Op 21 januari 2021.
Meer racisme tegen blanken en meer identity politics is niet bepaald bevorderlijk voor Amerika. Of noem jij al die plunderingen en brandstichting van die zwarten vooruitgang?
  Beste debater 2022 zaterdag 14 november 2020 @ 19:15:02 #214
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196242596
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:12 schreef CopyOK het volgende:

[..]

Meer racisme tegen blanken en meer identity politics is niet bepaald bevorderlijk voor Amerika. Of noem jij al die plunderingen en brandstichting van die zwarten vooruitgang?
Waar kan ik dat lezen in Biden's partijprogramma, riazop?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196242832
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Waar kan ik dat lezen in Biden's partijprogramma, riazop?
Trump wilde hulp sturen naar staten vanwege de plunderingen en brandststichting van de black lives matter milities. De democraten-staten en joe biden veroordeelden deze wens van Donald Trump. Dit zegt je zeker niet genoeg?

En met een openlijke marxist zoals kamala harris als vice president is het helemaal duidelijk. Ze willen Amerika kapot. Het zogenaamde "build back better". De slogan die rutte nu ook gebruikt. Gewoon echt eng allemaal.
  Beste debater 2022 zaterdag 14 november 2020 @ 19:31:37 #216
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196242853
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:30 schreef CopyOK het volgende:

[..]

Trump wilde hulp sturen naar staten vanwege de plunderingen en brandststichting van de black lives matter milities. De democraten-staten en joe biden veroordeelden deze wens van Donald Trump. Dit zegt je zeker niet genoeg?

En met een openlijk marxist zoals kamala harris als vice president ben je helemaal klaar.
Ja, leuk. Waar staat precies in het programma van Biden dat er racisme jegens blanken geïmplementeerd gaat worden?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zaterdag 14 november 2020 @ 19:34:19 #217
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196242878
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:33 schreef CopyOK het volgende:

[..]

In partijprogrammas gaat niemand toegeven dat ze een land willen vernietigen natuurlijk.
:')

En waarom zouden ze het land willen vernietigen, riazop?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 14 november 2020 @ 19:36:20 #218
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196242905
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:30 schreef CopyOK het volgende:

[..]

Trump wilde hulp sturen naar staten vanwege de plunderingen en brandststichting van de black lives matter milities. De democraten-staten en joe biden veroordeelden deze wens van Donald Trump. Dit zegt je zeker niet genoeg?

En met een openlijke marxist zoals kamala harris als vice president is het helemaal duidelijk. Ze willen Amerika kapot. Het zogenaamde "build back better". De slogan die rutte nu ook gebruikt. Gewoon echt eng allemaal.
Leuk nog een blanke incel die het slachtoffer is van racisme!

Als ik jullie berichtjes zo lees dan moet ik altijd denken aan een zinnetje wat ik een paar jaar geleden hoorde.

“Als onopgeleide, analfabete migranten jouw baan bedreigen, dan had je wellicht vroeger wat meer je best moeten doen”.
pi_196242910
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:33 schreef CopyOK het volgende:

[..]

In partijprogrammas gaat niemand toegeven dat ze een land willen vernietigen natuurlijk.
En hierbij heb ik dezelfde vraag als die ook immer in me opkomt bij een complot zoals dat de regering bewust de economie probeert te vernietigen, of een machtig bedrijf zijn klantenkring grotendeels zou willen uitroeien; waarom willen ze dat? Wat hebben ze daarmee te winnen?
pi_196242946
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

:')

En waarom zouden ze het land willen vernietigen, riazop?
Dat kun je beter aan joe biden en kamala harris vragen. Criminelen laten plunderen brandstichten en mensen en kinderen laten doodschieten dat vinden zij (en jij) altijd best. Mischien moet je die vraag dus ook aan jezelf stellen. Waarom wil jij het westen kapot maken?
  Beste debater 2022 zaterdag 14 november 2020 @ 19:40:02 #221
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196242962
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:39 schreef CopyOK het volgende:

[..]

Dat kun je beter aan joe biden en kamala harris vragen. Criminelen laten plunderen brandstichten en mensen en kinderen laten doodschieten vinden zij (en jij) allemaal best. Mischien moet je die vraag dus aan jezelf stellen. Waarom wil jij het westen kapot maken?
Het westen gaat eerder kapot aan plat materialisme, egocentrisme, individualisme en hedonisme. Trump-dingetjes, aldus.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196242965
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:36 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Leuk nog een blanke incel die het slachtoffer is van racisme!

Als ik jullie berichtjes zo lees dan moet ik altijd denken aan een zinnetje wat ik een paar jaar geleden hoorde.

“Als onopgeleide, analfabete migranten jouw baan bedreigen, dan had je wellicht vroeger wat meer je best moeten doen”.
Dat vind ik overigens niet perse een vlieger die altijd opgaat. Ik begrijp waar je naartoe wilt, maar we zien ook wel eens situaties waarbij zware, laagbetaalde doch respectabele banen onder druk staan door het omzeilen van regeltjes en gebruik maken van mazen. Dat is imo wel bezwaarlijk, al zou je je kritiek dan eerder op de werkgevers en beleidsmakers moeten richten dan de arbeidsmigranten zelf.
  Beste debater 2022 zaterdag 14 november 2020 @ 19:49:57 #223
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196243138
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:48 schreef CopyOK het volgende:

[..]

Wat vind jij van de covid19 en de zogenaamde maatregelen. Vind je die in verhouding staan. Heel veel bedrijven gaan hierdoor failliet. Grote corporaties worden onderhouden met belastinggeld. En komen in handen van de overheid (KLM bijvoorbeeld). Dit gebeurt allemaal en is niet verzonnen. Weet ik veel waarom 'ze' dit allemaal willen of met welk doel?

Ik haal mijn schouders ook op.

Ik weet dan weer wel uit welke hoek dit allemaal komt. En op wie ik niet moet temmen.
Welke hoek?

Die grote schare 'marxisten'?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196243150
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Het westen gaat eerder kapot aan plat materialisme, egocentrisme, individualisme en hedonisme. Trump-dingetjes, aldus.
Jij denkt dat joe biden geen zelfverrijkende egoist is die alleen het plebs naar de mond praat?
pi_196243159
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:33 schreef CopyOK het volgende:

[..]

In partijprogrammas gaat niemand toegeven dat ze een land willen vernietigen natuurlijk. Je moet afgaan op hun daden.

Ben jij autistisch ofzo. Als iets nergens expliciet staat omschreven. Dan raak jij helemaal in de war?
Je klinkt wederom als een fantast.
  zaterdag 14 november 2020 @ 19:51:38 #226
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196243173
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Dat vind ik overigens niet perse een vlieger die altijd opgaat. Ik begrijp waar je naartoe wilt, maar we zien ook wel eens situaties waarbij zware, laagbetaalde doch respectabele banen onder druk staan door het omzeilen van regeltjes en gebruik maken van mazen. Dat is imo wel bezwaarlijk, al zou je je kritiek dan eerder op de werkgevers en beleidsmakers moeten richten dan de arbeidsmigranten zelf.
Klopt, het sneue is dat de slachtoffers zelf dat zelden weten te bedenken
  Beste debater 2022 zaterdag 14 november 2020 @ 19:52:18 #227
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196243187
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:50 schreef CopyOK het volgende:

[..]

Jij denkt dat joe biden geen zelfverrijkende egoist is die alleen het plebs naar de mond praat?
Inderdaad, dat denk ik niet. En als je iets van Biden had geweten had je dat ook door gehad.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 14 november 2020 @ 19:52:24 #228
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196243190
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:48 schreef CopyOK het volgende:

[..]

Wat vind jij van de covid19 en de zogenaamde maatregelen. Vind je die in verhouding staan. Heel veel bedrijven gaan hierdoor failliet. Grote corporaties worden onderhouden met belastinggeld. En komen in handen van de overheid (KLM bijvoorbeeld). Dit gebeurt allemaal en is niet verzonnen. Weet ik veel waarom 'ze' dit allemaal willen of met welk doel?

Ik haal mijn schouders ook op.

Ik weet dan weer wel uit welke hoek dit allemaal komt. En op wie ik niet moet temmen.
Rutte is een communist!
pi_196243238
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:48 schreef CopyOK het volgende:

[..]

Wat vind jij van de covid19 en de zogenaamde maatregelen. Vind je die in verhouding staan. Heel veel bedrijven gaan hierdoor failliet. Grote corporaties worden onderhouden met belastinggeld. En komen in handen van de overheid (KLM bijvoorbeeld). Dit gebeurt allemaal en is niet verzonnen. Weet ik veel waarom 'ze' dit allemaal willen of met welk doel.
Covid19 is een serieus probleem, waarbij maatregelen om te voorkomen dat de zorg overbelast wordt noodzakelijk zijn. Hier in Nederland trek ik het werkelijke nut van sommige maatregelen en de capaciteiten van onze bewindslieden om een rationeel en efficient beleid hierop te voeren nogal in twijfel, maar ik vind zeker niet dat we het gewoon maar op z'n beloop zouden moeten laten. Ik betwijfel of een of ander dieper liggend complot om bedrijven zoals KLM in handen te krijgen in verhouding zou staan met de economische schade die dit alles zal veroorzaken.
pi_196262484
https://twitter.com/kylenabecker/status/1328061821820035072?s=20

Ok dus in een bid is er het deel van buitenlands ownership afgezwart

De verkiezingen hebben plaatsgevonden onder de state of emergency, zie dat document.

Gaat buitenlandse inmenging komende week bewezen worden door Powel? (Release the kraken etc)
  zondag 15 november 2020 @ 21:28:18 #231
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196262917
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 21:04 schreef 4moreyears het volgende:
https://twitter.com/kylenabecker/status/1328061821820035072?s=20

Ok dus in een bid is er het deel van buitenlands ownership afgezwart

De verkiezingen hebben plaatsgevonden onder de state of emergency, zie dat document.

Gaat buitenlandse inmenging komende week bewezen worden door Powel? (Release the kraken etc)

Spannend! Oh nee wacht. Spijkers - laag water. Wel een passende boektitel voor een trumpanzee

pi_196263119
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 21:28 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Spannend! Oh nee wacht. Spijkers - laag water. Wel een passende boektitel voor een trumpanzee

[ afbeelding ]
Ja vind ik wel, of nouja, interessant om te volgen. Blijkbaar meer mensen last van aan het aantal berichten en postings te zien.
  maandag 16 november 2020 @ 08:18:36 #233
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196266775
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 21:41 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Ja vind ik wel, of nouja, interessant om te volgen. Blijkbaar meer mensen last van aan het aantal berichten en postings te zien.
Zeker interessant. Bijzonder interessant. Het boeiendste is dat nogal wat mensen OF de poging tot staatsgreep niet willen zien OF de poging tot staatsgreep eigenlijk wel een prima idee vinden.

Als Trump harde aanwijzingen heeft, inclusief een aanzet tot bewijs van verkiezingsfraude, dan heeft hij in zijn positie alle middelen ter beschikking om daar iets aan te doen. Echter, geen rechtszaak lukt, de mensen van Barr geven aan dat er geen enkel bewijs is, waarnemers (inclusief republikeinen) geven aan dat er niets aan de hand is. Eenzame gekken, extremisten en mislukte advocaten. Dat is het "anti-fraude" team van Trump. Niet meer, niet minder.

Zonder harde aanwijzingen, wat dus het geval is, is het een poging tot staatsgreep, niet meer, niet minder.
pi_196267215
Waarom wachten de advocaten zo lang als er echt zo'n overweldigend bewijs van grootschalige fraude is? Medio december moet het electoraal college een uitslag ratificeren, de president wordt op 20 januari ingezworen. Je zou zeggen dat haast dan geboden is.
  maandag 16 november 2020 @ 09:39:31 #235
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_196267494
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 09:13 schreef Leatherface het volgende:
Waarom wachten de advocaten zo lang als er echt zo'n overweldigend bewijs van grootschalige fraude is? Medio december moet het electoraal college een uitslag ratificeren, de president wordt op 20 januari ingezworen. Je zou zeggen dat haast dan geboden is.
Het lijkt wel bijna een tactiek om juist dat proces te ontregelen...
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_196267541
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 09:39 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Het lijkt wel bijna een tactiek om juist dat proces te ontregelen...
Datum van inauguratie is grondwettelijk vastgelegd...
  maandag 16 november 2020 @ 09:49:50 #237
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_196267607
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 09:43 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Datum van inauguratie is grondwettelijk vastgelegd...
Juist, dus zo houd je druk op de ketel. Ook als er geen bewijs is.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_196267639
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 09:13 schreef Leatherface het volgende:
Waarom wachten de advocaten zo lang als er echt zo'n overweldigend bewijs van grootschalige fraude is? Medio december moet het electoraal college een uitslag ratificeren, de president wordt op 20 januari ingezworen. Je zou zeggen dat haast dan geboden is.
Het gaat helemaal niet om fraude. Het gaat om geld. Hoe langer Trump voorliegt dat er fraude is gepleegd en dat hij rechtzaken wil voeren, hoe langer zijn volgers geld zullen doneren voor die rechtzaken. Geld dat eerst gebruikt zal worden om de schulden van Trump af te betalen. En als er dan iets over is voert hij een paar rechtzaken voor de show. Dus haast is niet geboden, tijd is nodig om zoveel mogelijk geld binnen te harken door de scam-artist.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_196270083
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 09:51 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het gaat helemaal niet om fraude. Het gaat om geld. Hoe langer Trump voorliegt dat er fraude is gepleegd en dat hij rechtzaken wil voeren, hoe langer zijn volgers geld zullen doneren voor die rechtzaken. Geld dat eerst gebruikt zal worden om de schulden van Trump af te betalen. En als er dan iets over is voert hij een paar rechtzaken voor de show. Dus haast is niet geboden, tijd is nodig om zoveel mogelijk geld binnen te harken door de scam-artist.
50% van donaties gaan naar de campaign en 50% naar de rechtzaken. staat op de site, dus geen geheim hoor.
pi_196270110
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 12:54 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

50% van donaties gaan naar de campaign en 50% naar de rechtzaken. staat op de site, dus geen geheim hoor.
Als je de kleine lettertjes leest.

https://secure.donaldjtrump.com/donate
pi_196270319
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 12:57 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Als je de kleine lettertjes leest.

https://secure.donaldjtrump.com/donate
Ik weet niet wat je schermresolutie is maar ik vind het best duidelijk. Maakt toch niet uit imo
pi_196270361
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 08:18 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Zeker interessant. Bijzonder interessant. Het boeiendste is dat nogal wat mensen OF de poging tot staatsgreep niet willen zien OF de poging tot staatsgreep eigenlijk wel een prima idee vinden.

Als Trump harde aanwijzingen heeft, inclusief een aanzet tot bewijs van verkiezingsfraude, dan heeft hij in zijn positie alle middelen ter beschikking om daar iets aan te doen. Echter, geen rechtszaak lukt, de mensen van Barr geven aan dat er geen enkel bewijs is, waarnemers (inclusief republikeinen) geven aan dat er niets aan de hand is. Eenzame gekken, extremisten en mislukte advocaten. Dat is het "anti-fraude" team van Trump. Niet meer, niet minder.

Zonder harde aanwijzingen, wat dus het geval is, is het een poging tot staatsgreep, niet meer, niet minder.
Wat een grote woorden, Trump maakt gebruik van mogelijkheden die hij heeft binnen de democratie, allemaal doom en gloom zoals 4 jaar terug. De wereld zou eindigen bla bla
Zelfde als brexit etc.
Hoeveel keer moet zich dat hethalen voordat men een patroon ziet
pi_196270421
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 21:04 schreef 4moreyears het volgende:
https://twitter.com/kylenabecker/status/1328061821820035072?s=20

Ok dus in een bid is er het deel van buitenlands ownership afgezwart

De verkiezingen hebben plaatsgevonden onder de state of emergency, zie dat document.

Gaat buitenlandse inmenging komende week bewezen worden door Powel? (Release the kraken etc)

Release the kraken?
Zouden we trouwens niet vorige al bewijs zien? Ik kan me nog wel data zoals 9 en 12 november herinneren.
Dus om eerlijk te zijn ben ik nogal sceptisch op die ‘kraken’ die ‘gereleased’ moet worden.
ROBODEMONS..................|:(
pi_196270842
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 13:19 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Wat een grote woorden, Trump maakt gebruik van mogelijkheden die hij heeft binnen de democratie, allemaal doom en gloom zoals 4 jaar terug. De wereld zou eindigen bla bla
Zelfde als brexit etc.
Hoeveel keer moet zich dat hethalen voordat men een patroon ziet
De echte effecten van de brexit zien we pas na de overgangsperiode die op 31 december eindigt.

En ik heb niemand zien beweren dat de "wereld zou eindigen", wel verkeert de USA nu in een diepe crisis.
pi_196271075
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 13:48 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

De echte effecten van de brexit zien we pas na de overgangsperiode die op 31 december eindigt.

En ik heb niemand zien beweren dat de "wereld zou eindigen", wel verkeert de USA nu in een diepe crisis.
Waarom een crisis, er is bestaande regelgevig voor, het is al vaker voorgekomen dat er rechtzaken lopen etc.
Wat een paniek.
Laat men het uitpluizen en tot een uitspraak komen.
pi_196271669
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 14:01 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Waarom een crisis, er is bestaande regelgevig voor, het is al vaker voorgekomen dat er rechtzaken lopen etc.
Wat een paniek.
Laat men het uitpluizen en tot een uitspraak komen.
Dat is niet wat ik bedoelde met "crisis".

Kijk naar de economie, het aantal ontslagen, het ongeremde toenemen van het aantal covid19 besmettingen.
pi_196271767
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 14:36 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik bedoelde met "crisis".

Kijk naar de economie, het aantal ontslagen, het ongeremde toenemen van het aantal covid19 besmettingen.
Ah ok, sorry dan begreep ik je verkeerd
pi_196271789
De affidavit van een klokkenluider in Michigan
Hoe dit ook eindigd, dit moet toch anders bij volgende verkiezingen? Wat een bende

  maandag 16 november 2020 @ 15:21:50 #249
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196272232
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 14:44 schreef 4moreyears het volgende:
De affidavit van een klokkenluider in Michigan
Hoe dit ook eindigd, dit moet toch anders bij volgende verkiezingen? Wat een bende

[ afbeelding ]

Misschien moet je dan dit linkje er ook even bij doen: https://www.thedailybeast(...)by-hapless-witnesses

Dan zie je dat ook deze alweer door de rechter het raam uitgegooid is.
pi_196273087
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 15:21 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Misschien moet je dan dit linkje er ook even bij doen: https://www.thedailybeast(...)by-hapless-witnesses

Dan zie je dat ook deze alweer door de rechter het raam uitgegooid is.
Is er geen hoger beroep oid? (echte vraag, geen tijd om nu te kijken)

Wat betreft de andere zaak die afgeblazen zou zijn was het fake news in elk geval:

https://www.breitbart.com(...)d-pennsylvania-case/
pi_196273519
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 16:26 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Is er geen hoger beroep oid? (echte vraag, geen tijd om nu te kijken)

Wat betreft de andere zaak die afgeblazen zou zijn was het fake news in elk geval:

https://www.breitbart.com(...)d-pennsylvania-case/
Hoger beroep heeft alleen nut als je met ander aanvullend bewijs kan komen.
Bij verworpen zaken heeft dat weinig toegevoegde waarde.

In het geval van die ICT dame blijkt wat haar baas heeft gezegd "bemoei je niet met de verkiezingen, alleen met de machines" een wijze uitspraak. Zij (en blijkbaar ook de advocaten) kende de juiste procedures blijkbaar niet zo goed en dat vond de rechter ook.

Het punt is ook: als je 1 getuige hebt heb je ook niet echt een sterke zaak, er zijn namelijk ook toezichthouders aanwezig van zowel republikeinen als democraten. Waarom hebben die dat niet gemeld? Dit ging nog wel over dat TFC Center dat afgeplakt moest worden, dus we weten al dat er pollwatchers waren.
  maandag 16 november 2020 @ 17:05:51 #252
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_196273657
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 15:21 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Misschien moet je dan dit linkje er ook even bij doen: https://www.thedailybeast(...)by-hapless-witnesses

Dan zie je dat ook deze alweer door de rechter het raam uitgegooid is.
_O-
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  maandag 16 november 2020 @ 17:08:15 #253
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_196273682
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 16:26 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Is er geen hoger beroep oid? (echte vraag, geen tijd om nu te kijken)

Wat betreft de andere zaak die afgeblazen zou zijn was het fake news in elk geval:

https://www.breitbart.com(...)d-pennsylvania-case/
Mag ik je vragen waarom je het intens subjectieve Breitbart wél een goede bron vindt en de mainstream media niet?
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_196279270
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 17:08 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Mag ik je vragen waarom je het intens subjectieve Breitbart wél een goede bron vindt en de mainstream media niet?
Omdat dit een debunk is met bronnen
pi_196279296
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 23:17 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Omdat dit een debunk is met bronnen
Van wie ben jij eigenlijk een kutkloon?
pi_196279447
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 23:18 schreef Farenji het volgende:

[..]

Van wie ben jij eigenlijk een kutkloon?
Epicbeardmans?
pi_196279501
quote:
Volgens mij is dit ontopic en is dit geen kloonraad topic
pi_196279999
quote:
Tsja, human errors (vergeten een usb stick niet te uploaden) gebeuren. Wordt Trumps achterstand toch van 14k verkleind naar 13,2K.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 17 november 2020 @ 08:15:57 #260
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_196281653
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 00:37 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Tsja, human errors (vergeten een usb stick niet te uploaden) gebeuren. Wordt Trumps achterstand toch van 14k verkleind naar 13,2K.
Lol, human errors....

Gewoon een vooropgezet complot ja

[ Bericht 0% gewijzigd door Fretwork op 17-11-2020 08:23:54 ]
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_196281714
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 08:15 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Lol, human errors....

Gewoon een vooropgezet complot ja
Ja dat kan natuurlijk altijd
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_196282035
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 08:22 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ja dat kan natuurlijk altijd
De druk op de Republikeinse organisatoren in Georgia om dit soort 'trucjes' te gaan gebruiken is enorm.

De Republikeinse minister Raffensperger heeft zich al beklaagd over illegale druk tot verkiezingsfraude van GOP-zijde (letterlijk Lindsey Graham ervan beticht) die gepaard gaat met doodsbedreigingen

https://www.forbes.com/si(...)etary-of-state-says/

Lijkt me idd dat er nu bewijzen van pogingen tot fraude voorliggende door één partij....


Enkel het is juist de republikeinen die zich eraan schuldig maken.
Het is te hopen dat bv Stacey Abrams (die in 2018 verkiezingen tot Gouverneur op enkele duizend votes verloor, met veel vermoedens van fraude en zélfs kort voor de telling de toezichthouder die 1,5 miljoen stemmers het stemrecht ontnam, in democratische gebieden.. Overigens was toen de toezichthouder haar tegenstander en de uiteindelijke winnaar van die verkiezingen in Georgia).


Ik denk zeker dat er in Georgia wel eea te vinden is qua reeele fraude (en nog meer pogingen de stembusgang ten gunste van één partij te beïnvloeden, op semi-legale wegen, via voter suppression)...

Enkel dan juist door de republikeinen, die zeker in Georgia op heel veel posten hun mensen hebben zitten
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 17 november 2020 @ 08:57:51 #263
478082 VoMy
Seksloos kutventje
  dinsdag 17 november 2020 @ 09:27:37 #264
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_196282480
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 23:17 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Omdat dit een debunk is met bronnen
Breitbart is natuurlijke pure opinie en progaganda, verkleed als nieuws. Die hele site is gebouwd op het uitdragen van boodschappen met een politieke agenda.

Zie bijvoorbeeld de eerste 5 berichten op de Entertainment (!) pagina:

"Rob Reiner: "The Republican Party is out of it's collective f**king mind"" (goede spelfout ook)

"Stern: Trump Won’t Concede Because He’s ‘Frightened’ Administration’s ‘Illegality’ Will Be Exposed"

"Howard Stern: Trump TV Would Fail ‘Inside of a Year’ Just Like All His Other Businesses"

"Broadway Star Chad Kimball Will ‘Respectfully Disobey’ COVID-19 Restrictions Against Singing in Church"

"Pop Star Harry Styles Poses in Women’s Clothes for Vogue"

Die laatste lijkt nog het minst op politiek geladen, tot je verder leest:

quote:
Like others, conservative author Candace Owens slammed Styles’ Vogue cover shoot as “an outright attack” on men and calling for “manly men” to be brought back into style.

“There is no society that can survive without strong men. The East knows this. In the west, the steady feminization of our men at the same time that Marxism is being taught to our children is not a coincidence. It is an outright attack,” Owens said. “Bring back manly men.”
Dus nogmaals, dit is geen nieuws, dit is neigend naar propaganda.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_196282664
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 09:27 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Breitbart is natuurlijke pure opinie en progaganda, verkleed als nieuws. Die hele site is gebouwd op het uitdragen van boodschappen met een politieke agenda.

Zie bijvoorbeeld de eerste 5 berichten op de Entertainment (!) pagina:

"Rob Reiner: "The Republican Party is out of it's collective f**king mind"" (goede spelfout ook)

"Stern: Trump Won’t Concede Because He’s ‘Frightened’ Administration’s ‘Illegality’ Will Be Exposed"

"Howard Stern: Trump TV Would Fail ‘Inside of a Year’ Just Like All His Other Businesses"

"Broadway Star Chad Kimball Will ‘Respectfully Disobey’ COVID-19 Restrictions Against Singing in Church"

"Pop Star Harry Styles Poses in Women’s Clothes for Vogue"

Die laatste lijkt nog het minst op politiek geladen, tot je verder leest:
[..]

Dus nogmaals, dit is geen nieuws, dit is neigend naar propaganda.
Ik link toch niet naar die berichten? Ik linkte naar dit specifieke artikel.
(En daar staan gewoon de bronnen bij)
  dinsdag 17 november 2020 @ 09:43:50 #266
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_196282687
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 09:41 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Ik link toch niet naar die berichten? Ik linkte naar dit specifieke artikel.
(En daar staan gewoon de bronnen bij)
Volgens mij snap je het punt totaal niet, maar soit.

Ga er vooral mee door, maar verwacht niet dat je er beter geinformeerd uitkomt.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  dinsdag 17 november 2020 @ 09:54:37 #267
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196282860
Er zijn nog republikeinen met een geweten. Die worden door de gewetenloze partijgenoten onder druk gezet en door extreem-rechtse losers bedreigt. Maar onze kloontjes zullen vast wel weer een verklaring hebben waarom het een goed idee is om EN te trachten fraude te plegen EN de organisatie van een verkiezing te bedreigen.

https://www.nu.nl/verkiez(...)ig-te-verklaren.html
  Moderator dinsdag 17 november 2020 @ 10:04:23 #268
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196282997
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 09:43 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Volgens mij snap je het punt totaal niet, maar soit.

Ga er vooral mee door, maar verwacht niet dat je er beter geinformeerd uitkomt.
Dat is dan ook niet de bedoeling, de bedoeling is om je te sterken in je mening. Breitbart is gewoon een onderdeel van de alt right bubble.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196283715
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 09:27 schreef Fretwork het volgende:
Breitbart is natuurlijke pure opinie en progaganda, verkleed als nieuws. Die hele site is gebouwd op het uitdragen van boodschappen met een politieke agenda.
Dit is een beetje het probleem van 95% van de Amerikaanse media. Ik zou bij sites die media bias checken eens kijken welke outlets er worden omschreven als 'least biased' of 'center'. Helaas zeer weinig.
  dinsdag 17 november 2020 @ 11:20:15 #270
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_196283965
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 november 2020 10:58 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dit is een beetje het probleem van 95% van de Amerikaanse media. Ik zou bij sites die media bias checken eens kijken welke outlets er worden omschreven als 'least biased' of 'center'. Helaas zeer weinig.
Dat is zeker een probleem. Maar het verschil tussen een Breitbart en een Washington Post is enorm.

https://mediabiasfactcheck.com/breitbart/



https://mediabiasfactcheck.com/washington-post/




[ Bericht 0% gewijzigd door Fretwork op 17-11-2020 12:42:01 ]
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  dinsdag 17 november 2020 @ 11:51:07 #271
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196284244
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 11:20 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Dat is zeker een probleem. Maar het verschil tussen een Breitbart en een Washington Post zijn enorm.

https://mediabiasfactcheck.com/breitbart/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

https://mediabiasfactcheck.com/washington-post/

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je weet toch dat het antwoord gaat zijn van de kloontjes gaat zijn he? Mediabiasfactcheck is een linkse communistische cultuurmarxistische site!
  dinsdag 17 november 2020 @ 11:52:48 #272
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_196284267
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 11:51 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Je weet toch dat het antwoord gaat zijn van de kloontjes gaat zijn he? Mediabiasfactcheck is een linkse communistische cultuurmarxistische site!
Uiteraard :P
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_196284421
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 11:51 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Je weet toch dat het antwoord gaat zijn van de kloontjes gaat zijn he? Mediabiasfactcheck is een linkse communistische cultuurmarxistische site!
Zoals die persoon die boos reageert als hij op de radio hoort dat er een spookrijder op de A2 gesignaleerd is: "Eén spookrijder? Alle auto's op mijn weghelft rijden de verkeerde kant op!!!"
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 17 november 2020 @ 12:09:16 #274
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_196284460
Heb tot nu toe alleen anekdotes gehoord van tweedehands bronnen.
:')
pi_196284679
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 11:20 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Dat is zeker een probleem. Maar het verschil tussen een Breitbart en een Washington Post zijn enorm.

https://mediabiasfactcheck.com/breitbart/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

https://mediabiasfactcheck.com/washington-post/

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar heb je helemaal gelijk in. Uiteraard zijn er verschillende gradaties in hoeverre er een politieke agenda wordt gepusht. Desalniettemin zou het natuurlijk beter zijn als er meer media zou zijn die gewoon niet biased zou zijn. Dat was mijn punt meer ;).
pi_196285553
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 11:20 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Dat is zeker een probleem. Maar het verschil tussen een Breitbart en een Washington Post is enorm.

https://mediabiasfactcheck.com/breitbart/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

https://mediabiasfactcheck.com/washington-post/

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom fact checkt de washington post dan niet en brengen ze ruis met onware beweringen? breitbart gaf tenminste meteen de tweets er bij van het legal team zelf.
Ik ben het met je eens dat breitbart niet onbevooroordeeld is maar in dit geval waren ze gewoon betrouwbaarder als de washington post
  dinsdag 17 november 2020 @ 14:00:43 #277
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_196285860
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 13:38 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Waarom fact checkt de washington post dan niet en brengen ze ruis met onware beweringen? breitbart gaf tenminste meteen de tweets er bij van het legal team zelf.
Ik ben het met je eens dat breitbart niet onbevooroordeeld is maar in dit geval waren ze gewoon betrouwbaarder als de washington post
Waarover precies, want als die gecheckt is staat ie bij de beoordeling.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_196286556
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 14:00 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Waarover precies, want als die gecheckt is staat ie bij de beoordeling.
https://www.breitbart.com(...)d-pennsylvania-case/

gaat over dit stuk van wapo

https://www.washingtonpos(...)72157ebc9_story.html
  dinsdag 17 november 2020 @ 14:48:24 #279
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_196286689
quote:
Maar daar staat toch gewoon dit in:

“We are still making the strong argument that 682,479 ballots were counted in secret,” Tim Murtaugh, the campaign’s communications director, said in a statement. “Our poll watchers were denied the legal right to meaningful access to vote counting and we still have that claim in our complaint. We have preserved our rights to make these arguments.”

Ik ben verder ook niet op de hoogte, maar er is een revised versie ingedient waarbij er claims geschrapt zijn. Die dan weer teruggezet zouden zijn als claim 132 tot 150, waardoor ze niet gezien waren?
Voor zover lijkt dat in lijn met het Washington Post artikel.


Edit:
De Washington Post meldt dus dat ze uit de formal counts van de beschuldiging zijn gehaald, niet dat er geen verwijzingen zijn. Ik heb alleen de 9 november versie, maar dit moet best te checken zijn.
Checken betekent niet een link sturen naar een Breitbart artikel dat voor 50% uit boze tweets bestaat.

[ Bericht 7% gewijzigd door Fretwork op 17-11-2020 14:58:19 ]
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_196306825
Joe verslaat alle concurrentie:

twitter
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_196306942
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:40 schreef chroestjov het volgende:
Joe verslaat alle concurrentie:

[ twitter ]
Zo zie je wel, er is altijd iemand die het beter kan en doet. _O_
pi_196313428
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:40 schreef chroestjov het volgende:
Joe verslaat alle concurrentie:

[ twitter ]
LOL
BBC - Vote rigging: How to spot the tell-tale signs
pi_196313654
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:40 schreef chroestjov het volgende:
Joe verslaat alle concurrentie:

[ twitter ]
Die draad is onzin.

Bij de recount (!) noteerde iemand 10k waar het 1k had moeten zijn. Werd gewoon hersteld.

Storm in glas water, nog niet eens.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 19 november 2020 @ 00:11:10 #284
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196313889
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:40 schreef chroestjov het volgende:
Joe verslaat alle concurrentie:

[ twitter ]
Maar het is dus onzin wat er staat. Check.
  vrijdag 20 november 2020 @ 23:36:03 #285
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_196343534
quote:
Wat nu als er tóch fraude aan het licht komt?
Hangt er van af wie er heeft gefraudeerd.
Was het een Democraat? Dan zal Trumpeteer er nooit over ophouden.
Was het een Republikein? Dan zal Trumpeteer er nooit over beginnen.

De Reps. zijn er iig zelf niet vies van (& de waard vertrouwd zijn gasten zoals íe is)
quote:
Memo to President Trump and the Republican Party: This is what actual voting fraud looks like.

North Carolina election officials are detailing how a longtime political operative, working for a Republican candidate, conspired to steal last year’s election for the state’s Ninth Congressional District.

L. McCrae Dowless Jr. dispatched minions to collect absentee ballots from voters, fill them in, forge signatures and mail small batches from post offices near voters’ homes to avoid suspicion. Mr. Dowless’s effort is thought to have involved upward of 1,000 absentee ballots or request forms. The candidate he was serving, Mark Harris, has a 905-vote margin over the Democratic contender, Dan McCready.

bron: https://www.nytimes.com/2(...)-election-fraud.html
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_196343718
Wat is dat gedoe met dominion voting systems?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_196344153
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 23:52 schreef Montagui het volgende:
Wat is dat gedoe met dominion voting systems?
Niets.
  zondag 22 november 2020 @ 15:50:24 #288
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_196364030
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 23:52 schreef Montagui het volgende:
Wat is dat gedoe met dominion voting systems?
https://denver.cbslocal.c(...)ems-ruined-election/

Er wordt dus beweert dat de software for het tellen van de stemmen "ondeugdelijk" is. (of ronduit malafide)
Op die manier wordt door team Trump geprobeerd om alle (of minstens de mail-in ballots) stemmen ongeldig te laten verklaren om zo alsnog de verkiezingen te kunnen stelen.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_196403356
Heeft iemand die uitspraak van 37 kantjes gelezen waarin een Rep rechter zegt dat ze heel snel moeten gaan fietsen met hun ongefundeerde claims? Genieten.
pi_196447630


[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2020 13:12:13 (Wegwezen met je rommel) ]
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_196448401


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2020 13:12:39 (Verwijderde quote) ]
pi_196461682
Zie het verschil in interacties met de onzin tweet en de waarheid. Een leugen gaat zoveel sneller.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_196482313
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 01:06 schreef kalinhos het volgende:
Zie het verschil in interacties met de onzin tweet en de waarheid. Een leugen gaat zoveel sneller.
De 4moreyears en chroestjovs van deze wereld vallen er nu eenmaal heel snel voor omdat het nieuws is dat ze graag horen en dus niet aan een kritische blik onderwerpen.

Tussenstand: 1-39 in rechtzaken. 0 fraude gevonden.

Wél hele smerige spelletjes aan republikeinse zijde (mensen met dezelfde naam mee laten doen aan verkiezingen om stemmers een foutje te laten maken).
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_196482622
Het verlies van Trump in Wisconsin is na hertelling 87 stemmen groter geworden.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  maandag 30 november 2020 @ 12:38:29 #295
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_196482788
Wat een loser is het toch :')

Hij haat verliezen, maar op deze stompzinnige manier verliest ie enkel en alleen maar vaker _O-
nee, jij dan!
pi_196483092
Trump is de grootste loser ooit. Door z'n eigen schuld. Wat een sukkel. En ondertussen sterven zijn inwoners massaal aan Covid omdat meneer nog steeds zit te janken en geen leiderschap wil tonen. LOCK HIM UP!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_196513115
@Dejannn: Dan is dat een Amerikaans probleem, niet dat van ons. :7
  donderdag 3 december 2020 @ 00:56:24 #298
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196525367
quote:
6s.gif Op maandag 30 november 2020 13:07 schreef Nielsch het volgende:
Trump is de grootste loser ooit. Door z'n eigen schuld. Wat een sukkel. En ondertussen sterven zijn inwoners massaal aan Covid omdat meneer nog steeds zit te janken en geen leiderschap wil tonen. LOCK HIM UP!
In andere landen sterven ook mensen aan Covid.

Het enige verschil is dat Trump zijn land als eerste land ter wereld vaccins geregeld heeft.
pi_196526099
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 00:56 schreef Ixnay het volgende:

[..]

In andere landen sterven ook mensen aan Covid.

Het enige verschil is dat Trump zijn land als eerste land ter wereld vaccins geregeld heeft.
Huh regeert Trump nu ook al 't VK?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_196526552
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 00:56 schreef Ixnay het volgende:

[..]

In andere landen sterven ook mensen aan Covid.

Het enige verschil is dat Trump zijn land als eerste land ter wereld vaccins geregeld heeft.
China en Rusland vergeten?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')