Tja. Officieel telt het.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ben nog nooit Europa uitgeweest, tenzij je de Oost kan van de Bosporus mee telt als Azie
quote:
Het spreekt elkaar nogal tegen!quote:
Het aantal mailvotes is veel groter dan mensen lijken te denken. In PA kan het gaan om nog zo'n 1.4 miljoen ongetelde stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:37 schreef Coelho het volgende:
Gezien de huidige verschillen zie ik echt niet hoe Biden nog kan winnen. Het kan wel zo zijn dat er nog een aantal mailvotes uit staan, maar die zouden 80/20 naar Biden moeten gaan wil hij in een aantal staten nog kans maken.
Milwaukee heeft Biden zojuist op voorsprong gezet in Wisconsin, waar het lijkt dat alleen nog maar meer stemmen voor hem moeten komen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:37 schreef Coelho het volgende:
Gezien de huidige verschillen zie ik echt niet hoe Biden nog kan winnen. Het kan wel zo zijn dat er nog een aantal mailvotes uit staan, maar die zouden 80/20 naar Biden moeten gaan wil hij in een aantal staten nog kans maken.
Nevada, Wisconson en Michigan en hij wint. Niet onmogelijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:37 schreef Coelho het volgende:
Nog niet, als hij Michigan pakt wel denk ik. En Nevada (?)quote:Op woensdag 4 november 2020 10:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Milwaukee heeft Biden zojuist op voorsprong gezet in Wisconsin, waar het lijkt dat alleen nog maar meer stemmen voor hem moeten komen.
Daarmee heeft Biden zijn presidentschap zojuist wss bezegeld?
Niet mee eens. Het is extreem teleurstellend en maakt dat de VS niet de verandering kan maken die het nodig heeft, maar het heeft ook absoluut een kabinet van capabele mensen nodig. Het Trumpisme leeft met Trump. Zonder hem is het puur een Republikeinse muur, maar geen clownshow meer.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
In dit stadium is het voor de VS het beste dat Trump wint. Met deze uitslag kun je namelijk niks. Het is een afwijzing noch bekrachtiging van het Trumpisme. Dus als Biden nipt wint, dan wordt Trump verheven tot een politiek figuur van haast mythische proporties. De naweeën daarvan gaat de VS nog decennia voelen.
dat is idd zo, als Biden nu wint krijgen de democraten de aanstaande crisis en coronanasleep op het conto, typisch Amerikaans weer, dat welquote:Op woensdag 4 november 2020 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
In dit stadium is het voor de VS het beste dat Trump wint. Met deze uitslag kun je namelijk niks. Het is een afwijzing noch bekrachtiging van het Trumpisme. Dus als Biden nipt wint, dan wordt Trump verheven tot een politiek figuur van haast mythische proporties. De naweeën daarvan gaat de VS nog decennia voelen.
Het is veel beter om Trump te laten aanmodderen. Er staat de VS een zware coronawinter met grote economische tegenspoed te wachten. Het aantal besmettingen en sterfgevallen nemen rap toe. Als Trump vasthoudt aan de huidige koers, wordt de crisis nog veel groter.
Ook zijn handelskoers wacht grote uitdagingen. Veel zijn fans weten dat Trump nog niet heeft geleverd, maar geven hem graag een tweede kans. Dikke kans dat deze mensen over vier jaar een illusie rijker zijn.
Als Biden nipt wint, zal dat de tegenstellingen in de VS enkel vergroten en de ster van Trump doen rijzen. Dat terwijl Biden op geen enkele manier de revolutionaire president gaat zijn die het land nodig heeft.
Dit klinkt als whishfull thinking. De mensen die na 4 jaar Trump geen illusie armer zijn, die zelfs voor het eerst komen stemmen, zijn echt over 4 jaar niet als een blad aan een boom omgedraaid. Als Trump nu wint wordt hij of zijn stroming daar echt niet minder populair door.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
Het is veel beter om Trump te laten aanmodderen. Er staat de VS een zware coronawinter met grote economische tegenspoed te wachten. Het aantal besmettingen en sterfgevallen nemen rap toe. Als Trump vasthoudt aan de huidige koers, wordt de crisis nog veel groter.
Ook zijn handelskoers wacht grote uitdagingen. Veel zijn fans weten dat Trump nog niet heeft geleverd, maar geven hem graag een tweede kans. Dikke kans dat deze mensen over vier jaar een illusie rijker zijn.
Als Biden nipt wint, zal dat de tegenstellingen in de VS enkel vergroten en de ster van Trump doen rijzen. Dat terwijl Biden op geen enkele manier de revolutionaire president gaat zijn die het land nodig heeft.
Waar zie je dat?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Dit lijkt meteen achterhaald? Wisconsin heeft Biden nu voor staan.
Trump gaat niet prematuur de winst verklaren als hij vermoedde dat hij het totale aantal stemmen ging winnen natuurlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:39 schreef VacaLoca het volgende:
Alle zakken die nu nog geteld worden lijken ineens bijna allemaal Biden te zijn, misschien heeft Trump wel gelijk
Dat zie ik, maar Biden staat hier 675k stemmen achter. Dan moet hij dus grofweg 1.1 miljoen van die stemmen halen, dus 80%. Ik geloof best dat Dems meer per post stemmen, maar 80/20?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:38 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het aantal mailvotes is veel groter dan mensen lijken te denken. In PA kan het gaan om nog zo'n 1.4 miljoen ongetelde stemmen.
In Wisconsin is dat nu al het geval zo te zien, sommige districten gaan met 82% naar Biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:40 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dat zie ik, maar Biden staat hier 675k stemmen achter. Dan moet hij dus grofweg 1.1 miljoen van die stemmen halen, dus 80%. Ik geloof best dat Dems meer per post stemmen, maar 80/20?
Ongeveer 80% van de early voters zijn democraten. Dit is dus precies zoals verwacht.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:39 schreef VacaLoca het volgende:
Alle zakken die nu nog geteld worden lijken ineens bijna allemaal Biden te zijn, misschien heeft Trump wel gelijk
Ja die voelde de bui al hangen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Trump gaat niet prematuur de winst verklaren als hij vermoedde dat hij het totale aantal stemmen ging winnen natuurlijk.
Dat nummer zegt echter weinig zonder het per staat te bekijken.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:41 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ongeveer 80% van de early voters zijn democraten. Dit is dus precies zoals verwacht.
PA is niet zo heel waarschijnlijk idd dat Biden dat nog redt. Maar niet uitgesloten.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:40 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dat zie ik, maar Biden staat hier 675k stemmen achter. Dan moet hij dus grofweg 1.1 miljoen van die stemmen halen, dus 80%. Ik geloof best dat Dems meer per post stemmen, maar 80/20?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |