Blue tsunami....eerst trok het water zich terug en nu blijven de biden votes binnen komen !!!quote:
Nee. Natuurlijk heeft hij in het begin een gekrenkt ego maar snel genoeg is hij weer gewoon CEO van The Trump Organization en is hij vaker dan niet te vinden in Mar-a-Lago. Die vermaakt zich wel hoor...quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:04 schreef DonDruiper het volgende:
Wat zal Donnie zich kut voelen.. maar dan ook echt heeeeel erg kut.
Ongetwijfeld, maar Trump trekt dit natuurlijk buitengewoon slecht. Hij denkt in winnen of verliezen en hij is straks gewoon een 'loser'.quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:07 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Nee. Natuurlijk heeft hij in het begin een gekrenkt ego maar snel genoeg is hij weer gewoon CEO van The Trump Organization en is hij vaker dan niet te vinden in Mar-a-Lago. Die vermaakt zich wel hoor...
Nee hoor. Hij zal het vast wel overleven, maar bij een narcist echoot dit nog jaren na.quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:07 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Nee. Natuurlijk heeft hij in het begin een gekrenkt ego maar snel genoeg is hij weer gewoon CEO van The Trump Organization en is hij vaker dan niet te vinden in Mar-a-Lago. Die vermaakt zich wel hoor...
Als op twitter straks #loser even trending wordt zou donald dat psychisch wel aankunnen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar Trump trekt dit natuurlijk buitengewoon slecht. Hij denkt in winnen of verliezen en hij is straks gewoon een 'loser'.
quote:
"i have won the elections, stop the counting"quote:
Zo goed als.. gaat hij niet meer inhalen nu. In Georgia zijn de stemmen zo goed als geteld en Biden staat voor.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:02 schreef weetjewel5 het volgende:
heeft ie al verloren dan? volgens mij niet.
Je hebt gelijk, hier verderquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:02 schreef weetjewel5 het volgende:
heeft ie al verloren dan? volgens mij niet.
Anoniem?quote:
Niet anoniem, wel een banquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:34 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik spel zn username niet goed.
Naja die koekwaus dus.
En dit keer kan hij het niet spinnen. Hij is het écht. In zijn optiek dan. In werkelijkheid -ook al haat ik die man- heeft ie gewoon gewonnen. President geworden zonder noemenswaardige kwalificaties behalve rijkeluiszoontje en reality tv star en door miljoenen mensen voor de gek gehouden, miljoenen binnengeharkt overal in de wereld aan giften en dealtjes, de rest van zijn leven een cult-following die hij tot aan zijn dood kan toespreken in volle zalen, de rest van zijn familie in de politieke picture gebracht zodat zij ook een poging kunnen wagen uiteindelijk. Daarnaast heeft hij de GOP prima bediend met belastingkorting, deregulatie en het omvolken van de rechtbanken.quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar Trump trekt dit natuurlijk buitengewoon slecht. Hij denkt in winnen of verliezen en hij is straks gewoon een 'loser'.
alleen al het feit dat ie de baas van de US mail ontsloeg om er vervolgens zijn eigen corrupte vriend neer te zetten om de stembiljetten van US mail te blokkerenquote:Op vrijdag 6 november 2020 16:48 schreef Nielsch het volgende:
Mooi om te zien dat de normale Amerikaanse zenders het ook gehad hebben met de eeuwige leugens van deze idioot en zijn zielige speeches nu ook gewoon onderbreken om de leugens en corruptie eens haarfijn uit te leggen.
quote:
Ik ben alleen maar aan het smilen. Al dagen lang. En die smile wordt steeds groter.quote:
Had ik toch al die tijd gelijk dat mensen in het AMV enorm emotioneel betrokken waren.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar aan het smilen. Al dagen lang. En die smile wordt steeds groter.
Ach, als Trump wint slaap ik er ook minder door. Maar ik vind dit best amusant ja.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Had ik toch al die tijd gelijk dat mensen in het AMV enorm emotioneel betrokken waren.
Eén grote glimlach.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Had ik toch al die tijd gelijk dat mensen in het AMV enorm emotioneel betrokken waren.
Je snapt dat dit leedvermaak is toch?quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, maar je schets wel een redelijk beeld.quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:56 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
En dit keer kan hij het niet spinnen. Hij is het écht. In zijn optiek dan. In werkelijkheid -ook al haat ik die man- heeft ie gewoon gewonnen. President geworden zonder noemenswaardige kwalificaties behalve rijkeluiszoontje en reality tv star en door miljoenen mensen voor de gek gehouden, miljoenen binnengeharkt overal in de wereld aan giften en dealtjes, de rest van zijn leven een cult-following die hij tot aan zijn dood kan toespreken in volle zalen, de rest van zijn familie in de politieke picture gebracht zodat zij ook een poging kunnen wagen uiteindelijk. Daarnaast heeft hij de GOP prima bediend met belastingkorting, deregulatie en het omvolken van de rechtbanken.
Zijn narcisme kan een nederlaag niet handlen, maar eigenlijk zou ie gewoon in stijl afscheid moeten nemen, zijn voters bedanken en tot in lengte der dagen aan de zijlijn roeptoeteren en genieten van de aandacht.
Had jij niet voorspelt in 2016 dat hij grandioos zou verliezen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:09 schreef Monolith het volgende:
Ik vind het dan wel weer grappig dat alle schreeuwlelijkjes weer weten waar ze staan en dat rood pilletje inmiddels bij het UWV loopt, maar emotioneel betrokken? Neu.
Ja, Monolith vertrouwde zo op zijn cijfertjes dat hij de realiteit uit het oog verloor.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Had jij niet voorspelt in 2016 dat hij grandioos zou verliezen?
Ja met wat eenvoudige extrapolaties red je het niet altijd, helaas voor hem.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:23 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Ja, Monolith vertrouwde zo op zijn cijfertjes dat hij de realiteit uit het oog verloor.
En nu vertrouwde ik de cijfertjes weer en gokte ik op 303 EVs. Zure mondjes gesnoerd!quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:23 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Ja, Monolith vertrouwde zo op zijn cijfertjes dat hij de realiteit uit het oog verloor.
Je kunt ook dronken en geblinddoekt dwars door een stad rijden, en desondanks heelhuids aankomen. Dat is deze voorspelling ook.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
En nu vertrouwde ik de cijfertjes weer en gokte ik op 303 EVs. Zure mondjes gesnoerd!
Dat lijkt me eerder de beschrijving van 2016. Schattig hoor dat de stilstaande klokjes ook hun moment of fame hadden, maar het is tijd dat de grote mensen het weer overnemen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kunt ook dronken en geblinddoekt dwars door een stad rijden, en desondanks heelhuids aankomen. Dat is deze voorspelling ook.
Hmm vier dagen geleden las ik hier nog over een rode golf.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:23 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Dat noemt zichzelf dan geniaal.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
En nu vertrouwde ik de cijfertjes weer en gokte ik op 303 EVs. Zure mondjes gesnoerd!
Volwassen of bejaarden mensen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerder de beschrijving van 2016. Schattig hoor dat de stilstaande klokjes ook hun moment of fame hadden, maar het is tijd dat de grote mensen het weer overnemen.
Over wie heb je het? Ik heb geen voorspelling gedaan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:28 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Hmm vier dagen geleden las ik hier nog over een rode golf.
Inmiddels begrijp ik dat het waarschijnlijk over de ongesteldheid van de dames trump ging.
Fraude helpt niet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:29 schreef Zwoerd het volgende:
4 jaar lang heb ik van de Trump fans niets anders geroepen dat Trump's herverkiezing al in kannen en kruiken was. Hij zou het op zijn sloffen met twee vingers in de neus gaan winnen. Waar is het dan nu toch misgegaan?
Was jij niet, waren de usual suspectsquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:29 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Over wie heb je het? Ik heb geen voorspelling gedaan.
Corona, te weinig zelfreflectie bij Donald zelf, en Bidens campagne aardig opgekrikt door Obama.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:29 schreef Zwoerd het volgende:
4 jaar lang heb ik van de Trump fans niets anders geroepen dat Trump's herverkiezing al in kannen en kruiken was. Hij zou het op zijn sloffen met twee vingers in de neus gaan winnen. Waar is het dan nu toch misgegaan?
Nee, en voor Trump helpt het ook niet een onwaarschijnlijk grote randdebiel te zijn. Er zijn gelukkig toch een stuk meer mensen die hem haten dan die hem steunen. Kan er wel mooi gejankt worden over tds en orange man badquote:
Fraude heeft inderdaad niet geholpen. En Trump heeft nog wel zo zijn best gedaan. Met de posterijen, met intimidatie, met pesterijen. En nee het heeft niet geholpen. Klopt helemaalquote:
De grootste poging tot fraude was in mijn ogen nog wel de aanstelling van DeJoy bij USPS en zijn poging om het logistieke proces dusdanig te frustreren dat de hoofdzakelijk Democratische stemmen niet zouden tellen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:34 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Fraude heeft inderdaad niet geholpen. En Trump heeft nog wel zo zijn best gedaan. Met de posterijen, met intimidatie, met pesterijen. En nee het heeft niet geholpen. Klopt helemaal
Je bent ‘niet’ vergeten toe te voegen denk ik.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, als Trump wint slaap ik er ook minder door. Maar ik vind dit best amusant ja.
Het volk spreekt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:11 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Je snapt dat dit leedvermaak is toch?
Pure leedvermaak. Geeft mij geen fuck dat Biden heeft gewonnen.
Trump heeft verloren en da's het aller allerbelangrijkste
Nee, want hij vindt natuurlijk dat het allemaal fraude is. Hij ziet zichzelf als de winnaar wiens overwinning gestolen is.quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het over mij ging.quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:21 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij zal het vast wel overleven, maar bij een narcist echoot dit nog jaren na.
Bedenk je dat de deelname van trump ook getriggerd is door de grapjes van Obama tijdens het correspondents diner. Niet voor niets dat hij daar een enorme hekel aan heeft. Trump is een angstig onzeker te dik jongetje die zichzelf met schreeuwen en bluffen overeind houdt
En dit is nog de grootste rat , zin twitter account is geblokkeerdquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:32 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nee, en voor Trump helpt het ook niet een onwaarschijnlijk grote randdebiel te zijn. Er zijn gelukkig toch een stuk meer mensen die hem haten dan die hem steunen. Kan er wel mooi gejankt worden over tds en orange man bad, maar die mensen hebben hem nu wel weggestemd.
Over mij gaat het sowieso niet. Ik ben niet dik.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het over mij ging.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Over mij gaat het sowieso niet. Ik ben niet dik.
Wie is dat?quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
En dit is nog de grootste rat , zin twitter account is geblokkeerd
De USA weet niet aan welke ramp ze ontsnapt is
https://twitter.com/EricT(...)2225003%2Fframe.html
[ afbeelding ]
Zoon van, tevens de linkerhelft van dumb & dumber.quote:
Ach die idioot. Eric of Donald Jr?quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoon van, tevens de linkerhelft van dumb & dumber.
Eric.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ach die idioot. Eric of Donald Jr?
Tweet verwijderd?quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:51 schreef Parafernalia het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)rkiezingen~a67cec30/
Dit kán toch bijna niet echt zijn![]()
Die familie is helemaal geschift. Compleet geschift. En dan lopen er hier in Nederland nog fans van 'm rond. Onwaarschijnlijk allemaal
Maak je maar geen zorgen makker.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:04 schreef Isdatzo het volgende:
@:onlogisch staat m'n bier al koud pik?
Echt:quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:51 schreef Parafernalia het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)rkiezingen~a67cec30/
Dit kán toch bijna niet echt zijn![]()
Die familie is helemaal geschift. Compleet geschift. En dan lopen er hier in Nederland nog fans van 'm rond. Onwaarschijnlijk allemaal
Sportief. Heb geen haast.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen makker.
We wachten wel even de final call af
Eerst de belastingpapieren, dan zijn plan voor gezondheidszorg, dan een vaccin en dan het bewijs voor de fraude.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heb je al bewijs gevonden? We wachten er al weken op maar er komt maar niks.
Ow ja. Maar wacht even, wacht men niet al 4 jaar op de eerste twee punten?quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:41 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Eerst de belastingpapieren, dan zijn plan voor gezondheidszorg, dan een vaccin en dan het bewijs voor de fraude.
Als de beste man dat allemaal binnen de twee weken moet regelen, dan is het toch begrijpelijk dat het soms iets langer duurt?
Niet alleen uit dit topic, overal.quote:Op zaterdag 7 november 2020 08:30 schreef DonDruiper het volgende:
Wel jammer dat alle MAGA Trumpetters opeens massaal uit dit topic weg blijven.
Lafaards.
Ik denk het laatste..quote:Op zaterdag 7 november 2020 08:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Niet alleen uit dit topic, overal.
Waren het ingehuurde trollen door trump zou de financiering gestopt zijn?
Of zijn het gewoon een soort blaffende honden die met hun staart tussen de benen naar hun moeder gelopen zijn en daar aan het uitjanken zijn dat de droom toch echt een sprookje was wat nu als een luchtbel uit elkaar geklapt is.
Melania was al niet blij dat hij president werd die zit al in het vliegtuig naar New York waarschijnlijk. Blijven doet ze wel. Als ze gaat scheiden zullen de huwelijkse voorwaarden wel in haar nadeel werken.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:55 schreef Idisrom het volgende:
Zal Melanie bij Donald blijven nu het niet meer noodzakelijk is om president te blijven?
Die lezen gegarandeerd mee hoor, maak je maar geen zorgen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 08:30 schreef DonDruiper het volgende:
Wel jammer dat alle MAGA Trumpetters opeens massaal uit dit topic weg blijven.
Lafaards.
Ja, stilletjes hier idd. Hoe zou dat nou komen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:41 schreef DonDruiper het volgende:
Er is hier alweer even niet meer gepost.
Opdat we nooit vergeten
Democratie is inderdaad een feestje, het is nu aan de rechter of het feestje eerlijk is verlopen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Eén grote glimlach.
Iedereen in POL en dus ook AMV, vindt democratie een feestje. Jij toch ook?
De door Trump aan gestelde rechters , als die nee zeggen dan maak t ie ze doodquote:Op zaterdag 7 november 2020 11:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Democratie is inderdaad een feestje, het is nu aan de rechter of het feestje eerlijk is verlopen.
Als die nee zeggen dan kunnen de fabeltjes dat de rechterlijke macht gepolitiseerd is door de Republikeinen definitief genegeerd worden.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De door Trump aan gestelde rechters , als die nee zeggen dan maak t ie ze dood
quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als die nee zeggen dan kunnen de fabeltjes dat de rechterlijke macht gepolitiseerd is door de Republikeinen definitief genegeerd worden.
Wat wil je nu precies aangeven met deze speech?quote:
Wat moet het heerlijk zijn om zo lekker simpel te denken.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als die nee zeggen dan kunnen de fabeltjes dat de rechterlijke macht gepolitiseerd is door de Republikeinen definitief genegeerd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |