abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_195816169
Daarentegen hebben we een whistleblower met eerste hand informatie die met naam en al naar buiten treedt. Dat is al een stuk meer dan Schiff zijn fake whistleblower die tweedehands info had en waar nog steeds niemand van mag weten dat het Eric Ciaramella was.

pi_195816206
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 23:10 schreef Sjemmert het volgende:
Daarentegen hebben we een whistleblower met eerste hand informatie die met naam en al naar buiten treedt. Dat is al een stuk meer dan Schiff zijn fake whistleblower die tweedehands info had en waar nog steeds niemand van mag weten dat het Eric Ciaramella was.

Ah, Tony Bobulinski!
Deze Tony Bobulinski?

https://www.foxnews.com/p(...)unanswered-questions
quote:
Ex-Hunter Biden associate's records don't show proof of Biden business relationship amid unanswered questions
Kijk, dit was op Fox News vandaag!
Ik neem aan dat je je post nu terugneemt?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_195816246
twitter

twitter


Sneertje richting "O" als in Obama in de mails die veel Nederlanders druk houden. En die opmerking van Biden viel mij ook al op, van ho eens, dat was ik niet.. dat was Obama!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195816284
Ze proberen wel echt wanhopig een hillarygate 2.0 te pushen he? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195816360
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 23:16 schreef Barbusse het volgende:
Ze proberen wel echt wanhopig een hillarygate 2.0 te pushen he? :')
Als je het op de inhoud niet denkt te kunnen winnen zul je andere middelen moeten aanwenden.
pi_195816468
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 23:19 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Als je het op de inhoud niet denkt te kunnen winnen zul je andere middelen moeten aanwenden.
Welke inhoud? Ik zie geen inhoud qua beleid of visie vanuit de Trump campagne komen, dus dat valt al af. Waar moet je het dan over hebben? Dan kun je natuurlijk de tegen stander aanvallen op zijn visie of beleidsplannen, maar dat gebeurt ook niet. Is ook ok, tis een vrij land natuurlijk. Maar om dan maar direct vol op het desinformatieorgel te gaan en jezelf vrij toegankelijke feitelijke kennis te onthouden is dan wel erg triest.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195816532
twitter


Joe Biden tuuk their jobssssss...
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195816556
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 23:28 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

Joe Biden tuuk their jobssssss...
Ben jij een lopend Russisch talking point? Je lijkt wel een bot als ik je posthistorie zo doorloop.
Hoe verder ik er in door kijk, hoe meer bizar het wordt.

Aanvallen tegen democraten, de media, COVID, racisme, stoken, stoken, stoken, meer doe je niet.
Het is fascinerend om te zien.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_195816628
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 23:30 schreef Cara het volgende:

[..]

Ben jij een lopend Russisch talking point? Je lijkt wel een bot als ik je posthistorie zo doorloop.
Hoe verder ik er in door kijk, hoe meer bizar het wordt.

Aanvallen tegen democraten, de media, COVID, racisme, stoken, stoken, stoken, meer doe je niet.
Het is fascinerend om te zien.
Klopt, ik ben een russische troll die op de payroll zit van Putin. _O_ anotha russian conspiracy!



The lunatic liberals say that Russian Bots are behind pro-Trump hashtags and trending topics, so we might as well embrace the label. #ReleaseTheMemo Copyright 2018 by Mark Dice. All Rights Reserved.

Mark Dice _O_

[ Bericht 20% gewijzigd door epicbeardman op 23-10-2020 23:40:04 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195816691
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 23:34 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Klopt, ik ben een russische troll die op de payroll zit van Putin. _O_ anotha russian conspiracy!
Oke, goed om te weten.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_195817263
twitter

Trump wil in 't bijzonder geen vrouwelijke president.
pi_195817327
Nog eens een bevestiging van Trump's nepdonaties :')

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195817551
Ah, daar is het belastingverhaal weer. Ik dacht al ik mis wat -O-

Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195817596
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 00:42 schreef epicbeardman het volgende:
Ah, daar is het belastingverhaal weer. Ik dacht al ik mis wat -O-

Als de leugenaar in chief beweert dat die gegevens niemand boeien, dan zit iedereen er toch juist op te wachten?
pi_195817632
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 00:45 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Als de leugenaar in chief beweert dat die gegevens niemand boeien, dan zit iedereen er toch juist op te wachten?
Maar als het echt een issue was was hij vermoedelijk ook geen president geworden.


Deze komt van CNN en is recentelijk, en ik post niet graag iets van CNN. Mensen liggen er niet echt wakker om oid. Ze weten het ondertussen wel, de hele wereld ondertussen. Maar heeft het echt impact? zal iemand echt denken van.. tja die belastingpapieren.. dat is voor mij het kantelpunt? mm ik heb daar mijn vragen bij.

Zie ook de vrouw @ 2.40 (undecided voter die aangeeft belasting geen impact heeft)
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195817725
Ik weet nooit zo goed wat je met willekeurige stemmers op straat moet. Stel dat 1% van de kiezers iets belangrijk genoeg vindt om hun stem te veranderen, dan zou je bij 20 genterviewden een kans van 18% hebben om er 1 of meer te treffen los van dat je sample niet random is. Laat staan dat je dan nog volstrekt niet genoeg informatie hebt over hoe groot die groep dan zou zijn. Geen goede methode al met al.
pi_195817753
Daar heb je een punt, maar heb ook beetje gezocht richting andere artikelen omtrent hoeveel impact deze zaak heeft helaasweinig polls of informatie over te achterhalen. Je krijgt dan ook vaak individuen die hen zegje doen, zoals hier.

https://www.bbc.com/news/election-us-2020-54330439

quote:
Mr Mansfield is a federal public defence lawyer who calls himself a "social Democrat like in Europe". He is reluctantly voting for Biden this year and reluctantly voted for Hillary Clinton in 2016.

"I wish I could say I'm surprised, which I'm not. I expected nothing but the revelations that he has bilked the system again, that he has played the system again. And he's proud of it, and very brash.

"I think it will have zero effect on a nation that's already asleep on these issues. And that's a pity. So lesson learned is that we pay taxes and the super rich don't have to. The rich and powerful have different rules. Different laws apply to them as to middle class or poor people, so they have special protections.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195817813
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 00:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik weet nooit zo goed wat je met willekeurige stemmers op straat moet.
Ik denk dat het met dat willekeurige wel meevalt. Tv zenders filteren uit het materiaal wat ze willen uitzenden dus uitspraken van 'willekeurige' mensen op straat zijn totaal niet interessant of maatgevend.
pi_195817836
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 01:06 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik denk dat het met dat willekeurige wel meevalt. Tv zenders filteren uit het materiaal wat ze willen uitzenden dus uitspraken van 'willekeurige' mensen op straat zijn totaal niet interessant of maatgevend.
Daar kun je voor een reel beeld juist nog minder mee toch? Want dat vertekent het beeld tot een karikatuur van de werkelijkheid.

[ Bericht 5% gewijzigd door SnertMetChoco op 24-10-2020 01:14:28 ]
pi_195817943
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 01:09 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Daar kun je voor een reel beeld juist nog minder mee toch? Want dat vertekent het beeld tot een karikatuur van de werkelijkheid.
Ja dat is ook wat ik bedoel
pi_195817979
Ik heb ook meer de indruk dat baardmans het zelf niet interessant vindt en vervolgens selectief op zoek gaat naar berichten die dat bevestigen. Trump kan in zijn ogen immers nooit wat fout doen?

Belastingaangiftes waaruit blijkt dat hij belastingen ontduikt, grote schulden heeft bij buitenlandse banken en onterecht pocht op donaties kunnen dan beter weggezet worden als niet interessant voor de willekeurige kiezer :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195818459
Stand back and stand by!
twitter


En moet hij het hier ook niet eens over hebben? Het is altijd maar Antifa, Antifa , Antifa!
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Beste debater 2022 zaterdag 24 oktober 2020 @ 02:56:27 #223
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195818566
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 21:34 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Correct.
[..]

Correct.
[..]

Het schreeuwende, of het nu nieuws (links of rechts), games, sport of wat dan ook is, het werkt. Zo werkt de psyche en zo werkt het algoritme. Ik zie alles ook liever zonder, maar het klagen moet richting big tech, en niet naar de uploader. En het valt echt enorm mee met de Trump "cult". Er zijn gewoon een hoop mensen die nieuws zonder de MSM-bias willen. Mensen die helemaal klaar zijn met het worden voorgelogen, of met de Democraten. Dat heeft weinig met cult te maken, maar meer met het walgelijke karakter van de Democraten en hun beschermers in de media.

Het beste is als iedereen zichzelf met regelmaat de vraag "Kan het zijn dat juist ik fout zit?" stelt. Zowel mensen die schreeuwerige youtubers volgen, als zij die het bij traditionele media houden. Ik kan voor mijzelf tenminste zeggen dat ik die vraag voldoende stel. Er vanuit gaan dat iets waar is omdat het door iets "betrouwbaars" wordt gepubliceerd, hoort niet voldoende te zijn. Bovendien zegt een reputatie uit het verleden niets over de huidige gang van zaken.
:') :') :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zaterdag 24 oktober 2020 @ 03:00:20 #224
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195818578
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 22:22 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Er is inderdaad een verschil tussen wat Trump doet, en die bizarre en pijnlijke lach van de heksen van de Democraten. Zo geforceerd.
:') :') :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195818690
twitter


Logisch toch! 8)7

Oh en over de bovenste tweet:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195819081
Is ook helemaaaal niet racistisch hoor!

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195819523
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 03:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

:') :') :')
Ik snap ook eigenlijk niet van mezelf waarom ik hier serieus de discussie probeerde aan te gaan met een epicbeardman of ensiferium. Als ik die in het echt zou tegen komen zou ik er met een gigantisch grote boog omheen lopen of denken dat ik in zo'n comedy programma zit. Dat bedoel ik niet eens vervelend, ik geloof best dat je in Nederland Trump fans hebt. Maar users in dit topic krijgen zoveel informatie die hun claims tegenspreken dat ik echt hele grote moeite heb met de gedachte dat deze overtuigingen 100% echt zijn.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 08:13:21 #228
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195819561
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:06 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik snap ook eigenlijk niet van mezelf waarom ik hier serieus de discussie probeerde aan te gaan met een epicbeardman of ensiferium. Als ik die in het echt zou tegen komen zou ik er met een gigantisch grote boog omheen lopen of denken dat ik in zo'n comedy programma zit. Dat bedoel ik niet eens vervelend, ik geloof best dat je in Nederland Trump fans hebt. Maar users in dit topic krijgen zoveel informatie die hun claims tegenspreken dat ik echt hele grote moeite heb met de gedachte dat deze overtuigingen 100% echt zijn.
Aldus de persoon die de Muh Russia KoolAid tot de laatste druppel achterover heeft geslagen. Ik raad ook jou aan om jezelf eens de "Hmm, zou het kunnen dat juist ik ernaast zit?"-vraag te stellen.
pi_195819595
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:13 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Aldus de persoon die de Muh Russia KoolAid tot de laatste druppel achterover heeft geslagen. Ik raad ook jou aan om jezelf eens de "Hmm, zou het kunnen dat juist ik ernaast zit?"-vraag te stellen.
OK, ik zal een poging wagen.
Wees eens specifiek: wat is 'Muh Russia KoolAid'?
Wat denk jij dat ik hier precies geloof hier?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 08:22:48 #230
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195819614
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:19 schreef Cara het volgende:

[..]

OK, ik zal een poging wagen.
Wees eens specifiek: wat is 'Muh Russia KoolAid'?
Wat denk jij dat ik hier precies geloof hier?
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 23:30 schreef Cara het volgende:
Ben jij een lopend Russisch talking point?
Dit zegt echt alles.
pi_195819626
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:22 schreef Ensiferum het volgende:

[..]


[..]

Dit zegt echt alles.
Nee, sorry, dat is geen antwoord op mijn vraag. Ik spreek die specifieke taal niet. Wat is 'Muh Russia Koolaid'? Wat betekent dat?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 08:29:50 #232
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195819678
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:24 schreef Cara het volgende:

[..]

Nee, sorry, dat is geen antwoord op mijn vraag. Ik spreek die specifieke taal niet. Wat is 'Muh Russia Koolaid'? Wat betekent dat?
Dat je bent gaan geloven in het "Rusland zit achter alles"-fabeltje. Die lachen zich kapot om mensen als jij, die denken dat Rusland zo almachtig is. Beetje de DNC hacken, beetje Trump sinds de jaren 80 onder controle hebben, Trump die honderden miljoenen schuld aan hen heeft, dat ze in de winter het stroomnet zullen hacken. Dat soort onzin. Als je genoeg gekke complot-MSM consumeert, krijg je dat wereldbeeld. Of als je teveel naar Adam Schiff luistert.
pi_195819729
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:29 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Dat je bent gaan geloven in het "Rusland zit achter alles"-fabeltje. Die lachen zich kapot om mensen als jij, die denken dat Rusland zo almachtig is. Beetje de DNC hacken, beetje Trump sinds de jaren 80 onder controle hebben, Trump die honderden miljoenen schuld aan hen heeft, dat ze in de winter het stroomnet zullen hacken. Dat soort onzin. Als je genoeg gekke complot-MSM consumeert, krijg je dat wereldbeeld. Of als je teveel naar Adam Schiff luistert.
Hier gaat het dus mis, he.

Ik volg simpelweg Trump's eigen inlichtingendiensten.
De FBI, DHS en NSA zeggen allemaal hetzelfde: Rusland probeert door gebruik van desinformatie, hacking en trollfarms de verkiezingen naar Trump te gooien. Drinken ik en vele anderen in dit topic dan de koolaid van Trump's eigen bronnen, of is er een minieme kans aanwezig dat jij soms in die desinformatie trapt?

https://www.washingtonpos(...)25382f1be_story.html

https://www.c-span.org/vi(...)-elections-tolerated

https://en.wikipedia.org/(...)lections?wprov=sfla1
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_195819730
quote:
81s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 05:12 schreef Kijkertje het volgende:
Is ook helemaaaal niet racistisch hoor!

[ twitter ]
En hij haat honden!!! 🐕 🐶 🐕

  zaterdag 24 oktober 2020 @ 08:42:28 #235
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195819753
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:38 schreef Cara het volgende:

[..]

Hier gaat het dus mis, he.

Ik volg simpelweg Trump's eigen inlichtingendiensten.
De FBI, DHS en NSA zeggen allemaal hetzelfde: Rusland probeert door gebruik van desinformatie, hacking en trollfarms de verkiezingen naar Trump te gooien. Drinken ik en vele anderen in dit topic dan de koolaid van Trump's eigen bronnen, of is er een minieme kans aanwezig dat jij soms in die desinformatie trapt?

https://www.washingtonpos(...)25382f1be_story.html

https://www.c-span.org/vi(...)-elections-tolerated
Bingo!

En de Director of National Intelligence zegt dat het niet Muh Russia is.

Linksen die meteen naar Rusland grijpen zijn net PVV'ers die meteen naar allochtonen grijpen. Alleen zijn die Linksen natuurlijk wel moreel beter want Links.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 08:43:51 #236
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195819764
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]

En hij haat honden!!! 🐕 🐶 🐕

pi_195819771
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:42 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Bingo!

En de Director of National Intelligence zegt dat het niet Muh Russia is.

Linksen die meteen naar Rusland grijpen zijn net PVV'ers die meteen naar allochtonen grijpen. Alleen zijn die Linksen natuurlijk wel moreel beter want Links.
Sorry, wat? Jij zegt dus dat de FBI, de DHS en de NSA het allemaal mis hebben?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 08:45:51 #238
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195819782
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:44 schreef Cara het volgende:

[..]

Sorry, wat? Jij zegt dus dat de FBI, de DHS en de NSA het allemaal mis hebben?
Ja. Er zitten nogal wat anti-Trumpers daar. Trump heeft die inlichtingendiensten immers niet op Stalinistische wijze gezuiverd.
pi_195819796
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:29 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Dat je bent gaan geloven in het "Rusland zit achter alles"-fabeltje. Die lachen zich kapot om mensen als jij, die denken dat Rusland zo almachtig is. Beetje de DNC hacken, beetje Trump sinds de jaren 80 onder controle hebben, Trump die honderden miljoenen schuld aan hen heeft, dat ze in de winter het stroomnet zullen hacken. Dat soort onzin. Als je genoeg gekke complot-MSM consumeert, krijg je dat wereldbeeld. Of als je teveel naar Adam Schiff luistert.
Heb jij jezelf nou al geinformeerd mbt tot de onderzoeksmethodiek van de fbi inzake de dreiging van rechts milities?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195819804
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:43 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
I liked your comment like a dog.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 08:48:57 #241
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195819813
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Heb jij jezelf nou al geinformeerd mbt tot de onderzoeksmethodiek van de fbi inzake de dreiging van rechts milities?
Jouw obsessie met mij is meelijwekkend. Geef nou maar eens jouw "onderzoek", dan heb ik tenminste iets om mee te werken.
pi_195819854
twitter


Dit lijkt mij dan ook een stuk waarschijnlijker. China die liever een Biden als president heeft. China is ook een groter gevaar voor de VS dan Rusland, met Beijing Biden als president hebben de Chinezen vrij spel.
pi_195819855
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 21:01 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Alleen wordt het 100 keer MET bewijs geroepen. Relevant verschil, snap je?
Uw dus we moeten een vage foto van je moeder erbij zoeken en deze bij de beschuldiging zetten. Lekker makkelijk. :D
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 08:55:30 #244
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195819861
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:54 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Uw dus we moeten een vage foto van je moeder erbij zoeken en deze bij de beschuldiging zetten. Lekker makkelijk. :D
Doe je best maar :*
pi_195819893
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:45 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ja. Er zitten nogal wat anti-Trumpers daar. Trump heeft die inlichtingendiensten immers niet op Stalinistische wijze gezuiverd.
Het houdt gewoon op wanneer je dermate veel grootheidswaanzin hebt dat je denkt het beter te weten dan de drie grootste inlichtingendiensten van Amerika die notabene geleid worden door mensen die voor een deel door Trump zelf zijn aangesteld. Ensiferum, lezer van internet artikelen, weet het beter. Het gesprek houdt dan gewoon op man.
Spijtig.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_195819900
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:48 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Jouw obsessie met mij is meelijwekkend. Geef nou maar eens jouw "onderzoek", dan heb ik tenminste iets om mee te werken.
Ik heb al aan gegeven waar je dat kunt vinden. Ik vind jouw eigen keuze om zo bewust partisan ongeinformeerd te blijven nog wel een graadje erger dan meelijwekkend tbh. Alsof je jezelf gewoon afschrijft.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195819909
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:59 schreef Cara het volgende:

[..]

Het houdt gewoon op wanneer je dermate veel grootheidswaanzin hebt dat je denkt het beter te weten dan de drie grootste inlichtingendiensten van Amerika die notabene geleid worden door mensen die voor een deel door Trump zelf zijn aangesteld. Ensiferum, lezer van internet artikelen, weet het beter. Het gesprek houdt dan gewoon op man.
Spijtig.
Daarom gewoon popcorn en je vermaken met deze topshow joh :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 09:04:18 #248
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195819920
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:59 schreef Cara het volgende:

[..]

Het houdt gewoon op wanneer je dermate veel grootheidswaanzin hebt dat je denkt het beter te weten dan de drie grootste inlichtingendiensten van Amerika die notabene geleid worden door mensen die voor een deel door Trump zelf zijn aangesteld. Ensiferum, lezer van internet artikelen, weet het beter. Het gesprek houdt dan gewoon op man.
Spijtig.
Jaja, die kwaliteitsinlichtingendiensten. Ik kan me nog iets over WMD's in Irak herinneren. Nee, ik zou echt NOOIT verwachten dat die aan politiek doen. Absoluut 100% te vertrouwen. Bewijs vervalsen doen ze ook niet aan. Maar ik geef jou de vrijheid te geloven wat je wil, jij hebt immers die vrijheid van religie.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 09:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik heb al aan gegeven waar je dat kunt vinden. Ik vind jouw eigen keuze om zo bewust partisan ongeinformeerd te blijven nog wel een graadje erger dan meelijwekkend tbh. Alsof je jezelf gewoon afschrijft.
Je zou een stuk sterker staan als je gewoon dat linkje plakt. Best sneu om te zien hoe weinig vertrouwen iemand in zijn eigen bronnen heeft. Sad.
pi_195819943
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 09:04 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Jaja, die kwaliteitsinlichtingendiensten. Ik kan me nog iets over WMD's in Irak herinneren. Nee, ik zou echt NOOIT verwachten dat die aan politiek doen. Absoluut 100% te vertrouwen. Bewijs vervalsen doen ze ook niet aan. Maar ik geef jou de vrijheid te geloven wat je wil, jij hebt immers die vrijheid van religie.
[..]
Je logica klopt niet. Als de politiek niet te vertrouwen is, waarom geloof je dan alles wat van Trump en de DNI afkomt wel?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_195819957
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 08:59 schreef Cara het volgende:

[..]

Het houdt gewoon op wanneer je dermate veel grootheidswaanzin hebt dat je denkt het beter te weten dan de drie grootste inlichtingendiensten van Amerika die notabene geleid worden door mensen die voor een deel door Trump zelf zijn aangesteld. Ensiferum, lezer van internet artikelen, weet het beter. Het gesprek houdt dan gewoon op man.
Spijtig.
Nog los van de bizarre gedachte dat carrire-ambtenaren met een andere politieke voorkeur hun werk niet goed zouden kunnen doen, vraag ik me af hoe het feit dat de Russen de emails gehacked hebben berhaupt iets is wat "anti-Trump" zou zijn? Dat snap ik echt volledig niet. :?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')