quote:Op woensdag 4 november 2020 10:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Op een goeie dag wijs ik alle staten wel aan op een blinde USA map, hoewel Idaho, Indiana en Iowa nog wel eens mis gaan.
'Ik wil best terugkomen... oh wacht, Jeruzalem is geen hoofdstad? Dan kom ik niet!'quote:Op woensdag 4 november 2020 10:08 schreef Hanca het volgende:
[..]
Jeruzalem moet weer de hoofdstad worden van Israel en dan de tempel herbouwen, volgens vooral in Amerika populaire stromingen komt daarna Christus pas terug. De ambassade van Amerika kun je als een eerste stap richting hoofdstad zien voor Jeruzalem.
Ik ben aan de noordgrens van de Wakhan Corridor geweestquote:Op woensdag 4 november 2020 10:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ben overigens in 19 staten geweest (20 als ik vliegveld Denver - Colorado meetel).
Wie biedt er meer?
Dan ben je ook gelijk bij de zuidgrens volgens mij.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ben aan de noordgrens van de Wakhan Corridor geweest
Heb ik ook als ik ze alle 50 op wil noemen. Meestal vergeet ik dan een paar nietszeggende staten.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Op een goeie dag wijs ik alle staten wel aan op een blinde USA map, hoewel Idaho, Indiana en Iowa nog wel eens mis gaan.
Rhode Island, Delaware, Arkansasquote:Op woensdag 4 november 2020 10:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Heb ik ook als ik ze alle 50 op wil noemen. Meestal vergeet ik dan een paar nietszeggende staten.
Ik heb gewoon net zovaak Sporcle US statequizen gedaan totdat ik alle staten en hoofdsteden uit mijn hoofd kende.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
OKE COOL!quote:Op woensdag 4 november 2020 10:32 schreef skysherrif het volgende:
BIDEN STAAT VOOR OP MIJN LIVEMAP IN WISCONCSIN
Die weet ik wel, ben er zelf geweest. Staten waar ik zelf geweest ben weet ik sowieso wel.quote:
36quote:Op woensdag 4 november 2020 10:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ben overigens in 19 staten geweest (20 als ik vliegveld Denver - Colorado meetel).
Wie biedt er meer?
NAISquote:Op woensdag 4 november 2020 10:32 schreef skysherrif het volgende:
BIDEN STAAT VOOR OP MIJN LIVEMAP IN WISCONCSIN
Ben nog nooit Europa uitgeweest, tenzij je de Oost kan van de Bosporus mee telt als Aziequote:Op woensdag 4 november 2020 10:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wie biedt er meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |