abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 oktober 2020 @ 11:23:26 #101
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195863027
Tja, hoe hoog moet je de lat leggen bij een president die net wel/net niet in staat is om eenvoudige staaf- en taartdiagrammen te bevatten?
Huilen dan.
pi_195863175
quote:
10s.gif Op maandag 26 oktober 2020 11:09 schreef Isdatzo het volgende:
KRITISCHE VRAGEN MIMIMI :'( !!!

Het is natuurlijk veel makkelijker om overal (voor) weg te lopen en je alleen op je safe-space rally's te vertonen waar iedereen je kritiekloos adoreert, want dan heb je niet te maken met al die nare media die je allemaal gemene vragen stellen.
Er is aan Biden in deze hele campagne nog niet een kritische vraag gesteld. Ik blijf het onvoorstelbaar vinden dat de Bidensexuals hier dat enorme verschil niet zien. Of ze zien het en ze vinden het doodnormaal, ik weet eerlijk gezegd niet wat erger is.
  maandag 26 oktober 2020 @ 11:33:35 #103
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195863244
Het is bijzonder dat trumpanzees niet begrijpen dat de zittende president altijd wat kritischer benaderd wordt dan de andere kandidaten. Dat was met Bush/Obama niet anders. De zittende president heeft namelijk al vier jaar beleid achter de rug, dat niet meenemen in de vraagstelling en analyse zou nogal vreemd zijn.

Dat verklaard ook de woede van Trump tijdens dergelijke interviews. Er zijn geen resultaten geweest, alleen schijnvertoningen en mislukkingen. De staatsschuld is verder opgelopen, de economie liep al uitstekend, de gezondheidszorg is slechter af, de internationale betrekkingen zijn kut, de binnenlandse spanningen zijn enorm opgelopen, bevriende dictators zijn vaster in het zadel geholpen en de handelsbalans met China is ondanks "het gevecht" alleen maar slechter geworden.

Dan hebben we Corona nog niet behandeld en dan is al volkomen duidelijk dat Trump een mislukking van epische proporties is. Een mislukking zoals we al zeker 150 jaar niet meer gezien hebben.
pi_195863308
De meerderheid van de Amerikanen is nu beter af dan onder de Obama jaren. Dus waar die flauwekul vandaan komt dat het allemaal kut is onder Trump.......
pi_195863361
Grappig wel om te lezen dat Trump blijkbaar als een onwillig snotkind weg mag lopen uit een interview waar vragen gesteld worden over zijn beleid als president omdat Biden geen vragen gesteld worden over zijn beleid omdat Biden de afgelopen 4 jaar geen beleidsmaker is geweest.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195863369
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 11:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Er is aan Biden in deze hele campagne nog niet een kritische vraag gesteld. Ik blijf het onvoorstelbaar vinden dat de Bidensexuals hier dat enorme verschil niet zien. Of ze zien het en ze vinden het doodnormaal, ik weet eerlijk gezegd niet wat erger is.
Jawel hoor.

Om daarnaast te concluderen dat als je een willekeurig persoon van de straat zou plukken, deze waarschijnlijk beter zou reageren op kritische vragen dan Trump. En dat is eigenlijk vrij gênant, voor iemand die president is van Amerika.
pi_195863468
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 11:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Jawel hoor.

Om daarnaast te concluderen dat als je een willekeurig persoon van de straat zou plukken, deze waarschijnlijk beter zou reageren op kritische vragen dan Trump. En dat is eigenlijk vrij gênant, voor iemand die president is van Amerika.
Proest, de media doet er alles aan om hem in het zadel te helpen. Een town hall vol met Democraten met een Democraat als moderator. Geen enkele lastige vragen voor hem tijdens andere bijeenkomsten want de vragen zijn al van te voren vastgelegd. Een Stelter die claimt dat Biden in staat is het land te besturen want hij kan fietsen etc etc. Ik zal de kritische interviews vast gemist hebben, want ik ben ze nog niet tegengekomen.
pi_195863566
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 11:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Proest, de media doet er alles aan om hem in het zadel te helpen. Een town hall vol met Democraten met een Democraat als moderator. Geen enkele lastige vragen voor hem tijdens andere bijeenkomsten want de vragen zijn al van te voren vastgelegd. Een Stelter die claimt dat Biden in staat is het land te besturen want hij kan fietsen etc etc. Ik zal de kritische interviews vast gemist hebben, want ik ben ze nog niet tegengekomen.
Zoals ik al eerder aangaf, vind ik dat er kritische vragen aan Biden gesteld moeten worden. Ik neem even van jou aan dat dat nooit gebeurd is, ik geloof jouw objectieve oordeel daarover :).

Vervolgens, en dat staat volledig los van jouw feit dat Biden nooit kritische vragen krijgt, beoordeel ik de prestaties van Trump op kritische vragen met een 3 (schaal van 1 op 10). Als een willekeurig persoon zo zou presteren, zou ik het nog zwaar onvoldoende vinden. Dat de president van Amerika zo slecht presteert, vind ik zeer frappant.
  maandag 26 oktober 2020 @ 11:51:15 #109
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195863611
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 11:37 schreef Chivaz het volgende:
De meerderheid van de Amerikanen is nu beter af dan onder de Obama jaren. Dus waar die flauwekul vandaan komt dat het allemaal kut is onder Trump.......
Wanneer je niet begrijpend kunt lezen dan denk je inderdaad dat het Trumpbeleid prima is. Wanneer je een flintertje begrijpt van economie en internationale betrekkingen dan weet je beter

• De economie opjagen ten koste van veel meer staatsschuld is best een dingetje
• Het systeem van gezondheidszorg proberen te vernietigen zonder alternatief idem
• Belastingverlaging vooral voor de rijken, tja dat kan, drain the swamp?
• De macht van noord-koreaanse dictators verstevigen.

Kortom, korte termijn sinterklaas, das Trump. Een Amerikaanse Den Uyl, maar dan alleen voor de rijken.
pi_195863635
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 11:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder aangaf, vind ik dat er kritische vragen aan Biden gesteld moeten worden. Ik neem even van jou aan dat dat nooit gebeurd is, ik geloof jouw objectieve oordeel daarover :).

Vervolgens, en dat staat volledig los van jouw feit dat Biden nooit kritische vragen krijgt, beoordeel ik de prestaties van Trump op kritische vragen met een 3 (schaal van 1 op 10). Als een willekeurig persoon zo zou presteren, zou ik het nog zwaar onvoldoende vinden. Dat de president van Amerika zo slecht presteert, vind ik zeer frappant.
Trump constateert een voorkeursbehandeling en verbaal is hij niet zo sterk. Dan krijg je dat soort rare interviews. Je zag bijvoorbeeld dat een Mike Pence veel en veel beter is met het verdedigen van het beleid van de Trump administratie. Had Pence daar gezeten had hij die vragen met gemak beantwoord maar de partijdigheid blijft en daar gaat het uiteindelijk om.
Ik zou Trump adviseren om geen interviews meer te doen met dat soort media, het ligt hem niet en hij word er niets wijzer van. Hij kan beter net zoals Biden voor hem vriendelijke media opzoeken en dan netjes makkelijke vragen beantwoorden. Hij komt dan veel beter over op de kiezer.
  maandag 26 oktober 2020 @ 11:53:38 #111
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_195863650
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 11:52 schreef Chivaz het volgende:

Hij kan beter net zoals Biden voor hem vriendelijke media opzoeken en dan netjes makkelijke vragen beantwoorden. Hij komt dan veel beter over op de kiezer.
Zoals FOX & Friends voor Trump?
pi_195863662
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Zoals FOX & Friends voor Trump?
Yes
pi_195863684
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 11:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Trump constateert een voorkeursbehandeling en verbaal is hij niet zo sterk. Dan krijg je dat soort rare interviews. Je zag bijvoorbeeld dat een Mike Pence veel en veel beter is met het verdedigen van het beleid van de Trump administratie. Had Pence daar gezeten had hij die vragen met gemak beantwoord maar de partijdigheid blijft en daar gaat het uiteindelijk om.
Ik zou Trump adviseren om geen interviews meer te doen met dat soort media, het ligt hem niet en hij word er niets wijzer van. Hij kan beter net zoals Biden voor hem vriendelijke media opzoeken en dan netjes makkelijke vragen beantwoorden. Hij komt dan veel beter over op de kiezer.
Wat leg je de lat beschamend laag joh :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 26 oktober 2020 @ 11:55:37 #114
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_195863685
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2020 11:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Yes
Die geen tegengas durven te geven? Die niet durven te benoemen welke uitspraken van Trump niet kloppen?

Ik weet niet of je dat moet willen stimuleren...
pi_195863708
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 11:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Proest, de media doet er alles aan om hem in het zadel te helpen. Een town hall vol met Democraten met een Democraat als moderator. Geen enkele lastige vragen voor hem tijdens andere bijeenkomsten want de vragen zijn al van te voren vastgelegd. Een Stelter die claimt dat Biden in staat is het land te besturen want hij kan fietsen etc etc. Ik zal de kritische interviews vast gemist hebben, want ik ben ze nog niet tegengekomen.
https://eu.delawareonline(...)ay-event/2639190002/

Een vraag omtrent beleid waar Biden bij betrokken was. Dit interview is ouder, maar dezelfde vraag is de afgelopen maand(en) meermaals naar voren gekomen.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_195863758
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 11:55 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Die geen tegengas durven te geven? Die niet durven te benoemen welke uitspraken van Trump niet kloppen?

Ik weet niet of je dat moet willen stimuleren...
Dat zou je niet moeten willen, maar waarom zou alleen Trump zich moeten verantwoorden tegenover vijandelijke media?
Wat voor nut heeft dat in een presidentiële campagne?
pi_195863845
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 11:59 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat zou je niet moeten willen, maar waarom zou alleen Trump zich moeten verantwoorden tegenover vijandelijke media?
Wat voor nut heeft dat in een presidentiële campagne?
De media is niet vijandelijk. De media is kritisch. In het ik ben zielig narratief ván trump is de media dan vijandelijk. Dat jij daar zomaar in blijft trappen. :D
pi_195863885
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 12:05 schreef Basp1 het volgende:

[..]

De media is niet vijandelijk. De media is kritisch. In het ik ben zielig narratief ván trump is de media dan vijandelijk. Dat jij daar zomaar in blijft trappen. :D
Ook tegen Biden? En zo ja post eens zo’n interview waar het vuur aan zijn schenen word gelegd? Er is niet eens een journalist geweest die hem wat vragen stelt rondom de Hunter Biden laptop.
pi_195863920
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 12:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ook tegen Biden? En zo ja post eens zo’n interview waar het vuur aan zijn schenen word gelegd? Er is niet eens een journalist geweest die hem wat vragen stelt rondom de Hunter Biden laptop.
Is Trump in "vijandige" interviews de laatste tijd nog naar het doen en laten van zijn kinderen gevraagd eigenlijk?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 26 oktober 2020 @ 12:12:29 #120
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195863970
quote:
2s.gif Op maandag 26 oktober 2020 12:09 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Is Trump in "vijandige" interviews de laatste tijd nog naar het doen en laten van zijn kinderen gevraagd eigenlijk?
Is daar aanleiding toe dan?
pi_195864009
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 12:12 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Is daar aanleiding toe dan?
Net zoveel als bij de zoon van Biden.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 26 oktober 2020 @ 12:15:26 #122
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195864016
quote:
2s.gif Op maandag 26 oktober 2020 12:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Net zoveel als bij de zoon van Biden.
Je bedoelt de katvanger van het corrupte Biden imperium?
pi_195864027
quote:
2s.gif Op maandag 26 oktober 2020 12:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Net zoveel als bij de zoon van Biden.
Meer aanleiding lijkt me, aangezien bv Ivanka onderdeel uitmaakt van z'n administration.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195864038
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 12:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Meer aanleiding lijkt me, aangezien bv Ivanka onderdeel uitmaakt van z'n administration.
Ook dat nog eens ja.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 26 oktober 2020 @ 12:17:20 #125
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195864048
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 12:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Meer aanleiding lijkt me, aangezien bv Ivanka onderdeel uitmaakt van z'n administration.
Als alles officieel is, dan lijkt me dat er minder redenen tot zorgen zijn dan wanneer dat buiten de boeken om gebeurt?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')