Hier wat fake news voor je:quote:Op woensdag 4 november 2020 13:28 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
The Swamp-monsters gaan winnen
Dit ook precies he. Er komen nooit 'opeens' Trump counties door. Alleen maar alles wat in een ander bepaald straatje past.quote:
Het is een kartel KARTELquote:Op woensdag 4 november 2020 13:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Op een demente ouwe lul stemmen vind ik niet echt verstandig
Dat weet Biden nu al niet meerquote:Op woensdag 4 november 2020 13:33 schreef Alxander het volgende:
Mooi dat Biden wint: opgeruimd staat netjes, deze periode snel vergeten
dan nog kijken naar faithless electorsquote:Op woensdag 4 november 2020 13:34 schreef Viesdik het volgende:
[..]
als Biden Michigan, Nevada en Wisconsin wint.. heeft Joe precies 270
dat zou tering hard verliezen zijn voor Trump
Dan blijft Trump gewoon zitten.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:37 schreef Viesdik het volgende:
270/270 zou echt een burgeroorlog betekenen
Behalve dat het niet kanquote:Op woensdag 4 november 2020 13:37 schreef Viesdik het volgende:
Jo Jorgensen, maar 'die is toch kansloos' is natuurlijk wel dé kenmerking van het hele probleem in de VSquote:
Trump en Biden. Kiezen tussen stront en poep.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
hahaha
True, ik vind het ook raar dat men in de VS verstandig lijkt te worden.
Yup, twee uur geleden gingen sommige users hier tekeer dat Michigan echt niet naar Biden konquote:Op woensdag 4 november 2020 13:35 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik durf Michigan nu wel alvast te callen voor Biden. Er is vrijwel geen enkele 'rode' county over dat ook maar enigszins kan compenseren voor de winst die er nog aan gaat komen voor Biden.
Kun je nagaan!quote:
Met trump heb je iedere dag van het jaar conflicten/leugen/schandalen, bij Biden moet je nog wachten.....quote:Op woensdag 4 november 2020 13:33 schreef Joppiez het volgende:
Zal wel weer wennen zijn met Biden. Benieuwd waar we het volgende conflict kunnen verwachten. Ook kunnen we natuurlijk verwachten dat wanneer een democraat rechts zegt, een afslag naar links genomen wordt.
269/269 is de enige tie mogelijkheid.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:37 schreef Viesdik het volgende:
Sowieso, dat ze gewoon 2 extra kiesmannem in leven brengwmquote:Op woensdag 4 november 2020 13:37 schreef Viesdik het volgende:
En hoe denk jij dan over de klimaatverandering? Corona? etc etc.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:32 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ik ga ook niet zeggen dat Trump heel correct is want dat is hij niet echt. Maar ik vind het belangrijker dat hij confrontatie niet uit de weg gaat en niet bang is zijn macht als president te gebruiken om dingen voor elkaar te krijgen. Kijk bijvoorbeeld hoe hij dat eeuwige handelstekort met China heeft gelijkgetrokken. Of de bijdragen aan de NAVO. Klimaatverdrag. Laffe slappe zakken als Biden, Obama hadden dat nooit gedurfd. Ze durven hun hakken niet in het zand te zetten en Trump wel. Dat er dan maar mensen over de zeik zijn omdat hij hun feestje bederft is dan maar jammer. Voor hem telt alleen Amerika en haar burgers sterker maken en dat vind ik goed. Volgens mij zijn er hier veel mensen tegen Trump omdat ze bang zijn dat Amerika de rest vd wereld in het stof laat bijten en wij berooider achter blijven. Dan liever een waardeloze sukkelaar als Biden en zijn extreemlinkse vriendjes. Ergens snap ik het wel.
Puerto Rico is ineens een staatquote:Op woensdag 4 november 2020 13:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Sowieso, dat ze gewoon 2 extra kiesmannem in leven brengwm
idd.. Wayne County klapt er op voor Biden (64% geteld, 414k tegen 194k in voordeel Biden)quote:Op woensdag 4 november 2020 13:35 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik durf Michigan nu wel alvast te callen voor Biden. Er is vrijwel geen enkele 'rode' county over dat ook maar enigszins kan compenseren voor de winst die er nog aan gaat komen voor Biden.
Dat zou inderdaad een hele rare uitslag zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:37 schreef Viesdik het volgende:
zo is het graag geframed, maar dat is lang niet zoquote:Op woensdag 4 november 2020 13:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Trump en Biden. Kiezen tussen stront en poep.
Trump benoemd zichzelf dan tot kiesmanquote:Op woensdag 4 november 2020 13:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Sowieso, dat ze gewoon 2 extra kiesmannem in leven brengwm
65quote:Op woensdag 4 november 2020 13:40 schreef Generationalpha het volgende:
Hoe groot is de kans dat Biden wint? Kenners?
zou wat zijn als Biden exact die 270 zetels haalt...ik hoop het maar ik heb er een hard hoofd in.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Yup, twee uur geleden gingen sommige users hier tekeer dat Michigan echt niet naar Biden kon
2x de helftquote:Op woensdag 4 november 2020 13:40 schreef Generationalpha het volgende:
Waar ze een lading dozen biden stemmen tussen gepropt hebben.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:40 schreef Mikeytt het volgende:
Michigan is nu vrijwel alleen mail-in, dus denk dat ie inderdaad naar Biden toe gaat
Hoeveel electoral votes zouden ze dan krijgenquote:
Zo goed alsquote:Op woensdag 4 november 2020 13:40 schreef Adames het volgende:
[..]
zijn maine en nebraska al definief?
juist met die gedeelde kiesmannen maakt dat nu wat uit
Michigan gaat de doorslag geven.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:40 schreef Viesdik het volgende:
Trump loopt weer in!!![]()
![]()
michigan
[ afbeelding ]
zo groot als de kans dat een appel groen of rood kan zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 13:40 schreef Generationalpha het volgende:
Ik ga niet af op frames. ‘Het is niet zo’ is jouw mening. Ik vind het allebei niks. Blij dat ik de keuze niet hoef te maken.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:39 schreef Adames het volgende:
[..]
zo is het graag geframed, maar dat is lang niet zo
64,7% op het momentquote:Op woensdag 4 november 2020 13:40 schreef Generationalpha het volgende:
of Biden wint en Trump denkt dat hij gewonnen heeft.......en blijft gewoon zittenquote:Op woensdag 4 november 2020 13:38 schreef Starhopper het volgende:
Of Biden wint en hij vergeet dat hij gewonnen heeft en dan blijft Trump zitten
Voor de duidelijkheid zou het fijner zijn als Biden nog NC/GEO/PENN wint.quote:
Groot.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:40 schreef Generationalpha het volgende:
Gaan wel mensen viesmad worden, maar wellicht niet de mensen die je verwacht.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:27 schreef Bill_Hillie het volgende:
Is dit al bijna gespeeld? Ik kom hier namelijk voor de mensen die viesmad worden, maar valt nog tegen tot nu toe.
die framing is al jarenlang aan de handquote:Op woensdag 4 november 2020 13:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga niet af op frames. ‘Het is niet zo’ is jouw mening. Ik vind het allebei niks. Blij dat ik de keuze niet hoef te maken.
Kan dat?quote:Op woensdag 4 november 2020 13:42 schreef Mikeytt het volgende:
Ga lachen als Biden wint en 1 van die kiesmannen toch op Trump stemt
Biden die vergeet dat hij überhaupt kandidaat is.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:38 schreef Starhopper het volgende:
Of Biden wint en hij vergeet dat hij gewonnen heeft en dan blijft Trump zitten
270-268 is wel een beeld van hoe verdeeld het daar nu is, maar wel met je eens ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:42 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid zou het fijner zijn als Biden nog NC/GEO/PENN wint.
Wie is ze? En als ze dat kunnen, kunnen 'ze' uit het Trump kamp dat ook doen. Hou eens op met je onzin.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waar ze een lading dozen biden stemmen tussen gepropt hebben.
Niet overal, hangt van de staat af. Er zijn staten waar het strafbaar is of waar de stem dan gewoon ongeldig wordt verklaardquote:
Nog spannender dan de Tourontknoping dit jaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:41 schreef 4-elements het volgende:
Spannender dan menig sportwedstrijd.
nee, nevada waarschijnlijkquote:Op woensdag 4 november 2020 13:41 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Michigan gaat de doorslag geven.
Ja. Ze mogen zelf bepalen op wie ze stemmen.quote:
Yupquote:Op woensdag 4 november 2020 13:43 schreef Generationalpha het volgende:
Ik zie door de bullshit het bos niet meer. Als ik het goed begrijp staat Biden nu wel op pole position toch?
jaquote:Op woensdag 4 november 2020 13:43 schreef Generationalpha het volgende:
Ik zie door de bullshit het bos niet meer. Als ik het goed begrijp staat Biden nu wel op pole position toch?
verbaasd me niks zulke onzin ......als Biden wint is het natuurlijk fraude.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wie is ze? En als ze dat kunnen, kunnen 'ze' uit het Trump kamp dat ook doen. Hou eens op met je onzin.
Virtueel sowieso.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:43 schreef Generationalpha het volgende:
Dat zou geniaal zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 13:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja. Ze mogen zelf bepalen op wie ze stemmen.
Oh dat maakt me niet uit wie...ik kan wel lachen om figuren die loco gaan om die poppenkast aan de andere kant van de oceaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:42 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Gaan wel mensen viesmad worden, maar wellicht niet de mensen die je verwacht.
Dat is als het goed is niet meer toch? In het overgrote deel van de statem waar het "niet mag" krijgen ze een boete, maar is de stem wel geldigquote:Op woensdag 4 november 2020 13:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet overal, hangt van de staat af. Er zijn staten waar het strafbaar is of waar de stem dan gewoon ongeldig wordt verklaard
op een gestoorde ouwe gek wel ?quote:Op woensdag 4 november 2020 13:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Op een demente ouwe lul stemmen vind ik niet echt verstandig
Fysieke locatie, echte briefjesquote:Op woensdag 4 november 2020 13:44 schreef Starhopper het volgende:
Hoe stemmen de kiesmannen eigenlijk? Met briefjes of moeten ze hun hand opsteken? Als het met briefjes is kan er eentje wel stiekem Trump stemmen
Nee joh. De kans dat Biden daar zijn lead behoudt is echt 90/10 zou ik zeggen.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:44 schreef Nielsch het volgende:
Denk echt dat het van Nevada gaat afhangen... ik zou zeggen dat het daar 50/50 is...
Niet overal dus. In sommige staten is het zelfs strafbaar en in anderen wordt die stem dan gewoon ongeldig verklaard.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja. Ze mogen zelf bepalen op wie ze stemmen.
Bijna altijd volgens mij. Vorige keer was de uitzondering dat het juist wel beslist was tijdens de avond zelf.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Is het ooit eerder voorgekomen dat er op dit tijdstip nog geen uitslag was?
Dan kan het altijd nog Trump worden! Dan zou het helemaal historisch wordenquote:
Ja. Soms (2000) zelfs een maand later pas.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:45 schreef Boca_Raton het volgende:
PA gaat volgems min donderdag tellenquote:Op woensdag 4 november 2020 13:46 schreef Viesdik het volgende:
GA en NC en PA al lang geen update meer.. liggen zeker te slapen
wow 900%???quote:Op woensdag 4 november 2020 13:46 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nee joh. De kans dat Biden daar zijn lead behoudt is echt 90/10 zou ik zeggen.
2000quote:Op woensdag 4 november 2020 13:45 schreef Boca_Raton het volgende:
2000 gok ik? Geen idee, toen was ik 10, maar ik kan het me voorstellen.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:45 schreef Boca_Raton het volgende:
2000 duurde echt tyfuslangquote:Op woensdag 4 november 2020 13:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar waarom zou een Democratisch kiesman dat doenquote:Op woensdag 4 november 2020 13:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan kan het altijd nog Trump worden! Dan zou het helemaal historisch worden
Dat kan, maar dat is echt grijpen naar strohalmen en uiterst onrealistischquote:Op woensdag 4 november 2020 13:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan kan het altijd nog Trump worden! Dan zou het helemaal historisch worden
Trollen?quote:Op woensdag 4 november 2020 13:47 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar waarom zou een Democratisch kiesman dat doen
Omdat hij een hekel heeft aan Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:47 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar waarom zou een Democratisch kiesman dat doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |