abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 29 oktober 2020 @ 16:46:53 #201
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195927142
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:46 schreef Belabor het volgende:

[..]

Tsja, als er nou een trend was met nog betere resultaten bij de mid-terms, kom ik je voor de verwachting eens gelijk geven.

Helaas was de polling in 2018 weer dra-ma-tisch.

Dus je deelt weer eens onbetrouwbare informatie, is dat weer bevestigd.
2018 had GEOTUS niet op het stembiljet.

Hoop zurigheid verder. Wellicht een symptoom van de realisatie dat Zeer Stabiel Genie Donald Trump de verkiezingen gaat winnen?
pi_195927218
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:46 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Grappig dat het soortgelijke argument niet op gaat wanneer het op het verlies van banen en productie door COVID aankomt.
Oh, van mij mogen de Amerikanen de vlag uithangen. Ik plaats de cijfers slechts in perspectief en waarschuw dat er mogelijk een (economisch) zware winter in het verschiet ligt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 29 oktober 2020 @ 16:52:22 #203
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195927248
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oh, van mij mogen de Amerikanen de vlag uithangen. Ik plaats de cijfers slechts in perspectief en waarschuw dat er mogelijk een (economisch) zware winter in het verschiet ligt.
Met Biden zal die zware winter zeker komen. En uiteraard dient het herstel in het juiste perspectief te worden geplaatst. Dat geldt natuurlijk ook voor de (voornamelijk door Democraten veroorzaakte) crash.
pi_195927264
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is geen groei, maar herstel. En aangezien het aantal coronabesmettingen weer rap toeneemt in de VS, valt te bezien of dat herstel valt vast te houden.
I know maar ook groei in deze tijd is positief. Elk stukje. Dat is ook het mooie aan Trump zijn fans en hemzelf. Positiviteit.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195927296
quote:
14s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:52 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Met Biden zal die zware winter zeker komen. En uiteraard dient het herstel in het juiste perspectief te worden geplaatst. Dat geldt natuurlijk ook voor de (voornamelijk door Democraten veroorzaakte) crash.
Je kunt wel stug alles open gooien, maar dat betekent niet dat de economie ook blijft draaien. De snelste weg naar een totaal herstel is het terugdringen van het virus. Want als consumenten bang zijn om besmet te raken, gaan ze ook niet massaal op pad om met geld te smijten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 29 oktober 2020 @ 16:57:05 #206
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195927317
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:46 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

2018 had GEOTUS niet op het stembiljet.

Hoop zurigheid verder. Wellicht een symptoom van de realisatie dat Zeer Stabiel Genie Donald Trump de verkiezingen gaat winnen?
Jouw definitie van "zurigheid" is weer vrij grappig.

Ik ben niet zuur, ik wijs je alleen op feiten.

Maar ja, een feit is maar een mening in het hoofd van de Trump supporter. Was ik even vergeten.

Zal niet meer proberen je met alternatieve meningen lastig te vallen, Ensje. Lichtgewichten kunnen daar niet zo goed tegen.
pi_195927339
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:53 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

I know maar ook groei in deze tijd is positief. Elk stukje. Dat is ook het mooie aan Trump zijn fans en hemzelf. Positiviteit.
Ik zou persoonlijk pleiten voor een stukje realiteitszin. Trump die blijft roepen dat de crisis achter de rug is, is je kop in het zand steken. En ironisch genoeg bestaat het risico dat dergelijk vals optimisme het herstel juist, omdat het daardoor langer duurt om het virus uit te bannen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 29 oktober 2020 @ 16:58:23 #208
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195927346
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je kunt wel stug alles open gooien, maar dat betekent niet dat de economie ook blijft draaien. De snelste weg naar een totaal herstel is het terugdringen van het virus. Want als consumenten bang zijn om besmet te raken, gaan ze ook niet massaal op pad om met geld te smijten.
Het valt enorm mee met de bangheid van de consumenten. En alles open gooien staat niet gelijk aan alles roekeloos open gooien. Wellicht kunnen de journalisten eens wat verantwoordelijkheid nemen en niet steeds maar angst zaaien. Het virus is lang niet zo gevaarlijk als men ons wil laten geloven.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 16:59:33 #209
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195927372
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:57 schreef Belabor het volgende:

[..]

Jouw definitie van "zurigheid" is weer vrij grappig.

Ik ben niet zuur, ik wijs je alleen op feiten.

Maar ja, een feit is maar een mening in het hoofd van de Trump supporter. Was ik even vergeten.

Zal niet meer proberen je met alternatieve meningen lastig te vallen, Ensje. Lichtgewichten kunnen daar niet zo goed tegen.
Democraten/Anti-Trumpers kunnen ook niet goed tegen de historische populariteit van Trump onder de zwarte bevolking van de VS. 4 More Years!
  donderdag 29 oktober 2020 @ 17:00:49 #210
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195927395
quote:
14s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:59 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Democraten/Anti-Trumpers kunnen ook niet goed tegen de historische populariteit van Trump onder de zwarte bevolking van de VS. 4 More Years!
...die je uit je reet trekt.
pi_195927441
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:58 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Het valt enorm mee met de bangheid van de consumenten. En alles open gooien staat niet gelijk aan alles roekeloos open gooien. Wellicht kunnen de journalisten eens wat verantwoordelijkheid nemen en niet steeds maar angst zaaien. Het virus is lang niet zo gevaarlijk als men ons wil laten geloven.
Nou ja, in de VS sterven er bijna duizend mensen per dag aan het coronavirus. In ons land gaat het inmiddels om tientallen dagelijkse sterfgevallen. Bovendien stromen ziekenhuizen vol, waardoor de reguliere zorg in het geding komt.

Het lijkt mij dat je sterfgevallen wil voorkomen en dat het streven moet zijn om ervoor te zorgen dat ziekenhuizen niet overvol raken. Maar als je niets doet om de verspreiding van het virus in te dammen, is dat wel wat er gebeurt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195927469
Het is wel grappig ergens dat een cijfer, wat normaal gesproken een teken zou zijn dat er niet zoveel klopt van Rasmussen (op crosstab niveau), zomaar voor waar wordt aangenomen omdat het wel leuk klinkt ofzo en dan dus wordt aangegrepen om te doen alsof Trump bijna een derde van de zwarte kiezers achter zich zou krijgen. 8)7
  donderdag 29 oktober 2020 @ 17:07:01 #214
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195927477
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 17:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nou ja, in de VS sterven er bijna duizend mensen per dag aan het coronavirus. In ons land gaat het inmiddels om tientallen dagelijkse sterfgevallen. Bovendien stromen ziekenhuizen vol, waardoor de reguliere zorg in het geding komt.

Het lijkt mij dat je sterfgevallen wil voorkomen en dat het streven moet zijn om ervoor te zorgen dat ziekenhuizen niet overvol raken. Maar als je niets doet om de verspreiding van het virus in te dammen, is dat wel wat er gebeurt.
Met het coronavirus*
pi_195927495
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:58 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Het valt enorm mee met de bangheid van de consumenten. En alles open gooien staat niet gelijk aan alles roekeloos open gooien. Wellicht kunnen de journalisten eens wat verantwoordelijkheid nemen en niet steeds maar angst zaaien. Het virus is lang niet zo gevaarlijk als men ons wil laten geloven.
Journalisten moeten verantwoordelijkheid nemen maar trump mag zonder enige onderbouwing onzin blijven spuien. Waarbij een groot gedeelte van die journalisten door trump als fake media verspreiders gemerkt worden.

Wie heeft nu de functie waar je de meeste verantwoordelijkheid moet tonen. _O-
pi_195927519
quote:
12s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 17:07 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Met het coronavirus*
Zelfs als je denkt dat de mensen die nu sterven ook zonder coronabesmetting op korte termijn de pijp uit waren gegaan, dan nog moet het grote aantal ziekenhuisopnames je zorgen baren. Want daardoor komt de reguliere zorg dus in het geding. En ik hoef je hopelijk niet uit te leggen wat daar het risico van is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 29 oktober 2020 @ 17:16:51 #217
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195927670
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:46 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Zeer Stabiel Genie Donald Trump de verkiezingen gaat winnen?
Het is hier echt af en toe koefnoen

Godverdomme man :')
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195927935
Ik kan ook zelf echt wel toegeven dat Trump geen handige uitspraken heeft gemaakt omtrent corona en het virus, maar zijn wij daar nu echt nog zo verbaasd over? ik had verwacht dat meer mensen hier doorheen zouden prikken.

Trump zoekt vaak het randje op wat hij kan zeggen, vele uitspraken zou hij zelf ook achteraf van hebben gedacht.. moest ik dat er nu uitgooien? You love it or either you'll hate it.

Al die uitspraken zeggen wel wat over Trump en zijn karikatuur, maar ondertussen hoor ik verder niks over volle ziekenhuizen dan wel problemen met corona zorg, hoewel er vast wel weer wat te vinden valt is dat ondertussen in elk land wel een probleem.

Niemand heeft op zo'n pandemie voorbereid, je kan Trump niet verantwoordelijk houden voor de doden en voor de besmettingen. Begrijp mij goed, welke keuze Trump had gemaakt is bij voorbaat slecht in vele ogen. Als Trump volledige lockdown had gedaan was het een facist die mensen opsluit en de economie sloopt. Als hij niks doet is hij iemand die het virus betuttelt.

Geen enkele wereldleider was op corona voorbereid, je kan beter het land zelf de schuld geven dan iemand die aan het hoofd staat. Ik zie namelijk ook heel weinig haat op Rutte hier en het gaat hier ook al niet al te best. Wie weet wat ons en Amerika ons te wachten staat.

Ik snap dat 250duizend doden veel klinkt, maar in een land van 350miljoen mensen is dat gewoon te verwachten.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195927951
twitter
pi_195928066
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 17:29 schreef epicbeardman het volgende:

Niemand heeft op zo'n pandemie voorbereid, je kan Trump niet verantwoordelijk houden voor de doden en voor de besmettingen. Begrijp mij goed, welke keuze Trump had gemaakt is bij voorbaat slecht in vele ogen. Als Trump volledige lockdown had gedaan was het een facist die mensen opsluit en de economie sloopt. Als hij niks doet is hij iemand die het virus betuttelt.

Geen enkele wereldleider was op corona voorbereid, je kan beter het land zelf de schuld geven dan iemand die aan het hoofd staat. Ik zie namelijk ook heel weinig haat op Rutte hier en het gaat hier ook al niet al te best. Wie weet wat ons en Amerika ons te wachten staat.
Persoonlijk schuif ik al die doden dan ook niet bij Trump in de schoenen. Wel constateer ik dat er president op geen enkele wijze heeft bijgedragen aan het indammen van het virus. In het voorjaar moedigde hij burgers aan om in opstand te komen tegen de lockdowns. Deze weken houdt hij drukbezochte rallys, terwijl er inmiddels consensus is dat grote evenementen het virus sneller verspreiden. En in tegenstelling tot bijvoorbeeld ons eigen kabinet, heeft Trump burgers nooit opgeroepen om druktes te mijden en voldoende afstand te houden.

En uiteindelijk maakt het niet uit wat ik vind. Ik mag niet stemmen in de VS. Ik denk wel dat Trump de verkiezingen met twee vingers in de neus had gewonnen als hij zich had gedragen als een verantwoordelijk leider en het virus serieus had genomen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195928179
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 17:30 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Breaking Rasmussen poll!
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 29 oktober 2020 @ 17:46:33 #222
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195928243
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 17:36 schreef KoosVogels het volgende:
En uiteindelijk maakt het niet uit wat ik vind. Ik mag niet stemmen in de VS. Ik denk wel dat Trump de verkiezingen met twee vingers in de neus had gewonnen als hij zich had gedragen als een verantwoordelijk leider en het virus serieus had genomen.
Dit vind ik een bijzondere aanname. Het grootste deel van de media zijn fel anti-Trump, en zelf zie ik het niet gebeuren dat er ooit een aanpak goed genoeg zou zijn met een "acceptabel" aantal doden. Je ziet het met alles wat Trump doet, zoals de vredesakkoorden, waar men moeilijk tot onmogelijk positief over kan zijn.

Trump vecht tegen de MSM, Big Tech, "de grootste en mees inclusieve fraude-organisatie" en een heel klein beetje Biden. Nee, tegen deze opponenten wordt het nooit twee vingers in de neus. Als de verkiezingen eerlijker waren, dan wel.
pi_195928322
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 17:46 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Dit vind ik een bijzondere aanname. Het grootste deel van de media zijn fel anti-Trump, en zelf zie ik het niet gebeuren dat er ooit een aanpak goed genoeg zou zijn met een "acceptabel" aantal doden. Je ziet het met alles wat Trump doet, zoals de vredesakkoorden, waar men moeilijk tot onmogelijk positief over kan zijn.

Trump vecht tegen de MSM, Big Tech, "de grootste en mees inclusieve fraude-organisatie" en een heel klein beetje Biden. Nee, tegen deze opponenten wordt het nooit twee vingers in de neus. Als de verkiezingen eerlijker waren, dan wel.
Boehoehoe de media, iedereen is gemeen tegen Trump.
Als er iemand geen eerlijke verkiezingen wil is het wel Trump en zijn partij, hoe meer mensen er stemmen hoe groter zijn nederlaag.
pi_195928849
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 17:46 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Dit vind ik een bijzondere aanname. Het grootste deel van de media zijn fel anti-Trump, en zelf zie ik het niet gebeuren dat er ooit een aanpak goed genoeg zou zijn met een "acceptabel" aantal doden. Je ziet het met alles wat Trump doet, zoals de vredesakkoorden, waar men moeilijk tot onmogelijk positief over kan zijn.
De meerderheid van de Amerikanen geeft geen fuck om die zogenaamde vredesakkoorden, die zijn uitsluiten gericht op binnenlandse kwesties.

En de media hebben gewoon aandacht besteed aan die akkoorden en Trump ook gecomplimenteerd. Maar we moeten ook niet overdrijven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195928897
Je hebt de media ook helemaal niet nodig om in te zien dat Trump een volidioot is. Hem simpelweg laten praten of een blik werpen op z'n Twitterfeed volstaat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195929059
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 18:17 schreef KoosVogels het volgende:
Je hebt de media ook helemaal niet nodig om in te zien dat Trump een volidioot is. Hem simpelweg laten praten of een blik werpen op z'n Twitterfeed volstaat.
Woorden [] Daden. Het is een hond die veel blaft maar niet bijt. Dit moeten mensen toch doorhebben na bijna 4 jaar? Ignore al zijn rare uitspraken en dan is zeker niet alles slecht wat hij heeft gedaan.

Dat zijn uitspraken nog überhaupt zo uitvergroot worden, we kennen Trump toch wel ondertussen? Het "boasten" en niet politiek correct zijn is gewoon iets dat hij ademt. Dit hoort bij zijn imago. Zo wil hij ook geportretteerd worden. Als een Silverback Gorilla :o _O- Als het werkt?
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195929089
twitter

Arme jim.

waarom zouden ze zo denken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195929173
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 18:27 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Woorden [] Daden. Het is een hond die veel blaft maar niet bijt. Dit moeten mensen toch doorhebben na bijna 4 jaar? Ignore al zijn rare uitspraken en dan is zeker niet alles slecht wat hij heeft gedaan.
Waarom zou je de uitspraken van een politiek leider negeren? Die zijn net zo goed onderdeel van de persoon in kwestie en daar mag je iemand dan ook op afrekenen.

Verder ben ik ook niet zo'n groot fan van de daden van deze regering.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195929240
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 18:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom zou je de uitspraken van een politiek leider negeren? Die zijn net zo goed onderdeel van de persoon in kwestie en daar mag je iemand dan ook op afrekenen.

Verder ben ik ook niet zo'n groot fan van de daden van deze regering.
Het "because you'd be in jail" moment is eigenlijk het perfecte voorbeeld van waarom je Trump's zijn uitspraken vrijwel kan negeren. Hij is een showman, oneliners e.d.

Er zijn zo onmogelijk veel dingen waar een President verantwoordelijk voor is of wordt gehouden dat elke President wel steekjes ergens laat vallen. Niet iedereen kan gepleased worden.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195929356
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 18:38 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Het "because you'd be in jail" moment is eigenlijk het perfecte voorbeeld van waarom je Trump's zijn uitspraken vrijwel kan negeren. Hij is een showman, oneliners e.d.

Er zijn zo onmogelijk veel dingen waar een President verantwoordelijk voor is of wordt gehouden dat elke President wel steekjes ergens laat vallen. Niet iedereen kan gepleased worden.
Tsja, het staat jou uiteraard vrij om de idiote uitlatingen van Trump te negeren. Ik doe dat niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 29 oktober 2020 @ 18:55:18 #231
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195929557
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 18:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, het staat jou uiteraard vrij om de idiote uitlatingen van Trump te negeren. Ik doe dat niet.
Blijkbaar doet het er niet toe wat hij zegt.
Blijkbaar doet het er niet toe wat hij twittert
Blijkbaar doet het er niet toe wat hij bereikt
Blijkbaar doet het er niet toe wat hij beloofd
Blijkbaar doet het er niet toe hoeveel beloftes hij breekt
Blijkbaar doet het er niet toe hoeveel hij liegt

Graag hoor ik wat er wel toe doet dan
  Moderator donderdag 29 oktober 2020 @ 19:01:39 #232
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_195929746
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 18:55 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Blijkbaar doet het er niet toe wat hij zegt.
Blijkbaar doet het er niet toe wat hij twittert
Blijkbaar doet het er niet toe wat hij bereikt
Blijkbaar doet het er niet toe wat hij beloofd
Blijkbaar doet het er niet toe hoeveel beloftes hij breekt
Blijkbaar doet het er niet toe hoeveel hij liegt

Graag hoor ik wat er wel toe doet dan
He's running the country as a company, hard and dirty :7
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_195930042
quote:
6s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 19:01 schreef onlogisch het volgende:

[..]

He's running the country as a company, hard and dirty :7
Je bedoelt zoals hij zijn eigen bedrijven runt, de afgrond in.
  Moderator donderdag 29 oktober 2020 @ 19:12:05 #234
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_195930081
quote:
10s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 19:10 schreef kipknots het volgende:

[..]

Je bedoelt zoals hij zijn eigen bedrijven runt, de afgrond in.
We did a tremendous job.
We have a great plan.
It's really fantastic.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_195930102
quote:
6s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 19:12 schreef onlogisch het volgende:

[..]

We did a tremendous job.
We have a great plan.
It's really fantastic.
BELIEVE ME!!!! :')

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195930340
quote:
6s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 19:01 schreef onlogisch het volgende:

[..]

He's running the country as a company, hard and dirty :7
Hij runt het land zoals hij ZIJN bedrijven runt, hard op weg richting een faillissement.
  Moderator donderdag 29 oktober 2020 @ 19:23:07 #237
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_195930354
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 19:22 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Hij runt het land zoals hij ZIJN bedrijven runt, hard op weg richting een faillissement.
#draintheswamp
#lockherup
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 29 oktober 2020 @ 19:54:38 #239
8369 speknek
Another day another slay
pi_195931315
Fox News is ook klaar met Rudy's Russische non-nieuws.

twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195931566
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 19:54 schreef speknek het volgende:
Fox News is ook klaar met Rudy's Russische non-nieuws.

[ twitter ]
Hahaha, ik had 'm al een keer voorbij zien komen ergens, schitterend om te zien. Die kerel is ZIEDEND.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 29 oktober 2020 @ 20:05:19 #241
8369 speknek
Another day another slay
pi_195931669
quote:
10s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Hahaha, ik had 'm al een keer voorbij zien komen ergens, schitterend om te zien. Die kerel is ZIEDEND.
Zit haar ook weer uit te nodigen gezellig samen kinderporno te kijken die hij dan al anderhalf jaar in zijn bezit heeft voor "onderzoek" en niet aan de politie heeft overhandigd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195931690
Dit is echt weer een mooie verificatie dat Fox News niet "rechts" is maar gewoon objectief. En alle media zoals WaPo/NYT/POLITICO e.d. nooit kritische vragen durven te stellen aan hen eigen "aanhang" durft FOX dat wel gewoon.

Achja, fox "rechts" met Chris Wallace daar.. dat iemand dat durft te claimen überhaupt.

Het valt mij ook op dat er een hetze is tegen Guiliani, terwijl hij ook gewoon een "messenger" (toegegeven met veel passie voor Trump) is eigenlijk, persoonlijk heb ik niks met hem. Denk dat hij het hele schandaal alleen maar schade heeft aangericht. Zoals het nu verspreid via de Chinezen is het velenmalen gevaarlijker dan via gekkie Guilani.

Feit is dat dit ook zo maar eens een 4D chess move kan zijn van de republikeinen, want ook bad news is news. Zo blijft het brandje branden en zullen zelfs zoals jij nu doet "democraten" en anti Trumpers effectief het nieuws (roddels) verspreiden.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195931990
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:05 schreef epicbeardman het volgende:
Dit is echt weer een mooie verificatie dat Fox News niet "rechts" is maar gewoon objectief.
Dit is echt weer een mooie verificatie dat jij niet alleen een trol bent, maar ook gewoon te dom om te poepen.
pi_195932032
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:12 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dit is echt weer een mooie verificatie dat jij niet alleen een trol bent, maar ook gewoon te dom om te poepen.
Ruustaagh!! denk aan je bloeddruk, ik zou niet willen dat je de verkiezingen niet meemaakt.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195932610
twitter
pi_195932739
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:05 schreef epicbeardman het volgende:
Dit is echt weer een mooie verificatie dat Fox News niet "rechts" is maar gewoon objectief.
HAHAHAHAHAHA :D :D :D

Ik heb me er inmiddels bij neergelegd dat een serieuze discussie in dit topic niet mogelijk is, maar voor vermaak is het echt nog wel waard om af en toe langs te droppen.

Godver _O- _O-
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_195932787
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:31 schreef Cara het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHA :D :D :D

Ik heb me er inmiddels bij neergelegd dat een serieuze discussie in dit topic niet mogelijk is, maar voor vermaak is het echt nog wel waard om af en toe langs te droppen.

Godver _O- _O-
Hehe.. eindelijk kan er iemand van "Biden's" kamp lachen, normaal zijn ze altijd zo depressief en boos op alles en iedereen. Doet mij goed dat ik daar een steunpilaar in kan wezen.

#POSITIVITY
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195932855
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:33 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Hehe.. eindelijk kan er iemand van "Biden's" kamp lachen, normaal zijn ze altijd zo depressief en boos op alles en iedereen. Doet mij goed dat ik daar een steunpilaar in kan wezen.

#POSITIVITY
Hahaha hey als jij positiviteit kan halen uit keihard uitgelachen worden, des te fijner voor jou ^O^
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_195933531
Is toch leuk om te zien hoe elke democraat ondertussen Fox news video's lopen te posten om Tucker Carlson te mocken. Ondertussen is dat de hele tactiek om het nieuws toch overal te krijgen van Biden's laptop.
Hele webpagina's worden nu gebouwd om Tucker Carlson erop te wijzen dat hij toch geen Biden bewijs heeft.

4D chess _O- echt we zitten in de beste timeline ooit! elke avond genieten geblazen.

Ze durven niks over Biden's laptop te rapporteren, maar.. weer een winstje voor FOX want ze komen nu wel daadwerkelijk overal in MSM met het laptop verhaal.

Fox News's Tucker Carlson mocked for 'lost in mail' Biden documents claim
Fox News host Tucker Carlson mocked for claiming he lost ‘damning’ Hunter Biden evidence in mail
Hmm, Interesting How Tucker Carlson Lost His Only Copy Of “Evidence” Against Joe Biden

Echt next level tactics. ^O^
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 21:02:32 #250
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195933619
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:59 schreef epicbeardman het volgende:
Is toch leuk om te zien hoe elke democraat ondertussen Fox news video's lopen te posten om Tucker Carlson te mocken. Ondertussen is dat de hele tactiek om het nieuws toch overal te krijgen van Biden's laptop.
Hele webpagina's worden nu gebouwd om Tucker Carlson erop te wijzen dat hij toch geen Biden bewijs heeft.

4D chess _O- echt we zitten in de beste timeline ooit! elke avond genieten geblazen.

Ze durven niks over Biden's laptop te rapporteren, maar.. weer een winstje voor FOX want ze komen nu wel daadwerkelijk overal in MSM met het laptop verhaal.

Fox News's Tucker Carlson mocked for 'lost in mail' Biden documents claim
Fox News host Tucker Carlson mocked for claiming he lost ‘damning’ Hunter Biden evidence in mail
Hmm, Interesting How Tucker Carlson Lost His Only Copy Of “Evidence” Against Joe Biden

Echt next level tactics. ^O^
Tsja, obsessief-compulsieven zijn nu eenmaal extreem voorspelbaar.
pi_195933624
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:31 schreef Cara het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHA :D :D :D

Ik heb me er inmiddels bij neergelegd dat een serieuze discussie in dit topic niet mogelijk is, maar voor vermaak is het echt nog wel waard om af en toe langs te droppen.

Godver _O- _O-
Das de enige reden dat ik hier lees en soms post. Soort ramptoerisme :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195934015
Het belangrijkste probleem met Fox News is ook niet de nieuws afdeling, met Wallace enzo. De "entertainment" afdeling is meer het issue.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 21:21:40 #253
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195934075
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 21:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
Het belangrijkste probleem met Fox News is ook niet de nieuws afdeling, met Wallace enzo. De "entertainment" afdeling is meer het issue.
Greg Gutfeld is een eindbaas _O_
En Tucker een demigod _O_
pi_195934112
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 21:21 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Greg Gutfeld is een eindbaas _O_
En Tucker een demigod _O_
Zal best, maar met "objectieve" nieuws voorziening heeft het niks te maken.
pi_195934158
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:59 schreef epicbeardman het volgende:
Is toch leuk om te zien hoe elke democraat ondertussen Fox news video's lopen te posten om Tucker Carlson te mocken. Ondertussen is dat de hele tactiek om het nieuws toch overal te krijgen van Biden's laptop.
Hele webpagina's worden nu gebouwd om Tucker Carlson erop te wijzen dat hij toch geen Biden bewijs heeft.

4D chess _O- echt we zitten in de beste timeline ooit! elke avond genieten geblazen.

Ze durven niks over Biden's laptop te rapporteren, maar.. weer een winstje voor FOX want ze komen nu wel daadwerkelijk overal in MSM met het laptop verhaal.

Fox News's Tucker Carlson mocked for 'lost in mail' Biden documents claim
Fox News host Tucker Carlson mocked for claiming he lost ‘damning’ Hunter Biden evidence in mail
Hmm, Interesting How Tucker Carlson Lost His Only Copy Of “Evidence” Against Joe Biden

Echt next level tactics. ^O^
Gewoon hard blijven lachen en positief blijven. Veel meer valt er ook idd niet voor je te doen in een situatie al deze.

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 29 oktober 2020 @ 21:25:13 #256
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195934162
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 21:22 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Zal best, maar met "objectieve" nieuws voorziening heeft het niks te maken.
Doet er niet toe. Vooral niet als de onwetenden niets anders dan als nieuws verhulde opiniestukken consumeren.
pi_195934173
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 21:21 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Greg Gutfeld is een eindbaas _O_
En Tucker een demigod _O_
Altijd zeiken op de media, maar vervolgens de voorkeur geven aan mediapersoonlijkheden die niets met objectieve journalistiek van doen hebben.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 29 oktober 2020 @ 21:29:47 #258
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195934274
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 21:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Altijd zeiken op de media, maar vervolgens de voorkeur geven aan mediapersoonlijkheden die niets met objectieve journalistiek van doen hebben.
Ja ja, voor jou betekent objectieve media anti-Trump opinie verhuld als nieuws. Dan heb ik liever het eerlijke subjectieve. Ik snap dan weer wel dat er een hoop mensen op dit forum voor de gluiperige anti-Trump propaganda zijn. Die mensen die het heerlijk vinden dat het nieuws (en niet de opiniesectie) politiek bedrijft in plaats van feiten presenteert en de lezer zelf conclusies laat trekken.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 21:30:47 #259
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195934306
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 21:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Altijd zeiken op de media, maar vervolgens de voorkeur geven aan mediapersoonlijkheden die niets met objectieve journalistiek van doen hebben.
Je zou bijna kunnen stellen dat er een patroon zichtbaar is van hypocrisie, hè?
pi_195934311
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 21:29 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ja ja, voor jou betekent objectieve media anti-Trump opinie verhuld als nieuws. Dan heb ik liever het eerlijke subjectieve. Ik snap dan weer wel dat er een hoop mensen op dit forum voor de gluiperige anti-Trump propaganda zijn. Die mensen die het heerlijk vinden dat het nieuws (en niet de opiniesectie) politiek bedrijft in plaats van feiten presenteert en de lezer zelf conclusies laat trekken.
Je komt over als een verwarde sektariër. Media zijn niet gedefinieerd langs de lat "pro Trump" en "anti Trump".
  donderdag 29 oktober 2020 @ 21:32:48 #261
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195934366
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 21:30 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Je komt over als een verwarde sektariër. Media zijn niet gedefinieerd langs de lat "pro Trump" en "anti Trump".
Ik vind het dapper om ze voor je eigen onwetendheid uit te komen.


Dit zou zeer informatief voor jou zijn, al ben ik bang dat je niet de moed hebt om iets te bekijken dat je de werkelijkheid in kan trekken.
pi_195934499
quote:
14s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 21:32 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik vind het dapper om ze voor je eigen onwetendheid uit te komen.


Dit zou zeer informatief voor jou zijn, al ben ik bang dat je niet de moed hebt om iets te bekijken dat je de werkelijkheid in kan trekken.
Glenn Greenwald heeft ontslag genomen, en hij heeft daar een mening over inderdaad. Jij neemt wat hij zegt meteen als absolute en enige waarheid aan kennelijk.

Hij loopt de laatste tijd al de meer dubieuze dingen de ether in te slingeren over dat laptop-verhaal, maar dan op persoonlijke titel. Dat een editor daar niet in mee gaat valt te begrijpen, en dat is ook zeker niet de enige editor die er zo over denkt. De standaard is niet om dubieus nieuws te publiceren, dan gooi je je reputatie te grabbel.
pi_195934508
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 21:29 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ja ja, voor jou betekent objectieve media anti-Trump opinie verhuld als nieuws.
Kun je voorbeelden geven van opiniestukken die zijn verhuld als nieuws? Want ik merk dit forum nog wel eens dat opiniestukken worden beschouwd als nieuws.

Terwijl je daar dus onderscheid in dient te maken. De NYT heeft bijvoorbeeld een opiniesectie, en daar kom je inderdaad de nodige stukken tegen die kritisch zijn richting Trump, of zelfs ronduit anti. Maar dat is dus geen nieuws.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 29 oktober 2020 @ 21:39:34 #264
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195934524
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 21:38 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Glenn Greenwald heeft ontslag genomen, en hij heeft daar een mening over inderdaad. Jij neemt wat hij zegt meteen als absolute en enige waarheid aan kennelijk.

Hij loopt de laatste tijd al de meer dubieuze dingen de ether in te slingeren over dat laptop-verhaal, maar dan op persoonlijke titel. Dat een editor daar niet in mee gaat valt te begrijpen, en dat is ook zeker niet de enige editor die er zo over denkt. De standaard is niet om dubieus nieuws te publiceren, dan gooi je je reputatie te grabbel.
De Senaat heeft al een hoop geverifieerd.

https://greenwald.substac(...)unter-biden-censored

Lees het. Open je ogen.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 21:40:16 #265
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195934552
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 21:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kun je voorbeelden geven van opiniestukken die zijn verhuld als nieuws? Want ik merk dit forum nog wel eens dat opiniestukken worden beschouwd als nieuws.

Terwijl je daar dus onderscheid in dient te maken. De NYT heeft bijvoorbeeld een opiniesectie, en daar kom je inderdaad de nodige stukken tegen die kritisch zijn richting Trump, of zelfs ronduit anti. Maar dat is dus geen nieuws.
Neem gewoon elk nieuwsartikel dat veel meer bijvoegelijke naamwoorden heeft dan nodig is.
pi_195934592
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 21:38 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Glenn Greenwald heeft ontslag genomen, en hij heeft daar een mening over inderdaad. Jij neemt wat hij zegt meteen als absolute en enige waarheid aan kennelijk.

Hij loopt de laatste tijd al de meer dubieuze dingen de ether in te slingeren over dat laptop-verhaal, maar dan op persoonlijke titel. Dat een editor daar niet in mee gaat valt te begrijpen, en dat is ook zeker niet de enige editor die er zo over denkt. De standaard is niet om dubieus nieuws te publiceren, dan gooi je je reputatie te grabbel.
Anti-nieuws dat niet valt te verifiëren (Giuliani wil de media geen inzage geven in de harde schijf die hij in handen zegt te hebben) is volgens Ensifarum plots helemaal top als het gericht is tegen Biden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195934595
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 21:39 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

De Senaat heeft al een hoop geverifieerd.

https://greenwald.substac(...)unter-biden-censored

Lees het. Open je ogen.
Ik ga nu niet ellenlange stukken doorlezen over iets wat me marginaal interesseert van een site die ik niet ken. Je kunt zelf een argument voeren als je daar zin in hebt.

Overigens heeft de Senaat samenwerking tussen de Trump campagne en Russische agenten geverifieerd, maar desondanks loop je elke 2e dag nog te mauwen over "russia collusion hoax" enzo.
pi_195934627
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 21:40 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Neem gewoon elk nieuwsartikel dat veel meer bijvoegelijke naamwoorden heeft dan nodig is.
Zulke stukken kom ik vrijwel nooit tegen. En ik ben geabonneerd op de NYT, dus ik lees dagelijks Amerikaans nieuws.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 29 oktober 2020 @ 21:43:59 #269
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195934632
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 21:42 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

ik ga nu niet ellenlange stukken doorlezen over iets wat me marginaal interesseert van een site die ik niet ken. Je kunt zelf een argument voeren als je daar zin in hebt.

Overigens heeft de Senaat samenwerking tussen de Trump campagne en Russische agenten geverifieerd, maar desondanks loop je elke 2e dag nog te mauwen over "russia collusion hoax" enzo.
Prima, blijf onwetend.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 21:44:20 #270
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195934635
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 21:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zulke stukken kom ik vrijwel nooit tegen. En ik ben geabonneerd op de NYT.
Haha, je betaalt voor nepnieuws :')
pi_195934661
quote:
10s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 21:44 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Haha, je betaalt voor nepnieuws :')
Ik kan aardig inschatten wat wel en geen nepnieuws is, maar bedankt voor je bezorgdheid.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 29 oktober 2020 @ 21:47:17 #272
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195934671
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 21:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik kan aardig inschatten wat wel en geen nepnieuws is, maar bedankt voor je bezorgdheid.
Ik denk dat jij jezelf flink overschat.
pi_195934698
quote:
14s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 21:47 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik denk dat jij jezelf flink overschat.
:D

Daar gaan we weer ik ga echt helemaal stuk om deze poppenkast _O- _O-
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_195934708
In Nevada:

twitter
pi_195934718
Koos mag lezen en abonneren op welke krant hij ook wil, je mag best een mening hebben over die krant. Maar persoonlijk is niet nodig.

Mijn mening over NYT is dat de lezers en schrijvers daar overduidelijk geen fan zijn van Donald. Elk artikel wat daar vandaan komt vind ik bij voorbaat al aardig biased.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195934735
Waarom is die laptop van Hunter zo'n groot nieuws terwijl de gehele familie Trump lucratieve baantjes in en rondom het witte huis heeft en bedrijven naar voren worden geschoven?
pi_195934745
quote:
14s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 21:47 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik denk dat jij jezelf flink overschat.
Nieuws is al ruim tien jaar m'n werk. Ik kan dus wel aardig inschatten wanneer iets opinie is of nieuws.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195934767
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 21:39 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

De Senaat heeft al een hoop geverifieerd.

https://greenwald.substac(...)unter-biden-censored

Lees het. Open je ogen.
Maar het boeit anno 2020 niet meer zo toch? Ivanka krijgt voor onbekende bedragen aan Chinese trademarks goedgekeurd, Trump heeft Chinese rekeningen en verdient miljoenen aan buitenlandse bribes die gretig Trump-company diensten afnemen waar ze dat eerst niet deden. Je mag je tegenwoordig als president je laten fêteren door buitenlandse mogendheden. De republikeinen hebben niet voor niets de ethiekcommissie ontbonden.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_195934856
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 21:51 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom is die laptop van Hunter zo'n groot nieuws terwijl de gehele familie Trump lucratieve baantjes in en rondom het witte huis heeft en bedrijven naar voren worden geschoven?
De familie Trump doet het niet achter de rug om van de Amerikaanse stemmer, Ivanka en Kushner waren al samen miljardair voordat Trump president werd. Ook de zoontjes van hem hebben niks te klagen met een net worth van 30miljoen.

Natuurlijk krijg je meer omzet en meer baantjes als je familie bent van de president, bedrijven willen jou gebruiken als uithangbord.

Bij Hunter is het een soort van drang naar geld, drugs, sex en vage deals en nog meer, vermoedelijk terwijl Biden vice president was. Biden's campagne zegt niet van, de laptop is niet van H Biden. Enige wat ze naar buiten hebben gebracht is "Het is een russische aanval" En laten we die aantijging nu wel een keer kennen. Plus de content die vanaf de laptop komt (video's/foto's zeggen genoeg dat er wel echt een leak heeft plaatsgevonden ergens)

Ik heb gewoon Hunter Biden zijn ballen zien scheren (cannot unsee :X)..Zo veel video's en foto's. _O- dat had ik een maand geleden nooit gedacht.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195934889
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 21:59 schreef epicbeardman het volgende:

Ik heb gewoon Hunter Biden zijn ballen zien scheren (cannot unsee :X)..Zo veel video's en foto's. _O- dat had ik een maand geleden nooit gedacht.
Uuhm, waarom kijk je die shit?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195934910
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 22:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Uuhm, waarom kijk je die shit?
Staat gewoon op twitter af en toe. :@
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195934947
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 22:03 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Staat gewoon op twitter af en toe. :@
Dat je op zoek bent naar een schandaal, is tot daaraan toe. Maar Hunter Biden die z'n ballen scheert of een chick loopt aan te duwen, boeit toch niks?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195934979
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 22:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat je op zoek bent naar een schandaal, is tot daaraan toe. Maar Hunter Biden die z'n ballen scheert of een chick loopt aan te duwen, boeit toch niks?
Klopt, de inhoud doet mij ook niks, dat hij cocaine doet en al die 18+ dames heeft is hem ook gegund, wat een leven! Maar ik denk dat het meer was dat ik het echt wilde zien of het allemaal wel waar is wat er geclaimd wordt. Of ik ben gay.. *; Een Trumper die gay is voor Hunter Biden, better love story than Twilight Story.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 22:13:31 #284
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195935059
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 22:08 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Klopt, de inhoud doet mij ook niks, dat hij cocaine doet en al die 18+ dames heeft is hem ook gegund, wat een leven! Maar ik denk dat het meer was dat ik het echt wilde zien of het allemaal wel waar is wat er geclaimd wordt. Of ik ben gay.. *; Een Trumper die gay is voor Hunter Biden, better love story than Twilight Story.
De zoon van een presidentskandidaat scheert zijn ballen.
De president heeft honderden miljoenen schuld in het buitenland

Waar zal ik als journalist tijd aan besteden? Lastig, lastig.
pi_195935254
Ook wel wonderlijk dat milardair zijn doogaans door dit soort users wordt bestempeld als zakkenvullerij maar dat het bij de families Trump en Kushner ineens een prestatie schijnt te zijn.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195935265
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 22:13 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

De zoon van een presidentskandidaat scheert zijn ballen.
De president heeft honderden miljoenen schuld in het buitenland

Waar zal ik als journalist tijd aan besteden? Lastig, lastig.
Trump en schuld.. tja



Trekt even paar kluizen open bij verschillende banken all around the world. Wantja hij was al miljardair voordat hij president werd. Als je maar delen van zijn financiële rapporten hebt kan je nooit zeggen hoeveel geld hij daadwerkelijk heeft.

De complexiteit in zijn 250+ bedrijven en duizenden investeringen schetsen geen goed beeld van zijn daadwerkelijke rijkdom. Ik denk nog eerder dat er mensen geld schuldig zijn aan Trump zijn bedrijven dan Trump andersom. Maarja dat is ook niet leuk om over te rapporteren. Het liefste zien journalisten Trump branden en zo veel mogelijk schuld hebben.

Maar is het ondertussen al keer bekend waar hij dan die 400miljoen schuld heeft? en is dit niet gewoon een hypotheekje voor een van zijn golf resorts?
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195935522
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 22:23 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Trump en schuld.. tja

Ik denk nog eerder dat er mensen geld schuldig zijn aan Trump zijn bedrijven dan Trump andersom.
_O_ Waarom zijn belastingpapieren volgen als je ook gewoon uit totale lucht een conclusie kunt trekken _O_
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_195935831
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 22:23 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Trump en schuld.. tja

[ afbeelding ]

Trekt even paar kluizen open bij verschillende banken all around the world. Wantja hij was al miljardair voordat hij president werd. Als je maar delen van zijn financiële rapporten hebt kan je nooit zeggen hoeveel geld hij daadwerkelijk heeft.

De complexiteit in zijn 250+ bedrijven en duizenden investeringen schetsen geen goed beeld van zijn daadwerkelijke rijkdom. Ik denk nog eerder dat er mensen geld schuldig zijn aan Trump zijn bedrijven dan Trump andersom. Maarja dat is ook niet leuk om over te rapporteren. Het liefste zien journalisten Trump branden en zo veel mogelijk schuld hebben.

Maar is het ondertussen al keer bekend waar hij dan die 400miljoen schuld heeft? en is dit niet gewoon een hypotheekje voor een van zijn golf resorts?
Jij bent echt wel makkelijk voor de gek te houden met een fotootje he? Dat zijn financien complex zijn klopt maar dat wil niet zeggen dat niemand er inzicht in heeft. En jij al zeker niet. Om dan te concluderen dat het allemaal wel meevalt is wat voorbarig.

Naast de NYT kwam de Financial Times ook nog met een uitgebreid artikel maar die zit helaas achter een betaalmuur (kan je wel eenmalig lezen als je wil). Daar worden zijn schulden nog veel hoger ingeschat. En dan was er ook nog een artikel bij Forbes met dezelfde conclusie:

Donald Trump Has At Least $1 Billion In Debt, More Than Twice The Amount He Suggested

Maar dat soort artikelen gaan niet over het scheren van ballen natuurlijk dus die zal je wel niet gelezen hebben neem ik aan?

Heb je je eigenlijk ooit wel eens verdiept in het financiele verleden van de familie Trump? De oplichterij, de leningen, de faillissementen etc? Of in die van de familie Kushner? Wist je dat pa Kushner veroordeeld is wegens oa belastingontduiking en dat hij geschorst is als advocaat en zo? Ik heb nl niet de indruk dat je er ook maar iets van afweet.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195935999
Ik weet van Kushners vader klopt, en ik weet dat dat soort zakenmannen natuurlijk altijd louche en shady zaken doen, what's new.

Ik begrijp gewoon niet zo goed waarom het relevant is dat hij schuld heeft, dat is zijn eigen probleem. Daar komt hij dan toch van zelf achter als hij straks of over 5 jaar president af is.

Als Rutte in de schulden zou zitten zou ik er ook niet wakker om liggen, hoewel ik het vervelend voor hem zou vinden, is het zijn probleem. Niet het probleem van Nederland of Amerikanen.

Als hij het echt zo slecht had, was hij niet 1 van de enige 4 presidenten die stelselmatig zijn loon als president doneert.

quote:
Four presidents refused a salary. Instead, they donated all or part of it.

Donald J. Trump donated his $400,000 annual salary to various federal departments from 2017 to 2020.6 As of October 15, 2020, Trump's net worth was $2.5 billion.

John F. Kennedy donated his $100,000 salary to charity. He was the beneficiary of a multimillion-dollar trust fund. He also donated his salary while serving 14 years in Congress.

Herbert Hoover divided his salary between various charities. He gave some of it to his staff. Hoover's net worth was around $4 million in 1913, worth about $105 million today.

George Washington donated his $25,000 salary.10 He used some of it for travel expenses. He needed a special chariot to take him through the rugged roads of the South. He had also foregone a salary while he was our nation's military commander.
https://www.thebalance.com/presidents-salary-4579867
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195936054
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 21:30 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Je komt over als een verwarde sektariër. Media zijn niet gedefinieerd langs de lat "pro Trump" en "anti Trump".
Het scheelt niet weinig meer tegenwoordig. Tekenend ook voor de polarisatie in het medialandschap.
pi_195936132
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 22:54 schreef epicbeardman het volgende:
Ik weet van Kushners vader klopt, en ik weet dat dat soort zakenmannen natuurlijk altijd louche en shady zaken doen, what's new.

Ik begrijp gewoon niet zo goed waarom het relevant is dat hij schuld heeft, dat is zijn eigen probleem. Daar komt hij dan toch van zelf achter als hij straks of over 5 jaar president af is.

Als Rutte in de schulden zou zitten zou ik er ook niet wakker om liggen, hoewel ik het vervelend voor hem zou vinden, is het zijn probleem. Niet het probleem van Nederland of Amerikanen.

Als hij het echt zo slecht had, was hij niet 1 van de enige 4 presidenten die stelselmatig zijn loon als president doneert.
[..]

https://www.thebalance.com/presidents-salary-4579867
Oh ja mag hij helemaal zelf weten maar een president met schulden is een veiligheidsrisico. Daarom is het zo belangrijk om te weten aan wie hij die schulden heeft en dat wil hij niet zeggen. Dat kan nl van invloed zijn op zijn besluitneming (denk aan Rusland, Turkije, UAE etc) en Trump denkt altijd als eerste aan zijn eigen (financiele) belang.

Dat hij zijn salaris doneert is een lachertje en mensen als jij trappen daar met open ogen in. Hij (en zijn familie en vriendjes) verdienen miljoenen aan zijn presidentschap. Allemaal ordinaire zakkenvullerij.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195936206
quote:
6s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:02 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Oh ja mag hij helemaal zelf weten maar een president met schulden is een veiligheidsrisico. Daarom is het zo belangrijk om te weten aan wie hij die schulden heeft en dat wil hij niet zeggen. Dat kan nl van invloed zijn op zijn besluitneming (denk aan Rusland, Turkije, UAE etc) en Trump denkt altijd als eerste aan zijn eigen (fiananciele) belang.

Dat hij zijn salaris doneert is een lachertje en mensen als jij trappen daar met open ogen in. Hij (en zijn familie en vriendjes) verdienen miljoenen aan zijn presidentschap. Allemaal ordinaire zakkenvullerij.
En dat komt van iemand die Hunter Biden geen veiligheidsrisico vindt. M'kay.

Trump is een lopende geldprinter, money makes money, ken je die uitdrukking? Hij heeft miljardairs in zijn zakken, hij zal nooit failliet gaan.

En over ordinaire zakkenvullerij gesproken.
Heb je ooit van Obama's book deal gehoord? Waar hij net voordat hij out of office een bookpublisher een White House contract gaf in ruil om zijn boek te publiceren? Zoek maar eens op Penguin Random House.
65$ miljoen dollar hebben de Obama's daaruit gekregen. Leuk om zo het witte huis uit te gaan. Mooi huisje kunnen kopen aan het water voor 20miljoen oid? Ordinaire zakkenvullerij ;)

The Obamas' Book Deals Spark $65 Million Mystery

Maar voor dat ben je immuun waarschijnlijk.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 23:11:49 #293
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_195936260
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 21:51 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom is die laptop van Hunter zo'n groot nieuws terwijl de gehele familie Trump lucratieve baantjes in en rondom het witte huis heeft en bedrijven naar voren worden geschoven?
Omdat hunter het beste is waar de GOP mee kan komen. Desperate times blijkbaar.
Trump gaat nog de stukje lager door continu over de overleden zoon van Joe te hebben. Classy hoor.
pi_195936290
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 17:46 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Dit vind ik een bijzondere aanname. Het grootste deel van de media zijn fel anti-Trump, en zelf zie ik het niet gebeuren dat er ooit een aanpak goed genoeg zou zijn met een "acceptabel" aantal doden. Je ziet het met alles wat Trump doet, zoals de vredesakkoorden, waar men moeilijk tot onmogelijk positief over kan zijn.

Trump vecht tegen de MSM, Big Tech, "de grootste en mees inclusieve fraude-organisatie" en een heel klein beetje Biden. Nee, tegen deze opponenten wordt het nooit twee vingers in de neus. Als de verkiezingen eerlijker waren, dan wel.
Vanaf moment één is natuurlijk ook een of andere bizarre haat jegens die man gecreëerd en op den duur is men zelf in die mythe gaan geloven. Je zult dit ook zien met de nieuwe Republikeinse kandidaat over vier jaar. Binnen no time veranderd pakweg Nikki Haley of Josh Hawley in een extreemrechtse, racistische, discriminerende, belastingontduikende, KKK omarmende duivel die moet worden verslagen ... En dat kan door te stemmen op de ... Democraten! ;).

Er moet dus continue dat good (Dems) vs. evil (Republikeinen) frame worden gecreëerd in een poging de kiezer te beïnvloeden. Opmerkelijk en enigszins schrikbarend eigenlijk wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2020 23:14:15 ]
pi_195936313
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:08 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

En dat komt van iemand die Hunter Biden geen veiligheidsrisico vindt. M'kay.
Als Biden zijn familieleden dezelfde baantjes toebedeelt als Trump doet richting zijn familieleden, dan zou je een punt kunnen hebben.
Maar enerzijds wijst niets in die richting en anderzijds is het wederom bijzonder hypocriet dat jij het in het geval van Trump juist toejuicht.
pi_195936334
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:08 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

En dat komt van iemand die Hunter Biden geen veiligheidsrisico vindt. M'kay.

Trump is een lopende geldprinter, money makes money, ken je die uitdrukking? Hij heeft miljardairs in zijn zakken, hij zal nooit failliet gaan.

En over ordinaire zakkenvullerij gesproken.
Heb je ooit van Obama's book deal gehoord? Waar hij net voordat hij out of office een bookpublisher een White House contract gaf in ruil om zijn boek te publiceren? Zoek maar eens op Penguin Random House.
65$ miljoen dollar hebben de Obama's daaruit gekregen. Leuk om zo het witte huis uit te gaan. Mooi huisje kunnen kopen aan het water voor 20miljoen oid? Ordinaire zakkenvullerij ;)

The Obamas' Book Deals Spark $65 Million Mystery

Maar voor dat ben je immuun waarschijnlijk.
Wat is daar mis mee dan? Mag dat niet? Obama had ook geen schulden en maakte netjes ieder jaar zijn belastingaangiftes openbaar. Waarom je sws over Obama begint is me een raadsel. 8)7

Oh en normaal word je idd vanzelf rijker met veel geld. Alleen Trump is een dermate slechte zakenman dat hij het niet voor elkaar krijgt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195936349
quote:
19s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:11 schreef Gunner het volgende:

[..]

Omdat hunter het beste is waar de GOP mee kan komen. Desperate times blijkbaar.
Trump gaat nog de stukje lager door continu over de overleden zoon van Joe te hebben. Classy hoor.
Dat is toch te bizar voor woorden,
Je bent de zittende president en het enige waarmee je je kiezers denkt te kunnen overtuigen om jou nog 4 jaar alle macht te geven is door de aanval te openen op de familie van je opponent.
pi_195936383
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:14 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Als Biden zijn familieleden dezelfde baantjes toebedeelt als Trump doet richting zijn familieleden, dan zou je een punt kunnen hebben.
Maar enerzijds wijst niets in die richting en anderzijds is het wederom bijzonder hypocriet dat jij het in het geval van Trump juist toejuicht.
Als Biden straks president zal worden en zet Hunter via een officiële manier als "anti-crackverslaafden" coach neer voor Amerika maakt mij dat niks uit hoor.

Maar wat in 2014 heeft plaatsgevonden waar Hunter Biden voor 50,000$ per maand stiekem achter de rug om in een keer een vage adviseur rol heeft gekregen binnen een Oekraïens gas bedrijf.. shady..


Dit filmpje er bij.. corruptie.. alarm over 9000

Trumps kinderen krijgen wss een baantje of functie hier of daar maar dat is niet geheim. Stiekum. Corrupt, valse schijnfuncties oid.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195936400
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:08 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

En dat komt van iemand die Hunter Biden geen veiligheidsrisico vindt. M'kay.

Trump is een lopende geldprinter, money makes money, ken je die uitdrukking? Hij heeft miljardairs in zijn zakken, hij zal nooit failliet gaan.

En over ordinaire zakkenvullerij gesproken.
Heb je ooit van Obama's book deal gehoord? Waar hij net voordat hij out of office een bookpublisher een White House contract gaf in ruil om zijn boek te publiceren? Zoek maar eens op Penguin Random House.
65$ miljoen dollar hebben de Obama's daaruit gekregen. Leuk om zo het witte huis uit te gaan. Mooi huisje kunnen kopen aan het water voor 20miljoen oid? Ordinaire zakkenvullerij ;)

The Obamas' Book Deals Spark $65 Million Mystery

Maar voor dat ben je immuun waarschijnlijk.
Die lopende geldprinter is anders al meer dan tien jaar defect.

Obama heeft zijn verhaal na zijn presidentschap verkocht. Niet tijdens zijn presidentschap zichzelf en zijn bedrijven verkocht.

Dat ziet iemand zoals jij toch ook wel? Toch?
pi_195936403
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 23:19 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Als Biden straks president zal worden en zet Hunter via een officiële manier als "anti-crackverslaafden" coach neer voor Amerika maakt mij dat niks uit hoor.

Maar wat in 2014 heeft plaatsgevonden waar Hunter Biden voor 50,000$ per maand stiekem achter de rug om in een keer een vage adviseur rol heeft gekregen binnen een Oekraïens gas bedrijf.. shady..


Dit filmpje er bij.. corruptie.. alarm over 9000
Man man man niet weer dat filmpje he! Vermoeiend hoor. :{w
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')