abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 november 2020 @ 10:25:46 #251
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_196045955
Nog 35 minuten voor WI, aldus CNN
  woensdag 4 november 2020 @ 10:26:47 #252
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_196045982
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:24 schreef Arcee het volgende:

[..]

Op een goeie dag wijs ik alle staten wel aan op een blinde USA map, hoewel Idaho, Indiana en Iowa nog wel eens mis gaan.
_O_

Ik ben overigens in 19 staten geweest (20 als ik vliegveld Denver - Colorado meetel).

Wie biedt er meer? :P
pi_196046005
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:25 schreef GlennQuagmire het volgende:
Nog 35 minuten, aldus CNN
Geloof jij het?
pi_196046030
Spannend. Biden heeft een goed resultaat in de steden nodig om daar te winnen.
  woensdag 4 november 2020 @ 10:28:37 #255
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196046038
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:08 schreef Hanca het volgende:

[..]

Jeruzalem moet weer de hoofdstad worden van Israel en dan de tempel herbouwen, volgens vooral in Amerika populaire stromingen komt daarna Christus pas terug. De ambassade van Amerika kun je als een eerste stap richting hoofdstad zien voor Jeruzalem.
'Ik wil best terugkomen... oh wacht, Jeruzalem is geen hoofdstad? Dan kom ik niet!'
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator woensdag 4 november 2020 @ 10:29:18 #256
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_196046053
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:26 schreef Zwansen het volgende:

[..]

_O_

Ik ben overigens in 19 staten geweest (20 als ik vliegveld Denver - Colorado meetel).

Wie biedt er meer? :P
Ik ben aan de noordgrens van de Wakhan Corridor geweest :P
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196046060
Bwin zegt nog 1224 minuten. :P
pi_196046069
quote:
6s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik ben aan de noordgrens van de Wakhan Corridor geweest :P
Dan ben je ook gelijk bij de zuidgrens volgens mij. :P
  woensdag 4 november 2020 @ 10:30:36 #259
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196046082
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:24 schreef Arcee het volgende:

[..]

Op een goeie dag wijs ik alle staten wel aan op een blinde USA map, hoewel Idaho, Indiana en Iowa nog wel eens mis gaan.
Heb ik ook als ik ze alle 50 op wil noemen. Meestal vergeet ik dan een paar nietszeggende staten.
  woensdag 4 november 2020 @ 10:31:27 #260
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196046099
quote:
6s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:29 schreef xpompompomx het volgende:
Wakhan Corridor
Ik ben jaloers
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_196046106
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Heb ik ook als ik ze alle 50 op wil noemen. Meestal vergeet ik dan een paar nietszeggende staten.
Rhode Island, Delaware, Arkansas
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 november 2020 @ 10:32:03 #262
862 Arcee
Look closer
pi_196046117
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 4 november 2020 @ 10:32:21 #263
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196046127
Biden staat gewoon wel 1.38% en 1.9 miljoen stemmen voor. Maar daar koop je niks voor :')
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_196046133
BIDEN STAAT VOOR OP MIJN LIVEMAP IN WISCONCSIN
  woensdag 4 november 2020 @ 10:33:05 #265
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196046144
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:24 schreef Arcee het volgende:

[..]

Op een goeie dag wijs ik alle staten wel aan op een blinde USA map, hoewel Idaho, Indiana en Iowa nog wel eens mis gaan.
Ik heb gewoon net zovaak Sporcle US statequizen gedaan totdat ik alle staten en hoofdsteden uit mijn hoofd kende.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Redactie Games woensdag 4 november 2020 @ 10:33:12 #266
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_196046147
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:32 schreef skysherrif het volgende:
BIDEN STAAT VOOR OP MIJN LIVEMAP IN WISCONCSIN
OKE COOL! :P
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  woensdag 4 november 2020 @ 10:33:14 #267
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196046149
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:31 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Rhode Island, Delaware
Rhode Island is wel een opvallende naam dus die vergeet ik nooit.

Idaho vergeet ik vaak
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 november 2020 @ 10:33:34 #268
862 Arcee
Look closer
pi_196046155
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:31 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Rhode Island, Delaware
Die weet ik wel, ben er zelf geweest. Staten waar ik zelf geweest ben weet ik sowieso wel.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 4 november 2020 @ 10:33:35 #269
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_196046158
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:26 schreef Zwansen het volgende:

[..]

_O_

Ik ben overigens in 19 staten geweest (20 als ik vliegveld Denver - Colorado meetel).

Wie biedt er meer? :P
36 :Y)
Haters everywhere but I don't really care.
  Moderator woensdag 4 november 2020 @ 10:35:16 #270
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_196046186
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:32 schreef skysherrif het volgende:
BIDEN STAAT VOOR OP MIJN LIVEMAP IN WISCONCSIN
NAIS
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196046189
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:26 schreef Zwansen het volgende:

[..]

_O_

Ik ben overigens in 19 staten geweest (20 als ik vliegveld Denver - Colorado meetel).

Wie biedt er meer? :P
Ben nog nooit Europa uitgeweest, tenzij je de Oost kan van de Bosporus mee telt als Azie :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_196046191
twitter
pi_196046196
twitter
  Redactie Games woensdag 4 november 2020 @ 10:36:11 #274
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_196046207
Na het succes van Florida in 2004 is het nu tijd voor recount 2: Wisconsin boogaloo
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  woensdag 4 november 2020 @ 10:36:16 #275
8369 speknek
Another day another slay
pi_196046210
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:35 schreef Ardava het volgende:
[ twitter ]
Dit lijkt meteen achterhaald? Wisconsin heeft Biden nu voor staan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_196046212
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:35 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ben nog nooit Europa uitgeweest, tenzij je de Oost kan van de Bosporus mee telt als Azie :)
Tja. Officieel telt het. :P
pi_196046216
In dit stadium is het voor de VS het beste dat Trump wint. Met deze uitslag kun je namelijk niks. Het is een afwijzing noch bekrachtiging van het Trumpisme. Dus als Biden nipt wint, dan wordt Trump verheven tot een politiek figuur van haast mythische proporties. De naweeën daarvan gaat de VS nog decennia voelen.

Het is veel beter om Trump te laten aanmodderen. Er staat de VS een zware coronawinter met grote economische tegenspoed te wachten. Het aantal besmettingen en sterfgevallen nemen rap toe. Als Trump vasthoudt aan de huidige koers, wordt de crisis nog veel groter.

Ook zijn handelskoers wacht grote uitdagingen. Veel zijn fans weten dat Trump nog niet heeft geleverd, maar geven hem graag een tweede kans. Dikke kans dat deze mensen over vier jaar een illusie rijker zijn.

Als Biden nipt wint, zal dat de tegenstellingen in de VS enkel vergroten en de ster van Trump doen rijzen. Dat terwijl Biden op geen enkele manier de revolutionaire president gaat zijn die het land nodig heeft.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 4 november 2020 @ 10:37:07 #278
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196046228
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:35 schreef Ardava het volgende:
[ twitter ]
Het spreekt elkaar nogal tegen!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 4 november 2020 @ 10:37:19 #279
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_196046232
Gezien de huidige verschillen zie ik echt niet hoe Biden nog kan winnen. Het kan wel zo zijn dat er nog een aantal mailvotes uit staan, maar die zouden 80/20 naar Biden moeten gaan wil hij in een aantal staten nog kans maken.
pi_196046252
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:37 schreef Coelho het volgende:
Gezien de huidige verschillen zie ik echt niet hoe Biden nog kan winnen. Het kan wel zo zijn dat er nog een aantal mailvotes uit staan, maar die zouden 80/20 naar Biden moeten gaan wil hij in een aantal staten nog kans maken.
Het aantal mailvotes is veel groter dan mensen lijken te denken. In PA kan het gaan om nog zo'n 1.4 miljoen ongetelde stemmen.
pi_196046255
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:37 schreef Coelho het volgende:
Gezien de huidige verschillen zie ik echt niet hoe Biden nog kan winnen. Het kan wel zo zijn dat er nog een aantal mailvotes uit staan, maar die zouden 80/20 naar Biden moeten gaan wil hij in een aantal staten nog kans maken.
Milwaukee heeft Biden zojuist op voorsprong gezet in Wisconsin, waar het lijkt dat alleen nog maar meer stemmen voor hem moeten komen.

Daarmee heeft Biden zijn presidentschap zojuist wss bezegeld?
pi_196046257
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:37 schreef Coelho het volgende:
Gezien de huidige verschillen zie ik echt niet hoe Biden nog kan winnen. Het kan wel zo zijn dat er nog een aantal mailvotes uit staan, maar die zouden 80/20 naar Biden moeten gaan wil hij in een aantal staten nog kans maken.
Nevada, Wisconson en Michigan en hij wint. Niet onmogelijk.
pi_196046264
twitter
pi_196046270
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:38 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Milwaukee heeft Biden zojuist op voorsprong gezet in Wisconsin, waar het lijkt dat alleen nog maar meer stemmen voor hem moeten komen.

Daarmee heeft Biden zijn presidentschap zojuist wss bezegeld?
Nog niet, als hij Michigan pakt wel denk ik. En Nevada (?)
pi_196046277
Alle zakken die nu nog geteld worden lijken ineens bijna allemaal Biden te zijn, misschien heeft Trump wel gelijk :+
  woensdag 4 november 2020 @ 10:39:28 #286
8369 speknek
Another day another slay
pi_196046287
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
In dit stadium is het voor de VS het beste dat Trump wint. Met deze uitslag kun je namelijk niks. Het is een afwijzing noch bekrachtiging van het Trumpisme. Dus als Biden nipt wint, dan wordt Trump verheven tot een politiek figuur van haast mythische proporties. De naweeën daarvan gaat de VS nog decennia voelen.
Niet mee eens. Het is extreem teleurstellend en maakt dat de VS niet de verandering kan maken die het nodig heeft, maar het heeft ook absoluut een kabinet van capabele mensen nodig. Het Trumpisme leeft met Trump. Zonder hem is het puur een Republikeinse muur, maar geen clownshow meer.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 4 november 2020 @ 10:39:41 #287
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_196046291
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:33 schreef matthijst het volgende:

[..]

36 :Y)
Wow. Lekker. :P
  woensdag 4 november 2020 @ 10:40:06 #288
458679 Ruse
Super, man
pi_196046303
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
In dit stadium is het voor de VS het beste dat Trump wint. Met deze uitslag kun je namelijk niks. Het is een afwijzing noch bekrachtiging van het Trumpisme. Dus als Biden nipt wint, dan wordt Trump verheven tot een politiek figuur van haast mythische proporties. De naweeën daarvan gaat de VS nog decennia voelen.

Het is veel beter om Trump te laten aanmodderen. Er staat de VS een zware coronawinter met grote economische tegenspoed te wachten. Het aantal besmettingen en sterfgevallen nemen rap toe. Als Trump vasthoudt aan de huidige koers, wordt de crisis nog veel groter.

Ook zijn handelskoers wacht grote uitdagingen. Veel zijn fans weten dat Trump nog niet heeft geleverd, maar geven hem graag een tweede kans. Dikke kans dat deze mensen over vier jaar een illusie rijker zijn.

Als Biden nipt wint, zal dat de tegenstellingen in de VS enkel vergroten en de ster van Trump doen rijzen. Dat terwijl Biden op geen enkele manier de revolutionaire president gaat zijn die het land nodig heeft.
dat is idd zo, als Biden nu wint krijgen de democraten de aanstaande crisis en coronanasleep op het conto, typisch Amerikaans weer, dat wel
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_196046305


19k lead voor biden nu en er komt echt bijna niets meer binnen daar
pi_196046309
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
In dit stadium is het voor de VS het beste dat Trump wint. Met deze uitslag kun je namelijk niks. Het is een afwijzing noch bekrachtiging van het Trumpisme. Dus als Biden nipt wint, dan wordt Trump verheven tot een politiek figuur van haast mythische proporties. De naweeën daarvan gaat de VS nog decennia voelen.

Het is veel beter om Trump te laten aanmodderen. Er staat de VS een zware coronawinter met grote economische tegenspoed te wachten. Het aantal besmettingen en sterfgevallen nemen rap toe. Als Trump vasthoudt aan de huidige koers, wordt de crisis nog veel groter.

Ook zijn handelskoers wacht grote uitdagingen. Veel zijn fans weten dat Trump nog niet heeft geleverd, maar geven hem graag een tweede kans. Dikke kans dat deze mensen over vier jaar een illusie rijker zijn.

Als Biden nipt wint, zal dat de tegenstellingen in de VS enkel vergroten en de ster van Trump doen rijzen. Dat terwijl Biden op geen enkele manier de revolutionaire president gaat zijn die het land nodig heeft.
Dit klinkt als whishfull thinking. De mensen die na 4 jaar Trump geen illusie armer zijn, die zelfs voor het eerst komen stemmen, zijn echt over 4 jaar niet als een blad aan een boom omgedraaid. Als Trump nu wint wordt hij of zijn stroming daar echt niet minder populair door.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 november 2020 @ 10:40:21 #291
862 Arcee
Look closer
pi_196046310
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:36 schreef speknek het volgende:

[..]

Dit lijkt meteen achterhaald? Wisconsin heeft Biden nu voor staan.
Waar zie je dat?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 4 november 2020 @ 10:40:30 #292
8369 speknek
Another day another slay
pi_196046312
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:39 schreef VacaLoca het volgende:
Alle zakken die nu nog geteld worden lijken ineens bijna allemaal Biden te zijn, misschien heeft Trump wel gelijk :+
Trump gaat niet prematuur de winst verklaren als hij vermoedde dat hij het totale aantal stemmen ging winnen natuurlijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 4 november 2020 @ 10:40:32 #293
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_196046313
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:38 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Het aantal mailvotes is veel groter dan mensen lijken te denken. In PA kan het gaan om nog zo'n 1.4 miljoen ongetelde stemmen.
Dat zie ik, maar Biden staat hier 675k stemmen achter. Dan moet hij dus grofweg 1.1 miljoen van die stemmen halen, dus 80%. Ik geloof best dat Dems meer per post stemmen, maar 80/20?
pi_196046321
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:40 schreef Coelho het volgende:

[..]

Dat zie ik, maar Biden staat hier 675k stemmen achter. Dan moet hij dus grofweg 1.1 miljoen van die stemmen halen, dus 80%. Ik geloof best dat Dems meer per post stemmen, maar 80/20?
In Wisconsin is dat nu al het geval zo te zien, sommige districten gaan met 82% naar Biden.
  Redactie Games woensdag 4 november 2020 @ 10:41:23 #295
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_196046324
Ik hoop dat als Biden wint (en met een grote als), dat hij zich dan beseft dat anti-trump alleen niet goed genoeg was. Doorpakken met universal healthcare en het verbeteren van stemrecht in de VS.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_196046326
Ik had screenshots moeten maken van eerdere tussenstand om te kunnen vaststellen hoeveel % van stemmen daarna naar Biden zijn gegaan. Voor m'n gevoel 75+%
  woensdag 4 november 2020 @ 10:41:46 #297
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_196046329
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:39 schreef VacaLoca het volgende:
Alle zakken die nu nog geteld worden lijken ineens bijna allemaal Biden te zijn, misschien heeft Trump wel gelijk :+
Ongeveer 80% van de early voters zijn democraten. Dit is dus precies zoals verwacht.
  woensdag 4 november 2020 @ 10:41:49 #298
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196046330
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:40 schreef speknek het volgende:

[..]

Trump gaat niet prematuur de winst verklaren als hij vermoedde dat hij het totale aantal stemmen ging winnen natuurlijk.
Ja die voelde de bui al hangen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_196046356
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:41 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Ongeveer 80% van de early voters zijn democraten. Dit is dus precies zoals verwacht.
Dat nummer zegt echter weinig zonder het per staat te bekijken.
  woensdag 4 november 2020 @ 10:42:59 #300
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196046357
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:40 schreef Coelho het volgende:

[..]

Dat zie ik, maar Biden staat hier 675k stemmen achter. Dan moet hij dus grofweg 1.1 miljoen van die stemmen halen, dus 80%. Ik geloof best dat Dems meer per post stemmen, maar 80/20?
PA is niet zo heel waarschijnlijk idd dat Biden dat nog redt. Maar niet uitgesloten.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')