Meestal doe je eerst een grondig onderzoek en kom je daarna met de beschuldigingen. Dan lijkt het namelijk net alsof ze ergens op gebaseerd zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt het niet laten gaan als er vermoedens zijn... is toch ook logisch?
Als Trump nu toegeeft zonder eerst een grondig onderzoek dan komen de vermoedelijke fraudeurs ermee weg...
Punt is dat er altijd wel iets van onregelmatigheden is, al dan niet bewust. Maar allemaal geneuzel in de marge, voor grootschalige fraude is geen enkel bewijs.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:10 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Vergeet ook niet de mevrouw in Nevada die claimde dat haar biljet gestolen was, maar in feite zelf probeerde dubbel te stemmen wat ze vergeten was aangezien haar geheugen niet meer goed is... en dat dan gebruiken voor een dergelijk narratief ... er is werkelijk geen lat te laag voor ze.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:10 schreef illusions het volgende:
Die fucking zwakzinnige is ook ECHT gewoon een potje aan het golfen.
Dat zal de uitkomst wel gaan zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Punt is dat er altijd wel iets van onregelmatigheden is, al dan niet bewust. Maar allemaal geneuzel in de marge, voor grootschalige fraude is geen enkel bewijs.
Waarom dacht jij van niet dan?quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:10 schreef illusions het volgende:
Die fucking zwakzinnige is ook ECHT gewoon een potje aan het golfen.
Dan moeten ze toch voor de zekerheid maar even kijken of het in de staten waar Trump won wel eerlijk is gegaan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Punt is dat er altijd wel iets van onregelmatigheden is, al dan niet bewust. Maar allemaal geneuzel in de marge, voor grootschalige fraude is geen enkel bewijs.
Probleem is alleen dat die 'vermoedens' niet gebaseerd zijn op wat er feitelijk is gebeurd maar op wat Trump tijdens het eerste debat heeft voorspeld.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:07 schreef Bocaj het volgende:
Ja, maar je kunt het niet laten gaan als er vermoedens zijn... is toch ook logisch?
Als Trump nu toegeeft zonder eerst een grondig onderzoek dan komen de vermoedelijke fraudeurs ermee weg...
Oeeei kijk deze boi eens zwaargewichtig doen haha.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:12 schreef Isdatzo het volgende:
Rudy moet even op rekencursus vrees ik. Mathematically impossible uhuh.
Democratic ballots fabricated by the democratic machine.
Goed idee! Verder stel ik voor dat we in AZ the count maar stoppen voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moeten ze toch voor de zekerheid maar even kijken of het in de staten waar Trump won wel eerlijk is gegaan.
Geen enkele reden voor; ik vermoed dat hij en zijn moeder er niet zo rouwig om zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:13 schreef svann het volgende:
Ik heb vooral medelijden met dat jonge zoontje van Trump.
Het is serieus lachwekkend. Die hele persco.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:13 schreef Moira het volgende:
"although we don't have many complaints yet"
nou nee, het is het beste dat dat hele gebroed weggevaagd wordt.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:13 schreef svann het volgende:
Die mag lekker bij z'n moeder wonen na de scheiding en ondertussen geld vangen van papaquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:13 schreef svann het volgende:
Ongelofelijk hoe giuliani zichzelf in bochten moet wringen ja. Niemand trapt erin.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:13 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Oeeei kijk deze boi eens zwaargewichtig doen haha.
Hij krijgt vanaf nu (of eigk al vanaf afgelopen week geloof ik) dezelfde secret service beveiliging als een zittend presidentquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:14 schreef deedeetee het volgende:
Tis wel te hopen dat er niet een Trump fan op staat en Joe Biden overhoop schiet.Daar zal men toch wel erg goed voor oppassen ? Het is hilarisch hoe Trump te keer gaat hoor, maar zou het ook nog eens gevaarlijk kunnen worden ?
Papa heeft vooral veel en hoge schulden.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Die mag lekker bij z'n moeder wonen na de scheiding en ondertussen geld vangen van papa
Dan wordt het toch de VP, en daarna Pelosi. Dat vinden ze alleen maar erger lijkt mijquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:14 schreef deedeetee het volgende:
Tis wel te hopen dat er niet een Trump fan op staat en Joe Biden overhoop schiet.Daar zal men toch wel erg goed voor oppassen ? Het is hilarisch hoe Trump te keer gaat hoor, maar zou het ook nog eens gevaarlijk kunnen worden ?
what else is newquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:14 schreef Momo het volgende:
En Trump is niet elitair maar zit nu wel te golven op zijn eigen golfcomplex.
Gisteren opgeschroefd.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:15 schreef Moira het volgende:
[..]
Hij krijgt vanaf nu (of eigk al vanaf afgelopen week geloof ik) dezelfde secret service beveiliging als een zittend president
Het kan altijd gevaarlijk worden in een land waar zowat iedereen rondloopt met een schietwapen op zak.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:14 schreef deedeetee het volgende:
Die gaan hun vingers er niet aan branden hoor.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:13 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat zal de uitkomst wel gaan zijn.
Wat ik niet weet is: kan het daarna nog naar de Supreme Court? Daar heb ik tegenstrijdige verhalen over gehoord.
Hopelijk mag hij bij zijn moeder wonen na de scheiding.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:13 schreef svann het volgende:
Nee, dat vermoed ik ook. Het hertellen in Floria 2000 werd uiteindelijk ook door hen afgewezen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die gaan hun vingers er niet aan branden hoor.
Ja, maf. Maar wie is hij?quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:18 schreef Isdatzo het volgende:
Hahahah die guy komt met een heel specifiek voorbeeld en roept dan THIS IS NOT ANECDOTAL!!!
Misschien kunnen ze Trump dan even per toeval alleen laten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:15 schreef Moira het volgende:
[..]
Hij krijgt vanaf nu (of eigk al vanaf afgelopen week geloof ik) dezelfde secret service beveiliging als een zittend president
Zo ver zullen ze niet denken.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:15 schreef gniffie het volgende:
Dan wordt het toch de VP, en daarna Pelosi. Dat vinden ze alleen maar erger lijkt mij
quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:18 schreef Isdatzo het volgende:
Hahahah die guy komt met een heel specifiek voorbeeld en roept dan THIS IS NOT ANECDOTAL!!!
Ja, het valt me op dat veel mensen nog steeds dat idee hebben van Trump als playboy miljardair. Afgezien van zijn schulden gaat hij de komende jaren echt veel geld uitgeven aan juridische kosten. Er zal niet heel veel overblijven.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Papa heeft vooral veel en hoge schulden.
Ja, jeweettochquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Die paar "doden die gestemd hebben" (als dat echt zo is) zullen echt het verlies terugdraaien
Ja, als Biden wint dan moet hij er zijn voor elke inwoner van de VS.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:08 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dus met de inhoud ben je het wel eens?
En ondertussen heeft hij nog geen enkel voorbeeld van "hard evidence" benoemd.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:17 schreef Moira het volgende:
"this is not empirical, this is not anecdotal, this is hard evidence"
ok
en ze zullen zich echt niet in hun graf omdraaien.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Die paar "doden die gestemd hebben" (als dat echt zo is) zullen echt het verlies terugdraaien
Coronadoden inmiddels wel misschien.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En stemmen doden dan allemaal democratisch?
https://en.wikipedia.org/wiki/Corey_Lewandowskiquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geen idee. Niemand van belang in elk geval.
Uiteraardquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Logisch!quote:
Waarschijnlijk scenario gespot.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Die mag lekker bij z'n moeder wonen na de scheiding en ondertussen geld vangen van papa
Ja, thanks!quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Corey_Lewandowski
Toch?
Dat vind ik ook bijzonder. Alle fraude is enkel voordelig voor Biden. Heeeel curieus.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
quote:
Gast, je held heeft dinsdagnacht de overwinning al geclaimd. Ga nou niet zo doen.quote:
Wij van WC-eend vinden dat het stinkt. Hey het stinkt! Dit klopt niet!quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:25 schreef TomWaits het volgende:
Het zaakje stinkt mensen, dit gaat nader onderzocht worden. Goed dat Rudy er bovenop zit.
Hoezo, Trudeau moet wachten... het is nog niet zeker... straks moet hij Trump gaan feliciteren...quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:24 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Gast, je held heeft dinsdagnacht de overwinning al geclaimd. Ga nou niet zo doen.
Als op een 15 jarige.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:25 schreef TomWaits het volgende:
Het zaakje stinkt mensen, dit gaat nader onderzocht worden. Goed dat Rudy er bovenop zit.
Het enige wat hij ruikt is z'n hand, je weet waar die gezeten heeft...quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:25 schreef TomWaits het volgende:
dan geef ik hem een goede raad; vervang je luier voor je gaat zitten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:25 schreef TomWaits het volgende:
5 januari, als het goed is. Er gaat enorm veel geld in Georgia gepompt worden.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:25 schreef Toby56 het volgende:
De run-offs voor de Senaat (met momenteel een gelijke stand); zijn die in januari?
Ik vermoed dat de meeste Republikeinen eieren voor hun geld gaan kiezen, en alles op alles zetten om daar de meerderheid te behouden. Dat zou veel meer opleveren dan Trump hardnekkig blijven steunen.
Trump heeft tot nu toe iedere rechtszaak verloren behalve eentje, of ze wat dichterbij mochten staan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hoezo, Trudeau moet wachten... het is nog niet zeker... straks moet hij Trump gaan feliciteren...
Lol, nog steeds compleet in de andere wereld. Word wakker man, het is over.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hoezo, Trudeau moet wachten... het is nog niet zeker... straks moet hij Trump gaan feliciteren...
Nope, dat doet het niet.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:25 schreef TomWaits het volgende:
Deze mensenquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:25 schreef TomWaits het volgende:
De democraten moeten gewoon dagelijks een spot uitzenden waar ze de debatvernietiging van Perdue op zetten plus alle tweets van Trump. Samen met wat overleden bejaarden en nieuwe stemgerechtigden moet het dan wel te doen zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:25 schreef Toby56 het volgende:
De run-offs voor de Senaat (met momenteel een gelijke stand); zijn die in januari?
Ik vermoed dat de meeste Republikeinen eieren voor hun geld gaan kiezen, en alles op alles zetten om daar de meerderheid te behouden. Dat zou veel meer opleveren dan Trump hardnekkig blijven steunen. Mitch McConnell heeft daar al prima ervaring mee, tijdens Obama.
Pas als de rechtszaken voorbij zijn! Spreek je later wel weer!quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:27 schreef Puddington het volgende:
[..]
Lol, nog steeds compleet in de andere wereld. Word wakker man, het is over.
Laters!quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:29 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Pas als de rechtszaken voorbij zijn! Spreek je later wel weer!
Een beetje zoals Wile E Coyote die boven de afgrond door rent tot dat hij ziet dat hij naar beneden stortquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:27 schreef Puddington het volgende:
[..]
Lol, nog steeds compleet in de andere wereld. Word wakker man, het is over.
Kee doeiquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:29 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Pas als de rechtszaken voorbij zijn! Spreek je later wel weer!
Ik ben echt benieuwd wat normale Republikeinen / Republikeins-leunenden vinden van deze anti-democratische poppenkast van Trump en de mensen om hem heen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De democraten moeten gewoon dagelijks een spot uitzenden waar ze de debatvernietiging van Perdue op zetten plus alle tweets van Trump. Samen met wat overleden bejaarden en nieuwe stemgerechtigden moet het dan wel te doen zijn.
Ik hoor nu toch veel klachten hoor... allemaal pollwatchers...quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope, dat doet het niet.
Ze hebben geen bewijs. En ze betwisten vooralsnog veel te weinig uitslagen om het verschil sowieso te kunnen maken.
Dan mogen ze die bij de autoriteiten neerleggen die daarvoor zijn. Anoniem wat roepen kunnen we allemaal wel.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik hoor nu toch veel klachten hoor... allemaal pollwatchers...
Gast...quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
ouwehoeren dus. ze zaten er goddomme met de neus bovenop!quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Volgens AP / Fox news is het wel een zekerheidje. Dus ... tsjah?! We zullen zien.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:30 schreef Adrie072 het volgende:
AZ wordt nog lastig voor Biden, of niet?
hoe dan ook, hij probeert het tenminstequote:Op zaterdag 7 november 2020 18:31 schreef Toby56 het volgende:
Biden zal gaan proberen om een normale communicatie met Republikeinen op gang te brengen.
Zoals de founding fathers het al wilden: geen eenzijdige monarchie, met 1 kamp dat de beslissingen neemt, maar een echte republiek, een republiek van de UNITED States.
Het zal echter een verdomd zware taak gaan worden voor Biden en zijn klup. Ik zou niet met hem willen ruilen.
Maandag verder....quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan mogen ze die bij de autoriteiten neerleggen die daarvoor zijn. Anoniem wat roepen kunnen we allemaal wel.
Kijk morgen wel terug.quote:
Was dat maar waar....quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:31 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
ouwehoeren dus. ze zaten er goddomme met de neus bovenop!
Straks moet hij het weer intrekken!quote:
Volgens de meeste persbureaus loopt Trump te langzaam in. Inmiddels 97% geteld. Biden staat 20.000 stemmen voor. Maar een hertelling: waarom niet?quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:30 schreef Adrie072 het volgende:
AZ wordt nog lastig voor Biden, of niet?
ik wil je nog wel even verder irriteren hoor. Blijf ff hangen. ik ben in een feest stemmingquote:
Die kans is kleiner dan 0, zou ik zeggen. Biden heeft gewonnen, klaar. Gewoon accepteren, des te sneller ben je er aan gewend.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Straks moet hij het weer intrekken!
Jij irriteert mij niet hoor!quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:35 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
ik wil je nog wel even verder irriteren hoor. Blijf ff hangen. ik ben in een feest stemming
CNNquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:37 schreef feitcepsrep het volgende:
[..]
Wat kijken jullie?
Is Alex Jones weer online?
Dat gaat je niet lukken, dat is opzich wel een kwaliteit van Bocaj.quote:
Kan me vooral kapot ergeren aan dat overemotionele toontje constant van al die presentators.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:38 schreef Toby56 het volgende:
Ik kijk NBC News. Wat minder moralistisch dan CNN.
Laten we eerst nou eens de rechtszaken afwachten... Ik heb Trump al zo lang gepromoot... en nu gaan we ook tot het gaatje!quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:39 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dat gaat je niet lukken, dat is opzich wel een kwaliteit van Bocaj.
Maar hij zit wel vol in de ontkenningsfase.
Eens.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:38 schreef Toby56 het volgende:
Ik kijk NBC News. Wat minder moralistisch dan CNN.
Omdat ze wachten met het opeisen van de overwinning tot de stemmen geteld zijn?quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:40 schreef zalkc het volgende:
Het lijkt wel of de Biden supporters nu pas weer buiten durven te komen.
Ik heb op YouTube wel eens oude uitzendingen van de verkiezen gezien, NBC, in zwart-wit. Dat was vaak zeer objectief... en ook grappig. Daarom heb ik er nu ook weer voor gekozen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:40 schreef TomWaits het volgende:
[..]
Kan me vooral kapot ergeren aan dat overemotionele toontje constant van al die presentators.
de Trump supporters met automatische wapens zijn afgedruiptquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:40 schreef zalkc het volgende:
Het lijkt wel of de Biden supporters nu pas weer buiten durven te komen.
Trump Bashing all the way?quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:40 schreef Mondkapje het volgende:
Kan het een tandje minder bij de NPO?
quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:43 schreef Beathoven het volgende:
[..]
ga je je anusmondje ook missen op TV?
Waarom zat je Trump tot het gaatje te promoten? Zit je in een online Qanon clubje ofzo?quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Laten we eerst nou eens de rechtszaken afwachten... Ik heb Trump al zo lang gepromoot... en nu gaan we ook tot het gaatje!
Ja, er komen geen rellenquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:41 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
de Trump supporters met automatische wapens zijn afgedruipt
clicks sprokkelenquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:45 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Waarom zat je Trump tot het gaatje te promoten? Zit je in een online Qanon clubje ofzo?
Ik ben Trumpfan!quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:45 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Waarom zat je Trump tot het gaatje te promoten? Zit je in een online Qanon clubje ofzo?
Zo te zien was de Secret Service ondertussen ook gearriveerd. Zal in de eerste dagen wel even wennen zijn om zo te sporten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:41 schreef Tweek het volgende:
[ twitter ]
Harris was nog even sporten.
maar het is zo lekker nu. Na 4 jaar zou het eigenlijk wel mogen, vind je niet?quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:46 schreef Tijger_m het volgende:
[modbreak]Dit is nog steeds AMV en meme's en persoonlijke aanvallen zijn nog altijd niet ok[/modbreak]
Haar moeder is Indiaas en haar vader is Jamaicaans (Afrikaans-Caribisch). Als ze achterin de bus had moeten zitten in gesegregeerd Amerika is ze 'black/person of color'quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:45 schreef butz0rs het volgende:
Hoezo trouwens first black/personofcolour vice-president? Op foto's is ze net zo blank als haar man:
[ afbeelding ]
Als die 4 jaar gewend zijn om Trump te volgen, zullen die ook niet meer al te fit zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:47 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Zo te zien was de Secret Service ondertussen ook gearriveerd. Zal in de eerste dagen wel even wennen zijn om zo te sporten.
Trump stond stond op de golfbaan toen CNN zei dat het Biden gaat worden.quote:
Haar man is toevallig wel de toekomstige SSOTUS.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:45 schreef butz0rs het volgende:
Hoezo trouwens first black/personofcolour vice-president? Op foto's is ze net zo blank als haar man:
[ afbeelding ]
Nee. Sorry, maar nee. We houden ons allemaal aan de regels. Maar in AVK is een Trump uitzwaai topic?quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:48 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
maar het is zo lekker nu. Na 4 jaar zou het eigenlijk wel mogen, vind je niet?
Leuke vrouwquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:41 schreef Tweek het volgende:
[ twitter ]
Harris was nog even sporten.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
Trump stond stond op de golfbaan toen CNN zei dat het Biden gaat worden.
Ook Trump's Untergang was dus in een bunker.
Trump wist dus al wat er aangekondigd ging worden.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
Jij wint het internet van vandaagquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
okee, het is geen blue wave, maar zoals Johan Cruyff vroeger zei, om te winnen moet je één goal meer scoren dan de tegenstanderquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:48 schreef Monolith het volgende:
Initiële analyse van FiveThirtyEight:
https://fivethirtyeight.c(...)wn-ballot-democrats/
Die bronnen ook :’) wij van WC eend.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik zou het indrukwekkend vinden als dat ook allemaal gerealiseerd zou worden
Ja, dat gaat hem niet worden.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:51 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Die bronnen ook :’) wij van WC eend.
TRUMP 2024
Rudy giuliani werd voor complot gekkie uitgemaaktquote:
Denk je niet? Ik zie het nog wel gebeuren dat er een speciale Trump-partij wordt opgericht om de cult naartoe te leiden 'want de hele politiek is slecht, ook de Republikeinen' en dat die gewoon legit kans maakt als 3e partij in 2024quote:
^^quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:48 schreef Moira het volgende:
[..]
Haar moeder is Indiaas en haar vader is Jamaicaans (Afrikaans-Caribisch). Als ze achterin de bus had moeten zitten in gesegregeerd Amerika is ze 'black/person of color'
Nee, ik denk het niet. 3e partijen komen nooit ergens, het enige wat Trump zou bereiken daarmee is garanderen dat een Democraat wint in 2024.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:53 schreef Moira het volgende:
[..]
Denk je niet? Ik zie het nog wel gebeuren dat er een speciale Trump-partij wordt opgericht om de cult naartoe te leiden 'want de hele politiek is slecht, ook de Republikeinen' en dat die gewoon legit kans maakt als 3e partij in 2024
Er is echt een schrikbarend groot deel van die mensen die gewoon volledig in z'n narcistische waanwereld meegaan, hoe gek het ook wordt.
gelul. het gaat hier over Amerikaanse politiek, Trump heeft de sfeer en niveau bepaald hier, dat weet je zelf drommels goed. die regels zijn eigenlijk niet meer relevant. Wil jij users hier wegjagen omdat ze daar op inspelen? Dan ga je tegen je eigen regels in, die jullie hebben geplaatst in het reactie veld.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee. Sorry, maar nee. We houden ons allemaal aan de regels. Maar in AVK is een Trump uitzwaai topic?
Inderdaad, dan pakt die Trump-partij gewoon overal een beetje weg van de Republikeinen, terwijl de zwijgende normale meerderheid van de Republikeinse kiezers gewoon op hun kandidaat stemt.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. 3e partijen komen nooit ergens, het enige wat Trump zou bereiken daarmee is garanderen dat een Democraat wint in 2024
Het is dus te hopen dat hij een nieuwe partij oprichtquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. 3e partijen komen nooit ergens, het enige wat Trump zou bereiken daarmee is garanderen dat een Democraat wint in 2024.
Zonder de steun van het RNC electoraat heeft Trump geen schijn van kans, zijn base is veel te klein om te kunnen winnen.
Maar, als je dat tweet, dan leeft je toch volledig buiten de realiteit? Helemaal witte-pakken knettergek?quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:56 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Zijn laatste tweet viel me tegen.
Dit is een herhaling ... zijn wijze van stampvoetend roepen...: ik ben geen loser.
Hij gaat niet doorgedraaid tweeten.....
Is dat ook een sense van: me nu even gedeisd houden?
Kom aan, klappernoot, je kent mij wel wat beter, hoop ik.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:56 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
gelul. het gaat hier over Amerikaanse politiek, Trump heeft de sfeer en niveau bepaald hier, dat weet je zelf drommels goed. die regels zijn eigenlijk niet meer relevant. Wil jij users hier wegjagen omdat ze daar op inspelen? Dan ga je tegen je eigen regels in, die jullie hebben geplaatst in het reactie veld.
van Barneveld zei nog scherp: maak het kort.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:56 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Dit is een herhaling ... zijn wijze van stampvoetend roepen...: ik ben geen loser.
Hij is een Held!quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:55 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Waarom? En waarom moet je hem dan tot het gaatje verdedigen?
Ja, bizar.quote:
Ook wel lachen dat hij niet gewoon kan zeggen dat hij denkt toch gewonnen te hebben. Nee, dat puberale BY A LOT moet er toch nog achter.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:56 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Je refereert aan de hoeveelheid golf die hij gespeeld heeft?quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij is een Held!
Kijk nou eens wat hij gedaan heeft de afgelopen 4 jaar! Top Sport!
hij heeft idd zijn golf handicap tot grote hoogtes weten te brengenquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij is een Held!
CNN, versloeg in het begin nog wel redelijk. maar hoe dichter het bij een win van biden kwam, hoe enthousiaster ze werden. Alsof jack van gelder neutraal ajax feijnoord probeerd te verslaan op de radio.quote:
waarom zou die dit nu doen? die staat ver boven dit. dat komt welquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je refereert aan de hoeveelheid golf die hij gespeeld heeft?
Goh!quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:00 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
hij heeft idd zijn golf handicap tot grote hoogtes weten te brengen
Sorry maar dit is ook echt een kansloze reactie hoor.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je refereert aan de hoeveelheid golf die hij gespeeld heeft?
Ja, kijk daar eens naarquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij is een Held!
Hij is narcist BY A LOTquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ook wel lachen dat hij niet gewoon kan zeggen dat hij denkt toch gewonnen te hebben. Nee, dat puberale BY A LOT moet er toch nog achter.
Als ik hem was zou ik nog wat wetjes er doorheen drukken!quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:00 schreef Jojoke het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Trump nu blijft zitten tot Biden het overneemt of dat hij het stokje eerder aan Pence geeft. Als er niks voor hem te winnen is, dan is hij misschien al eerder weg.
Sorry, wat? Mischien mis je wat achtergrond informatie over Trump en zijn opmerkingen over Obama?quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:01 schreef feitcepsrep het volgende:
[..]
Sorry maar dit is ook echt een kansloze reactie hoor.
Beetje de hypocriete moraalridder spelen
De President drukt geen wetjes door, hij mag ze alleen maar ondertekenen. En zonder het Huis en de Senaat geen wetjes.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik nog wet wetjes er doorheen drukken!
Zoals ik zeg: hypocriete moraalridder spelen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sorry, wat? Mischien mis je wat achtergrond informatie over Trump en zijn opmerkingen over Obama?
yeah sure. its payback time nu.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kom aan, klappernoot, je kent mij wel wat beter, hoop ik.
Je mag van mij zo blij zijn als een aap met 7 lullen maar wat we niet gaan doen is persoonlijke aanvallen of het topic volgooien met meme's.
bron?quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:02 schreef Arcee het volgende:
Ik vind het in- en intriest dat 70 miljoen Amerikanen nu denken dat er op grote schaal gefraudeerd is.
En? Wat houdt dat volgens jou in? Mods zijn ook users en ten tweede, iemand die een jaar van de 4 jaar als president op de golfbaan doorbrengt is gewoon niet geschikt voor de positie.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:03 schreef feitcepsrep het volgende:
[..]
Zoals ik zeg: hypocriete moraalridder spelen.
Stop toch met die act, je bent mod man.
Nou er zullen vast wel Presidentiele bevoegdheden zijn die hij nog ten volle kan benutten!quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De President drukt geen wetjes door, hij mag ze alleen maar ondertekenen. En zonder het Huis en de Senaat geen wetjes.
Jawel, die zijn er. Pardons verlenen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou er zullen vast wel Presidentiele bevoegdheden zijn die hij nog ten volle kan benutten!
Des minder het er zijn des te beter natuurlijk, ik hoop het van harte.quote:
Als hij de boeken in wil gaan als grootste faalhaas ooit, dan moet hij dat natuurlijk doen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou er zullen vast wel Presidentiele bevoegdheden zijn die hij nog ten volle kan benutten!
Sporten is gezond. De ene fitness of hardloopt elke ochtend, een ander gaat golven. Ik snap niet dat hier altijd zo een punt van gemaakt wordt.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:05 schreef Tijger_m het volgende:
iemand die een jaar van de 4 jaar als president op de golfbaan doorbrengt is gewoon niet geschikt voor de positie
Is hij nu mee bezig! De secret service die mee moet als hij gaat golfen, zal wel moeten betalen voor het verblijf in één van zijn resorts.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik betwijfel of welke Amerikaan die op Trump heeft gestemd ook denkt dat er sprake is van fraude.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:02 schreef Arcee het volgende:
Ik vind het in- en intriest dat 70 miljoen Amerikanen nu denken dat er op grote schaal gefraudeerd is.
Ik heb Trump nooit als president gezien en het zal er ook niet meer van komen. Hij is alleen maar Donald Trump geweest en aanvoerder van z'n eigen fanbase.
Mods zijn ook users ja, maar jij bent hierin echt de uitzondering die ten koste van hem daarachter probeert te verschuilen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En? Wat houdt dat volgens jou in? Mods zijn ook users en ten tweede, iemand die een jaar van de 4 jaar als president op de golfbaan doorbrengt is gewoon niet geschikt voor de positie.
Andersom ook in het Engels, vast.quote:
Een samenvatting van zijn verkiezingsprogramma:quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:07 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Kunnen we het nu dan hebben over het beleid van Biden? Wat is zijn beleid eigenlijk?
Kijk zijn programma op zijn website even?quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:07 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Kunnen we het nu dan hebben over het beleid van Biden? Wat is zijn beleid eigenlijk?
Het zal hem voornamelijk gaan zitten in het volledig abstraheren van enige beslissing. Vergeet maar een stimulus package de komende twee maanden: laat Joe het maar oplossen. De economische gevolgen daarvan zijn uiteraard op het conto van Joe aan te tekenen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als hij de boeken in wil gaan als grootste faalhaas ooit, dan moet hij dat natuurlijk doen.
Lijkt me ook niet... ben wel benieuwd of dit de mening verandert van het smaldeel wat dit niet gelooft over de Republikeinse enablers en Trump in het bijzonder.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik betwijfel of welke Amerikaan die op Trump heeft gestemd ook denkt dat er sprake is van fraude.
Mmhhmm, mischien is het wel omdat Trump voordat hij President werd constant klaagde dat Obama veel te veel op de golfbaan stond? Of omdat Trump daar een jaar van de 4 als President doorbracht? Wie zal het zeggen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:07 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Sporten is gezond. De ene fitness of hardloopt elke ochtend, een ander gaat golven. Ik snap niet dat hier altijd zo een punt van gemaakt wordt.
daar heb je gelijk in. het punt is dat Trump Obama over zijn golf sessies meerdere keren heeft aangevallen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:07 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Sporten is gezond. De ene fitness of hardloopt elke ochtend, een ander gaat golven. Ik snap niet dat hier altijd zo een punt van gemaakt wordt.
Wat is er exact hypocriet aan mijn positie? Ik krijg het idee dat je niet weet wat het woord betekent.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:08 schreef feitcepsrep het volgende:
[..]
Mods zijn ook users ja, maar jij bent hierin echt de uitzondering die ten koste van hem daarachter probeert te verschuilen.
Ik vind dat je een ontzettend hypocriete positie inneemt, al tijden. It fits you or it doesn’t fit at all.
hangt ook van de senaat af.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kijk zijn programma op zijn website even?
Wat hij daarvan in de praktijk gaat brengen weten we nog niet, natuurlijk, dat is voor de toekomst.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als hij de boeken in wil gaan als grootste faalhaas ooit, dan moet hij dat natuurlijk doen.
Als hij verstandig is, feliciteert hij Biden onder voorbehoud van de onderzoeken / rechtszaken / hertellingen, gaat hij verder met z'n leven en houdt hij de eer aan zichzelf.
Uiteraard, Georgia wordt wederom enorm belangrijk de komende maanden.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:11 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
hangt ook van de senaat af.
Op zijn website vind ik weinig maar die bbc link is op zich helder. Wel van een hoog gehalte "terugdraaien wat trump deed". Daar was ik al bang voorquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kijk zijn programma op zijn website even?
Wat hij daarvan in de praktijk gaat brengen weten we nog niet, natuurlijk, dat is voor de toekomst.
Dat begon bij Trump zelf die zeurde dat Obama wel eens golfde. Want had hij niets beters te doen? Om vervolgens zelf zo ongeveer elk weekend op Mar-a-lago te zitten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:07 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Die zijn er zeker wel. Het geloof in hun held, de grote leider, de man die voorop loopt in de strijd tegen het kwaad.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik betwijfel of welke Amerikaan die op Trump heeft gestemd ook denkt dat er sprake is van fraude.
Die truc werkte pre-Trump omdat het gros van de media in Amerika, in een rare poging om onpartijdig over te komen, altijd met een soort both-sideism uitleg kwam over de situatie die ontstaan is. Nu zijn ze gewoon een stuk directer als een van de twee kanten een overduidelijk idiote positie inneemt.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:09 schreef nostra het volgende:
[..]
Het zal hem voornamelijk gaan zitten in het volledig abstraheren van enige beslissing. Vergeet maar een stimulus package de komende twee maanden: laat Joe het maar oplossen. De economische gevolgen daarvan zijn uiteraard op het conto van Joe aan te tekenen.
Waarom zou je daar bang voor moeten zijn?quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:12 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Op zijn website vind ik weinig maar die bbc link is op zich helder. Wel van een hoog gehalte "terugdraaien wat trump deed". En daar was ik al bang voor
het is en blijft een belangrijke staat, inderdaad.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uiteraard, Georgia wordt wederom enorm belangrijk de komende maanden.
Lees anders even wat ik schrijf.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:13 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Die zijn er zeker wel. Het geloof in hun held, de grote leider, de man die voorop loopt in de strijd tegen het kwaad.
Ik zag net op tv korte interviews met demonstrerende trumpettisten
quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat is er exact hypocriet aan mijn positie? Ik krijg het idee dat je niet weet wat het woord betekent.
Dat betekent niet zo veel, de bevolking groeit gewoon. Vergeleken met de eerste keer Reagan zijn er gewoon al 100 miljoen Amerikanen bijgekomen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:12 schreef feitcepsrep het volgende:
Gekeken naar het aantal stemmen op hem (als republikeinse presidentskandidaat) de grootste ik de geschiedenis.
Begreep ik het fout ?quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lees anders even wat ik schrijf.
Misschien tijd om dit sowieso even in feedback te bespreken.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:15 schreef feitcepsrep het volgende:
[..]![]()
Misschien wordt het tijd dat je eens naar de feedback van andere users gaat luisteren en je eens kritisch naar jezelf kijkt.
zoveel hoeft hij niet terug te draaien. Trump regeerde grotendeels per decreet, dat is in een straffe week terug gedraaid. De tax cut is een stuk lastigerquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:12 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Op zijn website vind ik weinig maar die bbc link is op zich helder. Wel van een hoog gehalte "terugdraaien wat trump deed". Daar was ik al bang voor
Voor de bondgenootschappen is de keuze voor Biden een opluchting.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarom zou je daar bang voor moeten zijn?
Nouja. Ik had een eigen verhaal en visie mooier gevonden. Nu is de lijn vooral Orangemanbad terwijl dat niet hoeft.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarom zou je daar bang voor moeten zijn?
Dat is ook wel weer waar inderdaad!quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat betekent niet zo veel, de bevolking groeit gewoon. Vergeleken met de eerste keer Reagan zijn er gewoon al 100 miljoen Amerikanen bijgekomen.
Ik stelde dat lang niet alle 70 miljoen mensen die op Trump hebben gestemd mee gaan in het fraude riedeltje. Er zullen er genoeg zijn uiteraard.quote:
Trump kwam ook gewoon alles van Obama ongedaan maken, daar verandert niet zo veel.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:17 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Nouja. Ik had een eigen verhaal en visie mooier gevonden. Nu is de lijn vooral Orangemanbad terwijl dat niet hoeft.
we weten niet wat er tussen nu en januari gaat gebeuren. Zal Trump de tactiek van de verbrande aarde toepassen? Ik zou het niet weten..quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:16 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Voor de bondgenootschappen is de keuze voor Biden een opluchting.
Zijn regering zal ook niet, zoals Trump, de verschillen en onenigheden tussen de EU en de UK willen benadrukken, maar de overeenkomsten. Spijtig dat-ie pas in januari aantreedt.
ik ben bang dat dit even gaat duren. er zijn nogal wat probleempjes daar. Alsof je 50 jaar een PVV regering hebt gehad..quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:17 schreef AgLarrr het volgende:
Goed nieuws voor de wereld. Ben benieuwd of dat voor de VS net zo gaat gelden.
Perdue heeft 49,8 procent gehaald en Jon Ossoff 47.9 procent. In Georgia moet een kandidaat 50% halen dus er volgt nog een tweedstrijd in januari.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:19 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de Senaat? Kunnen de democraten daar nog winnen?
de vraag is hoe lang? het kan best zijn dat het gros volgende week weer over gaan op de orde van de dag. er moet namelijk brood op de plank komen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik stelde dat lang niet alle 70 miljoen mensen die op Trump hebben gestemd mee gaan in het fraude riedeltje. Er zullen er genoeg zijn uiteraard.
nu niet. er komen nog wat tussentijdse verkiezingen voor de senaatquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:19 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de Senaat? Kunnen de democraten daar nog winnen?
Jake is echt een heldquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:20 schreef Ryan3 het volgende:
De lange nachtmerrie is over, Jake Tapper:
[ twitter ]
En dan hebben we Kelly "handel met voorkennis" Loeffler tegen Warnock ook nog.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Perdue heeft 49,8 procent gehaald en Jon Ossoff 47.9 procent. In Georgia moet een kandidaat 50% halen dus er volgt nog een tweedstrijd in januari.
https://www.volkskrant.nl(...)in-januari~badee170/
Juist. Trump is niet meer relevant.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:21 schreef klappernootopreis het volgende:
het kan best zijn dat het gros volgende week weer over gaan op de orde van de dag.
Ik hoop dat dit een columnist/opiniemaker is en geen journalistquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:20 schreef Ryan3 het volgende:
De lange nachtmerrie is over, Jake Tapper:
[ twitter ]
Waar verwijst "these" naar?quote:
Die mogelijkheid bestaat inderdaad. Trump zou het graag volledig gaan verzieken, daarvan ben ik overtuigd.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:18 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
we weten niet wat er tussen nu en januari gaat gebeuren. Zal Trump de tactiek van de verbrande aarde toepassen? Ik zou het niet weten..
Tja, je moet wel mee met de rest... maar volgens mij nog wel vroeg!quote:
Eet ze!quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:25 schreef klappernootopreis het volgende:
okee luitjes. mijn teriyaki is gearriveerd. Tot morgen
Er zit nog twee maanden een verongelijkte schuimbekkende narcistische sociopaat in het Witte Huis. Eentje die zich door de hele wereld tekort gedaan voelt.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Juist. Trump is niet meer relevant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |