die framing is al jarenlang aan de handquote:Op woensdag 4 november 2020 13:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga niet af op frames. ‘Het is niet zo’ is jouw mening. Ik vind het allebei niks. Blij dat ik de keuze niet hoef te maken.
Kan dat?quote:Op woensdag 4 november 2020 13:42 schreef Mikeytt het volgende:
Ga lachen als Biden wint en 1 van die kiesmannen toch op Trump stemt
Biden die vergeet dat hij überhaupt kandidaat is.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:38 schreef Starhopper het volgende:
Of Biden wint en hij vergeet dat hij gewonnen heeft en dan blijft Trump zitten
270-268 is wel een beeld van hoe verdeeld het daar nu is, maar wel met je eens ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:42 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid zou het fijner zijn als Biden nog NC/GEO/PENN wint.
Wie is ze? En als ze dat kunnen, kunnen 'ze' uit het Trump kamp dat ook doen. Hou eens op met je onzin.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waar ze een lading dozen biden stemmen tussen gepropt hebben.
Niet overal, hangt van de staat af. Er zijn staten waar het strafbaar is of waar de stem dan gewoon ongeldig wordt verklaardquote:
Nog spannender dan de Tourontknoping dit jaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:41 schreef 4-elements het volgende:
Spannender dan menig sportwedstrijd.
nee, nevada waarschijnlijkquote:Op woensdag 4 november 2020 13:41 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Michigan gaat de doorslag geven.
Ja. Ze mogen zelf bepalen op wie ze stemmen.quote:
Yupquote:Op woensdag 4 november 2020 13:43 schreef Generationalpha het volgende:
Ik zie door de bullshit het bos niet meer. Als ik het goed begrijp staat Biden nu wel op pole position toch?
jaquote:Op woensdag 4 november 2020 13:43 schreef Generationalpha het volgende:
Ik zie door de bullshit het bos niet meer. Als ik het goed begrijp staat Biden nu wel op pole position toch?
verbaasd me niks zulke onzin ......als Biden wint is het natuurlijk fraude.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wie is ze? En als ze dat kunnen, kunnen 'ze' uit het Trump kamp dat ook doen. Hou eens op met je onzin.
Virtueel sowieso.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:43 schreef Generationalpha het volgende:
Dat zou geniaal zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 13:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja. Ze mogen zelf bepalen op wie ze stemmen.
Oh dat maakt me niet uit wie...ik kan wel lachen om figuren die loco gaan om die poppenkast aan de andere kant van de oceaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:42 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Gaan wel mensen viesmad worden, maar wellicht niet de mensen die je verwacht.
Dat is als het goed is niet meer toch? In het overgrote deel van de statem waar het "niet mag" krijgen ze een boete, maar is de stem wel geldigquote:Op woensdag 4 november 2020 13:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet overal, hangt van de staat af. Er zijn staten waar het strafbaar is of waar de stem dan gewoon ongeldig wordt verklaard
op een gestoorde ouwe gek wel ?quote:Op woensdag 4 november 2020 13:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Op een demente ouwe lul stemmen vind ik niet echt verstandig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |