Ik vond het al zo indrukwekkendquote:Op woensdag 4 november 2020 18:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, overdag hebben we 2 andere knapen gehad.
Diezelfde data die ze gebruikten om vorige keer te meten dat het drukst bezochte inauguratie ooit was.quote:
Lijkt het wel op.quote:
Tja, alles wordt uit de kast gehaald he.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:52 schreef zopias het volgende:
recount in Wisconsin dus dit kan ook nog voor Trump zijn.
[ twitter ]
Waarom tellen ze eigenlijk stemmen als Trump de uitslag al schijnt te weten?quote:Op woensdag 4 november 2020 18:54 schreef zopias het volgende:
dus als je deze 2 dingen neemt:
1) de Trump campagne heeft de geloofwaardige claim dat zij de meeste stemmen hebben,
2) in geval van problemen kunnen er recounts en juridische wegen bewandeld worden
dan is Trump de overgrote favoriet op dit moment.
Als je de ongefundeerde claim aanneemt dat partij X de meeste stemmen heeft, is partij X de favoriet. Zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:54 schreef zopias het volgende:
dus als je deze 2 dingen neemt:
1) de Trump campagne heeft de geloofwaardige claim dat zij de meeste stemmen hebben,
2) in geval van problemen kunnen er recounts en juridische wegen bewandeld worden
dan is Trump de overgrote favoriet op dit moment.
Ik snapte gisteren ook al niet waarom er nog een tweede helft werd gespeeld in Denemarken. Ajax stond gewoon voor bij rust.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom tellen ze eigenlijk stemmen als Trump de uitslag al schijnt te weten?
Beetje een logica als dat de peilingen Biden de meeste steun gaven dus was geen verkiezing meer nodigquote:Op woensdag 4 november 2020 18:55 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Als je de ongefundeerde claim aanneemt dat partij X de meeste stemmen heeft, is partij X de favoriet. Zo lust ik er nog wel een paar.
Omdat ze alle Trump votes eruit moeten filteren.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:56 schreef DonDruiper het volgende:
Maar even serieus he.. waarom duurt dat tellen zo fucking lang?
Wie zijn "ze"? Er zitten daar ook gewoon republikeinen bij die het tellen en in de gaten houden.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:57 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Omdat ze alle Trump votes eruit moeten filteren.
HET IS EEN COMPLOT!!1quote:Op woensdag 4 november 2020 18:57 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Omdat ze alle Trump votes eruit moeten filteren.
Trump had 10% kans om te winnen volgens de peilinkjes volgens Nate Silverquote:Op woensdag 4 november 2020 18:55 schreef Monolith het volgende:
Ja als je axioma's uit je reet trekt, dan kun je daar conclusies uit trekken inderdaad.
Je weet alleen dat de kans groter is dat het niet waar is dan dat het wel waar is.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:42 schreef Hexagon het volgende:
Als Trump iets claimt dan weet je nog niet of het waar is.
Er is zelfs een heel subforum. Verschil is vooral dat je het hier nog enigszins bij feiten en fatsoenlijke bronnen dient te houden.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:57 schreef Zwansen het volgende:
Nog steeds snap ik niet waarom er 2 topics zijn?
Ik zit continu beiden (Biden haha) te checken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |