Soms welquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ga je me nou vertellen dat je niet wakker blijft voor de Nederlandse verkiezingsuitslagen??
quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:50 schreef koffieleuk het volgende:
zo weer bezig met studeren, maar voor nu ff tijd om samen met jullie de persco te becommentariëren
quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:55 schreef Momo het volgende:
Zijn er hier mensen die opblijven voor Amerikaanse verkiezingen?
Ik ben het nog niet van plan, maar ik ben bang dat het doorhalen wordt als ik om 1 uur nog niet slaapquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:55 schreef Momo het volgende:
Wel lekkerquote:
Waarschijnlijk wel als ik geen tentamens had.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:55 schreef Momo het volgende:
Waarom zou ik? Ik hoor het morgen wel een keertje.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:55 schreef Momo het volgende:
In het verleden deels gedaan (tot vier uur ofzo). Maar toen hoefde ik niet vroeg op.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:55 schreef Momo het volgende:
Denk het niet, maar zou me niet verbazen als ik ergens vannacht ineens toch wakker wordquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:55 schreef Momo het volgende:
We gaan het zien morgen. Ik hoop het niet, maar het zou zomaar kunnen dvar ie herkozen wordt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:19 schreef Cee het volgende:
[..]
En zo iemand als Trump voedt zelfs op die verdeeldheid. Hij zou eenheid moeten creeëren, per slot van rekening zei hij zelf tijdens zijn inauguratie dat hij er voor álle Amerikanen is, ook diegenen die niet op hem hadden gestemd. Dat zagen mensen destijds nog als een lichtpuntje en als een reden om te denken "ach, laten we hem het voordeel van de twijfel geven".
Vervolgens stelt hij alles en iedereen tegen elkaar op, beledigt hij alles en iedereen die op zijn pad komt en hem durft tegen te spreken als ware hij een kind van 5.
Hij geeft geen ene mallemoer om mensen, jaagt ze graag de dood in door te roepen dat ze vooral niet bang moeten zijn van het virus. Geeft alleen om geld. Dus ja, zonder Covid zou de economie wel goed zijn blijven draaien. Da's het enige. Maar onder dat prachtige economie-deksel met gouden handvat zou dan nog steeds een overkokende, ontevreden en geagiteerde massa sputteren en broeien en dan gaat dat deksel er uiteindelijk ook met geweld af.
Als je het kan missen kun je beter doorblijven betalen denk ikquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zwembaden dicht![]()
Ik wou komend weekend weer een uurtje banen zwemmen.
Hopelijk krijg weer compensatie van het zwembad op mijn abbo. Anders zeg ik hem in februari op als dit gedoe met corona zo doorgaat
Ik twijfel, ik ben vrij morgen, dus het zou kunnen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:55 schreef Momo het volgende:
Ik ga het wel proberen denk ik. Anders ga ik toch alsnog heel vroeg wakker worden omdat ik wil checken of het toch niet weer die oempaloempa is gewordenquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:55 schreef Momo het volgende:
Ik heb een jaarabonnement en al betaald. Hij was met 3 maanden verlengd tot 21 maart 2021quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Als je het kan missen kun je beter doorblijven betalen denk ikZou dat wel even navragen. Ik heb een Cinevillepas, en zij vragen echt expliciet om niet op te zeggen als je het kunt missen, want zij kunnen het geld goed gebruiken
Hier zei die tot half december, dus 6 wekenquote:
Nou dat is dan toch al best netjes?quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb een jaarabonnement en al betaald. Hij was met 3 maanden verlengd tot 21 maart 2021
Regels van dit moment inderdaad 6 weken, maar deze 3 nieuwe punten voor 2.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier zei die tot half december, dus 6 weken
Is het ook. Ben benieuwd hoe komende maatregelen dan zit.quote:
Denk maximaal tot een uur of 2.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:55 schreef Momo het volgende:
Maar nieuwe regels dus voor 2 weken, dan automatisch terug naar de huidige situatiequote:Op dinsdag 3 november 2020 19:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier zei die tot half december, dus 6 weken
Aquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:05 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Regels van dit moment inderdaad 6 weken, maar deze 3 nieuwe punten voor 2.
Ik denk dat mijn dochter dan inderdaad gewoon twee aan twee lopend met haar vriendinnen in de stad gaat... Zeg maar dezelfde meiden waar ze dagelijks volkomen conform de regels van 9 tot 3 gewoon binnen 1,5 meter op school zitquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:04 schreef Redefine het volgende:
Als je met zijn vieren bent dus een paar meter achter elkaar gaan lopen. Dan hoor je niet bij elkaar
Niet te logisch denken hèquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn dochter dan inderdaad gewoon twee aan twee lopend met haar vriendinnen in de stad gaat... Zeg maar dezelfde meiden waar ze dagelijks volkomen conform de regels van 9 tot 3 gewoon binnen 1,5 meter op school zit
Dat is ook een stuk saaier wat hij te vertellen heeft.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:10 schreef Em31 het volgende:
Hugo de Jonge aan het woord, meteen mijn aandacht weer half weg.
Ik ben alleen maar aan het wachten of hij nog weer met een suffe metafoor komtquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:10 schreef Em31 het volgende:
Blijf me altijd verbazen over zijn intonatie en klemtoon gebruik.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:10 schreef Em31 het volgende:
Niet hamsteren.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar aan het wachten of hij nog weer met een suffe metafoor komt
Regels van dit moment wel terugwerkende kracht 6 weken?quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:05 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Regels van dit moment inderdaad 6 weken, maar deze 3 nieuwe punten voor 2.
Net alsof ik een dominee hoor pratenquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blijf me altijd verbazen over zijn intonatie en klemtoon gebruik.
Blijf me altijd verbazen over zijn intonatie en klemtoon gebruik.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:10 schreef Em31 het volgende:
Haha dat zal wel.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:12 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Net alsof ik een dominee hoor praten
Logisch wel, maar de laatste dagen gaat het al de goede kant op, toch? Ben benieuwd wat ze dan doen als dat zich zo door ontwikkelt.quote:
Helemaal terecht.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:14 schreef Arizona het volgende:
CoRupte Rutte noemde Twente als risicoregio voor extra maatregelen
En allemaal omdat jij moest tennissen Arizona!quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:14 schreef Arizona het volgende:
CoRupte Rutte noemde Twente als risicoregio voor extra maatregelen
Vergeet de high tea nietquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
En allemaal omdat jij moest tennissen Arizona!
quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
En allemaal omdat jij moest tennissen Arizona!
Vreselijk!quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:17 schreef Em31 het volgende:
Mijn oma was vorige week bijna overleden omdat ze in april een bepaalde check niet heeft gehad omdat ze niet gecontroleerd kon worden door corona (was alleen gebeld).Ze had veel eerder bloed moeten hebben. Gaat nu wel weer, maar dan kun je zien dat het zelfs bij die 'kleine checks' best mis kan gaan.
Ja we waren al half aan het afscheid nemen, echt bizar zo slecht ging het ineens.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vreselijk!
Wat een geluk dat ze er toch nop op tijd bij waren...
Ja. Dat is precies waarom het zo belangrijk is om die cijfers laag te houden. Maar ja dat gaat er maar niet in bij een deel van de mensen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:17 schreef Em31 het volgende:
Mijn oma was vorige week bijna overleden omdat ze in april een bepaalde check niet heeft gehad omdat ze niet gecontroleerd kon worden door corona (was alleen gebeld).Ze had veel eerder bloed moeten hebben. Gaat nu wel weer, maar dan kun je zien dat het zelfs bij die 'kleine checks' best mis kan gaan.
Ik heb geen schoonmoeder, of überhaupt een vriendin.quote:
Gelukkig dat het toch nog goed is gekomen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja we waren al half aan het afscheid nemen, echt bizar zo slecht ging het ineens.toen nieuw bloed gekregen en nu loopt ze al weer aardig vrolijk rond.
Hij heeft waarschijnlijk een kind dat binnenkort jarig is.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:24 schreef Arizona het volgende:
Zijn kinderfeestjes verboden?
Wat een vraag joh
Ik zou op een gegeven moment geïrriteerd zijn ja. Dat heb ik net nog gezegdquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:23 schreef Em31 het volgende:
Rutte ik echt niet te pakken he. Zou met m'n mond vol tanden staan bij zulke vragen.(of nouja vooral geïrriteerd zijn hoe dom de vraag soms is)
Ik accepteer slechts een blauwe overwinning!quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:29 schreef Mandy040986 het volgende:
Hebben we al zin in de Amerikaanse verkiezingsuitslag?
[ afbeelding ]
Ik ben vooral ontzettend nieuwsgierigquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:29 schreef Mandy040986 het volgende:
Hebben we al zin in de Amerikaanse verkiezingsuitslag?
[ afbeelding ]
En jij wil vooral de uitslag van één staat weten.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben vooral ontzettend nieuwsgierig
Mijn ouders mogen me dus niet samen naar het station brengen straksquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:27 schreef Redefine het volgende:
Maar twee mensen samen buiten blijft toch een bijzondere maatregel.
Wij mogen als gezin van 3 niet meer bij mijn ouders op bezoek (nou ja, dringend advies).quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn ouders mogen me dus niet samen naar het station brengen straks
Zo krom is dat ja.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn ouders mogen me dus niet samen naar het station brengen straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |