Meestal doe je eerst een grondig onderzoek en kom je daarna met de beschuldigingen. Dan lijkt het namelijk net alsof ze ergens op gebaseerd zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt het niet laten gaan als er vermoedens zijn... is toch ook logisch?
Als Trump nu toegeeft zonder eerst een grondig onderzoek dan komen de vermoedelijke fraudeurs ermee weg...
Punt is dat er altijd wel iets van onregelmatigheden is, al dan niet bewust. Maar allemaal geneuzel in de marge, voor grootschalige fraude is geen enkel bewijs.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:10 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Vergeet ook niet de mevrouw in Nevada die claimde dat haar biljet gestolen was, maar in feite zelf probeerde dubbel te stemmen wat ze vergeten was aangezien haar geheugen niet meer goed is... en dat dan gebruiken voor een dergelijk narratief ... er is werkelijk geen lat te laag voor ze.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:10 schreef illusions het volgende:
Die fucking zwakzinnige is ook ECHT gewoon een potje aan het golfen.
Dat zal de uitkomst wel gaan zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Punt is dat er altijd wel iets van onregelmatigheden is, al dan niet bewust. Maar allemaal geneuzel in de marge, voor grootschalige fraude is geen enkel bewijs.
Waarom dacht jij van niet dan?quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:10 schreef illusions het volgende:
Die fucking zwakzinnige is ook ECHT gewoon een potje aan het golfen.
Dan moeten ze toch voor de zekerheid maar even kijken of het in de staten waar Trump won wel eerlijk is gegaan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Punt is dat er altijd wel iets van onregelmatigheden is, al dan niet bewust. Maar allemaal geneuzel in de marge, voor grootschalige fraude is geen enkel bewijs.
Probleem is alleen dat die 'vermoedens' niet gebaseerd zijn op wat er feitelijk is gebeurd maar op wat Trump tijdens het eerste debat heeft voorspeld.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:07 schreef Bocaj het volgende:
Ja, maar je kunt het niet laten gaan als er vermoedens zijn... is toch ook logisch?
Als Trump nu toegeeft zonder eerst een grondig onderzoek dan komen de vermoedelijke fraudeurs ermee weg...
Oeeei kijk deze boi eens zwaargewichtig doen haha.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:12 schreef Isdatzo het volgende:
Rudy moet even op rekencursus vrees ik. Mathematically impossible uhuh.
Democratic ballots fabricated by the democratic machine.
Goed idee! Verder stel ik voor dat we in AZ the count maar stoppen voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moeten ze toch voor de zekerheid maar even kijken of het in de staten waar Trump won wel eerlijk is gegaan.
Geen enkele reden voor; ik vermoed dat hij en zijn moeder er niet zo rouwig om zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:13 schreef svann het volgende:
Ik heb vooral medelijden met dat jonge zoontje van Trump.
Het is serieus lachwekkend. Die hele persco.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:13 schreef Moira het volgende:
"although we don't have many complaints yet"
nou nee, het is het beste dat dat hele gebroed weggevaagd wordt.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:13 schreef svann het volgende:
Die mag lekker bij z'n moeder wonen na de scheiding en ondertussen geld vangen van papaquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:13 schreef svann het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |