RIPquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik loop NU in een ziekenhuis
[ afbeelding ]
Rip maat.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
[ afbeelding ]
dollehond.gif gebruiken voor andere doeleinden dan de dagelijkse cijfersquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:14 schreef Erasmus het volgende:
Vandaag komt Watch Dogs Legion in de brievenbus binnen.
dollehond.gif
Ik hoop dat je carona krijgt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
dollehond.gif gebruiken voor andere doeleinden dan de dagelijkse cijfers
@:Coco
@:Lenny_Leonard
@:Scrummie
zie deze kwast
Oh, geen idee. Ik hoop dat ik de gementionde personen meekrijg en ze je belachelijk makenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:20 schreef Erasmus het volgende:
[..]![]()
Als daar specifieke regels aan verbonden zijn, dan zie ik dat GRAAG tegemoet.
Gebeurt al op dagelijkse basis (dit blijft immers FOK!) dus geen probleem maat.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Ik hoop dat ik de gementionde personen meekrijg en ze je belachelijk maken
Ik gebruik nooit dollehond.gif en ken de regels omtrent het gebruik van dollehond.gif dan ook niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
dollehond.gif gebruiken voor andere doeleinden dan de dagelijkse cijfers
@:Coco
@:Lenny_Leonard
@:Scrummie
zie deze kwast
Hallo makkerquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit dollehond.gif en ken de regels omtrent het gebruik van dollehond.gif dan ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |