Deze reactie gaat nergens over. Probeer het nog eens een keer.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:59 schreef epicbeardman het volgende:
[..]vet vergelijkbaar die periodes
achja alles wat trumpert zou doen was bij voorbaat al niet goed. Zou hij daadwerkelijk de vluchten vanuit China tegenhouden is hij een xenofobische racist, laat hij ze open doet hij "te weinig". Als je dat zelf nog niet door hebt.
Zo was het ook destijds hoor, Biden noemde Trump een xenofoob, en later stiekum "Biden campaign says he backs Trump's China travel ban"
Als Trump lockdown had gedaan was hij een facist die mensen opsloot in woningen, als hij dat niet doet doet hij te weinig.Komt altijd neer op. Orangemanbad. Elke keuze die Trump maakt is slecht. Bij voorbaat al.
Vind jij mensen die 220.000+ doden door het coronavirus niet kunnen loslaten 'losers'?quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:09 schreef Ensiferum het volgende:
Kijk al die Linkserts zo obsessief-compulsief reageren op (of vooral tegen) Trump
Ach, is cult(uur)!
Waarom steek je eigenlijk zoveel moeite in die langspeelplaat? Orange man bad!!! LiNkSe eLitTe!!!!!! En meer van dat soort zwakzinnig gelul van één of andere middelbare nietsnut. Verspilde moeite.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Deze reactie gaat nergens over. Probeer het nog eens een keer.
Over 2 weken komt hetquote:Op maandag 26 oktober 2020 13:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe staat 't met dat vaccin dat er min of meer voor de verkiezingen zou moeten zijn.
Hmm. Goede vraag.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom steek je eigenlijk zoveel moeite in die langspeelplaat? Orange man bad!!! LiNkSe eLitTe!!!!!! En meer van dat soort zwakzinnig gelul van één of andere middelbare nietsnut. Verspilde moeite.
Misschien kan ik mijn reactie beter weergeven via een simpel plaatje.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Deze reactie gaat nergens over. Probeer het nog eens een keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Obsessie met Trump, die haters.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Ik ging er altijd vanuit dat ik met een twaalfjarige van doen had, dat zou het niveau van de posts nog enigszins verklaren. Maar goed, de persoonlijkheidscultus in de extremen van het politieke spectrum zorgen er vaak voor dat een rationele inhoudelijke discussie wat lastig wordt. Het is een beetje alsof je tienermeisjes op basis van muzikale argumenten probeert uit te leggen waarom hun favoriete boyband kutmuziek maakt.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom steek je eigenlijk zoveel moeite in die langspeelplaat? Orange man bad!!! LiNkSe eLitTe!!!!!! En meer van dat soort zwakzinnig gelul van één of andere middelbare nietsnut. Verspilde moeite.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Misschien kan ik mijn reactie beter weergeven via een simpel plaatje.Maar jij post constant en alleen maar over Trump. Is het niet waarschijnlijker dat jij degene bent met een obessie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Obsessie met Trump, die haters.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2020 14:18:39 ]
Oei, er zijn een hoop mensen hier die zich aangesproken moeten voelen. En nee, het zijn niet de mensen die jij denktquote:Op maandag 26 oktober 2020 14:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ging er altijd vanuit dat ik met een twaalfjarige van doen had, dat zou het niveau van de posts nog enigszins verklaren. Maar goed, de persoonlijkheidscultus in de extremen van het politieke spectrum zorgen er vaak voor dat een rationele inhoudelijke discussie wat lastig wordt. Het is een beetje alsof je tienermeisjes op basis van muzikale argumenten probeert uit te leggen waarom hun favoriete boyband kutmuziek maakt.
[..]
Misschien kan ik mijn reactie beter weergeven via een simpel plaatje.Dat plaatje is wel jouw stokpaardje hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Obsessie met Trump, die haters.Huilen dan.
[..]
Misschien kan ik mijn reactie beter weergeven via een simpel plaatje.
Obsessie met Trump, die haters.
[..]
Misschien kan ik mijn reactie beter weergeven via een simpel plaatje.
Obsessie met Trump, die haters.
Je maakt er zelf van dat mensen boos en gefrustreerd zijn. Ik ben helemaal niet boos.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:26 schreef epicbeardman het volgende:
Waarom zo boos? Waarom zit er altijd die woede in de Trump haters. Frustratie druipt uit je post.
[..]
Misschien kan ik mijn reactie beter weergeven via een simpel plaatje.Maar je wil beweren dat de huidige corona epidemie heftiger is voor de VS dan de Spaanse griep een eeuw geleden? Want:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Obsessie met Trump, die haters.quote:Trump is de enige Amerikaanse president die ooit tegen zo'n zware wereldwijde pandemie heeft moeten vechten,ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Nee vind ik niet kunnen nee. Wat het aantoont is media erg gefocust is op irrelevante dingen waardoor mensen gehersenspoeld worden.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:27 schreef Cara het volgende:
[..]
Je maakt er zelf van dat mensen boos en gefrustreerd zijn. Ik ben helemaal niet boos.
Ik wijs je alleen op de Fox-News chyron.
Mijn vraag aan jou, vindt je dit kunnen van Fox News?
Probeer niet alles uit verband te trekken, met vliegtuigen en massa transport deze tijd doelde ik op presidenten die in office waren na 1945. Toen was nog niet de hele wereld verbonden via internet.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar je wil beweren dat de huidige corona epidemie heftiger is voor de VS dan de Spaanse griep een eeuw geleden? Want:
[..]
Ga jij huilen als Trump verliest?quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee vind ik niet kunnen nee. Wat het aantoont is media erg gefocust is op irrelevante dingen waardoor mensen gehersenspoeld worden.
En Trump faalt. Dat zegt dan ook wel veel over deze President, lijkt mij.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar je wil beweren dat de huidige corona epidemie heftiger is voor de VS dan de Spaanse griep een eeuw geleden? Want:
[..]
Oke, top.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee vind ik niet kunnen nee. Wat het aantoont is media erg gefocust is op irrelevante dingen waardoor mensen gehersenspoeld worden.
Zeker niet, want ik neem de afgelopen 4 jaar die erg leuk waren onder Trump al voor genoegen. Als hij 4 jaar erbij komt is de pret natuurlijk alom. Zo veel leuke discussies gezien en posts. Zeker nu ik al vanaf februari thuiswerk is dit een mooie afleiding.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ga jij huilen als Trump verliest?
quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Probeer niet alles uit verband te trekken, met vliegtuigen en massa transport deze tijd doelde ik op presidenten die in office waren na 1945. Toen was nog niet de hele wereld verbonden via internet.
Geen impact? Da's onzin, natuurlijk.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zeker niet, want ik neem de afgelopen 4 jaar die erg leuk waren onder Trump al voor genoegen. Als hij 4 jaar erbij komt is de pret natuurlijk alom. Zo veel leuke discussies gezien en posts. Zeker nu ik al vanaf februari thuiswerk is dit een mooie afleiding.![]()
De aversie die tegen Trump heerst wakkert mij aan, de media die mij probeert te vertellen dat hij slecht is en dat ik een Biden aanhanger moet zijn doet mij niks. Hoevaak NOS/NieuwsUur of andere sites Trump in een kwaad daglicht zetten geloof ik dat allemaal wel.
Het lijkt soms wel alsof hier Amerikanen zitten zo veel opgekropte woede zit er tegen Trump, en ik ga dan relativeren en mijzelf afvragen hoe dat komt, om als Nederlander zo ontzettend boos te zijn op iemand die geen impact heeft maar gewoon een topshow aflevert. Zonder dat je er voor hoeft te betalen.
Ik schrijf voor 'de media' en van mij mag jij gewoon fan zijn van Trump. Dat moet je echt helemaal zelf weten.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zeker niet, want ik neem de afgelopen 4 jaar die erg leuk waren onder Trump al voor genoegen. Als hij 4 jaar erbij komt is de pret natuurlijk alom. Zo veel leuke discussies gezien en posts. Zeker nu ik al vanaf februari thuiswerk is dit een mooie afleiding.![]()
De aversie die tegen Trump heerst wakkert mij aan, de media die mij probeert te vertellen dat hij slecht is en dat ik een Biden aanhanger moet zijn doet mij niks. Hoevaak NOS/NieuwsUur of andere sites Trump in een kwaad daglicht zetten geloof ik dat allemaal wel.
Het lijkt soms wel alsof hier Amerikanen zitten zo veel opgekropte woede zit er tegen Trump, en ik ga dan relativeren en mijzelf afvragen hoe dat komt, om als Nederlander zo ontzettend boos te zijn op iemand die geen impact heeft maar gewoon een topshow aflevert. Zonder dat je er voor hoeft te betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |