quote:Op maandag 2 november 2020 12:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ah, Emma Wortelboer is eindelijk uitgegild
De Himalaya lampjes en etherische oliën hebben me anders helemaal gemaakt tot wie ik nu ben!quote:
Thanks!quote:
Bedankt voor de waarschuwing, nog niet gehoordquote:Op maandag 2 november 2020 12:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Of Justin Bieber, met z'n nieuwe kutnummer. SO LOOOEWOOOWOWIELOONEEELYEEEEE![]()
![]()
![]()
Niet aan te raden dus.quote:Op maandag 2 november 2020 12:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De Himalaya lampjes en etherische oliën hebben me anders helemaal gemaakt tot wie ik nu ben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Laten we wel wezen; zo stonden de meesten van ons in onze huiskamers op dat moment. Met of zonder roze boa (of wat het ook is).quote:
neequote:Op maandag 2 november 2020 12:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Laten we wel wezen; zo stonden de meesten van ons in onze huiskamers op dat moment. Met of zonder roze boa (of wat het ook is).
quote:Op maandag 2 november 2020 12:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Niet aan te raden dus.Dat zou ik ook zeggen als ik zo zou zijn geworden als jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op maandag 2 november 2020 12:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Laten we wel wezen; zo stonden de meesten van ons in onze huiskamers op dat moment. Met of zonder roze boa (of wat het ook is).
DIt ^quote:
quote:Op maandag 2 november 2020 12:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik zo zou zijn geworden als jij
En daar had ik niet eens etherische oliën voor nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Komt er iemand in een serie een drukke bar binnen lopen en omhelst iedereen daarquote:Op maandag 2 november 2020 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had het gisteren met mijn vader over dat ik het gek vind wanneer ik nu programma's zie die pre-corona zijn opgenomen, dat ik dat nu er apart uit vind zien.
Ja dat heb ik ookquote:Op maandag 2 november 2020 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had het gisteren met mijn vader over dat ik het gek vind wanneer ik nu programma's zie die pre-corona zijn opgenomen, dat ik dat nu er apart uit vind zien.
Een beetje ESF fan valt gewoon op de grond neer van al die weken inspanningquote:
Nou, wel veel powerfood en yang foods en havermoutsoepjes. Gelukkig maar, want anders was het al helemaal niks geweestquote:Op maandag 2 november 2020 12:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En daar had ik niet eens etherische oliën voor nodig.
Dat had ik vooral in het begin van corona heel erg. Dan zag ik mensen omhelzen op tv en gelijk MAG NIETquote:Op maandag 2 november 2020 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Precies dat soort dingen. Mijn ouders kijken naar Dierenkliniek Australië en daar gaat die dokter dan ook op bezoek bij mensen en dan ook weer handen geven of omhelzen enzo...quote:Op maandag 2 november 2020 12:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Komt er iemand in een serie een drukke bar binnen lopen en omhelst iedereen daar
[ afbeelding ]
Ja, dat ook inderdaad.quote:Op maandag 2 november 2020 12:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat had ik vooral in het begin van corona heel erg. Dan zag ik mensen omhelzen op tv en gelijk MAG NIET
Inderdaad.quote:Op maandag 2 november 2020 12:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ookIk kan me dat ook echt niet meer voorstellen, net als bij concerten enzo
![]()
Veel leek ook zo ontzettend vanzelfsprekend. Inderdaad ook concerten enzo, ik vind het zo lastig voor te stellen om zoiets op een gegeven moment weer te gaan doen. Denk dat ik de eerste keer echt het gevoel ga hebben dat ik in de personal space van anderen zitquote:Op maandag 2 november 2020 12:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ookIk kan me dat ook echt niet meer voorstellen, net als bij concerten enzo
![]()
Ik vind het hier zelfs al vrij ongemakkelijk als we met z'n allen heel dicht op elkaar gaan zitten posten...quote:Op maandag 2 november 2020 12:19 schreef Meke het volgende:
[..]
![]()
Dat klinkt bijzonder onsmakelijk.quote:Op maandag 2 november 2020 12:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, wel veel powerfood en yang foods en havermoutsoepjes. Gelukkig maar, want anders was het al helemaal niks geweest
Ho, maar Rens goed er ook appel en kaneel doorheen!quote:
Rens mag lekker opzouten.quote:Op maandag 2 november 2020 12:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho, maar Rens goed er ook appel en kaneel doorheen!
Ik had die zin begrepen als soepjes, havermout met appel en kaneel. Die komma moest ik er wel zelf bij verzinnen, maar havermoutsoep met appel en kaneel leek me zelfs voor zo'n figuur te ver gaanquote:Op maandag 2 november 2020 12:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho, maar Rens goed er ook appel en kaneel doorheen!
Ja dat had ik dus bij WIDMquote:Op maandag 2 november 2020 12:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat had ik vooral in het begin van corona heel erg. Dan zag ik mensen omhelzen op tv en gelijk MAG NIET
Nee, zout is niet goedquote:
Het leek mij ook erg goor, maar je weet het bij die figuren maar nooitquote:Op maandag 2 november 2020 12:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had die zin begrepen als soepjes, havermout met appel en kaneel. Die komma moest ik er wel zelf bij verzinnen, maar havermoutsoep met appel en kaneel leek me zelfs voor zo'n figuur te ver gaan
Ja, dat vraag ik me inderdaad ook af! Lijkt me heel lastig om echt altijd afstand te bewaren bij alle opdrachten. Dus dan zullen ze wel allemaal in een bubbel zitten inderdaad. Lijkt me ook wel dat ze heel vaak getest zijn geworden.quote:Op maandag 2 november 2020 12:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus bij WIDMDat was zo ongeveer het laatste opgenomen programma wat nog uitgezonden moest worden van voor coronatijd (met Beste Zangers), en daarin was iedereen executie afscheidsomhelzing cosy
Maar dat maakte het ook ergens wel weer fijne tv. Zonder de sleur van de dag zeg maar.
Ben benieuwd hoe dat gaat in het nieuwe seizoen. Mogen ze elkaar nog knuffelen met een afscheid? Oftewel gaan de kandidaten samen in een "bubbel"?
Ik zat ook te denken: er kunnen natuurlijk ook gewoon afvallers zijn geweest omdat ze weg moesten vanwege corona
quote:Op maandag 2 november 2020 12:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me inderdaad ook af! Lijkt me heel lastig om echt altijd afstand te bewaren bij alle opdrachten. Dus dan zullen ze wel allemaal in een bubbel zitten inderdaad. Lijkt me ook wel dat ze heel vaak getest zijn geworden.
Ja, Italië was best riskant wat dat betreftquote:Op maandag 2 november 2020 12:43 schreef molloot200 het volgende:
En een beetje à la het afgelopen seizoen weinig opdrachten in de echt grote drukke steden. Nu was er wel een keer een opdracht in Pisa en Florence maar ze waren daar eigenlijk bijna niet vanwege eventuele Nederlanders (wat dus ook misging, zie het MOL forum)
Heftig johquote:Op maandag 2 november 2020 12:53 schreef Em31 het volgende:
Echt gefascineerd door deze foto's, wat moet die machinist ook gedacht hebben![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja inderdaad. Al zullen kleine dorpjes ook nog wel te doen zijn denk ik hoorquote:Op maandag 2 november 2020 12:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, Italië was best riskant wat dat betreftDenk sowieso dat ze Praag ook wel over gaan slaan vanwege corona en we veel opdrachten in de natuur gaan krijgen. Al is de afwisseling van natuur en steden vaak ook wel nodig in zo'n serie. Dat vond ik in seizoen 2010 ook zo jammer; de ene helft van de serie zaten ze alleen in de natuur en de tweede helft alleen in Tokyo.
Uit bepaalde hoeken is het best mooi, het verrijkt het kunstwerk.quote:Op maandag 2 november 2020 12:53 schreef Em31 het volgende:
Echt gefascineerd door deze foto's, wat moet die machinist ook gedacht hebben![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ze gaan sowieso wel in een bubbel, want 27 opdrachten op 1,5m verzinnen lijkt me vrij pittigquote:Op maandag 2 november 2020 12:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus bij WIDMDat was zo ongeveer het laatste opgenomen programma wat nog uitgezonden moest worden van voor coronatijd (met Beste Zangers), en daarin was iedereen executie afscheidsomhelzing cosy
Maar dat maakte het ook ergens wel weer fijne tv. Zonder de sleur van de dag zeg maar.
Ben benieuwd hoe dat gaat in het nieuwe seizoen. Mogen ze elkaar nog knuffelen met een afscheid? Oftewel gaan de kandidaten samen in een "bubbel"?
Ik zat ook te denken: er kunnen natuurlijk ook gewoon afvallers zijn geweest omdat ze weg moesten vanwege corona
Die 4de foto en zijn commentaar.quote:Op maandag 2 november 2020 13:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Uit bepaalde hoeken is het best mooi, het verrijkt het kunstwerk.
Gewoon zo laten hangen!quote:Op maandag 2 november 2020 13:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Uit bepaalde hoeken is het best mooi, het verrijkt het kunstwerk.
En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorriequote:Op maandag 2 november 2020 13:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die 4de foto en zijn commentaar.
[ twitter ]
Verrekquote:Op maandag 2 november 2020 13:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ja dat dusquote:Op maandag 2 november 2020 13:18 schreef Meke het volgende:
[..]
En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie
GEEN GESORRY!!!!
Pure kunst...quote:Op maandag 2 november 2020 13:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |