Er is aan Biden in deze hele campagne nog niet een kritische vraag gesteld. Ik blijf het onvoorstelbaar vinden dat de Bidensexuals hier dat enorme verschil niet zien. Of ze zien het en ze vinden het doodnormaal, ik weet eerlijk gezegd niet wat erger is.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:09 schreef Isdatzo het volgende:
KRITISCHE VRAGEN MIMIMI!!!
Het is natuurlijk veel makkelijker om overal (voor) weg te lopen en je alleen op je safe-space rally's te vertonen waar iedereen je kritiekloos adoreert, want dan heb je niet te maken met al die nare media die je allemaal gemene vragen stellen.
Jawel hoor.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Er is aan Biden in deze hele campagne nog niet een kritische vraag gesteld. Ik blijf het onvoorstelbaar vinden dat de Bidensexuals hier dat enorme verschil niet zien. Of ze zien het en ze vinden het doodnormaal, ik weet eerlijk gezegd niet wat erger is.
Proest, de media doet er alles aan om hem in het zadel te helpen. Een town hall vol met Democraten met een Democraat als moderator. Geen enkele lastige vragen voor hem tijdens andere bijeenkomsten want de vragen zijn al van te voren vastgelegd. Een Stelter die claimt dat Biden in staat is het land te besturen want hij kan fietsen etc etc. Ik zal de kritische interviews vast gemist hebben, want ik ben ze nog niet tegengekomen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Om daarnaast te concluderen dat als je een willekeurig persoon van de straat zou plukken, deze waarschijnlijk beter zou reageren op kritische vragen dan Trump. En dat is eigenlijk vrij gênant, voor iemand die president is van Amerika.
Zoals ik al eerder aangaf, vind ik dat er kritische vragen aan Biden gesteld moeten worden. Ik neem even van jou aan dat dat nooit gebeurd is, ik geloof jouw objectieve oordeel daaroverquote:Op maandag 26 oktober 2020 11:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Proest, de media doet er alles aan om hem in het zadel te helpen. Een town hall vol met Democraten met een Democraat als moderator. Geen enkele lastige vragen voor hem tijdens andere bijeenkomsten want de vragen zijn al van te voren vastgelegd. Een Stelter die claimt dat Biden in staat is het land te besturen want hij kan fietsen etc etc. Ik zal de kritische interviews vast gemist hebben, want ik ben ze nog niet tegengekomen.
Wanneer je niet begrijpend kunt lezen dan denk je inderdaad dat het Trumpbeleid prima is. Wanneer je een flintertje begrijpt van economie en internationale betrekkingen dan weet je beterquote:Op maandag 26 oktober 2020 11:37 schreef Chivaz het volgende:
De meerderheid van de Amerikanen is nu beter af dan onder de Obama jaren. Dus waar die flauwekul vandaan komt dat het allemaal kut is onder Trump.......
Trump constateert een voorkeursbehandeling en verbaal is hij niet zo sterk. Dan krijg je dat soort rare interviews. Je zag bijvoorbeeld dat een Mike Pence veel en veel beter is met het verdedigen van het beleid van de Trump administratie. Had Pence daar gezeten had hij die vragen met gemak beantwoord maar de partijdigheid blijft en daar gaat het uiteindelijk om.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aangaf, vind ik dat er kritische vragen aan Biden gesteld moeten worden. Ik neem even van jou aan dat dat nooit gebeurd is, ik geloof jouw objectieve oordeel daarover.
Vervolgens, en dat staat volledig los van jouw feit dat Biden nooit kritische vragen krijgt, beoordeel ik de prestaties van Trump op kritische vragen met een 3 (schaal van 1 op 10). Als een willekeurig persoon zo zou presteren, zou ik het nog zwaar onvoldoende vinden. Dat de president van Amerika zo slecht presteert, vind ik zeer frappant.
Zoals FOX & Friends voor Trump?quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:52 schreef Chivaz het volgende:
Hij kan beter net zoals Biden voor hem vriendelijke media opzoeken en dan netjes makkelijke vragen beantwoorden. Hij komt dan veel beter over op de kiezer.
Yesquote:Op maandag 26 oktober 2020 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zoals FOX & Friends voor Trump?
Wat leg je de lat beschamend laag johquote:Op maandag 26 oktober 2020 11:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Trump constateert een voorkeursbehandeling en verbaal is hij niet zo sterk. Dan krijg je dat soort rare interviews. Je zag bijvoorbeeld dat een Mike Pence veel en veel beter is met het verdedigen van het beleid van de Trump administratie. Had Pence daar gezeten had hij die vragen met gemak beantwoord maar de partijdigheid blijft en daar gaat het uiteindelijk om.
Ik zou Trump adviseren om geen interviews meer te doen met dat soort media, het ligt hem niet en hij word er niets wijzer van. Hij kan beter net zoals Biden voor hem vriendelijke media opzoeken en dan netjes makkelijke vragen beantwoorden. Hij komt dan veel beter over op de kiezer.
Die geen tegengas durven te geven? Die niet durven te benoemen welke uitspraken van Trump niet kloppen?quote:
https://eu.delawareonline(...)ay-event/2639190002/quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Proest, de media doet er alles aan om hem in het zadel te helpen. Een town hall vol met Democraten met een Democraat als moderator. Geen enkele lastige vragen voor hem tijdens andere bijeenkomsten want de vragen zijn al van te voren vastgelegd. Een Stelter die claimt dat Biden in staat is het land te besturen want hij kan fietsen etc etc. Ik zal de kritische interviews vast gemist hebben, want ik ben ze nog niet tegengekomen.
Dat zou je niet moeten willen, maar waarom zou alleen Trump zich moeten verantwoorden tegenover vijandelijke media?quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die geen tegengas durven te geven? Die niet durven te benoemen welke uitspraken van Trump niet kloppen?
Ik weet niet of je dat moet willen stimuleren...
De media is niet vijandelijk. De media is kritisch. In het ik ben zielig narratief ván trump is de media dan vijandelijk. Dat jij daar zomaar in blijft trappen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat zou je niet moeten willen, maar waarom zou alleen Trump zich moeten verantwoorden tegenover vijandelijke media?
Wat voor nut heeft dat in een presidentiële campagne?
Ook tegen Biden? En zo ja post eens zo’n interview waar het vuur aan zijn schenen word gelegd? Er is niet eens een journalist geweest die hem wat vragen stelt rondom de Hunter Biden laptop.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De media is niet vijandelijk. De media is kritisch. In het ik ben zielig narratief ván trump is de media dan vijandelijk. Dat jij daar zomaar in blijft trappen.
Is Trump in "vijandige" interviews de laatste tijd nog naar het doen en laten van zijn kinderen gevraagd eigenlijk?quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ook tegen Biden? En zo ja post eens zo’n interview waar het vuur aan zijn schenen word gelegd? Er is niet eens een journalist geweest die hem wat vragen stelt rondom de Hunter Biden laptop.
Is daar aanleiding toe dan?quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Is Trump in "vijandige" interviews de laatste tijd nog naar het doen en laten van zijn kinderen gevraagd eigenlijk?
Je bedoelt de katvanger van het corrupte Biden imperium?quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Net zoveel als bij de zoon van Biden.
Meer aanleiding lijkt me, aangezien bv Ivanka onderdeel uitmaakt van z'n administration.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Net zoveel als bij de zoon van Biden.
Ook dat nog eens ja.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meer aanleiding lijkt me, aangezien bv Ivanka onderdeel uitmaakt van z'n administration.
Als alles officieel is, dan lijkt me dat er minder redenen tot zorgen zijn dan wanneer dat buiten de boeken om gebeurt?quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meer aanleiding lijkt me, aangezien bv Ivanka onderdeel uitmaakt van z'n administration.
Ow hoe kritisch om op tot nu toe nog steeds gebakken lucht beschuldigen te moeten reageren.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ook tegen Biden? En zo ja post eens zo’n interview waar het vuur aan zijn schenen word gelegd? Er is niet eens een journalist geweest die hem wat vragen stelt rondom de Hunter Biden laptop.
Want het is bewezen dat Hunter dingen buiten de boeken om deed? Dit gedoe is al weken zo niet maanden aan de gang en er is geen flintertje bewijs hiervoor. Als Biden er uberhaupt naar gevraagd wordt kan hij het gelijk afdoen als onzin. Media heeft verder geen enkel aanleiding (lees: bewijs) om er verder op in te gaan.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:17 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Als alles officieel is, dan lijkt me dat er minder redenen tot zorgen zijn dan wanneer dat buiten de boeken om gebeurt?
Muh Russia bleek ook gebakken lucht te zijn, dat was dan weer geen probleem voor de media. Met hun anonieme bronnen etc etc.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ow hoe kritisch om op tot nu toe nog steeds gebakken lucht beschuldigen te moeten reageren.![]()
Beleidsmatige vragen zou voor normale mensen veel interessanter zijn dan deze moddergooi zooi vanuit een vage bron. Maar blijkbaar is moddergooien voor kortzichtige trumpisten het meest belangrijk. Dat geeft goed de totaal scheve prioriteiten aan.
Er is meer dan een gegronde reden voor serieuze en kritische vragen, doch de media zwijgen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Want het is bewezen dat Hunter dingen buiten de boeken om deed? Dit gedoe is al weken zo niet maanden aan de gang en er is geen flintertje bewijs hiervoor. Als Biden er uberhaupt naar gevraagd wordt kan hij het gelijk afdoen als onzin. Media heeft verder geen enkel aanleiding (lees: bewijs) om er verder op in te gaan.
Ik denk dat het volk het recht heeft om te weten of een van de kandidaten in de zak van China zit of niet.quote:Interviews met Trump en Biden zou gewoon over politiek moeten gaan. Dat lijkt me logisch. Immers, men wil weten wat hun standpunten is voor volgend termijn en wat ze willen gaan bereiken met het land...
Een etische commissie opdoeken om maar niet geconfronteerd te worden met zijn eigen nepotisme.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:17 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Als alles officieel is, dan lijkt me dat er minder redenen tot zorgen zijn dan wanneer dat buiten de boeken om gebeurt?
Even Los van dat conspiracy gewap van je wat de moeite niet is om er op in te gaan.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:17 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Vertel me eens welk reden er daarvoor is? Welk bewijs heb je gevonden om dat te durven beweren?quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:21 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Er is meer dan een gegronde reden voor serieuze en kritische vragen, doch de media zwijgen.
[..]
Ik denk dat het volk het recht heeft om te weten of een van de kandidaten in de zak van China zit of niet.
Die conspiracy theory is gewogen en te licht bevonden.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:22 schreef Chivaz het volgende:
Biden, laptop, possible corruption zou nu de ether moeten vullen. Althans dat zou gebeuren als de media geen dubbele standaard hanteert.
Das mooi. Dan moet het laatste bericht van Putin dat er niets aan de hand is met de handel en wandel van Biden je ook bijzonder aanspreken. Zijn we daar in ieder geval uit.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Muh Russia bleek ook gebakken lucht te zijn, dat was dan weer geen probleem voor de media. Met hun anonieme bronnen etc etc.
Als het niet uitkomt is het een conspiracy theory, als het muh Russia betreft tja.....quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die conspiracy theory is gewogen en te licht bevonden.
Jammer joh.
Een chinese bankrekening van trump waarmee hij naar xi geld overmaakt om biden om te kopen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vertel me eens welk reden er daarvoor is? Welk bewijs heb je gevonden om dat te durven beweren?
We zijn het nu toch eens?quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als het niet uitkomt is het een conspiracy theory, als het muh Russia betreft tja.....
Russische inmenging in de verkiezingen in 2016 is gewoon aangetoond door inlichtingsdiensten hoor.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als het niet uitkomt is het een conspiracy theory, als het muh Russia betreft tja.....
Alleen was het Rusland-onderzoek bepaald geen gebakken lucht. Dat 'collusion' niet kon worden bewezen, betekent niet dat het allemaal koek en ei was.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Muh Russia bleek ook gebakken lucht te zijn, dat was dan weer geen probleem voor de media. Met hun anonieme bronnen etc etc.
Kwaliteitsmedia willen inzage in de harde schijf die Giuliani in handen zegt te hebben. Pas dan kun je als nieuwsmedium zeker weten of de data authentiek is.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:22 schreef Chivaz het volgende:
Biden, laptop, possible corruption zou nu de ether moeten vullen. Althans dat zou gebeuren als de media geen dubbele standaard hanteert.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:18 schreef Barbusse het volgende:
Het is trouwens ook wel hilarisch hoe mensen hier Biden proberen af te schilderen als het hoofd van een enorm groot crimineel pedonetwerk en tegelijkertijd als te dement om te weten waar hij is.
Nee, nee, dit kan nietquote:Op maandag 26 oktober 2020 11:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Trump constateert een voorkeursbehandeling en verbaal is hij niet zo sterk. Dan krijg je dat soort rare interviews. Je zag bijvoorbeeld dat een Mike Pence veel en veel beter is met het verdedigen van het beleid van de Trump administratie. Had Pence daar gezeten had hij die vragen met gemak beantwoord maar de partijdigheid blijft en daar gaat het uiteindelijk om.
Ik zou Trump adviseren om geen interviews meer te doen met dat soort media, het ligt hem niet en hij word er niets wijzer van. Hij kan beter net zoals Biden voor hem vriendelijke media opzoeken en dan netjes makkelijke vragen beantwoorden. Hij komt dan veel beter over op de kiezer.
En dat dan vervolgens Chivaz aan Rutte adviseert om geen interviews over corona te doen, omdat hij niet zo goed is in interviews. Lekker man.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee, nee, dit kan niet.
Goed dat je toch ook kritisch bent op Trump. Maar je kan als president van Amerika toch niet weigeren kritische vragen te beantwoorden?
Ik doe zelf soms als reality check even de vertaling naar de Nederlandse situatie. Dat er een persconferentie over Corona is, en Rutte vervolgens alle media op een na weigert vragen te beantwoorden, omdat ze zo kritisch zijn en hij dat niet leuk vindt. En omdat ze minder kritische vragen stellen aan Asscher.
Waar heb je dit opgepikt?quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kwaliteitsmedia willen inzage in de harde schijf die Giuliani in handen zegt te hebben. Pas dan kun je als nieuwsmedium zeker weten of de data authentiek is.
Het is duidelijk dat Giuliani is wezen shoppen in het buitenland en hij gaf zelf toe dat er 50/50 kans bestaat dat de info over Hunter afkomstig is van de Russische geheime dienst.
Als je niet uitkijkt, zit je als nieuwsmedium doodleuk desinformatie te verspreiden.
Vergeet niet dat ook FOX en de WSJ de onthullingen van Giuliani niet vertrouwden. En zelfs de verslaggevers van de New York Post wilden hun naam er niet boven zetten.
Alle Trump supporters zijn hypocrieten.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
Rutte werd dan gefileerd door dezelfde users die nu in de bres springen voor Trump.
225.000 gegraven gaten is toch wel vrij aardig in de geest van "We have made tremendous progress with the China Virus"?quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:02 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Die vent is echt knettergek. Omdat de pers de bijnaam die Trump verzonnen heeft niet gebruikt zou het woord Covid illegaal gemaakt moeten worden. Die koekenbakker is echt van het padje af.
Hoe staat 't met dat vaccin dat er min of meer voor de verkiezingen zou moeten zijnquote:Op maandag 26 oktober 2020 13:02 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Die vent is echt knettergek. Omdat de pers de bijnaam die Trump verzonnen heeft niet gebruikt zou het woord Covid illegaal gemaakt moeten worden. Die koekenbakker is echt van het padje af.
Dit is niet echt toch? Dit account is gehackt mag ik hopen?quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:02 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Over twee weken!quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe staat 't met dat vaccin dat er min of meer voor de verkiezingen zou moeten zijn.
Records breken, op wat voor manier dan ook, is in Trump zijn ogen altijd progressie.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
225.000 gegraven gaten is toch wel vrij aardig in de geest van "We have made tremendous progress with the China Virus"?
Nederland past 231 keer in de USA.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:17 schreef epicbeardman het volgende:
Die corona nummers zijn natuurlijk niks bij de jaarlijkse doden aan andere ziektes in Amerika, zelfs 50,000 zelfmoorden per jaar.
https://www.cdc.gov/nchs/fastats/deaths.htm
Corona wordt gebruikt om Trump aan te vallen maar ondertussen gaan wij als Europa een veel donkere winter tegemoet. Besmettingen in Europa lopen de spuigaten uit. Deze week vermoedelijk 15,000 besmettingen per dag in Nederland. Voor een land van 16 miljoen is dit extreem veel. Waar Amerika met 350 miljoen er maar 50-70duizend per dag nieuwe cases tellen.
Death rate % van Amerika ligt ook gewoon lager dan Nederland. Als wij 350 miljoen inwoners hadden gehad zaten wij als Nederland met hogere dodental dan in Amerika.Bij ons moeten Nederlanders uitwijken naar Duitse ziekenhuizen omdat Rutte en de Jonge falen, families die dood gaan over de grens dankzij Rutte en De Jonge.
https://www.nu.nl/coronav(...)-naar-duitsland.html
Manmanman.. oranjemanslecht!
En dellipder voelt aan zijn water dat Giuliani helemaal niet onderdeel is van een FBI onderzoek. Het is Fake News, hoor!quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:28 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, had 't al gevonden. Thnx.
Blijken ze niet heel veel met deze waarschuwingen gedaan te hebben: https://www.washingtonpos(...)59b92b36d_story.html
En daar heb je steden waar 50% van onze totale inwoners aantal bij elkaar wonen. Alsof iedereen in Amerika allemaal ver van elkaar wonen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:23 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nederland past 231 keer in de USA.
231x.
Amerika heeft een bevolkingsdichtheid van 34 mensen per km²
Nederland heeft een bevolkingsdichtheid van 416 mensen per km²
Maar ach, waarom zou ik ook reageren op Trump supporter..
Kan net zo goed ¤100 de gracht in flikkeren, heeft evenveel zin..
quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:35 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En daar heb je steden waar 50% van onze totale inwoners aantal bij elkaar wonen. Alsof iedereen in Amerika allemaal ver van elkaar wonen.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:23 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Maar ach, waarom zou ik ook reageren op Trump supporter..
Kan net zo goed ¤100 de gracht in flikkeren, heeft evenveel zin..
Er vallen ook doden door verkeersongelukken en daar heeft Obama ook niks aan gedaan dus er is niks aan de hand met Corona. Ofzo.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heeft Trump de aanpak van de pandemie meer goed dan kwaad gedaan, of andersom?
Geen nationale lockdowns, geen verplichte mondkapjes.Geen andere absurde maatregelen die een economie doen slopen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heeft Trump de aanpak van de pandemie meer goed dan kwaad gedaan, of andersom?
Trump is de enige Amerikaanse president die ooit tegen zo'n zware wereldwijde pandemie heeft moeten vechten, dit komende van dat hij gewoon een simpel zakenmannetje is die van *kuch* experts/elitaire betweters heeft gewonnen in een verkiezing.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Er vallen ook doden door verkeersongelukken en daar heeft Obama ook niks aan gedaan dus er is niks aan de hand met Corona. Ofzo.
Is de pandemie al over dan?quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:46 schreef Isdatzo het volgende:
WOLLA JE GAAT ZIEN BROER
Hoe is dat een antwoord op mijn vraag?
Neuh. Woodrow Wilson al vergeten?quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:47 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Trump is de enige Amerikaanse president die ooit tegen zo'n zware wereldwijde pandemie heeft moeten vechten, dit komende van dat hij gewoon een simpel zakenmannetje is die van *kuch* experts/elitaire betweters heeft gewonnen in een verkiezing.doet hij het gewoon prima.
One day, it’s like a miracle, it will disappear”quote:[..]
Is de pandemie al over dan?
Dat moet zijn primaire taak geweest zijn de laatste 10 maanden. Maar hij vocht dus niet tegen de pandemie.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:47 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Trump is de enige Amerikaanse president die ooit tegen zo'n zware wereldwijde pandemie heeft moeten vechten,
quote:
Is dat vóór- of nadat Trump z'n geweldige health care plan presenteertquote:Op maandag 26 oktober 2020 13:54 schreef xpompompomx het volgende:
One day, it’s like a miracle, it will disappear”
Wat verwacht je van een man die in plaats van de problemen aan te pakken een schimmenstrijd voert tegen de door buitenlandse agitatoren opgestookte anarchisten die de Amerikaanse revolutie ongedaan willen makenquote:
Deze reactie gaat nergens over. Probeer het nog eens een keer.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:59 schreef epicbeardman het volgende:
[..]vet vergelijkbaar die periodes
achja alles wat trumpert zou doen was bij voorbaat al niet goed. Zou hij daadwerkelijk de vluchten vanuit China tegenhouden is hij een xenofobische racist, laat hij ze open doet hij "te weinig". Als je dat zelf nog niet door hebt.
Zo was het ook destijds hoor, Biden noemde Trump een xenofoob, en later stiekum "Biden campaign says he backs Trump's China travel ban"
Als Trump lockdown had gedaan was hij een facist die mensen opsloot in woningen, als hij dat niet doet doet hij te weinig.Komt altijd neer op. Orangemanbad. Elke keuze die Trump maakt is slecht. Bij voorbaat al.
Vind jij mensen die 220.000+ doden door het coronavirus niet kunnen loslaten 'losers'?quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:09 schreef Ensiferum het volgende:
Kijk al die Linkserts zo obsessief-compulsief reageren op (of vooral tegen) Trump
Ach, is cult(uur)!
Waarom steek je eigenlijk zoveel moeite in die langspeelplaat? Orange man bad!!! LiNkSe eLitTe!!!!!! En meer van dat soort zwakzinnig gelul van één of andere middelbare nietsnut. Verspilde moeite.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Deze reactie gaat nergens over. Probeer het nog eens een keer.
Over 2 weken komt hetquote:Op maandag 26 oktober 2020 13:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe staat 't met dat vaccin dat er min of meer voor de verkiezingen zou moeten zijn.
Hmm. Goede vraag.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom steek je eigenlijk zoveel moeite in die langspeelplaat? Orange man bad!!! LiNkSe eLitTe!!!!!! En meer van dat soort zwakzinnig gelul van één of andere middelbare nietsnut. Verspilde moeite.
Misschien kan ik mijn reactie beter weergeven via een simpel plaatje.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Deze reactie gaat nergens over. Probeer het nog eens een keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Obsessie met Trump, die haters.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Ik ging er altijd vanuit dat ik met een twaalfjarige van doen had, dat zou het niveau van de posts nog enigszins verklaren. Maar goed, de persoonlijkheidscultus in de extremen van het politieke spectrum zorgen er vaak voor dat een rationele inhoudelijke discussie wat lastig wordt. Het is een beetje alsof je tienermeisjes op basis van muzikale argumenten probeert uit te leggen waarom hun favoriete boyband kutmuziek maakt.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom steek je eigenlijk zoveel moeite in die langspeelplaat? Orange man bad!!! LiNkSe eLitTe!!!!!! En meer van dat soort zwakzinnig gelul van één of andere middelbare nietsnut. Verspilde moeite.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Misschien kan ik mijn reactie beter weergeven via een simpel plaatje.Maar jij post constant en alleen maar over Trump. Is het niet waarschijnlijker dat jij degene bent met een obessie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Obsessie met Trump, die haters.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2020 14:18:39 ]
Oei, er zijn een hoop mensen hier die zich aangesproken moeten voelen. En nee, het zijn niet de mensen die jij denktquote:Op maandag 26 oktober 2020 14:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ging er altijd vanuit dat ik met een twaalfjarige van doen had, dat zou het niveau van de posts nog enigszins verklaren. Maar goed, de persoonlijkheidscultus in de extremen van het politieke spectrum zorgen er vaak voor dat een rationele inhoudelijke discussie wat lastig wordt. Het is een beetje alsof je tienermeisjes op basis van muzikale argumenten probeert uit te leggen waarom hun favoriete boyband kutmuziek maakt.
[..]
Misschien kan ik mijn reactie beter weergeven via een simpel plaatje.Dat plaatje is wel jouw stokpaardje hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Obsessie met Trump, die haters.Huilen dan.
[..]
Misschien kan ik mijn reactie beter weergeven via een simpel plaatje.
Obsessie met Trump, die haters.
[..]
Misschien kan ik mijn reactie beter weergeven via een simpel plaatje.
Obsessie met Trump, die haters.
Je maakt er zelf van dat mensen boos en gefrustreerd zijn. Ik ben helemaal niet boos.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:26 schreef epicbeardman het volgende:
Waarom zo boos? Waarom zit er altijd die woede in de Trump haters. Frustratie druipt uit je post.
[..]
Misschien kan ik mijn reactie beter weergeven via een simpel plaatje.Maar je wil beweren dat de huidige corona epidemie heftiger is voor de VS dan de Spaanse griep een eeuw geleden? Want:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Obsessie met Trump, die haters.quote:Trump is de enige Amerikaanse president die ooit tegen zo'n zware wereldwijde pandemie heeft moeten vechten,ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Nee vind ik niet kunnen nee. Wat het aantoont is media erg gefocust is op irrelevante dingen waardoor mensen gehersenspoeld worden.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:27 schreef Cara het volgende:
[..]
Je maakt er zelf van dat mensen boos en gefrustreerd zijn. Ik ben helemaal niet boos.
Ik wijs je alleen op de Fox-News chyron.
Mijn vraag aan jou, vindt je dit kunnen van Fox News?
Probeer niet alles uit verband te trekken, met vliegtuigen en massa transport deze tijd doelde ik op presidenten die in office waren na 1945. Toen was nog niet de hele wereld verbonden via internet.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar je wil beweren dat de huidige corona epidemie heftiger is voor de VS dan de Spaanse griep een eeuw geleden? Want:
[..]
Ga jij huilen als Trump verliest?quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee vind ik niet kunnen nee. Wat het aantoont is media erg gefocust is op irrelevante dingen waardoor mensen gehersenspoeld worden.
En Trump faalt. Dat zegt dan ook wel veel over deze President, lijkt mij.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar je wil beweren dat de huidige corona epidemie heftiger is voor de VS dan de Spaanse griep een eeuw geleden? Want:
[..]
Oke, top.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee vind ik niet kunnen nee. Wat het aantoont is media erg gefocust is op irrelevante dingen waardoor mensen gehersenspoeld worden.
Zeker niet, want ik neem de afgelopen 4 jaar die erg leuk waren onder Trump al voor genoegen. Als hij 4 jaar erbij komt is de pret natuurlijk alom. Zo veel leuke discussies gezien en posts. Zeker nu ik al vanaf februari thuiswerk is dit een mooie afleiding.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ga jij huilen als Trump verliest?
quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Probeer niet alles uit verband te trekken, met vliegtuigen en massa transport deze tijd doelde ik op presidenten die in office waren na 1945. Toen was nog niet de hele wereld verbonden via internet.
Geen impact? Da's onzin, natuurlijk.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zeker niet, want ik neem de afgelopen 4 jaar die erg leuk waren onder Trump al voor genoegen. Als hij 4 jaar erbij komt is de pret natuurlijk alom. Zo veel leuke discussies gezien en posts. Zeker nu ik al vanaf februari thuiswerk is dit een mooie afleiding.![]()
De aversie die tegen Trump heerst wakkert mij aan, de media die mij probeert te vertellen dat hij slecht is en dat ik een Biden aanhanger moet zijn doet mij niks. Hoevaak NOS/NieuwsUur of andere sites Trump in een kwaad daglicht zetten geloof ik dat allemaal wel.
Het lijkt soms wel alsof hier Amerikanen zitten zo veel opgekropte woede zit er tegen Trump, en ik ga dan relativeren en mijzelf afvragen hoe dat komt, om als Nederlander zo ontzettend boos te zijn op iemand die geen impact heeft maar gewoon een topshow aflevert. Zonder dat je er voor hoeft te betalen.
Ik schrijf voor 'de media' en van mij mag jij gewoon fan zijn van Trump. Dat moet je echt helemaal zelf weten.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zeker niet, want ik neem de afgelopen 4 jaar die erg leuk waren onder Trump al voor genoegen. Als hij 4 jaar erbij komt is de pret natuurlijk alom. Zo veel leuke discussies gezien en posts. Zeker nu ik al vanaf februari thuiswerk is dit een mooie afleiding.![]()
De aversie die tegen Trump heerst wakkert mij aan, de media die mij probeert te vertellen dat hij slecht is en dat ik een Biden aanhanger moet zijn doet mij niks. Hoevaak NOS/NieuwsUur of andere sites Trump in een kwaad daglicht zetten geloof ik dat allemaal wel.
Het lijkt soms wel alsof hier Amerikanen zitten zo veel opgekropte woede zit er tegen Trump, en ik ga dan relativeren en mijzelf afvragen hoe dat komt, om als Nederlander zo ontzettend boos te zijn op iemand die geen impact heeft maar gewoon een topshow aflevert. Zonder dat je er voor hoeft te betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |