SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Last postquote:Op maandag 2 november 2020 20:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ook gewoon dat veel ouderen die erop gestemd hebben er simpelweg niet meer zijn. En bovendien de verhouding blanken/niet blanken verder opgeschoven is.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Eh ja, hangt even af van hoe je het interpreteert. Je moet inderdaad 6 uur optellen bij de tijd in dat overzichtje om op onze tijd te komen.quote:Op maandag 2 november 2020 20:42 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Wij liggen toch 6 uur voor op oostkusttijd? Het is in New York nu 2.42 pm, dat is ongeveer 10 over half 3 ‘s middags.
[ Bericht 0% gewijzigd door SnertMetChoco op 02-11-2020 21:00:04 ]“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
de republikeinen hebben een hoop incumbent senatoren. Die zijn er niet gerust op.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Morgen is toch een feestdag voor de GOP? Ik lees overal dat Trump met overmacht gaat winnen.quote:Op maandag 2 november 2020 21:00 schreef klappernootopreis het volgende:
de republikeinen hebben een hoop incumbent senatoren. Die zijn er niet gerust op.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Mocht Biden winnen, als de Senaat niet ook flipt dan blijft het alsnog een soort nachtmerrie-scenarioquote:Op maandag 2 november 2020 21:00 schreef klappernootopreis het volgende:
de republikeinen hebben een hoop incumbent senatoren. Die zijn er niet gerust op.![]()
#weblijvenhopen
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ja, dit dus. Ik had het inderdaad multi-interpretabel opgeschreven.quote:Op maandag 2 november 2020 20:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Eh ja, hangt even af van hoe je het interpreteert. Je moet inderdaad 6 uur optellen bij de tijd in dat overzichtje om op onze tijd te komen.
Mijn wekker staat woensdag op 05:00 uur in elk geval.![]()
Handig overzicht van de hoofdpersonen van Trump's 'Shallow State' adh van 5 hoofdpunten:
● Qualifications Issues
● Issues of Competency During Tenure
● Concurrent Positions
● Acting or Appointment Issues
● Brain Drain
Loyalty Above All: The “Shallow State” of the Trump Administrationquote:“Perhaps Intelligence should go back to school!” tweeted President Donald Trump in January 2019. He was taking another rhetorical shot at the intelligence community. Those professionals have been one of his favorite punching bags in what he’s repeatedly called the “deep state” of federal agencies and officials, a term and a concept with which we disagree. The individuals in question are generally career civil servants who dare raise legitimate concerns over the actions of the president or his political appointees.
Regardless of that disagreement, Trump’s solution to his so-called “deep state” problem has not been a carefully considered pruning or reorganization of the U.S. government. Instead, he has divested many executive branch positions of competence and expertise, and installed supporters whose most significant attribute appears to be political loyalty to him rather than deep experience and professional excellence. This standard is apparently applied despite an oath of office for federal employees, including political appointees, that swears them to “protect and defend the Constitution of the United States” and to “well and faithfully discharge the duties of the office.” The abrogation of this solemn principle by the Trump administration has created a distinctly shallow state over the past four years.
To make it easier to see the scope of this shallow state, we’ve compiled a list of Trump appointees across the administration’s national security apparatus — the intelligence agencies, the State Department, the Defense Department, the White House, and other elements — whose tenure has been marked by questions about their qualifications and competency or whose appointments appeared to be improper or even illegal. In some cases, the contrast with their predecessors is particularly stark. Those who were replaced in many cases were federal employees who were career professionals with deep expertise or otherwise highly qualified and competent but who were fired or forced out by Trump or his own political appointees for apparently spurious reasons and often with clear evidence of political motivations or retaliation. Even U.S. allies have raised questions about the competence of their counterparts, as their inexperience repeatedly resulted in scandals or gaffes.
Not only has the Trump administration placed a large number of unqualified or otherwise problematic individuals into positions of significant authority, but it has also left many politically appointed positions vacant for unusually long periods of time. Whether due to administrative mismanagement or a desire to escape congressional oversight, these vacancies have left critical gaps in the ability of certain agencies to function, while at the same time facilitating the rise of individuals lacking the requisite competence or expertise.
Often this has taken the form of acting officials, or others who can’t be appointed to the acting positions for various reasons of law or regulation and can only claim the title of “Senior Official Performing the Duties of,” a formal title often employed as a result of appointments that had been made in violation of statutory restrictions on vacancies or lines of succession. As of September 2020, at least 15 senior Trump administration officials do not hold their positions lawfully, according to a previous Just Security analysis by Becca Damante. As the president himself has said, “Acting [officials] give you much greater flexibility. A lot easier to do things.” And that cuts two ways — it eviscerates crucial guard rails that ordinarily would reduce opportunities for abuse of office and ensure the nation’s laws are carried out as intended when they were adopted by Congress. (For more on the implications, see Carrie Cordero and Joshua Geltzer’s “Trump’s Preference for Acting Officials Puts National Security at Risk.”)
In addition, some individuals have held concurrent positions, at times leading multiple offices in vastly different departments at the same time, giving rise to questions of capacity and conflicts of interest. These norm-breaking and at times unlawful appointments bypass the critical check of Senate confirmation, adding further fuel to the very issue we describe: incompetent or unqualified political actors filling essential positions in areas of governmentsuch as the National Security Council and Department of Defense, to the detriment of the nation’s security.
[..]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
![]()
Pas de tweede keer dat het nummer gebruikt mag worden voor een reclame, laat staan een politieke spot.![]()
Als je denkt dat ze nu peentjes zweten, kijk voor de aardigheid eens hoeveel senaatszetels ze in 2022 moeten verdedigen.quote:Op maandag 2 november 2020 21:00 schreef klappernootopreis het volgende:
de republikeinen hebben een hoop incumbent senatoren. Die zijn er niet gerust op.My friends all drive horses![]()
![]()
Gaga ...
Jaloers op media-aandacht voor anderen, zoals Obama gister zei: zelfs jaloers dat een virus vaker door de media genoemd wordt dan hij. Zielig.
[ Bericht 6% gewijzigd door la_perle_rouge op 02-11-2020 21:59:19 ]![]()
Linkje? Waar kijk ik?quote:Op maandag 2 november 2020 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je denkt dat ze nu peentjes zweten, kijk voor de aardigheid eens hoeveel senaatszetels ze in 2022 moeten verdedigen.![]()
Blijkbaar ervaren sommige mensen dit juist als een uitermate positieve houding van Trump & aanhang. Ik zie er de lol ook niet van in, het komt alleen maar erg rancuneus over imho.quote:Op maandag 2 november 2020 21:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]Wordt je nou echt populair als je populaire zangers en sportlui afzeikt? Lebron James, Beyonce, Lady
Gaga ...
Jaloers op media-aandacht voor anderen, zoals Obama gister zei: zelfs jaloers dat een virus vaker door de media genoemd wordt dan hij. Zielig.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Als Trump op verkiezingsavond voorstaat heb je kans dat hij de post stemmen niet erkend.quote:Op maandag 2 november 2020 20:10 schreef Puddington het volgende:
[..]
Er is een kans op een "red mirage" dat het lijkt alsof Trump Pennsylvania heeft gewonnen, maar uiteindelijk door de stemmen per post uiteindelijk gaat naar Biden."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Kun je dit wat toelichten?quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Trump gaat daar alleen helemaal niet over.quote:Op maandag 2 november 2020 22:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als Trump op verkiezingsavond voorstaat heb je kans dat hij de post stemmen niet erkend.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ja, daar wordt dus ook voor gevreesd (en hij heeft al geprobeerd via court orders stemmen via mails ongeldig te laten verklaren). Het wordt messy als niet meteen duidelijk is dat Biden heeft gewonnen (en zelfs als hij duidelijk wint lijkt Trump me niet degene die dat toegeeft).quote:Op maandag 2 november 2020 22:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als Trump op verkiezingsavond voorstaat heb je kans dat hij de post stemmen niet erkend.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Hoe laat worden de eerste uitslagen verwacht en kunnen de eerste kiesmannen ‘definitief’ worden toegewezen? Kan dat al rond middernacht of duurt dat langer?
Beetje zoals Schiermonnikoog zeg maar?![]()
![]()
Aldus iemand op 15 februari 2017.quote:Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
19 uur ET sluiten de stemlokalen in Indiana, Kentucky en Vermont, wat 1 uur Nederlandse tijd is. Die zullen zeer waarschijnlijk ook meteen "gecalled" worden. Het definitief toewijzen van de kiesmannen vindt pas plaats als de uitslag door de betreffende staten gecertificeerd zijn, wat pas zal zijn als de stemmen allemaal geteld zijn (hoewel er wat mitsen en maren zijn per staat, maar soit).quote:Op maandag 2 november 2020 22:14 schreef Zwansen het volgende:
Hoe laat worden de eerste uitslagen verwacht en kunnen de eerste kiesmannen ‘definitief’ worden toegewezen? Kan dat al rond middernacht of duurt dat langer?
Beetje zoals Schiermonnikoog zeg maar?
[ Bericht 6% gewijzigd door SnertMetChoco op 02-11-2020 22:26:56 ]“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
My friends all drive horses![]()
En nu, aan de vooravond van de verkiezingen, nog steeds onverminderd van toepassing.quote:The leader should know how to enter into evil when necessity commands.![]()
En ik lees overal dat alle fok users geregeld sex met een bloedmooie vrouw hebben.quote:Op maandag 2 november 2020 21:03 schreef zalkc het volgende:
[..]
Morgen is toch een feestdag voor de GOP? Ik lees overal dat Trump met overmacht gaat winnen.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
De grote machtige industriëlen die het werkelijk voor het zeggen hebben, hebben veel minder controle over en invloed op Trump dan op zijn voorgangers. En dat is goed voor de Gewone Man (m/v) en niet goed voor de grote machtige industriëlen.quote:
En aangezien laatstgenoemden ook de media bezitten is het duidelijk waarom Trump in de mainstream media altijd wordt geframed als slecht, incapabel, racistisch, enzovoort.The leader should know how to enter into evil when necessity commands.![]()
Mooi. En nu?quote:Op maandag 2 november 2020 20:39 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Die angst voor rellen leidt tot een stijging in de wapenverkoop.
https://www.ad.nl/video/s(...)-voor-rellen~p177801Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Arme John bon Jovi, wat zal die gast een smerige smaak in zijn bek hebbenquote:Op maandag 2 november 2020 21:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]Wordt je nou echt populair als je populaire zangers en sportlui afzeikt? Lebron James, Beyonce, Lady
Gaga ...
Jaloers op media-aandacht voor anderen, zoals Obama gister zei: zelfs jaloers dat een virus vaker door de media genoemd wordt dan hij. Zielig.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Jonquote:Op maandag 2 november 2020 22:36 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Arme John bon Jovi, wat zal die gast een smerige smaak in zijn bek hebben![]()
En vreest niet, die is écht geen fan van Trump hoor
Dus ook geen kontkussen noch de smerige smaak
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Die grote industriëlen krijgen gewoon wat ze willen hoor. Trump gaat daar ook helemaal niet alleen over. Zo'n belastingplan komt bijvoorbeeld gewoon uit de koker van de GOP. Deregulering, grote olieprojecten en ga zo maar door.quote:Op maandag 2 november 2020 22:35 schreef Sym0n het volgende:
[..]
De grote machtige industriëlen die het werkelijk voor het zeggen hebben, hebben veel minder controle over en invloed op Trump dan op zijn voorgangers. En dat is goed voor de Gewone Man (m/v) en niet goed voor de grote machtige industriëlen.
En aangezien laatstgenoemden ook de media bezitten is het duidelijk waarom Trump in de mainstream media altijd wordt geframed als slecht, incapabel, racistisch, enzovoort.
Het enige waar het grootkapitaal wellicht niet krijgt wat ze wil is waar het grootschalige investeringen in infrastructuur betreft.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
![]()
Federal Judge seponeert de zaak van het ongeldig verklaren van de Texas stemmen omdat de eisers niet ontvankelijk zijn. In theorie kan het nog door geprocedeerd worden, maar hij zegt er gelijk bij dat mochten ze wel ontvankelijk zijn hij alsnog niet vindt dat ze ongeldig verklaard moeten worden.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Biden wil ook het minimumloon verhogen naar 15 $ / uur, lijkt me niet een dingetje voor het grootkapitaal.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Eens te meer het bewijs dat republikeinen echt wel bezorgd zijn voor hun veiligheid, terwijl hun grootouders naar adem liggen te happen op de intensive care..quote:Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Klopt. Gek genoeg moet nog wel bij gehouden worden of een stem via deze route is binnengekomen ook al waren de klagers niet ontvankelijk.quote:Op maandag 2 november 2020 22:42 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Federal Judge seponeert de zaak van het ongeldig verklaren van de Texas stemmen omdat de eisers niet ontvankelijk zijn. In theorie kan het nog door geprocedeerd worden, maar hij zegt er gelijk bij dat mochten ze wel ontvankelijk zijn hij alsnog niet vindt dat ze ongeldig verklaard moeten worden.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Waarvan moeten de bedrijven na covid dit van betalen? Van die geweldige taxcut van Trump?quote:Op maandag 2 november 2020 22:42 schreef SnertMetChoco het volgende:
Biden wil ook het minimumloon verhogen naar 15 $ / uur, lijkt me niet een dingetje voor het grootkapitaal.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Dat zijn een vracht stemmenquote:Op maandag 2 november 2020 22:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Klopt. Gek genoeg moet nog wel bij gehouden worden of een stem via deze route is binnengekomen ook al waren de klagers niet ontvankelijk.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Zelfs de damesquote:Op maandag 2 november 2020 22:33 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
En ik lees overal dat alle fok users geregeld sex met een bloedmooie vrouw hebben.![]()
Het verbaasd me altijd hoe ik me laat meeslepen in een dergelijke verkiezing. In mijn optiek staat Trump voor corruptie, nepotisme en het vernietigen van de rechtstaat. Het is nu ook weer niet zo dat hij er een nieuw Liberia van maakt, maar hij staat wel met de bijl aan de wortels te hakken.
Het is ook een beetje de val van een jeugdheld voor mij, Amerika was de grote broer die Europa beschermde tegen het communisme en de voorvechter van de idealen als zelfbeschikking, vrijheid en recht.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Texas house staat onder ander morgen op het spel en het belooft spannend te zijn. Als de Democraten down-ballot alle districten winnen die Beto o'Rouke won in 2018, krijgen ze het Huis in handen. Dit zou grote invloed hebben voor het hertekenen van de districten na 2020 in Texas
![]()
Voor alles met betrekking tot een blauw Texas hanteer ik nog steeds het mantra "eerst zien, dan geloven".quote:Op maandag 2 november 2020 23:20 schreef L3gend het volgende:
Texas house staat onder ander morgen op het spel en het belooft spannend te zijn. Als de Democraten down-ballot alle districten winnen die Beto o'Rouke won in 2018, krijgen ze het Huis in handen. Dit zou grote invloed hebben voor het hertekenen van de districten na 2020 in Texas
[ twitter ]
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Voor Europa is het zeker handiger dat Biden het word, dan een egocentrische trump, die geen zin heeft om constant de zonen en dochters van zijn land op te offeren op het altaar van het wereld politieagent-schap.quote:Op maandag 2 november 2020 23:19 schreef zalkc het volgende:
Het is ook een beetje de val van een jeugdheld voor mij, Amerika was de grote broer die Europa beschermde tegen het communisme en de voorvechter van de idealen als zelfbeschikking, vrijheid en recht.![]()
Tja, vijftien jaar geleden had je bij Fox Bill O 'Reilly en toen zat Hannity ook al klaar.quote:Op maandag 2 november 2020 23:19 schreef zalkc het volgende:
[..]
Het is ook een beetje de val van een jeugdheld voor mij, Amerika was de grote broer die Europa beschermde tegen het communisme en de voorvechter van de idealen als zelfbeschikking, vrijheid en recht.
De GOP is altijd al zo geweest, het is Trump die het nu allemaal in de meest nare vorm naar buiten laat komen.
Hij is een symptoom, de GOP de echte ziekte.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Ik weet niet, om een of andere reden zie ik het eerder gebeuren dan een blauw Ohio dit jaar. Hoewel dit over 48 uur ws belachelijk klinkt.quote:Op maandag 2 november 2020 23:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voor alles met betrekking tot een blauw Texas hanteer ik nog steeds het mantra "eerst zien, dan geloven".“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Niet om het een of ander, maar tijdens de laatste oorlogen - die in Irak en Afghanistan - waren het Europese jongens en meiden die hun leven opofferden op verzoek van de Amerikanen.quote:Op maandag 2 november 2020 23:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Voor Europa is het zeker handiger dat Biden het word, dan een egocentrische trump, die geen zin heeft om constant de zonen en dochters van zijn land op te offeren op het altaar van het wereld politieagent-schap.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Tuurlijk. De inbreng van de jongens en meisjes zal heus doorslag gevend zijn geweest.quote:Op maandag 2 november 2020 23:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar tijdens de laatste oorlogen - die in Irak en Afghanistan - waren het Europese jongens en meiden die hun leven opofferden op verzoek van de Amerikanen.![]()
Directer. Die mochten daar rondhobbelen om het gedrag van de VS en in mindere mate het VK, te legitimeren.quote:Op maandag 2 november 2020 23:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar tijdens de laatste oorlogen - die in Irak en Afghanistan - waren het Europese jongens en meiden die hun leven opofferden op verzoek van de Amerikanen.![]()
Iemand op tweakers ziet het zo. Ik zie dat zo maar gebeuren ookquote:Het scenario wat ik denk dat is voltrokken, zich nog gaat voltrekken en ook vrees:
- Trump zorgt onder eigen aanhang dat een nederlaag niet geaccepteerd wordt en laat ze geloven dat er grootschalige fraude zal plaatsvinden.
- Trump zorgt er voor dat zijn aanhang niet bang is voor het virus en dus in mindere mate vroeg stemt.
- GOP en gelieerden zorgen er voor dat de early votes in een aantal belangrijke staten niet vroeg geteld mogen worden. (In sommige gevallen zelfs een dag later).
- Onderdruk zoveel mogelijk (vooral democratische) stemmen
- Vanwege het bovenstaande zullen bepaalde staten op verkiezingsavond initieel donkerrood kleuren.
- Trump zal daarop de overwinning uitroepen
- Indien later blijkt, na het tellen van de early votes, dat een staat alsnog blauw kleurt zal Trump dat niet accepteren en zijn achterban oproepen tot protest, want, fraude.
- poppen --> dansen
- Onrust, aanvechten van uitslagen voor een rechter, druk op de judiciairy branch om snel tot uitspraken te kome.. etc. etc.beter een knipoog dan een blauw oog![]()
![]()
Hier wordt mijnsinziens een goed punt gemaakt; deze rechtszaak was gedoemd om te mislukken, maar brengt wel de stemonderdrukking in Texas aan het licht. In hoeverre heeft deze rechtszaak invloed op de motivatie van stemmers in Texas?Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Ik was in het begin ook sceptisch, maar ik zie het gebeuren dat de polls in Texas onnauwkeurig kunnen zijn (dat kan beide kanten vallen btw). Er is al tijden geen competitieve race in Texas op 2018 na en de opkomst wordt ook compleet anders dan normaal. Ben benieuwd of de pollsters hebben weten aan te kunnen passen. Bijeffect is dat zelfs als Biden tekort komt dat er huisdistricten naar de Democraten vallen net als in 2018 wat voor 2018 ondenkbaar wasquote:Op maandag 2 november 2020 23:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voor alles met betrekking tot een blauw Texas hanteer ik nog steeds het mantra "eerst zien, dan geloven".![]()
Dat is natuurlijk niet het punt. Onze soldaten zijn daarheen gestuurd - en gestorven - omdat de Amerikanen onze hulp vroegen.quote:Op maandag 2 november 2020 23:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Tuurlijk. De inbreng van de jongens en meisjes zal heus doorslag gevend zijn geweest.
Derhalve is wat gek om te doen alsof de VS steevast de kastanjes voor ons uit het vuur haalt. Laatste keer dat dat gebeurde was 70 jaar geleden. Sindsdien hebben de Amerikanen vooral een beroep gedaan op haar bondgenoten.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Maar dat doen ze dus.quote:Op maandag 2 november 2020 23:35 schreef KoosVogels het volgende:
Derhalve is wat gek om te doen alsof de VS steevast de kastanjes voor ons uit het vuur haalt.
Dat jouw visie blijkbaar nogal WO2 gecentreert is, is nogal spijtig, echter wel voorspelbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |