Fysieke locatie, echte briefjesquote:Op woensdag 4 november 2020 13:44 schreef Starhopper het volgende:
Hoe stemmen de kiesmannen eigenlijk? Met briefjes of moeten ze hun hand opsteken? Als het met briefjes is kan er eentje wel stiekem Trump stemmen
Nee joh. De kans dat Biden daar zijn lead behoudt is echt 90/10 zou ik zeggen.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:44 schreef Nielsch het volgende:
Denk echt dat het van Nevada gaat afhangen... ik zou zeggen dat het daar 50/50 is...
Niet overal dus. In sommige staten is het zelfs strafbaar en in anderen wordt die stem dan gewoon ongeldig verklaard.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja. Ze mogen zelf bepalen op wie ze stemmen.
Bijna altijd volgens mij. Vorige keer was de uitzondering dat het juist wel beslist was tijdens de avond zelf.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Is het ooit eerder voorgekomen dat er op dit tijdstip nog geen uitslag was?
Dan kan het altijd nog Trump worden! Dan zou het helemaal historisch wordenquote:
Ja. Soms (2000) zelfs een maand later pas.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:45 schreef Boca_Raton het volgende:
PA gaat volgems min donderdag tellenquote:Op woensdag 4 november 2020 13:46 schreef Viesdik het volgende:
GA en NC en PA al lang geen update meer.. liggen zeker te slapen
wow 900%???quote:Op woensdag 4 november 2020 13:46 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nee joh. De kans dat Biden daar zijn lead behoudt is echt 90/10 zou ik zeggen.
2000quote:Op woensdag 4 november 2020 13:45 schreef Boca_Raton het volgende:
2000 gok ik? Geen idee, toen was ik 10, maar ik kan het me voorstellen.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:45 schreef Boca_Raton het volgende:
2000 duurde echt tyfuslangquote:Op woensdag 4 november 2020 13:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar waarom zou een Democratisch kiesman dat doenquote:Op woensdag 4 november 2020 13:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan kan het altijd nog Trump worden! Dan zou het helemaal historisch worden
Dat kan, maar dat is echt grijpen naar strohalmen en uiterst onrealistischquote:Op woensdag 4 november 2020 13:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan kan het altijd nog Trump worden! Dan zou het helemaal historisch worden
Trollen?quote:Op woensdag 4 november 2020 13:47 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar waarom zou een Democratisch kiesman dat doen
Omdat hij een hekel heeft aan Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:47 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar waarom zou een Democratisch kiesman dat doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |