Ja, of het is even slikken voor je burenquote:Noud en Florentine Duyzings wonen met hun kinderen in de zuidelijke staat Georgia, waar zij een verkiezingsfeestje houden voor hun Nederlandse vrienden
'Onze buren zijn Trump-aanhangers, dat is wel even slikken'
En wat Trump dan gaat doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker. Vermoed dat Biden nipt gaat winnen.
Doet mij een beetje denken aan 2000 met die gekke Al Gorequote:Op woensdag 4 november 2020 12:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt geweldig en schitterend en ongekend ja
Nee ik ben compleet idioot als ik naar Feyenoord kijk. Ik vind mij best rationeel over Feyenoord buiten de wedstrijden om maar er tijdens ben ik gewoon een schreeuwerige gek.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij geen rationele kijker?
blaffende honden bijten niet en dat idee heb ik wel een beetje bij hem, al is macht en aandacht wel verslavendquote:
hahahahaquote:Op woensdag 4 november 2020 12:11 schreef Tjacka het volgende:
ze vroegen in het akv topic aan de experts wie er ging winnen
ik reageerde met biden
ik ben helemaal geen expert
hahahaha zieke prank
Oh had ik niet achter je gezocht gezien je posts.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik ben compleet idioot als ik naar Feyenoord kijk. Ik vind mij best rationeel over Feyenoord buiten de wedstrijden om maar er tijdens ben ik gewoon een schreeuwerige gek.
hahahahhaquote:Op woensdag 4 november 2020 12:11 schreef Tjacka het volgende:
ik reageerde met biden
hahahaha zieke prank
Zo, die mensen heb je goed tuk.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:11 schreef Tjacka het volgende:
ik reageerde met biden
hahahaha zieke prank
quote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het nu ook wel leuk om te volgen, ook al boeit et
Ja die reactie zou ik een tijdje geleden typen maar toen kreeg ik een telefoontje; vergeten. En die reactie had ik dus niet weggehaald.quote:
Echt?quote:Op woensdag 4 november 2020 12:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In de verste verte niet. Wat een armoede is Feyenoord.
Ah vandaarquote:Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja die reactie zou ik een tijdje geleden typen maar toen kreeg ik een telefoontje; vergeten. En die reactie had ik dus niet weggehaald.
Eigenlijk alleen vorige week donderdag compleet door het dak gegaan door oa de scheids. Ziedend was ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik ben compleet idioot als ik naar Feyenoord kijk. Ik vind mij best rationeel over Feyenoord buiten de wedstrijden om maar er tijdens ben ik gewoon een schreeuwerige gek.
Het komt best er wel eens uit op Fok alhoewel ik afgelopen donderdag de nodige verwensingen heb gedaan naar de scheidsrechter, maar onlogisch was vrij streng dus die mochten niet blijven staanquote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh had ik niet achter je gezocht gezien je posts.
rare reactiequote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het nu ook wel leuk om te volgen, ook al boeit et
[..]
Zo, die mensen heb je goed tuk.
ik ben ook wel fanatiek als ik kijk, toen ik nog business seats had was ik zo'n beetje de enige die schreeuwde uit dat vak maar zodra de wedstrijd voorbij is ben ik er ook meteen wel klaar mee en de rust zelve, toen ik zelf nog voetbalde idem ditto.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
dat heb ik ookquote:Op woensdag 4 november 2020 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben ook wel fanatiek als ik kijk, toen ik nog business seats had was ik zo'n beetje de enige die schreeuwde uit dat vak maar zodra de wedstrijd voorbij is ben ik er ook meteen wel klaar mee en de rust zelve, toen ik zelf nog voetbalde idem ditto.
Ik wilde eigenlijk typen dat ik het een beetje zoals een eredivisiewedstrijd volg: Ik volg het met een half oog, het boeit me weinig wie er wint, ze kunnen er beide niks van maar het is wel knotsgek en spannend.quote:
Dat is altijd terecht.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
toen kreeg ik er een voor mijn porum van een pet en sjaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |