abonnement Unibet Coolblue
pi_195781657
quote:
In een video die recentelijk werd gepost in diverse ‘pedojager’-Facebookgroepen is te zien hoe een man wordt belaagd en tegen de grond wordt gewerkt. De politie kan er kort over zijn: “Als mensen voor eigen rechter spelen, trekken we een grens.”

“Je bent aangehouden wegens artikel 248E”, zegt één van de pedojagers terwijl de man van achteren wordt vastgehouden. “Wat kom je hier doen, vriend?” vragen diverse toegesnelde andere jagers daarna. “Met wie heb je hier afgesproken? Hoe oud was zij?” Nog voor de man antwoord kan geven, wordt hij tegen de grond gewerkt. De stemmen zijn vervormd, de jagers dragen maskers, de man op wie ze jagen is herkenbaar in beeld.

Als de man op zijn buik op de grond ligt, houdt één van de jagers zijn voeten beet. Een ander zit met een knie bovenop hem en houdt zijn handen op zijn rug. Vervolgens verklaren de jagers nogmaals dat hij is ‘aangehouden’, en roepen ze waarvan ze hem verdenken. Als de man even later weer op zijn benen wordt gezet, wordt hij door drie man opnieuw tegen de vlakte gesmeten terwijl hij snikkend roept dat hij pijn heeft.

Hoe oud de video is, is niet duidelijk. Evenmin is duidelijk waar het incident plaatsvond. Feit is dat de ruim twaalf minuten durende video gepost is op 14 oktober.
Recht op eerlijk proces

De politie is duidelijk als Hart van Nederland hen vraagt naar wat zij vindt van de video. “Over één ding zijn we helder: het plegen van strafbare feiten accepteren we nooit. Als mensen voor eigen rechter spelen, trekken we een grens. Iedere verdachte heeft recht op een eerlijk proces, in plaats van een publieke veroordeling.”
https://www.hartvannederl(...)ken-man-tegen-grond/

En zo zijn er de laatste tijd echt giga-veel filmpjes te vinden op Facebook, instagram en noem het maar op van "pedojagers" die denken dat ze de maatschappij van hele gevaarlijke "pedo's" verlossen.
Ik krijg er een beetje een naar gevoel bij. Ten eerste, deze pedojagers doen zich 9 van de 10 keer voor als een meisje van 15, want ja, dat ligt net lekker onder de grens van minderjarigheid. Gaan lekker op chatboxen zielige oudere mannetjes de kop gek praten, zodat deze mannen af willen spreken, en dan worden ze "gepakt".
Deze mannen zijn niet de echte pedo's. De echte pedo's gaan echt niet zo makkelijk via een chatbox met een meisje van 15 afspreken, die gaan echt wel wat doordachter te werk. En dan betwijfel ik zelfs nog of de echte pedo uberhaupt wel op gewillige meiden van 15 geilt.
De politie mag hier van mij wel wat meer aandacht aan besteden.

[ Bericht 2% gewijzigd door sp3c op 22-10-2020 15:06:42 ]
pi_195781717
Tijd voor een groep mensen die weer jagen op die jagers... hilarisch!

Reacties zijn unaniem positief.
pi_195781724
Sowieso pedofielen :r
  donderdag 22 oktober 2020 @ 11:22:30 #4
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195781767
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:15 schreef hyviiee het volgende:
De politie mag hier van mij wel wat meer aandacht aan besteden.
Waar de politie wel en niet aandacht besteed hebben ze niks over te zeggen. En een gewone burger mag niemand zomaar aanhouden alleen als het om een heterdaad gaat. Dat heet vrijheidsberoving en is zelfs mogelijk strafbaar.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 11:29:22 #5
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_195781890
[off-topic]
Ik las laatst een rapport (vrij op internet) - Overvallen vanuit het oog van de dader.
(ging om waarom er geweld werd toegepast, zeer interessant)

Ieder geval werd apart belicht, het waren er veel en wat er ook veel stond was "De dader is niet gearresteerd"
[on-topic]

Dus de politie zit er gewoon niet achteraan. Dan maar voor eigen rechter spelen. Ik vind het prima dat deze activisten dit doen, zo worden ze tenminste aangepakt.
Praat over de hel en je komt er.
pi_195781925
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:19 schreef zuco het volgende:
Sowieso pedofielen :r
Tuurlijk. Daar is iedereen het wel over eens lijkt me. Maar. Ik vind mannen die trappen in een verhaal op een chatbox van een 15 jarig meisje dus niet direct een pedofiel. Ja, als je 40+ bent, en je spreekt daadwerkelijk af met een meisje van 15, ben je gewoon een viespeuk. Heb ook een "ontmaskering" gezien dat ging dan over een jongen van 26 die ook in dat verhaal van "ik ben een meisje van 15" verhaal trapte, gaat toch nergens meer over? Maar wat maakt zo'n man nou een enge pedo die per direct van de straat af moet? Meisjes van 15 van tegenwoordig zien en gedragen zich als een volgroeide vrouw. Je ziet geen verschil meer tussen iemand van 15 en 18+. En aangezien je volgens de wet 16+ moet zijn om seks te mogen hebben, gaan deze op likes geilende pedojagers nét onder die leeftijd zitten door zichzelf voor te doen als iemand van 15. Wees dan een echte held en doe je zelf voor als een jongentje of meisje van -11 jaar. Dán pak je naar mijn mening de echte pedo's.
pi_195781998
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:31 schreef hyviiee het volgende:

[..]

Tuurlijk. Daar is iedereen het wel over eens lijkt me. Maar. Ik vind mannen die trappen in een verhaal op een chatbox van een 15 jarig meisje dus niet direct een pedofiel. Ja, als je 40+ bent, en je spreekt daadwerkelijk af met een meisje van 15, ben je gewoon een viespeuk. Heb ook een "ontmaskering" gezien dat ging dan over een jongen van 26 die ook in dat verhaal van "ik ben een meisje van 15" verhaal trapte, gaat toch nergens meer over? Maar wat maakt zo'n man nou een enge pedo die per direct van de straat af moet? Meisjes van 15 van tegenwoordig zien en gedragen zich als een volgroeide vrouw. Je ziet geen verschil meer tussen iemand van 15 en 18+. En aangezien je volgens de wet 16+ moet zijn om seks te mogen hebben, gaan deze op likes geilende pedojagers nét onder die leeftijd zitten door zichzelf voor te doen als iemand van 15. Wees dan een echte held en doe je zelf voor als een jongentje of meisje van -11 jaar. Dán pak je naar mijn mening de echte pedo's.
Ja wellicht een viespeuk, maar zeker geen pedo.
Die definitie is toch vreselijk duidelijk maar mensen denken "onder de 16 dus pedo", maar ik zie ook debielen die dat ook al vinden als je het hebt over 16+.

Ik denk dat je soms beter af bent dat soort "extremisten" te negeren, de wet bekijkt het ook niet op die manier immers.

Eigen rechter spelen is sowieso fout, wie zegt dat het uberhaupt klopt dat de mannen in de video's ook zijn waar ze van beschuldigd worden, ogenschijnlijk redelijk uit het niets, in de val gelokt en wel.

En uitlokking is ook voor politie verboden, het uitgangspunt daarvan is dat iemand wellicht niet een bepaalde stap zou hebben genomen als je diegene daar niet toe had verleidt. (expres)
pi_195782065
Vind die pedojagers maar een stel domme tokkies.. heb een hekel aan mensen met een grote muil die te dom zijn om te schijten. Ben het eens met wat iemand hierboven zegt: 15 jaar is een dubieuze grens.. als je dan toch zo nodig wil jagen trek dan de leeftijdsgrens omlaag.. dan vind je misschien de echte pedo's.
pi_195782150
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:38 schreef Pleun2011 het volgende:
als je dan toch zo nodig wil jagen trek dan de leeftijdsgrens omlaag.. dan vind je misschien de echte pedo's.
Ja en dat doen dus deze pedojagers niet. Omdat die mannen vaak op plekken zitten die je niet heel makkelijk weet te vinden als je er niet in thuis bent. Dus gaan deze jagers maar op chatboxen zitten die voor iedereen toegankelijk is. Gedragen zich als een gewillig meisje van 15, geven hun snapchat/whatsapp nummer of whatever, en doen dan alsof ze een rasechte gevaarlijke pedo hebben gepakt.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 11:45:11 #10
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195782208
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind die pedojagers maar een stel domme tokkies.. heb een hekel aan mensen met een grote muil die te dom zijn om te schijten. Ben het eens met wat iemand hierboven zegt: 15 jaar is een dubieuze grens.. als je dan toch zo nodig wil jagen trek dan de leeftijdsgrens omlaag.. dan vind je misschien de echte pedo's.
Plus dat deze luitjes waarschijnlijk pizza eten en denken dat Rutte bloed drinkt van baby's wellicht? :')
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_195782235
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:42 schreef hyviiee het volgende:

[..]

Ja en dat doen dus deze pedojagers niet. Omdat die mannen vaak op plekken zitten die je niet heel makkelijk weet te vinden als je er niet in thuis bent. Dus gaan deze jagers maar op chatboxen zitten die voor iedereen toegankelijk is. Gedragen zich als een gewillig meisje van 15, geven hun snapchat/whatsapp nummer of whatever, en doen dan alsof ze een rasechte gevaarlijke pedo hebben gepakt.
Ze doe het ook zogenaamd om kinderen te beschermen, maar ik vind hen meer overkomen als mensen die zich moreel superieur willen voelen aan anderen en ik heb een schijthekel aan dat soort types. Ben overigens niet pro-viespeuken maar ook niet voor die vervelende tokkies. Dom schijtvolk
  donderdag 22 oktober 2020 @ 11:48:52 #12
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195782278
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:46 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ze doe het ook zogenaamd om kinderen te beschermen, maar ik vind hen meer overkomen als mensen die zich moreel superieur willen voelen aan anderen en ik heb een schijthekel aan dat soort types. Ben overigens niet pro-viespeuken maar ook niet voor die vervelende tokkies. Dom schijtvolk
Op zich is er niks mis mee dat burgers achter bepaalde zaken aan gaan. Maar laat het aanhouden dan weer over aan de bevoegde ambtenaren.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 11:50:06 #13
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_195782300
Veel van die pedojagers zijn zelf hartstikke pedofiel.
Ik ken zo'n gast die op pedo's zegt te jagen en hen vervolgens afperst tracht geld af te troggelen of in elkaar slaat of bedreigt, maar zelf diverse malen seks heeft gehad met minderjarigen en zelf pre-puberale meisjes. :')

En inderdaad een echte pedofiel valt niet op dames van vijftien, dat is echt veel te oud voor een echte pedofiel. Vijftien is in veel landen niet eens strafbaar, in Duitsland en Tsjechie is de grens voor seksueel contact respectievelijk viertien en vijftien jaar en bij ons tot voor kort twaalf, maar dat is onlangs verhoogd naar zestien.
pi_195782326
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:45 schreef Megumi het volgende:

[..]

Plus dat deze luitjes waarschijnlijk pizza eten en denken dat Rutte bloed drinkt van baby's wellicht? :')
Het is hetzelfde slag mensen ja.. dom schijtvolk.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 11:55:50 #15
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_195782395
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:31 schreef hyviiee het volgende:
Wees dan een echte held en doe je zelf voor als een jongentje of meisje van -11 jaar. Dán pak je naar mijn mening de echte pedo's.
Klopt. Dat is de leeftijdscategorie waarop pedofielen/pedoseksuelen vallen.
pi_195782615
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:48 schreef Megumi het volgende:

[..]

Op zich is er niks mis mee dat burgers achter bepaalde zaken aan gaan. Maar laat het aanhouden dan weer over aan de bevoegde ambtenaren.
Burgers mogen op heterdaad een verdachte aanhouden en overdragen aan de politie.

Er komen wel allerlei problemen bij kijken.
-Wordt de opsporing dusdanig uitgevoerd dat deze bruikbaar bewijs oplevert?
-Wordt de opsporing dusdanig uitgevoerd dat er geen obstakels voor vervolging komen? (bijvoorbeeld uitlokking)
-Word bij de aanhouding wel onverwijld de politie gewaarschuwd?
-Is eventueel geweld bij de aanhouding wel proportioneel en subsidiair?

Als je als pedojager dit niet goed regelt dan blijft er al snel niet meer over dan een mishandeling, met jou als dader.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_195782657
U MAD?
  donderdag 22 oktober 2020 @ 12:17:35 #18
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_195782708
Is Hunter Biden al gespot?
pi_195782725
Ik vind de mensen die die filmpjes delen, net zo strafbaar.
pi_195782752
Deze 'jagers' zijn geen grammetje beter dan die zogenaamde pedofielen.... Is toch vaak dat in die anti pedofielen netwerken vaak zelf gasten zitten die de gevoelens onderdrukken en zichzelf zo aanpraten dat ze nergens last van hebben. Eens zo'n reportage over zo'n Amerikaans clubje gezien :') Werd hun leider opgepakt voor... pedofilie :')
U MAD?
  donderdag 22 oktober 2020 @ 12:43:46 #21
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_195783146
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:20 schreef de_boswachter het volgende:
Deze 'jagers' zijn geen grammetje beter dan die zogenaamde pedofielen.... Is toch vaak dat in die anti pedofielen netwerken vaak zelf gasten zitten die de gevoelens onderdrukken en zichzelf zo aanpraten dat ze nergens last van hebben. Eens zo'n reportage over zo'n Amerikaans clubje gezien :') Werd hun leider opgepakt voor... pedofilie :')
Pedofilie is (nog) geen misdaad. :P
pi_195783256
Ik heb de laatste tijd ook ongevraagd van die filmpjes gezien op facebook, er zijn blijkbaar echt mensen die trots zijn op dit soort tokkies en het vol enthousiasme delen op social media. Dat je iets tegen pedo's hebt kan ik me voorstellen, maar dit soort intimiderende praktijken kan niet de bedoeling zijn. Spoor ze dan gewoon op en geef ze aan bij de politie, maar dit kan echt niet, en zal ongetwijfeld ook een keer volledig uit de hand lopen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_195783333
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:18 schreef Nober het volgende:
Tijd voor een groep mensen die weer jagen op die jagers... hilarisch!
Duss.. dan ga je jezelf als oude man doen en ga je vooral in op net iets te jonge meisjes die verdacht meegaand zijn en bijna zelf initiatief nemen tot afspreken :D
pi_195783407
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:49 schreef Hathor het volgende:
Ik heb de laatste tijd ook ongevraagd van die filmpjes gezien op facebook, er zijn blijkbaar echt mensen die trots zijn op dit soort tokkies en het vol enthousiasme delen op social media. Dat je iets tegen pedo's hebt kan ik me voorstellen, maar dit soort intimiderende praktijken kan niet de bedoeling zijn. Spoor ze dan gewoon op en geef ze aan bij de politie, maar dit kan echt niet, en zal ongetwijfeld ook een keer volledig uit de hand lopen.
Dit is vorig jaar toch al uit de hand gelopen in Assen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-hovenier~ac9ec0d0/
pi_195783417
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:49 schreef Hathor het volgende:
Ik heb de laatste tijd ook ongevraagd van die filmpjes gezien op facebook, er zijn blijkbaar echt mensen die trots zijn op dit soort tokkies en het vol enthousiasme delen op social media. Dat je iets tegen pedo's hebt kan ik me voorstellen, maar dit soort intimiderende praktijken kan niet de bedoeling zijn. Spoor ze dan gewoon op en geef ze aan bij de politie, maar dit kan echt niet, en zal ongetwijfeld ook een keer volledig uit de hand lopen.
Dit is toch uitlokking, mag toch helemaal niet? Volgens mij krijg je hier helemaal niemand mee veroordeeld.
U MAD?
pi_195783450
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:57 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dit is toch uitlokking, mag toch helemaal niet? Volgens mij krijg je hier helemaal niemand mee veroordeeld.
Komt inderdaad een beetje over als vigilante gedrag, en dus strafbaar zodra ze ook daadwerkelijk geweld gebruiken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_195783537
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dit is vorig jaar toch al uit de hand gelopen in Assen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-hovenier~ac9ec0d0/
Ja dat verhaal kende ik, maar dat gaat niet om die groepjes pedojagers die het hele land en internet afstruinen op zoek naar een slachtoffer, dit waren buurtbewoners die zonder verder na te denken meteen maar geweld hebben gebruikt tegen iemand waarvan ze vermoedden dat het een pedo was. Ook niet al te slim natuurlijk, maar goed..het is Assen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 13:07:46 #28
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195783622
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 13:13:08 #29
319979 Fok-it
All is well
pi_195783696
Denk dat deze pedo jagers eerst de definitie van het woord pedo mogen opzoeken. Verder tokkievolk in elk facet van het woord derhalve totaal niet serieus te nemen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_195783753
quote:
Die idioot vinden ze vandaag of morgen een keer terug op een parkeerplaats met een kogel in zijn kop.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_195784870
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

groepjes pedojagers die het hele land en internet afstruinen op zoek naar een slachtoffer,
En dan moeten de mannen eigenlijk ook binnen een dag "happen" op een afspraakje, want anders duurt het te lang voor deze "geweldige pedojagers".
  donderdag 22 oktober 2020 @ 14:21:01 #32
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_195785096
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:31 schreef hyviiee het volgende:
Wees dan een echte held en doe je zelf voor als een jongentje of meisje van -11 jaar. Dán pak je naar mijn mening de echte pedo's.
Precies het idee is juist het zoeken van mannen die willen afspreken met nog niet geslachtsrijpe kinderen. Die mogen ze wat mij betreft dan ook wel meteen aan de brug hangen - dat schrikt wat beter af dan het slappe rechtsssyteem.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 14:36:09 #33
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_195785423
quote:
Stoer knuppeltje ~O>
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 14:39:11 #34
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195785488
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:16 schreef Hathor het volgende:

[..]

Die idioot vinden ze vandaag of morgen een keer terug op een parkeerplaats met een kogel in zijn kop.
Mag ik wel hopen ja.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 22 oktober 2020 @ 14:52:21 #35
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_195785887
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Veel van die pedojagers zijn zelf hartstikke pedofiel.
Ik ken zo'n gast die op pedo's zegt te jagen en hen vervolgens afperst tracht geld af te troggelen of in elkaar slaat of bedreigt, maar zelf diverse malen seks heeft gehad met minderjarigen en zelf pre-puberale meisjes. :')

En inderdaad een echte pedofiel valt niet op dames van vijftien, dat is echt veel te oud voor een echte pedofiel. Vijftien is in veel landen niet eens strafbaar, in Duitsland en Tsjechie is de grens voor seksueel contact respectievelijk viertien en vijftien jaar en bij ons tot voor kort twaalf, maar dat is onlangs verhoogd naar zestien.
Vriend van me kreeg laatst een scam bericht op instagram. "Ja ik zag je met die jonge kinderen, als je me niet betaald haal ik de politie erbij".

Ja, want als je het zo erg vind dat iemand aan kinderen zit dan ga je mensen aftroggelen. En stel dat ze betalen dan ga je dus niet naar de politie. Zegt al wat over dat soort figuren :P

Waarschijnlijk sturen ze dat naar zoveel mogelijk mensen in de hoop dat iemand in paniek betaald.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_195785917
Pedrojagers :')
  donderdag 22 oktober 2020 @ 14:53:45 #37
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_195785936
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Pedrojagers :')
lijkt me lastig, zo'n prof voetballer kan best hard rennen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_195786154
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Veel van die pedojagers zijn zelf hartstikke pedofiel.
Ik ken zo'n gast die op pedo's zegt te jagen en hen vervolgens afperst tracht geld af te troggelen of in elkaar slaat of bedreigt, maar zelf diverse malen seks heeft gehad met minderjarigen en zelf pre-puberale meisjes. :')

En inderdaad een echte pedofiel valt niet op dames van vijftien, dat is echt veel te oud voor een echte pedofiel. Vijftien is in veel landen niet eens strafbaar, in Duitsland en Tsjechie is de grens voor seksueel contact respectievelijk viertien en vijftien jaar en bij ons tot voor kort twaalf, maar dat is onlangs verhoogd naar zestien.
}:|
Da moete nie willen
  donderdag 22 oktober 2020 @ 15:02:45 #39
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_195786251
quote:
Ofux :') Sidney Smeets :')
pi_195788820
Totdat het een van je eigen kinderen betreft die slachtoffer is.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 16:41:04 #41
319979 Fok-it
All is well
pi_195788847
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Totdat het een van je eigen kinderen betreft die slachtoffer is.
_O-

PrOuD MoM
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 22 oktober 2020 @ 16:57:24 #42
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195789126
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:21 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Precies het idee is juist het zoeken van mannen die willen afspreken met nog niet geslachtsrijpe kinderen. Die mogen ze wat mij betreft dan ook wel meteen aan de brug hangen - dat schrikt wat beter af dan het slappe rechtsssyteem.
Ik heb geen enkel inzicht over de betrouwbaarheid van de informatie van deze pedojagers. Dat ze ook onschuldigen slaan en aanpakken zou best kunnen. Vandaar dat ik dus meer vertrouwen heb in het rechtssysteem dan een paar mogelijke idioten die voor eigen rechter spelen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 17:02:52 #43
319979 Fok-it
All is well
pi_195789218
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:57 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik heb geen enkel inzicht over de betrouwbaarheid van de informatie van deze pedojagers. Dat ze ook onschuldigen slaan en aanpakken zou best kunnen. Vandaar dat ik dus meer vertrouwen heb in het rechtssysteem dan een paar mogelijke idioten die voor eigen rechter spelen.
Daar moet je altijd meer vertrouwen in hebben. Zeker als je gewoon in een fatsoenlijk westers land woont
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_195789262
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:41 schreef Fok-it het volgende:

[..]

_O-

PrOuD MoM
Zie jij eerst maar eens iemand bereid te vinden waar je je zaad in mag blaffen. Praten we dan verder :r
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 17:06:39 #45
319979 Fok-it
All is well
pi_195789280
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:05 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Zie jij eerst maar eens iemand bereid te vinden waar je je zaad in mag blaffen. Praten we dan verder :r
Ok gerda. Maak er anders een feestboek klacht over. Stinktokkie
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_195789298
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:06 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ok gerda. Maak er anders een feestboek klacht over. Stinktokkie
Ik heb niet eens facebook :')
Valt tegen he.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 17:09:10 #47
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195789343
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:02 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Daar moet je altijd meer vertrouwen in hebben. Zeker als je gewoon in een fatsoenlijk westers land woont
Dat staat als een paal boven water voor mij. Discussie altijd goed. Maar een grondwet waarin zowel de plichten als de rechten van een ieder geregeld is heeft veel misstanden recht gezet.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_195789669
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Totdat het een van je eigen kinderen betreft die slachtoffer is.
Spreek dan lekker je sletterige kind van 15 op aan. Wat zou ze met een vent 50+ moeten? En kom niet aan met dat het kinderen zijn en niet beter weten. Het is geen kind meer. Op je 15e weet je wel of je seks zou moeten willen hebben met iemand die je via een chat box leert kennen en 3x je eigen leeftijd is
pi_195789716
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:57 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik heb geen enkel inzicht over de betrouwbaarheid van de informatie van deze pedojagers
Naja bij veel "ontmaskeringen" is een stukje van de chat zichtbaar. En wat je daar leest is 9 van de 10 keer het "meisje van 15" dat begint over haar tieten. Haar kutje. Hoe onzeker ze wel niet is. En over seks. Deze "pedojagers" zijn gewoon een stel op sensatie beluste aggresievelingen die op deze manier nog wat meemaken.
pi_195789719
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
@:pferdfahrer
Ik ben ze al is tegengekomen, heb ze hard geklapt met m'n 32cm penis.
pi_195789732
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Totdat het een van je eigen kinderen betreft die slachtoffer is.
Ben er zelf slachtoffer van geweest in digitale vorm, maar dat rechtvaardigt uitlokken nog altijd niet. Dat gejank over 'Het zal je kind maar zijn' maakt deze praktijken juist zo gevaarlijk.
pi_195789810
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:29 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Ik ben ze al is tegengekomen, heb ze hard geklapt met m'n 32cm penis.
Lekker.
U MAD?
pi_195789904
Kan iemand niet een reverse expose doen. Jezelf voordoen als pedo en dan zo'n pedojager benaderen en bij de afspraak ff filmploeg erop en die koppen exposen. Stoere binkies die anoniem willen zijn.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 17:45:54 #54
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_195790016
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:40 schreef pferdfahrer het volgende:
Kan iemand niet een reverse expose doen. Jezelf voordoen als pedo en dan zo'n pedojager benaderen en bij de afspraak ff filmploeg erop en die koppen exposen. Stoere binkies die anoniem willen zijn.
Want mensen die pedofielen ontmaskeren zijn kwaadaardiger dan de pedoseksuelen? Wat een angst proef ik in dit topic, blijkbaar voelen velen het hier warm onder hun voeten worden.
pi_195790040
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:45 schreef T-zooi het volgende:

[..]

Want mensen die pedofielen ontmaskeren zijn kwaadaardiger dan de pedoseksuelen? Wat een angst proef ik in dit topic, blijkbaar voelen velen het hier warm onder hun voeten worden.
:')

Ja echt vreemd dat mensen zich oncomfortabel voelen bij het actief ondermijnen van de rechtsstaat. Echt, dit soort walgelijk geinsinueer laat het gevaar al zien.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2020 17:47:34 ]
pi_195790058
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:45 schreef T-zooi het volgende:

[..]

Want mensen die pedofielen ontmaskeren zijn kwaadaardiger dan de pedoseksuelen? Wat een angst proef ik in dit topic, blijkbaar voelen velen het hier warm onder hun voeten worden.
Jezelf voordoen als 15 jarig meisje is gewoon ziek en behoorlijk kansloos. Leuk voor als je 12 bent en net de TMF chat hebt ontdekt om te trollen.

Hoop iig dat de politie eens even wat mensen bezoekt die denken te menen eigen rechter te spelen. Paupertokkies.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 17:50:34 #57
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_195790102
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:48 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Jezelf voordoen als 15 jarig meisje is gewoon ziek en behoorlijk kansloos. Leuk voor als je 12 bent en net de TMF chat hebt ontdekt om te trollen.

Hoop iig dat de politie eens even wat mensen bezoekt die denken te menen eigen rechter te spelen. Paupertokkies.
Als de politie de pedos niet aanpakt dan zullen ze die pedojahers vast ook niet achter hun kont aan zitten. Maar wat maakt dan dat je het zo verschrikkelijk vind dat ze zich voordoen als een klein meisje ? En wat vind je daar erger aan dan aan een volwassene die dat kleine kind aan zijn leuter reigt?
pi_195790133
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:50 schreef T-zooi het volgende:

[..]

Als de politie de pedos niet aanpakt dan zullen ze die pedojahers vast ook niet achter hun kont aan zitten. Maar wat maakt dan dat je het zo verschrikkelijk vind dat ze zich voordoen als een klein meisje ? En wat vind je daar erger aan dan aan een volwassene die dat kleine kind aan zijn leuter reigt?
Met hoeveel drogredeneringen ga je nog op de proppen komen?
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 17:52:27 #59
319979 Fok-it
All is well
pi_195790140
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:50 schreef T-zooi het volgende:

[..]

Als de politie de pedos niet aanpakt dan zullen ze die pedojahers vast ook niet achter hun kont aan zitten. Maar wat maakt dan dat je het zo verschrikkelijk vind dat ze zich voordoen als een klein meisje ? En wat vind je daar erger aan dan aan een volwassene die dat kleine kind aan zijn leuter reigt?
15-jarige sletjes kleine kindjes noemen :') zoals al gezegd is: Als het echt om kinderen gaat mag je je pedojager noemen. Anders ben je een sukkeltje met veel te weinig te doen in je eigen leven.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 17:53:35 #60
319979 Fok-it
All is well
pi_195790160
Dat ben je als echte pedojager overigens ook verder. We hebben niet voor niks een rechtsstaat. Als je daar niet van bent ga je in een land wonen waar het er wat anarchistischer aan toegaat

[ Bericht % gewijzigd door sp3c op 22-10-2020 18:43:24 ]
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_195790455
quote:
Deze gast :')
Veel van dit soort tuig buit jonge meisjes uit. Niet alleen door henzelf, overigens. Lekker voor geld laten werken. Oftewel ze proberen de concurrentie uit te schakelen, zo lijkt het :D

Laat ze eens achter criminelen en loverboys aangaan dan... oh nee, wacht, dat zijn hun matties.
pi_195790562
Heb inderdaad al gezien dat ze zich begeven op chatsites met een “lokpersoon” een meid van 15 met een uiterlijk van 17+.
Dan zijn er viezige mannen die wel van bil willen.
Maar dat vind ik niet perse pedos, die kunnen erbij zitten.
In sommige landen worden 15 jarigen uitgehuwelijkt aan hun 40 jarige oom.
Het zijn gewoon aandachtsgeile tokkies.

En echte pedos kunnen ongestoord hun gang gaan als badmeester, vrijwiligherswerker, enz.
Vakman pur sang
pi_195790637
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:13 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Deze gast :')
Veel van dit soort tuig buit jonge meisjes uit. Niet alleen door henzelf, overigens. Lekker voor geld laten werken. Oftewel ze proberen de concurrentie uit te schakelen, zo lijkt het :D

Laat ze eens achter criminelen en loverboys aangaan dan... oh nee, wacht, dat zijn hun matties.
Kop en spijker dit.
pi_195795320
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:50 schreef T-zooi het volgende:

[..]
Maar wat maakt dan dat je het zo verschrikkelijk vind dat ze zich voordoen als een klein meisje ?
Klein meisje? Deden ze zich maar voor als kleine meisjes. Dan hadden ze mijn zegen gehad. Ze doen zich voor als meiden van 15. En nee, dat zijn geen kinderen meer, en over het algemeen weet een meid van 15 wel of ze het bed in moet duiken met iemand die ze van een chatbox heeft leren kennen en 3x haar eigen leeftijd is.
Maar ik snap het wel , van deze "pedojagers". Ze moeten snel snel iemand kunnen "ontmaskeren" , want ja, likes moeten er gescoord worden op Facebook en Instagram. Dus gaan ze op chatboxen zichzelf verkopen als onzeker geil sletterig meisje van 15, en niet als een kind van 9. Want dat kost tijd, en hebben die pedojagers niet elke dag een paar honderd likes, en die mannen die geilen op kinderen van 9, dus de échte pedos, ga je niet zo makkelijk vinden op een of andere chatbox.
pi_195795435
Wat deze mensen doen, is de rechtsstaat beconcurreren. Beconcurreren is in dit geval helaas wel ondermijnen. De rechtsstaat respecteren is het beste of minst slechte wat je kan doen bij het signaleren van misdaad.
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 21:55:23 #66
1424 crew  Jimbo
Grĺtrunka
pi_195795715
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:18 schreef Nober het volgende:
Tijd voor een groep mensen die weer jagen op die jagers... hilarisch!

Reacties zijn unaniem positief.
En tóch, ondanks dat ik het best prima vind dat ze pedo's verrot slaan kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat er een alternatief motief achter zit.

Je spreekt met zo'n kinderneuker af, die neemt 2-3k mee om zogenaamd een kind te misbruiken. Je pakt het geld, slaat hem de pleuris in en dan... Niemand gaat aangifte doen van "yo ik wou een kind bruut anaal neuken en toen ben ik overvallen"

Volgens mij is het gewoon goed geld verdienen met weinig risico van aangifte.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 22 oktober 2020 @ 23:04:28 #67
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195797523
In dit soort topics filter je altijd de tokkies eruit met hun drang naar volksgerichten.

Pedojagen is een taak voor de politie. Niet voor een stel geweldsgeile hooligans die graag de rechtstaat willen ontwrichten. In die zin zijn pedojagers even gevaarlijk als pedofielen zelf.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 23:06:23 #68
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195797549
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Totdat het een van je eigen kinderen betreft die slachtoffer is.
Lijkt me nog steeds geen reden om onze rechtstaat maar te grabbel te gaan gooien voor tokkieterreur.
pi_195797701
Volgens mij moeten die mensen de definitie van pedofilie nog eens nalezen. Je seksueel aangetrokken voelen en willen afspreken met een 15-jarige maakt je een viespeuk, maar geen pedofiel. Pedofilie gaat toch echt over jongere kinderen.
pi_195797993
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:17 schreef Smart_ass het volgende:
Volgens mij moeten die mensen de definitie van pedofilie nog eens nalezen. Je seksueel aangetrokken voelen en willen afspreken met een 15-jarige maakt je een viespeuk, maar geen pedofiel. Pedofilie gaat toch echt over jongere kinderen.
Erger nog, ze jagen op mensen die in sommige gevallen letterlijk niets illegaals doen. Wordt je bijna in elkaar getrapt omdat je lekker wilde seksen met een 16 jarig breezersletje. Lekker toch? Niets mis mee, volledig legaal voor de wet. Het gaat dus om wat die mensen zelf acceptabel vinden, en dat moet je zeker niet willen.
No amount of money ever bought a second of time.
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 23:43:55 #71
1424 crew  Jimbo
Grĺtrunka
pi_195798123
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:34 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Erger nog, ze jagen op mensen die in sommige gevallen letterlijk niets illegaals doen. Wordt je bijna in elkaar getrapt omdat je lekker wilde seksen met een 16 jarig breezersletje. Lekker toch? Niets mis mee, volledig legaal voor de wet. Het gaat dus om wat die mensen zelf acceptabel vinden, en dat moet je zeker niet willen.
to be fair, als je dat als 20 jarige doet...niet tof maar oké

maar als 52 jarige vent ofzo.. dan ben je gewoon goor
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_195798202
Sneue figuren die hun eigen meisjes van 15 meestal niet kunnen opvoeden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_195798413
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:51 schreef raptorix het volgende:
Sneue figuren die hun eigen meisjes van 15 meestal niet kunnen opvoeden.
Eens
pi_195798473
Snap het sentiment opzich wel, maar ik krijg ook het idee dat we nogal eens te maken hebben met mensen die een goede reden/moraal nodig hebben zodat ze lekker hun geweld kunnen botvieren. Als dit zo doorzet zul je zien dat grenzen steeds verder vervagen en dat is toch wel waarvoor er net een rechtstaat is, om die aan te geven. Maar goed ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die het zo willen oplossen.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 01:07:54 #75
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_195798730
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:17 schreef Smart_ass het volgende:
pedofiel.
Pedofiel is iemand die mensen onder de 13 jaar wil .....
Hebefilie is 13 en 15 jaar
Efebofilie is van 16 en 18 jaar

Ik zelf keur alles af wat mijn dochter had kunnen zijn, dus onder de 25 zijn ze niet welkom
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 23 oktober 2020 @ 01:17:26 #76
319979 Fok-it
All is well
pi_195798769
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 01:07 schreef RAVW het volgende:

[..]

Pedofiel is iemand die mensen onder de 13 jaar wil .....
Hebefilie is 13 en 15 jaar
Efebofilie is van 16 en 18 jaar
Uh? Je duim is hier de bron of?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_195798776
Ik krijg toch vooral het idee dat deze groep "pedo" jagers zelf een situatie creëren die er zonder hun toedoen waarschijnlijk niet eens zou zijn. Jezelf voordoen als 15 jarige en vervolgens een afspraak uitlokken om diegene te confronteren met het feit dat hij afspreekt met een meisje van 15. Beetje hetzelfde als je hond opjutten om achter een kat aan te jagen en vervolgens boos worden als hij die kat uiteindelijk grijpt.

Toevallig vanavond bij Jinek een meneer aan het woord die onderzoek heeft gedaan naar de donkere kant van het internet en daarbij ook kindermisbruik tegenkwam. Hij vertelde dat kindermisbruik voornamelijk plaatsvindt vanuit de direct omgeving van een kind, zoals opa, oom, buurman, leraar etc. Deze "pedo" jagers dragen dus echt nul komma niks bij aan het tegengaan daarvan, want die komen ze helemaal niet tegen met die uitgelokte chat.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 01:19:06 #78
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_195798779
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 01:17 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Uh? Je duim is hier de bron of?
Nee hoor maar zo word dat genoemd zoek maar eens op Pedofiel dan kom je het wel tegen ..

https://nl.wikipedia.org/wiki/Pedofilie
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_195798790
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 01:07 schreef RAVW het volgende:
Ik zelf keur alles af wat mijn dochter had kunnen zijn, dus onder de 25 zijn ze niet welkom
Stel je die grens dan elk jaar weer bij ook?
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 01:22:36 #80
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_195798799
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 01:21 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Stel je die grens dan elk jaar weer bij ook?
ja niet meer dan 25 ouder en niet meer dan 25 jonger
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 23 oktober 2020 @ 01:22:42 #81
319979 Fok-it
All is well
pi_195798800
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 01:19 schreef RAVW het volgende:

[..]

Nee hoor maar zo word dat genoemd zoek maar eens op Pedofiel dan kom je het wel tegen ..

https://nl.wikipedia.org/wiki/Pedofilie
Dacht dat efebofilie op alle tieners gericht was, maar dan zit ik fout kennelijk. Ach maakt verder ook niet heel veel uit gezien de twee andere termen alleen in de psychologie gebruikt zullen worden.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 01:26:57 #82
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_195798822
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 01:22 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dacht dat efebofilie op alle tieners gericht was, maar dan zit ik fout kennelijk. Ach maakt verder ook niet heel veel uit gezien de twee andere termen alleen in de psychologie gebruikt zullen worden.
ja en daarbij is hier ook wel vaak een misverstand over tussen pedofiel en pedoseksueel , Pedofiel is niet strafbaar in nederland maar als je een pedoseksueel bent, dat is het weer wel ..
want tussen fantasie hebben en het daadwerkelijk doen , is wel een heel verschil
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 23 oktober 2020 @ 01:32:29 #83
319979 Fok-it
All is well
pi_195798863
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 01:26 schreef RAVW het volgende:

[..]

ja en daarbij is hier ook wel vaak een misverstand over tussen pedofiel en pedoseksueel , Pedofiel is niet strafbaar in nederland maar als je een pedoseksueel bent, dat is het weer wel ..
want tussen fantasie hebben en het daadwerkelijk doen , is wel een heel verschil
Klopt. Maar dit onderwerp kan je eigenlijk nooit rationeel discussiëren want de meeste mensen zullen toch uit onderbuik reageren.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 01:38:56 #84
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_195798903
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 01:32 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Klopt. Maar dit onderwerp kan je eigenlijk nooit rationeel discussiëren want de meeste mensen zullen toch uit onderbuik reageren.
helaas wel en veel mensen zijn ook nog niet eens dat ze out of the box kunnen denken
want mensne die homo of pedo zijn hebben hier niet voor gekozen , en vaak hebben ze hier zelf ook al de grootste last mee .. net zo als mensen die denken dat ze in het verkeerde lichaam zitten
Ik denk vaak ook wel van , stel dat ik nu eens zo was geboren en de maatschappij zal mijn keuze of mijn gevoel niet kunnen waarderen ..
Dan ga je daar toch ook anders naar kijken ..
ik heb vroeger ook heel veel mensne die mij raar aanstonden te kijken dat ik op oudere dames viel , dat is nu ook al meer gewoon , maar in de jaren 80 / 90 heb ik hier dus ook wel vaak scheve gezichten door gehad
;)

niet dat ik het hoop dat pedoseksueel ooit goed gekeurt word .. al was dit bijna in nederland wel aangenomen door vele politieke partijen maar puur dat ze door de VS teruggevloten zijn ivm kinderporn , hebben ze van die wet afgezien .....

Dit is ook ergens te vinden op het internet dat het bijna niet strafbaar was om met minder jarige wat te doen , dacht pas eind jaren 80 dat daar echt en verbod op kwam ..
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_195799199
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 01:07 schreef RAVW het volgende:

[..]

Pedofiel is iemand die mensen onder de 13 jaar wil .....
Hebefilie is 13 en 15 jaar
Efebofilie is van 16 en 18 jaar

Ik zelf keur alles af wat mijn dochter had kunnen zijn, dus onder de 25 zijn ze niet welkom
Klopt inderdaad, blijkbaar moeten die pedojagers de definitie van pedofiel dus nog even goed bestuderen.
pi_195800072
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 01:22 schreef RAVW het volgende:

[..]

ja niet meer dan 25 ouder en niet meer dan 25 jonger
Sorry, zal het niet meer doen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_195800286
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Totdat het een van je eigen kinderen betreft die slachtoffer is.
Joh ... vertel
pi_195800294
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:17 schreef Smart_ass het volgende:
Volgens mij moeten die mensen de definitie van pedofilie nog eens nalezen. Je seksueel aangetrokken voelen en willen afspreken met een 15-jarige maakt je een viespeuk, maar geen pedofiel. Pedofilie gaat toch echt over jongere kinderen.
Ja maar “efebojager” bekt niet zo lekker.
pi_195800347
Dat de naam van Yvonne van Hertum nog niet voorbij gekomen is hier :?

Het mens is al een tijdje hartstikke dood maar dat waren nog eens tijden. Is er voor veroordeeld. En terecht!
pi_195800593
https://www.omroepbrabant(...)-hem-tegen-het-hoofd

En ja hoor een vermeende pedo mishandeld, en de mishandelaar opgepakt.
pi_195801465
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:43 schreef Jimbo het volgende:

[..]

to be fair, als je dat als 20 jarige doet...niet tof maar oké

maar als 52 jarige vent ofzo.. dan ben je gewoon goor
Dat kan je natuurlijk vinden, maar dat maakt het nog steeds niet illegaal. En we moeten geen maatschappij willen waarin mensen anderen maar in elkaar gaan trappen omdat anderen, volledig legaal, dingen doen die een ander 'niet acceptabel vind'. Dan krijg je sharia praktijken.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_195801690
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:05 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Zie jij eerst maar eens iemand bereid te vinden waar je je zaad in mag blaffen. Praten we dan verder :r
Ah het klassieke "maar je bent een incel" tegenargument.
pi_195801778
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ja wellicht een viespeuk, maar zeker geen pedo.
Die definitie is toch vreselijk duidelijk maar mensen denken "onder de 16 dus pedo", maar ik zie ook debielen die dat ook al vinden als je het hebt over 16+.

Ik denk dat je soms beter af bent dat soort "extremisten" te negeren, de wet bekijkt het ook niet op die manier immers.

Eigen rechter spelen is sowieso fout, wie zegt dat het uberhaupt klopt dat de mannen in de video's ook zijn waar ze van beschuldigd worden, ogenschijnlijk redelijk uit het niets, in de val gelokt en wel.

En uitlokking is ook voor politie verboden, het uitgangspunt daarvan is dat iemand wellicht niet een bepaalde stap zou hebben genomen als je diegene daar niet toe had verleidt. (expres)
is dat zo? In de VS misschien, maar zover ik weet mag hier in Nederland naar hartelust uitgelokt worden.

https://www.rijksoverheid(...)tsdiefstal-tegengaan

Verder is er ook in mijn ogen een verschil met een pedo en iemand die geilt op volgroeide maar voor de wet net iets te jonge meisjes. Die laatste categorie blijft smerig (vooral bij 25+ oid) maar dat komt niet in de buurt van mensen die seks willen met kinderen.
pi_195801871
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 08:31 schreef Basp1 het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)-hem-tegen-het-hoofd

En ja hoor een vermeende pedo mishandeld, en de mishandelaar opgepakt.
quote:
De groep noemt zichzelf Madeguys.
:') Op mij komen veel van die groepjes over als mensen die iets te veel superheldenfilms hebben gezien, en nu onder een stoer naampje zich geroepen voelen om voor vigilante te spelen.

Tevens is het te hopen dat die omstander een flinke straf krijgt. Iemand die al vastgehouden wordt tegen het hoofd schoppen. :r
pi_195801961
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 10:12 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

is dat zo? In de VS misschien, maar zover ik weet mag hier in Nederland naar hartelust uitgelokt worden.

https://www.rijksoverheid(...)tsdiefstal-tegengaan

Verder is er ook in mijn ogen een verschil met een pedo en iemand die geilt op volgroeide maar voor de wet net iets te jonge meisjes. Die laatste categorie blijft smerig (vooral bij 25+ oid) maar dat komt niet in de buurt van mensen die seks willen met kinderen.
Nee andersom.

In Amerika is het toegestaan "have a seat", in Nederland is het verboden.

Er zijn wel van die zaken die jij noemt, maar dan heb je het over voorwerpen zoals lokfietsen.
Maar daar zit weer een aparte wetgeving achter.
pi_195802959
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 08:31 schreef Basp1 het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)-hem-tegen-het-hoofd

En ja hoor een vermeende pedo mishandeld, en de mishandelaar opgepakt.
Dat is deze dus.
pi_195809090
quote:
Politie pakt vijf 'pedojagers' en hun doelwit op

De politie heeft vijf zogenoemde pedojagers opgepakt die in Arnhem geweld gebruikten tegen hun slachtoffer. Ook die man, die dacht met een meisje te hebben afgesproken, is aangehouden.

Het voorval was zaterdagavond in Park Sonsbeek. De man was daarheen gelokt door iemand die zich voordeed als meisje. De vijf hadden in een besloten WhatsApp-groep afgesproken om de man te ontmaskeren, schrijft Omroep Gelderland.

Toen hij met zijn auto bij het park aankwam, reed een andere bestuurder hem klem en werd zijn portier opengetrokken. Buiten de auto ontstond een worsteling, waarbij de man gewond raakte aan zijn gezicht. Getuigen belden de politie.

'Nooit voor eigen rechter spelen'
De politie besloot de pedojagers op te pakken, omdat "op basis van camerabeelden en verklaringen niet het beeld rijst dat het nodig was om geweld te gebruiken tegen de man". Het gaat om mannen tussen de 19 en 36 jaar uit Gelderland, Utrecht en Overijssel. Ze worden verdacht van openlijke geweldpleging.

De gewonde man komt uit Gelderland. Hij wordt ervan verdacht dat hij een afspraak met een minderjarige wilde maken en daarbij mogelijk uit was op seks. Alle verdachten zijn in afwachting van het onderzoek vrijgelaten.

De politie is niet blij met pedojagers. "Het mag nooit de bedoeling zijn dat burgers eigen rechter spelen", zegt een woordvoerder. "Meld je bij de politie als je het vermoeden hebt dat iemand zich schuldig maakt aan misbruik van kinderen. De politie onderzoekt die vermoedens en grijpt direct in als dat nodig is. Bijvoorbeeld als er een kind in gevaar is."
https://nos.nl/artikel/23(...)-hun-doelwit-op.html
pi_195809137
Het zijn gewoon allemaal randdebielen die niet snappen dat je op deze manier sowieso al geen echte pedos pakt. En de mannen die in dat verhaal van "ik ben een meisje van 15" trappen helemaal niks strafbaars doen zodra ze op de afspraak af komen.
pi_195809293
quote:
Bij nader inzien vind ik niet alleen de mishandeling an sich zorgelijk, maar ook het feit dat er dus mensen zijn die een onbekende spontaan mishandelen zodra een andere onbekende zonder verder bewijzen over diegene beweert dat hij kinderen misbruikt. Zo makkelijk onstaat dus een volksgericht...
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:01:59 #102
319979 Fok-it
All is well
pi_195809341
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 17:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Bij nader inzien vind ik niet alleen de mishandeling an sich zorgelijk, maar ook het feit dat er dus mensen zijn die een onbekende spontaan mishandelen zodra een andere onbekende zonder verder bewijzen over diegene beweert dat hij kinderen misbruikt. Zo makkelijk onstaat dus een volksgericht...
Hoezo is dat verrassend voor je? Het is kennelijk ook normaal om een alleenstaande volksvertegenwoordiger waar je het niet mee eens bent een kinderverkrachter te noemen, enig bewijs is irrelevant.

Het tokkiegehalte in Nederland is ziekelijk hoog
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 21:58:40 #103
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_195814644
En als iemand een hekel aan je heeft kan hij of zij je gewoon onterecht van pedofilie betichten en even een anonieme melding doen bij een van deze crackjunks die op 'pedojacht' gaan.

Wraak is nu wel heel erg eenvoudig geworden. Jij wast je handen in onschuld en iemand waar je een hekel aan hebt of jaloers op bent wordt helemaal in elkaar gerost.

Dat kan dus iedereen overkomen, het enige dat je nodig hebt is iemand die een hekel aan je heeft of jaloers op je is en even deze 'pedojagers' een mailtje stuurt.
pi_195816378
Nou, lekker voor eigen rechter spelen. :r Deze mensen moeten aangepakt worden.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:05:57 #105
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195823195
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:26 schreef hyviiee het volgende:

Spreek dan lekker je sletterige kind van 15 op aan. Wat zou ze met een vent 50+ moeten?
Ja, want die vent van 50 heeft zich ook echt voorgesteld als een vent van 50. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_195823383
Zag er gisteren een paar op tv, een stel Tilburgers, van onder tot boven onder de tattoos en een paar rotkoppen waar een rottweiler jaloers op word. Made Men noemen ze zichzelf, alsof ze bij de mafia zijn. :') En dat soort types werpen zich dan op als hoeders van de samenleving.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_195823816
Aan de filmpjes te zien is dit wel een onderwerp waarin aso's van alle kleuren en afkomsten elkaar kunnen vinden :P . Verbroedering O+
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:39:29 #108
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_195824719
Wat een domme kuttokkies. Denken dat je pedo's vangt door je als 15 jarige voor te doen. :')
pi_195828726
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 01:18 schreef Accordtje het volgende:
Ik krijg toch vooral het idee dat deze groep "pedo" jagers zelf een situatie creëren die er zonder hun toedoen waarschijnlijk niet eens zou zijn. Jezelf voordoen als 15 jarige en vervolgens een afspraak uitlokken om diegene te confronteren met het feit dat hij afspreekt met een meisje van 15. Beetje hetzelfde als je hond opjutten om achter een kat aan te jagen en vervolgens boos worden als hij die kat uiteindelijk grijpt.

Toevallig vanavond bij Jinek een meneer aan het woord die onderzoek heeft gedaan naar de donkere kant van het internet en daarbij ook kindermisbruik tegenkwam. Hij vertelde dat kindermisbruik voornamelijk plaatsvindt vanuit de direct omgeving van een kind, zoals opa, oom, buurman, leraar etc. Deze "pedo" jagers dragen dus echt nul komma niks bij aan het tegengaan daarvan, want die komen ze helemaal niet tegen met die uitgelokte chat.
Beter nog, ze neuken waarschijnlijk zelf ook 15-jarigen als ze de kans krijgen.
pi_195828757
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 01:18 schreef Accordtje het volgende:
Ik krijg toch vooral het idee dat deze groep "pedo" jagers zelf een situatie creëren die er zonder hun toedoen waarschijnlijk niet eens zou zijn. Jezelf voordoen als 15 jarige en vervolgens een afspraak uitlokken om diegene te confronteren met het feit dat hij afspreekt met een meisje van 15. Beetje hetzelfde als je hond opjutten om achter een kat aan te jagen en vervolgens boos worden als hij die kat uiteindelijk grijpt.
Eens. De echte geraffineerde types die in staat zijn een meisje te groomen pak je hier niet mee.
pi_195853768

Gezellig met zijn allen in het bos! Coronaregels zijn niet voor ons.
pi_195853790
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 01:18 schreef Accordtje het volgende:
Ik krijg toch vooral het idee dat deze groep "pedo" jagers zelf een situatie creëren die er zonder hun toedoen waarschijnlijk niet eens zou zijn. Jezelf voordoen als 15 jarige en vervolgens een afspraak uitlokken om diegene te confronteren met het feit dat hij afspreekt met een meisje van 15. Beetje hetzelfde als je hond opjutten om achter een kat aan te jagen en vervolgens boos worden als hij die kat uiteindelijk grijpt.

Toevallig vanavond bij Jinek een meneer aan het woord die onderzoek heeft gedaan naar de donkere kant van het internet en daarbij ook kindermisbruik tegenkwam. Hij vertelde dat kindermisbruik voornamelijk plaatsvindt vanuit de direct omgeving van een kind, zoals opa, oom, buurman, leraar etc. Deze "pedo" jagers dragen dus echt nul komma niks bij aan het tegengaan daarvan, want die komen ze helemaal niet tegen met die uitgelokte chat.
Van een volwassen man mag je toch meer verwachten dan je hond.
pi_195854188
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:12 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Van een volwassen man mag je toch meer verwachten dan je hond.
Als het om seks gaat zijn de verschillen minder groot dan je misschien denkt :P
No amount of money ever bought a second of time.
  zondag 25 oktober 2020 @ 22:03:12 #114
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_195856741
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:12 schreef Glazenmaker het volgende:

Gezellig met zijn allen in het bos! Coronaregels zijn niet voor ons.
Wat een figuren zeg.

Het is wachten op de eerste die daar parkeert voor een boswandeling oid en opeens inelkaar getrapt wordt door zo’n groep
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 25 oktober 2020 @ 22:20:58 #115
117098 Hathor
Effe niet
pi_195857067
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 22:03 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Wat een figuren zeg.

Het is wachten op de eerste die daar parkeert voor een boswandeling oid en opeens inelkaar getrapt wordt door zo’n groep
Of er zijn mensen die juist op dit soort figuren gaan jagen, dat kan natuurlijk ook nog.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_195858676
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:12 schreef Glazenmaker het volgende:
Van een volwassen man mag je toch meer verwachten dan je hond.
Er zijn volwassenen die ik minder intelligent inschat dan m'n hond. Op het malieveld bijvoorbeeld staat geregeld zo'n groepje de laatste tijd. Die denken ook dat ze wat ze daar doen van belang is voor onze maatschappij.

Nou heb ik er niet zo veel moeite mee dat mannen die daadwerkelijk op dit soort afspraakjes afkomen aangepakt worden, maar dat hoeft niet met geweld. Ze kunnen hem ook confronteren met het feit dat ze weten wie hij is en alles doorspelen naar de politie en z'n omgeving als hij nog één keer afspreekt met minderjarigen. Dat zal vrijwel altijd hetzelfde effect hebben.

Maar als ik dat interview al zie van Dennis Schouten met die pedojager dan is al duidelijk genoeg dat het doel voor hem alleen maar is om geweld te gebruiken. Hij heeft het steeds over kleine meisjes in dat interview, maar 14/15 jarigen zijn geen kleine meisjes meer. Dat zijn meisjes waar je als volwassen man niets mee mag en ook niet eens iets mee zou moeten willen, maar kleine meisjes kan je het niet noemen.

Op basis van dat interview heb ik voor beide partijen in ieder geval geen respect.
pi_195858724
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 21:34 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Je mag in Nederland seks met 16-jarigen hebben.
Ja maar om dat ook nog te doen :r

Moet je alles doen wat je mag ‘volgens de wet’ is de vraag?
In andere landen, zoals Arabische landen is de leeftijdsgrens veel lager. Zou je het dan ook doen met veel jongere kinderen/ mensen?
Een gezonde normale man, zou zeggen ‘nee’.

Ken zat volwassen mannen die niet zo pedo achtig zijn. En zelfs afblijven van 21 jarige meisjes, omdat ze zelf gewoon te oud zijn en eerder aangetrokken zijn tot mensen van hun eigen leeftijd. Ook mentaal gezien. Dat noem ik gezond.

Maar nee hoor, vieze fokkers. En dan vinden ze het gek dat fok gaat sluiten en er steeds meer mensen uit het forum verdwijnen. Haha
pi_195858762
Heb overigens wel gwn respect voor pedofielen, die wel aan de moralen houden.

Maar pedojagers zijn juist op jacht naar pedo’s die niet aan het moraal houden en die mogen doodvallen allemaal wat mij betreft :Y En ben niet de enige die daarover denkt gelukkig.

[ Bericht 4% gewijzigd door Medusa666 op 26-10-2020 00:02:23 ]
pi_195858796
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 13:18 schreef Hathor het volgende:
Zag er gisteren een paar op tv, een stel Tilburgers, van onder tot boven onder de tattoos en een paar rotkoppen waar een rottweiler jaloers op word. Made Men noemen ze zichzelf, alsof ze bij de mafia zijn. :') En dat soort types werpen zich dan op als hoeders van de samenleving.
Vergeet de hesjes/cuts niet die ze droegen alsof ze van een outlaw motorclub waren, maar dan zonder motoren. :')
pi_195858935
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 23:55 schreef Medusa666 het volgende:
Heb overigens wel gwn respect voor pedofielen, die wel aan de moralen houden.

Maar pedojagers zijn juist op jacht naar pedo’s die niet aan het moraal houden en die mogen doodvallen allemaal wat mij betreft :Y En ben niet de enige die daarover denkt gelukkig.
Ohja? Heb je dat interview gekeken dan?

Die pedojager zegt daarin namelijk letterlijk: "Als die man die gevoelens heeft, dan moet je daar gewoon voor gestraft worden". Dat is dus ongeacht of diegene een strafbaar feit gepleegd heeft. Gelukkig leven we in een land waarin je een strafbaar feit gepleegd moet hebben om gestraft te worden (meestal). Dat is dus ook het punt waarom de politie er "niks mee doet" zoals meneer aangeeft. De chat is namelijk niet strafbaar. De afspraak met de "minderjarige" met de intentie om seks te hebben naar mijn weten juist weer wel, dus juist op dat moment de politie inschakelen zou wel zinvol zijn.

Maar ja, de intelligentie om die stap verder te denken missen deze mensen dus. Die haken af bij het feit dat de politie zegt niks met een chat te kunnen en denken vervolgens dat ze het heft zelf in handen moeten nemen.
pi_195858992
Tokkies die het recht in eigen hand nemen moet je niet willen. Dat is iets wat thuishoort in shithole countries.
pi_195860291
Ik zie dat ze hier in Utrecht ook weer hebben gedemonstreerd. Voor hoeveel jaar aan strafblad zal daar nou op die foto staan?
https://www.duic.nl/algem(...)ren-tegen-pedofilie/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195860354
quote:
15s.gif Op zondag 25 oktober 2020 23:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Vergeet de hesjes/cuts niet die ze droegen alsof ze van een outlaw motorclub waren, maar dan zonder motoren. :')
Een soort wandelclubje dus eigenlijk :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_195861396
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2020 00:32 schreef Gehrman het volgende:
Tokkies die het recht in eigen hand nemen moet je niet willen. Dat is iets wat thuishoort in shithole countries.
Helemaal mee eens, deze mensen moet je zelf 10 jaar in de cel gooien.
pi_195861452
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 23:54 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Het is gewoon zo. Alleen op fok zie ik dat mensen een afkeer hebben aan ‘pedojagers’. Geen een reactie hier in dit topic die zegt ‘wat goed’ van ze. In RL is iedereen het eens met die pedojagers. Behalve hier. Vieze pedo’s.
Lol :')
pi_195861525
Het is zo typisch, ben je het niet eens met deze groep, dan ben je zelf een pedo, als je geen mondkapje wil dragen ben je een complotwappie, echt vreselijke wereld
pi_195861612
Dat is weer iets wat die pedojagers zo gevaarlijk maakt. Die trappen nog iemand in elkaar die het niet eens is met hun acties, want dat zal dan zelf wel een pedo zijn.
pi_195861644
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 09:37 schreef macca728 het volgende:

[..]

Hoezo dan ? Meisjes van 16 neuken al gewoon hoor en wat als de man 20 is ??
Het is smerig en niet goed voor hen mentaal om met een veel oudere man te neuken.
pi_195861736
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 08:44 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Een 16 jarige mag je gewoon neuken hoor. Al ben je 80.
Dit is dus ook het hele probleem, mensen die hierachter staan kennen de Nederlandse wet niet eens en de bescherming die erin zit.

Pedoseksuelen moeten aangepakt worden, net zoals mensen die menen voor eigen rechter te moeten spelen.
Ja idd de bescherming die in de belachelijke Nederlandse wet zit om criminelen te beschermen.

Alleen hier krijg je 5 jaar gevangenis voor verkrachting. No way dat ik en andere normale mensen hierachter staan.
pi_195862253
Je leest altijd weer dezelfde argumenten van de Feesboek pedojager tokkies en hun supporters.

-Je hebt zeker zelf geen kinderen
-Je bent zeker zelf een pedo, heb je wat te verbergen
etc.

Maar goed, hier op fok! valt de hoeveelheid tokkies nog enigszins mee gelukkig.

Ik heb zelf overigens een jonge zoon maar die hoeft niet 'beschermd' te worden door een stel doorgesnoven tokkies.
٩๏̯͡๏)۶
pi_195862558
Woah, ik ga even kijken wat hier aan de hand is.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195862670
Partijdig gemodereerd, alle posts gewist waarin gescholden wordt of waar mensen voor pedo's uitgemaakt worden of waarin FOK! naar de tering gewenst wordt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195862834
Het valt me wel op dat het voornamelijk van die motorgang types zijn die de kar trekken in dit nieuwe fenomeen, zou dat komen omdat de rechter al hun activiteiten verboden heeft en ze op deze manier alsnog aan hun dagelijkse dosis geweld hopen te komen?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 maandag 26 oktober 2020 @ 11:17:21 #134
491163 Viesdik
pi_195862929
Tja 15. Ben je dan een pedo? Ik weet het niet.
Ik vind sowieso van 0 tot 12 het ergst. Vanaf 13 ben je beginnend puberaal en leer je voor jezelf op te komen. Experimenteer je al met seks.
Dat is dan toch wat anders
pi_195862942
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 10:32 schreef Ronald het volgende:
Je leest altijd weer dezelfde argumenten van de Feesboek pedojager tokkies en hun supporters.

-Je hebt zeker zelf geen kinderen
-Je bent zeker zelf een pedo, heb je wat te verbergen
etc.

Maar goed, hier op fok! valt de hoeveelheid tokkies nog enigszins mee gelukkig.

Ik heb zelf overigens een jonge zoon maar die hoeft niet 'beschermd' te worden door een stel doorgesnoven tokkies.
De beste bescherming is sowieso preventief. Een kind met een gezond zelfbeeld, dat heeft geleerd dat schending van lichamelijke integriteit nooit ok is en met betrokken ouders waarbij hij/zij altijd terecht kan (en die oom Henk niet blind zullen beschermen, maar echt naar hun kind zullen luisteren) zal hier niet gauw slachtoffer van worden.

Ik denk trouwens dat het anderzijds ook een drempel opwerpt voor kinderen als hun ouders van die fanatieke pedojagers zijn die oom Henk of iemand met wie ze contact hebben via internet gelijk te lijf gaan als ze twijfels over bepaalde zaken uitspreken richting hun ouders. Iemand die een beetje geraffineerd groomt is voor het slachtoffer niet per se een ontzettende bad guy.
pi_195864093
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 11:11 schreef Hathor het volgende:
Het valt me wel op dat het voornamelijk van die motorgang types zijn die de kar trekken in dit nieuwe fenomeen, zou dat komen omdat de rechter al hun activiteiten verboden heeft en ze op deze manier alsnog aan hun dagelijkse dosis geweld hopen te komen?
Die clubs zetten zich al decennia in tegen kindermisbruik.
Ook na de moord op Nicky Verstappen gaven zij de duidelijk signaal af.

Ik denk niet dat het een nieuw fenomeen is, pedofielen zijn ooit de gevangenis het laagste van het laagste.
pi_195864151
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 10:32 schreef Ronald het volgende:
Je leest altijd weer dezelfde argumenten van de Feesboek pedojager tokkies en hun supporters.

-Je hebt zeker zelf geen kinderen
-Je bent zeker zelf een pedo, heb je wat te verbergen
etc.

Maar goed, hier op fok! valt de hoeveelheid tokkies nog enigszins mee gelukkig.

Ik heb zelf overigens een jonge zoon maar die hoeft niet 'beschermd' te worden door een stel doorgesnoven tokkies.
Het gaat ook helemaal nooit om 'beschermen', het gaat om je eigen gewelddadige fantasieën uitleven op een ander.

Als het aan dit soort types lag hadden we ook nog steeds heksenjachten. Immers, iedereen die daar tegen is zal zelf wel een heks zijn die kinderen vergiftigd, mensen vervloekt of wat dan ook.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195864650
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 09:44 schreef macca728 het volgende:
Het is zo typisch, ben je het niet eens met deze groep, dan ben je zelf een pedo, als je geen mondkapje wil dragen ben je een complotwappie, echt vreselijke wereld
Dat komt omdat deze groep mensen er van overtuigd zijn dat ze het doen voor de maatschappij. Als mensen dan kritisch zijn over de manier waarop ze dat doen lopen ze vast. Ze hebben namelijk niet de intelligentie om echt een discussie te voeren over het onderwerp. Ben je het niet eens met hun methode, dan behoor je dus tot de andere groep, want inhoudelijk kunnen ze er niks mee.

Met dat soort mensen een discussie voeren is dus gewoon onmogelijk.
pi_195865121
Ik herhaal het nog meer een keer. Deze 'Pedojagers' ... ik zou er mijn hand niet voor in het vuur durven steken. Vaak zitten in dit soort engnek clubjes zelf gasten die pedofiele gevoelens hebben en deze dan door zich bij zo'n club aan te sluiten proberen weg te cijferen. Zag eens zo'n reportage over zo'n anti Pedoclub in USA. Bleek de leider laterna zelf opgepakt te zijn voor kinderporno. Deze pedojaagclubjes zitten naar mijn mening vol met mensen die het maar al te lekker vinden om zelf een 15 jarige te nagelen. Welke mafkees gaat zich namelijk uit vrije wil voordoen als een 15 jarig meisje op een chat? Niet als je helemaal normaal in je bovenkamer bent iig.
U MAD?
  User die altijd boos en kwaad is 2022 maandag 26 oktober 2020 @ 15:56:11 #140
491163 Viesdik
pi_195867720
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2020 13:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ik herhaal het nog meer een keer. Deze 'Pedojagers' ... ik zou er mijn hand niet voor in het vuur durven steken. Vaak zitten in dit soort engnek clubjes zelf gasten die pedofiele gevoelens hebben en deze dan door zich bij zo'n club aan te sluiten proberen weg te cijferen. Zag eens zo'n reportage over zo'n anti Pedoclub in USA. Bleek de leider laterna zelf opgepakt te zijn voor kinderporno. Deze pedojaagclubjes zitten naar mijn mening vol met mensen die het maar al te lekker vinden om zelf een 15 jarige te nagelen. Welke mafkees gaat zich namelijk uit vrije wil voordoen als een 15 jarig meisje op een chat? Niet als je helemaal normaal in je bovenkamer bent iig.
Opgepakt worden voor kinderpedo content, omdat hij daar waarschijnlijk zelf aangekomen is doordat hij deze content van pedo's heeft ontvangen op het darkweb, om met die pedo's een vertrouwensband te creëren :'), of juist reeds buitgemaakt content te gebruiken om pedo's te lokken,
Totdat de pedo die je gelokt hebt een politieagent is :')
En dan komt de politie binnen die een laptop met kinderporno vindt.

Maar aan de andere kant, kan je dat natuurlijk al zelf bedacht hebben (voorbedachte rade) :D
Dat je jezelf voordoet als pedohunter om zo het internet af te struinen op kinderporno content. Jezelf vervolgens indekken door de aanval in te zetten op andere pedo's zodat je ná een geslaagde actie, zelf kan fappen op de buitgemaakte pedocontent :')
pi_195867945
Denk dat het soms ook gewoon een soort onbewuste ontkenning is. Net zoals van die kasthomo's die homo's haatten voor hun eigen coming-out. Is dan een manier om te dealen met onderdrukte gevoelens die taboe zijn.

Terwijl er met de gevoelens voor kinderen niks mis is en die gevoelens an sich zijn ook niet gevaarlijk. Een bepaalde seksuele voorkeur hebben is namelijk iets wezenlijk anders dan bereid zijn de grenzen van een ander wezen te overschrijden ten behoeve van je eigen genot.

Het gaat pas mis als je jezelf begint wijs te maken dat er sprake kan zijn van consent vanuit het kind. En waarschijnlijk komt dat doordat mensen met zulke gevoelens worden verketterd en dan kom je in echokamers terecht waarin iedereen elkaar wijsmaakt dat er sprake kan zijn van consent en dat 'liefde voor kinderen' daarom moet kunnen.

En pedojagers versnellen weer het proces van in zulke echokamers terechtkomen, want men gaat dan eerder op zoek naar een soort safe place.
  maandag 26 oktober 2020 @ 17:14:55 #142
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_195870444
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 15:56 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Opgepakt worden voor kinderpedo content, omdat hij daar waarschijnlijk zelf aangekomen is doordat hij deze content van pedo's heeft ontvangen op het darkweb, om met die pedo's een vertrouwensband te creëren :'), of juist reeds buitgemaakt content te gebruiken om pedo's te lokken,
Totdat de pedo die je gelokt hebt een politieagent is :')
En dan komt de politie binnen die een laptop met kinderporno vindt.

Maar aan de andere kant, kan je dat natuurlijk al zelf bedacht hebben (voorbedachte rade) :D
Dat je jezelf voordoet als pedohunter om zo het internet af te struinen op kinderporno content. Jezelf vervolgens indekken door de aanval in te zetten op andere pedo's zodat je ná een geslaagde actie, zelf kan fappen op de buitgemaakte pedocontent :')
Geen idee wat je hier allemaal zegt.
U MAD?
  maandag 26 oktober 2020 @ 18:43:27 #144
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_195870662
Deze gasten zoeken gewoon een reden om mensen te slaan. Normaal gesproken waren dat willekeurige mensen in de kroeg, nu zijn het vieze oude mannetjes. Ideaal is het niet, maar het is een verbetering.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')