SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:quote:Op woensdag 4 november 2020 00:17 schreef NY_Giant het volgende:
Voor de liefhebber hier de officile livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken. Misschien is het handig om ze in de OP te zetten. Helemaal legaal en ook probleemloos in Nederland te bekijken.
ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS
Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.![]()
Veeg teken als het leger zich met de verkiezingen bemoeitquote:
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
een groot district in florida is 25% van de mail stemmen. Echt wat een puinhoop en corrupt zooitje daar.![]()
Aight was weer ff druk maar ben nu de hele avond ready. Hoe staan we er voor? Is de huilebalk al de laan uitgetrapt?![]()
Een verklaring die veel voorbij komt is dat ze enkele procedures versoepelt hebben om sneller de post te kunnen leveren en dat dit dus wel afgeleverd zou zijn, maar niet geregistreerd.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:34 schreef Korenfok het volgende:
een groot district in florida is 25% van de mail stemmen. Echt wat een puinhoop en corrupt zooitje daar.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
het staat er goed voor, voor Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:35 schreef Draak31 het volgende:
Aight was weer ff druk maar ben nu de hele avond ready. Hoe staan we er voor? Is de huilebalk al de laan uitgetrapt?
de Trump campagne claimt betere data te hebben in Arizona en voorspelt dat Trump zal winnen met enkele tienduizenden stemmen. als dat klopt dan klopt hun claim dat ze Pennsylvania met een dergelijke marge gaan winnen ook.
dus dan moeten ze alleen niet Georgia verliezen. daar wordt niet heel veel over gerept dus ik denk dat dat wel een goed teken is.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2020 18:39:56 ]![]()
De trump campagne claimt. Haha.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:39 schreef zopias het volgende:
[..]
het staat er goed voor, voor Trump.
de Trump campagne claimt betere data te hebben in Arizona en voorspelt dat Trump zal winnen met enkele tienduizenden stemmen. als dat klopt dan klopt hun claim dat ze Pennsylvania met een dergelijke marge gaan winnen ook.
dus dan moeten ze alleen niet Georgia verliezen. daar wordt niet heel veel over gerept dus ik denk dat dat wel een goed teken is.![]()
Klinkt eerder als wishful thinking.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:39 schreef zopias het volgende:
[..]
dus dan moeten ze alleen niet Georgia verliezen. daar wordt niet heel veel over gerept dus ik denk dat dat wel een goed teken is.![]()
Mja, ik zou het niet uitsluiten. Het is nog niet gelopen.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Wat voor betere data is dat danquote:Op woensdag 4 november 2020 18:39 schreef zopias het volgende:
[..]
![]()
Man man man wat is dit heerlijk. Hele dag al een glimlach tijdens het werken. Biden heeft het toch geflikt!Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Heeft die knakker op CNN nu de hele dag bij dat kaartje staan praten.Want toen ik vannacht om half 2 opstond was hij er . En toen ik om half i naar mijn werk ging nog steeds nu zijn we 11 uur verder en staat hij nog even fris en enthousiast te praten.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
John King is een legendequote:Op woensdag 4 november 2020 18:42 schreef vipergts het volgende:
Heeft die knakker op CNN nu de hele dag bij dat kaartje staan praten.Want toen ik vannacht om half 2 opstond was hij er . En toen ik om half i naar mijn werk ging nog steeds nu zijn we 11 uur verder en staat hij nog even fris en enthousiast te praten.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Beste man werkt 24 uur per 4 jaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:42 schreef vipergts het volgende:
Heeft die knakker op CNN nu de hele dag bij dat kaartje staan praten.Want toen ik vannacht om half 2 opstond was hij er . En toen ik om half i naar mijn werk ging nog steeds nu zijn we 11 uur verder en staat hij nog even fris en enthousiast te praten.![]()
quote:
deze verkiezingen zijn abnormaal dus vrij grote kans dat de modellen van AP en Fox News (die Arizone gecalled hebben voor Biden) er naast zitten.![]()
Prachtig hoe de trumpers alles doen om de realiteit te vermijden; deze meltdown wordt heerlijk om te volgen.![]()
Nee, overdag hebben we 2 andere knapen gehad.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:42 schreef vipergts het volgende:
Heeft die knakker op CNN nu de hele dag bij dat kaartje staan praten.Want toen ik vannacht om half 2 opstond was hij er . En toen ik om half i naar mijn werk ging nog steeds nu zijn we 11 uur verder en staat hij nog even fris en enthousiast te praten.![]()
De kans is net zo groot dat Trump kamp er naast zit.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:44 schreef zopias het volgende:
[..]
[ twitter ]
deze verkiezingen zijn abnormaal dus vrij grote kans dat de modellen van AP en Fox News (die Arizone gecalled hebben voor Biden) er naast zitten.![]()
Sowieso, iets anders beweren is gelijk aan het verlies erkennenquote:Op woensdag 4 november 2020 18:45 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De kans is net zo groot dat Trump kamp er naast zit.![]()
Mail-in ballots kunnen afgekeurd worden wegens foute gegevens, niet lijkende handtekening etc. Is dat nog mogelijk bij een recount? (maw, staan de persoongegevens op hetzelfde papier als de stem?).are we infinite or am I alone![]()
Dat zijn voornamelijk Atlanta stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Georgia Trump 87k voor met nog 200k te tellen? Dat lijkt me wel binnen voor Trump.
Dat wordt echt nog spannend hoorZuiger van het FOK!-OMT![]()
Ik vond het al zo indrukwekkendquote:Op woensdag 4 november 2020 18:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, overdag hebben we 2 andere knapen gehad.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
Zopias = riazop?Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
Diezelfde data die ze gebruikten om vorige keer te meten dat het drukst bezochte inauguratie ooit was.quote:![]()
Lijkt het wel op.quote:
Kloon accountje dat hij weer kan dumpen als zijn grote woorden toch niet uitkomen![]()
dus als je deze 2 dingen neemt:
1) de Trump campagne heeft de geloofwaardige claim dat zij de meeste stemmen hebben,
2) in geval van problemen kunnen er recounts en juridische wegen bewandeld worden
dan is Trump de overgrote favoriet op dit moment.![]()
Trump gaat denk ik Georgia en North Carolina wel pakken. Dan komt hij op 247 kiesmannen als ik het goed heb.
Als Trump Pennsylvania zou pakken dan is hij er nog niet. Dan heeft hij ook Nevada nog nodig. Op zich kan dat allemaal nog prima en is het nog lang niet gespeeld. Maar Biden maakt nu wel de meeste kans toch?
Wisconsin en Michigan gaan waarschijnlijk wel naar Biden.![]()
Tja, alles wordt uit de kast gehaald he.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:52 schreef zopias het volgende:
recount in Wisconsin dus dit kan ook nog voor Trump zijn.
[ twitter ]
Als Wisconsin in Trump z'n voordeel zou uitvallen hoeven ze zeker niet nageteld te worden?
Wat is daar je antwoord op?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ja als je axioma's uit je reet trekt, dan kun je daar conclusies uit trekken inderdaad.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
https://twitter.com/Millie__Weaver/status/1324009950176268290
LOL, dit gaat het hooggerechtshof worden.![]()
Waarom tellen ze eigenlijk stemmen als Trump de uitslag al schijnt te weten?quote:Op woensdag 4 november 2020 18:54 schreef zopias het volgende:
1) de Trump campagne heeft de geloofwaardige claim dat zij de meeste stemmen hebben,
2) in geval van problemen kunnen er recounts en juridische wegen bewandeld worden
Als je de ongefundeerde claim aanneemt dat partij X de meeste stemmen heeft, is partij X de favoriet. Zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:54 schreef zopias het volgende:
Wel gek dat in Arizona en Nevada nog wel doorgeteld moet worden van Trump. Erg consequent.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ik snapte gisteren ook al niet waarom er nog een tweede helft werd gespeeld in Denemarken. Ajax stond gewoon voor bij rust.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom tellen ze eigenlijk stemmen als Trump de uitslag al schijnt te weten?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Beetje een logica als dat de peilingen Biden de meeste steun gaven dus was geen verkiezing meer nodigquote:Op woensdag 4 november 2020 18:55 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Als je de ongefundeerde claim aanneemt dat partij X de meeste stemmen heeft, is partij X de favoriet. Zo lust ik er nog wel een paar.![]()
Omdat ze alle Trump votes eruit moeten filteren.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:56 schreef DonDruiper het volgende:
Maar even serieus he.. waarom duurt dat tellen zo fucking lang?![]()
Wie zijn "ze"? Er zitten daar ook gewoon republikeinen bij die het tellen en in de gaten houden.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:57 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Omdat ze alle Trump votes eruit moeten filteren.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
HET IS EEN COMPLOT!!1quote:Op woensdag 4 november 2020 18:57 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Omdat ze alle Trump votes eruit moeten filteren.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Hoe zeker zijn Nevada en Arizona voor Biden eigenlijk?
Als het 270-268 wordt (en daar lijkt het op) dan is echt lke staat cruciaal.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Trump had 10% kans om te winnen volgens de peilinkjes volgens Nate Silverquote:Op woensdag 4 november 2020 18:55 schreef Monolith het volgende:
Ja als je axioma's uit je reet trekt, dan kun je daar conclusies uit trekken inderdaad.net zoals in 2016 total fail.
wanneer snappen jullie dat peilingen niet een goede predictor zijn voor dit soort events? ach ja, sommige mensen kunnen niet goed voorzichzelf nadenken en hebben autoriteiten nodig.![]()
Je weet alleen dat de kans groter is dat het niet waar is dan dat het wel waar is.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:42 schreef Hexagon het volgende:
Als Trump iets claimt dan weet je nog niet of het waar is.![]()
Er is zelfs een heel subforum. Verschil is vooral dat je het hier nog enigszins bij feiten en fatsoenlijke bronnen dient te houden.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:57 schreef Zwansen het volgende:
Nog steeds snap ik niet waarom er 2 topics zijn?
Ik zit continu beiden (Biden haha) te checken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zo zeker als het maar zijn kan op dit moment.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:58 schreef Arcee het volgende:
![]()
Dit topic is m.i. het beste.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:57 schreef Zwansen het volgende:
Weinig trump fundamentalisten, maar gewoon feiten.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
AZ best solid dacht ik. Alleen nog poststemmen toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 18:58 schreef Arcee het volgende:
Huilen dan.![]()
Biden voorbij de 70 miljoen.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Antifa en BLM-relschoppers!!!11quote:I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Biden 15.000 stemmen ingelopen in Georgia.. 85.000 verschil nog.
En nog voornamelijk stemmen uit Atlanta moeten worden geteld.
Dat is zo blauw als de zee.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ja, maar ik vind het wel opvallend dat ABC hem nog niet heeft durven callen en de governor aangeeft dat het wat te vroeg was, wat sowieso best ongewoon is om te doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
AZ best solid dacht ik. Alleen nog poststemmen toch?
Aan de andere kant Fox News en AP die onafhankelijk van elkaar het wel gecalled hebben en dat zijn ook geen koekebakkers...“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Deze zou meer voor de diepgang moeten zijn, en dit topic zal blijven. Dat andere subforum ook meer voor de 'waan van de dag', zeg maar. En is eindig.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:57 schreef Zwansen het volgende:
Wellicht komen er in NWS of KLB ook nog wel topics.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Maar inderdaad, waarom gaan de eerste 125 miljoen stemmen zo snel en duurt de rest zo f'ing lang?Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
de popular vote is al jaren (7/8 laatste presidentverkiezingen) voor de democraten.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:54 schreef zopias het volgende:
1) de Trump campagne heeft de geloofwaardige claim dat zij de meeste stemmen hebben,ik snap hem niet goed. hoe je die conclusie trekt. Maar je bent blijkbaar groot voorstander van kiezerfraude zolang het maar jou clubbie is dat wint?quote:2) in geval van problemen kunnen er recounts en juridische wegen bewandeld worden
Snap ik ook niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:03 schreef zalkc het volgende:
Maar inderdaad, waarom gaan de eerste 125 miljoen stemmen zo snel en duurt de rest zo f'ing lang?![]()
Trump campagne had ook betere data in Wisconsin
dit ziet er heel goed uit voor Trump. als ze Georgia kunnen holden.![]()
Stemmachines.quote:I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Fijn knulquote:Op woensdag 4 november 2020 19:04 schreef zopias het volgende:
[ twitter ]
dit ziet er heel goed uit voor Trump. als ze Georgia kunnen holden.
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
omdat die stemmen in republikeinse staten zijn waar trump nu iets voor staat, die 10%, die nog moeten zijn vooral mailstemmen (dus democraten), en door te vertragen, hoeven ze na een bepaalde datum/tijdstip niet meer te tellen. en blijft de stand staan zoals hij staat.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:03 schreef zalkc het volgende:
Maar inderdaad, waarom gaan de eerste 125 miljoen stemmen zo snel en duurt de rest zo f'ing lang?
deze staten wilden dus ook vooral NIET eerder de earlyvotes stemmen, vooral om deze strategie.![]()
![]()
Dat heet "tellen".I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Die einddatum is 8 decemberquote:Op woensdag 4 november 2020 19:06 schreef Korenfok het volgende:
[..]
omdat die stemmen in republikeinse staten zijn waar trump nu iets voor staat, die 10%, die nog moeten zijn vooral mailstemmen (dus democraten), en door te vertragen, hoeven ze na een bepaalde datum/tijdstip niet meer te tellen. en blijft de stand staan zoals hij staat.![]()
![]()
Wr zullen de entertainment value van deze clown toch missen, als hij niet wordt herkozenquote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
10% is nog steeds 10%, maar goed peilingen hebben verder niets van doen met mijn opmerking.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:59 schreef zopias het volgende:
[..]
Trump had 10% kans om te winnen volgens de peilinkjes volgens Nate Silvernet zoals in 2016 total fail.
wanneer snappen jullie dat peilingen niet een goede predictor zijn voor dit soort events? ach ja, sommige mensen kunnen niet goed voorzichzelf nadenken en hebben autoriteiten nodig.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wtf is betere dataquote:Op woensdag 4 november 2020 19:04 schreef zopias het volgende:
[ twitter ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Data die hem beter uitkomt.quote:
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Een heleboel staten moeten nog stemmen tellen. Alleen zijn de verschillen in de meeste Staten dusdanig dat dat geen verschil maakt voor de uitslag.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:03 schreef zalkc het volgende:
Maar inderdaad, waarom gaan de eerste 125 miljoen stemmen zo snel en duurt de rest zo f'ing lang?
De definitieve uitslag uit New York en Californi zal nog weken, misschien wel een maand, op zich laten wachten.My friends all drive horses![]()
Omdat nu nog de stemmen per post geteld worden. Dat is controle op stempas, adres en handtekening. Dat is een flinke job.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:03 schreef zalkc het volgende:
Bij een aantal staten zoals Florida, mocht drie weken geleden al begonnen worden met tellen. Dus daar was gisteravond bij de eerste uitslag een groot aantal stemmen al geteld en bekend.![]()
Wisconsin.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Drie keer raden wat ik net in mijn koelkast zag liggen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat is overigens zelfs met normale verkiezingen zo, volgens mij was er in 2018 bij de midterms ook ergens in Californi een district waar de uitslag pas eind november bekend was.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een heleboel staten moeten nog stemmen tellen. Alleen zijn de verschillen in de meeste Staten dusdanig dat dat geen verschil maakt voor de uitslag.
De definitieve uitslag uit New York en Californi zal nog weken, misschien wel een maand, op zich laten wachten.![]()
Een laptop van hunter biden?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Drie keer raden wat ik net in mijn koelkast zag liggen.Huilen dan.![]()
Hoezo? Hij had maar 10% kans en heeft dus ook verloren.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:59 schreef zopias het volgende:
Trump had 10% kans om te winnen volgens de peilinkjes volgens Nate Silvernet zoals in 2016 total fail.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ga niet slim doen pik. Je wint, of je wint niet. 50% kans dus.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Hoezo? Hij had maar 10% kans en heeft dus ook verloren.Huilen dan.![]()
Waarschijnlijk in elkaar geflanst om FRAUDE! te kunnen roepenquote:
riazop zal zn WAJONG wel aanvullen met geld van de Trump campagne![]()
volgens mij hebben ze tegenwoordig hele gedetailleerde informatie over stemmers. ik ben niet helemaal goed op de hoogte hiervan maar je kunt denken aan waar jouw stemmers wonen (welke buurt / straat), wie al wel en niet gestemd heeft, etc.quote:![]()
Iemand die zegt dat Nate Silver peilt zou ik niet teveel aandacht gevenquote:Op woensdag 4 november 2020 19:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Hoezo? Hij had maar 10% kans en heeft dus ook verloren.My friends all drive horses![]()
hij staat op dit moment voor hoor. waarschijnlijk 270+ electoral votes en anders ook nog recounts + juridische wegen.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Hoezo? Hij had maar 10% kans en heeft dus ook verloren.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2020 19:15:11 ]![]()
Toch fijn dat je kunt controleren of iemand wel 'goed' heeft gestemdquote:Op woensdag 4 november 2020 19:13 schreef zopias het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze tegenwoordig hele gedetailleerde informatie over stemmers. ik ben niet helemaal goed op de hoogte hiervan maar je kunt denken aan waar jouw stemmers wonen (welke buurt / straat), wie al wel en niet gestemd heeft, etc.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Hoezo juridische wegen dan?quote:
Is er bewijs dat er ergens gefraudeerd wordt?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ok riazop.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:14 schreef zopias het volgende:
[..]
hij staat op dit moment voor hoor. waarschijnlijk 270+ electoral votes en anders ook nog recounts + juridische wegen.![]()
aantal dingen die ze kunnen proberen:quote:Op woensdag 4 november 2020 19:15 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Hoezo juridische wegen dan?
Is er bewijs dat er ergens gefraudeerd wordt?
- redenen vinden om meer poststemmen af te keuren op technische details (deadline, staat van het stembiljet, etc.)
- stemmen die gebrekkig toezicht hebben gehad afkeuren
- poststemmen met drop-boxes afkeuren
sowieso is de Trump campagne al vanaf dag 1 bezig hiermee. al meteen nadat Democraten vol hebben ingezet om er een shitshow van te maken met niet-opgevraagde stembiljetten. dus waarschijnlijk heeft men nog wel meer ideeen.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2020 19:20:55 ]![]()
Een staatsgreep plegen is natuurlijk iets anders dan winnenquote:Op woensdag 4 november 2020 19:19 schreef zopias het volgende:
[..]
aantal dingen die ze kunnen proberen:
- redenen vinden om meer poststemmen af te keuren op technische details (deadline, staat van het stembiljet, etc.)
sowieso is de Trump campagne al vanaf dag 1 bezig hiermee. al meteen nadat Democraten vol hebben ingezet om er een shitshow van te maken met niet-opgevraagde stembiljetten.![]()
Uhu.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:19 schreef zopias het volgende:
al meteen nadat Democraten vol hebben ingezet om er een shitshow van te makenHuilen dan.![]()
Van wie ben je nou eigenlijk een kloon,?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:19 schreef zopias het volgende:
[..]
aantal dingen die ze kunnen proberen:
- poststemmen met drop-boxes afkeuren
sowieso is de Trump campagne al vanaf dag 1 bezig hiermee. al meteen nadat Democraten vol hebben ingezet om er een shitshow van te maken met niet-opgevraagde stembiljetten. dus waarschijnlijk heeft men nog wel meer ideeen.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Poh, zijn ze er alweer 4 jaar mee bezig? Wat vliegt de tijd.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:19 schreef zopias het volgende:
sowieso is de Trump campagne al vanaf dag 1 bezig hiermee.![]()
De Trump Fascisten-webcare is ook weer gearriveerd hoor.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Good old riazop. Bekend uit het Brexit topic en nu nooit meer aanwezig omdat project fear toch project reality bleek.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Van wie ben je nou eigenlijk een kloon,?![]()
geen. ik lees Fok Forum soms maar had nog geen account. vind het behalve de Amerikaanse verkiezingen niet interessant.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Van wie ben je nou eigenlijk een kloon,?![]()
quote:Op woensdag 4 november 2020 19:04 schreef zopias het volgende:
[ twitter ]
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |