65quote:Op woensdag 4 november 2020 13:40 schreef Generationalpha het volgende:
Hoe groot is de kans dat Biden wint? Kenners?
zou wat zijn als Biden exact die 270 zetels haalt...ik hoop het maar ik heb er een hard hoofd in.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Yup, twee uur geleden gingen sommige users hier tekeer dat Michigan echt niet naar Biden kon
2x de helftquote:Op woensdag 4 november 2020 13:40 schreef Generationalpha het volgende:
Waar ze een lading dozen biden stemmen tussen gepropt hebben.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:40 schreef Mikeytt het volgende:
Michigan is nu vrijwel alleen mail-in, dus denk dat ie inderdaad naar Biden toe gaat
Hoeveel electoral votes zouden ze dan krijgenquote:
Zo goed alsquote:Op woensdag 4 november 2020 13:40 schreef Adames het volgende:
[..]
zijn maine en nebraska al definief?
juist met die gedeelde kiesmannen maakt dat nu wat uit
Michigan gaat de doorslag geven.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:40 schreef Viesdik het volgende:
Trump loopt weer in!!![]()
![]()
michigan
[ afbeelding ]
zo groot als de kans dat een appel groen of rood kan zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 13:40 schreef Generationalpha het volgende:
Ik ga niet af op frames. ‘Het is niet zo’ is jouw mening. Ik vind het allebei niks. Blij dat ik de keuze niet hoef te maken.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:39 schreef Adames het volgende:
[..]
zo is het graag geframed, maar dat is lang niet zo
64,7% op het momentquote:Op woensdag 4 november 2020 13:40 schreef Generationalpha het volgende:
of Biden wint en Trump denkt dat hij gewonnen heeft.......en blijft gewoon zittenquote:Op woensdag 4 november 2020 13:38 schreef Starhopper het volgende:
Of Biden wint en hij vergeet dat hij gewonnen heeft en dan blijft Trump zitten
Voor de duidelijkheid zou het fijner zijn als Biden nog NC/GEO/PENN wint.quote:
Groot.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:40 schreef Generationalpha het volgende:
Gaan wel mensen viesmad worden, maar wellicht niet de mensen die je verwacht.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:27 schreef Bill_Hillie het volgende:
Is dit al bijna gespeeld? Ik kom hier namelijk voor de mensen die viesmad worden, maar valt nog tegen tot nu toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |