Welk topic?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik had net drie likes te pakken op een post in COR. Post verwijderd.
Ik ben RAZEND.
Heel bijzonder dat het niet trending op twitter is. Dat zal ook wel weer door Fake Trending komen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit kan ik in een eeuwige loop kijken.
Zou hij elon musk stijl geniale Twitter nannies hebben of is George Trump echt zo briljant in alles?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heel bijzonder dat het niet trending op twitter is. Dat zal ook wel weer door Fake Trending komen.
[ twitter ]
Dat heb ik met Martin Bosma over de NPO.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit kan ik in een eeuwige loop kijken.
Hij is echt zo geniaal! Je zal straks ook zien dat de best werkende coronamedicijnen eigenlijk door hem zijn bedacht. Als ik jou was zou ik alvast beginnen met het hamsteren van bleekmiddelen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou hij elon musk stijl geniale Twitter nannies hebben of is George Trump echt zo briljant in alles?
Ik ken weinig mensen die aan dezelfde mate van achterlijkheid komen als Bosma.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat heb ik met Martin Bosma over de NPO.
Van de week weer legday maatje. Dan ga je weer shinen toch.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:39 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport boys @:ggmm @:onlogisch @:madame_paon
Matige sessie
Vrijdag, kijk er nu alweer naar uit.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van de week weer legday maatje. Dan ga je weer shinen toch.
Zeker een zwartequote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:45 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
AD blurt de beelden van de verdachte. Zoals ALTIJD.
CORREDquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ben RAZEND.
Als jij drie van mijn posts liked like ik wel terug.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ben RAZEND.
Mooi meisjequote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:31 schreef Zipportal het volgende:
Ouders van vermiste Celine (15) zijn de wanhoop nabij: 'Ze wilde alleen maar even een stukje gaan rennen, richting de friettent'
https://www.dvhn.nl/groni(...)ettent-26151481.html
[ afbeelding ]
Hang op!! Bel uw bank!!!!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mooi meisje
vast slachtoffer van loverboy
Had ze bij nieuwnieuws gezienquote:
Dat lijkt me niet, loverboys rijden toch niet in groenige Kia Picanto's.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mooi meisje
vast slachtoffer van loverboy
Verkocht op een chatsite.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had ze bij nieuwnieuws gezien
vind het echt sneu
die mensjes zaten er echt door heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |