abonnement Unibet Coolblue
pi_195936411
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195936425
Ging hard daar op het einde in het laatste topic :Y
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195936457
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195936564
quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:14 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Vanaf moment één is natuurlijk ook een of andere bizarre haat jegens die man gecreëerd en op den duur is men zelf in die mythe gaan geloven. Je zult dit ook zien met de nieuwe Republikeinse kandidaat over vier jaar. Binnen no time veranderd pakweg Nikki Haley of Josh Hawley in een extreemrechtse, racistische, discriminerende, belastingontduikende, KKK omarmende duivel die moet worden verslagen ... En dat kan door te stemmen op de ... Democraten! ;).

Er moet dus continue dat good (Dems) vs. evil (Republikeinen) frame worden gecreëerd in een poging de kiezer te beïnvloeden. Opmerkelijk en enigszins schrikbarend eigenlijk wel.
Voor iemand die zichzelf als "objectief" probeert te slijten, doe je wel erg je best om in een soort van "both-sideism" frame te geraken. Het lijkt wel alsof je niet kunt bevatten dat een partij daadwerkelijk kwaadaardiger is dan de andere partij (op dit moment in tijd). Om dit goed te wegen is ook lastiger dan simpelweg stellen dat beide partijen "corrupt" zijn en meer van dat soort dingen, maar alsnog zou je eens voor jezelf eens terug moeten kijken hoe zich dat dan verhoudt.

Op alle grote beleidskwesties zul je dan zien dat jij beter aan de Democratische kant zou staan: zorg, klimaatverandering, bescherming van arbeid, netneutraliteit, investering in onderwijs.

Op veroordelingen en vervolgingen per regeerperiode zie je dat ook.

Economische groei, eveneens.

Een overheid niet als een autocraat runnen: idem.

Democratisch opereren in het Huis van Afgevaardigden: Republikeinen blokkeren praktisch alles als ze de meerderheid hebben als ze intern geen eigen meerderheid hebben - ook wel bekend als de Hastert-regel, vernoemd naar voormalig Republikeins Speaker Hastert.

Burgers die mogen stemmen in een democratie: Republikeinen werpen allerlei arbitraire barrières op, en dan doel ik niet eens op voter-id, maar bv. dan ineens een studentenpas niet toestaan, maar een andere random kaart weer wel die veel Republikeinen hebben.

Etc, etc, etc.

Ik wil uiteraard niet beweren dat de Democraten heiligen zijn. Dat zijn ze zeer zeker niet, ook zij bedrijven politiek over de ruggen van hun burgers. Maar dat de waarheid dan maar ergens in het midden zal liggen is echt niet zo.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 23:33:23 #5
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_195936575
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:16 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dat is toch te bizar voor woorden,
Je bent de zittende president en het enige waarmee je je kiezers denkt te kunnen overtuigen om jou nog 4 jaar alle macht te geven is door de aanval te openen op de familie van je opponent.
Dat is het ook. Dat die viespeuk Giuliani niet meer negatieve aandacht krijgt vanwege die borat film verbaasd me ook. De standaarden liggen laag bij de GOP. Maar ja als je leider een “grab m by the pussy” figuur is is het ook niet vreemd.
pi_195936580

Echt een prima uiteenzetting dit weer _O_. Bijna exact hoe ik het ook zie, zeer genuanceerd terwijl toch eventjes bepaalde zaken sterk worden benadrukt. Een nuance die ik hier op FOK! bij veel mensen mis overigens.

Post em' maar eventjes in het Trump topic, want ik denk dat het Trump supporters hier nog net even wat meer aanspreekt en ook dat die minder snel in een temper tantrum zullen schieten om bepaalde punten van kritiek.
pi_195936649
quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:33 schreef Dejannn het volgende:

Echt een prima uiteenzetting dit weer _O_. Bijna exact hoe ik het ook zie, zeer genuanceerd terwijl toch eventjes bepaalde zaken sterk worden benadrukt. Een nuance die ik hier op FOK! bij veel mensen mis overigens.

Post em' maar eventjes in het Trump topic, want ik denk dat het Trump supporters hier nog net even wat meer aanspreekt en ook dat die minder snel in een temper tantrum zullen schieten om bepaalde punten van kritiek.
Ik snap zijn punt en begrijp heel goed inderdaad dat Trump gas op het vuur gooit, alsnog vind ik niet Biden een de juiste democratische keuze. Als het nu Tulsi was geweest was het zeker niet moeilijk. Onder biden gaat wokeness/cancelculture ook gewoon door. Dan liever iemand die het tegendeel bewijst.

Tulsi lijkt mij eeder iemand die wokeness/cancelculture aan de tand zou voelen, want zij is totaal niet van het racismekaartje trekken of ook maar iets in die richting qua wokeness.

Mijn opinie, eerst 4 jaar Trump nog, daarna mag Tulsi 8 jaar!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195936655
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:40 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ik snap zijn punt en begrijp heel goed inderdaad dat Trump gas op het vuur gooit, alsnog vind ik niet Biden een de juiste democratische keuze. Als het nu Tulsi was geweest was het zeker niet moeilijk. Onder biden gaat wokeness/cancelculture ook gewoon door. Dan liever iemand die het tegendeel bewijst.

Tulsi lijkt mij eeder iemand die wokeness/cancelculture aan de tand zou voelen, want zij is totaal niet van het racismekaartje trekken of ook maar iets in die richting qua wokeness.

Mijn opinie, eerst 4 jaar Trump nog, daarna mag Tulsi 8 jaar!
https://www.nbcnews.com/p(...)ulsi-gabbard-n964261 :

quote:
The Russian propaganda machine that tried to influence the 2016 U.S. election is now promoting the presidential aspirations of a controversial Hawaii Democrat who earlier this month declared her intention to run for president in 2020.

An NBC News analysis of the main English-language news sites employed by Russia in its 2016 election meddling shows Rep. Tulsi Gabbard of Hawaii, who is set to make her formal announcement Saturday, has become a favorite of the sites Moscow used when it interfered in 2016.

Several experts who track websites and social media linked to the Kremlin have also seen what they believe may be the first stirrings of an upcoming Russian campaign of support for Gabbard.

Since Gabbard announced her intention to run on Jan. 11, there have been at least 20 Gabbard stories on three major Moscow-based English-language websites affiliated with or supportive of the Russian government: RT, the Russian-owned TV outlet; Sputnik News, a radio outlet; and Russia Insider, a blog that experts say closely follows the Kremlin line. The CIA has called RT and Sputnik part of "Russia's state-run propaganda machine."
Had ik nooit van je verwacht
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_195936671

Liberal reporter Glenn Greenwald, Founder of the Intercept and publisher of the Snowden docs, RESIGNS from the Intercept due to censorship of the Hunter / Joe Biden scandal.

*edit* russische translate werkt niet :(
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195936684
HOOFDLETTERS DUS WAAR
pi_195936697
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:44 schreef Kansenjongere het volgende:
HOOFDLETTERS DUS WAAR
twitter


HUUGE!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195936731
quote:
14s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:46 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

[ twitter ]

HUUGE!
Is al lang voorbij gekomen, wel een beetje blijven opletten he!

AVK / Het grote Donald Trump topic #13 Achter in de peilingen
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195936746
Om nog even terug te komen op dat getal van bijna een derde zwarten die Trump / Republikeins zouden stemmen...

twitter


Dit is wel zo bizar onwaarschijnlijk, dat ik me afvraag waarom ik er eigenlijk tijd aan besteed.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 23:53:27 #14
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195936750
Het is toch eigenlijk ook wel triest dat de enige 'troef' van de Trump campagne een laptop van Hunter (niet bewezen) is met wat vage mailtjes
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195936765
quote:
10s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:53 schreef DonDruiper het volgende:
Het is toch eigenlijk ook wel triest dat de enige 'troef' van de Trump campagne een laptop van Hunter (niet bewezen) is met wat vage mailtjes
Het is me niet eens duidelijk wat Joe Biden nou verweten zou worden. Ik heb dit herhaaldelijk gevraagd, maar krijg gewoon geen echt antwoord.
pi_195936771
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
Voor iemand die zichzelf als "objectief" probeert te slijten, doe je wel erg je best om in een soort van "both-sideism" frame te geraken. Het lijkt wel alsof je niet kunt bevatten dat een partij daadwerkelijk kwaadaardiger is dan de andere partij (op dit moment in tijd).
Daar ben ik het simpelweg niet mee eens. "Kwaadaardiger" is ook een vrij subjectief iets. Jij vind bijvoorbeeld de 'Trump wall' wellicht "kwaadaardig". Ik gok zo dat epicbeardman en Ensiferum daar anders over denken, dus wie heeft er nu gelijk?

quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
Op alle grote beleidskwesties zul je dan zien dat jij beter aan de Democratische kant zou staan: zorg, klimaatverandering, bescherming van arbeid, netneutraliteit, investering in onderwijs.
Dit is correct, en zoals dan ook wel vaker aangegeven zou ik ook op Biden stemmen als ik een Amerikaan was. Al was dit misschien heel anders als pakweg een Nikki Haley aan het roer zou staan bij de Republikeinen.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
Burgers die mogen stemmen in een democratie: Republikeinen werpen allerlei arbitraire barrières op
Dit is dus een resultaat van al die theorieën die jij in de linksgeoriënteerde mainstream media leest. En volgens mij lees je daar wel een artikeltje of 25 dagelijks van. Zo kan dat dus je beeld beïnvloeden. Jij gelooft volgens mij ook letterlijk álles wat die media schrijven. Als er morgen de dag op Twitter een artikel van de NYT, MSNBC of WaPo zou verschijnen dat Trump contact heeft gelegd met de eerste buitenaardse wezens en hen heeft ingezet om ballot boxes onzichtbaar te maken voor Democratische kiezers, geloof jij dit direct.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik wil uiteraard niet beweren dat de Democraten heiligen zijn. Dat zijn ze zeer zeker niet, ook zij bedrijven politiek over de ruggen van hun burgers. Maar dat de waarheid dan maar ergens in het midden zal liggen is echt niet zo.
Ik wil echt niet beweren dat de Democraten heilig zijn, maar de waarheid ligt niet in het midden en dus eigenlijk … eigenlijk … zijn de Democraten wél heilig, of althans een beetje dan.

Juist ja ;).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2020 00:00:44 ]
pi_195936774
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:57 schreef phoenyx het volgende:
Soms quoten mensen mij. Nou prima. Ik ben zo dom dat ik dan gewoon rechtsonder even kijk wat ze te zeggen hebben. Ik klik er niet op, ik klik het niet weg, nee gewoon even kijken in de pop-up wat er gemeld wordt. 5 minuten later kom ik terug, zie ik een quote, kijken. Joh, het is dezelfde 8)7 Lui dom stuk vreten is nog te lui om het weg te klikken en dan zie je dat gewoon nog staan terwijl je het al gezien hebt. Nou ik klik het dan wel weg maar ja dan is het eigenlijk al te laat. Tijd verdaan, voel me dom, ik ga hopen dat ik de volgende keer wel de discipline heb om het direct weg te klikken want anders zit ik straks weer in dezelfde situatie als dat ik nu zit.

Maar toen veranderde de situatie plotseling, were-worms kwamen eraan

[ afbeelding ]

Ze aten alleen maar modder maar brachten iets veel donkerders met zich mee. Om te overleven moest iedereen zijn uiterste best doen.
pi_195936778
twitter


En of het een laptop was of niet, het is duidelijk wel een leak met al die foto's/video en nog wat er staat te komen. Wie hebben deze bestanden nu allemaal? Welk land wacht op totdat Biden president is om dan hem te blackmailen met nog ergere dingen die nu al uitkomen? Wie zal het zeggen..

Ha pferdje! welkom hier!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 23:57:40 #19
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195936786
Heeft Trump z'n vervanging voor Obamacare al klaar?

Of is dat over twee weken..
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195936795
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:57 schreef DonDruiper het volgende:
Heeft Trump z'n vervanging voor Obamacare al klaar?

Of is dat over twee weken..
Of het corona vaccin :P
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195936796
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:57 schreef DonDruiper het volgende:
Heeft Trump z'n vervanging voor Obamacare al klaar?

Of is dat over twee weken..
Na volgende week komt het plan. :') 👍🏼
  donderdag 29 oktober 2020 @ 23:58:54 #22
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195936797
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:58 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Of het corona vaccin :P
Dat komt ook over twee weken toch?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195936799
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:58 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Of het corona vaccin :P
Welke corona? Dat is al lang verslagen :(
pi_195936800
quote:
10s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:58 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Dat komt ook over twee weken toch?
Ik denk op electionday. >:) stem voor Trump en je krijgt gratis vaccin.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 00:00:50 #25
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195936810
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:59 schreef Fugue het volgende:

[..]

Welke corona? Dat is al lang verslagen :(
Ohhhja dat is ook zo.

Hij heeft gewoon zwart op wit laten zetten dat 1 van zijn grootste prestaties van de afgelopen 4 jaar is het verslaan en uitroeien van de Corona Pandemie.

Je verzint het gewoon niet. _O- 8)7
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195936819
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:00 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Ohhhja dat is ook zo.

Hij heeft gewoon zwart op wit laten zetten dat 1 van zijn grootste prestaties van de afgelopen 4 jaar is het verslaan en uitroeien van de Corona Pandemie.

Je verzint het gewoon niet. _O- 8)7
Als de dodenlijst niet zo enorm lang was zou ik er haast om moeten lachen.
  Beste debater 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 00:02:38 #27
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195936824
Ik zie Trump nog wel winnen hoor. Platvloersheid en complotdenken doet het erg goed in de Westerse wereld. Zaken als intellectualisme en wetenschap hebben geen plaats in deze tot kosmische voetbalkantine omgetoverde bak ellende.

Oh en vergeet niet dat fundie evangelicals sowieso Republikeins stemmen, ongeacht het poppetje. Die kunnen niet wachten op de rapture en dan is het niet al te tactvolle president natuurlijk handig.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 00:02:45 #28
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195936826
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:01 schreef Fugue het volgende:

[..]

Als de dodenlijst niet zo enorm lang was zou ik er haast om moeten lachen.
Klopt!

Het is in en in triest eigenlijk.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195936836
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik zie Trump nog wel winnen hoor. Platvloersheid en complotdenken doet het erg goed in de Westerse wereld. Zaken als intellectualisme en wetenschap hebben geen plaats in deze tot kosmische voetbalkantine omgetoverde bak ellende.

Oh en vergeet niet dat fundie evangelicals sowieso Republikeins stemmen, ongeacht het poppetje. Die kunnen niet wachten op de rapture en dan is het niet al te tactvolle president natuurlijk handig.
Eens. Het wordt heel spannend volgende week
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 00:05:36 #30
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195936842
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik zie Trump nog wel winnen hoor. Platvloersheid en complotdenken doet het erg goed in de Westerse wereld. Zaken als intellectualisme en wetenschap hebben geen plaats in deze tot kosmische voetbalkantine omgetoverde bak ellende.

Oh en vergeet niet dat fundie evangelicals sowieso Republikeins stemmen, ongeacht het poppetje. Die kunnen niet wachten op de rapture en dan is het niet al te tactvolle president natuurlijk handig.
Mwaahh.. ik weet het niet.

In 2016 had hij de meeste electoral votes, maar Clinton had meer stemmen.

En dan heb je het over Clinton. 1 van de meest gehate vrouwen zowel door de dems als republicans in de VS.

Én Trump was nieuw.. geen politicus.. een man van het vol etc etc.. Ik schat Amerikanen over het algemeen niet hoog in, maar na 4 jaar een en al ellende van Trump komen ze daar nu wel op terug denk ik.
Zuiger van het FOK!-OMT
  Beste debater 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 00:06:47 #31
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195936850
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:05 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Mwaahh.. ik weet het niet.

In 2016 had hij de meeste electoral votes, maar Clinton had meer stemmen.

En dan heb je het over Clinton. 1 van de meest gehate vrouwen zowel door de dems als republicans in de VS.

Én Trump was nieuw.. geen politicus.. een man van het vol etc etc.. Ik schat Amerikanen over het algemeen niet hoog in, maar na 4 jaar een en al ellende van Trump komen ze daar nu wel op terug denk ik.
Ik hoop het van harte.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195936856
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik hoop het van harte.
Blijf je wakker dinsdag?
  Beste debater 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 00:08:37 #33
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195936863
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:07 schreef Fugue het volgende:

[..]

Blijf je wakker dinsdag?
nee, moet vroeg op voor werk dus ik zie wel
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 00:09:31 #34
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195936865
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:07 schreef Fugue het volgende:

[..]

Blijf je wakker dinsdag?
Ik heb nachtdiensten volgende week. *O* *O*
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195936870
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:09 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Ik heb nachtdiensten volgende week. *O* *O*
Oh dat is helemaal mooi. Ik heb een vrije dag opgenomen. Al is de vraag hoeveel wijzer we zijn woensdagochtend.
pi_195936884
quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:55 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Daar ben ik het simpelweg niet mee eens. "Kwaadaardiger" is ook een vrij subjectief iets. Jij vind bijvoorbeeld de 'Trump wall' wellicht "kwaadaardig". Ik gok zo dat epicbeardman en Ensiferum daar anders over denken, dus wie heeft er nu gelijk?
Ik vind de Trump wall niet kwaadaardig in deze context. Het zal mij worst zijn of er een muur gebouwd wordt, het gros van die grens is al muur/hekwerk/etc. Ik vind het wel verspilling van belastinggeld, omdat je die delen van de grens veel effectiever kunt waarnemen met camera's.

Een plan met camera's was al lang ervoor door Democraten voorgesteld, door beide partijen in de Senaat omarmd (met meer geld ook nota bene), en het stierf vervolgens in het Huis, omdat de Republikeinen daar een meerderheid hadden. Het had het makkelijk gehaald daar, maar het werd domweg niet in stemming gebracht, omdat het in het Republikeinse smaldeel geen meerderheid kon krijgen.

Zijn leugen over dat Mexicanen dat zouden betalen vind ik wel kwaadaardig, of zijn gehits dat vanuit Mexico verkrachters en moordenaars het land binnenkomen. Je hebt echt een heel simplistisch beeld van hoe andere mensen denken.

quote:
[..]

Dit is correct, en zoals dan ook wel vaker aangegeven zou ik ook op Biden stemmen als ik een Amerikaan was. Al was dit misschien heel anders als pakweg een Nikki Haley aan het roer zou staan bij de Republikeinen.
Het is me bekend, ik geef alleen aan dat je voor rationele beleidskwesties bij de Democraten moet wezen. Ontkenning van klimaatverandering door ons mensen is bv. echt volstrekte fantasie en als de partij dat dan gaat propageren, dan vind ik dat gevaarlijk.

quote:
[..]

Dit is dus een resultaat van al die theorieën die jij in de linksgeoriënteerde mainstreammedia leest. En volgens mij lees je daar wel een arikeltje of 25 dagelijks van. Zo kan dat dus je beeld beïnvloeden. Jij gelooft volgens mij ook letterlijk álles wat die media schrijven. Als er morgen de dag op Twitter een artikel van de NYT, MSNC of WaPo zou verschijnen met dat Trump contact heft gelegd met de eerste buitenaardse wezens en ze heeft ingezet om ballot boxes onzichtbaar te maken voor Democratische kiezers, geloof jij dit direct.
Je hebt echt een heel slecht beeld van hoe ik media consumeer en welke media ik consumeer. Ik weet juist doorgaans nieuws en bronnen af te wegen en probeer te bekijken of belangrijk nieuws door meerdere onafhankelijke bronnen bevestigd worden.

quote:
[..]

Ik wil echt niet beweren dat de Democraten heilig zijn, maar de waarheid ligt niet in het midden en dus eigenlijk … eigenlijk … zijn de Democraten wél heilig, of althans een beetje dan.

Juist ja ;).
Nope. De Republikeinen zijn sinds Reagan stapje voor stapje opgeschoven naar een gevaarlijk extremistisch rechtse partij op enkele uitzonderingen na. Ter herinnering, McCain, die in 2008 als presidentskandidaat mee deed wordt nu weggezet als "Republican in name only".

Toen in 2018 een Democratische governor won in Wisconsin pasten ze snel de regels aan in de lame duck sessie om de governor rechten te ontnemen, omdat hij van de andere partij was. Dit deden ze al eerder in 2016 in North Carolina.

De huidige Republikeinse partij tolereert in delen niet dat de Democratische partij ook recht heeft om te regeren als de burgers dat verkiezen en dat is echt bijzonder gevaarlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door SnertMetChoco op 30-10-2020 00:22:26 ]
pi_195936890
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:10 schreef Fugue het volgende:

[..]

Oh dat is helemaal mooi. Ik heb een vrije dag opgenomen. Al is de vraag hoeveel wijzer we zijn woensdagochtend.
Verwacht je een uitslag in de nacht van dinsdag op woensdag?
pi_195936897
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:13 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Verwacht je een uitslag in de nacht van dinsdag op woensdag?
Nee op zijn vroegst in de loop van de ochtend. Of ben ik dan te optimistisch?
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 00:14:19 #39
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195936898
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:10 schreef Fugue het volgende:

[..]

Oh dat is helemaal mooi. Ik heb een vrije dag opgenomen. Al is de vraag hoeveel wijzer we zijn woensdagochtend.
We zien het wel.

Overigens zijn in de VS 240.000 mensen overleden aan het virus. Laten we zeggen dat al die mensen een innercircle hebben van zo'n 25 mensen. Dan heb je het over 6 miljoen mensen. Die stemmen is Trump natuurlijk allemaal kwijt. Dus ook dat werkt niet in z'n voordeel.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195936899
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik zie Trump nog wel winnen hoor. Platvloersheid en complotdenken doet het erg goed in de Westerse wereld. Zaken als intellectualisme en wetenschap hebben geen plaats in deze tot kosmische voetbalkantine omgetoverde bak ellende.

Oh en vergeet niet dat fundie evangelicals sowieso Republikeins stemmen, ongeacht het poppetje. Die kunnen niet wachten op de rapture en dan is het niet al te tactvolle president natuurlijk handig.
Maar die fundies gaan altijd toch wel stemmen. Je ziet nu een enorme opkomst, dus dat verdunt hun stem.
pi_195936918
twitter


Rip lil wayne's carriere, oh wacht die rapte toch al niet echt meer :9



het begint al, de tranen ( en nee ik heb geen twitter account, pic is niet van mij ;) )
#cancellilwayne
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195936919
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:10 schreef Fugue het volgende:

[..]

Oh dat is helemaal mooi. Ik heb een vrije dag opgenomen. Al is de vraag hoeveel wijzer we zijn woensdagochtend.
Kan snel gaan. Florida en North Carolina tellen nu al hun stemmen. Als die beiden richting Biden gaan weet je het in principe wel... hell, als alleen Florida dat doet al.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 00:20:41 #43
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195936928
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:18 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Kan snel gaan. Florida en North Carolina tellen nu al hun stemmen. Als die beiden richting Biden gaan weet je het in principe wel... hell, als alleen Florida dat doet al.
Als Biden Florida pakt dan kan Donnie z'n kleren alvast inpakken ja.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195936936
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:05 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Mwaahh.. ik weet het niet.

In 2016 had hij de meeste electoral votes, maar Clinton had meer stemmen.

En dan heb je het over Clinton. 1 van de meest gehate vrouwen zowel door de dems als republicans in de VS.

Én Trump was nieuw.. geen politicus.. een man van het vol etc etc.. Ik schat Amerikanen over het algemeen niet hoog in, maar na 4 jaar een en al ellende van Trump komen ze daar nu wel op terug denk ik.
Eens. Ik verwacht een landslide overwinning van Biden. De Trumpbase is fanatiek en hardnekkig, maar de groep kiezers die genoeg heeft van de shitshow zal groter zijn.
pi_195936944
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:20 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Als Biden Florida pakt dan kan Donnie z'n kleren alvast inpakken ja.
Inderdaad. Maar Florida is Florida en zal dus wel weer een kut verrassing in petto hebben.
pi_195936952
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:23 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar Florida is Florida en zal dus wel weer een kut verrassing in petto hebben.
Idd. Ik durf echt niet te vroeg te juichen _O-
pi_195936963
Oh, trouwens, waarom zitten we hier in het Trump topic te keuvelen?
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 00:26:13 #48
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195936966
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:23 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar Florida is Florida en zal dus wel weer een kut verrassing in petto hebben.
Florida heeft een hele hoop seniors. Heel veel seniors zijn niet blij met zijn Corona aanpak.

Maar Florida is altijd spannend.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195936967
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
Oh, trouwens, waarom zitten we hier in het Trump topic te keuvelen?
De vaste fanbase slaapt denk ik al. We hebben het in ieder geval wel over Trump
pi_195936975
Zelfs de zwarte piet hater Wacka Flacka meldt dat hij Trump een betere President vindt dan Obama.

twitter

twitter


Zwarte/Rode wave incoming? 50 cent, Lil Wayne, Wacka Flocka :D miljoenen volgers.

#Blacks4Trump
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195936998
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:28 schreef epicbeardman het volgende:
Zelfs de zwarte piet hater Wacka Flacka meldt dat hij Trump een betere President vindt dan Obama.

[ twitter ]
[ twitter ]

Zwarte/Rode wave incoming? 50 cent, Lil Wayne, Wacka Flocka :D miljoenen volgers.

#Blacks4Trump
Dus een volgens eigen zeggen clown stemt Trump en dat is de strohalm die jij vastgrijpt.
#kansloos.
pi_195937006
Ik vind het apart dat Trumpianen altijd de linkse media wegzetten als fake news, terwijl ze diezelfde media bijna smeekten om te berichten over de Hunter-mails. Waarom zouden ze dat moeten doen, ze brengen toch fake news?
pi_195937016
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:30 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dus een volgens eigen zeggen clown stemt Trump en dat is de strohalm die jij vastgrijpt.
#kansloos.
Ik noem hem geen clown? ik ken hem omdat hij keer in het nieuws was omdat hij zich uitsprak over zwarte piet. Heel raar weer Kansenjongere.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195937019
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind het apart dat Trumpianen altijd de linkse media wegzetten als fake news, terwijl ze diezelfde media bijna smeekten om te berichten over de Hunter-mails. Waarom zouden ze dat moeten doen, ze brengen toch fake news?
Het is vast een truc van de democraten zodat zelfs de Trumpianen zouden denken dat Bidengate fake news is

pi_195937021


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2020 00:35:22 (Niet op de man posten graag) ]
  Beste debater 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 00:34:28 #56
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195937023
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:28 schreef epicbeardman het volgende:
Zelfs de zwarte piet hater Wacka Flacka meldt dat hij Trump een betere President vindt dan Obama.

[ twitter ]
[ twitter ]

Zwarte/Rode wave incoming? 50 cent, Lil Wayne, Wacka Flocka :D miljoenen volgers.

#Blacks4Trump
Dat zou jammer zijn voor Trump, dan zal een hoop van zijn fanbase afvallen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195937025
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:33 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ik noem hem geen clown? ik ken hem omdat hij keer in het nieuws was omdat hij zich uitsprak over zwarte piet. Heel raar weer Kansenjongere.
Hij noemt zichzelf clown. In het bericht wat je net zelf hebt gepost.
pi_195937036
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:34 schreef Fugue het volgende:

[..]

Hij noemt zichzelf clown. In het bericht wat je net zelf hebt gepost.
Ja lekker uit verband getrokken, iedereen weet dat Wacko Flacko geen clown is :o :+
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Beste debater 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 00:38:58 #59
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195937053
"Zoveel domheid, zoveel lelijkheid"... Theo Maassen.

Laten we hopen dat het volgende week klaar is met die poppenkast.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195937063
Wel grappig dat grote voornamelijk zwarte rappers hem steunen, publiekelijk nog wel.

Kanye West, 50cent, Lil Wayne, Wacka Flacka, who's next?

Achja.. Trump houdt ook van zwarte vrouwen. Elke rapper rapte trots over Donald voordat hij President werd, zelfs Mac Miller.



2 jaar relatie met model kara young.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195937064
quote:
How a fake persona laid the groundwork for a Hunter Biden conspiracy deluge
A 64-page document that was later disseminated by close associates of President Donald Trump appears to be the work of a fake "intelligence firm."

One month before a purported leak of files from Hunter Biden's laptop, a fake "intelligence" document about him went viral on the right-wing internet, asserting an elaborate conspiracy theory involving former Vice President Joe Biden's son and business in China.

The document, a 64-page composition that was later disseminated by close associates of President Donald Trump, appears to be the work of a fake "intelligence firm" called Typhoon Investigations, according to researchers and public documents.

The author of the document, a self-identified Swiss security analyst named Martin Aspen, is a fabricated identity, according to analysis by disinformation researchers, who also concluded that Aspen's profile picture was created with an artificial intelligence face generator. The intelligence firm that Aspen lists as his previous employer said that no one by that name had ever worked for the company and that no one by that name lives in Switzerland, according to public records and social media searches.

One of the original posters of the document, a blogger and professor named Christopher Balding, took credit for writing parts of it when asked about it and said Aspen does not exist.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195937073
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:35 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ja lekker uit verband getrokken, iedereen weet dat Wacko Flacko geen clown is :o :+
Niemand had ooit van die clown gehoord tot jij het bericht postte waarin hij zichzelf een clown noemde.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 00:41:58 #63
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195937079
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:40 schreef epicbeardman het volgende:

Achja.. Trump houdt ook van zwarte vrouwen.

[ afbeelding ]

2 jaar relatie met model kara young.
Jij denkt dat zij met Trump ging vanwege z'n goede looks? _O-
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195937080
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:40 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Niemand had ooit van die clown gehoord tot jij het bericht postte waarin hij zichzelf een clown noemde.
https://www.ad.nl/show/ra(...)warte-piet~aea7b17f/ :D daar ken ik hem van
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 00:42:32 #65
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195937085
quote:
Hij boycot Nederland..

Hoe moet ik nou verder met mijn leven. ;(
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195937086
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:40 schreef epicbeardman het volgende:
Wel grappig dat grote voornamelijk zwarte rappers hem steunen, publiekelijk nog wel.

Kanye West, 50cent, Lil Wayne, Wacka Flacka, who's next?

Achja.. Trump houdt ook van zwarte vrouwen. Elke rapper rapte trots over Donald voordat hij President werd, zelfs Mac Miller.

[ afbeelding ]

2 jaar relatie met model kara young.
Wel grappig dat de enige zwarten die hem steunen de stinkend rijken zijn die profiteren van zijn tax cuts terwijl het voetvolk op een houtje kan bijten en de onnozelaars hieruit denken te kunnen afleiden dat Trump een fuck zou geven om de zwarte bevolking.
pi_195937087
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:41 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Jij denkt dat zij met Trump ging vanwege z'n goede looks? _O-
Of zijn zachtaardige karakter en intelligentie?
pi_195937121
Nieuwe hitsong voor de election.

Donald J Trump - M.A.G.A ft. Lil Wayne, 50cent, Ice Cube, Kanye West, Waka Flocka (dj pepe on the beat)

Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195937131
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:51 schreef epicbeardman het volgende:
Nieuwe hitsong voor de election.

Donald J Trump - M.A.G.A ft. Lil Wayne, 50cent, Ice Cube, Kanye West, Waka Flocka (dj pepe on the beat)
Person, woman, camera, TV op de beat van Kanye’s Stronger
pi_195937168
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:52 schreef Fugue het volgende:

[..]

Person, woman, camera, TV op de beat van Kanye’s Stronger
Dan heeft onze stable genius door zijn besmetting met het trumpvirus toch wat iqpuntjes verloren, want ergens tussen die woordjes stond ooit ook nog man.
pi_195937190
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:57 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dan heeft onze stable genius door zijn besmetting met het trumpvirus toch wat iqpuntjes verloren, want ergens tussen die woordjes stond ooit ook nog man.
Past er niet tussen joh
pi_195937215
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195937227
quote:
Waarom post je links van Trump war room youtube kanalen?
Ik dacht dat betrouwbare bronnen voor jou heel belangrijk waren?
Of moeten wij aan een andere standaard voldoen dan jou?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_195937235
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 01:06 schreef Cara het volgende:

[..]

Waarom post je links van Trump war room youtube kanalen?
Ik dacht dat betrouwbare bronnen voor jou heel belangrijk waren?
Confirmed: Hunter Biden Has Been Under Federal Investigation for Money Laundering Since 2019
https://townhall.com/tips(...)-laundering-n2579060

Het is een clip van TV dude. C'mon man! waarom wordt ik weer aangevallen op nieuws wat ik zelf niet creëer?
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195937248
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 01:08 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Confirmed: Hunter Biden Has Been Under Federal Investigation for Money Laundering Since 2019
https://townhall.com/tips(...)-laundering-n2579060

Het is een clip van TV dude. C'mon man! waarom wordt ik weer aangevallen op nieuws wat ik zelf niet creëer?
Het komt van een Sinclair TV station.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_195937291
Ah dus zoals xomxpompom zou ik nu moeten zeggen.

!Muh media!!


Ik ga niet bij elk nieuwsbericht controleren welk moederbedrijf er achterzit. Ain't nobody got time for that.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195937295
Nou ja,dit is wel wat anders. Dit kost je 1:38 van je tijd.

pi_195937300
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 01:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
Nou ja,dit is wel wat anders. Dit kost je 1:38 van je tijd.

Ziet er goed uit ja, ah heerlijk die biased/unbiased media van beide kanten.. splits de samenleving totaal niet op :')
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195937306
Nee kerel, er is hier geen andere kant. Die denkbeeldige andere kant opereert onafhankelijk van elkaar. Maar ik ben wel blij dat je herkent dat deze shit gevaarlijk is.

Dit effect is echt 10 keer makkelijker te bereiken via social media en 100 keer moeilijker weer te geven zoals in dat filmpje gebeurde.

[ Bericht 26% gewijzigd door SnertMetChoco op 30-10-2020 01:35:23 ]
pi_195937312
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 01:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
Nee kerel, er is hier geen andere kant. Die denkbeeldige andere kant opereert onafhankelijk van elkaar. Maar ik ben wel blij dat je herkent dat deze shit gevaarlijk is.
Maar is censuur van foto's en leaks/mails dan niet gevaarlijk? Dat beschouw ik precies hetzelfde als TV indoctrinatie. Net zoals Europa wordt gehersenspoeld om Trump te haten. En mensen types zoals Justin Trudeau behoren te adoreren.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195937314
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 01:23 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ziet er goed uit ja, ah heerlijk die biased/unbiased media van beide kanten.. splits de samenleving totaal niet op :')
Wat haal je uit dit filmpje dan? Daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 01:29:05 #82
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195937326
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 01:27 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Net zoals Europa wordt gehersenspoeld om Trump te haten.
Nou.. daar heeft ie Europa niet voor nodig hoor.

Man, dat je deze onzin allemaal echt geloofd. Het blijft bijzonder.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195937335
Extreme stelling, Trump blijft aankomende 4 jaar president. Gooit een ban op Google/Twitter/Facebook net zoals China doet.
Amerikanen krijgen nog alleen positief nieuws te zien over de grote leider Trump en zijn prachtige familie.

Is het dan wel problematisch? internet censuur.

Maar als de democraten of Biden het gaan doen, dan is het in eens niet problematisch omdat het dan in jullie straatje valt.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 01:32:05 #84
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195937343
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 01:30 schreef epicbeardman het volgende:

Maar als de democraten of Biden het gaan doen, dan is het in eens niet problematisch omdat het dan in jullie straatje valt.
Wat een onzin weer. Sjonge jonge.. _O-
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195937344
Ronden jullie de dagelijkse mediadiscussie zo af? Ik wil naar bed.
pi_195937346
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 01:30 schreef epicbeardman het volgende:
Extreme stelling, Trump blijft aankomende 4 jaar president. Gooit een ban op Google/Twitter/Facebook net zoals China doet.
Amerikanen krijgen nog alleen positief nieuws te zien over de grote leider Trump en zijn prachtige familie.

Is het dan wel problematisch? internet censuur.

Maar als de democraten of Biden het gaan doen, dan is het in eens niet problematisch omdat het dan in jullie straatje valt.
Waarom denk je dat? 8)7
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator vrijdag 30 oktober 2020 @ 01:33:13 #87
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195937347
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 01:30 schreef epicbeardman het volgende:
Extreme stelling, Trump blijft aankomende 4 jaar president. Gooit een ban op Google/Twitter/Facebook net zoals China doet.
Amerikanen krijgen nog alleen positief nieuws te zien over de grote leider Trump en zijn prachtige familie.

Is het dan wel problematisch? internet censuur.

Maar als de democraten of Biden het gaan doen, dan is het in eens niet problematisch omdat het dan in jullie straatje valt.
Leg eens uit hoe Trump Google, Twitter en Facebook kan verbieden en leg dan ook even uit hoe hij dan gaat Twitteren? :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195937348
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 01:32 schreef Fugue het volgende:
Ronden jullie de dagelijkse mediadiscussie zo af? Ik wil naar bed.
Moet het licht uit? -O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195937351
Oh ik word al afgelost zie ik
pi_195937353
Was even bang dat Tijger een Giel Beelentje zou doen.
pi_195937357
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 01:20 schreef epicbeardman het volgende:

Ik ga niet bij elk nieuwsbericht controleren welk moederbedrijf er achterzit. Ain't nobody got time for that.
Grappig, ik heb er schijnbaar wel tijd voor.
Vreemd dat de users die jij afschildert als 'brainwashed linksvolk' wel hun bronnen checken, terwijl je zelf voor het checken van je eigen bronnen geen tijd hebt.
Maar tegelijkertijd predik je natuurlijk wel de wijsheden.
Can't have it both ways, man.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_195937362
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:40 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Dank voor het delen. :)
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator vrijdag 30 oktober 2020 @ 01:37:04 #93
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195937366
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 01:34 schreef Fugue het volgende:
Was even bang dat Tijger een Giel Beelentje zou doen.
:P
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator vrijdag 30 oktober 2020 @ 01:37:46 #94
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195937368
Nota bene, Trump krijgt het niet eens voor elkaar om WeChat en TikTok te verbieden ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195937370
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 01:32 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Wat een onzin weer. Sjonge jonge.. _O-
Nee, deze reactie toont al aan dat het geen onzin is omdat je het niet wil erkennen of ontkennen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 01:32 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Waarom denk je dat? 8)7
Omdat het internet nu ook al covert voor Biden. Als deze mails naar buiten waren gekomen van Trump stond het overal. Democraten hebben de macht in big tech company's en daar maken ze gebruik van. Alle conspiracy's mogen over Trump, is er daadwerkelijk een leak (foto's/video's en vermoedelijke mails inzichtelijk) van Hunter en het moet allemaal geblokkeerd worden. Terwijl anonieme sources over Trump hun gal mogen spuwen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 01:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Leg eens uit hoe Trump Google, Twitter en Facebook kan verbieden en leg dan ook even uit hoe hij dan gaat Twitteren? :D
Het is heel makkelijk voor een land om veel te censoren, als hij echt een dicator/facist was geweest had hij die big tech bedrijven allang kunnen sluiten. Stekker eruit. Zijn propaganda op staats TV (Tucker Carlson TV). Dan heeft hij twitter niet meer nodig.

En nu ga ik naar bed! onder mijn maga sprei! Doei!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195937410
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 01:38 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Nee, deze reactie toont al aan dat het geen onzin is omdat je het niet wil erkennen of ontkennen.
[..]

Omdat het internet nu ook al covert voor Biden. Als deze mails naar buiten waren gekomen van Trump stond het overal. Democraten hebben de macht in big tech company's en daar maken ze gebruik van. Alle conspiracy's mogen over Trump, is er daadwerkelijk een leak (foto's/video's en vermoedelijke mails inzichtelijk) van Hunter en het moet allemaal geblokkeerd worden. Terwijl anonieme sources over Trump hun gal mogen spuwen.
[..]

Het is heel makkelijk voor een land om veel te censoren, als hij echt een dicator/facist was geweest had hij die big tech bedrijven allang kunnen sluiten. Stekker eruit. Zijn propaganda op staats TV (Tucker Carlson TV). Dan heeft hij twitter niet meer nodig.

En nu ga ik naar bed! onder mijn maga sprei! Doei!
Zojuist deze mooie link voor je gescoord vlak voor het slapen gaan:

https://www.mediamatters.(...)r-biden-attack-local


Lees even door en wie weet krijg je nog een klein beetje een soort van spijt voor het posten van propaganda met je YouTube link. Joe
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_195937519
twitter
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_195937564
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 01:38 schreef epicbeardman het volgende:

Omdat het internet nu ook al covert voor Biden. Als deze mails naar buiten waren gekomen van Trump stond het overal. Democraten hebben de macht in big tech company's en daar maken ze gebruik van. Alle conspiracy's mogen over Trump, is er daadwerkelijk een leak (foto's/video's en vermoedelijke mails inzichtelijk) van Hunter en het moet allemaal geblokkeerd worden. Terwijl anonieme sources over Trump hun gal mogen spuwen.

En nu ga ik naar bed! onder mijn maga sprei! Doei!
Nee 'het intenet' covert niet voor Biden. Dat is een conclusie heb jij onterecht getrokken hebt. Als er mails verifieerbaar van Trump afkomstig zijn (en bovendien nieuwswaardig zijn) kunnen ze openbaar gemaakt worden tenzij de staatsveiligheid ermee in gevaar komt natuurlijk. Er zijn bovendien geen conspiracy's over Trump, er zijn al heel veel feiten gewoon bekend die geverifieerd kunnen worden. Dat er nog meer bevestigd kan worden dmv documenten/ getuigenissen is zeker zo maar ja dat houdt Trump dus tegen.

Sommige news outlets zijn nu eenmaal betrouwbaar en anderen niet. Het belangrijkste is of het verhaal dat gebracht wordt dus verifieerbaar is. Integere nieuwsbronnen brengen geen nieuws dat niet te verifieren is. Bij hoge uitzondering vinden ze iets belangrijk genoeg om toch te plaatsen maar dan vertellen ze dat er duidelijk bij (zoals bij het Steele Dossier bv). Ze vinden hun reputatie op dat gebied dan ook erg belangrijk en journalisten kunnen ontslagen worden als ze daar (bewust) een loopje mee nemen. Dat houdt overigens niet in dat er nooit (onbewust) fouten gemaakt kunnen worden in de beoordeling daarvan maar dan volgt er altijd een rectificatie.

Dat een informatiebron anoniem is wil niet direct zeggen dat deze niet betrouwbaar is. Journalisten zijn voor informatie nu eenmaal soms afhankelijk van mensen die niet met naam en toenaam genoemd willen worden wegens eventuele repercussies. Ze zijn overigens wel bekend bij de redactie, het zijn geen mensen die anoniem even wat informatie opsturen en dat dat dan onmiddelijk geplaatst wordt of zo. Zo werkt dat niet.

En daar zit hem nou precies het probleem bij de mails van Hunter Biden: ze zijn niet te verifieren en bovendien zijn de informatiebronnen in het verleden onbetrouwbaar gebleken. Komt nog bij dat de timing ervan zo vlak voor de verkiezingen erg verdacht is en dat dit trucje in 2016 ook al een keer uitgehaald is. De bedoeling ervan is duidelijk politiek gemotiveerd en tja dan is het niet zo gek dat integere news outlets daar niet nogmaals aan meewerken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 30-10-2020 03:08:33 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 02:50:23 #99
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195937569
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 02:22 schreef chroestjov het volgende:
[ twitter ]
Dus.. zooveel mensen bijeen in het midden van een pandemie juich jij toe?

Daar heb je geen enkele kritiek op?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195937574
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 01:06 schreef Cara het volgende:

[..]

Waarom post je links van Trump war room youtube kanalen?
Ik dacht dat betrouwbare bronnen voor jou heel belangrijk waren?
Of moeten wij aan een andere standaard voldoen dan jou?
Waarom niet? Dit is toch het Trump topic.
pi_195937577
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 02:50 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Dus.. zooveel mensen bijeen in het midden van een pandemie juich jij toe?

Daar heb je geen enkele kritiek op?
Vreedzame protesten zijn volkomen veilig. Je politieke overtuigingen etaleren liefst met zo veel mogelijk mensen is totaal niet gevaarlijk. Althans dat is wat de media mij vertelde een aantal maanden geleden toen men massaal de straat op ging voor st George.
pi_195937580

Belachelijk de antwoorden van Dorsey, kortom Twitter heeft overduidelijk mensen werken met bepaalde politieke voorkeuren en laten dat ook heel duidelijk merken in hun beleid.
Gek genoeg heeft hij geen antwoord op het blokken van de NYPOST. Tijd dat er iets gedaan gaat worden aan de regelgeving zodat politieke discriminatie en censuur geen plaats heeft op een openbaar platform.
pi_195937586
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 02:46 schreef Kijkertje het volgende:

[..]


Sommige bronnen zijn nu eenmaal betrouwbaar en anderen niet. Het belangrijkste is of het verhaal dat gebracht wordt dus verifieerbaar is. Integere nieuwsbronnen brengen geen nieuws dat niet te verifieren is. Bij hoge uitzondering vinden ze iets belangrijk genoeg om toch te plaatsen maar dan vertellen ze dat er duidelijk bij (zoals bij het Steele Dossier bv). Ze vinden hun reputatie op dat gebied dan ook erg belangrijk en journalisten kunnen ontslagen worden als ze daar (bewust) een loopje mee nemen. Dat houdt overigens niet in dat er nooit (onbewust) fouten gemaakt kunnen worden in de beoordeling daarvan maar dan volgt er altijd een rectificatie.

Heel het muh Russia geklets viel niet te verifiëren, dat neemt niet weg dat alle media er gretig op los speculeerde en geruchten rapporteerden alsof het waarheid was.
Laatst nog met die “uitspraak” (suckers and losers) van Trump dat door 14 man werd ontkent.
Niet te verifiëren, geen enkele krant of website werd daarvoor geblokt op Twitter of gedwongen het verhaal te verwijderen.
pi_195937665
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 02:22 schreef chroestjov het volgende:
[ twitter ]
Gisteren mensen in de vrieskou laten staan en nu mensen die de hitte niet aankonden. Dat allemaal nog afgezien van het gevaar van het verspreiden van het coronavirus. De meest onverantwoordelijke egocentrische president aller tijden.

En wat een ontzettend dom volk ook -O-

twitter


twitter


[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 30-10-2020 05:25:29 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 03:18:39 #105
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195937668
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 02:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Vreedzame protesten zijn volkomen veilig. Je politieke overtuigingen etaleren liefst met zo veel mogelijk mensen is totaal niet gevaarlijk. Althans dat is wat de media mij vertelde een aantal maanden geleden toen men massaal de straat op ging voor st George.
Dat BLM gebeuren was lastig voor Trump om te verbieden.

Deze superspreader events organiseert hij zelf.

Moet je je voorstellen dat Rutte zulke bijeenkomsten zou houden van 10-20.000 man in deze tijd. Zonder mondkapjes en afstand houden.

Dan zou de wereld erover schrijven. De hele wereld.

Maar bij Trump is het niet erg. _O-
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195937751
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 03:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Heel het muh Russia geklets viel niet te verifiëren, dat neemt niet weg dat alle media er gretig op los speculeerde en geruchten rapporteerden alsof het waarheid was.
Laatst nog met die “uitspraak” (suckers and losers) van Trump dat door 14 man werd ontkent.
Niet te verifiëren, geen enkele krant of website werd daarvoor geblokt op Twitter of gedwongen het verhaal te verwijderen.
Geen idee wat je met muh Russia bedoelt. Kan je ook normaal communiceren?

En waarom zou 'suckers and losers' niet te verifieren zijn? Als meerdere getuigen onafhankelijk van elkaar verklaren dat Trump dat gezegd heeft op een bepaald tijdstip, op een bepaalde plaats en ze daar verifieerbaar bij aanwezig waren is dat wel degelijk betrouwbaar. Zo werkt dat ook met getuigenissen bij de rechtbank. Dat vervolgens 14(?) man het gaan ontkennen zegt daarentegen nou weer helemaal niks over het waarheidsgehalte. Het staat me trouwens nog bij dat één van die ontkenners bv niet eens aanwezig bleek te zijn geweest bij dat voorval :D

[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 30-10-2020 04:40:08 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195937849
Nog een paar leugens van Trump over Biden uit zijn rally:

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195937926
Oplichterspraktijken:

twitter


En FoxFake News:

twitter


Intussen uit Utah een noodkreet van de Gouverneur:
twitter

twitter


En die niksnut van een president denkt alleen aan zijn herverkiezing :')

[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 30-10-2020 06:05:17 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195938033
twitter


:'(
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195938504
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 03:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Heel het muh Russia geklets viel niet te verifiëren, dat neemt niet weg dat alle media er gretig op los speculeerde en geruchten rapporteerden alsof het waarheid was.
Laatst nog met die “uitspraak” (suckers and losers) van Trump dat door 14 man werd ontkent.
Niet te verifiëren, geen enkele krant of website werd daarvoor geblokt op Twitter of gedwongen het verhaal te verwijderen.
De meeste onthullingen rondom het Rusland-onderzoek waren juist spot on, zo bleek toen het rapport van Mueller naar buiten gebracht. Ten aanzien van dat onderwerp hebben de media juist uitstekend werk verricht. Natuurlijk sloegen bepaalde uitgaven wel eens de plank mis, maar dat waren dan ook de kwalitatief mindere media.

Wat betreft dat 'suckers and losers'. Dat nieuws is bevestigd door zowel 'linkse' als 'rechtse' media, die onderzoek ernaar hebben gedaan en hun bronnen hebben geraadpleegd.

En dat de kontenlikkers rondom Trump het nieuws ontkennen, mag natuurlijk geen verrassing heten. Je zal nu wel Bolton erbij slepen. Maar die zei alleen dat hij de uitspraken niet heeft gehoord. Hij voegde er ook direct aan toe dat de uitlatingen wel bij Trump passen.

Overigens vind ik dat Twitter de verhalen over de laptop van Hunter Biden niet had moeten blokkeren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:13:51 #111
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195938686

Gekke Biden, dat hij naar Minnesota gaat in plaats van naar Texas dat hij op het punt staat te flippen. Aldus de polls. Biden landslide, toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ensiferum op 30-10-2020 08:23:07 ]
pi_195938728
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 06:18 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

:'(
Het Trump regime zet hard in op ecocide op het moment ja. Dit was eerder deze week:
Trump strips protections for Tongass forest, opening it to logging

quote:
The Trump administration on Wednesday lifted protections for Alaska's Tongass National Forest, a move that will expand logging in the nation’s largest old-growth forest.

A notice posted in the Federal Register exempts the forest from the so-called roadless rule, a Clinton-era prohibition on road construction and timber harvesting on many Forest Service lands.

Under the Trump administration’s changes, the nearly 9.4 million acres of inventoried roadless land in the Tongass would once again be considered suitable timberlands.

It’s a major blow to environmental efforts to protect one of the world’s largest temperate rainforests — the Forest Service found in 2016 that it stores more carbon than any other forest in the country.

“Government decisions should be informed by public input and made on the basis of science — this decision is neither. This decision ignored public input and this decision turns a blind eye to science,” Ken Rait, director of the public lands and rivers conservation project at Pew Charitable Trusts, told The Hill.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195938807
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 08:13 schreef Ensiferum het volgende:

Gekke Biden, dat hij naar Minnesota gaat in plaats van naar Texas dat hij op het punt staat te flippen. Aldus de polls. Biden landslide, toch?
Jij bent hier degene die met de nodige stelligheid loopt te verkondigen dat Trump met twee vingers in z'n neus gaat winnen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195938894
BREAKING:

Een computerexpert heeft een DKIM verificatie kunnen doen en in ieder geval 1 email van Hunter Biden is echt:

EXCLUSIVE: NY Post’s ‘Smoking Gun’ Hunter Biden Email 100% Authentic, Forensic Analysis Concludes

https://dailycaller.com/2(...)biden-burisma-email/

Wanneer een email vandaag de dag wordt verstuurd, dan zit er een cryptografische functie ingebouwd in het email protocol, waardoor je achteraf kunt checken of de email vervalst is:

https://nl.wikipedia.org/wiki/DomainKeys_Identified_Mail

Op deze manier heeft Wikileaks destijds ook de Podesta emails weten te verifieren.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_195938943
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:54 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Het is me niet eens duidelijk wat Joe Biden nou verweten zou worden. Ik heb dit herhaaldelijk gevraagd, maar krijg gewoon geen echt antwoord.
Hm. Denk dat jij het vooral in de rationele hoek zoekt, maar mensen zijn niet rationeel.

Een miljardenbedrijf heeft altijd leningen op de balans staan, daar is niets raars aan.

Privepersonen die miljoenen aan stortingen krijgen is wel raar. Beloftes van 1,5 mld voor op te zetten constructies zijn ook niet normaal voor een bedrijf wat hier verder geen voorgeschiedenis in heeft.

Voor jou is het logisch dat er tijdens een pandemie geluisterd wordt naar onderzoekers/specialisten die mensen willen redden. Een groep als WHO die dan aangeven wat er moet gebeuren is dan een logisch gevolg.
Maar voor veel mensen is dat niet zo. Die hebben op een persoon gestemd en willen hun vrijheid niet beperkt zien.

Je mist heel vaak het emotionele aspect en denkt dat de wetenschap en wetenschappelijke onderzoeken alle antwoorden geven, maar veel mensen werken op een risicoprofiel en denken niet verder dan hun eigen voortuin. Die willen niet horen dat het een “dark winter” wordt op voorhand.

Qua milieu bijvoorbeeld, al sinds dat ik jong was is er altijd wel iets geweest met het milieu. Zure regen, de ozonlaag, opwarming etc. Maar waarom zou average joe zich moeten laten beperken door allerlei regels, als average Ting elke regel aan zijn laars kan lappen en wel voor weinig producten in elkaar kan zetten!

Als ik CNN kijk zie ik zeer negatieve mensen die alleen maar aanvallen en klagen. Dat stoot af en trekt zeker niet aan.

Lang niet iedereen die intelligent is of een studie heeft gedaan leest alle artikelen, weegt die af en zoekt de bronnen. De onderbuik is best sterk.

BLM en de rellen bv. Michelle Obama kan wel zeggen dat het meerendeel rustige protesten zijn, maar als getint persoon zie je wel grote groepen mensen winkels en wijken slopen. Mensen waarmee je niet vergeleken wil worden.

Als ik Biden of Harris zie spreken, zie ik niets wat oprecht is. Niets waar ik op in wil haken.

Tldr; theoretisch heb je het steeds correct, maar emotioneel mis je vaak een stuk.

Daarom denk ik ook dat Trump herkozen wordt. Omdat de democraten het houden op logica en negativiteit, maar dat trekt geen mensen.

Alleen al de verklaring van de polls die mis gingen vorige keer; “we misten opleiding onder de blanke bevolking”. (Ow, het ligt weer aan de domme mensen...)
Wat een BS. Zolang er trump-signs uit tuinen worden gehaald of mensen worden aangevallen voor hun overtuiging/gecancelled, zal de stille kiezer groeien.

Dat “you ain’t black” heeft volgens mij ook veel schade geleverd. Zo krijg je gewoon geen mensen achter je.

Lang verhaal, wat zeker geen aanval is. Maar ik denk dat emoties en aantrekken/afstoten flink onderschat wordt als je hier met rede en logica naar kijkt. Je zal wel iets met politiek gestudeerd hebben (je doet me sterk aan Kaas_ denken), waardoor alle emotie uit je systeem is gehaald. Als je wel in het bedrijfsleven zit, zou je moeten weten dat emoties veel zaken bepalen en geen feiten.
pi_195938946
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik zie Trump nog wel winnen hoor. Platvloersheid en complotdenken doet het erg goed in de Westerse wereld. Zaken als intellectualisme en wetenschap hebben geen plaats in deze tot kosmische voetbalkantine omgetoverde bak ellende.

Oh en vergeet niet dat fundie evangelicals sowieso Republikeins stemmen, ongeacht het poppetje. Die kunnen niet wachten op de rapture en dan is het niet al te tactvolle president natuurlijk handig.
Volgens Pew is schijnbaar maar 56% van de Evangelische Christenen een uitgesproken Republikein.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:18 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

Rip lil wayne's carriere, oh wacht die rapte toch al niet echt meer :9

[ afbeelding ]

het begint al, de tranen ( en nee ik heb geen twitter account, pic is niet van mij ;) )
#cancellilwayne
Bizar ook dat er dusdanig veel mensen overtuigd zijn dat Trump zwarte Amerikanen zou haten. Echt een geheel gestoorde complottheorie die enkel is aangewakkerd door de linksgeoriënteerde mainstream media. Ik denk dat Trump absoluut discutabele dingen heeft gezegd, voornamelijk over immigranten en Mexicanen, maar dat hij zwarte Amerikanen zou haten? Nee, een vreemde visie als je het mij vraagt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik vind de Trump wall niet kwaadaardig in deze context. Het zal mij worst zijn of er een muur gebouwd wordt, het gros van die grens is al muur/hekwerk/etc. Ik vind het wel verspilling van belastinggeld, omdat je die delen van de grens veel effectiever kunt waarnemen met camera's.

Een plan met camera's was al lang ervoor door Democraten voorgesteld, door beide partijen in de Senaat omarmd (met meer geld ook nota bene), en het stierf vervolgens in het Huis, omdat de Republikeinen daar een meerderheid hadden. Het had het makkelijk gehaald daar, maar het werd domweg niet in stemming gebracht, omdat het in het Republikeinse smaldeel geen meerderheid kon krijgen.

Zijn leugen over dat Mexicanen dat zouden betalen vind ik wel kwaadaardig, of zijn gehits dat vanuit Mexico verkrachters en moordenaars het land binnenkomen. Je hebt echt een heel simplistisch beeld van hoe andere mensen denken.
Ik vind dat vooral generaliserend en racistisch. Niet per definitie "kwaadaardig". Bovendien is dit ook een vreemde reden om een hele partij als "kwaadaardig" af te schilderen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
Je hebt echt een heel slecht beeld van hoe ik media consumeer en welke media ik consumeer. Ik weet juist doorgaans nieuws en bronnen af te wegen en probeer te bekijken of belangrijk nieuws door meerdere onafhankelijke bronnen bevestigd worden.
Ik weet het niet, de media die jij omschrijft als "kwaliteitsmedia" ga je volgens mij blind op af, vandaar ook dat je deze zo op een voetstuk plaatst, dat is geen afwegen meer. Daarnaast zie ik in AMV in POL genoeg discutabele Twitter-linkjes voorbijkomen die jij daar dropt en die niet afkomstig zijn van diezelfde "kwaliteitsmedia".

Wat je denkt ik vooral probeert aan te geven is dat zodra dingen in lijn vallen met jouw eigen politieke overtuigingen (links en progressief en/of zeer negatief over de Trump of de Republikeinen) wordt het al snel voor de waarheid aangenomen. Maar dat is niet objectief overwegen, dat is simpelweg media filteren met een enorme confirmation bias.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
Nope. De Republikeinen zijn sinds Reagan stapje voor stapje opgeschoven naar een gevaarlijk extremistisch rechtse partij op enkele uitzonderingen na. Ter herinnering, McCain, die in 2008 als presidentskandidaat mee deed wordt nu weggezet als "Republican in name only".
Ben ik het totaal niet mee eens. De Republikeinen zijn conservatief en rechts. Dat staat buiten kijf, maar een gevaarlijke extremistische partij? Nee, verre van. Ik vind het eerder gevaarlijk en extreem hoe sommige mensen op die partij en Trump reageren. Namelijk compleet doorgeslagen in haat, woede, emotie en zonder enige vorm van zelfbeheersing. Ik vind Trump ook compleet ongeschikt voor het presidentschap van de VS, zelfs compleet ongeschikt om überhaupt in de politiek actief te zijn, maar mij zie je ook niet zo hysterisch reageren.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 00:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
Toen in 2018 een Democratische governor won in Wisconsin pasten ze snel de regels aan in de lame duck sessie om de governor rechten te ontnemen, omdat hij van de andere partij was. Dit deden ze al eerder in 2016 in North Carolina.

De huidige Republikeinse partij tolereert in delen niet dat de Democratische partij ook recht heeft om te regeren als de burgers dat verkiezen en dat is echt bijzonder gevaarlijk.
Hier was ik inderdaad bekend mee. Slimme zet en volgens de regels. Het is een eigenschap van instituties dat ze lastig te veranderen zijn en dat politieke actoren er ook alles aan zullen doen om het voor politieke tegenstanders lastig te maken zaken te veranderen. Geen grap overigens, hier zijn serieus theorieën over binnen de politieke en bestuurskundige wetenschap.

Ik vind dus ook niet dat dit de Republikeinen "gevaarlijk" zou maken. Dit is wederom een 'loaded term' die jij er zelf aan plakt. Daarnaast is de linksgeoriënteerde mainstream media ook enorm goed om dit soort denken aan te wakkeren, als ik mij niet vergis waren ook allemaal complottheorieën omtrent het feit dat Stacey Abrams niet was verkozen tot gouverneur van GA, dit zou dan zogenaamd ook komen door "voter suppression" van de Republikeinen. En dit is ook een beetje hoe de linksgeoriënteerde mainstream media opereert, als zij niet zien gebeuren in de politieke arena wat zij willen zien, wordt alles zo geframed dat het good vs. evil is.

Daarom stelde ik ook al, mocht Nikki Haley (nochtans een vrouw van kleur) over vier jaar presidentskandidate worden voor de Republikeinen, zal het narratief om haar helemaal veranderen en wordt zij binnen no-time compleet gedemoniseerd met de meest rare beschuldigingen. En jij zult dat als fervent lezer van zulke media dan direct geloven. Dit vind ik wél gevaarlijk, omdat je op die manier voor polarisatie zorgt binnen een volk en eigenlijk twee kampen tegen elkaar uit probeert te spelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2020 08:40:14 ]
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:38:59 #117
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195938969
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 08:37 schreef _I het volgende:

[..]

Hm. Denk dat jij het vooral in de rationele hoek zoekt, maar mensen zijn niet rationeel.

Een miljardenbedrijf heeft altijd leningen op de balans staan, daar is niets raars aan.

Privepersonen die miljoenen aan stortingen krijgen is wel raar. Beloftes van 1,5 mld voor op te zetten constructies zijn ook niet normaal voor een bedrijf wat hier verder geen voorgeschiedenis in heeft.

Voor jou is het logisch dat er tijdens een pandemie geluisterd wordt naar onderzoekers/specialisten die mensen willen redden. Een groep als WHO die dan aangeven wat er moet gebeuren is dan een logisch gevolg.
Maar voor veel mensen is dat niet zo. Die hebben op een persoon gestemd en willen hun vrijheid niet beperkt zien.

Je mist heel vaak het emotionele aspect en denkt dat de wetenschap en wetenschappelijke onderzoeken alle antwoorden geven, maar veel mensen werken op een risicoprofiel en denken niet verder dan hun eigen voortuin. Die willen niet horen dat het een “dark winter” wordt op voorhand.

Qua milieu bijvoorbeeld, al sinds dat ik jong was is er altijd wel iets geweest met het milieu. Zure regen, de ozonlaag, opwarming etc. Maar waarom zou average joe zich moeten laten beperken door allerlei regels, als average Ting elke regel aan zijn laars kan lappen en wel voor weinig producten in elkaar kan zetten!

Als ik CNN kijk zie ik zeer negatieve mensen die alleen maar aanvallen en klagen. Dat stoot af en trekt zeker niet aan.

Lang niet iedereen die intelligent is of een studie heeft gedaan leest alle artikelen, weegt die af en zoekt de bronnen. De onderbuik is best sterk.

BLM en de rellen bv. Michelle Obama kan wel zeggen dat het meerendeel rustige protesten zijn, maar als getint persoon zie je wel grote groepen mensen winkels en wijken slopen. Mensen waarmee je niet vergeleken wil worden.

Als ik Biden of Harris zie spreken, zie ik niets wat oprecht is. Niets waar ik op in wil haken.

Tldr; theoretisch heb je het steeds correct, maar emotioneel mis je vaak een stuk.

Daarom denk ik ook dat Trump herkozen wordt. Omdat de democraten het houden op logica en negativiteit, maar dat trekt geen mensen.

Alleen al de verklaring van de polls die mis gingen vorige keer; “we misten opleiding onder de blanke bevolking”. (Ow, het ligt weer aan de domme mensen...)
Wat een BS. Zolang er trump-signs uit tuinen worden gehaald of mensen worden aangevallen voor hun overtuiging/gecancelled, zal de stille kiezer groeien.

Dat “you ain’t black” heeft volgens mij ook veel schade geleverd. Zo krijg je gewoon geen mensen achter je.

Lang verhaal, wat zeker geen aanval is. Maar ik denk dat emoties en aantrekken/afstoten flink onderschat wordt als je hier met rede en logica naar kijkt. Je zal wel iets met politiek gestudeerd hebben (je doet me sterk aan Kaas_ denken), waardoor alle emotie uit je systeem is gehaald. Als je wel in het bedrijfsleven zit, zou je moeten weten dat emoties veel zaken bepalen en geen feiten.
Wat een lang verhaal om alleen te zeggen "ik wil dat Trump wint".
pi_195939028
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 08:39 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Kort samengevat voor de lezer met wat minder tijd:
MUH MEDIA!!!111
Even voor de goede orde, ik weet ook niet of je dit al was opgevallen ... Maar bijna al jouw 'Muh Media!1' reacties zijn verwijderd, en ook deze is weer gerapporteerd. Als je het oneens met mij bent, prima, dan kun je het óf negeren, óf normaal inhoudelijk reageren. Dit soort inhoudsloze posts daarentegen, die jij sowieso wel vaker plaatst, komen nogal beperkt en zwakzinnig over.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2020 08:45:07 ]
pi_195939029
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 08:38 schreef Belabor het volgende:

[..]

Wat een lang verhaal om alleen te zeggen "ik wil dat Trump wint".
Het zal mij jeuken wie er wint. Neemt niet weg dat ik wel denk dat Trump wint.

Het is vooral een lang verhaal om te zeggen dat logica en wetenschap emoties missen, die wel heel belangrijk zijn in verkiezingen.
pi_195939175
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 08:37 schreef Dejannn het volgende:

Bizar ook dat er dusdanig veel mensen overtuigd zijn dat Trump zwarte Amerikanen zou haten. Echt een geheel gestoorde complottheorie die enkel is aangewakkerd door de linksgeoriënteerde mainstream media. Ik denk dat Trump absoluut discutabele dingen heeft gezegd, voornamelijk over immigranten en Mexicanen, maar dat hij zwarte Amerikanen zou haten? Nee, een vreemde visie als je het mij vraagt.
Of Trump zwarte Amerikanen haat, durf ik niet te zeggen. Ik weet immers niet wat er het hoofd van die man omgaat. Dat hij een twijfelachtige relatie heeft met Afro-Amerikanen, staat echter vast:

‘No Vacancies’ for Blacks: How Donald Trump Got His Start, and Was First Accused of Bias

Laten we ook niet vergeten dat Trump is opgegroeid in een tijd dat grote delen van de VS nog waren gesegregeerd. Daar word je als jonge, blanke Amerikaan hoe dan ook door beïnvloed. Gedurende z'n zakelijke loopbaan gaf Trump regelmatig blijk van een zeker dedain richting zwarte Amerikanen. Of hij die gevoelens nog steeds koestert, is voor mij een raadsel. Wel weet ik dat voortschrijdend inzicht voor Trump een grotendeels onbekend fenomeen is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:56:39 #121
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195939204
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 08:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij bent hier degene die met de nodige stelligheid loopt te verkondigen dat Trump met twee vingers in z'n neus gaat winnen.
Het is dan ook niet zozeer voor mijzelf, maar voor anderen. Voor hen die meer in verhaaltjes geloven dan het direct waarneembare.
pi_195939206
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 08:44 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Even voor de goede orde, ik weet ook niet of je dit al was opgevallen ... Maar bijna al jouw 'Muh Media!1' reacties zijn verwijderd, en ook deze is weer gerapporteerd. Als je het oneens met mij bent, prima, dan kun je het óf negeren, óf normaal inhoudelijk reageren. Dit soort inhoudsloze posts daarentegen, die jij sowieso wel vaker plaatst, komen nogal beperkt en zwakzinnig over.
Overigens vind ik het ook een tikkeltje bijdehand dat continu de indruk wordt gewekt dat journalisten kwaadwillende rotzakken zijn, maar goed.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195939396
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 08:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Overigens vind ik het ook een tikkeltje bijdehand dat continu de indruk wordt gewekt dat journalisten kwaadwillende rotzakken zijn, maar goed.
Kwaadwillend is een term die jij gebruikt, niet ik. Wel denk ik dat bepaalde media er álles aan zullen om een bepaald narratief te pushen. En als zij daarom een politicus moeten afschilderen als een halve demoon, dan zullen ze dat gewoon doen. En dit zie je overigens aan beide kanten, Trump is een 'Orange Hitler' en Biden een 'Antifa supporting socialist'.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 08:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Of Trump zwarte Amerikanen haat, durf ik niet te zeggen. Ik weet immers niet wat er het hoofd van die man omgaat. Dat hij een twijfelachtige relatie heeft met Afro-Amerikanen, staat echter vast:

‘No Vacancies’ for Blacks: How Donald Trump Got His Start, and Was First Accused of Bias

Laten we ook niet vergeten dat Trump is opgegroeid in een tijd dat grote delen van de VS nog waren gesegregeerd. Daar word je als jonge, blanke Amerikaan hoe dan ook door beïnvloed. Gedurende z'n zakelijke loopbaan gaf Trump regelmatig blijk van een zeker dedain richting zwarte Amerikanen. Of hij die gevoelens nog steeds koestert, is voor mij een raadsel. Wel weet ik dat voortschrijdend inzicht voor Trump een grotendeels onbekend fenomeen is.
Interessant stuk. Ik zal ook zeker niet willen zeggen dat Trump zijn verleden schoon is wat dit betreft, ik had het meer over het heden. Momenteel geloof ik niet dat Trump iets heeft jegens zwarte Amerikanen. Net zo min als dat ik denk dat dit het geval is bij Biden, want alles wat je over Trump kan zeggen kun je ook over Biden zeggen. Sterker nog, Biden deed recentelijk nog discutabele uitspraken omtrent huidskleur. Als je als zwarte Amerikaan niet voor hem zou stemmen was je eigenlijk niet zwart ;).

Dus als je het verleden erbij wil gaan betrekken, kun je over beide kandidaten het nodige zeggen. En wat je zelf al terecht benadrukt, de tijd waarin deze twee zijn opgegroeid zal daar een rol in hebben gespeeld.
pi_195939397
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 08:44 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Even voor de goede orde, ik weet ook niet of je dit al was opgevallen ... Maar bijna al jouw 'Muh Media!1' reacties zijn verwijderd, en ook deze is weer gerapporteerd. Als je het oneens met mij bent, prima, dan kun je het óf negeren, óf normaal inhoudelijk reageren. Dit soort inhoudsloze posts daarentegen, die jij sowieso wel vaker plaatst, komen nogal beperkt en zwakzinnig over.
Tja weet je, dat eeuwige gejank over die duivelse linkse media kennen we onderhand wel, je bent niet verplicht ze te lezen en noch mogen die duivelse linkse media helemaal zelf weten wat ze plaatsen en wat niet.

Verder, willen dat iemand normaal inhoudelijk reageert om vervolgens deze persoon uit te maken voor nogal beperkt en zwakzinnig, gaat ook niet echt werken natuurlijk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195939431
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 09:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Tja weet je, dat eeuwige gejank over die duivelse linkse media kennen we onderhand wel, je bent niet verplicht ze te lezen en noch mogen die duivelse linkse media helemaal zelf weten wat ze plaatsen en wat niet.

Verder, willen dat iemand normaal inhoudelijk reageert om vervolgens deze persoon uit te maken voor nogal beperkt en zwakzinnig, gaat ook niet echt werken natuurlijk.
Ik stel niet dat jij beperkt en zwakzinnig bent. Maar wél dat geregeld reageren met dergelijke posts zo over kan komen. Dat is een essentieel verschil.
pi_195939458
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 09:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Tja weet je, dat eeuwige gejank over die duivelse linkse media kennen we onderhand wel, je bent niet verplicht ze te lezen en noch mogen die duivelse linkse media helemaal zelf weten wat ze plaatsen en wat niet.

Verder, willen dat iemand normaal inhoudelijk reageert om vervolgens deze persoon uit te maken voor nogal beperkt en zwakzinnig, gaat ook niet echt werken natuurlijk.
Maar het speelt nog steeds.

GDP stijgt met 33%.. CNN komt met “maar dat is na een flinke daling” of “Die stijging zet niet door”.
Het is allemaal zo negatief. En als je naar de cijfers in bv Europa kijkt, komen die lang niet aan +33%.

Je hoeft Trump de credits niet te geven, maar af en toe wat enthousiasme zou niet verkeerd zijn. Als Trump wint is dat dankzij de msm die mensen wegduwen ipv aantrekken.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:25:21 #127
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195939678
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 09:15 schreef _I het volgende:

[..]

Maar het speelt nog steeds.

GDP stijgt met 33%.. CNN komt met “maar dat is na een flinke daling” of “Die stijging zet niet door”.
Het is allemaal zo negatief. En als je naar de cijfers in bv Europa kijkt, komen die lang niet aan +33%.

Je hoeft Trump de credits niet te geven, maar af en toe wat enthousiasme zou niet verkeerd zijn. Als Trump wint is dat dankzij de msm die mensen wegduwen ipv aantrekken.
Zo grappig ook. Neem die daling in het BNP en de piek in werkloosheid, dat was allemaal wel de verdienste van Trump en niet van COVID en de Democraten die hun staten en steden op slot gooiden. Dat daarvoor een recordlaagte aan werkloosheid was, dat doet er dan ook weer niet toe. Bijzonder volk, die journalisten en hun volgers.
pi_195940168
https://thefederalist.com(...).X5q6SWyMvfY.twitter

En het censuur gaat gewoon door.
pi_195940420
twitter


richting de half miljoen likes, toe maar, russische bots zijn goed bezig *O*
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195941731
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 09:53 schreef Chivaz het volgende:
https://thefederalist.com(...).X5q6SWyMvfY.twitter

En het censuur gaat gewoon door.
Die muur heeft geen enkel nut. Met een mobiele slijptol ben je er in 5 minuten doorheen.

En anders klimmen...



Daarnaast is een groot deel nog niet eens gebouwd omdat er nog rechtszaken lopen tegen de grondeigenaren.
pi_195941835
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 08:37 schreef Dejannn het volgende:
[..]

Ik vind dat vooral generaliserend en racistisch. Niet per definitie "kwaadaardig". Bovendien is dit ook een vreemde reden om een hele partij als "kwaadaardig" af te schilderen.
[..]

Ik weet het niet, de media die jij omschrijft als "kwaliteitsmedia" ga je volgens mij blind op af, vandaar ook dat je deze zo op een voetstuk plaatst, dat is geen afwegen meer. Daarnaast zie ik in AMV in POL genoeg discutabele Twitter-linkjes voorbijkomen die jij daar dropt en die niet afkomstig zijn van diezelfde "kwaliteitsmedia".

Wat je denkt ik vooral probeert aan te geven is dat zodra dingen in lijn vallen met jouw eigen politieke overtuigingen (links en progressief en/of zeer negatief over de Trump of de Republikeinen) wordt het al snel voor de waarheid aangenomen. Maar dat is niet objectief overwegen, dat is simpelweg media filteren met een enorme confirmation bias.
[..]

Ben ik het totaal niet mee eens. De Republikeinen zijn conservatief en rechts. Dat staat buiten kijf, maar een gevaarlijke extremistische partij? Nee, verre van. Ik vind het eerder gevaarlijk en extreem hoe sommige mensen op die partij en Trump reageren. Namelijk compleet doorgeslagen in haat, woede, emotie en zonder enige vorm van zelfbeheersing. Ik vind Trump ook compleet ongeschikt voor het presidentschap van de VS, zelfs compleet ongeschikt om überhaupt in de politiek actief te zijn, maar mij zie je ook niet zo hysterisch reageren.
[..]

Hier was ik inderdaad bekend mee. Slimme zet en volgens de regels. Het is een eigenschap van instituties dat ze lastig te veranderen zijn en dat politieke actoren er ook alles aan zullen doen om het voor politieke tegenstanders lastig te maken zaken te veranderen. Geen grap overigens, hier zijn serieus theorieën over binnen de politieke en bestuurskundige wetenschap.

Ik vind dus ook niet dat dit de Republikeinen "gevaarlijk" zou maken. Dit is wederom een 'loaded term' die jij er zelf aan plakt. Daarnaast is de linksgeoriënteerde mainstream media ook enorm goed om dit soort denken aan te wakkeren, als ik mij niet vergis waren ook allemaal complottheorieën omtrent het feit dat Stacey Abrams niet was verkozen tot gouverneur van GA, dit zou dan zogenaamd ook komen door "voter suppression" van de Republikeinen. En dit is ook een beetje hoe de linksgeoriënteerde mainstream media opereert, als zij niet zien gebeuren in de politieke arena wat zij willen zien, wordt alles zo geframed dat het good vs. evil is.

Daarom stelde ik ook al, mocht Nikki Haley (nochtans een vrouw van kleur) over vier jaar presidentskandidate worden voor de Republikeinen, zal het narratief om haar helemaal veranderen en wordt zij binnen no-time compleet gedemoniseerd met de meest rare beschuldigingen. En jij zult dat als fervent lezer van zulke media dan direct geloven. Dit vind ik wél gevaarlijk, omdat je op die manier voor polarisatie zorgt binnen een volk en eigenlijk twee kampen tegen elkaar uit probeert te spelen.
Op de twee vette punten wil ik wat zeggen.
De eerste: Als het aan de GOP ligt, gaan we gewoon door met eindeloos consumeren en produceren en krijgen vervuilers ruim baan. Het is ondertussen al lang en breed bewezen dat die weg lijdt naar uitsterving van de mens. Ik vind het erg extreem om daar mee door te gaan dan.

Twee: Dus omdat onderzoeken staven dat de huidige constructen dit gedrag mogelijk maken, is het dan maar zo? Weet je wie die voorwaarden gemaakt heeft? Mensen. Weet je wie die zou willen veranderen? Mensen. Maar nee hoor het is een links frame dat zulke zaken kut zijn, het is nu eenmaal hoe het is jongens!
What Would Goku Do
pi_195941877
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 09:15 schreef _I het volgende:

[..]

Maar het speelt nog steeds.

GDP stijgt met 33%.. CNN komt met “maar dat is na een flinke daling” of “Die stijging zet niet door”.
Het is allemaal zo negatief. En als je naar de cijfers in bv Europa kijkt, komen die lang niet aan +33%.

Je hoeft Trump de credits niet te geven, maar af en toe wat enthousiasme zou niet verkeerd zijn. Als Trump wint is dat dankzij de msm die mensen wegduwen ipv aantrekken.
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 09:25 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Zo grappig ook. Neem die daling in het BNP en de piek in werkloosheid, dat was allemaal wel de verdienste van Trump en niet van COVID en de Democraten die hun staten en steden op slot gooiden. Dat daarvoor een recordlaagte aan werkloosheid was, dat doet er dan ook weer niet toe. Bijzonder volk, die journalisten en hun volgers.
Wij kunnen het ook niet helpen dat dit de feiten zijn stelletje zwakzinnige jankballen :')
Natuurlijk groeit een economie die ingericht is zoals de VS keihard na keiharde krimp. Dat rapporteren is hetzelfde als rapporteren dat water nat is. Dat Trump en consorten die cijfers als een winpunt brengen vraagt dan natuurlijk om een rectificatie van mensen die wel eerlijk zijn en/of hersens hebben.
What Would Goku Do
pi_195942150
quote:
18s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 11:26 schreef viagraap het volgende:

[..]


[..]

Wij kunnen het ook niet helpen dat dit de feiten zijn stelletje zwakzinnige jankballen :')
Natuurlijk groeit een economie die ingericht is zoals de VS keihard na keiharde krimp. Dat rapporteren is hetzelfde als rapporteren dat water nat is. Dat Trump en consorten die cijfers als een winpunt brengen vraagt dan natuurlijk om een rectificatie van mensen die wel eerlijk zijn en/of hersens hebben.
Probeer het eens zonder aanvallen..

En 33 had ook 20 kunnen zijn.

Punt is, dat je dezelfde boodschap vanuit een positief of een negatief standpunt kan brengen. Honing vs azijn.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:45:45 #134
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195942208
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 11:42 schreef _I het volgende:

[..]

Probeer het eens zonder aanvallen..

En 33 had ook 20 kunnen zijn.

Punt is, dat je dezelfde boodschap vanuit een positief of een negatief standpunt kan brengen. Honing vs azijn.
Wat dacht je van... Neutrale berichtgeving.
pi_195942279
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 11:45 schreef Belabor het volgende:

[..]

Wat dacht je van... Neutrale berichtgeving.
Das altijd prima.

Maar neutraal nieuws kan je ook brengen met een glimlach of met een hoofd als een oorwurm. En als ik CNN kijk, zie ik alleen maar boze mensen. Heel afstotelijk.
pi_195942431
"Journalistiek" vandaag de dag:

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_195942537
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 11:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
"Journalistiek" vandaag de dag:

[ afbeelding ]
Geheel niet afstotelijk en heel neutraal gebracht als in een plaat voor mijn kop heb. _O-

Hoe zit het nu met de enige papieren kopie die er over biden was en die tucker carlson heeft kwijt gemaakt _O-

https://nymag.com/intelli(...)s-nailing-biden.html
pi_195942584
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 12:07 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Geheel niet afstotelijk en heel neutraal gebracht als in een plaat voor mijn kop heb. _O-

Hoe zit het nu met de enige papieren kopie die er over biden was en die tucker carlson heeft kwijt gemaakt _O-

https://nymag.com/intelli(...)s-nailing-biden.html

Die zijn weer terug gevonden.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:13:33 #139
8369 speknek
Another day another slay
pi_195942642
twitter


twitter




Gelukkig heeft Tucker Carlson de absoluut incriminerende documenten over Hunter Biden weer terug van de USPS oh wacht

twitter


They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195942666
Het klinkt weer allemaal heel geloofwaardig.

Lies, Damned Lies and Trump Rallies

Een goed opinie stuk van krugman die de vinger weer eens op de zere plek legt. ^O^
pi_195943584
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 11:42 schreef _I het volgende:

[..]

Probeer het eens zonder aanvallen..

En 33 had ook 20 kunnen zijn.

Punt is, dat je dezelfde boodschap vanuit een positief of een negatief standpunt kan brengen. Honing vs azijn.
Als het 20 was zou precies hetzelfde gelden, en het is eerder ondanks dan dankzij Trump dat het 33 werd. Wat heeft hij goed gedaan dan?

En waarom voeren we deze discussie überhaupt hierover? Dat is Trump en co's verdienste. Want de echte discussie zou moeten gaan over waarom het in het rijkste land ter wereld beter is voor de economie om het virus gewoon z'n gang te laten gaan.
What Would Goku Do
pi_195943627
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 11:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
"Journalistiek" vandaag de dag:

[ afbeelding ]
Users met vcerdachtmakingen vandaag de dag. :')

Maar de twee berichten kloppen gewoon.
De mails van Pompeo zijn namelijk gewoon opgevraagd via de the Freedom of Information Act, terwijl de mails van Biden, als ze al echt zijn, afkomstig zijn van een blinde computerreparateur die het ook allemaal niet zo goed meer schijnt te weten. Of was het nou van een 24/7 dronken zijnde ex-burgermeester?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195943698
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 13:06 schreef viagraap het volgende:

[..]

Als het 20 was zou precies hetzelfde gelden, en het is eerder ondanks dan dankzij Trump dat het 33 werd. Wat heeft hij goed gedaan dan?

En waarom voeren we deze discussie überhaupt hierover? Dat is Trump en co's verdienste. Want de echte discussie zou moeten gaan over waarom het in het rijkste land ter wereld beter is voor de economie om het virus gewoon z'n gang te laten gaan.
Het gaat erom of je er gelijk iets negatiefs of positiefs van maakt.

Geloof niet dat Trump het “virus zn gang wil laten gaan”, hij wil vooral niet dat de artsen het land gaan besturen en mensen maanden lang in lockdown moeten.

Was het niet WI waar kinderen als sinds de lente niet naar school gaan!? Trump wil dat de scholen weer open gaan.

Mijn punt was meer dat er een verschil is tussen “die stijging komt doordat er eerst een grote daling was die rechtgetrokken is en volgend kwartaal zal het wel weer tegen gaan vallen” en “Fijn dat we zo’n goed kwartaal hadden, maar laten we niet gelijk de vlag uithangen”.
pi_195943891
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 13:11 schreef _I het volgende:

[..]

Het gaat erom of je er gelijk iets negatiefs of positiefs van maakt.

Geloof niet dat Trump het “virus zn gang wil laten gaan”, hij wil vooral niet dat de artsen het land gaan besturen en mensen maanden lang in lockdown moeten.

Was het niet WI waar kinderen als sinds de lente niet naar school gaan!? Trump wil dat de scholen weer open gaan.

Mijn punt was meer dat er een verschil is tussen “die stijging komt doordat er eerst een grote daling was die rechtgetrokken is en volgend kwartaal zal het wel weer tegen gaan vallen” en “Fijn dat we zo’n goed kwartaal hadden, maar laten we niet gelijk de vlag uithangen”.
Het ligt nu eenmaal in de lijn der verwachtingen dat het volgende kwartaal tegen gaat vallen als de eerste golf nauwelijks ingedamd was en de tweede nu in volle kracht aan komt rollen.

En dat Trump niet wil dat artsen het land gaan besturen kan wel zijn, maar dan moet ie dus ook niet zeggen dat het virus verslagen is of stoer doen met economische cijfers die niks zeggen. Kan me wel voorstellen dat ie verder niets heeft om over op te scheppen wat betreft het beleid de afgelopen vier jaar natuurlijk.
What Would Goku Do
pi_195943987
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 13:24 schreef viagraap het volgende:

[..]

Het ligt nu eenmaal in de lijn der verwachtingen dat het volgende kwartaal tegen gaat vallen als de eerste golf nauwelijks ingedamd was en de tweede nu in volle kracht aan komt rollen.

En dat Trump niet wil dat artsen het land gaan besturen kan wel zijn, maar dan moet ie dus ook niet zeggen dat het virus verslagen is of stoer doen met economische cijfers die niks zeggen. Kan me wel voorstellen dat ie verder niets heeft om over op te scheppen wat betreft het beleid de afgelopen vier jaar natuurlijk.
Ik had het niet over wat Trump zegt of doet, het ging om hoe het nieuws er mee gaat.

Eigenlijk wat jij doet in je laatste zin. Voegt niets toe, behalve dat je even je negativiteit laat zien. En ik denk dat men klaar is met die negatieve emoties.

Maar kan er natuurlijk ook faliekant naast zitten. We gaan het zien volgende week.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:32:55 #146
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_195944007
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 02:58 schreef Chivaz het volgende:

Belachelijk de antwoorden van Dorsey, kortom Twitter heeft overduidelijk mensen werken met bepaalde politieke voorkeuren en laten dat ook heel duidelijk merken in hun beleid.
Gek genoeg heeft hij geen antwoord op het blokken van de NYPOST. Tijd dat er iets gedaan gaat worden aan de regelgeving zodat politieke discriminatie en censuur geen plaats heeft op een openbaar platform.
Iedereen in Amerika heeft politieke voorkeuren. Notabene de hoge rechters in Amerika, die bij uitstek neutraal zouden moeten zijn, zijn zo politiek gekleurd als het water diep is....
pi_195944026
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 13:31 schreef _I het volgende:

[..]

Ik had het niet over wat Trump zegt of doet, het ging om hoe het nieuws er mee gaat.

Eigenlijk wat jij doet in je laatste zin. Voegt niets toe, behalve dat je even je negativiteit laat zien. En ik denk dat men klaar is met die negatieve emoties.

Maar kan er natuurlijk ook faliekant naast zitten. We gaan het zien volgende week.
Facts don't care about your feelings was het toch?

En natuurlijk laat ik negativiteit zien, wat moet ik anders met zo'n achterlijke mongool aan het roer van het machtigste land ter wereld?
What Would Goku Do
pi_195944097
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 13:33 schreef viagraap het volgende:

[..]

Facts don't care about your feelings was het toch?

En natuurlijk laat ik negativiteit zien, wat moet ik anders met zo'n achterlijke mongool aan het roer van het machtigste land ter wereld?
Haha. :)

Mijn moeder zei altijd als één van ons thuiskwam met iemand die haar niet aanstond, dat ze diegene juist omarmde en niet afzeek (??). Werkte veel beter om van iemand af te komen.
pi_195944155
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 13:39 schreef _I het volgende:

[..]

Haha. :)

Mijn moeder zei altijd als één van ons thuiskwam met iemand die haar niet aanstond, dat ze diegene juist omarmde en niet afzeek. Werkte veel beter om van iemand af te komen.
Dus dit is waar we nu op uitkomen? Als de machtigste man op aarde zich gedraagt zoals Trump moeten we hem gewoon een kusje geven en alles komt goed?
What Would Goku Do
pi_195944165
twitter


Joe is bang voor de rode golf!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:46:58 #151
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_195944210
twitter


Terechte punten lijkt me.

Blijft interessante gast om te volgen. Altijd Republikein geweest, fel tegen Trump, maar kan zich nu wel weer vinden in Trumps COVID aanpak. Goed in elke info-bubbel wat dat betreft.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:51:16 #152
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195944276
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 13:44 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

Joe is bang voor de rode golf!
Nou ben ik in de war. Twee dagen geleden is Trump in Nebraska geweest, een republikeins bolwerk van heb ik jou daar. Is Donald bang voor de blauwe golf?
pi_195944326
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 13:51 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Nou ben ik in de war. Twee dagen geleden is Trump in Nebraska geweest, een republikeins bolwerk van heb ik jou daar. Is Donald bang voor de blauwe golf?
Maine and Nebraska are considered to be battleground states in the 2020 Presidential election. Weet niet waar jij je info vandaan haalt?

Verder zal Trump wel bang zijn om van een dement iemand te verliezen :Y
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195944379
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 13:43 schreef viagraap het volgende:

[..]

Dus dit is waar we nu op uitkomen? Als de machtigste man op aarde zich gedraagt zoals Trump moeten we hem gewoon een kusje geven en alles komt goed?
Hm...

Neen. Gewoon negeren en focussen op positieve zaken. Men had ook kunnen kiezen om zijn winst van 4 jaar geleden te accepteren en zich bezig te houden met een goed beleid, wat absoluut niet moeilijk was met Trump zn beleid.

Het nieuws koos ervoor om eerst te klagen over dat Hillary eigenlijk gewonnen had en nu zie ik vooral veel “Biden is geen Trump” retoriek. Maar dat is ‘azijn’ en trekt geen mensen.

BLM is klagen over discriminatie binnen de politie; dus defund de politie en protesteren.
Ik zou er eerder voor kiezen om met een positief beleid te komen waar mensen op in willen haken.

Als ik de grote groepen Trump-supporters zie, zie ik blijheid en enthousiaste mensen. Bij Biden (of eigenlijk vooral Harris) zie ik klagende mensen en slachtoffers. Maar waarom zou ik bij een groep willen horen die klaagt en negatief is!?

Winnen van Trump had doodeenvoudig moeten zijn. Desondanks denk ik dat door de negatieve houding van de pers (las ergens van de week dat 92% van het nieuws over Trump negatief was) duwen ze mensen weer zijn kant op.

Misschien leg ik het wat bedroevend uit; je kan kiezen om voor je eigen punt te vechten of tegen de ander. M.i. Heeft de pers gekozen tegen Trump te zijn, ipv voor Biden. Juist dat is volgens mij het probleem.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:07:23 #155
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195944659
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 13:54 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Maine and Nebraska are considered to be battleground states in the 2020 Presidential election. Weet niet waar jij je info vandaan haalt?

Verder zal Trump wel bang zijn om van een dement iemand te verliezen :Y
Nebraska een battleground state? Dat kan toch niet waar zijn?

Hoe kan dat nou na 4 jaar succesvol Trump beleid? In 2016 nog 59% Trump, 34% Clinton! Dan kan Nebraska nu toch geen battleground zijn? Minder dan 80% zou ik een belediging voor so much winning vinden!
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:07:45 #156
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_195944668
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
Om nog even terug te komen op dat getal van bijna een derde zwarten die Trump / Republikeins zouden stemmen...

[ twitter ]

Dit is wel zo bizar onwaarschijnlijk, dat ik me afvraag waarom ik er eigenlijk tijd aan besteed.
Kom op Whites!
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:16:32 #157
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_195944857
#Trump2020
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_195944918
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 13:55 schreef _I het volgende:

[..]

Hm...

Neen. Gewoon negeren en focussen op positieve zaken. Men had ook kunnen kiezen om zijn winst van 4 jaar geleden te accepteren en zich bezig te houden met een goed beleid, wat absoluut niet moeilijk was met Trump zn beleid.
Daar verschillen de meningen over. Het enige goede wat hij heeft gedaan is andere landen ertoe aanzetten de defensieuitgaven wat omhoog te schroeven.
quote:
Het nieuws koos ervoor om eerst te klagen over dat Hillary eigenlijk gewonnen had en nu zie ik vooral veel “Biden is geen Trump” retoriek. Maar dat is ‘azijn’ en trekt geen mensen.
Het is toch ook van de zotte dat iemand die miljoenen minder stemmen heeft wint? En bovendien was het een verrassing, en dan ook nog eens tegen iemand die overkomt alsof hij totaal niet geschikt is.
Ik ben het met je eens dat 'Biden is geen Trump' zwak is. Biden is dan ook een zwakke kandidaat.
quote:
BLM is klagen over discriminatie binnen de politie; dus defund de politie en protesteren.
Ik zou er eerder voor kiezen om met een positief beleid te komen waar mensen op in willen haken.
Tja ze proberen nu al tientallen jaren het normaal te doen. Na een tijdje kookt de boel over.
quote:
Als ik de grote groepen Trump-supporters zie, zie ik blijheid en enthousiaste mensen. Bij Biden (of eigenlijk vooral Harris) zie ik klagende mensen en slachtoffers. Maar waarom zou ik bij een groep willen horen die klaagt en negatief is!?

Winnen van Trump had doodeenvoudig moeten zijn. Desondanks denk ik dat door de negatieve houding van de pers (las ergens van de week dat 92% van het nieuws over Trump negatief was) duwen ze mensen weer zijn kant op.

Misschien leg ik het wat bedroevend uit; je kan kiezen om voor je eigen punt te vechten of tegen de ander. M.i. Heeft de pers gekozen tegen Trump te zijn, ipv voor Biden. Juist dat is volgens mij het probleem.
De pers vecht helemaal tegen of voor niemand. Ze rapporteren over Trump z'n bullshit.
What Would Goku Do
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:24:18 #159
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195945030
Ik snap niet dat mensen niet kunnen accepteren dat het Huis, de Senaat en het Witte Huis op drie verschillende manieren worden gevuld. Alle drie de overheidsorganen hebben verschillende functies, en vertegenwoordigen verschillende entiteiten. Misschien iets minder huilen, en iets meer je strategie aanpassen.
  Moderator vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:26:29 #160
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195945072
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:24 schreef Ensiferum het volgende:
Ik snap niet dat mensen niet kunnen accepteren dat het Huis, de Senaat en het Witte Huis op drie verschillende manieren worden gevuld. Alle drie de overheidsorganen hebben verschillende functies, en vertegenwoordigen verschillende entiteiten. Misschien iets minder huilen, en iets meer je strategie aanpassen.
4 jaar geleden hadden de Republikleinen alle drie in handen. Nu verliezen ze mogelijk alle drie dankzij Trump.

Mischien moeten de Trump aanhangers minder huilen en hun strategie aanpassen?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:31:20 #161
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195945188
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

4 jaar geleden hadden de Republikleinen alle drie in handen. Nu verliezen ze mogelijk alle drie dankzij Trump.

Mischien moeten de Trump aanhangers minder huilen en hun strategie aanpassen?
Matige doch verwachte reactie van het anti-Trump kamp. Ben je al voldoende voorbereid op nog vier jaar Trump? Je weet wel, omdat Trump zal winnen met superieure strategie.
pi_195945508
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:24 schreef Ensiferum het volgende:
Ik snap niet dat mensen niet kunnen accepteren dat het Huis, de Senaat en het Witte Huis op drie verschillende manieren worden gevuld. Alle drie de overheidsorganen hebben verschillende functies, en vertegenwoordigen verschillende entiteiten. Misschien iets minder huilen, en iets meer je strategie aanpassen.
Als uit onafhankelijke peilingen keer op keer blijkt dat het systeem niet representeert wat de bevolking vindt dan zeuren mensen daar over ja. De GOP weet het zelf ook dondersgoed anders gingen ze nu niet zo hard op het aanstellen van rechters.
What Would Goku Do
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:48:39 #163
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195945582
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:45 schreef viagraap het volgende:

[..]

Als uit onafhankelijke peilingen keer op keer blijkt dat het systeem niet representeert wat de bevolking vindt dan zeuren mensen daar over ja. De GOP weet het zelf ook dondersgoed anders gingen ze nu niet zo hard op het aanstellen van rechters.
De bevolking wordt gerepresenteerd in het Huis.
pi_195945633
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:33 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Hehe.. eindelijk kan er iemand van "Biden's" kamp lachen, normaal zijn ze altijd zo depressief en boos op alles en iedereen. Doet mij goed dat ik daar een steunpilaar in kan wezen.

#POSITIVITY
Even zonder dollen. Ik weet natuurlijk niet hoe je er echt in staat maar misschien is het volgende van toepassing. Zo niet, leg het naast je neer en beschouw het als niet verzonden.

Het ontkoppelen van emoties aan reacties op gedrag is een voorbode op sociopatie, ook als het "voor de gein" of "trollerig" is. Het blijkt een soort van oefening in gedrag.

Doe ermee wat je wil en zoals gezegd, negeer het als het niet van toepassing is.
Voor meer info mag dm.
pi_195945646
twitter


"oh it is an lie?" hahah
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:53:19 #166
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195945699
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:51 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

"oh it is an lie?" hahah
Biden heeft echt zo'n blik van "Help help help waar zijn de media om mij te redden? :'( :'( "
pi_195945755
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:48 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

De bevolking wordt gerepresenteerd in het Huis.
Lees mijn post nog eens goed. Het probleem is juist de representatie, oftewel het gebrek eraan.
What Would Goku Do
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:56:21 #168
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195945762
Man man, zet deze Biden tegenover de Grote Boze Putin en Rusland lacht zich kapot.
pi_195945790
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:51 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

"oh it is an lie?" hahah
Eerst foutief Biden beschuldigen van een leugen, daarna een bullshit complottheorie proberen uit te leggen. Vervolgens triomfantelijk zijn. Wat een niveau.
What Would Goku Do
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:57:46 #170
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195945791
quote:
3s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:55 schreef viagraap het volgende:

[..]

Lees mijn post nog eens goed. Het probleem is juist de representatie, oftewel het gebrek eraan.
Ik heb je post goed gelezen. Maar jij snapt de bedoeling van het de verschillende systemen niet. De president vertegenwoordigt het land, niet de bevolking. En voor de volledigheid, in de Senaat worden de staten vertegenwoordigd.
pi_195945985
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:56 schreef Ensiferum het volgende:
Man man, zet deze Biden tegenover de Grote Boze Putin en Rusland lacht zich kapot.
Nog harder dan hij nu doet met trump. _O-

Ik ben wel benieuwd wat de repubikeinse reactie zal zijn als biden gewoon veiligheidsbriefings negeert waarin verteld wordt dat rusland bonussen aan taliban voor gedode amerikanen betaald. De selectieve verontwaardiging zal dan opeen wel weer bizar groot zijn. :Y
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:08:06 #172
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195946016
Haha, wordt dat nog steeds geloofd? :')
pi_195946025
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:56 schreef Ensiferum het volgende:
Man man, zet deze Biden tegenover de Grote Boze Putin en Rusland lacht zich kapot.
Alsof Rusland nog enige dreiging heeft sinds de koude oorlog :{ Nee de democraten geloven dat Trump een Russische KGB asset is sinds 1987. Toen de koude oorlog eindigde was Trump in Rusland en denken democraten dat Rusland destijds een plan heeft ingezet om in 2016 Trump aan de macht te krijgen.

Koekoek! 8)7 Ja maar Putin ziet er zo gevaarlijk uit in zijn blote borstkas op een paard.

Of Trump heeft corona gefaked omdat hij wil aantonen dat het maar een griepje is! Of de conspiracy dat Trump heeft gezegd dat veteranen losers zijn, of de conspiracy dat NYT zijn "belastingpapieren" heeft en hij geen belasting betaald. Of de conspiracy dat Trump schulden heeft in het buitenland.

Allemaal lange frans fans. :* Maar geen probleem, Trump zal jullie niet censureren. Welke aantijging heeft hij namelijk niet overwonnen? Feit is dat we onder Biden richting een wereld gaan van censuur en media van 1 kant. Waar al het andere nieuws wat niet in Biden's/Harris/Obama's/Hillary's straatje wordt weggezet als Lange Frans fans. En dit verbannen wordt.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195946136
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 14:57 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik heb je post goed gelezen. Maar jij snapt de bedoeling van het de verschillende systemen niet. De president vertegenwoordigt het land, niet de bevolking. En voor de volledigheid, in de Senaat worden de staten vertegenwoordigd.
Laat maar, begrijpend lezen is kennelijk te moeilijk.
What Would Goku Do
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:18:06 #175
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195946190
Nog 4 nachtjes slapen :)

Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195946257
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 15:18 schreef DonDruiper het volgende:
Nog 4 nachtjes slapen :)

[ afbeelding ]
Na 4 jaar voorspellingen van democraten, zoals Trump wordt nooit President! Hij wordt impeached! Trump gaat een nucleaire oorlog beginnen! Trump gaat een derde wereld oorlog beginnen. Trump gaat dit doen! Trump gaat dat doen!

Kan ik alleen maar lachen om dit soort meme's. :7 Want ik weet hoe onrealistisch ze zijn, en het bewijst hoe gehersenspoeld iemand kan worden van MSM.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:24:03 #177
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195946305
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 15:21 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Na 4 jaar voorspellingen van democraten, zoals Trump wordt nooit President! Hij wordt impeached! Trump gaat een nucleaire oorlog beginnen! Trump gaat een derde wereld oorlog beginnen. Trump gaat dit doen! Trump gaat dat doen!

Kan ik alleen maar lachen om dit soort meme's. :7 Want ik weet hoe onrealistisch ze zijn, en het bewijst hoe gehersenspoeld iemand kan worden van MSM.
Neuh.. ik heb de MSM niet nodig om een beeld te vormen van Trump.

Hijzelf is prima in staat om dat te doen voor mij.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195946331
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 15:24 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Neuh.. ik heb de MSM niet nodig om een beeld te vormen van Trump.

Hijzelf is prima in staat om dat te doen voor mij.
Nou komop dan, waar wordt hij voor veroordeeld en waarom denk jij dat. En kom niet met een MSM conspiracy verhaal. Oh wacht dat is wel moeilijk. Excuses dat ik jou zo voor het blok zet.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:30:48 #179
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195946431
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 15:25 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Nou komop dan, waar wordt hij voor veroordeeld en waarom denk jij dat. En kom niet met een MSM conspiracy verhaal. Oh wacht dat is wel moeilijk. Excuses dat ik jou zo voor het blok zet.
Nee hoor.

Kijk, hij is zijn onschendbaarheid kwijt wanneer hij de verkiezingen verliest.

Het zou zomaar kunnen dat er onderzoek wordt gedaan naar belastingontduiking.

En het zou zomaar kunnen dat duizenden, zo niet tienduizenden nabestaanden straks aangifte gaan doen tegen Trump vanwege ernstige nalatigheid van het Corona virus met de dood tot gevolg.

Amerikanen zijn gek op sueën en zijn hierin niet kansloos.
Zuiger van het FOK!-OMT
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:33:02 #180
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195946476
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 15:30 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Nee hoor.

Kijk, hij is zijn onschendbaarheid kwijt wanneer hij de verkiezingen verliest.

Het zou zomaar kunnen dat er onderzoek wordt gedaan naar belastingontduiking.

En het zou zomaar kunnen dat duizenden, zo niet tienduizenden nabestaanden straks aangifte gaan doen tegen Trump vanwege ernstige nalatigheid van het Corona virus met de dood tot gevolg.

Amerikanen zijn gek op sueën en zijn hierin niet kansloos.
Geloof jij dit echt?
pi_195946498
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 15:30 schreef DonDruiper het volgende:
En het zou zomaar kunnen dat duizenden, zo niet tienduizenden nabestaanden straks aangifte gaan doen tegen Trump vanwege ernstige nalatigheid van het Corona virus met de dood tot gevolg.
Dit lijkt me zeer stug. Gaan mensen in Nederland en België straks ook politici aanklagen denk je? Helemaal in België, 23k nieuwe cases vandaag. Ziekenhuizen liggen half plat naar het schijnt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2020 15:34:25 ]
pi_195946501
Superieur strategie? Waar?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195946507
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 15:30 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Wij democraten willen graag iemand in de cel hebben omdat die onze gevoelens krenkt.

Ftfy.

Belastingen heeft hij als een zakenman geregeld, is het etisch? nee wellicht niet. Illegaal? nee.
En nee niemand zal een President aanklagen omdat er iemand in zijn familie dood is gegaan. Het is mooi gezocht, maar nee. Dan is eerder het ziekenhuis van die desbetreffende staat in gebreke gebleven. Jij doet alsof Trump naast elke corona patient staat alsof hij een doctor is.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:36:18 #184
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195946537
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 15:33 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Geloof jij dit echt?
Ja.

Hij is de fucking president.

In het interview met Bob Woodward heeft Trump in april toegegeven dat dit een ernstig en dodelijk virus is. Dat wist hij en toch is hij al 8 maanden bezig met downplayen.. niks aan de hand.. niet erger dan een griepje.

Hij heeft geopperd om bleek je injecteren (!) wat dus ook een behoorlijk aantal Amerikanen daadwerkelijk hebben gedaan (Amerikanen :') )

Hij heeft mondkapjes nooit aangemoedigd, alleen maar belachelijk gemaakt.

Houdt rallies voor tienduizenden mensen zonder de wereldwijde basisregels in acht te nemen.

Nouja, ik kan wel even doorgaan.

Je begrijpt het wel.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195946565
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 15:33 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Geloof jij dit echt?
Ik denk het niet, dit is weer zo'n user die een diepe haat jegens Trump koestert. Het is dus meer hopen dan denken.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:38:18 #186
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195946580
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 15:36 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Ja.

Hij is de fucking president.

In het interview met Bob Woodward heeft Trump in april toegegeven dat dit een ernstig en dodelijk virus is. Dat wist hij en toch is hij al 8 maanden bezig met downplayen.. niks aan de hand.. niet erger dan een griepje.

Hij heeft geopperd om bleek je injecteren (!) wat dus ook een behoorlijk aantal Amerikanen daadwerkelijk hebben gedaan (Amerikanen :') )

Hij heeft mondkapjes nooit aangemoedigd, alleen maar belachelijk gemaakt.

Houdt rallies voor tienduizenden mensen zonder de wereldwijde basisregels in acht te nemen.

Nouja, ik kan wel even doorgaan.

Je begrijpt het wel.
Da's een mooi lijstje leugens en non-logica. En ik geloof inderdaad dat jij zo wel even door kunt gaan. Nou, ik geloof in de vrijheid van religie, dus game on!
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:38:23 #187
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195946582
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 15:37 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik denk het niet, dit is weer zo'n user die een diepe haat jegens Trump koestert. Het is dus meer hopen dan denken.
Diepe haat? :')

Asjeblieft zeg..
Zuiger van het FOK!-OMT
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:38:56 #188
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195946588
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 15:38 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Da's een mooi lijstje leugens en non-logica. En ik geloof inderdaad dat jij zo wel even door kunt gaan. Nou, ik geloof in de vrijheid van religie, dus game on!
Leugens? wait what?

Wat is hier precies gelogen aan? En uitleg asjeblieft.
Zuiger van het FOK!-OMT
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:39:45 #189
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195946603
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 15:37 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik denk het niet, dit is weer zo'n user die een diepe haat jegens Trump koestert. Het is dus meer hopen dan denken.
Onderschat de kracht van religie niet. Alles wat ze zeggen over de evangelisten... pure projectie. Vroeger was het simpel om een troll te herkennen, of tenminste aan te nemen dat het een troll is. Nu neig ik meer naar hersenspoeling en actief dommen. Clown world.
pi_195946611
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 15:38 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Da's een mooi lijstje leugens en non-logica. En ik geloof inderdaad dat jij zo wel even door kunt gaan. Nou, ik geloof in de vrijheid van religie, dus game on!
Wat is hier niet waar aan dan? Het staat vrijwel allemaal notabene op tape.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195946621
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 15:36 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Ja.

Hij is de fucking president.

In het interview met Bob Woodward heeft Trump in april toegegeven dat dit een ernstig en dodelijk virus is. Dat wist hij en toch is hij al 8 maanden bezig met downplayen.. niks aan de hand.. niet erger dan een griepje.
Nouja, ik kan wel even doorgaan.

Je begrijpt het wel.
Alsof hier Rutte en RIVM duidelijk zijn geweest. Ik kan mij nog tweets herinneren van RIVM dat er niks aan het handje was met dit virus. https://www.ewmagazine.nl(...)-tweets-rivm-743404/

Dat corona gestamp is voor MSM volk echt vatbaar.

Volgens mij komt het door de cijfers. Waar 225,000 natuurlijk enorm veel klinkt. Maar ze weten niet dat Amerika 350miljoen inwoners heeft. Wij zaten/zitten als Nederland met een hoger sterftecijfer percentueel dan Amerika. Op 1000 corona patienten gaan er hier 29 dood en in Amerika 26.

Nee de corona laster die aan Trump wordt gehangen gaat nergens meer over.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:42:41 #192
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195946655
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 15:40 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Alsof hier Rutte en RIVM duidelijk zijn geweest. Ik kan mij nog tweets herinneren van RIVM dat er niks aan het handje was met dit virus. https://www.ewmagazine.nl(...)-tweets-rivm-743404/

Dat corona gestamp is voor MSM volk echt vatbaar.

Volgens mij komt het door de cijfers. Waar 225,000 natuurlijk enorm veel klinkt. Maar ze weten niet dat Amerika 350miljoen inwoners heeft. Wij zaten/zitten als Nederland met een hoger sterftecijfer percentueel dan Amerika. Op 1000 corona patienten gaan er hier 29 dood en in Amerika 26.

Nee de corona laster die aan Trump wordt gehangen gaat nergens meer over.
Nee, nou niet weer over Nederland beginnen. Dit is het Trump topic over de USA.

Wat aan mijn lijstje is niet waar?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195946714
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 15:42 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Nee, nou niet weer over Nederland beginnen. Dit is het Trump topic over de USA.

Wat aan mijn lijstje is niet waar?
Punt is dat niemand iets wist over corona, Trump niet, RIVM niet, Fauci niet. Niemand weet nu nog zelfs iets. En ja zijn uitspraken zijn niet altijd even handig geweest. Maar nee daar wordt hij zeker niet voor veroordeeld. Net zoals de vermeende belastingontduiking.

Als corona er niet was geweest was er helemaal geen reden dus om Trump veroordeeld te krijgen dus. Tja.. vind het niet gek voor een vredestichter.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195946794
Ik krijg altijd het beetje het gevoel van.. democraten willen Trump in de gevangenis omdat hij gevoelens krenkt van de democraten. Ze hebben verder niet veel redenen. Net zoals het gefaalde impeachment blijft het maar raaskallen over conspiracy's en tja dan corona.

Maar uiteindelijk willen ze hem in de bak omdat hij niet dezelfde mening deelt, en dat is het meest beangstigende aan de democratische partij in 2016/2020.

Het censuur, verwijderen van tegengeluid, tegenhouden van eventuele schandalen. Waar gaat het eindigen onder de democraten? Worden mensen om hun mening straks in de bak gegooid? Gaan ze handhaven waar ze altijd zelf Trump van betichten? Ik heb het gevoel dat er zo veel haat in democraten zit dat dit daadwerkelijk een kant is die wij opgaan.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:50:53 #195
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195946829
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 15:38 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Da's een mooi lijstje leugens en non-logica. En ik geloof inderdaad dat jij zo wel even door kunt gaan. Nou, ik geloof in de vrijheid van religie, dus game on!
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 15:38 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Leugens? wait what?

Wat is hier precies gelogen aan? En uitleg asjeblieft.
Ik wacht nog steeds. :)
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195946957
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 15:50 schreef DonDruiper het volgende:

[..]


[..]

Ik wacht nog steeds. :)
Kun je lang wachten :')

Trumpfans hier lopen complete leugens te verkondigen als ware apostelen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195947051
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 15:49 schreef epicbeardman het volgende:
democraten willen Trump in de gevangenis omdat hij gevoelens krenkt van de democraten. Ze hebben verder niet veel redenen.

Maar uiteindelijk willen ze hem in de bak omdat hij niet dezelfde mening deelt, en dat is het meest beangstigende aan de democratische partij in 2016/2020.

Active investigations into Donald Trump:

1. Possible abuse of power by using
foreign policy for political ends
House Foreign Affairs, Intelligence and Oversight Committees
Presidency
2. Potential foreign influence over Trump
and possible attempts to obstruct justice
House Intelligence Committee
Business Campaign Inauguration Presidency
3. Possible role of Trump and others
in concealing hush money payments
House Oversight and Reform Committee
Business Campaign Presidency
4. Possible obstruction of justice and abuse
of power by Trump and his administration
House Judiciary Committee
Business Campaign Inauguration Presidency
5. Possible abuses of the White
House security clearance process
House Oversight and Reform Committee
Presidency
6. Whether Trump misrepresented his net worth
House Oversight and Reform Committee
Business
7. Alleged use of private messaging
by White House officials
House Oversight and Reform Committee
Presidency
8. Trump’s tax returns
House Ways and Means Committee
Business
9. Trump’s communications with Putin
House Intelligence, Foreign Affairs and Oversight and Reform Committees
Presidency
10. Possible money laundering
House Intelligence and Financial Services Committees
Business
11. Russian interference in the 2016 election
Senate Intelligence Committee
Campaign
12. Proposed U.S. nuclear venture in Saudi Arabia
House Oversight and Reform Committee
Presidency
Federal Criminal Investigations
Federal prosecutors are pursuing more than a dozen criminal investigations that grew out of the work of Robert S. Mueller III, the special counsel. These are the ones we know about.
13. Trump inaugural committee
donations and spending
Southern District of New York
Inauguration
14. Trump inaugural committee donations /
committee chairman’s ties to Middle East
Eastern District of New York
Associate Inauguration
15. Business and political dealings of top fund-raiser
for Trump’s campaign and inauguration
Justice Department’s public integrity section
Associate Campaign Inauguration Presidency
16. Possible role of Trump and others
in concealing hush money payments
Southern District of New York
Business Campaign Presidency
17. Whether Trump’s lawyers offered
presidential pardon to Cohen
Southern District of New York
Presidency
18. Allegations of inflated insurance claims
Southern District of New York
Business
19. Pending prosecution of Roger J. Stone Jr.
United States Attorney’s Office for the District of Columbia
Campaign
20. Possible lobbying violations by firms recruited
by former Trump campaign chairman
Southern District of New York
21. Pending prosecution of former Manafort associate
United States Attorney’s Office for the District of Columbia
22. Bank officer who sought Trump administration job
Southern District of New York
State and Local Investigations
Authorities in New York, New Jersey and Washington, D.C., are also examining Mr. Trump, his businesses and associates through various — mostly civil — investigations.
23. Trump Organization insurance practices
New York Department of Financial Services
Business
24. Contributions to Trump inaugural committee
New Jersey attorney general
Inauguration
25. Role of Trump’s children and
businesses in Trump’s inauguration
District of Columbia attorney general
Business Inauguration
26. Pending criminal prosecution of Manafort
on state mortgage fraud charges
Manhattan district attorney
Associate
27. Allegations of misused charitable
assets, self-dealing and campaign finance
violations by the Trump Foundation
New York attorney general
Business Campaign
28. Allegations that the Trump
Organization inflated financial assets
New York attorney general
Business
29. Trump family’s tax schemes
New York attorney general
Business
30. Whether Trump and his family underpaid taxes
New York City
Business

quote:
democraten willen Trump in de gevangenis omdat hij gevoelens krenkt van de democraten. Ze hebben verder niet veel redenen.
:D :D _O-
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_195947100
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 16:01 schreef Cara het volgende:

[..]

:D :D _O-
Even serieus jongens, waarom gaan we hier eigenlijk nog op in?
Je kan dit op een gigantische vlag schrijven en voor het gezicht zwaaien, het blijft toch gewoon allemaal fake news.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 16:04:44 #199
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195947119
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 16:03 schreef Cara het volgende:

[..]

Even serieus jongens, waarom gaan we hier eigenlijk nog op in?
Je kan dit op een gigantische vlag schrijven en voor het gezicht zwaaien, het blijft toch gewoon allemaal fake news.
Ja dit somt het wel op ja.. bizar hoe je rationeel denken kan verdwijnen bij het adoreren van een persoon.

Voer voor psychiaters.
Zuiger van het FOK!-OMT
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 16:16:46 #200
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195947292
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 15:38 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Da's een mooi lijstje leugens en non-logica. En ik geloof inderdaad dat jij zo wel even door kunt gaan. Nou, ik geloof in de vrijheid van religie, dus game on!
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 15:38 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Leugens? wait what?

Wat is hier precies gelogen aan? En uitleg asjeblieft.
En ik wacht nog steeds op antwoord.

Kom op man. Niet eerst iets roepen en dan vervolgens zwijgen.

Ik zou graag antwoord willen waar ik hier leugens verspreidt.

En begin niet over dat ik de Republikeinen haat en fake news etc.

Feiten.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195947303
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 16:03 schreef Cara het volgende:

[..]

Even serieus jongens, waarom gaan we hier eigenlijk nog op in?
Je kan dit op een gigantische vlag schrijven en voor het gezicht zwaaien, het blijft toch gewoon allemaal fake news.
Nou, omdat ik het best grappig vind allemaal :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 16:17:39 #202
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195947314
Ik ben nog steeds in de war over Nebraska. Welke trump-fan gaat mij dit nu uitleggen? Ik hou het bijna niet meer! De spanning!

Hoe kan nou na 4 jaar zeer succesvol Trump beleid Nebraska een battlestate zijn? Nebraska for fuck sake, waar al 70 jaar geen democraat meer voet aan de grond heeft gekregen!

In 2016 nog 59% Trump, 34% Clinton! Trump gaat daar toch minimaal 70% scoren tegen die demente opa? 11 miezerige procentjes zijn 4 jaar Trumplove toch wel waard? Wat is er fout gegaan in Nebraska? Nebraska, waar de love-god net nog op visite is geweest!

Woont er dan alleen maar ondankbaar tuig in Nebraska? Wie geeft mij duiding?

[ Bericht 0% gewijzigd door mcmlxiv op 30-10-2020 16:33:04 ]
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 16:26:28 #203
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195947484


Zal wel te lastig voor je zijn denk ik dan.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195947518
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 15:08 schreef Ensiferum het volgende:
Haha, wordt dat nog steeds geloofd? :')
Is dat trouwens al geverifieerd?
pi_195947525
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 16:26 schreef DonDruiper het volgende:
[ afbeelding ]

Zal wel te lastig voor je zijn denk ik dan.
_O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195947847
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 16:17 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik ben nog steeds in de war over Nebraska. Welke trump-fan gaat mij dit nu uitleggen? Ik hou het bijna niet meer! De spanning!

Hoe kan nou na 4 jaar zeer succesvol Trump beleid Nebraska een battlestate zijn? Nebraska for fuck sake, waar al 70 jaar geen democraat meer voet aan de grond heeft gekregen!

In 2016 nog 59% Trump, 34% Clinton! Trump gaat daar toch minimaal 70% scoren tegen die demente opa? 11 miezerige procentjes zijn 4 jaar Trumplove toch wel waard? Wat is er fout gegaan in Nebraska? Nebraska, waar de love-god net nog op visite is geweest!

Woont er dan alleen maar ondankbaar tuig in Nebraska? Wie geeft mij duiding?
Het blijft een poll/forecast he, en die hebben er wel vaker naast gezeten.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195948013
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 16:26 schreef DonDruiper het volgende:
[ afbeelding ]

Zal wel te lastig voor je zijn denk ik dan.
Dit komt een beetje wanhopig over eigenlijk. Ga je nu serieus het profiel van een user checken op activiteit als iemand niet direct reageert? Ik check ook wel eens wat reacties om uren later pas te reageren, dit lijkt me vrij normaal.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 17:20:45 #208
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195948549
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 16:47 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Het blijft een poll/forecast he, en die hebben er wel vaker naast gezeten.
Dus het is geen swingstate? Donald is toch gewoon bang?
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 17:21:49 #209
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195948578
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 16:56 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dit komt een beetje wanhopig over eigenlijk. Ga je nu serieus het profiel van een user checken op activiteit als iemand niet direct reageert? Ik check ook wel eens wat reacties om uren later pas te reageren, dit lijkt me vrij normaal.
Tsja, het label "obsessief-compulsief" is niet zomaar uit de lucht gegrepen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 20:16 schreef DonDruiper het volgende:
Wat mij opvalt en dus ook hier in dit topic, is dat Trump supporters altijd zo agressief zijn.

Maar dan ook echt fanatiek agressief.

Naar hoor.
Hmmhmm. Hoe vergelijk je die fanatieke agressie met stalking? Het gevoel dat een user verplicht is op jouw post te moeten reageren? Klinkt best fanatiek agressief, nietwaar? Puik staaltje projectie.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 20:37 schreef DonDruiper het volgende:
Ik stop maar weer in dit topic denk ik :')
Je kunt het niet laten. Obsessief-compulsief.

Ik wilde eigenlijk nog langer niet op jou reageren om te zien hoe ver je zou gaan, maar Dejannns post was te goed.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 17:32:00 #210
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195948818
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 17:21 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Tsja, het label "obsessief-compulsief" is niet zomaar uit de lucht gegrepen.
[..]

Hmmhmm. Hoe vergelijk je die fanatieke agressie met stalking? Het gevoel dat een user verplicht is op jouw post te moeten reageren? Klinkt best fanatiek agressief, nietwaar? Puik staaltje projectie.
[..]

Je kunt het niet laten. Obsessief-compulsief.

Ik wilde eigenlijk nog langer niet op jou reageren om te zien hoe ver je zou gaan, maar Dejannns post was te goed.
Normaal ben je er als de kippen bij om te reageren en nu grijp je dit aan om maar weer van de werkelijke inhoud af te zijn.

Ga nou eens inhoudelijk in op mijn post.

Waar verspreidt ik leugens?

Kom eens met feiten.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195948873
https://nos.nl/collectie/(...)-zag-je-in-2016-niet
Trump is overal in geboortestad Biden, 'dat zag je in 2016 niet'

PA surft straks mee op de rode golf _O_ 20 kiesmannen!

"Maar maar.. na 4 jaar Trump moeten ze toch wel beter weten?! Volgen ze MSM niet?"
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 17:35:45 #212
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_195948906
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 17:32 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Normaal ben je er als de kippen bij om te reageren en nu grijp je dit aan om maar weer van de werkelijke inhoud af te zijn.

Ga nou eens inhoudelijk in op mijn post.

Waar verspreidt ik leugens?

Kom eens met feiten.
Verspreidt _O-
AZ
ALKMAAR
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 18:33:54 #213
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
  Beste debater 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 18:35:05 #214
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195949961
quote:
Nog meer mensen die staan te juichen dat ze straks zonder gezondheidszorg zitten! *O* *O* *O*
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 18:36:20 #215
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195949986
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 17:33 schreef epicbeardman het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)-zag-je-in-2016-niet
Trump is overal in geboortestad Biden, 'dat zag je in 2016 niet'

PA surft straks mee op de rode golf _O_ 20 kiesmannen!

"Maar maar.. na 4 jaar Trump moeten ze toch wel beter weten?! Volgen ze MSM niet?"
Vertel nog eens hoe de Republikeinse agenda precies positief zal uitpakken voor de meeste Amerikanen?

Laat ons eens weten waarom je zo pro-Republikeins bent; kom eens met standpunten die je deelt, waarom de Democrats zo veel slechter zijn?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 18:36:21 #216
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195949987
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 18:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nog meer mensen die staan te juichen dat ze straks zonder gezondheidszorg zitten! *O* *O* *O*
Nog meer mensen die staan te juichen dat ze geen slechtere gezondheidszorg tegen een hogere prijs krijgen. *O* *O* *O* *O*
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 18:36:33 #217
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195949993
quote:
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 17:32 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Normaal ben je er als de kippen bij om te reageren en nu grijp je dit aan om maar weer van de werkelijke inhoud af te zijn.

Ga nou eens inhoudelijk in op mijn post.

Waar verspreidt ik leugens?

Kom eens met feiten.
Ik wacht nog steeds :)
Zuiger van het FOK!-OMT
  Beste debater 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 18:37:51 #218
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195950014
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 18:36 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Nog meer mensen die staan te juichen dat ze geen slechtere gezondheidszorg tegen een hogere prijs krijgen. *O* *O* *O* *O*
Dat is inderdaad nog altijd beter dan helemaal niets.

Fantastisch, dat Republikeinse systeem.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195950089
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 18:36 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Nog meer mensen die staan te juichen dat ze geen slechtere gezondheidszorg tegen een hogere prijs krijgen. *O* *O* *O* *O*
Kun je deze bewering staven? In tegenstelling tot de post die jij quote is jouw bewering namelijk onjuist.
What Would Goku Do
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 18:45:00 #220
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195950162
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 18:36 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Nog meer mensen die staan te juichen dat ze geen slechtere gezondheidszorg tegen een hogere prijs krijgen. *O* *O* *O* *O*
Aha het nieuwe systeem van trump is duidelijk? Vertel hoe zien de plannen eruit?
pi_195950433
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 17:21 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Tsja, het label "obsessief-compulsief" is niet zomaar uit de lucht gegrepen.
[..]

Hmmhmm. Hoe vergelijk je die fanatieke agressie met stalking? Het gevoel dat een user verplicht is op jouw post te moeten reageren? Klinkt best fanatiek agressief, nietwaar? Puik staaltje projectie.
[..]

Je kunt het niet laten. Obsessief-compulsief.

Ik wilde eigenlijk nog langer niet op jou reageren om te zien hoe ver je zou gaan, maar Dejannns post was te goed.
Slapste post aller tijden van een zich immer superieur wanende (wanende ... !) user.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_195950476
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195950498
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 18:45 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Aha het nieuwe systeem van trump is duidelijk? Vertel hoe zien de plannen eruit?
Over 2 weken krijg je ze te zien. Maar alvast zonder ze gezien te hebben moet je wel obamacare afschaffen. Vertrouw gewoon de bewezen betrouwbare oranje god dan komt alles goed. :D :P
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:08:04 #224
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_195950515
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 16:17 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik ben nog steeds in de war over Nebraska. Welke trump-fan gaat mij dit nu uitleggen? Ik hou het bijna niet meer! De spanning!

Hoe kan nou na 4 jaar zeer succesvol Trump beleid Nebraska een battlestate zijn? Nebraska for fuck sake, waar al 70 jaar geen democraat meer voet aan de grond heeft gekregen!

In 2016 nog 59% Trump, 34% Clinton! Trump gaat daar toch minimaal 70% scoren tegen die demente opa? 11 miezerige procentjes zijn 4 jaar Trumplove toch wel waard? Wat is er fout gegaan in Nebraska? Nebraska, waar de love-god net nog op visite is geweest!

Woont er dan alleen maar ondankbaar tuig in Nebraska? Wie geeft mij duiding?
Nebraska als staat is geen swing state. Alleen verdeelt Nebraska een deel van de kiesmannen per kiesdistrict voor het Huis van Afgevaardigden. En NE-2 (Omaha e.o. ) lijkt richting Biden te gaan. Het stemde eerder ook al eens voor Obama. Daarna is er via gerrymandering geprobeerd om dat onmogelijk te maken voor de toekomst, maar dat lijkt tevergeefs te zijn.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:08:26 #225
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195950519
quote:
13s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:02 schreef pyl het volgende:

[..]

Slapste post aller tijden van een zich immer superieur wanende (wanende ... !) user.
pi_195950563
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 18:36 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Vertel nog eens hoe de Republikeinse agenda precies positief zal uitpakken voor de meeste Amerikanen?

Laat ons eens weten waarom je zo pro-Republikeins bent; kom eens met standpunten die je deelt, waarom de Democrats zo veel slechter zijn?
Het feit dat 56% van de Amerikanen beter af is dan voordat Trump aan de macht kwam en corrupte Obama/Biden de touwtjes in handen hadden zegt toch genoeg?


56% big numbers. ^O^ Better than Obama! Huuuuge! *)

https://news.gallup.com/o(...)n-2020-coverage.aspx

Of past gallup ook niet in het straatje zoals NYT/WP/POLITICO/538? mmm dan kan ik er weer 1tje doorstrepen die verbannen moet worden volgens de betwetende democraten!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:14:37 #227
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195950621
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:04 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik kijk meer naar die meid rechts van Trump dan GEOTUS zelf O+

Zo zie je ze niet bij Sleepy Joe
pi_195950653
twitter


Where is Hunter Biden? Hoezo voert hij geen campagne voor papa? :s) Of heeft hij het druk met andere dingen :9

En dat op haar verjaardag, wat een werk ethiek heeft die familie O-)
Gefeliciteerd Ivanka, over 4 jaar ben jij de eerste vrouwelijke presidente van Amerika! _O_
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195950677
Where is hunter, eigenlijk?
pi_195950777
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:18 schreef RoW_0 het volgende:
Where is hunter, eigenlijk?
Hopelijk zit hij niet weer aan de trunalimunumaprzure, gelukkig spreekt zijn vader zich daar over uit.

twitter
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:26:29 #231
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195950798
Ik heb gehoord dat Hunter meer tijd met zijn familie wil doorbrengen
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:29:39 #232
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195950863
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:26 schreef Ensiferum het volgende:
Ik heb gehoord dat Hunter meer tijd met zijn familie wil doorbrengen
Je bent gewoon niet in staat om inhoudelijk op mijn post in te gaan.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195950929
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:29 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Je bent gewoon niet in staat om inhoudelijk op mijn post in te gaan.
Ik zou ff voor hem reageren omdat je zo wanhopig blijft op zijn reactie.

"Maar maar Trump zijn uitspraken"

twitter

twitter

twitter


Maar jou vragen zijn de moeite niet waard. Punt is, dat iedereen vage shit heeft geroept tijdens corona tijd. Ook fauci is niet voor mondkapjes. Dus hou er maar over op want het begint heel wanhopig te worden. Maarja.. orangemanbad.

Ondertussen hebben Rutte/De Jonge hier de zaakjes niet op orde. En Trumpgod wel. Overvolle IC's, mensen naar buitenland in Ambulance konvooien, sterftecijfer rijst de pan uit. Besmettinghaarden hier en daar met semi lockdown.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195950940
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:29 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Je bent gewoon niet in staat om inhoudelijk op mijn post in te gaan.
Dat is hij wel maar dat wilt hij niet. Is dat niet duidelijk ondertussen joh? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:35:44 #235
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_195950989
Kijk nu die rally in Michigan. Vind dat ie zo’n rally wel leuk doet. Positiviteit, duidelijke communicatie, grapje tussendoor.
  Beste debater 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:36:48 #236
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195951012
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:10 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Het feit dat 56% van de Amerikanen beter af is dan voordat Trump aan de macht kwam en corrupte Obama/Biden de touwtjes in handen hadden zegt toch genoeg?

[ afbeelding ]
56% big numbers. ^O^ Better than Obama! Huuuuge! *)

https://news.gallup.com/o(...)n-2020-coverage.aspx

Of past gallup ook niet in het straatje zoals NYT/WP/POLITICO/538? mmm dan kan ik er weer 1tje doorstrepen die verbannen moet worden volgens de betwetende democraten!
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:10 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Het feit dat 56% van de Amerikanen beter af is dan voordat Trump aan de macht kwam en corrupte Obama/Biden de touwtjes in handen hadden zegt toch genoeg?

[ afbeelding ]
56% big numbers. ^O^ Better than Obama! Huuuuge! *)

https://news.gallup.com/o(...)n-2020-coverage.aspx

Of past gallup ook niet in het straatje zoals NYT/WP/POLITICO/538? mmm dan kan ik er weer 1tje doorstrepen die verbannen moet worden volgens de betwetende democraten!
Goeiedag zeg...

56% van de ONDERVRAAGDE Amerikanen...

Vertel nu gewoon eens hoe Trump's gezondheidszorgplannen een zegen zullen zijn voor de gewone Amerikanen. Vertel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195951084
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:32 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ik zou ff voor hem reageren omdat je zo wanhopig blijft op zijn reactie.

"Maar maar Trump zijn uitspraken"

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]

Maar jou vragen zijn de moeite niet waard. Punt is, dat iedereen vage shit heeft geroept tijdens corona tijd. Ook fauci is niet voor mondkapjes. Dus hou er maar over op want het begint heel wanhopig te worden. Maarja.. orangemanbad.

Ondertussen hebben Rutte/De Jonge hier de zaakjes niet op orde. En Trumpgod wel. Overvolle IC's, mensen naar buitenland in Ambulance konvooien, sterftecijfer rijst de pan uit. Besmettinghaarden hier en daar met semi lockdown.
Gelachen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195951162
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

[..]

Goeiedag zeg...

56% van de ONDERVRAAGDE Amerikanen...

Vertel nu gewoon eens hoe Trump's gezondheidszorgplannen een zegen zullen zijn van de gewone Amerikanen. Vertel.
Weet je wat een drama was? Obamacare voor de armen. Mensen die Obama care niet konden betalen moesten boetes betalen.



Alles is beter dan Oboemacare! Ookal is het niks 8-) snel to the factchecking machines!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Beste debater 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:45:58 #239
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195951224
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:43 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Weet je wat een drama was? Obamacare voor de armen. Mensen die Obama care niet konden betalen moesten boetes betalen.

[ afbeelding ]

Alles is beter dan Oboemacare! Ookal is het niks 8-) snel to the factchecking machines!
Je hebt dus de plannen van Trump voor health care niet eens gelezen...

Je kunt verder wel lollig doen over fact checkers, punt is dat je precies aangeeft waarom ik Trumpfans niet serieus neem. Je hebt geen idee over Amerika, de geschiedenis, de politiek... Hebt waarschijnlijk ook nog nooit studies gelezen over de Democraten en de Republikeinen, weet op een landkaart niet eens Texas aan te wijzen, maar geilt op alles wat met Trump te maken heeft want 'niet-links', en dus goed.

Fijn dat je toegeeft geen flikker van de materie te begrijpen.

Trump ze.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195951233
Trump moet gewoon zeggen er komt geen plan, we laten gezondheidszorg over aan de staten.
Perfect in lijn met de gedachtegoed van de Republikeinen en elke staat heeft dan de mogelijkheid om er zelf invulling aan te geven.
  Beste debater 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:47:12 #241
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195951253
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:46 schreef Chivaz het volgende:
Trump moet gewoon zeggen er komt geen plan, we laten gezondheidszorg over aan de staten.
Perfect in lijn met de gedachtegoed van de Republikeinen en elke staat heeft dan de mogelijkheid om er zelf invulling aan te geven.
Dat wordt genieten in de dieprode Republikeinse staten die nu al overal onderaan bungelen in de lijstjes.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:47:42 #242
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195951266
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat is hij wel maar dat wilt hij niet. Is dat niet duidelijk ondertussen joh? :')
Hij kan zich er gewoon niet meer uit lullen. Ik had gehoopt op een discussie op een forum, maar het is vooral een hoop schreeuwen weinig wol.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195951269
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:43 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Weet je wat een drama was? Obamacare voor de armen. Mensen die Obama care niet konden betalen moesten boetes betalen.

[ afbeelding ]

Alles is beter dan Oboemacare! Ookal is het niks 8-) snel to the factchecking machines!
Ik schrok van de premies en de eigen risico’s die ze daar moeten betalen.
  Beste debater 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:49:03 #244
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195951296
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik schrok van de premies en de eigen risico’s die ze daar moeten betalen.
Je zult nog meer schrikken wat een weekje ziekenhuis kost wanneer je iets overkomt.

En hoe je dat mag betalen met je 3 baantjes en nul verzekeringen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195951304
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat wordt genieten in de dieprode Republikeinse staten die nu al overal onderaan bungelen in de lijstjes.
Niet een ieder gelooft hetzelfde als in de blauwe staten, daarom ook zoveel mogelijk macht terug naar de staten. Dat zou een hele grote stap zijn in de goede richting als het gaat om het bestrijden van de verdeeldheid in het land.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:49:24 #246
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195951305
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:46 schreef Chivaz het volgende:
Trump moet gewoon zeggen er komt geen plan, we laten gezondheidszorg over aan de staten.
Perfect in lijn met de gedachtegoed van de Republikeinen en elke staat heeft dan de mogelijkheid om er zelf invulling aan te geven.
Briljant idee!

Als Californië als rijke staat de gezondheidszorg goed voor elkaar heeft en goedkoop aan kan bieden, maar het armere Utah is duurder en minder geavanceerd, dan trekken mensen massaal twee staten door om de beste zorg te krijgen.

Ik zie de rijen al voor me. Word echt fantastisch!
  Beste debater 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:50:17 #247
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195951326
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:49 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Niet een ieder gelooft hetzelfde als in de blauwe staten, daarom ook zoveel mogelijk macht terug naar de staten. Dat zou een hele grote stap zijn in de goede richting als het gaat om het bestrijden van de verdeeldheid in het land.
Juist ja. Daarom staan blauwe staten vrijwel allemaal bovenaan in de lijsten betreffende gezondheid, gezondheidszorg, veiligheid, arbeidsrecht, welvaart en onderwijs, en de rode steevast onderaan.

Hoe kan dat nu?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195951334
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Je zult nog meer schrikken wat een weekje ziekenhuis kost wanneer je iets overkomt.

En hoe je dat mag betalen met je 3 baantjes en nul verzekeringen.
Statistisch gezien is de kans dat je in het ziekenhuis komt als gezond persoon erg klein. Je kunt je afvragen met dat soort hoge premies en belachelijk hoge eigen risico’s of het verstandig is je eigen te verzekeren voor je 30e.
  Beste debater 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:50:53 #249
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195951344
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Statistisch gezien is de kans dat je in het ziekenhuis komt als gezond persoon erg klein. Je kunt je afvragen met dat soort hoge premies en belachelijk hoge eigen risico’s of het verstandig is je eigen te verzekeren voor je 30e.
Ik zou zeggen, neem die gok als het allemaal wel meevalt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195951391
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Juist ja. Daarom staan blauwe staten vrijwel allemaal bovenaan in de lijsten betreffende gezondheid, gezondheidszorg, veiligheid, arbeidsrecht, welvaart en onderwijs, en de rode steevast onderaan.

Hoe kan dat nu?
Leuk hoor die lijstjes, je snapt dat de mensen in de rode staten vrij zijn om gewoon naar een blauwe staat te verhuizen? Blijkbaar vinden mensen het prima om te leven in een rode staat. Dat jij dat niet kunt voorstellen is dus nu precies het probleem waar de VS mee kampt.
Nogmaals meer macht terug naar de staten en laat de mensen daar op democratische wijze beslissen hoe ze geregeerd willen worden.
pi_195951397
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Je hebt dus de plannen van Trump voor health care niet eens gelezen...

Je kunt verder wel lollig doen over fact checkers, punt is dat je precies aangeeft waarom ik Trumpfans niet serieus neem. Je hebt geen idee over Amerika, de geschiedenis, de politiek... Hebt waarschijnlijk ook nog nooit studies gelezen over de Democraten en de Republikeinen, weet op een landkaart niet eens Texas aan te wijzen, maar geilt op alles wat met Trump te maken heeft want 'niet-links', en dus goed.

Fijn dat je toegeeft geen flikker van de materie te begrijpen.

Trump ze.


Historie studie niet nodig zelfs, democraten aka KKK zijn racisten, nu verdoezelen ze het alleen.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Beste debater 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:53:06 #252
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195951405
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Leuk hoor die lijstjes, je snapt dat de mensen in de rode staten vrij zijn om gewoon naar een blauwe staat te verhuizen? Blijkbaar vinden mensen het prima om te leven in een rode staat. Dat jij dat niet kunt voorstellen is dus nu precies het probleem waar de VS mee kampt.
Nogmaals meer macht terug naar de staten en laat de mensen daar op democratische wijze beslissen hoe ze geregeerd willen worden.
Hoe ga je precies verhuizen zonder geld, Chiv?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195951455
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:49 schreef Belabor het volgende:

[..]

Briljant idee!

Als Californië als rijke staat de gezondheidszorg goed voor elkaar heeft en goedkoop aan kan bieden, maar het armere Utah is duurder en minder geavanceerd, dan trekken mensen massaal twee staten door om de beste zorg te krijgen.

Ik zie de rijen al voor me. Word echt fantastisch!
Dan kan Californië de wet aanpassen, dat je bijvoorbeeld alleen in Californië geholpen kan worden indien je verzekerd bent.
  Beste debater 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:54:49 #254
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195951461
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:52 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Historie studie niet nodig zelfs, democraten aka KKK zijn racisten, nu verdoezelen ze het alleen.
En opnieuw toon je je onkunde...

Vertel eens, epic... wie was John Breckinridge?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195951482
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hoe ga je precies verhuizen zonder geld, Chiv?
Ik ben verhuisd met 100 euro in mijn zak en een vuilniszak vol met kleren. Waar een wil is is een weg.
  Beste debater 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:55:50 #256
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195951487
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik ben verhuisd met 100 euro in mijn zak en een vuilniszak vol met kleren. Waar een wil is is een weg.
In de VS ja?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:57:27 #257
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195951536
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dan kan Californië de wet aanpassen, dat je bijvoorbeeld alleen in Californië geholpen kan worden indien je verzekerd bent.
Ah, dan kunnen we ook wel infrastructuur aan de staten overlaten. En natuurbescherming. Immigratie.

Weet je wat? Waarom schaffen we dan niet gewoon meteen de hele federale overheid af? The Divided States of America.

Sorry hoor, maar door dit serieus op te gooien geef je aan echt niet te weten hoe de VS functioneert. Echt de ballen verstand.
pi_195951537
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
John Breckinridge
Maakt mij niet zo veel uit, nu wordt de partij gerepresenteerd door Joe "you ain't black" Biden, Joe "you gotta have an indian accent to order at 7/11" Biden. Joe "superpredators" Biden. Joe "black/asian kids are just as bright as white kids"


Joe "bussing" Biden. LOL I don't think you are racist "BUT" O-) :Y
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Beste debater 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:58:17 #259
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195951563
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:57 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Maakt mij niet zo veel uit, nu wordt de partij gerepresenteerd door Joe "you ain't black" Biden, Joe "you gotta have an indian accent to order at 7/11" Biden. Joe "superpredators" Biden. Joe "black/asian kids are just as bright as white kids"
Dat klopt; het maakt je allemaal niet zoveel uit. Daarom ben je ook een Trump-drone.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195951608
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat klopt; het maakt je allemaal niet zoveel uit. Daarom ben je ook een Trump-drone.
Ben ik nu geen russiche trollbot op Putin's paygrade meer? jammer. Of geen "poor boy" meer? _O-
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Beste debater 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:00:22 #261
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195951631
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:59 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ben ik nu geen russiche trollbot op Putin's paygrade meer? jammer. Of geen "poor boy" meer? _O-
Nee. Je bent een 'rechtse' Nederlander die denkt in Trump een god te hebben gevonden die als voorbeeld dient voor je voetbalkantinewereldbeeld omdat 'ie muurtjes wil bouwen om bruin volk buiten te houden en lekker 'politiek incorrect' is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195951653
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

In de VS ja?
Is het huren van een woning en brandstofkosten etc zoveel duurder dan in Nederland?
Nogmaals waar een wil is is een weg, ik heb bij mensen thuis op de bank moeten slapen. En met een klein appartementje ben ik weer begonnen.
Ondertussen woon ik nu in een maisonnette woning en heb ik een vriendin en nog een kind erbij.
pi_195951671
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nee. Je bent een 'rechtse' Nederlander die denkt in Trump een god te hebben gevonden die als voorbeeld dient voor je voetbalkantinewereldbeeld.
Woorden doen mij geen pijn, ondanks dat Trump jullie wel elke dag op jullie tere teentjes trapt en door de mand vallen. Iemand willen arresteren omdat hij gevoelens krenkt. Echt democraten zijn lachwekkend.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Beste debater 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:01:48 #264
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195951674
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:01 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Is het huren van een woning en brandstofkosten etc zoveel duurder dan in Nederland?
Nogmaals waar een wil is is een weg, ik heb bij mensen thuis op de bank moeten slapen. En met een klein appartementje ben ik weer begonnen.
Ondertussen woon ik nu in een maisonnette woning en heb ik een vriendin en nog een kind erbij.
Jij vergelijkt Nederland met de V.S. ja?

Dat verklaart een hoop.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195951676
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:57 schreef Belabor het volgende:

[..]

Ah, dan kunnen we ook wel infrastructuur aan de staten overlaten. En natuurbescherming. Immigratie.

Weet je wat? Waarom schaffen we dan niet gewoon meteen de hele federale overheid af? The Divided States of America.

Sorry hoor, maar door dit serieus op te gooien geef je aan echt niet te weten hoe de VS functioneert. Echt de ballen verstand.
Ridicuul dit.
  Beste debater 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:02:33 #266
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195951692
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:01 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Woorden doen mij geen pijn, ondanks dat Trump jullie wel elke dag op jullie tere teentjes trapt en door de mand vallen. Iemand willen arresteren omdat hij gevoelens krenkt. Echt democraten zijn lachwekkend.
Er zijn geen Democrats in Nederland, epic.

Overigens, iemand willen arresteren op basis van complottheorietjes op ranzige websites is niet veel beter, wel?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:02:55 #267
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195951698
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:01 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ridicuul dit.
Klopt. Slaat helemaal nergens op, elke staat zijn eigen zorg laten vormgeven.

Spijker op zijn kop.
  Beste debater 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:03:41 #268
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195951716
De grap is, als de Federale Overheid zich inderdaad zou terugtrekken, lazeren de meeste Republikeinse staten in elkaar...

... die zijn namelijk grosso modo ONTVANGER van Federaal geld.

De ironie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195951742
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Jij vergelijkt Nederland met de V.S. ja?

Dat verklaart een hoop.
Mensen in de VS zijn niet in staat om te verhuizen?
pi_195951755
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:02 schreef Belabor het volgende:

[..]

Klopt. Slaat helemaal nergens op, elke staat zijn eigen zorg laten vormgeven.

Spijker op zijn kop.
Ja wat een gek idee is het toch, liever een top down plan waar de helft van het land het niet mee eens is.
  Beste debater 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:05:48 #271
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195951768
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:57 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Maakt mij niet zo veel uit, nu wordt de partij gerepresenteerd door Joe "you ain't black" Biden, Joe "you gotta have an indian accent to order at 7/11" Biden. Joe "superpredators" Biden. Joe "black/asian kids are just as bright as white kids"


Joe "bussing" Biden. LOL I don't think you are racist "BUT" O-) :Y
Overigens, gezien je POHI, als de democraten de racisten zijn zou jij je daar toch geweldig thuis moeten voelen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Mensen in de VS zijn niet in staat om te verhuizen?
In de VS is het nogal lastig om wat dan ook te doen zonder geld.

Verklaard ook waarom in dat land - als enig Westers, eerstewereldland - het aantal daklozen en gevangenen absurd hoog is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195951786
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
De grap is, als de Federale Overheid zich inderdaad zou terugtrekken, lazeren de meeste Republikeinse staten in elkaar...

... die zijn namelijk grosso modo ONTVANGER van Federaal geld.

De ironie.
Het schijnt dat het federale geld vooral naar legerbasissen en scholen gaan. Maar blijf vooral dingen zo zwart wit mogelijk te zien, nuance be damned.
pi_195951789
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Er zijn geen Democrats in Nederland, epic.

Overigens, iemand willen arresteren op basis van complottheorietjes op ranzige websites is niet veel beter, wel?
Ik wil jullie geen Biden aanhangers noemen omdat niemand een fan kan zijn van Biden.. Biden heeft geen fans, Harris al helemaal niet. De enige die stemmen zijn anti-Trumpers zoals jou. Die elke dag opstaan en direct naar NOS of WaPo/NYT of een of andere safe space voor democraten gaat om daar weer te lezen wat Trump nu weer "vermoedelijk" heeft gezegd.

Niemand heeft het over arresteren van Hunter Biden trouwens, de democratische en Nederlandse Trump haters liepen tijdens het impeachment proces ook allemaal te schreeuwen van "lock him up" en "ja maar nu gaat hij echt gearresteerd worden". Lachen man.

Hunter mag van mij neuken en drugs doen met wie dan ook, behalve minderjarige meisjes. Maar jullie interesseert het niks omdat het over jullie idool "Biden" gaat. Wegkijken wat iedereen ondertussen kent bij linksdenkend mens.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195951799
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 19:35 schreef warp995 het volgende:
Kijk nu die rally in Michigan. Vind dat ie zo’n rally wel leuk doet. Positiviteit, duidelijke communicatie, grapje tussendoor.
Daar liggen ook zijn kwaliteiten, Trump is een master of show. Dat is alleen iets anders dan de leider zijn van de VS. Daar is hij niet geschikt voor.
  Beste debater 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:08:07 #275
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195951826
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:06 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het schijnt dat het federale geld vooral naar legerbasissen en scholen gaan. Maar blijf vooral dingen zo zwart wit mogelijk te zien, nuance be damned.
"Het schijnt"...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195951842
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:


In de VS is het nogal lastig om wat dan ook te doen zonder geld.

Verklaard ook waarom in dat land - als enig Westers, eerstewereldland - het aantal daklozen en gevangenen absurd hoog is.
Dat geld voor elk land, ook in Nederland heb ik alles op eigen kracht gedaan. Ik heb nog nooit een cent ontvangen van de overheid ondanks mijn destijds penibele situatie. Waar een wil is is een weg.
  Beste debater 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:09:52 #277
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195951882
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:06 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ik wil jullie geen Biden aanhangers noemen omdat niemand een fan kan zijn van Biden.. Biden heeft geen fans, Harris al helemaal niet. De enige die stemmen zijn anti-Trumpers zoals jou. Die elke dag opstaan en direct naar NOS of WaPo/NYT of een of andere safe space voor democraten gaat om daar weer te lezen wat Trump nu weer "vermoedelijk" heeft gezegd.

Niemand heeft het over arresteren van Hunter Biden trouwens, de democratische en Nederlandse Trump haters liepen tijdens het impeachment proces ook allemaal te schreeuwen van "lock him up" en "ja maar nu gaat hij echt gearresteerd worden". Lachen man.

Hunter mag van mij neuken en drugs doen met wie dan ook, behalve minderjarige meisjes. Maar jullie interesseert het niks omdat het over jullie idool "Biden" gaat. Wegkijken wat iedereen ondertussen kent bij linksdenkend mens.
Fantastisch onsamenhangend Henk Bres (wij zijn teguh pelofieluh!) betoog van een typische Nederlandse Trump fanboy.

Ik heb verder weinig met Trump of Biden; je zult moeten zoeken naar pathetische pro-Biden posts van mijn hand. Wat mij stoort is je oppervlakkigheid, geschiedvervalsing en lompheid.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:10:20 #278
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195951890
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat geld voor elk land, ook in Nederland heb ik alles op eigen kracht gedaan. Ik heb nog nooit een cent ontvangen van de overheid ondanks mijn destijds penibele situatie. Waar een wil is is een weg.
Ja, alleen is dat vangnet nog altijd wel aanwezig hier. Daar niet.

Groot verschil.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:10:22 #279
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195951892
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ja wat een gek idee is het toch, liever een top down plan waar de helft van het land het niet mee eens is.
Als de sterren goed staan komende week, dan kan een Democratische president en een Democratisch congres aan het werk om in ieder geval tot aan de mid-terms alle belachelijke blokkades van de Republikeinen op het ACA op te heffen zodat het systeem gaat werken zoals het bedoeld was van origine.

Het is dat, of wachten op een vervanging van Trump die nooit gaat komen waardoor de ACA alleen maar duurder, minder populair en onhoudbaarder gaat worden.
pi_195951913
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nee. Je bent een 'rechtse' Nederlander die denkt in Trump een god te hebben gevonden die als voorbeeld dient voor je voetbalkantinewereldbeeld omdat 'ie muurtjes wil bouwen om bruin volk buiten te houden en lekker 'politiek incorrect' is.

Arie Boomsma gespot
  Beste debater 2022 vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:11:50 #281
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195951919
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Arie Boomsma gespot
Nee, gewoon iemand die wel boeken gelezen heeft.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195951980
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:10 schreef Belabor het volgende:

[..]

Als de sterren goed staan komende week, dan kan een Democratische president en een Democratisch congres aan het werk om in ieder geval tot aan de mid-terms alle belachelijke blokkades van de Republikeinen op het ACA op te heffen zodat het systeem gaat werken zoals het bedoeld was van origine.

Het is dat, of wachten op een vervanging van Trump die nooit gaat komen waardoor de ACA alleen maar duurder, minder populair en onhoudbaarder gaat worden.
Gaat dat betekenen dat de premies omlaag gaan? Wij krijgen het in Nederland niet eens voor elkaar, ik geloof er helemaal niets van dat de Democraten dat wel even gaan fixen.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:17:17 #283
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195952044
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 15:36 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Ja.

Hij is de fucking president.

In het interview met Bob Woodward heeft Trump in april toegegeven dat dit een ernstig en dodelijk virus is. Dat wist hij en toch is hij al 8 maanden bezig met downplayen.. niks aan de hand.. niet erger dan een griepje.
Ik zei april, sorry dat had ik verkeerd. Dit was 7 februari (!) Luister vanaf 00:35.


quote:
Hij heeft geopperd om bleek je injecteren (!) wat dus ook een behoorlijk aantal Amerikanen daadwerkelijk hebben gedaan (Amerikanen :') )

quote:
Hij heeft mondkapjes nooit aangemoedigd, alleen maar belachelijk gemaakt.

quote:
Houdt rallies voor tienduizenden mensen zonder de wereldwijde basisregels in acht te nemen.
Dit was gisteren. Op de dag de USA het hoogste aantal besmettingen kende sinds de uitbraak van het virus.
Tienduizenden mensen bij elkaar 95% zonder mondkapjes en zonder afstand te houden.


quote:
14s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 15:38 schreef Ensiferum het volgende:
Da's een mooi lijstje leugens en non-logica.
Dus vertel beste Ensiferum.. waar lieg ik?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195952087
Er heeft nog nooit iemand/iets zo veel leed aan de zwarte community veroorzaakt als Clinton's/Biden's crime bill. Miljoenen zwarte mannen/vrouwen 50+ jaar of voor life de gevangenis in omdat ze 3x wiet bij zich hadden.
De welbekende three strike law. God wat vond ras racist Biden dat mooi. Wat was hij trots.

Het plan om zwarte "superpredators" op te sluiten, Biden wilde niet dat zwarten op witte scholen kwamen in de jaren 80, bussen zorgde er voor dat zwarte scholieren opgehaald werden en naar scholen ver buiten de stad weren gebracht.

En nu allemaal vingertjes wijzen naar Trump om zijn uitspraakjes. Hoe durven mensen het.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:22:14 #285
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195952130
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:14 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Gaat dat betekenen dat de premies omlaag gaan? Wij krijgen het in Nederland niet eens voor elkaar, ik geloof er helemaal niets van dat de Democraten dat wel even gaan fixen.
Dat is wel het plan. Hogere belastingen waardoor meer federaal betaald kan worden en de premies dus omlaag kunnen. De prijs van medicijnen drukken. Minder blokkades voor Amerikanen met lage inkomens of de zogenaamde pre-existing conditions.

Hoe snel en hoe veel goedkoper het gaat worden durf ik me ook niet aan te wagen. Maar het systeem maar houden zoals het nu is, is helemaal geen optie.

Dat weet ook Trump, maar die heeft al 4 jaar nagelaten er iets aan te doen.
pi_195952138
quote:
13s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:19 schreef epicbeardman het volgende:
Er heeft nog nooit iemand zo veel leed aan de zwarte man veroorzaakt als Clinton's/Biden's crime bill. Miljoenen zwarte mannen 50+ jaar of voor life de gevangenis in omdat ze 3x wiet bij zich hadden.
De welbekende three strike law. God wat vond ras racist Biden dat mooi. Wat was hij trots.

Het plan om zwarte "superpredators" op te sluiten, Biden wilde niet dat zwarten op witte scholen kwamen in de jaren 80, bussen zorgde er voor dat zwarte scholieren opgehaald werden en naar scholen ver buiten de stad weren gebracht.

En nu allemaal vingertjes wijzen naar Trump om zijn uitspraakjes. Hoe durven mensen het.
De hysterie rond Trumps uitspraken zijn bijzonder triest, vooral als je ziet dat die mensen nu massaal op Biden willen stemmen.
Biden, die tegen een zaal vol zwarte mensen zegt “Romney is going to put y’all back in chaines.”
pi_195952156
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nee, gewoon iemand die wel boeken gelezen heeft.
Daar is dan zeer weinig van te merken. Behalve dat je weer eens users zit aan te vallen omdat zij een andere visie hebben dan jij. Want, hoe zat het nu ook alweer? Als mensen het niet met jou eens zijn betreffende de geschiedenis van de VS, krijgen ze een linkje naar één van de boeken die jij als de onomstreden waarheid interpreteert, toch? Ik vind het voornamelijk een beetje getuigen van hautain gedrag ;).
pi_195952245
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De hysterie rond Trumps uitspraken zijn bijzonder triest, vooral als je ziet dat die mensen nu massaal op Biden willen stemmen.
Biden, die tegen een zaal vol zwarte mensen zegt “Romney is going to put y’all back in chaines.”
Niemand hier van het Biden adoreersquad weet ook dat Biden in 1987 al eens voor President liep maar toen door een schandaal direct geen kans meer had. (hij loog over zijn prestaties op school)
Wat hij verder ook deed was een exacte speech van een Engelse politicus kopiëren.

Dat heeft hij ook deze campagne gedaan door campagne "Build Better Back" te stelen. Dat mensen in die democratische leugens trappen. Echte schapen blijven denk ik schapen.

quote:
Already staggered by plagiarism allegations, on April 7, 1987 Biden lied about his high school and college record. A man named "Frank" asked Biden about his education and and agitated Biden responded "I think I probably have a higher IQ than you do" and claimed he was an "outstanding political science student" (lie), that he graduated with "three degrees" (lie), and that he "graduated in the top half of his laws school class
https://www.c-span.org/vi(...)e-high-school-record
Toen lachten ze Biden al uit, nu nog meer. Ik weet dat het biden kamp meeleest, hebben jullie ook nog wat geleerd vandaag! no thanks <3
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195952274
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:22 schreef Belabor het volgende:

[..]

Dat is wel het plan. Hogere belastingen waardoor meer federaal betaald kan worden en de premies dus omlaag kunnen. De prijs van medicijnen drukken. Minder blokkades voor Amerikanen met lage inkomens of de zogenaamde pre-existing conditions.

Hoe snel en hoe veel goedkoper het gaat worden durf ik me ook niet aan te wagen. Maar het systeem maar houden zoals het nu is, is helemaal geen optie.

Dat weet ook Trump, maar die heeft al 4 jaar nagelaten er iets aan te doen.
En hoe gaan ze de mensen mee krijgen die tevreden zijn met hun gezondheidszorg? Die moeten maar meedoen met die plannen met als gevolg dat ze hun dokter verliezen? En wat als de Republikeinen de senaat behouden? Dan gebeurt er maar weinig met die plannen en dan ettert het maar door.
Hoe nobel de plannen ook zijn, het land is te verdeeld voor dit soort megalomane plannen, terugschalen en meer macht naar de staten is het enige wat de verdeeldheid terug kan brengen. Dat er dan nog obstakels zullen zijn voor goede gezondheidszorg voor alle Amerikanen daar ben ik mij van bewust. Gemiddeld zullen mensen meer tevreden zijn met hun gezondheidszorg omdat een staat veel beter in staat is om maatwerk te leveren dan de federale overheid. En niet geheel onbelangrijk als burger staat de politiek dan ook een stuk dichterbij dan op federaal niveau, dat moet een ieder toch aanspreken lijkt mij.
pi_195952413
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:29 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Niemand hier van het Biden adoreersquad weet ook dat Biden in 1987 al eens voor President liep maar toen door een schandaal direct geen kans meer had. (hij loog over zijn prestaties op school)
Wat hij verder ook deed was een exacte speech van een Engelse politicus kopiëren.

Dat heeft hij ook deze campagne gedaan door campagne "Build Better Back" te stelen. Dat mensen in die democratische leugens trappen. Echte schapen blijven denk ik schapen.
[..]

https://www.c-span.org/vi(...)e-high-school-record
Toen lachten ze Biden al uit, nu nog meer. Ik weet dat het biden kamp meeleest, hebben jullie ook nog wat geleerd vandaag! no thanks <3
Biden loopt al 50 jaar mee in de politiek en heeft alleen maar gefaald als presidentskandidaat. Het feit dat hij nu zover komt is vooral de media die hem beschermt alsof het de heilige maagd Maria is. En deels Trumps eigen schuld met zijn botte uitspraken.
In een land met een neutrale pers was Biden nooit zover gekomen als nu.
pi_195952497
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:38 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Biden loopt al 50 jaar mee in de politiek en heeft alleen maar gefaald als presidentskandidaat.
En dan toch niet compleet worden weggevaagd door een zittende president.
Wat zegt dat over de meest waardeloze president aller tijden?
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:48:27 #292
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195952605
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En hoe gaan ze de mensen mee krijgen die tevreden zijn met hun gezondheidszorg?
Wat zou er moeten veranderen voor die mensen dan? Ze gaan hooguit wat meer belasting betalen, maar de premies gaan omlaag. Dat kan eerst wat gesputter opleveren, maar dat betaald zich vanzelf uit.
quote:
Die moeten maar meedoen met die plannen met als gevolg dat ze hun dokter verliezen?
Daar is helemaal geen sprake van in de plannen van Biden.
quote:
En wat als de Republikeinen de senaat behouden? Dan gebeurt er maar weinig met die plannen en dan ettert het maar door.
Dat klopt, dat besef ik me ook. Dan word het weer flink koppen tegen elkaar de komende jaren en ben ik ook bang dat er veel te weinig veranderd.
quote:
Hoe nobel de plannen ook zijn, het land is te verdeeld voor dit soort megalomane plannen, terugschalen en meer macht naar de staten is het enige wat de verdeeldheid terug kan brengen. Dat er dan nog obstakels zullen zijn voor goede gezondheidszorg voor alle Amerikanen daar ben ik mij van bewust. Gemiddeld zullen mensen meer tevreden zijn met hun gezondheidszorg omdat een staat veel beter in staat is om maatwerk te leveren dan de federale overheid. En niet geheel onbelangrijk als burger staat de politiek dan ook een stuk dichterbij dan op federaal niveau, dat moet een ieder toch aanspreken lijkt mij.
Nou, hier kan ik het deels mee eens zijn, alleen dus niet als je het hebt over iets basaals als zorg. Meer verantwoordelijkheden van de federale overheden overbrengen op staten heeft in Nederland ook geen vruchten afgeworpen ( in ons geval natuurlijk van Den Haag naar de provincies en gemeenten).

De kwaliteit van de zorg is in Nederland de laatste jaren veel minder toegenomen dan voor de privatisering en delegatie naar lokale en regionale overheden. De wachtrijen zijn ook nog eens toegenomen en de premies? Je raad het al: ook gestegen.

Zorg is, naast bijvoorbeeld infrastructuur, juist een van die onderwerpen die in mijn ogen centraal geregeld moeten worden. Als je de kwaliteit, prijs en beschikbaarheid gelijk kan trekken over het hele land, kan je dus garanties geven dat het niet uitmaakt of je in New York of Hicktown, Alabama woont: je kan dezelfde standaard verwachten.

Natuurlijk mag er genoeg ruimte overblijven voor private klinieken. Als iemand daar meer kwaliteit kan krijgen voor een hogere prijs en dat wil betalen: be my guest.

Het probleem met de ACA nu is dat er veel te veel chantage gepleegd is in de basis van het systeem, waardoor je gewenste standaard nooit gaat halen.
pi_195952621
En dan hebben we het over Biden's crime bill. Maar niet te spreken over Harris misstappen als "Top Cop" in Cali.

Die duizenden zwarten in de bak gooide voor wiet, harris die expres bewijs tegenhield e.d waardoor onschuldige mannen bijna/of veroordeeld werden.

Five times prosecutor Kamala Harris got the wrong guy
Hypocriete mensen die democraten.

Deze 2 democraten horen duidelijk niet in Witte Huis en zal ook nooit gebeuren. We laten de anti Trumpers nog even in waan. Maar vanaf volgende week is het voor ons oude posts quoten. :D


Kamala Harris: Where did it all go wrong for her? (voordat ze gekozen werd door DNC om samen met marionet Biden te runnen)
"Kamala is a cop" became a common refrain on the campaign trail, and among left-leaning Democrats that label was not meant in a good way.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195952679
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:43 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

En dan toch niet compleet worden weggevaagd door een zittende president.
Wat zegt dat over de meest waardeloze president aller tijden?
Wat zegt het over de rest van de Democraten die waren gesneuveld in de primaries? Zou Biden echt de meest competente kandidaat zijn tegenover al die andere lui inclusief de held van het D66 volk hier Buttigieg?
Wat zegt dat trouwens over de hele partij en hun stemmers, dat de beste kandidaat die ze naar voren konden schuiven een bejaarde politicus is die heeft gefaald tijdens elke voorverkiezing waar hij ooit aan heeft deelgenomen?
pi_195952752
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Wat zegt het over de rest van de Democraten die waren gesneuveld in de primaries? Zou Biden echt de meest competente kandidaat zijn tegenover al die andere lui inclusief de held van het D66 volk hier Buttigieg?
Wat zegt dat trouwens over de hele partij en hun stemmers, dat de beste kandidaat die ze naar voren konden schuiven een bejaarde politicus is die heeft gefaald tijdens elke voorverkiezing waar hij ooit aan heeft deelgenomen?
Auch.. die voel ik zelfs als Trumper.


En Air Force One met busy bee Trump landt alweer bijna. Weer een topshow incoming? _O_

[ Bericht 17% gewijzigd door epicbeardman op 30-10-2020 21:00:24 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195952847
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:48 schreef Belabor het volgende:

[..]

Wat zou er moeten veranderen voor die mensen dan? Ze gaan hooguit wat meer belasting betalen, maar de premies gaan omlaag. Dat kan eerst wat gesputter opleveren, maar dat betaald zich vanzelf uit.
[..]

Daar is helemaal geen sprake van in de plannen van Biden.
[..]

Dat klopt, dat besef ik me ook. Dan word het weer flink koppen tegen elkaar de komende jaren en ben ik ook bang dat er veel te weinig veranderd.
[..]

Nou, hier kan ik het deels mee eens zijn, alleen dus niet als je het hebt over iets basaals als zorg. Meer verantwoordelijkheden van de federale overheden overbrengen op staten heeft in Nederland ook geen vruchten afgeworpen ( in ons geval natuurlijk van Den Haag naar de provincies en gemeenten).

De kwaliteit van de zorg is in Nederland de laatste jaren veel minder toegenomen dan voor de privatisering en delegatie naar lokale en regionale overheden. De wachtrijen zijn ook nog eens toegenomen en de premies? Je raad het al: ook gestegen.

Zorg is, naast bijvoorbeeld infrastructuur, juist een van die onderwerpen die in mijn ogen centraal geregeld moeten worden. Als je de kwaliteit, prijs en beschikbaarheid gelijk kan trekken over het hele land, kan je dus garanties geven dat het niet uitmaakt of je in New York of Hicktown, Alabama woont: je kan dezelfde standaard verwachten.

Natuurlijk mag er genoeg ruimte overblijven voor private klinieken. Als iemand daar meer kwaliteit kan krijgen voor een hogere prijs en dat wil betalen: be my guest.

Het probleem met de ACA nu is dat er veel te veel chantage gepleegd is in de basis van het systeem, waardoor je gewenste standaard nooit gaat halen.
Obama had de belofte dat mensen hun dokter konden behouden, dat bleek dus niet waar te zijn. Het blijft een angst voor veel mensen dat ze hun dokter verliezen waar ze een vertrouwensband mee hebben opgebouwd. Als Biden dat kan tegenhouden en er voor zorgen dat de premies laag blijven dan denk ik dat veel tegenstanders van Obamacare het wel zullen accepteren.
pi_195952868
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 20:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Wat zegt het over de rest van de Democraten die waren gesneuveld in de primaries? Zou Biden echt de meest competente kandidaat zijn tegenover al die andere lui inclusief de held van het D66 volk hier Buttigieg?
Wat zegt dat trouwens over de hele partij en hun stemmers, dat de beste kandidaat die ze naar voren konden schuiven een bejaarde politicus is die heeft gefaald tijdens elke voorverkiezing waar hij ooit aan heeft deelgenomen?
Dat zegt inderdaad best wat over de democraten.
Maar wat zegt het over de republikeinen en hun stemmers als ze als ruggengraatloze weekdieren in de kont kruipen van de meest waardeloze president aller tijden en steevast de andere kant op kijken bij diens criminele activiteiten?
De democraten hebben misschien een probleem, maar de republikeinen zijn pas echt fubar.
pi_195952936
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 21:01 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dat zegt inderdaad best wat over de democraten.
Maar wat zegt het over de republikeinen en hun stemmers als ze als ruggengraatloze weekdieren in de kont kruipen van de meest waardeloze president aller tijden en steevast de andere kant op kijken bij diens criminele activiteiten?
De democraten hebben misschien een probleem, maar de republikeinen zijn pas echt fubar.
Is dat zo? Tot nu toe is de president mateloos populair onder zijn achterban, het enthousiasme is echt groot. En was er geen COVID geweest dan waren het economisch de meest voorspoedige tijden in jaren geweest. Dus waar heeft hij precies gefaald? Er is een reden dat de Democraten slechts COVID als talking point hebben, de rest blijft niet echt plakken zelfs muh Russia niet.
pi_195952944
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 21:01 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dat zegt inderdaad best wat over de democraten.
Maar wat zegt het over de republikeinen en hun stemmers als ze als ruggengraatloze weekdieren in de kont kruipen van de meest waardeloze president aller tijden en steevast de andere kant op kijken bij diens criminele activiteiten?
De democraten hebben misschien een probleem, maar de republikeinen zijn pas echt fubar.
Democraten mogen eerst eigen zooi oplossen voordat je anderen betichten van het slecht doen, democraten hebben niet voor niets de verkiezingen in 2016 verloren en kans dat ze hem wederom niet winnen deze keer. Enige wat Biden kan zeggen tegen zijn 10 support man op speeches is "Orangeman did this, we do that" "Orangeman did that, we do this."
C'mon man, dat republikeinen weg kunnen komen met die tactieken betekent niet dat democraten dit ook kunnen.

Democratische steden zoals L.A, San Francisco spreken boekdelen over wat er gebeurd als je democraten laat handhaven. Crackholes met poep en naalden overal.

Geen enkele biden fan hier ook die durft in te gaan over Biden/Harris posts hierboven over racisme/crime bill spreekt trouwens ook boekdelen. Stiekem wachten ze wel totdat topic vol is om een lame titel te maken. Want dan hebben ze de Trumpers. Hehehe. :Y :* Voorspelbaar
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 21:06:01 #300
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195952954
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 21:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Obama had de belofte dat mensen hun dokter konden behouden, dat bleek dus niet waar te zijn. Het blijft een angst voor veel mensen dat ze hun dokter verliezen waar ze een vertrouwensband mee hebben opgebouwd. Als Biden dat kan tegenhouden en er voor zorgen dat de premies laag blijven dan denk ik dat veel tegenstanders van Obamacare het wel zullen accepteren.
Ik ben het niet vaak met je eens, maar hier wel.

De enige reden die ik zie dat Amerikanen hun eigen dokter niet kunnen behouden, is als verzekeraars dokters gaan verplichten om alleen zorg te bieden aan de mensen die bij die specifieke verzekeraar aangesloten zijn.

Als dat voorkomen kan worden, dan kan dit slagen en ook populair worden.

Maar goed, eerst die verkiezingen maar eens afwachten. Biden als president met een Republikeinse meerderheid in het congres gaat alsnog niks worden, ben ik bang.

Ditto natuurlijk als Trump wel president blijft maar de Democraten een meerderheid in het congres halen.

Het is gewoon een debiel systeem, daar in de US of A.

[ Bericht 0% gewijzigd door Belabor op 30-10-2020 21:11:28 ]
pi_195952992
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 21:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Is dat zo? Tot nu toe is de president mateloos populair onder zijn achterban, het enthousiasme is echt groot. En was er geen COVID geweest dan waren het economisch de meest voorspoedige tijden in jaren geweest. Dus waar heeft hij precies gefaald? Er is een reden dat de Democraten slechts COVID als talking point hebben, de rest blijft niet echt plakken zelfs muh Russia niet.
Toch knap hoe je jezelf in zo weinig zinnen zo weet tegen te spreken.
Chapeau!
pi_195954268
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 21:06 schreef Belabor het volgende:

[..]

Ik ben het niet vaak met je eens, maar hier wel.

De enige reden die ik zie dat Amerikanen hun eigen dokter niet kunnen behouden, is als verzekeraars dokters gaan verplichten om alleen zorg te bieden aan de mensen die bij die specifieke verzekeraar aangesloten zijn.

Als dat voorkomen kan worden, dan kan dit slagen en ook populair worden.

Maar goed, eerst die verkiezingen maar eens afwachten. Biden als president met een Republikeinse meerderheid in het congres gaat alsnog niks worden, ben ik bang.

Ditto natuurlijk als Trump wel president blijft maar de Democraten een meerderheid in het congres halen.

Het is gewoon een debiel systeem, daar in de US of A.
De Senaat bedoel je? Het Congres hebben de Democraten al toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')