Kriekquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was dat nou dat zure kersenbier of ben ik nou gek? Vond dat iig niet te zuipen.
Ik heb nog wel wat staan jaquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Schenk jezelf een glaasje rum in op deze dinsdagavond, Drizzt!
Heb je al een wandeltocht gemaakt in de avond dan?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat staan jaMaar eerst even in de trog springen, ben helemaal bezweet van een lange dag hard werken.
Ben benieuwd volgend jaar.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik vind jou ook best lekker in de zomer.
Zou jij mij een flesje willen afkolven?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:31 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ben benieuwd volgend jaar.
Hangmelktiet, flubberbuik en flabberkut.
...quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zou jij mij een flesje willen afkolven?
Zeg maar wat het kost.
Goede glutenvrije speciaalbieren:quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En in vergelijking stervensduur. 12 euro voor een 4-pack ofzo
Lambieks en af en toe een IPA. Met een flinke afkeur voor pastry stoutsquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij dronk alleen geuze toch?
Gekeken en hard gelachen.quote:
Ik heb echt geen flauw idee, maar laten we het hopen nog 4 jaar van deze grootheid te mogen genieten.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat denk je Nelis? Morgen wakker worden met 4 more years?
Ik ga zijn tweets zo missen als het Sleepy Joe wordt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee, maar laten we het hopen nog 4 jaar van deze grootheid te mogen genieten.
Ik moet morgen werken, ik denk dat ik wel het begin even meepak, ik ga toch nooit zo vroeg naar bed.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:55 schreef Charrell het volgende:
Blijft een van jullie op vannacht voor live tv van Biden/Trump?
Neuh. Morgen vroeg op.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:55 schreef Charrell het volgende:
Over een uurtje de eerste exit poll. Dat pak ik nog mee.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:55 schreef Charrell het volgende:
East coast. Linkse zooi.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Over een uurtje de eerste exit poll. Dat pak ik nog mee.
Ter info.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |