Erg goed. Ik maak van alles mee!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoi Lenny, hoe is het in de mooiste lelijke stad van Nederland?
wtf.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg goed. Ik maak van alles mee!
Zie ook dit topic
F&F / 40-45 lieveheersbeestjes in huis
Hoe gaat het met mijn favoriete VBL mod?
Dacht je dat je je kon meten met Don?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wtf.
vriendschap Lenny_Leonard en onlogisch
Gaat goed hoor, dank je. Ik zal dat topic eens bekijken.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg goed. Ik maak van alles mee!
Zie ook dit topic
F&F / 40-45 lieveheersbeestjes in huis
Hoe gaat het met mijn favoriete VBL mod?
Ach, nadat je wederom mod werd van FEE heb ik gevoelsmatig al afscheid van je genomenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dacht je dat je je kon meten met Don?
@:ggmm check deze gast
Dat is iemand van een Ajax podcast ofzoquote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:19 schreef Caland het volgende:
Ik ben geblockt door Bart_sanders @:ggmm
Ik ken heel die vent niet
Raar
@KingRoland kan je helpen bidden.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Sommige users in deze SC gun ik een dusdanige druiper die dusdanig in de broek fikt dat stilzitten een onmogelijke opgave is.
Dusdanige dusdanig.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Sommige users in deze SC gun ik een dusdanige druiper die dusdanig in de broek fikt dat stilzitten een onmogelijke opgave is.
Tijd voor een blikje Cola Zero omdat het heel goed in het schap werd aangepreze
Ik laat hem open.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:13 schreef Scrummie het volgende:
Geen PM van Caland.
Derhalve geen #freecaland
Alles in hoofdletters. Boosheid.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:11 schreef Zipportal het volgende:
22-10-2020 @ 13:11:40
Je hebt een pm-bericht ontvangen.
Als je met shift-delete je file's delete hoef je ook niet helemaal naar je prullenbak steeds.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
PM's van @:Caland
Bedankt, systeembeheerder!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je met shift-delete je file's delete hoef je ook niet helemaal naar je prullenbak steeds.
PM's van KlaasGod print ik uit.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je met shift-delete je file's delete hoef je ook niet helemaal naar je prullenbak steeds.
#nietmijntestbeleidquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:22 schreef Scrummie het volgende:
Je bent op 21 oktober 2020 getest. De uitslag van je test is er nog niet. Je krijgt een e-mail of telefoontje als je uitslag er is.
WANBELEID
Wanneer was je laatste PM van KlaasGod?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
PM's van KlaasGod print ik uit.
Hoezo? Heeft hij nu ook een alcoholverbod dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen dronken Caland vanavond helaas
BESTUUR TEGEN DE MUURquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:22 schreef Scrummie het volgende:
Je bent op 21 oktober 2020 getest. De uitslag van je test is er nog niet. Je krijgt een e-mail of telefoontje als je uitslag er is.
WANBELEID
Klein beetje maar.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:45 schreef naatje_1 het volgende:
@:Scrummie lekker aan het trollen op de twitters
file'squote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Week geleden nog.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer was je laatste PM van KlaasGod?
- File isquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
LAAT ME MET RUSTquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:05 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
- File is
- Filees (als uitspraak)
Welke van deze twee opties had je in gedachte toen je file's typte?
file'squote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laatste PM van Klaas die ik heb ontvangen was met een woedende ondertoon. Verder kan ik hier niet over uitweiden.quote:
Ik gok zomaar dat ik dezelfde heb ontvangen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:10 schreef GGMM het volgende:
Laatste PM die ik heb ontvangen is een mokerdomme vraag. Verder kan ik hier niet over uitweiden.
Waar slaat dit op Rene?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:10 schreef GGMM het volgende:
Laatste PM die ik heb ontvangen is een mokerdomme vraag. Verder kan ik hier niet over uitweiden.
Dit betekent dat je het hebt. Had ik ook namelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:22 schreef Scrummie het volgende:
WANBELEID
Hier al op. Tijd voor een gevulde koek.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nergens.
Ik zet even koffie denk ik.
Hoe lang heb je in het ziekenhuis gelegen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit betekent dat je het hebt. Had ik ook namelijk.
Begon bij mij met buikgriep en dikke koppijn, dit was zo 3 dagen vervolgens wat koorts. Week later was ik wel weer beter.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe lang heb je in het ziekenhuis gelegen?
#dtv
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Begon bij mij met buikgriep en dikke koppijn, dit was zo 3 dagen vervolgens wat koorts. Week later was ik wel weer beter.
#Boomergriepje @:Caland
Lineaire groei @onlogischquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:18 schreef Elan het volgende:
9271 nieuwe positieve testen
56 nieuwe ziekenhuisopnames
46 nieuwe overlijdens
Er liggen 2003 mensen met COVID in het ziekenhuis, waarvan 463 op de IC.
Stabilisatie-genot
@:Caland
@:Wereldgozer
4 sec te laatquote:
Was al gepost.quote:
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #995 Alleen maar stijgen..quote:
Hij was hier eerder dan jij daar, dus het blijft zijn gebbetjequote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #995 Alleen maar stijgen..
Dat mag je hier dan ook vertellen aan onlogisch.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dan kunnen we FOK! wel sluiten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:29 schreef GGMM het volgende:
Ik heb zoiets van ja als je niks origineels toevoegt post dan gewoon niet.
Paniekzaaiers.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Dat volk in COR komt echt klaar op die cijfertjes he
Heb jij geen boomers in je leven die je liever wil behouden? #dtvquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Paniekzaaiers.
Is en blijft een behoorlijk besmettelijk boomergriepje.
Boomers zijn de oorzaak van alle problemen. Weg ermee.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij geen boomers in je leven die je liever wil behouden? #dtv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sir, are FAKE NEWSquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
quote:Je bent op 21 oktober 2020 getest. De uitslag van je test is negatief.
Dat betekent dat er op dat moment geen coronavirus is gevonden.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Boomers zijn de oorzaak van alle problemen. Weg ermee.Mondkapjes zijn wel echt irritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Dat volk in COR komt echt klaar op die cijfertjes he
Tja. Die 10 minuten per dag dat ik een mondkapje op heb vind ik wel meevallen. Heb er niet zoveel problemen mee eerlijk gezegd. Zit inmiddels wel in m'n systeem.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mondkapjes zijn wel echt irritant.
@RamboDirkquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:40 schreef GGMM het volgende:
Betekent dit dat je IQ boven een bepaald getal moet zijn wil je corona kunnen krijgen?
Je bent gebrainwashed door de New World Order.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja. Die 10 minuten per dag dat ik een mondkapje op heb vind ik wel meevallen. Heb er niet zoveel problemen mee eerlijk gezegd. Zit inmiddels wel in m'n systeem.
Heeft @Amarantha al Corona gehad?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:40 schreef GGMM het volgende:
Betekent dit dat je IQ boven een bepaald getal moet zijn wil je corona kunnen krijgen?
Secondequote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:31 schreef fetX het volgende:
@:Zipportal wint in totaal op 12 seconde.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Link? Ik was gister ook op de Twitter trolltoer tegen die complotmongolen.
Neequote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moet user @:Scrummie misschien je handje vasthouden?
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar krijg je geen last van zolang je maar deblijft gebruiken.
@:littlerabbit check deze grap
https://www.trouw.nl/buit(...)s-heropend~bccb2ac2/quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat zijn nou in het kort de bezwaren die ze tegen hem hebben? Ik volg dat allemaal niet zo.
Onschuldige vraag gepost.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:06 schreef Elan het volgende:
ONZ / Vraag wat je wil ONZ editie: Braddie #3
Genot
@Wereldgozer neemt @Anneloos wel serieus.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:10 schreef onlogisch het volgende:
Het moment dat zelfs user @:anneloos je niet langer serieus neemt.
Je bent geblokkeerdquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geliked en gereageerd op @:Scrummie
Is dit het populaire neefje van Bert Maalderink?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:19 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Nee, nee, nee. Dit kan niet.
die heette vroeger dus Tommie?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent geblokkeerd
Je kan @:Tammie_Schoots niet volgen of zijn of haar Tweets bekijken.
Die is boos.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent geblokkeerd
Je kan @:Tammie_Schoots niet volgen of zijn of haar Tweets bekijken.
100%quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:28 schreef RamboDirk het volgende:
[ twitter ]
Zou dit boreale stelletje nu al geneukt hebben? of een treesome met die franse neonazi erbij wilt je wel.
Graf accenten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:19 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
narcist dus?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:29 schreef Erasmus het volgende:
Ik zie trouwens nu pas dat mijn reactie op Lange Frans 91 likes heeft verzameld.
Leuk om te zien. Nu ga ik mij daar even op aftrekken.
Vastbinduh aan de auto.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon mensen die normaal praten.
Die is flink viraal gegaan dus!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:29 schreef Erasmus het volgende:
Ik zie trouwens nu pas dat mijn reactie op Lange Frans 91 likes heeft verzameld.
Leuk om te zien. Nu ga ik mij daar even op aftrekken.
Het doet mij vooral deugd dat meer mensen hem een achterlijke randdebiel vinden.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die is flink viraal gegaan dus!
Zou je Fidan doen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:34 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
FidanGodin pakt even haar baas aan.
Soms is dat even nodig he, dat vertrouwen terugwinnen. Dat heb ik als ik video's van democraten in de VS zie. Dan kijk ik daarna weer even naar Trump en is alle vertrouwen weer terug. TrumpGOATquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het doet mij vooral deugd dat meer mensen hem een achterlijke randdebiel vinden.
Ik was gisteren even alle vertrouwen in de mensheid kwijt.
Ik heb nog nooit geglimlacht om iets wat Roel heeft gemaakt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:19 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
ik kende die hele gast niet maar heb hem nu paar keer op twitter voorbij zien komenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geglimlacht om iets wat Roel heeft gemaakt.
Die reactie "Aan de trekhaak knopen" was wel aardig.
Fidanquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:34 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
FidanGodin pakt even haar baas aan.
Thierry als cuck erbij denk ik @Poepz0rquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:28 schreef RamboDirk het volgende:
[ twitter ]
Zou dit boreale stelletje nu al geneukt hebben? of een treesome met die franse neonazi erbij wilt je wel.
Wanbeleid maat.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat was maar een korte afwezigheid.
Gelukkig.
Waarom geef je sowieso een andere FA de opdracht om mij te bannenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn dat je na 2 uur mijn advies hebt opgevolgd
Had je ook 2 uur geleden kunnen doen.
Je hebt duidelijk niet goed gelezen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom geef je sowieso een andere FA de opdracht om mij te bannen
Waar slaat dat op
Man man man
Vond jij die PM begrijpelijk Nederlands dan? Blijkbaar hoef je echt niks te kunnen om FA te wordenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk niet goed gelezen.
Mokerdebiel.
Een bekende van mij zit in Zagreb. Nu ik de foto’s doorkrijg toch spijt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Net op tijd terug voor Feyenoord.
Je kan gewoon niet lezen en bent heel dom.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond jij die PM begrijpelijk Nederlands dan? Blijkbaar hoef je echt niks te kunnen om FA te worden
Man man man
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Een bekende van mij zit in Zagreb. Nu ik de foto’s doorkrijg toch spijt.
Haha, wat ga je doen? Mij bannen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken voordat ik héél boos word.
Nee dat laat ik dan een ander doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, wat ga je doen? Mij bannen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jouw naam veranderen in 2.1.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, wat ga je doen? Mij bannen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest ook lachen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat laat ik dan een ander doen.
@:caland check deze grap
Like gegeven.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scrummie komt niet eens dichtbij het niveau van de big 4 dus hij ziet het helemaal verkeerdquote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe zouden ze dit bij de big 4 verkopen?
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:03 schreef KingRoland het volgende:
Laat staan BCG, Bain en mckinsey.
Ik wilde een behoorlijk onvriendelijke opmerking makenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een waardeloze counter.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Scrummie komt niet eens dichtbij het niveau van de big 4 dus hij ziet het helemaal verkeerd
Caland.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:07 schreef Elan het volgende:
Wie uit de SC heb jij allemaal al eens geband @:GGMM ?
Dat weet ik niet allemaal uit mijn hoofd hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:07 schreef Elan het volgende:
Wie niet kan je beter vragen HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:07 schreef Elan het volgende:
Goed zo doe je best.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:14 schreef Charrell het volgende:
JAAAAAAA IK BEN WEER THUIS!!!!
Alles is goed met de baby, mooie en goede hartslag.
Om dit te vieren ga ik zo pizza eten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:14 schreef Charrell het volgende:
Weet je wie geen mooie en goede hartslag heeft?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:14 schreef Charrell het volgende:
Nouquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je wie geen mooie en goede hartslag heeft?
Genieten.quote:NOS Nieuws-hoofdredacteur Marcel Gelauff laat inderdaad bewust geen journalisten uit zijn organisatie aanschuiven bij De Vooravond. Dat zegt hij in een reactie op een boze tweet van Fidan Ekiz die het BNNVara-programma presenteert. Maar het waarom zit volgens Gelauff anders in elkaar dan Ekiz in haar schrijven beweert.
@badtripbob ?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je wie geen mooie en goede hartslag heeft?
Ik denk niet dat er hier heel veel vaders zitten die zwanger zijn geweest.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:30 schreef Charrell het volgende:
Zitten er hier veel vaders?
En zo ja, hebben jullie een bloedtest laten doen of andere test tijdens de zwangerschap?
De vader eet blijkbaar elke dag hamburgers als ontbijt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:31 schreef Elan het volgende:
Het is toch te hopen dat dat kind een beetje de intelligentie van zijn vader heeft anders kan je hem net zo goed meteen @:Scrummie noemen.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:30 schreef Charrell het volgende:
Zitten er hier veel vaders?
En zo ja, hebben jullie een bloedtest laten doen of andere test tijdens de zwangerschap?
Ja, het niet weten van de naam van een talentje van Ajax zegt ontzettend veel over intelligentie.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:31 schreef Elan het volgende:
Het is toch te hopen dat dat kind een beetje de intelligentie van zijn vader heeft anders kan je hem net zo goed meteen @:Scrummie noemen.
Wel fatsoenlijke? Of van die vrieshamburgers die je je hond nog niet geeft?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
De vader eet blijkbaar elke dag hamburgers als ontbijt.
Ik vind dat geen bijster goed teken.
Hamburger met ei. Beter dan een boterham hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat niet toch? @DeBraadquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen broodje hamburger gek.. gewoon een rundburger van de landwinkel. Zonder saus of brood.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel fatsoenlijke? Of van die vrieshamburgers die je je hond nog niet geeft?
@:charrell
Ik snap dat je dit jezelf wijsmaakt als je elke ochtend hamburgers als ontbijt wegkaant.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:33 schreef Charrell het volgende:
[..]
Hamburger met ei. Beter dan een boterham hoor.
Ontbijt warm, voor goede brandstof voor de dag.
En minder aan het einde van de dag, dan plof je toch maar neer op de bank.
Oke. Vind je dit eigenlijk normaal?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:34 schreef Charrell het volgende:
[..]
Geen broodje hamburger gek.. gewoon een rundburger van de landwinkel. Zonder saus of brood.
Elke dag?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:34 schreef Charrell het volgende:
[..]
Geen broodje hamburger gek.. gewoon een rundburger van de landwinkel. Zonder saus of brood.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat niet toch? @:Debraad
Ik wil mijn mening m.b.t. een bijzonder ontbijt na deze info VOLLEDIG herzien.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:34 schreef Charrell het volgende:
[..]
Moet hij weten, ik krijg om 6:30 geen warm vlees weg. Lijkt eigenlijk op een Engels ontbijt..quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oke. Vind je dit eigenlijk normaal?
Ja?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:37 schreef Scrummie het volgende:
Klinkt als Atkins dieet, wat de man van @:Charrell als ontbijt doet.
Reactie gezet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Graag even een goede vraag bedenken
Ja, in het weekend wil ik nog wel meedoen, maar dan met ei met spinazie en burger.quote:
Hoe lijkt dit op een Engels ontbijt?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:38 schreef Charrell het volgende:
[..]
Moet hij weten, ik krijg om 6:30 geen warm vlees weg. Lijkt eigenlijk op een Engels ontbijt..
Hij heeft tot 11uu nauwelijks honger.
Oh dus er laten allemaal mensen eten bij hem bezorgen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Graag even een goede vraag bedenken
Geen wonder dat je de hele dag misselijk bent met die geuren op je nuchtere maag.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:40 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ja, in het weekend wil ik nog wel meedoen, maar dan met ei met spinazie en burger.
Alleen dan wat later dan 6:30 uur.
Op zich wel chill.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dus er laten allemaal mensen eten bij hem bezorgen.
Wat vervelend nou.
Atkins? Hoe past een hamburger met ei om 06.30 uur in de ochtend in een dieet gericht op koolhydraten?quote:
Vraag het meneer Atkins?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Atkins? Hoe past een hamburger met ei om 06.30 uur in de ochtend in een dieet gericht op koolhydraten?
Dat kun je hem wel toevertrouwen, anders krijg je nooit zo'n pens.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je veel kan eten wel , anders is het maar zonde voor de kindertjes in Afrika.
Hier passen een paar gifjes bij.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kun je hem wel toevertrouwen, anders krijg je nooit zo'n pens.
Goed voor de lokale middenstand in Loosdrecht deze hilariteit.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je veel kan eten wel, anders is het maar zonde voor de kindertjes in Afrika.
Eens.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:48 schreef Caland het volgende:
Engels ontbijtje altijd wel goed
Alleen kutte is dat je op het eiland voor 10.00u geen pint kan krijgen
Mietjesland
Hamburgers als ontbijt, gehaktballen als avondetenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:50 schreef Charrell het volgende:
Zou eigenlijk gehaktballen moeten braden en rode kool koken....
weinig trek... maar goed
Prima katervoedsel ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
In Spanje altijd om 9 uur terrasje op voor Engels ontbijtje van 2 euro.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima katervoedsel ja.
Al hou ik dat ook max. 3-4 dagen vol
Austin Powers?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:53 schreef Charrell het volgende:
Nee... wacht... hoe heet die film?
Die man die zegt: YEAHHHH BABYYYY
Lol, teringdom dit. Ken je plaats. Ga maar weer koken ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:54 schreef Charrell het volgende:
Austin Powers
Wat een blunder.... ik ga koken, doei.
smeken en doneren waarschijnlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:caland hoezo ben je eigenlijk alweer vrij?
Matig gebbetje van Renéquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kuipers is een proleet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:00 schreef Elan het volgende:
’Tweede coronagolf is als een tsunami: lijkt niet zo hoog, maar dan’
Prima metafoortje weer
Stijging is alweer aardig aan het afnemenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:00 schreef Elan het volgende:
’Tweede coronagolf is als een tsunami: lijkt niet zo hoog, maar dan’
Prima metafoortje weer
Ik schaam me voor mijn scores tot nu toe.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
310 punten. Doe hiermee wat je wil.
Je eindscore is 380! Probeer je score te verbeteren.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
310 punten. Doe hiermee wat je wil.
Ik had 2 die ik wel wist. Dongen en Baarle Nassau.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik schaam me voor mijn scores tot nu toe.
Tyf op, Paul.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:08 schreef Paul het volgende:
Zeg het maar jongens
ONZ / Vraag wat je wil ONZ editie: GGMM #1
Rot op Paulquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:10 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:
Ik ga caland niet toppen en zit de hele tijd rond de 470-520quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je eindscore is 380! Probeer je score te verbeteren.
Midden-Groningen: 90
Noordoostpolder: 86
Apeldoorn: 83
Tytsjerksteradiel: 52
Vlissingen: 29
Hoogeveen: 23
Tiel: 17
Roerdalen: 0
Appingedam: 0
Koggenland: 0
Toch kom jij wel in de uithoeken van het land voor je werk volgens mij, daar moet je vast voordeel van hebben bij dit soort spelletjesquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga caland niet toppen en zit de hele tijd rond de 470-520
Tenzij ik heel veel Zeeland/Limburg krijg. Weet ik het.
Ik had 2 echte mazzeltjes. Bijna precies erop terwijl ik geen idee hadquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga caland niet toppen en zit de hele tijd rond de 470-520
Tenzij ik heel veel Zeeland/Limburg krijg. Weet ik het.
Prima topic.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:10 schreef Paul het volgende:
[..]
Ver boven jou toch! Al rijd ik vaak volledig op de automatische piloot en ben ik de volgende dag al kwijt waar ik was.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toch kom jij wel in de uithoeken van het land voor je werk volgens mij, daar moet je vast voordeel van hebben bij dit soort spelletjes.
Dan heb ik een enorm nadeel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toch kom jij wel in de uithoeken van het land voor je werk volgens mij, daar moet je vast voordeel van hebben bij dit soort spelletjes.
Ja idd, ver boven mij. Zal zo nog een poging doen en dan een screenshot plaatsen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ver boven jou toch! Al rijd ik vaak volledig op de automatische piloot en ben ik de volgende dag al kwijt waar ik was.
Je eindscore is 565! Probeer je score te verbeteren.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja idd, ver boven mij. Zal zo nog een poging doen en dan een screenshot plaatsen.
Netjes netjes!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je eindscore is 565! Probeer je score te verbeteren.
Ermelo: 92
Nunspeet: 89
Achtkarspelen: 79
Almere: 76
Zandvoort: 75
Zeist: 69
Steenwijkerland: 57
Wijdemeren: 16
Oudewater: 12
Dinkelland: 0
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:08 schreef Paul het volgende:
Zeg het maar jongens