Niet gekliktquote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:47 schreef Charrell het volgende:
https://www.hoevehetlaag.nl/about
Weet wat je eet
Dat heb ik serieus gemist dan.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alweer bijna 4 maanden dood he.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer dat je mod bent, anders had ik je geblocked.
Ze verkopen dus rundvlees terwijl ze varkens houden. Ik denk dat ik iets op het spoor ben!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:47 schreef Charrell het volgende:
https://www.hoevehetlaag.nl/about
Weet wat je eet
Coke?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze verkopen dus rundvlees terwijl ze varkens houden. Ik denk dat ik iets op het spoor ben!
Welke FOK!ker is datquote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:56 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Die moeke heeft de ogen flink scheef staan en geen vader in het spel. Tot zover deze snelle analyse op de avond.
quote:
Uh, okequote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
kaal haar
Check deze idioot @:Lenny_Leonard @:Caland @:GGMM
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
kaal haar
Check deze idioot @:Lenny_Leonard @:Caland @:GGMM
scheelwijfbijVI.jpgquote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:56 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Die moeke heeft de ogen flink scheef staan en geen vader in het spel. Tot zover deze snelle analyse op de avond.
Welk topic?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik had net drie likes te pakken op een post in COR. Post verwijderd.
Ik ben RAZEND.
Heel bijzonder dat het niet trending op twitter is. Dat zal ook wel weer door Fake Trending komen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit kan ik in een eeuwige loop kijken.
Zou hij elon musk stijl geniale Twitter nannies hebben of is George Trump echt zo briljant in alles?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heel bijzonder dat het niet trending op twitter is. Dat zal ook wel weer door Fake Trending komen.
[ twitter ]
Dat heb ik met Martin Bosma over de NPO.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit kan ik in een eeuwige loop kijken.
Hij is echt zo geniaal! Je zal straks ook zien dat de best werkende coronamedicijnen eigenlijk door hem zijn bedacht. Als ik jou was zou ik alvast beginnen met het hamsteren van bleekmiddelen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou hij elon musk stijl geniale Twitter nannies hebben of is George Trump echt zo briljant in alles?
Ik ken weinig mensen die aan dezelfde mate van achterlijkheid komen als Bosma.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat heb ik met Martin Bosma over de NPO.
Van de week weer legday maatje. Dan ga je weer shinen toch.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:39 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport boys @:ggmm @:onlogisch @:madame_paon
Matige sessie
Vrijdag, kijk er nu alweer naar uit.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van de week weer legday maatje. Dan ga je weer shinen toch.
Zeker een zwartequote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:45 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
AD blurt de beelden van de verdachte. Zoals ALTIJD.
CORREDquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ben RAZEND.
Als jij drie van mijn posts liked like ik wel terug.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ben RAZEND.
Mooi meisjequote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:31 schreef Zipportal het volgende:
Ouders van vermiste Celine (15) zijn de wanhoop nabij: 'Ze wilde alleen maar even een stukje gaan rennen, richting de friettent'
https://www.dvhn.nl/groni(...)ettent-26151481.html
[ afbeelding ]
Hang op!! Bel uw bank!!!!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mooi meisje
vast slachtoffer van loverboy
Had ze bij nieuwnieuws gezienquote:
Dat lijkt me niet, loverboys rijden toch niet in groenige Kia Picanto's.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mooi meisje
vast slachtoffer van loverboy
Verkocht op een chatsite.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had ze bij nieuwnieuws gezien
vind het echt sneu
die mensjes zaten er echt door heen
oei ik zie @Elan nu als een verdachtequote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, loverboys rijden toch niet in groenige Kia Picanto's.
[ afbeelding ]
Hem aangeven kan nooit kwaad zou ik zeggen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oei ik zie @:elan nu als een verdachte
Die pakken ze ook nog wel ergens anders voor op inderdaad.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hem aangeven kan nooit kwaad zou ik zeggen.
Stapeltje notes afleveren op het politiebureau.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die pakken ze ook nog wel ergens anders voor op inderdaad.
Baard zonder snor, Amish of Dagestani @Noberquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, loverboys rijden toch niet in groenige Kia Picanto's.
[ afbeelding ]
Tattoo op z'n hand... een kamper?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Baard zonder snor, Amish of Dagestani @:Nober
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Die laat op dit moment zijn vriendin alle hoeken van de kamer zien.
Jij hebt echt teveel drugs gebruikt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 01:20 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Blijft een legendarisch mooi strippie.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 03:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij hebt echt teveel drugs gebruikt.
Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik loop NU in een ziekenhuis
[ afbeelding ]
RIPquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
[ afbeelding ]
Rip maat.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
[ afbeelding ]
dollehond.gif gebruiken voor andere doeleinden dan de dagelijkse cijfersquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:14 schreef Erasmus het volgende:
Vandaag komt Watch Dogs Legion in de brievenbus binnen.
dollehond.gif
Ik hoop dat je carona krijgt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
dollehond.gif gebruiken voor andere doeleinden dan de dagelijkse cijfers
@:Coco
@:Lenny_Leonard
@:Scrummie
zie deze kwast
Oh, geen idee. Ik hoop dat ik de gementionde personen meekrijg en ze je belachelijk makenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:20 schreef Erasmus het volgende:
[..]![]()
Als daar specifieke regels aan verbonden zijn, dan zie ik dat GRAAG tegemoet.
Gebeurt al op dagelijkse basis (dit blijft immers FOK!) dus geen probleem maat.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Ik hoop dat ik de gementionde personen meekrijg en ze je belachelijk maken
Ik gebruik nooit dollehond.gif en ken de regels omtrent het gebruik van dollehond.gif dan ook niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
dollehond.gif gebruiken voor andere doeleinden dan de dagelijkse cijfers
@:Coco
@:Lenny_Leonard
@:Scrummie
zie deze kwast
Hallo makkerquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit dollehond.gif en ken de regels omtrent het gebruik van dollehond.gif dan ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |