Ja dit dus.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik lees nogal tegenstrijdige berichten.
Was op CNN vannacht wel een topshow, ben nog best lang blijven hangen. Die man kon het goed uitleggen, ook voor een leek. Constant vergelijken met 2016 en welke counties nog moesten binnenkomen etc.quote:
Gewoon ergens in een zorginstelling Oval Office decortje nabouwen en zeggen dat hij gewonnen heeft.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uit dat licht, weg die bejaarde.
quote:Op woensdag 4 november 2020 10:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon ergens in een zorginstelling Oval Office decortje nabouwen en zeggen dat hij gewonnen heeft.
Daar heb je ook meer aan dan aan de pollers, net als in 2016. En bij de Brexit, en bij het Oekraïne referendum, en bij de verkiezingen in GB.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was op CNN vannacht wel een topshow, ben nog best lang blijven hangen. Die man kon het goed uitleggen, ook voor een leek. Constant vergelijken met 2016 en welke counties nog moesten binnenkomen etc.
Die peilingen neem ik nooit meer serieus.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar heb je ook meer aan dan aan de pollers, net als in 2016. En bij de Brexit, en bij het Oekraïne referendum, en bij de verkiezingen in GB.
FOK! zit vol met virologen en politicologen, wát een baken van experts is dit forum tochquote:Op woensdag 4 november 2020 10:29 schreef Tjacka het volgende:
@:kyran is ook al politicoloog. Wat een GOD.
En Leeuwin komt er in en AZ pakt een domme rode kaart.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je moet de situatie van Biden vergelijken met 3-1 achterstaan maar je speelt wel tegen AZ
verbetering?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Btw zojuist redelijk uit het niets een baan aangeboden gekregen
Dat moest haast wel.quote:
We schakelen over naar expert @Generationalpha voor de Expected Votes van Michigan en Pennsylvania.quote:
Zo ben ik ook aan mijn baan gekomen, mijn leidinggevende is ook Feyenoorder én seizoenskaarthouder, dus we hadden gelijk al een klik voordat het gesprek werkinhoudelijk werdquote:Op woensdag 4 november 2020 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat moest haast wel.
Maar zeker! Functie bij de Hogeschool van Amsterdam, prima opstapje. Denk dat het bij het gesprek enorm heeft geholpen dat ik liet vallen een Feyenoorder te zijn. Had precies twee mannen tegenover mij die ook fanatiek supporter zijn haha. Toch wel mooi
meestal spreekt dat niet in je voordeel hoorquote:Op woensdag 4 november 2020 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat moest haast wel.
Maar zeker! Functie bij de Hogeschool van Amsterdam, prima opstapje. Denk dat het bij het gesprek enorm heeft geholpen dat ik liet vallen een Feyenoorder te zijn. Had precies twee mannen tegenover mij die ook fanatiek supporter zijn haha. Toch wel mooi
Zeer zeker. Moet wel even kijken hoe ik het met mijn huidige functie ga doen omdat ik eind november zou starten en tot aan de kerstvakantie ingeroosterd ben, dus dat gaat vermoedelijk een tijdje vijf dagen in de week werken worden. Maar dat is prima.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:36 schreef onlogisch het volgende:
Goed nieuws Gurley. Ga je het doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |