Correct, was iemand andersquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb in elk geval niets gepost over of jij of iemand anders in 'n ziekenhuis werkt.
Nee, het was niet selectief.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:17 schreef Mr.Sandman het volgende:
Wederom zeer selectief verwijderen, zal er voor de grap hier wat over zeggen. Niet dat ik er iets van verwacht, maar hey ik dacht laat ik eens gek doen.
Je zegt dus letterlijk dat er daarvoor ook op de man gespeeld werd. Maar pas na een break ga je 'handhaven'. Dat is vrij selectief.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, het was niet selectief.
Ik had een modbreak geplaatst en jij ging door met op de man spelen. Niks selectiefs aan.
Eens. Één grote samenzwering om het volk bang te houden.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een vage bron, een vage OP en een belachelijk onderwerp. Dit hoort thuis in BNW en niet COR
COR / Aanklacht: Corona is de grootste misdaad tegen de menselijkheid
Net als de mainstream media dus.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens. Één grote samenzwering om het volk bang te houden.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoi, waarom moest die post nou weg?
Ik vraag er niet voor niets naar...quote:
Heb ze niet eens allemaal genote.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vraag er niet voor niets naar...
Het was een grapje die PANIEK? ER IS NIEMAND IN PANIEHIEEEK post. Dat begreep je toch ook wel? Waarom moest die weg?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb ze niet eens allemaal genote.
Maar schreeuwen en persoonlijke aanvallen zijn verwijderd. En zeker niet alleen posts van jou.
Geschreeuw is nergens voor nodig.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het was een grapje die PANIEK? ER IS NIEMAND IN PANIEHIEEEK post. Dat begreep je toch ook wel? Waarom moest die weg?
Wat lul je nou, joh?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:00 schreef Tijger_m het volgende:
Voegt niets toe en begin de volgende keer met namen correct te spellen
Omdat het een linkdump is die ook nog eens dubieus is.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:40 schreef Bocaj het volgende:
COR / 80% vaccin testers krijgt (ernstige) bijwerkingen
Waarom dicht?
Originele bron is wel legit!
Of je moet geloven in deepfake...
Halloquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:21 schreef Dries4Ever het volgende:
@:trein2000
@:capricia
@:kyran
hallo?
Kennelijk was het niemand...of niet bewust.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:21 schreef Dries4Ever het volgende:
@:trein2000
@:capricia
@:kyran
hallo?
Het topic ontspoorde pas lang daarna, dat had niets met mijn post te maken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Geschreeuw is nergens voor nodig.
En je ziet hoe het topic daarna ontspoorde. Hou daar gewoon mee op.
Schreeuwen is dus nergens voor nodig, maar waarom blijft deze post dan wel staan en moest die van mij weg? Identieke post.quote:[quote]Op vrijdag 30 oktober 2020 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
HOE WEET JIJ OF DE ZIEKENHUIZEN VOL LIGGEN?!! BEN JE WEZEN KIJKEN OF ZO?!?!
TROUWENS, HADDUH ZE MAAR NIE OP DE ZORRUG MOETE BEZUINIGE WAS DI NIE GEBERT!11!!!
Is ook weg. Inmiddels.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het topic ontspoorde pas lang daarna, dat had niets met mijn post te maken.
[..]
Schreeuwen is dus nergens voor nodig, maar waarom blijft deze post dan wel staan en moest die van mij weg? Identieke post.
Dankjewel!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Kennelijk was het niemand...of niet bewust.
Heel apart. Er is ook geen sluitpost waarom het gesloten is (wat ik zou verwachten).
Dus ik heb hem weer open gedaan.
Heb hem gewoon ook een kick gegeven.quote:
Ja godver, niet weghalen! Dat is juist het hele puntquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Is ook weg. Inmiddels.
Overigens adviseer ik je om meer naar jezelf te kijken dan om tig andere posts te rapporteren.
Pseudomodden is niet echt gewenst. Maar dat is niet voor het eerst dat ik je dat vertel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja godver, niet weghalen! Dat is juist het hele punt.
Die delete van mijn post was gewoon een foutje, als je dat nou gewoon toegeeft hoef ik ook niet iedere keer als users iets in caps posten een TR te plaatsen omdat schreeuwen niet nodig is.
Posts deleten die geen enkele policy overschrijden ook niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Pseudomodden is niet echt gewenst.
Nu doe je het weer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Posts deleten die geen enkele policy overschrijden ook niet.
Hou daar gewoon mee op.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Nu doe je het weer.![]()
Kap daar gewoon mee.
De bedoeling is dat je de aanwijzingen van de moderatie op volgt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hou daar gewoon mee op.
Kap daar gewoon mee.
Kun je ook normaal reageren?
Ja dat is dus lastig. Want schreeuwen is niet nodig, maar als je 'tig' posts met caps rapporteert ben je aan het pseudomodden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:07 schreef capricia het volgende:
[..]
De bedoeling is dat je de aanwijzingen van de moderatie op volgt.
Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja dat is dus lastig. Want schreeuwen is niet nodig, maar als je 'tig' posts met caps rapporteert ben je aan het pseudomodden.
Nee, dat begrijp ik niet. Jij verwijdert een doodnormale post van mij en omdat je liever je fout niet toegeeft verwijder je ook een doodnormale post van Grrrrrr. Wat zijn de aanwijzingen van de moderatie in deze die wij hadden moeten volgen dan? Niet schreeuwenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel.
Ik sluit hierbij ook deze discussie.
quote:Op maandag 2 november 2020 19:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
God, man, denk toch eens na? Groepsimmuniteit zal altijd (ooit) bereikt worden, ofwel omdat iedereen covid heeft gehad ofwel omdat er een vaccin is.
quote:Op maandag 2 november 2020 17:17 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Een vleermuis heeft toch ook een lichaamLoop je nou gewoon te bullshitten of ben je zwakzinnig?
quote:Op maandag 2 november 2020 17:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: drie maal het antwoord ‘ja’ op je vragen
Jij bent echt één van de treurigste fok users die ik ooit heb gezien... man man man.quote:
Die eerste post van jou in dat topic is niet voor niets verwijdert door de mods. De volgende keer graag normaal reageren. Die persoonlijke aanvallen en het belachelijk maken van users hoeven wij hier niet. Ga daarvoor maar naar ONZ (of beter gewoon van FOK! af).quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:53 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Jij bent echt één van de treurigste fok users die ik ooit heb gezien... man man man.
Je bedoelt als je zelf geen goede punten weet te geven in de discussie dan ga je maar lopen huilen? Ik doe nog moeite door je wat te leren met links naar artikelen ipv domme youtube filmpjes. Maar je wil het niet eens zien, het liefst wil je dat iemand een post maakt met een anti-corona druiven wasmachinequote:Op dinsdag 3 november 2020 09:02 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Die eerste post van jou in dat topic is niet voor niets verwijdert door de mods. De volgende keer graag normaal reageren. Die persoonlijke aanvallen en het belachelijk maken van users hoeven wij hier niet. Ga daarvoor maar naar ONZ (of beter gewoon van FOK! af).
quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:16 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Je bedoelt als je zelf geen goede punten weet te geven in de discussie dan ga je maar lopen huilen? Ik doe nog moeite door je wat te leren met links naar artikelen ipv domme youtube filmpjes. Maar je wil het niet eens zien, het liefst wil je dat iemand een post maakt met een anti-corona druiven wasmachine![]()
Er is een reden voor dat je belachelijk wordt gemaakt... dat komt omdat je belachelijke dingen post.
En kan iemand hier nog een reactie op geven?quote:Op dinsdag 3 november 2020 07:30 schreef jameshond7 het volgende:
Kan een mod deze persoonlijke aanval verwijderen?
[..]
Ik vind dat niet echt een persoonlijke aanval. Als ik dit soort zaken moet vegen, wordt het wel een heel leeg forum.quote:Op donderdag 5 november 2020 08:32 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
En kan iemand hier nog een reactie op geven?
Het zijn diverse notes uit diverse subfora.quote:Op donderdag 5 november 2020 08:31 schreef jameshond7 het volgende:
Ik krijg allemaal notes uit dit subforum en dan klik ik erop en dan zijn de berichten verwijderen. Kan iemand mij vertellen waarom ik al die notes heb gekregen? Ik gedraag me hier gewoon keurig hoor
Eens.quote:Op maandag 9 november 2020 13:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
COR / Kwetsbaren-uurtje supermarkt
Kan dit iets respectvoller?
Haha dat is grappig, de hele Corona discussie is gestoeld op de propaganda en het gevoerde Corona beleid maar dat heb je liever niet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:11 schreef VoMy het volgende:
Misschien een idee om na draadje #1000 een nieuwe reeks te starten met iets andere regels dan? Waardoor het minder een herhaling van bashes richting bepaald beleid en doemprofetiën wordt zoals het nu al vrij lang is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |