Hier wat fake news voor je:quote:Op woensdag 4 november 2020 13:28 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
The Swamp-monsters gaan winnen
Dit ook precies he. Er komen nooit 'opeens' Trump counties door. Alleen maar alles wat in een ander bepaald straatje past.quote:
Het is een kartel KARTELquote:Op woensdag 4 november 2020 13:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Op een demente ouwe lul stemmen vind ik niet echt verstandig
Dat weet Biden nu al niet meerquote:Op woensdag 4 november 2020 13:33 schreef Alxander het volgende:
Mooi dat Biden wint: opgeruimd staat netjes, deze periode snel vergeten
dan nog kijken naar faithless electorsquote:Op woensdag 4 november 2020 13:34 schreef Viesdik het volgende:
[..]
als Biden Michigan, Nevada en Wisconsin wint.. heeft Joe precies 270
dat zou tering hard verliezen zijn voor Trump
Dan blijft Trump gewoon zitten.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:37 schreef Viesdik het volgende:
270/270 zou echt een burgeroorlog betekenen
Behalve dat het niet kanquote:Op woensdag 4 november 2020 13:37 schreef Viesdik het volgende:
Jo Jorgensen, maar 'die is toch kansloos' is natuurlijk wel dé kenmerking van het hele probleem in de VSquote:
Trump en Biden. Kiezen tussen stront en poep.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
hahaha
True, ik vind het ook raar dat men in de VS verstandig lijkt te worden.
Yup, twee uur geleden gingen sommige users hier tekeer dat Michigan echt niet naar Biden konquote:Op woensdag 4 november 2020 13:35 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik durf Michigan nu wel alvast te callen voor Biden. Er is vrijwel geen enkele 'rode' county over dat ook maar enigszins kan compenseren voor de winst die er nog aan gaat komen voor Biden.
Kun je nagaan!quote:
Met trump heb je iedere dag van het jaar conflicten/leugen/schandalen, bij Biden moet je nog wachten.....quote:Op woensdag 4 november 2020 13:33 schreef Joppiez het volgende:
Zal wel weer wennen zijn met Biden. Benieuwd waar we het volgende conflict kunnen verwachten. Ook kunnen we natuurlijk verwachten dat wanneer een democraat rechts zegt, een afslag naar links genomen wordt.
269/269 is de enige tie mogelijkheid.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:37 schreef Viesdik het volgende:
Sowieso, dat ze gewoon 2 extra kiesmannem in leven brengwmquote:Op woensdag 4 november 2020 13:37 schreef Viesdik het volgende:
En hoe denk jij dan over de klimaatverandering? Corona? etc etc.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:32 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ik ga ook niet zeggen dat Trump heel correct is want dat is hij niet echt. Maar ik vind het belangrijker dat hij confrontatie niet uit de weg gaat en niet bang is zijn macht als president te gebruiken om dingen voor elkaar te krijgen. Kijk bijvoorbeeld hoe hij dat eeuwige handelstekort met China heeft gelijkgetrokken. Of de bijdragen aan de NAVO. Klimaatverdrag. Laffe slappe zakken als Biden, Obama hadden dat nooit gedurfd. Ze durven hun hakken niet in het zand te zetten en Trump wel. Dat er dan maar mensen over de zeik zijn omdat hij hun feestje bederft is dan maar jammer. Voor hem telt alleen Amerika en haar burgers sterker maken en dat vind ik goed. Volgens mij zijn er hier veel mensen tegen Trump omdat ze bang zijn dat Amerika de rest vd wereld in het stof laat bijten en wij berooider achter blijven. Dan liever een waardeloze sukkelaar als Biden en zijn extreemlinkse vriendjes. Ergens snap ik het wel.
Puerto Rico is ineens een staatquote:Op woensdag 4 november 2020 13:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Sowieso, dat ze gewoon 2 extra kiesmannem in leven brengwm
idd.. Wayne County klapt er op voor Biden (64% geteld, 414k tegen 194k in voordeel Biden)quote:Op woensdag 4 november 2020 13:35 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik durf Michigan nu wel alvast te callen voor Biden. Er is vrijwel geen enkele 'rode' county over dat ook maar enigszins kan compenseren voor de winst die er nog aan gaat komen voor Biden.
Dat zou inderdaad een hele rare uitslag zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:37 schreef Viesdik het volgende:
zo is het graag geframed, maar dat is lang niet zoquote:Op woensdag 4 november 2020 13:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Trump en Biden. Kiezen tussen stront en poep.
Trump benoemd zichzelf dan tot kiesmanquote:Op woensdag 4 november 2020 13:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Sowieso, dat ze gewoon 2 extra kiesmannem in leven brengwm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |