quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit betekent dat je het hebt. Had ik ook namelijk.
Dan kunnen we FOK! wel sluiten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:29 schreef GGMM het volgende:
Ik heb zoiets van ja als je niks origineels toevoegt post dan gewoon niet.
Paniekzaaiers.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Dat volk in COR komt echt klaar op die cijfertjes he
Heb jij geen boomers in je leven die je liever wil behouden? #dtvquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Paniekzaaiers.
Is en blijft een behoorlijk besmettelijk boomergriepje.
Boomers zijn de oorzaak van alle problemen. Weg ermee.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij geen boomers in je leven die je liever wil behouden? #dtv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sir, are FAKE NEWSquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit betekent dat je het hebt. Had ik ook namelijk.
quote:Je bent op 21 oktober 2020 getest. De uitslag van je test is negatief.
Dat betekent dat er op dat moment geen coronavirus is gevonden.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Boomers zijn de oorzaak van alle problemen. Weg ermee.Mondkapjes zijn wel echt irritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Dat volk in COR komt echt klaar op die cijfertjes he
Tja. Die 10 minuten per dag dat ik een mondkapje op heb vind ik wel meevallen. Heb er niet zoveel problemen mee eerlijk gezegd. Zit inmiddels wel in m'n systeem.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mondkapjes zijn wel echt irritant.
@RamboDirkquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:40 schreef GGMM het volgende:
Betekent dit dat je IQ boven een bepaald getal moet zijn wil je corona kunnen krijgen?
Je bent gebrainwashed door de New World Order.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja. Die 10 minuten per dag dat ik een mondkapje op heb vind ik wel meevallen. Heb er niet zoveel problemen mee eerlijk gezegd. Zit inmiddels wel in m'n systeem.
Heeft @Amarantha al Corona gehad?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:40 schreef GGMM het volgende:
Betekent dit dat je IQ boven een bepaald getal moet zijn wil je corona kunnen krijgen?
Secondequote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:31 schreef fetX het volgende:
@:Zipportal wint in totaal op 12 seconde.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Link? Ik was gister ook op de Twitter trolltoer tegen die complotmongolen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |