quote:
Ja jammer zeg dat mensen deel kunnen nemen aan de democratie.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:23 schreef Confetti het volgende:
Door dat post stemmen stemmen mensen die anders nooit de moeite hadden genomen. Omdat het ze niet boeit of ze zich niet ingelezen hebben. Jammer dat zulk volk dan ook een stem krijgt.
De laatste stuiptrekkingen.quote:
Omdat er allemaal biden stemmen tussen gedaan zijn.quote:
Met dat argument kun je 90% van alle Trump-stemmers wel nietig verklaren.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:23 schreef Confetti het volgende:
Door dat post stemmen stemmen mensen die anders nooit de moeite hadden genomen. Omdat het ze niet boeit of ze zich niet ingelezen hebben. Jammer dat zulk volk dan ook een stem krijgt.
Tja, democratie, hoogste opkomst ooit, slechts 2 partijen, verdeeldheid tot en met, achterhaald systeem, dat krijg je dan.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:23 schreef Confetti het volgende:
Actquote:Op woensdag 4 november 2020 13:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Omdat er allemaal biden stemmen tussen gedaan zijn.
Is toch ook zo? De meesten zijn te dom om te weten waarop ze stemmen of wat standpunten of inhoud zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja jammer zeg dat mensen deel kunnen nemen aan de democratie.Jij
En onder de noemer 'niet kúnnen lezen' de andere 10% ook.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:26 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Met dat argument kun je 90% van alle Trump-stemmers wel nietig verklaren.
Daar gaat m'n trump kerst hypequote:Op woensdag 4 november 2020 13:25 schreef KennyPowers het volgende:
Oh nee nee nee we hebben te vroeg gejuicht trumpbro's
Het verschil is al kleiner.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:26 schreef Nielsch het volgende:
Trump staat in Michigan nu al een kwartier lang met nog maar 12.500 stemmen voor op Biden. Er moet nog 10% van de stemmen worden geteld. Dat zijn er ongeveer 529.000 stemmen.
Snap ik. Kijk maar hoeveel mensen er op Trump stemmen. Te dom om te poepen.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is toch ook zo? De meesten zijn te dom om te weten waarop ze stemmen of wat standpunten of inhoud zijn.
In theorie heel mooi, in de praktijk dramatisch.
En dan bedoel ik overal, niet specifiek in dit geval.
gelukkig is iedereen slimmer dan gemiddeldquote:Op woensdag 4 november 2020 13:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is toch ook zo? De meesten zijn te dom om te weten waarop ze stemmen of wat standpunten of inhoud zijn.
In theorie heel mooi, in de praktijk dramatisch.
En dan bedoel ik overal, niet specifiek in dit geval.
Michigan staat op het punt om voor Biden te gaan, dan is het zo goed als afgelopen.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:27 schreef Bill_Hillie het volgende:
Is dit al bijna gespeeld? Ik kom hier namelijk voor de mensen die viesmad worden, maar valt nog tegen tot nu toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |