Zo zeker als het maar zijn kan op dit moment.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:58 schreef Arcee het volgende:
Hoe zeker zijn Nevada en Arizona voor Biden eigenlijk?
Als het 270-268 wordt (en daar lijkt het op) dan is echt élke staat cruciaal.
Dit topic is m.i. het beste.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:57 schreef Zwansen het volgende:
Nog steeds snap ik niet waarom er 2 topics zijn?
Ik zit continu beiden (Biden haha) te checken.
AZ best solid dacht ik. Alleen nog poststemmen toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 18:58 schreef Arcee het volgende:
Hoe zeker zijn Nevada en Arizona voor Biden eigenlijk?
Als het 270-268 wordt (en daar lijkt het op) dan is echt élke staat cruciaal.
Ja, maar ik vind het wel opvallend dat ABC hem nog niet heeft durven callen en de governor aangeeft dat het wat te vroeg was, wat sowieso best ongewoon is om te doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
AZ best solid dacht ik. Alleen nog poststemmen toch?
Deze zou meer voor de diepgang moeten zijn, en dit topic zal blijven. Dat andere subforum ook meer voor de 'waan van de dag', zeg maar. En is eindig.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:57 schreef Zwansen het volgende:
Nog steeds snap ik niet waarom er 2 topics zijn?
Ik zit continu beiden (Biden haha) te checken.
de popular vote is al jaren (7/8 laatste presidentverkiezingen) voor de democraten.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:54 schreef zopias het volgende:
dus als je deze 2 dingen neemt:
1) de Trump campagne heeft de geloofwaardige claim dat zij de meeste stemmen hebben,
ik snap hem niet goed. hoe je die conclusie trekt. Maar je bent blijkbaar groot voorstander van kiezerfraude zolang het maar jou clubbie is dat wint?quote:2) in geval van problemen kunnen er recounts en juridische wegen bewandeld worden
dan is Trump de overgrote favoriet op dit moment.
Snap ik ook niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:03 schreef zalkc het volgende:
Maar inderdaad, waarom gaan de eerste 125 miljoen stemmen zo snel en duurt de rest zo f'ing lang?
Fijn knulquote:Op woensdag 4 november 2020 19:04 schreef zopias het volgende:
Trump campagne had ook betere data in Wisconsin
[ twitter ]
dit ziet er heel goed uit voor Trump. als ze Georgia kunnen holden.
omdat die stemmen in republikeinse staten zijn waar trump nu iets voor staat, die 10%, die nog moeten zijn vooral mailstemmen (dus democraten), en door te vertragen, hoeven ze na een bepaalde datum/tijdstip niet meer te tellen. en blijft de stand staan zoals hij staat.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:03 schreef zalkc het volgende:
Maar inderdaad, waarom gaan de eerste 125 miljoen stemmen zo snel en duurt de rest zo f'ing lang?
Die einddatum is 8 decemberquote:Op woensdag 4 november 2020 19:06 schreef Korenfok het volgende:
[..]
omdat die stemmen in republikeinse staten zijn waar trump nu iets voor staat, die 10%, die nog moeten zijn vooral mailstemmen (dus democraten), en door te vertragen, hoeven ze na een bepaalde datum/tijdstip niet meer te tellen. en blijft de stand staan zoals hij staat.
Wr zullen de entertainment value van deze clown toch missen, als hij niet wordt herkozenquote:
10% is nog steeds 10%, maar goed peilingen hebben verder niets van doen met mijn opmerking.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:59 schreef zopias het volgende:
[..]
Trump had 10% kans om te winnen volgens de peilinkjes volgens Nate Silvernet zoals in 2016 total fail.
wanneer snappen jullie dat peilingen niet een goede predictor zijn voor dit soort events? ach ja, sommige mensen kunnen niet goed voorzichzelf nadenken en hebben autoriteiten nodig.
Wtf is betere dataquote:Op woensdag 4 november 2020 19:04 schreef zopias het volgende:
Trump campagne had ook betere data in Wisconsin
[ twitter ]
dit ziet er heel goed uit voor Trump. als ze Georgia kunnen holden.
Data die hem beter uitkomt.quote:
Een heleboel staten moeten nog stemmen tellen. Alleen zijn de verschillen in de meeste Staten dusdanig dat dat geen verschil maakt voor de uitslag.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:03 schreef zalkc het volgende:
Omdat nu nog de stemmen per post geteld worden. Dat is controle op stempas, adres en handtekening. Dat is een flinke job.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:03 schreef zalkc het volgende:
Wisconsin.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Drie keer raden wat ik net in mijn koelkast zag liggen.
Dat is overigens zelfs met normale verkiezingen zo, volgens mij was er in 2018 bij de midterms ook ergens in Californië een district waar de uitslag pas eind november bekend was.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een heleboel staten moeten nog stemmen tellen. Alleen zijn de verschillen in de meeste Staten dusdanig dat dat geen verschil maakt voor de uitslag.
De definitieve uitslag uit New York en Californië zal nog weken, misschien wel een maand, op zich laten wachten.
Een laptop van hunter biden?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Drie keer raden wat ik net in mijn koelkast zag liggen.
Hoezo? Hij had maar 10% kans en heeft dus ook verloren.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:59 schreef zopias het volgende:
Trump had 10% kans om te winnen volgens de peilinkjes volgens Nate Silvernet zoals in 2016 total fail.
Ga niet slim doen pik. Je wint, of je wint niet. 50% kans dus.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Hoezo? Hij had maar 10% kans en heeft dus ook verloren.
Waarschijnlijk in elkaar geflanst om FRAUDE! te kunnen roepenquote:
volgens mij hebben ze tegenwoordig hele gedetailleerde informatie over stemmers. ik ben niet helemaal goed op de hoogte hiervan maar je kunt denken aan waar jouw stemmers wonen (welke buurt / straat), wie al wel en niet gestemd heeft, etc.quote:
Iemand die zegt dat Nate Silver peilt zou ik niet teveel aandacht gevenquote:Op woensdag 4 november 2020 19:12 schreef speknek het volgende:
[..]
hij staat op dit moment voor hoor. waarschijnlijk 270+ electoral votes en anders ook nog recounts + juridische wegen.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Toch fijn dat je kunt controleren of iemand wel 'goed' heeft gestemdquote:Op woensdag 4 november 2020 19:13 schreef zopias het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze tegenwoordig hele gedetailleerde informatie over stemmers. ik ben niet helemaal goed op de hoogte hiervan maar je kunt denken aan waar jouw stemmers wonen (welke buurt / straat), wie al wel en niet gestemd heeft, etc.
Hoezo juridische wegen dan?quote:
Ok riazop.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:14 schreef zopias het volgende:
[..]
hij staat op dit moment voor hoor. waarschijnlijk 270+ electoral votes en anders ook nog recounts + juridische wegen.
aantal dingen die ze kunnen proberen:quote:Op woensdag 4 november 2020 19:15 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Hoezo juridische wegen dan?
Is er bewijs dat er ergens gefraudeerd wordt?
Een staatsgreep plegen is natuurlijk iets anders dan winnenquote:Op woensdag 4 november 2020 19:19 schreef zopias het volgende:
[..]
aantal dingen die ze kunnen proberen:
- redenen vinden om meer poststemmen af te keuren op technische details (deadline, staat van het stembiljet, etc.)
- stemmen die gebrekkig toezicht hebben gehad afkeuren
sowieso is de Trump campagne al vanaf dag 1 bezig hiermee. al meteen nadat Democraten vol hebben ingezet om er een shitshow van te maken met niet-opgevraagde stembiljetten.
Uhu.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:19 schreef zopias het volgende:
al meteen nadat Democraten vol hebben ingezet om er een shitshow van te maken
Van wie ben je nou eigenlijk een kloon,?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:19 schreef zopias het volgende:
[..]
aantal dingen die ze kunnen proberen:
- redenen vinden om meer poststemmen af te keuren op technische details (deadline, staat van het stembiljet, etc.)
- stemmen die gebrekkig toezicht hebben gehad afkeuren
- poststemmen met drop-boxes afkeuren
sowieso is de Trump campagne al vanaf dag 1 bezig hiermee. al meteen nadat Democraten vol hebben ingezet om er een shitshow van te maken met niet-opgevraagde stembiljetten. dus waarschijnlijk heeft men nog wel meer ideeen.
Poh, zijn ze er alweer 4 jaar mee bezig? Wat vliegt de tijd.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:19 schreef zopias het volgende:
sowieso is de Trump campagne al vanaf dag 1 bezig hiermee.
Good old riazop. Bekend uit het Brexit topic en nu nooit meer aanwezig omdat project fear toch project reality bleek.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Van wie ben je nou eigenlijk een kloon,?
geen. ik lees Fok Forum soms maar had nog geen account. vind het behalve de Amerikaanse verkiezingen niet interessant.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Van wie ben je nou eigenlijk een kloon,?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |