Hier ook, rond de 70 bieren van zowel Zweden als Denemarken als Noorwegen. Grootste deel is wel van dezelfde brouwerijen, Mikkelker, To Øl, Lervig, Amundsen en Omnipollo dus (van Omnipollo inmiddels al 54quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:42 schreef Lenny_Leonard het volgende: [..] Zelfs de Nederlandse bieren zijn in België (caigny) veel goedkoper.
En ik ben juist heel erg van de Scandinavische. To Ol, Admundsen, wizard, etc. Caigny daarom
![]()
Ik merk dat ik ook behoorlijk aan het schuiven ben met wat ik wil uitgeven voor bier. Eerst vond ik 7,50 wel echt de max. Dan had je een goede Jopen BA. Toen werd dat behoorlijk opgerekt door 3 fonteinen. En nu doe ik eigenlijk maar wat. Vorig weekend een BA van Duvel op. Ging kijken wat ik betaald had; bijna 30 piek.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hier ook, rond de 70 bieren van zowel Zweden als Denemarken als Noorwegen. Grootste deel is wel van dezelfde brouwerijen, Mikkelker, To Øl, Lervig, Amundsen en Omnipollo dus (van Omnipollo inmiddels al 54). Maar ja qua geld word ik er iets minder gelukkig van.
Blond of donker bier?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:58 schreef Scrummie het volgende:
Als het hier over bier gaat mis ik toch de aanwezigheid van @:Saind
Heb zelf de ‘simpele‘ regel dat ik het globaal baseer op Untappd, dus ik betaal max 4 euro voor bieren onder de 3,90, max 6 euro voor bieren tussen de 3,90-4,10, max 10 euro voor bieren tussen de 4,10-4,30 en daarboven wil ik af en toe zelfs meer betalen. Amerikaanse bieren corrigeer ik 0,25 punt naar beneden. Enkel voor Omnipollo maak ik wel eens een uitzondering (alhoewel ik bij sommige brouwerijen zoals Amundsen, Frontaal of Moersleutel wel eens inkoop voordat de ratings bekend zijn).quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik merk dat ik ook behoorlijk aan het schuiven ben met wat ik wil uitgeven voor bier. Eerst vond ik 7,50 wel echt de max. Dan had je een goede Jopen BA. Toen werd dat behoorlijk opgerekt door 3 fonteinen. En nu doe ik eigenlijk maar wat. Vorig weekend een BA van Duvel op. Ging kijken wat ik betaald had; bijna 30 piek.
Wel grote fles, maar was het echt niet waard.
We voegen ons wel bij DEUTSCHLAND!quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Twente gewoon voorgoed in een lockdown. (Persoonlijk vind ik dit een sterke. Ik rekening op een groot aantal likes)
Flikker op. Een paar weken terug was het nog van ja nee die kutmoffen sturen die kooi niet op dit dat.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We voegen ons wel bij DEUTSCHLAND!
Ho ho ho.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We voegen ons wel bij DEUTSCHLAND!
quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Flikker op. Een paar weken terug was het nog van ja nee die kutmoffen sturen die kooi niet op dit dat.
Ik lust wel graag trapist bier, hier in Brabant doen ze er weleens een beetje grenadine bij.. dan smaakt het zoeter.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben geen bierkenner. Geen flauw idee dus.
Je mag blij zijn dat @Saind hier niet meer post, die zou je hebben vermoord voor deze post.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:47 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ik lust wel graag trapist bier, hier in Brabant doen ze er weleens een beetje grenadine bij.. dan smaakt het zoeter.
Of koud donkerbruin... mis ik wel!
Of Radler. Maar die alcoholvrij die ik nu heb is net een blik Sinas.
Vermoord? Via internet... grote jongen!quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat @:Saind hier niet meer post, die zou je hebben vermoord voor deze post.
Je kunt beter maar niks meer over bier posten. Dit slaat nergens op.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:47 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ik lust wel graag trapist bier, hier in Brabant doen ze er weleens een beetje grenadine bij.. dan smaakt het zoeter.
Of koud donkerbruin... mis ik wel!
Of Radler. Maar die alcoholvrij die ik nu heb is net een blik Sinas.
Misschien kun jij gewoon een keer normaal op een van mijn posts reageren of anders een keer zelf je smoel houden.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt beter maar niks meer over bier posten. Dit slaat nergens op.
@:gurneyisbestoke check dit
Het klopt gewoon niet wat je zegt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:52 schreef Charrell het volgende:
[..]
Misschien kun jij gewoon een keer normaal op een van mijn posts reageren of anders een keer zelf je smoel houden.
Baileys met ijs... ook lekker.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Trappistgenot, heb ik ook al ruim 10 jaar niet meer gehadGlutenvrij bier is helaas net water met een smaakje, gelukkig is er rum
Ja, hij is een bierextremist.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:49 schreef Charrell het volgende:
[..]
Vermoord? Via internet... grote jongen!
Ben nooit van dat soort dingen geweest, gewoon bier/pils tanken en af en toe whiskeyquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:57 schreef Charrell het volgende:
[..]
Baileys met ijs... ook lekker.
Ik weet alleen niet of daar gluten in zitten...
Het is geen mening. Je doet alsof trappist een soort bier is. Dat kan witbier, blond, pils, tripel, etc zijn. Het slaat nergens op dat je zegt dat ze daar grenadine bij gooien.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:53 schreef Charrell het volgende:
Duizend mensen, duizend meningen.
Niet alleen die van de blauwtjes hoeft nageleefd/goedgekeurd te worden.
Hij is wel verhuisd.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:59 schreef Charrell het volgende:
[..]
Wacht, is dat niet die gast met die smerige keuken en overal stickers?
Niemand boeit dit.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is geen mening. Je doet alsof trappist een soort bier is. Dat kan witbier, blond, pils, tripel, etc zijn. Het slaat nergens op dat je zegt dat ze daar grenadine bij gooien.
Soms gooien wat oudjes dat bij Grimbergen dubbel ofzo.
Post afgehandeld.
Vrouwtje boos.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Even een foto om je op te vrolijken!
[ afbeelding ]
Gewoon wat pillen in mijn mik en gaan tot morgenochtendquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
Gaan jullie de wekker ook zetten vannacht? @:scrummie @:onlogisch
Jezusquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Even een foto om je op te vrolijken!
[ afbeelding ]
Pfff, nou hierbij voor jou namen en rugnummers.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is geen mening. Je doet alsof trappist een soort bier is. Dat kan witbier, blond, pils, tripel, etc zijn. Het slaat nergens op dat je zegt dat ze daar grenadine bij gooien.
Soms gooien wat oudjes dat bij Grimbergen dubbel ofzo.
Post afgehandeld.
Nee, hij woonde in een studentenhuis.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:14 schreef Charrell het volgende:
[..]
De rommel achtergelaten voor een ander.
Ja zo’n type.
Oh smerig...vooruit dan.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, hij woonde in een studentenhuis.
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:12 schreef Charrell het volgende:
[..]
Pfff, nou hierbij voor jou namen en rugnummers.
Westmalle Trapist Dubbel + grenadine.
Meld jij voortaan ook even waar je pompoen posts over gaan, we hebben in Nederland o.a.
-muskaat pompoenen
-Japanse muskaat pompoenen
-flespompoenen
-sweet dumpling pompoenen
-gleisdorfer pompoenen
-blue kuri pompoen
-blus hubard pompoenen
-reuzen pompoenen
-spaghetti pompoenen
-crown prince pompoenen
-jack be little pompoenen (lijkt me een prima formaatje voor jou)
-acorn pompoenen
-pinda pompoenen
-buttercup pompoenen
-baby boo pompoenen
-mandarin pompoenen
-hokkaido pompoenen
-melonette pompoenen
En voordat je over kersballen post, dan ook graag naam van afkomst, materiaal, afmetingen en kleurcode aub.
niet gelezenquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:12 schreef Charrell het volgende:
[..]
Meld jij voortaan ook even waar je pompoen posts over gaan, we hebben in Nederland o.a.
-muskaat pompoenen
-flespompoenen
-gleisdorfer pompoenen
-blue kuri pompoen
-blus hubard pompoenen
-reuzen pompoenen
-spaghetti pompoenen
-crown prince pompoenen
-acorn pompoenen
-pinda pompoenen
-buttercup pompoenen
-baby boo pompoenen
-mandarin pompoenen
-hokkaido pompoenen
-melonette pompoenen
En voordat je over kersballen post, dan ook graag naam van afkomst, materiaal, afmetingen en kleurcode aub.
Er zijn gelukkig een hoop uitstekende glutenvrije bierenquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Trappistgenot, heb ik ook al ruim 10 jaar niet meer gehadGlutenvrij bier is helaas net water met een smaakje, gelukkig is er rum
Ook te extremistisch voor mijn part. Maar goed je kon een leuke discussie met hem hebbenquote:
kersballenquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:12 schreef Charrell het volgende:
[..]
-muskaat pompoenen
-flespompoenen
-gleisdorfer pompoenen
-blue kuri pompoen
-blus hubard pompoenen
-reuzen pompoenen
-spaghetti pompoenen
-crown prince pompoenen
-acorn pompoenen
-pinda pompoenen
-buttercup pompoenen
-baby boo pompoenen
-mandarin pompoenen
-hokkaido pompoenen
-melonette pompoenen
Hij dronk alleen geuze toch?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook te extremistisch voor mijn part. Maar goed je kon een leuke discussie met hem hebben
Was dat nou dat zure kersenbier of ben ik nou gek? Vond dat iig niet te zuipen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij dronk alleen geuze toch?
En in vergelijking stervensduur. 12 euro voor een 4-pack ofzoquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig een hoop uitstekende glutenvrije bieren
Maar is wel lastig zoeken inderdaad
Kriekquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was dat nou dat zure kersenbier of ben ik nou gek? Vond dat iig niet te zuipen.
Ik heb nog wel wat staan jaquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Schenk jezelf een glaasje rum in op deze dinsdagavond, Drizzt!
Heb je al een wandeltocht gemaakt in de avond dan?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat staan jaMaar eerst even in de trog springen, ben helemaal bezweet van een lange dag hard werken.
Ben benieuwd volgend jaar.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik vind jou ook best lekker in de zomer.
Zou jij mij een flesje willen afkolven?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:31 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ben benieuwd volgend jaar.
Hangmelktiet, flubberbuik en flabberkut.
...quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zou jij mij een flesje willen afkolven?
Zeg maar wat het kost.
Goede glutenvrije speciaalbieren:quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En in vergelijking stervensduur. 12 euro voor een 4-pack ofzo
Lambieks en af en toe een IPA. Met een flinke afkeur voor pastry stoutsquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij dronk alleen geuze toch?
Gekeken en hard gelachen.quote:
Ik heb echt geen flauw idee, maar laten we het hopen nog 4 jaar van deze grootheid te mogen genieten.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat denk je Nelis? Morgen wakker worden met 4 more years?
Ik ga zijn tweets zo missen als het Sleepy Joe wordt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee, maar laten we het hopen nog 4 jaar van deze grootheid te mogen genieten.
Ik moet morgen werken, ik denk dat ik wel het begin even meepak, ik ga toch nooit zo vroeg naar bed.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:55 schreef Charrell het volgende:
Blijft een van jullie op vannacht voor live tv van Biden/Trump?
Neuh. Morgen vroeg op.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:55 schreef Charrell het volgende:
Over een uurtje de eerste exit poll. Dat pak ik nog mee.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:55 schreef Charrell het volgende:
East coast. Linkse zooi.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Over een uurtje de eerste exit poll. Dat pak ik nog mee.
Ter info.
Is dat van Florida? Ofquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Over een uurtje de eerste exit poll. Dat pak ik nog mee.
Ter info.
Valt mee. In Florida hebben 9 miljoen mensen early vote uitgebracht.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo'n Swingstate zal wel vies laat zijn.
CORRED.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Valt mee. In Florida hebben 9 miljoen mensen early vote uitgebracht.
Oh... dat trek ik niet zo laat.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. NY en zo.
Florida is er rond 03.00
Ja, ik ben bang dat we nooit meer een president zullen meemaken do zo tweet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga zijn tweets zo missen als het Sleepy Joe wordt.
quote:
ik zie jullie dus om 3 uur in het ELECTION DAY topic?quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:02 schreef onlogisch het volgende:
Die gegevens zijn dus al bekend. Snelle exit poll zal er zijn
Oh, dat communistische bolwerkquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. NY en zo.
Florida is er rond 03.00
quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
ik zie jullie dus om 3 uur in het ELECTION DAY topic?
Het kan morgen bij het opstaan zomaar een gitzwarte dag zijn en jaren blijven. Het idee eraan alleen stemt mij treurigquote:
Blijf nog even.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:11 schreef Charrell het volgende:
Ik wens mezelf ook veel plezier, ik kruip in bed.
Truste
Snurk zequote:Op dinsdag 3 november 2020 23:11 schreef Charrell het volgende:
Ik wens mezelf ook veel plezier, ik kruip in bed.
Truste
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zou jij mij een flesje willen afkolven?
Zeg maar wat het kost.
quote:
Doe mij ook wat.quote:
Zo dom zullen die Amerikanen toch niet zijn hoop ik.quote:Op dinsdag 3 november 2020 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het kan morgen bij het opstaan zomaar een gitzwarte dag zijn en jaren blijven. Het idee eraan alleen stemt mij treurig
DOE NIET ZO KANSLOOSquote:Op dinsdag 3 november 2020 23:30 schreef Scrummie het volgende:
Begin het toch wel spannend te vinden nu
Trumpgodquote:
Soms.quote:
quote:
Bijnaquote:Op woensdag 4 november 2020 08:03 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen. 2 uur gaan slapen, maar even lezen of Trump al heeft gewonnen.
je zou zeggen dat trumpschaamte niet meer bestaatquote:Op woensdag 4 november 2020 08:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Peilertjes zaten er weer aardig naast in ieder geval.
zou best kunnen maar wat hij nu doet kan niet, maar goed hij doet altijd wat niet kanquote:
quote:President Trump has just launched an unprecedented assault on American democracy, demanding millions of Americans are denied their votes, & it's an absolute disgrace.
Ik vind het een enorme debiel, maar die Biden is ook echt niks. Blij dat ik de keuze niet hoef te maken.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou best kunnen maar wat hij nu doet kan niet, maar goed hij doet altijd wat niet kan
Gaat dat om die stemmen die gedaan zijn na het sluiten van de polls?quote:Op woensdag 4 november 2020 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou best kunnen maar wat hij nu doet kan niet, maar goed hij doet altijd wat niet kan
[..]
ik meen die nog ongetelde stembrievenquote:Op woensdag 4 november 2020 08:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat dat om die stemmen die gedaan zijn na het sluiten van de polls?
eens en als ik daar net zoals hier zelfstandige ondernemer zou zijn had ik hoogstwaarschijnlijk ook op Trump gestemdquote:Op woensdag 4 november 2020 08:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme debiel, maar die Biden is ook echt niks. Blij dat ik de keuze niet hoef te maken.
Lijkt mij een eenvoudige keuze. De een is echt niks, de ander is een gevaarlijke gek. Beetje alsof je moet kiezen tussen @Klummie of @PSVCL als moderator op VBL, prima duidelijke keuzequote:Op woensdag 4 november 2020 08:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme debiel, maar die Biden is ook echt niks. Blij dat ik de keuze niet hoef te maken.
Make PSV Great Again!quote:Op woensdag 4 november 2020 09:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij een eenvoudige keuze. De een is echt niks, de ander is een gevaarlijke gek. Beetje alsof je moet kiezen tussen @:klummie of @:psvcl als moderator op VBL, prima duidelijke keuze
Weet niet of ik zo snel op Biden had gestemd hoor als ik daar zou wonen. Beetje afhankelijk van de situatie wat @Tarado ook al zegt. Ik ben niet heel erg rechts, maar ik heb al helemaal niks met links.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij een eenvoudige keuze. De een is echt niks, de ander is een gevaarlijke gek. Beetje alsof je moet kiezen tussen @:klummie of @:psvcl als moderator op VBL, prima duidelijke keuze
scrummie is fanquote:Op woensdag 4 november 2020 09:35 schreef maxi-mus het volgende:
Dit lijkt mij ook een echte aanwinst.
Voor het eerst komt een aanhanger van het omstreden samenzweringsplatform QAnon in het Amerikaanse Congres. Marjorie Taylor Greene is zoals verwacht namens de Republikeinen verkozen in het Huis van Afgevaardigden. Ze kreeg meer stemmen dan haar rivalen in het noordwesten van de staat Georgia. Haar belangrijkste tegenstander, een Democraat, had zich op voorhand al teruggetrokken.
Greene had de Joodse miljardair George Soros, die als kind de Holocaust overleefde, beschuldigd van collaboratie met de nazi’s. Ook zei ze dat zwarte mensen ‘slaven van de Democraten zijn’, dat een dodelijke aanslag op een antiracistische demonstratie in de stad Charlottesville in scène was gezet en dat blanke mannen de meest onderdrukte groep in de Verenigde Staten zijn.
Ja begrijp ik wel hoor, snap dat stemmen op Biden ook niks is. Jammer dat ze zoiets tov Trump zettenquote:Op woensdag 4 november 2020 09:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Weet niet of ik zo snel op Biden had gestemd hoor als ik daar zou wonen. Beetje afhankelijk van de situatie wat @:tarado ook al zegt. Ik ben niet heel erg rechts, maar ik heb al helemaal niks met links.
Ik had dan waarschijnlijk wel Biden gestemd en dan maar hopen dat hij snel omvalt in zijn presidentschap.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Weet niet of ik zo snel op Biden had gestemd hoor als ik daar zou wonen. Beetje afhankelijk van de situatie wat @:tarado ook al zegt. Ik ben niet heel erg rechts, maar ik heb al helemaal niks met links.
Moet jij weten.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had dan waarschijnlijk wel Biden gestemd en dan maar hopen dat hij snel omvalt in zijn presidentschap.
quote:Op woensdag 4 november 2020 09:35 schreef maxi-mus het volgende:
Dit lijkt mij ook een echte aanwinst.
Voor het eerst komt een aanhanger van het omstreden samenzweringsplatform QAnon in het Amerikaanse Congres. Marjorie Taylor Greene is zoals verwacht namens de Republikeinen verkozen in het Huis van Afgevaardigden. Ze kreeg meer stemmen dan haar rivalen in het noordwesten van de staat Georgia. Haar belangrijkste tegenstander, een Democraat, had zich op voorhand al teruggetrokken.
Greene had de Joodse miljardair George Soros, die als kind de Holocaust overleefde, beschuldigd van collaboratie met de nazi’s. Ook zei ze dat zwarte mensen ‘slaven van de Democraten zijn’, dat een dodelijke aanslag op een antiracistische demonstratie in de stad Charlottesville in scène was gezet en dat blanke mannen de meest onderdrukte groep in de Verenigde Staten zijn.
quote:Op woensdag 4 november 2020 08:03 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen. 2 uur gaan slapen, maar even lezen of Trump al heeft gewonnen.
HET WATER IN HET OOSTEN IS VERGIFTIGDquote:
Ja dit dus.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik lees nogal tegenstrijdige berichten.
Was op CNN vannacht wel een topshow, ben nog best lang blijven hangen. Die man kon het goed uitleggen, ook voor een leek. Constant vergelijken met 2016 en welke counties nog moesten binnenkomen etc.quote:
Gewoon ergens in een zorginstelling Oval Office decortje nabouwen en zeggen dat hij gewonnen heeft.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uit dat licht, weg die bejaarde.
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon ergens in een zorginstelling Oval Office decortje nabouwen en zeggen dat hij gewonnen heeft.
Daar heb je ook meer aan dan aan de pollers, net als in 2016. En bij de Brexit, en bij het Oekraïne referendum, en bij de verkiezingen in GB.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was op CNN vannacht wel een topshow, ben nog best lang blijven hangen. Die man kon het goed uitleggen, ook voor een leek. Constant vergelijken met 2016 en welke counties nog moesten binnenkomen etc.
Die peilingen neem ik nooit meer serieus.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar heb je ook meer aan dan aan de pollers, net als in 2016. En bij de Brexit, en bij het Oekraïne referendum, en bij de verkiezingen in GB.
FOK! zit vol met virologen en politicologen, wát een baken van experts is dit forum tochquote:Op woensdag 4 november 2020 10:29 schreef Tjacka het volgende:
@:kyran is ook al politicoloog. Wat een GOD.
En Leeuwin komt er in en AZ pakt een domme rode kaart.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je moet de situatie van Biden vergelijken met 3-1 achterstaan maar je speelt wel tegen AZ
verbetering?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Btw zojuist redelijk uit het niets een baan aangeboden gekregen
Dat moest haast wel.quote:
We schakelen over naar expert @Generationalpha voor de Expected Votes van Michigan en Pennsylvania.quote:
Zo ben ik ook aan mijn baan gekomen, mijn leidinggevende is ook Feyenoorder én seizoenskaarthouder, dus we hadden gelijk al een klik voordat het gesprek werkinhoudelijk werdquote:Op woensdag 4 november 2020 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat moest haast wel.
Maar zeker! Functie bij de Hogeschool van Amsterdam, prima opstapje. Denk dat het bij het gesprek enorm heeft geholpen dat ik liet vallen een Feyenoorder te zijn. Had precies twee mannen tegenover mij die ook fanatiek supporter zijn haha. Toch wel mooi
meestal spreekt dat niet in je voordeel hoorquote:Op woensdag 4 november 2020 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat moest haast wel.
Maar zeker! Functie bij de Hogeschool van Amsterdam, prima opstapje. Denk dat het bij het gesprek enorm heeft geholpen dat ik liet vallen een Feyenoorder te zijn. Had precies twee mannen tegenover mij die ook fanatiek supporter zijn haha. Toch wel mooi
Zeer zeker. Moet wel even kijken hoe ik het met mijn huidige functie ga doen omdat ik eind november zou starten en tot aan de kerstvakantie ingeroosterd ben, dus dat gaat vermoedelijk een tijdje vijf dagen in de week werken worden. Maar dat is prima.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:36 schreef onlogisch het volgende:
Goed nieuws Gurley. Ga je het doen?
Sleepy Joegenotquote:Op woensdag 4 november 2020 10:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je moet de situatie van Biden vergelijken met 3-1 achterstaan maar je speelt wel tegen AZ
Zeer zeker, merkte het Rotterdamse accent direct op bij een en de ander hintte wel erg dat hij daar ook vandaan kwam (want dat staat op mijn CV uiteraard). Toch maar gewoon gezegd, en vanaf toen werd het wel een erg prettig gesprek. Zeker als het om een baan in Amsterdam gaat vinden ze dat hartstikke fijn natuurlijkquote:Op woensdag 4 november 2020 11:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zo ben ik ook aan mijn baan gekomen, mijn leidinggevende is ook Feyenoorder én seizoenskaarthouder, dus we hadden gelijk al een klik voordat het gesprek werkinhoudelijk werd
Heerlijk, lekker bezig pik
wtf is @jancees geshredderdquote:
Denk niet dat die nog leeft eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2020 11:44 schreef El-Stinho het volgende:
@:JANCEES NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Dit kan niet vaak genoeg besproken wordenquote:Op woensdag 4 november 2020 11:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit is al dagen geleden besproken Stijn.
quote:Op woensdag 4 november 2020 11:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit is al dagen geleden besproken Stijn.
Gecanceld omdat ie een afwijkende mening had helaas.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:46 schreef Mansjester het volgende:
Wat is er met @:jancees gebeurd? Is ie zelf vertrokken, of komt het vanuit FOK! ?
Als je hier wat vaker zou posten dan had je dit geweten.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:46 schreef Mansjester het volgende:
Wat is er met @:jancees gebeurd? Is ie zelf vertrokken, of komt het vanuit FOK! ?
Dat is geen antwoord op mn vraag idiootquote:Op woensdag 4 november 2020 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je hier wat vaker zou posten dan had je dit geweten.
Nou nou nouquote:Op woensdag 4 november 2020 11:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mn vraag idioot
in het hol van de leeuwquote:Op woensdag 4 november 2020 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat moest haast wel.
en dat in Amsterdam, wat een schande, maar gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 november 2020 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat moest haast wel.
Ben jij geen rationele kijker?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeer zeker, merkte het Rotterdamse accent direct op bij een en de ander hintte wel erg dat hij daar ook vandaan kwam (want dat staat op mijn CV uiteraard). Toch maar gewoon gezegd, en vanaf toen werd het wel een erg prettig gesprek. Zeker als het om een baan in Amsterdam gaat vinden ze dat hartstikke fijn natuurlijk
Zolang ze maar nooit met mij Feyenoord hoeven te kijken. Dan denken ze (terecht) dat ik mentaal niet vatbaar ben ofzo
Ik ken genoeg Feyenoorders in Amsterdam hoor. En andersom ook trouwens.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dat in Amsterdam, wat een schande, maar gefeliciteerd!
je zou denken dat je als Feyenoorder wel gelaten naar de wedstrijden kijkt, als je daar nog iets van verwacht heb je ze toch niet echt op een rijtje.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij geen rationele kijker?
gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 november 2020 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeer zeker, merkte het Rotterdamse accent direct op bij een en de ander hintte wel erg dat hij daar ook vandaan kwam (want dat staat op mijn CV uiteraard). Toch maar gewoon gezegd, en vanaf toen werd het wel een erg prettig gesprek. Zeker als het om een baan in Amsterdam gaat vinden ze dat hartstikke fijn natuurlijk
Zolang ze maar nooit met mij Feyenoord hoeven te kijken. Dan denken ze (terecht) dat ik mentaal niet vatbaar ben ofzo
Gaat Feyenoord winnen morgen?quote:
Is toch ook geen enkel punt al ken ik er geen maar in m'n schooltijd waren er altijd wel een paar voor Feyenoord, zo'n 2 op de 25 schat ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ken genoeg Feyenoorders in Amsterdam hoor. En andersom ook trouwens.
Gurney ziet het wel altijd heel positief in voor Feyenoordquote:Op woensdag 4 november 2020 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
je zou denken dat je als Feyenoorder wel gelaten naar de wedstrijden kijkt, als je daar nog iets van verwacht heb je je ze toch niet echt op een rijtje.
hij is het tegenovergestelde van jouquote:Op woensdag 4 november 2020 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gurney ziet het wel altijd heel positief in voor Feyenoord
Hoezo?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij is het tegenovergestelde van jou
Heb je bet op Ajax laten staan of uitgecashed?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij is het tegenovergestelde van jou
laten staanquote:Op woensdag 4 november 2020 11:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je bet op Ajax laten staan of uitgecashed?
En briljante films als Star Wars en The Matrix.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Negatief over spelers als Ekkelenkamp ja.
Star Wars briljant noemenquote:Op woensdag 4 november 2020 12:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En briljante films als Star Wars en The Matrix.
Geen vertrouwen in de polls hier, maar denk wel dat Biden gaat winnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha. De figuren die ook 100% vertrouwen hadden in de polls. Bedankt
En waarop is dat gebaseerd?quote:Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen vertrouwen in de polls hier, maar denk wel dat Biden gaat winnen.
Benieuwd wanneer het definitief is.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef fetX het volgende:
Het is wel echt ongekend spannend hoor. Schitterend dit
Mail votes. Die zijn voornamelijk Biden over het algemeen. Voorsprong in aantal staten waar ze nog aan het tellen zijn is klein genoeg voor mail votes om dat nog goed te maken.quote:
Echt geweldig en schitterend en ongekend jaquote:Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef fetX het volgende:
Het is wel echt ongekend spannend hoor. Schitterend dit
Zeker. Vermoed dat Biden nipt gaat winnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer het definitief is.
Ja, of het is even slikken voor je burenquote:Noud en Florentine Duyzings wonen met hun kinderen in de zuidelijke staat Georgia, waar zij een verkiezingsfeestje houden voor hun Nederlandse vrienden
'Onze buren zijn Trump-aanhangers, dat is wel even slikken'
En wat Trump dan gaat doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker. Vermoed dat Biden nipt gaat winnen.
Doet mij een beetje denken aan 2000 met die gekke Al Gorequote:Op woensdag 4 november 2020 12:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt geweldig en schitterend en ongekend ja
Nee ik ben compleet idioot als ik naar Feyenoord kijk. Ik vind mij best rationeel over Feyenoord buiten de wedstrijden om maar er tijdens ben ik gewoon een schreeuwerige gek.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij geen rationele kijker?
blaffende honden bijten niet en dat idee heb ik wel een beetje bij hem, al is macht en aandacht wel verslavendquote:
hahahahaquote:Op woensdag 4 november 2020 12:11 schreef Tjacka het volgende:
ze vroegen in het akv topic aan de experts wie er ging winnen
ik reageerde met biden
ik ben helemaal geen expert
hahahaha zieke prank
Oh had ik niet achter je gezocht gezien je posts.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik ben compleet idioot als ik naar Feyenoord kijk. Ik vind mij best rationeel over Feyenoord buiten de wedstrijden om maar er tijdens ben ik gewoon een schreeuwerige gek.
hahahahhaquote:Op woensdag 4 november 2020 12:11 schreef Tjacka het volgende:
ik reageerde met biden
hahahaha zieke prank
Zo, die mensen heb je goed tuk.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:11 schreef Tjacka het volgende:
ik reageerde met biden
hahahaha zieke prank
quote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het nu ook wel leuk om te volgen, ook al boeit et
Ja die reactie zou ik een tijdje geleden typen maar toen kreeg ik een telefoontje; vergeten. En die reactie had ik dus niet weggehaald.quote:
Echt?quote:Op woensdag 4 november 2020 12:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In de verste verte niet. Wat een armoede is Feyenoord.
Ah vandaarquote:Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja die reactie zou ik een tijdje geleden typen maar toen kreeg ik een telefoontje; vergeten. En die reactie had ik dus niet weggehaald.
Eigenlijk alleen vorige week donderdag compleet door het dak gegaan door oa de scheids. Ziedend was ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik ben compleet idioot als ik naar Feyenoord kijk. Ik vind mij best rationeel over Feyenoord buiten de wedstrijden om maar er tijdens ben ik gewoon een schreeuwerige gek.
Het komt best er wel eens uit op Fok alhoewel ik afgelopen donderdag de nodige verwensingen heb gedaan naar de scheidsrechter, maar onlogisch was vrij streng dus die mochten niet blijven staanquote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh had ik niet achter je gezocht gezien je posts.
rare reactiequote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het nu ook wel leuk om te volgen, ook al boeit et
[..]
Zo, die mensen heb je goed tuk.
ik ben ook wel fanatiek als ik kijk, toen ik nog business seats had was ik zo'n beetje de enige die schreeuwde uit dat vak maar zodra de wedstrijd voorbij is ben ik er ook meteen wel klaar mee en de rust zelve, toen ik zelf nog voetbalde idem ditto.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
dat heb ik ookquote:Op woensdag 4 november 2020 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben ook wel fanatiek als ik kijk, toen ik nog business seats had was ik zo'n beetje de enige die schreeuwde uit dat vak maar zodra de wedstrijd voorbij is ben ik er ook meteen wel klaar mee en de rust zelve, toen ik zelf nog voetbalde idem ditto.
Ik wilde eigenlijk typen dat ik het een beetje zoals een eredivisiewedstrijd volg: Ik volg het met een half oog, het boeit me weinig wie er wint, ze kunnen er beide niks van maar het is wel knotsgek en spannend.quote:
Dat is altijd terecht.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
toen kreeg ik er een voor mijn porum van een pet en sjaal
Wat riep je dan zoal?quote:Op woensdag 4 november 2020 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben ook wel fanatiek als ik kijk, toen ik nog business seats had was ik zo'n beetje de enige die schreeuwde uit dat vak maar zodra de wedstrijd voorbij is ben ik er ook meteen wel klaar mee en de rust zelve, toen ik zelf nog voetbalde idem ditto.
ROFLMAOquote:Op woensdag 4 november 2020 12:11 schreef Tjacka het volgende:
ik reageerde met biden
hahahaha zieke prank
Ganaquote:Op woensdag 4 november 2020 12:18 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Eerste bakje koffie in 8 weken
Dat is een stuk minder kansloos dan @Scrummiequote:Op woensdag 4 november 2020 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk typen dat ik het een beetje zoals een eredivisiewedstrijd volg: Ik volg het met een half oog, het boeit me weinig wie er wint, ze kunnen er beide niks van maar het is wel knotsgek en spannend.
Waarvan akte.
Ik drink ook een kop koffie, nu.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:18 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Mietje.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:18 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Wat is er?quote:Op woensdag 4 november 2020 12:20 schreef onlogisch het volgende:
Mag ik je op een gunst vragen @:El-Stinho ?
Je hebt toch een MyAT, lapzwans.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:20 schreef onlogisch het volgende:
Kan je met het posten van de nieuwe ronde voor de toto iedere deelnemer mentionen?
quote:Op woensdag 4 november 2020 12:20 schreef onlogisch het volgende:
Kan je met het posten van de nieuwe ronde voor de toto iedere deelnemer mentionen?
Ik post wel in meer topics. En het is toch een kleine moeite?quote:Op woensdag 4 november 2020 12:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je hebt toch een MyAT, lapzwans.
van alles, maar goed dat hoort ook wel een beetje bij Ajax, zelfs in die gouden '95 jaren zaten wij te zeiken als een pass niet aankwam, dat ik Seedorf etc uitgekafferd heb was achteraf toch een beetje teveel van het goede.quote:
Ik werk hier niet aan mee, sorry.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik post wel in meer topics. En het is toch een kleine moeite?
Okidoquote:Op woensdag 4 november 2020 12:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik werk hier niet aan mee, sorry.
Jammer dat je er zo in staat.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een stuk minder kansloos dan @:scrummie
op een gunstquote:Op woensdag 4 november 2020 12:20 schreef onlogisch het volgende:
Ik geef je voortaan wel een mention.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik post wel in meer topics. En het is toch een kleine moeite?
opquote:Op woensdag 4 november 2020 12:20 schreef onlogisch het volgende:
Dank je wel vriendquote:Op woensdag 4 november 2020 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geef je voortaan wel een mention.
In het stadion ben ik over het algemeen rustiger dan thuis, ik vind op TV kijken ook een stuk naarder daardoor. Heb tegen Zagreb weer eens met mijn vrienden gekeken maar zelfs toen schoot ik uit in het fanatieke, sommige vrienden vinden dat prima of wel komisch maar voor anderen die gewoon relaxed een potje willen kijken is dat minderquote:Op woensdag 4 november 2020 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen vorige week donderdag compleet door het dak gegaan door oa de scheids. Ziedend was ik.
Over het algemeen ben ik vrij rustig, ook in het stadion. Wel vaak genoeg verbazing dit seizoen over hoe waardeloos het wel niet is
goed dat Rutte nu maatregelen heeft genomen of heb je maar 2 vrienden?quote:Op woensdag 4 november 2020 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In het stadion ben ik over het algemeen rustiger dan thuis, ik vind op TV kijken ook een stuk naarder daardoor. Heb tegen Zagreb weer eens met mijn vrienden gekeken maar zelfs toen schoot ik uit in het fanatieke, sommige vrienden vinden dat prima of wel komisch maar voor anderen die gewoon relaxed een potje willen kijken is dat minder
We spraken met de vaste groep van vier af.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
goed dat Rutte nu maatregelen heeft genomen of heb je maar 2 vrienden?
moet hij wetenquote:Op woensdag 4 november 2020 12:43 schreef El-Stinho het volgende:
@:GGMM spreekt Saskia netjes met 'u' aan.
Zo hoort datquote:Op woensdag 4 november 2020 12:43 schreef El-Stinho het volgende:
@:GGMM spreekt Saskia netjes met 'u' aan.
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
V-v-v-vier op een rij!
@:lange_lans
Maar nu zijn het er vijf.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
V-v-v-vier op een rij!
@:lange_lans
Tegen Wolfsberger heb ik met een maat gekeken maar sindsdien niet meer gesproken. Die wil waarschijnlijk ook gewoon geen TBS'ers in zijn vriendenkring .quote:Op woensdag 4 november 2020 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In het stadion ben ik over het algemeen rustiger dan thuis, ik vind op TV kijken ook een stuk naarder daardoor. Heb tegen Zagreb weer eens met mijn vrienden gekeken maar zelfs toen schoot ik uit in het fanatieke, sommige vrienden vinden dat prima of wel komisch maar voor anderen die gewoon relaxed een potje willen kijken is dat minder
quote:Op woensdag 4 november 2020 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Betfair odds nu 1.25 - 4.0 in het voordeel van Biden.
Biden gaat nu sowieso winnen ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Betfair odds nu 1.25 - 4.0 in het voordeel van Biden.
Kroegen kunnen weer open.quote:Het totaal aantal opgenomen covidpatiënten bedraagt 2572, 81 minder dan de vorige dag. Daarvan liggen er 1960 buiten de Intensive Care, 84 minder dan gisteren. Op de IC liggen 612 covidpatiënten (waarvan 2 in Duitsland), 3 meer dan de dag ervoor. Er liggen daarnaast 475 non-covidpatiënten op de IC, 26 meer dan gisteren. De totale IC-bezetting bedraagt daarmee 1087 (waarvan 2 in Duitsland), 29 meer dan de vorige dag. Het aantal nieuwe covidopnames bedraagt 236 in de kliniek en 50 op de IC.
In de afgelopen 24 uur zijn er 42 patiënten verplaatst tussen de regio’s, waarvan 9 IC-patiënten.
Mooi, zijn we eindelijk van die act van scrummie af.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:08 schreef Elan het volgende:
Behoorlijke inhaalslag gemaakt in Michigan
Helaas
Je bent een vermoeiende klootzak.quote:Op woensdag 4 november 2020 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi, zijn we eindelijk van die act van scrummie af.
Al zal hij nu wel zeggen dat hij het allemaal wel verwacht had.
1-2quote:Op woensdag 4 november 2020 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag ik van jou een voorspelling voor morgenavond? (PAOK-PSV)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |